Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(178)
Forma i typ
Książki
(178)
Publikacje naukowe
(16)
Publikacje fachowe
(10)
Dostępność
tylko na miejscu
(152)
dostępne
(126)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(127)
Czytelnia
(152)
Autor
Łuczkiewicz Grzegorz
(11)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(8)
Podsiadło Iwona
(7)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(7)
Armstrong Michael (1928- )
(4)
Wójcik Leszek
(4)
Biliński Witold
(3)
Borkowska Stanisława (1939- )
(3)
Hay Julie
(3)
Hędrzak Anna
(3)
Kozielski Robert
(3)
Rogowski Waldemar
(3)
Unterschutz Alicja
(3)
Wach Krzysztof (1976- )
(3)
Buzan Tony
(2)
Dale Margaret
(2)
Golec Nikodem
(2)
Hampden-Turner Charles
(2)
Hyla Marek
(2)
Israel Richard
(2)
Justyna Marlena
(2)
Kardaszewski Jacek
(2)
Kisiel Wiktor
(2)
Klin Lidia
(2)
Maciejowski Tomasz
(2)
Marciniak Jarosław
(2)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(2)
Pers Jolanta
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Sekuła Zofia
(2)
Sochacka Iwona
(2)
Stocki Ryszard
(2)
Słupek Tomasz
(2)
Tokarski Maciej
(2)
Trompenaars Fons
(2)
Ulrich Dave
(2)
Walińska Ewa
(2)
Wędzki Dariusz
(2)
Śnieżek Ewa
(2)
Adcock Dennis
(1)
Afuah Allan
(1)
Alexander Jim
(1)
Andrzejewski Mariusz
(1)
Bailey Roy
(1)
Barton D.R. Jr
(1)
Bartoszewicz Paweł
(1)
Becker Brian E
(1)
Bednarski Tadeusz
(1)
Berg-Peer Janine
(1)
Bernstein Jake
(1)
Bjerke Bjorn
(1)
Black Sam
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Boydell Tom
(1)
Bramham John
(1)
Burnett Ken (1930- )
(1)
Cameron Kim S
(1)
Camp Richaurd
(1)
Cascio Wayne F
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chojnacka Ewa
(1)
Chong Yen Yee
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Clutterbuck David
(1)
Cook Mary F
(1)
Cooper Robin
(1)
Cotis Jean-Philippe
(1)
Cowling Alan
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Day Derek
(1)
Dittmann Paweł
(1)
Doyle David P
(1)
Dziawgo Leszek
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Edwards Helen
(1)
Essinger James
(1)
Fiore Frank F
(1)
Fitz-Enz Jac
(1)
Foster Timothy R. V. (1938- )
(1)
Fox Glen
(1)
Futrell Charles M
(1)
Gabryelczyk Katarzyna
(1)
Gay Charles L
(1)
Gruszecki Tomasz
(1)
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Gurgul Henryk
(1)
Hansen Jorgen Druda
(1)
Hardy Doug
(1)
Hargrove Robert
(1)
Heijden Kees van der
(1)
Hill Nigel
(1)
Hoffman Patrycja
(1)
Huselid Mark A
(1)
Jaki Andrzej (1964- )
(1)
Jasiecki Krzysztof
(1)
Jasiński Zdzisław
(1)
Jonas Agata
(1)
Jonas Krzysztof
(1)
Juruś Jerzy
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(175)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(178)
Język
polski
(178)
Temat
Kadry
(51)
Przedsiębiorstwo
(46)
Zarządzanie
(18)
Marketing
(13)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(12)
Zatrudnienie
(12)
Ocena pracowników
(11)
Organizacja
(11)
Praca
(10)
Koszty
(9)
Obsługa klienta
(8)
Konsumenci (ekon.)
(7)
Polityka zatrudnienia
(7)
Rachunkowość
(7)
Finanse
(6)
Płaca
(6)
Ryzyko
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Inwestycje
(5)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(5)
Kultura organizacyjna
(5)
Menedżerowie
(5)
Papiery wartościowe
(5)
Rynek kapitałowy
(5)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(5)
Integracja europejska
(4)
Jakość produktu
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Motywacja pracy
(4)
Organizacja ucząca się
(4)
Outsourcing
(4)
Polityka płacowa
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Ryzyko finansowe
(4)
Unia Europejska
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Zawód
(4)
Banki
(3)
Benchmarking
(3)
Handel detaliczny
(3)
Innowacje
(3)
Integracja gospodarcza
(3)
Internet
(3)
Kalkulacja kosztów
(3)
Kupno i sprzedaż
(3)
Motywacja
(3)
Negocjacje
(3)
Podatek
(3)
Rachunkowość zarządcza
(3)
Rozmowa kwalifikacyjna
(3)
Rynek finansowy
(3)
Rynek pieniężny
(3)
Sprawozdania
(3)
Szkolenie zawodowe
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Unia Europejska (UE)
(3)
Usługi
(3)
Wartościowanie pracy
(3)
Zachowanie organizacyjne
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Akcje (ekon.)
(2)
Badania marketingowe
(2)
Bezrobocie
(2)
Bilans księgowy
(2)
Ceny
(2)
Fuzja przedsiębiorstw
(2)
Giełda papierów wartościowych
(2)
Handel
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Instrumenty pochodne
(2)
Jakość
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konkurencja
(2)
Kredyt
(2)
Księgowość
(2)
Kształcenie ustawiczne
(2)
Kultura
(2)
Logistyka
(2)
Marka*
(2)
Marketing partnerski
(2)
Matematyka finansowa
(2)
Mentoring
(2)
Obrót pieniężny
(2)
Oceny pracowników
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Polska
(2)
Prawo podatkowe
(2)
Prywatyzacja
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Przywództwo
(2)
Rachunek kosztów
(2)
Rachunkowość finansowa*
(2)
Rolnictwo
(2)
Rynek pracy
(2)
Rynek walutowy
(2)
Siła robocza
(2)
Sprzedaż
(2)
System podatkowy
(2)
Temat: czas
2001-
(7)
1989-2000
(5)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Gatunek
Podręcznik
(27)
Praca zbiorowa
(8)
Case study (studium przypadku)
(6)
Monografia
(4)
Opracowanie
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(33)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(20)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Filozofia i etyka
(1)
178 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Outplacement w praktyce / Janine Berg-Peer. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2004. - 222 s. : tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Czym jest outplacement, 2. Dlaczego usługi outplacementowe są potrzebne, 3. Outplacement indywidualny dla specjalistów i kadr kierowniczych, 4. Outplacement grupowy, 5. Wewnętrzny ośrodek outplacementu, 6. Konsultanci zewnętrzni a wewnętrzni, 7. Opinie dyrektorów ds. personalnych na temat outplacementu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Cz.1 Outsourcing- podejmowanie decyzji, opracowanie planu. Cz.2 Przeprowadzenie outsourcingu, komunikacja z personelem. Cz.3 Outsourcing poszczególnych elementów funkcji personalnej. Cz.4 Zarządzanie outsourcingiem funkcji personalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Czym jest outsourcing?: Koncepcja outsourcingu; Rozwój outsourcingu strategicznego; Modele outsourcingu. Cz. II Outsourcing w praktyce: Jaki model wybrać?; Określenie kontekstu; Planowanie; Wybór dostawcy usługi; Prawne aspekty outsourcingu; Problemy związane z zasobami ludzkimi; Wdrażanie i monitorowanie. Dodatek: wyniki badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
CZ.I Motywacja do pracy w systemie zarządzania organizacją: 1. Człowiek i jego potencjał a praca zawodowa, 2. System zarządzania przedsiębiorstwem, 3. Psychologiczne mechanizmy motywacji, 4. Teorie motywacji do pracy, 5. System motywowania w przedsiębiorstwie, Cz. II Problem partycypacji w teorii zarządzania: 6. Geneza partycypacji pracowniczej, 7. Istota partycypacji pracowniczej i jej klasyfikacja, 8. Bezpośrednia partycypacja decyzyjna, 9. Instytucje partycypacji przedstawicielskiej, 10. Konsekwencje współuczestnictwa pracowników w zarządzaniu, Cz. III Cywilizacyjny kontekst partycypacji: 11. Kulturowe uwarunkowania partycypacji, 12. Wybrane modele uczestnictwa pracowników w zarządzaniu, 13. Partycypacja a wyzwania współczesności
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Podstawy diagnozowania: 1. Diagnoza holistyczna a diagnoza psychologiczna organizacji, 2. Nozologia patologii organizacyjnych jako metateoria szczególnych teorii organizacyjnych, 3. Rozwój organizacji w perspektywie psychologicznej, 4. Anatomia zdrowej organizacji i jej zaburzenia wynikające z wpływu ludzi, 5. Strategiczny kontekst diagnozy. II. Proces i narzędzia diagnozy: 6. Etapy procesu diagnozy, 7. Mapy poznawcze jako źródło wiedzy o procesach postrzegania i rozumowania w organizacji, 8. Wywiad jako podstawowe narzędzie diagnozy organizacji, 9. Testy psychologiczne w diagnozie patologii organizacyjnych, 10. Obserwacja i techniki symulacyjne, 11. Analiza dokumentów, 12. W stronę jawności zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Sektor kultury w Polsce, 2.Udział programów wspólnotowych Unii Europejskiej i funduszy strukturalnych w finansowaniu sektora kultury, 3.Strategiczne elementy rozwoju sektora kultury
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Od czego zacząć?; Myślenie systemowe; Mistrzostwo osobiste; Modele myślowe; Wspólna wizja; Zespołowe uczenie się; Obszary praktyki; Rubieże; Uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kontekst; Zasady planowania scenariuszowego; Pra- ktyka planowania scenariuszowego; Instytucjonalizacja planowania scenariuszowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Planowanie zatrudnienia / Zofia Sekuła. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2001. - 250 s. : tab., wykr. ; 25 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Istota i determinanty planowania zatrudnienia; Typowe i elastyczne formy zatrudniania pracowników; Metody planowania zapotrzebowania na personel; Rodzaje planów dotyczących zatrudnienia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Cz. I Analiza: 1. Zarządzanie płynnością zatrudnienia, 2. Płynność zatrudnienia: fakty, mity i kontrowersje, 3. Pomiar fluktuacji pracowników, kalkulacja jej kosztów, 4. Rozpoznawanie przyczyn płynności zatrudnienia, Cz. II Zalecenia: 5. Środki poprawy wskaźników zatrzymywania personelu, 6. Wynagrodzenia i świadczenia dodatkowe, 7. Szkolenie, rozwój i zarządzanie karierą, 8. Warunki pracy, 9. Rekrutacja, selekcja i wprowadzanie nowych pracowników, 10. Skuteczne kierownictwo
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I: Wybrane problemy zarządzania produkcją: 1. Proces produkcyjny, 2. Struktury produkcyjne jednostek wytwórczych, 3. Organizacja produkcji, 4. Cykl produkcyjny, 5. Przygotowanie produkcji, 6. Jakość produkcji, 7. Gospodarstwa wspomagające podstawową działalność produkcyjną, 8. Wybrane aspekty kosztowe decyzji w obszarze produkcji, 9. Planowanie przebiegu produkcji i sterowania nim, Cz.II: Przykłady i zadania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawy wnioskowania statystycznego i analizy korelacji; 2. Wprowadzenie do modelowania ekonometrycznego; 3. Metoda najmniejszych kwadratów; 4. Weryfikacja modelu ekonometrycznego; 5. Niesferyczny czynnik zakłócający; 6. Wprowadzenie do analizy szeregów czasowych; 7. Prognozowanie; 8. Wielorównaniowe modele ekonometryczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota, elementy i zasady organizacji działalności operacyjnej, 2. Warunki i mechanizmy funkcjonowania systemów operacyjnych, 3. Decyzje strategiczne dotyczące działalności operacyjnej, 4. Kształtowanie przestrzeni pracy, 5. Czas wytwarzania produktów, 6. Planowanie zadań i zasobów, 7. Logistyka procesów wytwarzania, 8. Dobór ludzi i organizacji pracy, 9. Szkolenie pracowników, 10. Motywowanie pracowników, 11. Ocena pracowników, 12. Materialne środowisko pracy, 13. Stosunki informatyzacji i automatyzacji procesów wytwarzania dla pracowników, 14. Kształtowanie jakości w procesach wytwarzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat
R.1 Uwarunkowania polityki cenowej w małych i średnich przedsiebiorstwach, R.2 Wytyczne kształtowania polity ki cenowej firmy, R.3 Stosowanie ceny jednolitej w wa runkach małego i średniego przedsiębiorstwa, R.4 Marke tingowe metody badania popytu, R.5 Optymalizacja ceny jednolitej, R.6 Różnicowanie cen, R.7 Korygowanie poli tyki cenowej małych i średnich przedsiębiorstw
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Studia Ekonomiczna / Oficyna Ekonomiczna)
1.Polityka konkurencji, 2.Źródła prawa konkurencji i naruszeń konkurencji, 3.Organy kontroli przestrzegania zasad konkurencji, 4.Naruszenie prawa konkurncji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawowe zasady pomiaru rentowności inwestycji marketingowych, 2. Konstruowanie formuły zwrotu z inwestycji marketingowych, 3. Zastosowanie metody zwrotu z inwestycji marketingowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Satysfakcja klienta-wprowadzenie. R.2 Po co się mierzy poziom satysfakcji klienta. R.3 Lojalność. R.4 Łańcuch satysfakcja-zysk. R.5 Cele badania sondażowego R.6 Rozumienie zachowń nabywczych klienta. R.7 Bada nia rozpoznawcze. R.8 Dobór próby. R.9 Rodzaje badań sondażowych. R.10 Projektowanie kwestionariusza. R.11 Umiejętności potrzebne do przeprowadzania wywiadów. R.12 Analiza i raportowanie wyników badań. R.13 Kwe stie public relations w badaniach sondażowych. R.14 Mierzenie poziomu lojalności. R.15 Modelowanie i prog nozowanie. R.16 Maksymalizacja korzyści z badań pozio mu satysfakcji klientów.SERVQUAL
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Cz. I Rynek pracy i stosunki przemysłowe w procesie integracji europejskiej: Europejska strategia zatrudnienia a aktywna polityka rynku pracy; Wspólnotowe ramy instytucjonalne działań na polskim rynku pracy; HRM a zbiorowe stosunki w procesie przemian; Współpraca i zaangażowanie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi - stosunki przemysłowe w okresie przemian; Przeciwdziałanie dyskryminacji w zatrudnieniu. Rzeczywistość polska a standardy europejskie; Przeciwdziałanie mobbingowi w miejscu pracy - doświadczenia wybranych krajów Unii Europejskiej oraz praktyczne wskazówki dla polskich pracodawców; Doświadczenia europejskie a rozwój partycypacji pracowniczej w Polsce; Pracownik upodmiotowiony - partner społecznie odpowiedzialny; Bezrobocie wśród ludzi młodych i jego wpływ na motywację do działań; Wspomaganie studenckiej przedsiębiorczości: perspektywa europejska; Aktywna polityka rynku pracy w krajach Unii Europejskiej. Ewolucja koncepcji - instrumenty i finansowanie; Wczesna identyfikacja osób zagrożonych długookresowym bezrobociem w krajach Unii Europejskiej; Deregulacja rynku pracy jako sposób ograniczania bezrobocia; Między rynkiem pracy a konkurencyjnym rynkiem przedsiębiorstw; Rynek pracy jako uwarunkowanie zarządzania kapitałem ludzkim; Koszty kształcenia w państwowych szkołach wyższych w Polsce w latach 1997-2002. Cz. II Strategie i metody zarządzania kapitałem ludzkim: Problemy kształtowania polityki personalnej w grupach kapitałowych; Marketing personalny - logistyka personalna (nowe trendy ZZL); Zarządzanie personelem w projektach; Różnorodność kulturowa a budowanie zaufania w organizacji; Doświadczenia firm amerykańskich w zarządzaniu różnorodnością i uwagi na temat możliwości wykorzystania ich w warunkach polskich; Zróżnicowanie kultur narodowych a systemy wynagrodzeń w wybranych krajach Unii Europejskiej; Wynagrodzenia w spółkach z udziałem kapitału zagranicznego w Polsce (na przykładzie podmiotów z Listy 500); Wynagrodzenia jako instrument zarządzania strategicznego w dużych przedsiębiorstwach przemysłowych; Kształtowanie kultury organizacyjnej w przedsiębiorstwach produkcyjnych w świetle badań; Kultura narodowa a profil przywódcy w wybranych krajach europejskich; Doskonalenie menedżerów w organizacji; Kapitał ludzki w procesie zarządzanie wiedzą - doświadczenia europejskich organizacji; Zarządzanie wiedzą a psychomanipulacja w przedsiębiorstwach polskich i francuskich; Nowe tendencje w kształtowaniu rozwoju zawodowego pracowników wobec integracji Polski z Unią Europejską; Zarządzanie kompetencjami w praktyce; Wykorzystanie coachingu w zarządzaniu rozwojem zawodowym pracowników; Zmiana w organizacji - w kierunku organizacji uczącej się; Zastosowanie analizy "5 sił Portera" do tworzenia strategii personalnej; Koherencja strategii personalnych i marketingowych w warunkach umiędzynarodowienia działalności przedsiębiorstw; Motywowanie pracowników w warunkach niepewności zatrudnienia; Proces motywowania w przedsiębiorstwach - przesłanki i kierunki zmian; Ocenianie motywacji pracowników i satysfakcji z pracy. Analiza przypadku; Oceniani pracowników - problemy i wyzwania w świetle integracji Polski z Unią Europejską; Praktyka pozyskiwania kadry kierowniczej do przedsiębiorstw międzynarodowych; Komunikacja transkoporacyjna i jej główne determinanty; Doskonalenie warunków pracy jako długofalowa inwestycja w potencjał społeczny firmy; Doświadczenia europejskie w obszarze ZZL w procesie restrukturyzacji; Wykorzystanie audytu wiedzy w restrukturyzacji zatrudnienia; Wewnętrzny kontekst zarządzania zasobami ludzkimi w procesach międzynarodowych fuzji i przejęć.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota i koncepcja private banking. 2. Private banking jako działalność bankowa. 3. Klient private banking. 4. Oferta produktów i uług private banking. 5. Obsługa klienta w private banking. 6. Private banking na rynku międzynarodowym. 7. Private banking w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Sprzedaż: najlepszy sposób na wyróżnienie się spo śród konkurencji; 2.Sprzedaż w nowoczesnej firmie; 3.Rola sprzedaży i marketingu w pozyskiwaniu stałych klientów; 4.Kim są najlepsi sprzedawcy?; 5.Motywacja do pracy; 6.Produkt markowy czy masowy; 7."Marka" sprzedawcy; 8.Ch-ka klientów docelowych; 9.Rozumienie siebie i innych; 10.Poszukiwanie klientów docelowych; 11.Jak gospodarować czasem?; 12.Nawiązywanie kontaktów osobistych z klientem; 13.Znaczenie ceny produktu; 14.Pozyskiwanie nowych klientów; 15.Współpraca ze sta łymi klientami; 16.Osiągnij szczyt swoich możliwości. Zakończenie; Załączniki: -Dziesięć przyczyn, dla których firmy doznają niepowo dzeń; -Zadania sprzedawcy; -Jaką wartość dla sprzedawcy ma ocena jego pracy; -Jak wykorzystać czynniki decydujące o sukcesie firmy klienta; -Wprowadzenie zmian w organizacji własnej pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej