Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(357)
Forma i typ
Książki
(357)
Publikacje naukowe
(58)
Publikacje fachowe
(39)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(281)
dostępne
(228)
wypożyczone
(10)
nieokreślona
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(238)
Czytelnia
(288)
Autor
Opolski Krzysztof (1948- )
(9)
Szczypa Piotr
(9)
Szelągowska Anna
(9)
Sokół Aneta
(7)
Nawrot Wioletta
(5)
Stawicka Magdalena Kinga
(5)
Borcuch Artur
(4)
Brzozowska Krystyna
(4)
Karski Jerzy B
(4)
Kordel Zdzisław (1950- )
(4)
Kowalczyk Jerzy
(4)
Noga Marian
(4)
Zenderowski Radosław (1974- )
(4)
Anuszewska Izabella
(3)
Bieliński Jerzy
(3)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Bukowski Sławomir I
(3)
Bury Andrzej
(3)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(3)
Flejterski Stanisław (1948- )
(3)
Golnau Wiesław (1965- )
(3)
Gołembski Marcin
(3)
Kopczewska Katarzyna
(3)
Kożuch Barbara (1950- )
(3)
Król Małgorzata Beata
(3)
Kuriata Andrzej
(3)
Lipka Anna
(3)
Matuszyk Anna
(3)
Mućko Przemysław
(3)
Przybylska Joanna
(3)
Przybylska-Kapuścińska Wiesława
(3)
Pszczółka Ireneusz
(3)
Tokarski Andrzej
(3)
Tokarski Maciej
(3)
Waszczak Stanisław
(3)
Winnicka-Wejs Alicja
(3)
Wojciechowska-Filipek Sylwia
(3)
Ziarko-Siwek Urszula
(3)
Bednarczyk Jan L
(2)
Biesok Grzegorz (1976- )
(2)
Bąk Iwona
(2)
Caputa Wiesława
(2)
Chudoba Tadeusz
(2)
Dziedzic Dorota
(2)
Filipiak Beata (1967- )
(2)
Gabryelczyk Katarzyna
(2)
Garstka Małgorzata
(2)
Gawrycka Małgorzata
(2)
Gostomski Eugeniusz (1951- )
(2)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(2)
Jankowska Małgorzata
(2)
Jarosz Agnieszka
(2)
Jaworski Jacek
(2)
Kalinowski Marcin
(2)
Kalinowski Marek
(2)
Kleer Jerzy (1928-2022)
(2)
Klimowicz Monika
(2)
Korenik Dorota
(2)
Korol Tomasz
(2)
Kosztowniak Aneta
(2)
Kozłowski Waldemar
(2)
Lepczyński Błażej
(2)
Litwin Joanna
(2)
Matuszyk Paweł Grzegorz
(2)
Mazurek-Kucharska Beata
(2)
Małecka-Ziembińska Edyta
(2)
Modzelewski Piotr
(2)
Nowak Maciej J
(2)
Nowak Maciej Jacek (1982- )
(2)
Pastusiak Radosław
(2)
Pawłowicz Leszek (1951- )
(2)
Pruchnicka-Grabias Izabela
(2)
Prusak Błażej
(2)
Sobol Marzena
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Stawicka Magdalena
(2)
Szopiński Józef
(2)
Voss Grażyna
(2)
Waśniewski Krzysztof (1968- )
(2)
Wereda Wioletta
(2)
Wicher Anna
(2)
Woźniak Jacek
(2)
Wziątek-Staśko Anna
(2)
Wójcik Jacek
(2)
Zieliński Mariusz
(2)
Ziółko Monika
(2)
Świecka Beata
(2)
Świecka Beata (1972- )
(2)
Żukowski Paweł
(2)
Abel Olsen Jan
(1)
Altman Edward I
(1)
Antkiewicz Sławomir
(1)
Bagiński Paweł
(1)
Balcarek Artur
(1)
Barembruch Adam
(1)
Barletta Martha
(1)
Barro Robert J
(1)
Bartczak Anna
(1)
Bartkowiak Barbara
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(51)
2010 - 2019
(110)
2000 - 2009
(194)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(71)
Kraj wydania
Polska
(357)
Język
polski
(357)
Temat
Przedsiębiorstwo
(57)
Banki
(42)
Finanse
(18)
Rynek kapitałowy
(17)
Zarządzanie jakością
(17)
Rynek finansowy
(14)
Banki internetowe
(13)
Służba zdrowia
(13)
Zarządzanie
(13)
Globalizacja
(12)
Inwestycje
(12)
Rachunkowość
(12)
Gospodarka
(11)
Pieniądz
(11)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(11)
Logistyka gospodarcza
(10)
Zdrowie publiczne
(10)
Finanse publiczne
(9)
Organizacja
(9)
Samorząd terytorialny
(9)
Internet
(8)
Kredyt
(8)
Marketing
(8)
Obsługa klienta
(8)
Papiery wartościowe
(8)
Unia Europejska
(8)
Bankowe usługi detaliczne
(7)
Budżety terenowe
(7)
Innowacje
(7)
Kadry
(7)
Zarządzanie kryzysowe
(7)
Finanse przedsiębiorstwa
(6)
Jakość usług
(6)
Kultura organizacyjna
(6)
Motywacja pracy
(6)
Rozwój regionalny
(6)
Upadłość
(6)
Zarządzanie ryzykiem
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Audyt wewnętrzny
(5)
Efektywność ekonomiczna
(5)
Euro (pieniądz)
(5)
Europejski Bank Centralny
(5)
Fundusz powierniczy
(5)
Fundusze strukturalne UE
(5)
Fuzja przedsiębiorstw
(5)
Giełda papierów wartościowych
(5)
Karty płatnicze
(5)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Polska
(5)
Promocja zdrowia
(5)
Rynek pracy
(5)
Ryzyko bankowe
(5)
Ryzyko kredytowe
(5)
Sektor prywatny
(5)
Transport
(5)
Unia Europejska (UE)
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Zatrudnienie
(5)
Łańcuch dostaw
(5)
Bank centralny
(4)
COVID-19
(4)
Emisja papierów wartościowych
(4)
Handel elektroniczny
(4)
Informacja gospodarcza
(4)
Kapitał społeczny
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Koszty
(4)
Kryzys finansowy
(4)
Księgowość
(4)
Logistyka
(4)
Marketing partnerski
(4)
Menedżerowie
(4)
Pieniądz elektroniczny
(4)
Praca
(4)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(4)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(4)
Turystyka
(4)
Usługi
(4)
Usługi elektroniczne
(4)
Wartość ekonomiczna
(4)
Banki hipoteczne
(3)
Banki inwestycyjne
(3)
Bezrobocie
(3)
Dostęp do świadczeń zdrowotnych
(3)
Etyka biznesu
(3)
Finanse międzynarodowe
(3)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Gospodarstwo domowe
(3)
Handel
(3)
Integracja europejska
(3)
Jakość produktu
(3)
Kapitał
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Klasyfikacja kredytowa
(3)
Kobieta
(3)
Konkurencja
(3)
Kryzys gospodarczy
(3)
Metodologia
(3)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(3)
Temat: czas
2001-
(53)
1989-2000
(13)
1989-
(11)
1901-2000
(4)
2001-0
(4)
1945-1989
(3)
1901-
(1)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(62)
Kraje Unii Europejskiej
(9)
Niemcy
(2)
Chiny
(1)
Europa
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Kazachstan
(1)
Podkarpackie, wojewódzkie
(1)
Rosja
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Podręcznik
(43)
Opracowanie
(38)
Monografia
(28)
Praca zbiorowa
(18)
Materiały pomocnicze
(15)
Raport z badań
(9)
Poradnik
(6)
Ćwiczenia i zadania
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Case study (studium przypadku)
(1)
Esej
(1)
Raport
(1)
Tablice i wzory
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(77)
Zarządzanie i marketing
(55)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(26)
Transport i logistyka
(18)
Socjologia i społeczeństwo
(11)
Medycyna i zdrowie
(9)
Psychologia
(6)
Edukacja i pedagogika
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Filozofia i etyka
(3)
Nauka i badania
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
357 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bankowość elektroniczna dla firm / Paweł Wroński. - Warszawa : CeDeWu, 2004. - 86 s. : tab., wykresy ; 22 cm.
R.1 Istota bankowości elektronicznej w firmie; R.2 Home banking; R.3 Internet banking; R.4 Inne usługi bankowości elektronicznej; R.5 Wybór usługi bankowości elektronicznej dla firmy; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Rozwój zrównoważony i trwały w teorii nauk o zarządzaniu: 1.1. Rozwój zrównoważony i trwały jako zasada i koncepcja zarządzania; 1.2. Kategorie współzależne i warunkujące rozwój zrównoważony i trwały. Rozdział 2. Świadomość i konsumpcja jako kategorie nadrzędne w zarządzaniu rozwojem zrównoważonym i trwałym: 2.1. Świadomość i konsumpcja przedmiotem zainteresowania marketingu; 2.2. Sieciowe powiązania w procesach kształtowania świadomości i decyzjach konsumenckich; 2.3. Znaczenie świadomości i konsumpcji dla zarządzania ładem zintegrowanym. Rozdział 3. Procedury umożliwiające zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną: 3.1. Zastosowanie technologii w procesach kształtowania konsumpcji; 3.2. Marketing instrumentem kształtowania konsumpcji odpowiedzialnej; 3.3. Wiedza i edukacja jako instrumenty kształtowania konsumpcji odpowiedzialnej. Rozdział 4. Konsumpcja odpowiedzialna nową jakością w zarządzaniu rozwojem zrównoważonym i trwałym: 4.1. Aspekty zarządzania konsumpcją odpowiedzialną; 4.2. Założenia operacyjne zarządzania konsumpcją odpowiedzialną w rozwoju zrównoważonym i trwałym; 4.3. Konstrukcja modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną. Rozdział 5. Implementacja modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki: 5.1. Zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną w rozwiązaniach instytucjonalnych w Polsce; 5.2. Wykorzystanie programu kształcenia w procesie wdrażania modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną; 5.3. Sprawność i efektywność programu wdrożenia modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki 5.3.1. Założenia koncepcyjno-metodyczne przeprowadzonych badań empirycznych; 5.3.2. Badanie zmian świadomości respondentów na temat kwestii związanych z konsumpcją odpowiedzialną; 5.3.3. Badanie zmian opinii ankietowanych na temat konsumpcji odpowiedzialnej. Podsumowanie. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Załącznik 1. Kwestionariusz ankiety 1. Załącznik 2. Kwestionariusz ankiety 2.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie w instytucjach kultury / red. Łukasz Wróblewski. - Dodruk. - Warszawa : CeDeWu , 2018. - 201 s. : ilustracje ; 24 cm.
Zawiera: Część I Zarządzanie projektami w instytucjach kultury; Rozdział 1. Warunki skutecznego zarządzania projektem w kulturze - Agnieszka Orankiewicz; Rozdział 2. Klaster kultury i turystyki przemysłowej w województwie śląskim jako przykład współpracy marketingowej na rynku dóbr i usług kultury - Joanna Kurowska-Pysz; Rozdział 3. Marketingowa współpraca sieci lokalnych punktów informacji kulturalnej w warunkach wykorzystania funduszy Unii Europejskiej - Joanna Kurowska-Pysz. Część II Zarządzanie strategiczne i marketingowe w instytucjach kultury; Rozdział 4. Czynniki utrudniające samodzielne opracowywanie planów strategicznych przez pracowników instytucji kultury - Mateusz Lewandowski; Rozdział 5. Operacjonalizacja modelu sprawności w zarządzaniu strategicznym instytucjami kultury - Mateusz Lewandowski; Rozdział 6. Adaptacja i zakres stosowania koncepcji marketingowej w muzealnictwie w świetle wyników badań empirycznych - Magdalena Sobocińska; Rozdział 7. Marketing mediów społecznościowych w instytucjach kultury - szansę i bariery - Iwona Lupa; Rozdział 8. Wpływ konwergencji instrumentów marketingu na marketing mix na rynku rozrywki -Adam Grzegorczyk; Rozdział 9. Młodzież szkolna i akademicka jako specyficzny rynek docelowy instytucji kultury - Łukasz Wróblewski; Rozdział 10. Strategie marketingowe filharmonii jako element upowszechniania kultury wysokiej wśród młodzieży szkolnej i akademickiej - Łukasz Wróblewski. Część III Wybrane problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kultury - case studies; Rozdział 11. Zastosowanie strategii marketingowych w polskich teatrach - Karna Pawłicka; Rozdział 12. Finansowanie działalności instytucji kultury - studium przypadku: instytucje kultury samorządu województwa łódzkiego - Paweł A. Nowak; Rozdział 13. Wykorzystanie wybranych narzędzi PR w promocji instytucji kultury na przykładzie zrealizowanego projektu Opery Krakowskiej "Opera w Małopolsce" - Anna Kościelna; Rozdział 14. Innowacje w zarządzaniu w Centrum Kultury Dwór Artusa w Toruniu - Marek Pijanowski; Rozdział 15. Uwarunkowania skuteczności organizacji transgranicznych wydarzeń kulturalnych na przykładzie 15. Edycji Przeglądu Filmowego "Kino na granicy" - Maciej Rendaszka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Klimat organizacyjny pochodną kultury organizacyjnej 1.1. Klimat organizacyjny - próba egzemplifikacji pojęcia 1.2. Typy klimatu organizacyjnego 1.3. Klimat organizacyjny a kultura organizacyjna - w gąszczu wzajemnych zależności Rozdział 2. Różnorodność elementów klimatu organizacyjnego i ich charakterystyka 2.1. Elementy klimatu organizacyjnego na podstawie przeglądu literatury zagranicznej 2.2. Elementy klimatu organizacyjnego na podstawie przeglądu literatury polskiej 2.3. Identyfikacja i analiza relacji występujących między elementami klimatu organizacyjnego Rozdział 3. Klimat organizacyjny czynnikiem determinującym poziom efektywności organizacyjnej 3.1. Efektywność organizacyjna - wieloznaczność kategorii badawczej 3.2. Elementy klimatu organizacyjnego wpływające na poziom efektywności organizacyjnej 3.3. Reduktory siły oddziaływania proefektywnościowych składników klimatu organizacyjnego Rozdział 4. Klimat organizacyjny czynnikiem determinującym poziom motywacji ludzi do pracy 4.1. Zrozumieć istotę motywacji pracowniczej 4.2. Motywacja a budowa poczucia szczęścia 4.3. Motywowanie w świecie VUCA 4.4. Menedżer kluczową postacią w procesie kreacji motywującego klimatu organizacyjnego; Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Motywowanie w erze Web 2.0+ / Anna Wziątek-Staśko. - Warszawa : CeDeWu , 2016. - 222 s. : rys., tab., wykresy ; 24 cm.
Zawiera: Wstęp; Rozdział 1. O człowieku wielowymiarowym w wielowymiarowej rzeczywistości: Refleksje nad istotą człowieka; Człowiek w gąszczu poglądów twórców koncepcji psychologicznych; Człowiek wielowymiarowy w erze Web 2.0+. Rozdział 2. Determinanty demotywacji we współczesnym świecie: Motywowanie pracowników - w poszukiwaniu sensu; Globalny kryzys zaufania - trucizna XXI wieku; Niesprawiedliwość - cichy zabójca moralności; Człowiek wobec zjawisk patologicznych w miejscu pracy; Shared leadership - dokąd zmierza współczesne przywództwo?; Rozdział 3. Zrozumieć megasystem motywowania ludzi do pracy i zostać wirtuozem biznesu: Ogólne założenia koncepcji megasystemu motywowania ludzi do pracy w organizacji; Parametry megasystemu motywowania ludzi do pracy w organizacji; Elementy megasystemu; Determinanty megasystemu; Rozdział 4. Skuteczność motywatorów w erze Web 2.0+ - w dążeniu do kreacji modelu idealnego: Cel badań empirycznych; Charakterystyka próby badawczej; Metodologia badań; Prezentacja wyników badań empirycznych; Wnioski z badań - implikacje dla praktyki gospodarczej; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki sprzedaży osobistej / Beata Zatwarnicka-Madura. - Warszawa : CeDeWu, 2004. - 215 s. : wykr. ; 23 cm.
1.Podstawowe zaganienia związane ze sprzedażą osobista, 2.Profesjonalny model rozmowy handlowej, 3.Zaawansowane techniki rozmów handlowych, 4.Analiza procesu sprzedaży osobistej w świetle badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Logika (forma treści) : aby praca magisterska była treściwa i uporządkowana, Cz.2 Technika (forma tekstu) : aby praca była estetyczna, Cz.3 Obrona pracy magisterskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I. TREŚĆ - PODSTAWOWE WYMOGI FORMALNE: 1. Czym jest praca magisterska?; 2. Temat i tytuł pracy; 3. Struktura i plan pracy – podstawowe wymogi metodologiczne; 4. Zasady konstruowania „Wstępu"; 5. Zasady konstruowania „Zakończenia"; Układ rozdziału; 7. Styl pracy; Cz. II. ESTETYKA TEKSTU PRACY MAGISTERSKIEJ: 1. Układ pracy i tekstu; 2. Prezentacje graficzne; 3. Skróty i symbole; 4. Cytaty i sposoby cytowania; 5. Przypisy; 6. „Bibliografia”; 7. „Aneks” (Załączniki); 8. „Streszczenie”; 9. Korekta pracy. Cz. III. JAK SKUTECZNIE PISAĆ PRACĘ?: 1. Od czego zacząć?; 2. Jak dotrzeć do odpowiednich źródeł i opracowań?; 3. Co zrobić z zebranymi materiałami? Jak pisać?; Cz. IV. OBRONA PRACY MAGISTERSKIEJ: 1. Przed obroną pracy; 2. W czasie obrony pracy i po niej; Cz. V. PLAGIAT. ISTOTA - RODZAJE – SKUTKI: 1. Co to jest plagiat; 2. Co stanowi przedmiot ochrony ze strony prawa autorskiego; 3. Jakie są rodzaje plagiatu; 4. Jakie są konsekwencje popełnienia plagiatu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Różnice kulturowe w biznesie / Radosław Zenderowski, Bartosz Koziński. - Wyd. 4. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 352 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Wstęp; Rozdział 1. Podstawowe pojęcia 1.1. Kultura, kultura narodowa, tożsamość narodowa 1.1.1. Pojęcie kultury 1.1.2. Pojęcie kultury narodowej 1.1.3. Pojęcie tożsamości narodowej 1.2. Biznes międzynarodowy 1.2.1. Pojęcie biznesu międzynarodowego 1.2.2. Obszary biznesu międzynarodowego 1.2.3. Proces umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa (etapy) 1.2.4. Formy orientacji międzynarodowej 1.2.5. Standaryzacja i dyferencjacja 1.3. Różnice rasowe i kulturowe 1.3.1. Rasa 1.3.2. Naród 1.3.3. Cywilizacja 1.3.4. Religia 1.3.5. Język 1.4. Pożytki z różnorodności kulturowej 1.5. Stereotypy i uprzedzenia jako bariery dla skutecznej i korzystnej komunikacji 1.5.1. Stereotypy 1.5.2. Uprzedzenia 1.6. Szok kulturowy i adaptacja kulturowa 1.6.1. Pojęcie szoku kulturowego 1.6.2. Przyczyny i okoliczności szoku kulturowego 1.6.3. Kategorie osób szczególnie narażonych na szok kulturowy 1.6.4. Proces adaptacji kulturowej 1.6.5. Uczenie się innych kultur Rozdział 2. Kultury narodowe: próba klasyfikacji 2.1. „Wielki podział" między kulturami świata biznesu 2.1.1. Kultury propartnerskie 2.1.2. Kultury protransakcyjne 2.2. Relacje jednostka-społeczeństwo 2.2.1. Kultury indywidualizmu 2.2.2. Kultury kolektywizmu 2.3. Pojmowanie władzy 2.3.1. Kultury hierarchiczne 2.3.2. Kultury demokratyczne 2.4. Status społeczny i okazywanie szacunku 2.4.1. Kultury ceremonialne 2.4.2. Kultury nieceremonialne 2.5. Sposób i styl wypowiadania się 2.5.1. Kultury wysokiego kontekstu (ogólnikowego sposobu wypowiedzi) 2.5.2. Kultury niskiego kontekstu (otwartego sposobu wypowiadania się) 2.6. Pojmowanie czasu 2.6.1. Czas linearny 2.6.2. Czas elastyczny 2.6.3. Czas cykliczny 2.7. Stosunek do czasu i harmonogramów 2.7.1. Kultury monochroniczne 2.7.2. Kultury polichroniczne 2.8. Niewerbalne sposoby zachowania 2.8.1. Kultury ekspresyjne 2.8.2. Kultury powściągliwe Rozdział 3. Komunikacja werbalna i niewerbalna w stosunkach międzykulturowych 3.1. Komunikowanie 3.1.1. Pojęcie komunikowania 3.1.2. Cechy procesu komunikowania 3.1.3. Funkcje komunikowania 3.1.4. Poziomy i etapy procesu komunikowania 3.1.5. Elementy komunikowania 3.1.6. Znaki i kody 3.2. Komunikacja werbalna 3.2.1. Pojęcie komunikacji werbalnej 3.2.2. Style komunikacji werbalnej 3.3. Komunikacja parawerbalna (paralangue) 3.4. Komunikacja niewerbalna 3.4.1. Pojęcie komunikacji niewerbalnej i jej znaczenie w kontaktach międzykulturowych 3.4.2. Rola i funkcje komunikacji niewerbalnej 3.4.3. Zasady interpretacji komunikatów niewerbalnych 3.4.4. Elementy i techniki komunikacji niewerbalnej Rozdział 4. Różnice kulturowe w procesie negocjacji 4.1. Kultury propartnerskie 4.1.1. Kultury propartnerskie, ceremonialne, polichroniczne i powściągliwe 4.1.2. Kultury propartnerskie, ceremonialne, monochroniczne i powściągliwe 4.1.3. Kultury propartnerskie, ceremonialne, polichroniczne i ekspresyjne 4.1.4. Kultury umiarkowanie propartnerskie, ceremonialne, polichroniczne, o niestałej ekspresyjności 4.2. Kultury protransakcyjne 4.2.1. Kultury umiarkowanie protransakcyjne, ceremonialne, o zróżnicowanym podejściu do czasu, ekspresyjne 4.2.2. Kultury umiarkowanie protransakcyjne, ceremonialne, dość monochroniczne, powściągliwe 4.2.3. Kultury protransakcyjne, umiarkowanie ceremonialne, monochromiczne, powściągliwe 4.2.4. Kultury protransakcyjne, nieceremonialne, monochromiczne, o zróżnicowanej ekspresyjności Rozdział 5. Inne zagadnienia 5.1. Protokół i etykieta w biznesie międzynarodowy 5.1.1. Ubiór 5.1.2. Tytułowanie 5.1.3. Wizytówki 5.1.4. Prezenty 5.1.5. Pisma (korespondencja) 5.1.6. Poczęstunki 5.2. Wartości i zwyczaje - ich znaczenie w komunikowaniu międzykulturowym 5.3. Religia i normy religijne 5.4. Stosunek do korupcji i łapownictwa 5.5. Kobiety w biznesie międzynarodowym; Bibliografia; Test sprawdzający; Klucz odpowiedzi; Spis rysunków; Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Charakterystyka krzywej dochodowości i jej znaczenie dla uczestników rynku finansowego, 2.Efektywność informacyjna rynku finansowego a przejrzystość i iwrygodność polityki pieniężnej, 3.Zdarzenia wpływające na krzywą dochodowości, 4.wyniki badania reakcji krzywej dochodowości na zdarzenie "Informacja RPP o zmianie stopy referencyjnej" w Polsce w latach 1999-2003, 5.Wyniki badania reakcji krzywej dochodowości na zdarzenie "Informacja GUS o zmianie wskaźnika CPI" w Polsce w latach 1999-2003
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Giełdy kapitałowe w Europie / red. Urszula Ziarko-Siwek. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 538 s. : tab. ; 23 cm.
1. Giełda papierów wartościowych w wielkiej Brytanii - London Stock Exchange, 2. Euronext, 3. Giełda instrumentów pochodnych, 4. Giełda papierów wartościowych w Niemczech - Deutsche Borse, 5. Giełda papierów wartościowych w Hiszpanii - Bolsas y Mercados Espanoles, 6. Giełda papierów wartościowych w Szwajcarii - SWX Swiss Exchange, 7. OMX Group, 8. giełda papierów wartościowych we Włoszech - Borsa Italiana, 9. Giełda papierów wartościowych w Norwegii - Oslo Bors, 10. Giełda papierów wartościowych w Grecji, 11. Giełda papierów wartościowych w Austrii - Wiener Borse AG, 12. Giełda papierów wartościowych w Irlandii - Irish Stock Exchange, 13. Giełda papierów wartościowych w Polsce - Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie SA, 14. Giełda papierów wartościowych w Luksemburgu - Luxemburg Stock Exchange, 15. Giełda papierów wartościowych na Węgrzech, 16. Giełda papierów wartościowych w Chorwacji, 17. Giełda papierów wartościowych w Rumunii - Bursa de Valori Bucuresti, 18. Giełda papierów wartościowych w Słowenii - Ljubljanska borza d.d., 19. Giełda papierów wartościowych w Słowacji, 20. Giełda papierów wartościowych w Bułgarii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rynek pracy w teoriach ekonomicznych / Mariusz Zieliński. - Wyd. 2. - Warszawa : CeDeWu , 2017. - 159, [2] s. : il., wykresy ; 24 cm.
Rozdział 1 Ekonomiczny obraz rynku pracy: 1.1. Rynek pracy - podstawowe pojęcia; 1.2. Zasoby na rynku pracy; 1.3. Strumienie przepływu na rynku pracy; 1.4. Równowaga rynku pracy; 1.5. Cykl koniunkturalny a rynek pracy; 1.6. Szkoły i kierunki myślenia ekonomicznego a interwencja państwa w gospodarce. Rozdział 2 Rynek pracy w ujęciu mikroekonomicznym: 2.1. Popyt na pracę; 2.2. Podaż pracy; 2.3. Płaca jako cena pracy; 2.4. Przyczyny nierównowagi rynku pracy w ujęciu mikroekonomicznym; 2.4.1. Teorie kierunku neoklasycznego; 2.4.2. Teorie kierunku neokeynesowskiego; 2.4.3. Segmentacja rynku pracy; 2.5. Możliwości ingerencji państwa w sytuację na rynku pracy na poziomie mikroekonomicznym (instrumenty polityki mikroekonomicznej). Rozdział 3 Rynek pracy w ujęciu makroekonomicznym: 3.1. Priorytety makroekonomiczne a polityka gospodarcza; 3.2. Klasyczny i neoklasyczny obraz funkcjonowania rynku pracy; 3.3. Keynesowski i neokeynesowski obraz funkcjonowania rynku pracy; 3.4. Spór wokół związków inflacji i bezrobocia a równowaga rynku pracy; 3.5. Instrumenty polityki makroekonomicznej a rynek pracy; 3.5.1. Polityka fiskalna a rynek pracy; 3.5.2. Polityka pieniężna a rynek pracy; 3.5.3. Polityka fiskalna i pieniężna jako narzędzia stabilizacji koniunktury; 3.6. Wpływ otwarcia gospodarki na rynek pracy; 3.6.1. Handel zagraniczny a rynek pracy; 3.6.2. Polityka kursu walutowego a rynek pracy; 3.6.3. Otwarcie gospodarki a skuteczność ingerencji państwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Obsługa klientów w logistyce zwrotów: Koncepcja obsługi klientów w logistyce zwrotów; Jakość obsługi klienta w logistyce zwrotów. Rozdział 2. Gospodarka o obiegu zamkniętym jako element funkcjonowania miasta w ramach idei smart city: Przegląd literatury; Metodyka badań; Analiza studium przypadku. Rozdział 3. Instrumenty wdrażania gospodarki o obiegu zamkniętym w Gminie Miejskiej Kraków: Gospodarka o obiegu zamkniętym jako wyzwanie; Instrumenty kształtujące gospodarkę o obiegu zamkniętym w Gminie Miejskiej Kraków. Rozdział 4. System kaucyjny w Europie: Istota systemu kaucyjnego w krajach europejskich; Funkcjonowanie systemu kaucyjnego na przykładzie Islandii; System kaucyjny w Polsce; Metodyka badań; Wyniki badań. Rozdział 5. Postrzeganie systemu kaucyjnego w Polsce przez konsumentów: Charakterystyka systemu kaucyjnego w Polsce; Metodyka badań; Wyniki badań. Rozdział 6. Analiza logistyki zwrotnej butelek po piwie w Polsce: Charakterystyka rynku piwa w Polsce; Opakowania stosowane na polskim rynku piwa; Polski system kaucyjny; Problemy logistyki zwrotnej butelek szklanych; Proponowane rozwiązania. Rozdział 7. Butelkomaty jako narzędzie logistyki zwrotnej: Charakterystyka butelkomatów; Butelkomaty w ujęciu światowym oraz z perspektywy Polski; Projekt butelkomatu. Rozdział 8. Opinia konsumentów na temat refillomatów w świetle przeprowadzonych badań: Przegląd literatury; Metodyka badań; Wyniki badań. Rozdział 9. Opakowania zwrotne w branży kosmetycznej: Funkcje opakowań produktów kosmetycznych; Rodzaje opakowań z tworzyw sztucznych dla produktów kosmetycznych; Regulacje prawne dotyczące opakowań w branży kosmetycznej; Ekologiczne opakowania w branży kosmetycznej; Opakowania zwrotne w branży kosmetycznej; Droga opakowania zwrotnego produktu kosmetycznego. Rozdział 10. Nowoczesne opakowania zwrotne stosowane w modelu B2C: Opakowania zwrotne w Polsce i za granicą; Metodyka badań; Wyniki badań dotyczących opakowania transportowego EkoBox od firmy InPost.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Transport i łańcuchy dostaw w czasie pandemii / Monika Ziółko, Dorota Dziedzic (red.). - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 251, [1] s. : rys., tab., wykresy ; 24 cm.
Wstęp; Rozdział 1. Eksploracyjna analiza mobilności ludności w trakcie pandemii Rozdział 2. Rynek i logistyka usług kurierskich w obliczu pandemii COVID-19 Rozdział 3. Porównanie podróżowania przed pandemią oraz w czasie jej trwania Rozdział 4. Wpływ pandemii na zmiany w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej i zachowania pasażerów w Krakowie Rozdział 5. Wpływ pandemii koronawirusa na transport w Chinach Rozdział 6. Zdrowie psychiczne kierowców w międzynarodowym transporcie drogowym rzeczy w dobie pandemii Rozdział 7. Badanie opinii osób korzystających z transportu lotniczego w dobie epidemii COVID-19 Rozdział 8. Loty repatracyjne w czasie pandemii na przykładzie akcji „Lot do domu" Rozdział 9. Konsekwencje pandemii COVID-19 na branżę lotniczą w Ukrainie Rozdział 10. Transportowanie ładunków medycznych w dobie pandemii COVID-19 Rozdział 11. Lotniczy transport medyczny w czasie pandemii Rozdział 12. Funkcjonowanie przedsiębiorstw logistycznych w dobie pandemii COVID-19 Rozdział 13. Poczta Polska w czasach pandemii COVID-19 Rozdział 14. Analiza wpływu pandemii COVID-19 na zachowania konsumenckie w kierunku wyboru opakowań oraz gospodarowania odpadami Rozdział 15. Ocena usług świadczonych przez firmę InPost na terenie miasta Kraków Rozdział 16. Usługi kurierskie firmy InPost przed i w czasie pandemii COVID-19 Rozdział 17. Wpływ pandemii na decyzje zakupowe konsumentów branży odzieżowej Rozdział 18. Preferencje konsumentów dotyczące zakupów i usług kosmetycznych w obliczu pandemii COVID-19 Rozdział 19. Logistyka ostatniej mili w branży spożywczej Rozdział 20. Rozwój subskrypcji programów wysyłkowych na przykładzie programu Allegro Smart - ocena poglądu konsumenta oraz ich wpływ na decyzje zakupowe Rozdział 21. Logistyczne wyzwania w sporcie podczas pandemii COVID-19 na przykładzie amerykańskiej ligi koszykarskiej NBA.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Bankowy nadzór europejski a zasada komitologii. 2. Geneza wspólnotowych regulacji bankowych. 3. Ewolucja podejścia Komitetu Bazylejskiego do wymogów kapitałowych. Zakres NUK w prawie europejskim i na świecie. 4. Struktura Nowej Umowy Kapitałowej. Metoda standardowa. 5. Metody rankingu wewnętrznego dla ryzyka kredytowego. 6. Metoda ratingów wewnętrznych dla ekspozycji detalicznych. 7. Sposoby zmniejszania ryzyka kredytowego. 8. Sekurytyzacja w Nowej Umowie Kapitałowej. 9. Wpływ NUK/CRD na gospodarkę europejską w kontekście budowy wspólnego rynku usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czym jest ryzyko bankowe?, 2. Rodzaje ryzyka bankowego, 3. Geneza Nowej Umowy Kapitałowej, 4. Praktyczne zadania dla banków w zakresie wdrażania nowych regulacji, 5. Wymóg kapitałowy z tytułu ryzyka, 6. Ryzyko kredytowe, 7. Techniki redukcji ryzyka bankowego, 8. Ryzyko rynkowe, 9. Inne rodzaje ryzyka Filaru I objęte wymogiem kapitałowym, 10. Ryzyko operacyjne, 11. Nowa Umowa Kapitałowa - Filar II, 12. Ryzko koncentracji, 13. Ryzyko stopy procentowej w księdze bankowej, 14. Ryzyko płynności, 15. Testowanie warunków skrajnych, 16. Inne rodzaje ryzyka, 17. Wymaganie dotyczące systemu zarządzania bankiem i systemem kontroli wewnętrznej, 18. Nowa Umowa Kapitałowa - Filar III
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Euro - świat, Europa, Polska / Paweł Żukowski. - Warszawa : CeDeWu, 2002. - 200 s. : tab., wykr ; 20 cm.
1.Co warto wiedzieć o Euro, 2.Historia wspólnego pieniądza europejskiego, 3.Jak stosować Euro?, 4.Euro w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Biznes i ryzyko na rynku consumer finance w Polsce. - Warszawa : CeDeWu, 2006. - 124 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Kluczowe zewnętrzne uwarunkowania rozwoju strategii biznesowych podmiotów działających na rynku consumer finance w Polsce w perspektywie średniookresowej (synteza raportu). 2. Wpływ integracji detalicznych rynków finansowych w Unii Europejskiej na rozwój rynku consumer finance w Polsce. 3. Wybrane modele biznesowe w zakresie consumer finance stosowane na rynkach zachodnioeuropejskich. 4. Rola poredników finansowych na tle średniookresowych perspektyw rozwoju rynku consumer finance w Polsce. 5. Perspektywy rozwoju sekurytyzacji wierzytelności bankowych w Polsce w najbliższych kilku latach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Determinanty polityki fiskalnej wobec globalnego kryzysu ekonomicznego; 2. Dostępność finansowania dla samorządowców w okresie spowolnienia gospodarczego w latach 2008-2010; 3. Wpływ spowolnienia gospodarczego na budżety jednostek samorządu terytorialnego. Studium przypadku województwa zachodniopomorskiego; 4. Nowe rozwiązania w finansach publicznych w Unii Europejskiej i w Polsce w obliczu kryzysu zadłużenia; 5. Konsolidacja finansów publicznych - szanse i zagrożenia; 6. Wrażliwość dochodów budżetowych na zmiany luki produkcyjnej; 7. Wpływ kryzysu finansowego na wydatki publiczne; 8. Dług podsektora samorządowego a samodzielność finansowa jednostki samorządu terytorialnego; 9. Iluzje reformy finansów publicznych w warunkach kryzysu; 10. Czy Polsce grozi kryzys zadłużeniowy sektora samorządowego?; 11. Nowoczesne instrumenty w zarządzaniu finansami publicznymi w Polsce; 12. Dochody jednostek samorządu terytorialnego; 13. Problem odpowiedzialności za finanse publiczne; 14. Finansowanie systemu zabezpieczenia emerytalnego w świetle kryzysu ekonomicznego; 15. Długookresowe tendencje w polskich finansach publicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351.72 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Wpływ struktury akcjonariatu na zarządzanie wartością przedsiębiorstwa - szanse i zagrożenia: Struktura rynku kapitałowego i akcjonariatu a zarządzanie wartością spółki; Zarządzanie wartością przedsiębiorstw - aspekty własnościowe; Inwestorzy indywidualni a zarządzanie wartością firmy; Struktura własnościowa kapitału i jej wpływ na podstawowe czynniki ekonomiczne przedsiębiorstwa na podstawie spółek pracowniczych regionu kujawsko-pomorskiego; Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa w transakcjach finansowych długiem; Wpływ przejąć na wartość firmy na przykładzie spółek notowanych na GPW w Warszawie; Fuzje i podziały w świetle zarządzania wartością. Cz. II Corporate Governance a zarządzanie wartością przedsiębiorstwa: Nadzór korporacyjny i tendencje jego zmian w wybranych krajach; Władztwo korporacyjne - rozwój, modele, znaczenie; Model przedsiębiorstwa, system nadzoru korporacyjnego a tworzenie wartości dla akcjonariuszy; Możliwe kierunki kształtowania się nadzoru korporacyjnego w polskich spółkach akcyjnych notowanych na GPW w kontekście kreowania wartości dla akcjonariuszy. Cz. III Problemy definiowania i migracji wartości przedsiębiorstwa: Co środowiska akademickie zarzucają ekonomicznej wartości dodanej; Podstawowe czynniki kreujące wartość przedsiębiorstwa; Mierniki oceny powodzenia restrukturyzacji; Wartość przedsiębiorstwa i wartość firmy w sprawozdawczości finansowej; Potrzeba i sposoby modyfikacji gotówkowej wartości dodanej w erze informacji; Stopa zwrotu i koszt kapitału - najważniejsze aspekty zarządzania wartością dla akcjonariuszy w polskich spółkach publicznych; Wpływ strategii marketingowych na migrację wartości przedsiębiorstwa; Migracja dochodowości akcji na rynku kapitałowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej