Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(143)
Forma i typ
Książki
(143)
Publikacje naukowe
(13)
Publikacje fachowe
(11)
Dostępność
tylko na miejscu
(128)
dostępne
(81)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(82)
Czytelnia
(128)
Autor
Frąckiewicz Lucyna (1926-2009)
(9)
Jędralska Krystyna
(7)
Woźniak-Sobczak Barbara
(7)
Bieniok Henryk (1940- )
(6)
Swadźba Stanisław
(5)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(4)
Pyka Irena
(4)
Rączaszek Andrzej
(4)
Sporek Tadeusz
(4)
Kieżel Ewa
(3)
Klasik Andrzej
(3)
Koczur Wiesław
(3)
Polok Grzegorz
(3)
Stanek Stanisław
(3)
Śliwińska Krystyna (1950- )
(3)
Brandenburg Henryk
(2)
Czornik Małgorzata
(2)
Drobniak Adam
(2)
Ingram Marian
(2)
Kapias Michał
(2)
Kieżel Małgorzata
(2)
Kisperska-Moroń Danuta
(2)
Kopańska-Bródka Donata
(2)
Lipka Anna
(2)
Lisiecka Krystyna
(2)
Maćkowska Renata
(2)
Małysa-Kaleta Agata
(2)
Ogrodnik Helena
(2)
Pańkowska Małgorzata
(2)
Smyczek Sławomir
(2)
Sroka Henryk
(2)
Szołtysek Jacek
(2)
Wojtyła Jan
(2)
Zrałek Jolanta
(2)
Łukasik Gabriela
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Balcerowicz-Szkutnik Maria
(1)
Balcerzak-Paradowska Bożena
(1)
Barczak Andrzej Stanisław
(1)
Barczyk Sigmund
(1)
Bernais Jolanta
(1)
Biniecki Jerzy
(1)
Biolik Józef
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Burgiel-Szwec Aleksandra
(1)
Capiga Mirosława
(1)
Celary Ireneusz
(1)
Cichorska Joanna
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czempas Jan
(1)
Dudzińska-Baryła Renata
(1)
Famulska Teresa
(1)
Famulska Teresa (1958- )
(1)
Gołuchowski Jerzy
(1)
Gradoń Witold
(1)
Grzega Urszula
(1)
Halama Henryk
(1)
Harasim Janina
(1)
Heffner Krystian
(1)
Henzel Halina
(1)
Henzel Halina (1939- )
(1)
Ingram Jolanta
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jasłowski Janusz
(1)
Jonczyk Barbara
(1)
Kasperek Katarzyna
(1)
Kasperek Marek
(1)
Kempny Danuta
(1)
Kosiń Paweł
(1)
Kostur Anna
(1)
Kotlorz Dorota
(1)
Kowalska Krystyna
(1)
Kończak Grzegorz
(1)
Król Małgorzata
(1)
Kubok Dariusz
(1)
Kuczowiec Jacek
(1)
Kuczowiec Karina
(1)
Lipińska-Słota Alina
(1)
Lorek Elżbieta
(1)
Marcinek Krzysztof
(1)
Messner Zbigniew (1929-2014)
(1)
Mielecka-Kubień Zofia
(1)
Mitręga Maciej
(1)
Nizielska Aleksandra
(1)
Nowotarska-Romaniak Beata
(1)
Olszak Celina M
(1)
Owocorz-Cydzik Barbara
(1)
Palonka Joanna
(1)
Piniecki Ryszard
(1)
Pliszkiewicz Marek
(1)
Przybycin Zygmunt
(1)
Przybylski Henryk
(1)
Płaczek Ewa
(1)
Rokita Jerzy
(1)
Seweryński Michał (1939- )
(1)
Sobusik Dariusz
(1)
Sowa Izabela
(1)
Sołtysik Marian
(1)
Szczupak Bogumił
(1)
Szewieczek Daniel
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(123)
1990 - 1999
(16)
Kraj wydania
Polska
(143)
Język
polski
(143)
Temat
Przedsiębiorstwo
(33)
Zarządzanie
(12)
Polityka społeczna
(11)
Banki
(9)
Bezrobocie
(8)
Controlling
(8)
Logistyka gospodarcza
(8)
Rynek pracy
(8)
Konsumenci (ekon.)
(7)
Miasta
(7)
Zarządzanie strategiczne
(7)
Globalizacja
(6)
Gospodarka
(6)
Inwestycje
(6)
Demografia
(5)
Marketing
(5)
Organizacja
(5)
Polska
(5)
Public relations
(5)
Unia Europejska
(5)
Łańcuch dostaw
(5)
Badania operacyjne
(4)
Decyzje
(4)
Jakość życia
(4)
Kadry
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Sektor publiczny
(4)
Transport
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Zatrudnienie
(4)
Bankowe usługi detaliczne
(3)
Budżety terenowe
(3)
Gospodarstwo domowe
(3)
Handel
(3)
Informatyka
(3)
Integracja europejska
(3)
Opieka społeczna
(3)
Organizacja pracy
(3)
Osoby z niepełnosprawnością
(3)
Polityka regionalna
(3)
Regionalizacja gospodarcza
(3)
Rodzina
(3)
Samorząd gminny
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Spożycie
(3)
Systemy ekspertowe
(3)
Ubezpieczenia społeczne
(3)
Urbanistyka
(3)
Wartość ekonomiczna
(3)
Zapobieganie
(3)
Administracja
(2)
Administracja publiczna
(2)
Akcje (ekon.)
(2)
Demokracja
(2)
Ekonometria
(2)
Finanse
(2)
Finanse publiczne
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Komputery
(2)
Komunikacja miejska
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Marketing partnerski
(2)
Obsługa klienta
(2)
Osoby w wieku starszym
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Papiery wartościowe
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Postawy
(2)
Praca
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Rachunek prawdopodobieństwa
(2)
Reforma
(2)
Rozwój regionalny
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Socjologia
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(2)
Ubezpieczenia
(2)
Usługi
(2)
Wartość dodana
(2)
Wykluczenie społeczne
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Zdrowie publiczne
(2)
Zwalczanie
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Świadczenia społeczne
(2)
Akcje (ekonomia)
(1)
Alkoholizm
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
BHP
(1)
Bankowy Fundusz Gwarancyjny
(1)
Temat: czas
1989-2000
(6)
1989-
(5)
2001-
(5)
1945-1989
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Azja Południowo-Wschodnia
(1)
Czechy
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(12)
Podręcznik
(11)
Materiały konferencyjne
(4)
Opracowanie
(4)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(13)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Socjologia i społeczeństwo
(10)
Matematyka
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Transport i logistyka
(1)
143 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. System gospodarczy i jego sprawność- zagadnienia teoretyczne; 2. Sytuacja makroekonomiczna krajów członkowskich Unii Europejskiej: Wzrost gospodarczy; Zatrudnienie i bezrobocie; Inflacja i stopy procentowe; Deficyt budżetowy i dług publiczny; Bilans płatniczy; 3. Jakość życia w krajach członkowskich Unii Europejskiej: Zróżnicowanie dochodów; Środowisko naturalne; Poziom edukacji i zdrowotność; 4. Innowacyjność i konkurencyjność gospodarek narodowych: innowacyjność krajów członkowskich unii Europejskiej według wybranych rankingów; Konkurencyjność krajów członkowskich Unii Europejskiej według wybranych rankingów; 5. Ocena sprawności systemów gospodarczych krajów członkowskich Unii Europejskiej- zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Część I: Gospodarka Polski przed i po przystąpieniu do Unii Europejskiej. Polska - kierunki zmian. Próba oceny; Tendencje rozwojowe eksportu Polski do krajów członkowskich rozszerzonej Unii Europejskiej w okresie 1999-2005; Wpływ zjawiska "drenażu" polskiego rynku pracy na konkurencyjność gospodarki polskiej po przystąpieniu do Unii Europejskiej; Zastosowania HDI do oceny sytuacji społeczno-gospodarczej Polski w latach 1999-2005; Zmiany struktury sektorowej polskiej gospodarki na tle gospodarek państw członkowskich Unii Europejskiej; Wybrane konsekwencje napływu międzynarodowych kapitałów do Polski; Skutki członkostwa Polski w Unii Europejskiej a sytuacja polskiego rolnictwa; Efekty integracji Polski z Unią Europejską dla polskiego rolnictwa; Turystyka polska po integracji z UE; Ekonomiczne aspekty ochrony środowiska po wejściu Polski do Unii Europejskiej; Dostosowanie polskich specjalnych stref ekonomicznych do wymogów Unii Europejskiej. Część II: Unia Europejska - wybrane zagadnienia. Spójność społeczno-ekonomiczna w świetle strategii lizbońskiej; Mechanizm dualizacji stabilizacyjnej funkcji państwa w warunkach europejskiej integracji gospodarczej; Podatki a przyszłość Unii Europejskiej; Dostarczanie i konsumpcja dóbr publicznych - wspólna Europa, odmienne preferencje; Uwarunkowania prawne transgranicznych upadłości przedsiębiorstw w Unii Europejskiej. Część III: Rozszerzona Unia Europejska - "stare" a "nowe" kraje członkowskie. Konwergencyjne i dywergencyjne czynniki zmian systemowych w postkomunistycznych krajach Unii Europejskiej; Innowacyjność systemów gospodarczych. Doświadczenia Polski na tle UE, USA i Japonii; Wybrane problemy zmian instytucjonalnych uwarunkowań rozwoju polskiej przedsiębiorczości na tle krajów Unii Europejskiej; Analiza porównawcza tendencji rozwojowych nowych krajów członkowskich Unii Europejskiej w kontekście konwergencji gospodarczej; Dwa lata członkostwa krajów grupy wyszehradzkiej w Unii Europejskiej; Członkostwo w UE a zmiany w poziomie inwestycji; Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w nowych państwach członkowskich - ocena korzyści i kosztów przystąpienia do Unii Europejskiej; Podatek dochodowy od osób fizycznych w krajach Unii Europejskiej - wybrane problemy; Stawka podatku dochodowego od osób prawnych jako element konkurencji podatkowej "nowych" krajów Unii Europejskiej; Pomoc publiczna w "nowych" i "starych" krajach członkowskich Unii Europejskiej - analiza porównawcza; Analiza przyczyn problemów gospodarczych RFN i wnioski dla nowych krajów członkowskich; Asymetria w partnerstwie polsko-niemieckim - przewaga lokalizacyjna Polski w stosunku do RFN; Uwarunkowania przyszłego członkostwa Turcji w Unii Europejskiej oraz jego konsekwencje dla Polski; Część IV: Problemy społeczne oraz rynek pracy w rozszerzonej Unii Europejskiej. Efektywność transferów socjalnych oraz znaczenie alternatywnych sposobów redukcji ubóstwa w krajach Europy; Wykluczenie społeczne w Polsce na tle sytuacji w pozostałych "nowych" krajach członkowskich Unii Europejskiej - wybrane zagadnienia; Nowy wymiar konkurencji na rynku pracy w procesie globalizacji gospodarczej; Skutki rozszerzenia UE dla rynku pracy w procesie globalizacji gospodarczej; Skutki rozszerzenia UE dla rynku pracy z perspektywy nowych krajów członkowskich; Polska w Unii Europejskiej - doświadczenia pierwszego roku członkostwa na rynku pracy; Młodzież na rynku pracy w nowej Europie; Finansowe instrumenty stymulujące pracodawców do zatrudniania osób niepełnosprawnych w wybranych krajach UE. CzęśćV: Gospodarki wybranych "nowych" krajów członkowskich Unii Europejskiej. The Czech Republic after the accession inte the EU (impacts of the accession process on the Czech economy); The monetary politics in CR and efficiency of the Czech national economy with focus to the banking and insurance branches (years 1993-2005); Analysis of convergency of the slovak economy to European Union; Regulation of network industries in Slovak Republic; Pozycja konkurencyjna Estonii w latach 2004-2005.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręcznik. Materiały dydaktyczne)
1. Miasto jako przestrzeń działalności logistycznej, 2. Koncepcja logistyki miejskiej, 3. Logistyka w zarządzaniu przepływami ładunków w miastach, 5. Wybrane projkety logistyki miejskiej, 6. Zintegrowane zarządzanie przepływami osób i ładunków w miastach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy logistyki miejskiej / Jacek Szołtysek. - Wyd. 2 rozszerz. - Katowice : Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 2009. - 186, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Podręcznik. Materiały dydaktyczne)
1. Miasto jako przestrzeń działalności logistycznej, 2. Koncepcja logistyki miejskiej, 3. Logistyka w zarządzaniu przepływami ładunków w miastach, 5. Wybrane projkety logistyki miejskiej, 6. Zintegrowane zarządzanie przepływami osób i ładunków w miastach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Pojęcie,istota i funkcje marki. 2.Wizerunek i tożsamość marki. 3.Wartość, siła i kapiał marki. 4.Pozycjonowanie marki. 5.Strategie zarządzania marką. 6.Zastosowanie koncepcji zarządzania marką
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.Tworzenie i podział wartości we współczesnych modelach przewagi konkurencyjnej, 2.Marketing w procesie tworzenia wartości dla klienta, 3.Marketing w procesie tworzenia wartości dla przedsiębiorstwa, Aneks 1 Nowa ekonomia instytucjonalna a współczesne paradygmaty przedsiębiorstwa, rynku i konkurencji, Aneks 2 Zarządzanie wartością dla klienta - przykłady
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Akcesja Polski w struktury Unii Europejskiej a działalność marketingowa polskich przedsiębiorstw, 2. Działalność marketingowa w obszarze agrobiznesu, 3. Działalność marketingowa w obszarze jakości dóbr żywnościowych, 4. Działalność marketingowa w obszarze organizacji non-profit, 5. Działalność marketingowa w obszarze organizacji politycznych, 6. Działalność marketingowa w obszarze przedsiębiorstw produkcyjnych, 7. Działalność marketingowa w obszarze firm ubezpieczeniowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Lojalność konsumentów na rynku; 2. Zachowania klientów na rynku usług ubezpieczeniowych jako podstawa działalności lojalnościowej firm; 3. Lojalność na rynku usług bankowych; 4. Marketing w kształtowaniu lojalności klientów przedsiębiorstw handlowych; 5. Marka w kreowaniu lojalności konsumentów na rynku produktów żywnościowym; 6. Wizerunek organizacji non profit w kształtowaniu lojalności donatorów i wolontariuszy; 7. Lojalność na rynku usług artystycznych; 8. Lojalność na rynku politycznym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Marketing w praktyce przedsiębiorstw czynnikiem ich przewagi konkurencyjnje - wyniki badań sondażowych, 2. Komuniakcja marketingowa w zdobywaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa, 3. Działalność marketingowa polskich przedsiębiorstw w warunkach unijnych - aspekt tworzenia przewagi konkurencyjnej, 4. Konkurencyjność podmiotów agrobiznesu w województwie ślądkim w aspekcie działań marketingowych, 5. Działanlość marketingowa firm ubezpieczeniowych w aspekcie tworzenia przewagi konkurencyjnej, 6. Marketing wewnętrzny w zarządzaniu wolontariuszami jako czynnik tworzenia przewagi konkurencyjnej organizacji non profit, 7. Marketing w tworzeniu przewagi konkurencyjnej na rynku politycznym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Teoretyczne podstawy tworzenia taryf transportu miejskiego, 2. Uwarunkowania rozwoju taryf transportu miejskiego w Europie, 3. Charakterystyka taryf transportu miejskiego w Europie, 4. Zarządzanie taryfami transportu miejskiego w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; R.1 Wielowartościowa przestrzeń probabilistyczna; R.2 Wielowartościowość w rozkładach prawdopodobieństw; R.3 Regresja Wielowartościowa; R.4 Wielowartościowe dominacje stochastyczne; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.Charakterystyka gospodarstw domowych, 2.Dochody gospodarstw domowych, 3.Wydatki gospodarstw domowych, 4.Modele dochodów i wydatków dla wybranych grup dóbr i usług
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Wprowadzenie do zarządzania projektem inwestycyjnym; R.2 Wybrane metody finansowania projektów inwestycyjnych; R.3 Etapy zarządzania projektem inwestycyjnym; R.4 Obszary zarządzania projektem inwestycyjnym; R.5 Wybrane metody zarządzania projektem inwestycyjnym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Bezrobocie w teorii ekonomii, 2. Bezrobocie i polityka państwa wobec rynku pracy w wysokorozwiniętej gospodarce rynkowej, 3. Bezrobocie równowagi i nierównowagi w Polsce, 4. Polityka państwa wobec rynku pracy w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Kondycja jako wyznacznik rozwoju przedsiębiorstwa; Inwestycje w strategii rozwoju przedsiębiorstwa, Ryzyko inwestycyjne i jego ocena, Aktywne i pasywne inwestycje przedsiębiorstwa jako wypadkowa jego kondycji i poziomu ryzyka inwestycyjnego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Podstawy identyfikacji kapitałowej natury przedsiębiorstw, 2. Zarządzanie kapitałem w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa, 3. Metody i instrumenty zarządzania umożliwiające wykorzystanie funkcji kapitału, 4. Ryzyko w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Uczelniane / Akademia Ekonomiczna im.Karola Adamieckiego w Katowicach)
(Skrypty Uczelniane)
Cele firmy a strategia kapitałowa; kapitał firmy i jego funkcje; Alokacja kapitału; Efektywność wykorzystania kapitału; Efektywność reprodukcji kapitału rzeczowego; Wartość kapitału a kondycja finansowa firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Identyfikacja Łańcucha działań tworzących wartość przedsiębiorstwa, 2. Determinanty modelu dynamiki wartości przedsiębiorstwa, 3. Cenność czasu w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa, 4. Wartość przedsiębiorstwa a jego otoczenie, 5. Finansowanie i opcje realne w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa, 6. Możliwości oceny efektywności tworzenia wartości przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Public relations na tle procesów komunikacji społecznej - podstawowe pojęcia i zależności, 2. Rynkowe zachowania konsumentów - istota i uwarunkowania, 3. Metodyka badań nad podatnością konsumentów na oddziaływania komunikacyjne występujące w public relations., 4. Narzędzia PR i wrażliwość komunikacyjna jako czynniki kształtujące zachowania rynkowe polskich konsumentów, 5. Ocena komunikacyjnej wrażliwości konsumentów w świetle zaprojektowanej skali pomiarowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Cz.I Ogólna perspektywa teoretyczno-metodyczna: 1. Koncepcje marketingu a praktyki zarządzania. Istota, sposoby identyfikacji, sematyka, 2. Koncepcje wartości a funkcja marketingowa przedsiębiorstwa, 3. Węzłowe aspekty metodyczne badań jakościowych prkatyk zarządzania marketingowego na przykładzie case study/research, 4. Koncepcja zarządzania związakami z klientem - geneza, doświadczenia, perspektywy. Cz.II Perspektywa multisektorów, rynków i metarynków: 5. Internetowe biura podróży - nowe podmioty na rynku usług turystycznych i e-marketingu, 6. Najlepsze praktyki zarządzania w sektorze odzieżowym w kontekście współczesnych wymogów zarządzania, 7. Współczesne modele i metody marketingu w sferze planowania produktu (na przykładach producentów dóbr trwałego użytku), 8. Marketing symultaniczny i lateralny a marketing relacyjny w sektorze produktów/usług komupterowych. Wybrane praktyki zarządzania, 9. Marketing związków w sektorze banków detalicznych (na przykładach praktyk zarządzania wybranych banków), 10. Marketing tanich usług. Innowacja czy regres marketingu (na przykładzie tanich linii lotnicznych), 11. Praktyki marketingowe wybranych komercyjnych podmiotów usług medycznych. Próba identyfiakcji podstaw teoretycznych, 12. Praktyki marketingowe wybranych krajowych firm handlowych a ich podstawy teoretyczne, 13. Praktyki marketingowe wielkopowierzchniowych firm handowych. Próba identyfikacji podstaw teoretycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej