Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(29)
Forma i typ
Książki
(29)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(25)
dostępne
(18)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(25)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Witek-Hajduk Marzanna K
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika. Tł
(1)
Bilska Ewa
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Bueno Bolivar J
(1)
Czardybon Agnieszka
(1)
Day Derek
(1)
Dąbski Maciej
(1)
Dębski Maciej
(1)
Edwards Helen
(1)
Gordon William
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Hajdas Monika
(1)
Hereźniak Marta
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jeznach Maria
(1)
Juchniewicz Adam
(1)
Kall Jacek
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Keller Kevin Lane
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Lincoln Keith
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Pfoertsch Waldemar
(1)
Pringle Hamish
(1)
Ragas Matthew W
(1)
Ries Al
(1)
Ries Laura
(1)
Rojek Roman
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sekuła Jolanta
(1)
Szulce Halina
(1)
Szyfter Jerzy P
(1)
Thomassen Lars
(1)
Tichy Maciej
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Wheeler Alina
(1)
Wilk Iwona
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Łyszkowska Elżbieta
(1)
Ślużyński Maciej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Temat
Znaki towarowe
(22)
Firma (nazwa)
(18)
Marketing
(12)
Znak towarowy
(7)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Reklama
(4)
Marketing strategiczny
(3)
Zarządzanie
(3)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Marka*
(2)
Marketing partnerski
(2)
Promocja handlowa
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Alkohol
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Banki
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Ceny
(1)
Dane osobowe
(1)
Dobra osobiste
(1)
Dyplomacja kulturalna
(1)
Firma (nazwa) -- marketing
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gry hazardowe
(1)
Handel
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Image
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informacja wizualna
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Leki
(1)
Loterie
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Mobilne systemy operacyjne
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
Nowy produkt
(1)
Opakowania
(1)
Prawo autorskie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Public relations
(1)
Reengineering*
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama radiowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rynek
(1)
Smartfon
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Substancje niebezpieczne i szkodliwe
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Turystyka
(1)
Tytoń
(1)
Wolne zawody
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Żywność
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(3)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
29 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zarządzanie marką / Grzegorz Urbanek. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002. - 248 s. : rys., tabl. ; 20 cm.
R.1 Marka a przewaga konkurencyjna: Pojęcie marki; Kapitał marki; Udział składników kapitału marki w two rzeniu wartości; Udział marki w tworzeniu przewagi kon kurencyjnej. R.2 Budowa kapitału marki: Elementy składowe procesu budowy kapitału marki; Rola reklamy w budowie kapitału marki; Wybór idnetyfikatorów marki; Zwiększenie postrzeganej jakości; Tworzenie skojarzeń pożądanych dla marki; Pozyskiwanie i utrzymywanie lojalnych klien tów. R.3 Finansowe i marketingowe miary kapitału marki: Wycena marki; Marketingowe miary składników kapitału marki. R.4 Strategie zarządzania markami: Zmiany w otoczeniu wpływające na sposób zarządzania markami; Strategia od mładzania marki; Strategie wyjścia marki z rynku; Stra tegia rozszerzania marki; Strategie zarządzania marka mi na rynkach międzynarodowych; Strategie licencjonowa nia i franchisingu marki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Marka i jej miejsce w marketingu, 2. Uwarunkowania zarządzania markę, 3. Marka pośrednia, 4. Marka na różnych rynkach, 5. Metody wyceny marki, 6. Skuteczność promowania marki w Internecie w świetle badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Pojęcie,istota i funkcje marki. 2.Wizerunek i tożsamość marki. 3.Wartość, siła i kapiał marki. 4.Pozycjonowanie marki. 5.Strategie zarządzania marką. 6.Zastosowanie koncepcji zarządzania marką
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie marką / Hamish Pringle, William Gordon ; przekł. Wanda Grajkowska. - Wyd.2. - Poznań : Dom Wydawniczy REBIS, 2008. - 392 s. : fot., rys., tab., wykr. ; 23 cm.
Część I: Podręcznik życia poświęcony zarządzaniu marką. 1. Maniery czynią człowieka. 2. Klienci - obietnica zawarta w marce i indywidualne zarządzanie marką. 3. Firmy - miłe niespodzianki. 4. Historia Tesco. Część II: Sposób zarządzania marką. 5. Firma świadoma własnej wartości. 6. Podejście wykorzystujące zarządzanie marką. 7. Zarządzanie marką w akcji. 8. Historia Orange. Część III: Cykl doskonalenia sztuki zarządzania marką. Dział I: Zachowania indywidualne. 9. Warunkowanie tworzy markę. 10. Granice wzmacniają wiarę w siebie. 11. Wykorzystywanie przyzwyczajeń. 12. Redukcja stresu w firmie. Dział II: Spotkania. 13. Bądź gotów bronić marki. 14. Minimalizowanie korporacyjnego dystansu. 15. Zarządzanie czynnikiem irracjonalnym. 16. Rola zaufania. Dział III: Obietnica zawarta w marce. 17. Nowoczesna technologia i nowoczesny kontakt. 18. Stosunek do nowego typu konsumpcjonizmu. 19. Jak problemy dotyczące marki mogą stać się częścią rozwiązania. 20. Ochrona marki. Dział IV: Miłe niespodzianki. 21. Jak gesty budują markę. 22. Uważne słuchanie naprawdę się opłaca. 23. Siła zobowiązań wobec klienta. 24. Chwile prawdy. 25. Na czym polega wyjątkowa obsługa klienta. 26. Mniej obiecywać, a więcej dawać. 27. Jak pracownicy z odpowiednim pełnomocnictwem mogą służyć klientowi. 28. Rekrutacja zgodna z wartościami marki. Część IV: Przewodniki zarządzania marką. 29. Dyrektor naczelny. 30. Dyrektor marketingu. 31. Pracownik. 32. Kierownictwo. 33. Klienci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Być znanym czy być jednym z wielu?, 2. Kreować markę czy nie?, 3. wymiary kreowania marki B2B, 4. Przyspieszenie dzięki kreowaniu marki, 5. Udane przypadki kreowania marki w segmencie B2B, 6. Bądź świadom możliwości porażki w kreowaniu marki, 7. Perspektywy na przyszłosć
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Znaczenie zarządzania portfelem marek; 2. Role marek w portfelu. Warianty markowania; 3. Konstruowanie portfela marek; 4. Komunikacja marek w portfelu firmy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i atrybuty silnej marki; 2. Prawne aspekty zarządzania marką; 3. Charakterystyka podstawowych decyzji z zakresu zarządzania marką; 4. Produkt, cena i dystrybucja jako narzędzia kształtowania silnej marki; 5. Promocja jako narzędzie kreowania siły marki; 6. Zastosowanie Internetu w kreowaniu silnej marki; 7. Programy lojalnościowe jako narzędzie kreowania marki; 8. Marka w świecie znaków. Semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki; 9. Zarys marketingu Marek luksusowych; 10. Zarządzenie marką na rynku instytucjonalnym oraz marką pośrednika; 11. Zarządzanie marką na rynku międzynarodowym; 12. Zarządzanie marką w sytuacji kryzysowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 7/1999)
1. Era informacyjna-problemy z jej identyfikacją i świadomością, 2. Megatrendy cywilizacji informacyjnej, 3. Przestrzeń internetowa jako płaszczyzna konkurencji, 4. Przedsiębiorczość podstawą rozwoju businesu w Polsce i USA - przedsiębiorstwa przyszłości, 5. Tendencje rozwoju narzędzi wspomagających tworzenie zintegrowanych systemów zarządzania, 6. U progu ery społeczeństwa informacyjnego, 7. Struktury organizacyjne polskich przedsiębiorstw. Ocena ich funkcjonowania, 8. Znak towarowy u progu epoki społeczeństwa informacyjnego (Próba prognozy losów znaku towarowego na nadchodzącą epokę), 9. Reengineering - nowoczesna technika usprawniania organizacji, 10. Wykorzystanie baz danych w kształtowaniu trwałych więzi z klientem, 11. Pojęcie o stanie zdolności roboczej złożonego socjo-antropotechnicznego systemu działania, 12. System Informacji Marketingowej w przedsiębiorstwach polskich, 13. Zarządzanie bezpieczeństwem przewozu materiałów niebezpiecznych na drogach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie. Ekonomia / red. nauk Jerzy Gawinecki ; Zeszyt 7)
R.1 Strategia marketingowa a strategia rozwoju przed siębiorstwa. R.2 Zastosowanie metod portfelowych w pro cesie formułowania strategii marketingowej (na przykła dzie przedsiębiorstwa przemysłu mięsnego). R.3 Rozwój rynków instytucjonalnych w Internecie. R.4 Promocja w Internecie-nowy element budowania przewagi konkurencyj nej przedsiębiorstw na rynku : 1.Promocja tradycyjna a promocja on-line, 2.Public relations w sieci, 3.Spon soring on-line, 4.Reklama w sieci, 5.Pozostałe formy promocji on-line, 6.Efekty działań promocyjnych w sie ci. R.5 Budowa lojalności klienta jako czynnika przewa gi konkurencyjnej. R.6 Licencjonowanie marki a inne sp osoby jej pozyskiwania, R.7 Partnerstwo jako przejaw o rientacji marketingowej przedsiębiorstw. Relacje po między polskimi eksporterami a ich zagranicznymi par tnerami handlowymi (wyniki badań), R.8 Handel w kra jach Unii europejskiej i w Polsce na tle trendów w han dlu światowym. R.9 Kultura a globalizacja konsumpcji. R.10 Metoda conjoint analysist w badaniach nad wpły wem kraju pochodzenia na decyzje konsumnetów. R.11 Za sady tworzenia przewagi konkurencyjnej na rynku usług bankowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej