Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(144)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(144)
Publikacje naukowe
(25)
Publikacje fachowe
(14)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(112)
dostępne
(88)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(93)
Czytelnia
(113)
Autor
Pocztowski Aleksy (1956- )
(10)
Armstrong Michael (1928- )
(6)
Wójcik Leszek
(5)
Borkowska Stanisława (1939- )
(4)
Jacewicz Agnieszka
(4)
Juchnowicz Marta (1948- )
(4)
Król Henryk (1932-2014)
(4)
Ludwiczyński Antoni
(4)
Małkowska Danuta
(4)
Bańka Waldemar
(3)
Dale Margaret
(3)
Kożusznik Barbara
(3)
Lipka Anna
(3)
Rostkowski Tomasz
(3)
Suchar Marek (1954- )
(3)
Boudreau John
(2)
Golnau Wiesław (1965- )
(2)
Hecker Robert
(2)
Holland Peter
(2)
Jamka Beata
(2)
Janowska Zdzisława
(2)
Kalinowski Marek
(2)
Konieczny Olgierd
(2)
Leighton Patricia
(2)
Litwin Joanna
(2)
Marciniak Jarosław
(2)
Modzikowska Danuta
(2)
Muszczynko Ewa
(2)
Pawlak Zbigniew
(2)
Podsiadło Iwona
(2)
Schmidtke Rafał
(2)
Sekuła Zofia
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Sienkiewicz Łukasz
(2)
Syrett Michel
(2)
Unterschutz Alicja
(2)
Zbiegień-Maciąg Lidia
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(2)
Adamiec Marek
(1)
Adler Lou
(1)
Bajorek-Ziaja Hanna
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Balcerzak-Paradowska Bożena
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Bernais Jolanta
(1)
Bieniok Henryk (1940- )
(1)
Bieryło Marta
(1)
Bohdziewicz Piotr
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Bramham John (1944- )
(1)
Buchelt-Nawara Beata (1974- )
(1)
Buchen Irving H
(1)
Camp Richaurd
(1)
Cascio Wayne
(1)
Cascio Wayne (1946- )
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Cooper Cary
(1)
Cox Charles
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Duraj Tomasz
(1)
Eaton David
(1)
Fitz-Enz Jac
(1)
Fox Glen
(1)
Frost Peter J
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Grensing Lin
(1)
Głogosz Dorota
(1)
Hoffman Edward
(1)
Hędrzak Anna
(1)
Ingram Jolanta
(1)
Jacukowicz Zofia
(1)
Jakrzewski Robert
(1)
Jarecki Wojciech
(1)
Jarmołowicz Wacław
(1)
Jastrzębska-Smolaga Halina
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Jończyk Joanna
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Justyna Marlena
(1)
Kaczmarczyk Magdalena
(1)
Kaczmarczyk Paweł
(1)
Kaczmarczyk Paweł (1974- )
(1)
Karaszewska Hanna
(1)
Karwiński Marcin
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kotlorz Dorota
(1)
Kowalczyk Małgorzata
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kryńska Elżbieta
(1)
Krzemień-Rusche Joanna
(1)
Król Małgorzata
(1)
Król Małgorzata Beata
(1)
Lachiewicz Stefan (1950- )
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lanz Karen
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Loska Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(108)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(145)
Język
polski
(145)
Temat
Kadry
(140)
Zatrudnienie
(69)
Przedsiębiorstwo
(49)
Polityka zatrudnienia
(32)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(29)
Praca
(24)
Ocena pracowników
(22)
Płaca
(22)
Motywacja pracy
(17)
Rekrutacja pracowników
(15)
Rynek pracy
(11)
Siła robocza
(11)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(9)
Rozmowa kwalifikacyjna
(9)
Kultura organizacyjna
(8)
Płynność kadr
(8)
Zarządzanie wiedzą
(7)
Zarządzanie
(6)
Kariera
(5)
Menedżerowie
(5)
Organizacja
(5)
Outsourcing
(5)
Prawo pracy
(5)
Zatrudnienie elastyczne
(5)
Zatrudnienie za granicą
(5)
Zawód
(5)
Świadczenia społeczne
(5)
Bezrobocie
(4)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(4)
Polityka płacowa
(4)
Assessment center
(3)
Koszty pracy
(3)
Outplacement
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Wartościowanie pracy
(3)
Zachowanie organizacyjne
(3)
Aktywność zawodowa
(2)
BHP
(2)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(2)
Controlling personalny
(2)
Emigracja zarobkowa
(2)
Internet
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Konflikt
(2)
Marketing personalny
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Oceny pracowników
(2)
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
(2)
Polityka regionalna UE
(2)
Pracownicy wysoko kwalifikowani
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(2)
Prześladowanie w miejscu pracy
(2)
Psychologia pracy
(2)
Ruchliwość społeczna
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Szkolenie zawodowe
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Służba zdrowia
(2)
Zarządzanie różnorodnością
(2)
Zatrudnienie cudzoziemców
(2)
Zatrudnienie dodatkowe
(2)
Autorytet
(1)
Awans zawodowy
(1)
Benchmarking
(1)
Bhp
(1)
Budownictwo
(1)
Charyzmat
(1)
Controlling
(1)
Czas pracy
(1)
Delegowanie pracowników
(1)
Dialog społeczny
(1)
Dokumentacja pracownicza
(1)
Doradcy personalni
(1)
Ekonomika pracy
(1)
Etyka biznesu
(1)
Europejski Fundusz Społeczny
(1)
Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych
(1)
Fundusz Pracy
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Globalizacja
(1)
Humanizacja pracy
(1)
Integracja europejska
(1)
Kadry -- polityka -- poradnik
(1)
Kobiety
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kultura pracy
(1)
Marketing polityczny
(1)
Mentoring
(1)
Mobbing
(1)
Mobilność zawodowa
(1)
Motywacja
(1)
Młodzież
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Odpowiedzialność społeczna
(1)
Opieka społeczna
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
PHARE -- zagadnienia -- Polska
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1989-2000
(4)
1989-
(3)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(17)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Gatunek
Podręcznik
(23)
Praca zbiorowa
(19)
Opracowanie
(9)
Poradnik
(5)
Case study (studium przypadku)
(4)
Monografia
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(56)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(32)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Transport i logistyka
(1)
145 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Geneza, istota i rozwój funkcji personalnej, 2. Możliwości, potrzeby i perspektywy rozszerzania obszarów integracji zarządzania i pedagogiki, 3. Edukacja w nowoczesnej organizacji, 4. Projektowanie i przekształcanie organizacji, 5. Planowanie, rekrutacja i selekcja personelu w nowoczesnych organizacjach, 6. Motywowanie pracowników w organizacji, 7. Rozwijanie przywództwa w organizacji, 8. Człowiek w kulturze organizacyjnej firmy, 9. Zarządzanie doradztwem zawodowym, 10. Stosunek pracy a kontrakt psychologiczny, 11. Planowanie i realizacja kariery zawodowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Zarządzanie ludźmi - zarys problematyki: 1. Menedżer liniowy jest odpowiedzialny za ludzi. 2. Rola funkcji personalnej 3. Funkcja personalna menedżera liniowego II. Zarządzanie ludźmi - podstawowe umiejętności: 4. Motywowanie; 5. Zawieranie kontraktu psychologicznego; 6. Zaangażowanie i morale 7. Przywództwo 8. Budowanie zespołu; 9. Delegowanie kompetencji 10. Komunikowanie 11. Organizowanie III. Zasoby: 12. Planowanie wymagań; 13. Analiza stanowiska pracy; 14. Analiza ról 15. Analiza kompetencji i kompetencyjności; 16. Opis stanowiska pracy i określenie roli 17. Projektowanie stanowiska pracy; 18. Rekrutacja 19. Rozmowa kwalifikacyjna IV. Zarządzanie wynikami: 20.Zarządzanie wynikami - ujecie ogólne 21. Zarządzanie oczekiwaniami 22. Przeglądy wyników i rozwoju 23. Plan rozwoju indywidualnego 24. Zarządzanie mało wydajnymi pracownikami 25. Zarządzanie wynikami zespołu V. Rozwój pracowników: 26. Odpowiedzialność menedżera liniowego za rozwój pracowników 27. Określenie potrzeb edukacyjnych 28. Zarządzanie szkoleniem i rozwojem VI. Zarządzanie wynagrodzeniem: 29. Zarządzanie strukturami i systemami płac 30. Wartościowanie i wycena stanowisk pracy; 31. Wynagrodzenie uzależnione od wyników, kompetencji lub umiejętności; 32. Przegląd płac i podejmowanie decyzji finansowych VII. Stosunki pracy: 33. Zarządzanie stosunkami pracy; 34. Negocjacje VIII. Zarządzanie stosunkami pracy: 35. Struktura prawna; 36. Zarządzanie zdrowiem i bezpieczeństwem 37. Reedukacja pracowników; 38. Rozmowy dyscyplinarne 39. Zarządzanie frekwencją
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Człowiek najważniejszym i najdroższym z zasobów w organizacji: Człowiek w organizacji; Jakie walory osobowe powinien posiadać efektywny pracownik?; Pracownik -członkiem drużyny; Pracownik podmiotem; Walory interpersonalne kadry kierowniczej firmy. II. Kierowanie pracownikami w małych i średnich firmach kryteria opisujące małe i średnie firmy; O co powinien dbać szef firmy?; Od czego zależy wybór systemu kierowania pracownikami w małej i średniej firmie; Kierownik w firmie; Kierowanie zespołem pracowniczym. III. System kadrowy w małej i średniej firmie: Istota systemu kadrowego i jego elementy; Pozyskiwanie pracowników do firmy; Przyjęcie nowego pracownika. IV. Zgrany zespół pożądanym dobrem firmy: Czym jest zespół zadaniowy; Organizacja zespołu zadaniowego; Kierowanie zespołem zadaniowym; Stymulowanie kreatywności zespołu. V. Przywództwo w procesie kierowania pracownikami: Rozumienie przywództwa; Rodzaje przywództwa; Istota przywództwa transakcyjnego; Droga do przywództwa. VI. Motywacja w zarządzaniu pracownikami w małej i średniej firmie: Człowiek w systemie prac; Sposoby wzmacniania motywacji; Motywacja pozapłacowa; Popełniane błędy w procesie motywacji. VII. Kultura w małej i średniej firmie: Kultura firmy; Zakres kultury; Funkcje kultury firmy; Przejawy kultury firmy; Kreowanie kultury firmy. VIII. Rozwój pracowników w małej i średniej firmie: Wiedza i jej znaczenie w pracy zawodowej; Przesłanki do decyzji skierowania pracownika na szkolenie; Formy szkolenia i doskonalenia zawodowego pracownika; Organizacja szkolenia; Ocena szkolenia. IX. Mała i średnia firma- firmami uczącymi się: Przesłanki zmian; Cechy firmy uczącej się; Tworzenie firmy uczącej się; Proces uczenia się w firmie; Kierowanie pracownikami w firmie uczącej się. X. Ocena pracy pracowników w małej i średniej firmie: Cele oceny pracy pracowników; Formy oceny; Kryteria oceny; Techniki oceniania; Błędy w procesie oceniania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Selekcja, rozmieszczenie personelu i kariery zawodowe; Osobowość i różnice indywidualne; Interpersonalna percepcja i interakcje; Motywacja; Behawioralne ujęcia motywacji; Przywództwo a styl zarządzania; Siły działające w grupie podczas pracy; Rozpoznawanie problemów organizacyjnych; Zmiana organizacyjna; Zarządzanie własnym szefem; Rozumienie zmiany i radzenie sobie z nią; Upełnomocnianie i samozarządzanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Istota i kontekst międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi, Strategiczne aspekty międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi, Kulturowy wymiar międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi, Proces zatrudniania w przedsiębiorstwach międzynarodowych, Międzynarodowe aspekty komunikowania się w organizacji, Wynagradzanie w przedsiębiorstwach międzynarodowych, Rozwój personelu i kariera międzynarodowa, Międzynarodowe zbiorowe stosunki pracy, Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstw ach międzynarodowych działających w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Zarządzanie zasobami ludzkimi; 2. Procesy zarządzania zasobami ludzkimi; 3. Praca i zatrudnienie; 4. Zachowanie organizacyjne; 5. Projektowanie i rozwój organizacji; 6. Pozyskiwanie zasobów ludzkich; 7. Zarządzanie wydajnością; 8. Uczenie się i rozwój; 9. Wynagradzanie pracowników; 10. Stosunki pracy; 11. Bezpieczeństwo, higiena i dobrostan pracownika; 12. Polityka, procedury i system zzl.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2354)
Część I: Kultura organizacji i myślenie strategiczne. Nowe modele kultury organizacyjnej w kontekście wyzwań XXI wieku; Zarządzanie w świecie narastających zagrożeń; Myślenie menedżerów w epoce globalizacji i sieci informacyjnych; Okiełznać niepewność? Temporalne uwarunkowania przystosowania do pracy we współczesnych organizacjach. Część II: Wiedza, kompetencje i przydatność zawodowa. Znaczenie wiedzy i kapitału intelektualnego we współczesnej gospodarce i organizacji; E-kompetencje - potencjał społeczeństwa informacyjnego; Od osobowości do plastyczności - nowe spojrzenie na kompetencje ludzkie; Assessment center - kolejne rozczarowanie?; Diagnostyka przydatności zawodowej metodą symulacji komputerowej. Część III: Komunikacja. Skuteczna komunikacja we współczesnym świecie biznesu - rola informacji i języka; Rozwój komunikacji i zmierzch kultury monochromicznej; Promowanie zarządzania kapitałem ludzkim. Część IV: Zarządzanie pracownikami. Proces postrzegania strategii personalnej przez kadrę kierowniczą i pracowników; Theory and Practice of Human Resource Development in Slovakia; Change of Motivation Factors after Joining the EU. Część V: Kariera i funkcjonowanie zawodowe. Globalizacja i restrukturyzacja a nowy model kariery i sukcesu; Kobieta transgresyjna na rynku europejskim; Sprawca mobbingu czy ofiara? Psychologiczna charakterystyka nieetycznych zachowań interpersonalnych w organizacji; The Role of Work and Organizational Psychologists in the Globalization and Integration Era.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rola i zadania służby pracowniczej w tworzeniu systemu kadrowego, 2. Determinanty procesu kadrowego w organizacji, 3. Kierowanie rozwojem personelu w organizacji, 4. Rozwój potencjału pracy w organizacji, 5. Analiza czynników kształtujących potencjał kadrowy hoteli w regionie warmińsko-mazurskim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ I. OD PRACY DO KAPITAŁU LUDZKIEGO. Rozdział 1. Transformacja pracy i funkcji personalnej: 1.1. Istota pracy; 1.2. Transformacja pracy; 1.3. Czy zmierzch pracy?; 1.4. Nowe zjawiska w obszarze pracy; 1.5. Ewolucja funkcji personalnej; 1.5.1. Istota funkcji personalnej; 1.5.2. Modele funkcji personalnej; 1.5.3. Fazy rozwoju funkcji personalnej; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 2. Podstawy funkcji zarządzania zasobami ludzkimi: 2.1. Istota zarządzania zasobami ludzkimi; 2.1.1. Istota i znaczenie pojęcia zasoby ludzkie organizacji; 2.1.2. Co rozumie się przez zarządzanie zasobami ludzkimi?; 2.2. Rodzaje zarządzania zasobami ludzkimi; 2.2.1. Modelowe ujęcia ZZL; 2.2.2. Podejście "twarde" i "miękkie" w ZZL; 2.3. Zastrzeżenia wobec koncepcji ZZL; 2.4. Istota, zasady i modele polityki personalnej; 2.4.1. O istocie polityki personalnej; 2.4.2. Nowa treść pojęcia polityka personalna/kadrowa; 2.4.3. Ogólne zasady polityki personalnej; 2.4.4. Szczegółowe zasady polityki personalnej; 2.4.5. Modele polityki personalnej; 2.5. Specyficzne podejścia w ZZL; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 3. Kapitał ludzki organizacji: 3.1. Istota i pomiar kapita3u intelektualnego organizacji; 3.1.1. Mierzenie kapitału intelektualnego organizacji; 3.1.2. Nowa propozycja bilansu przedsiębiorstwa; 3.1.3. Pozafinansowe mierniki kapitału intelektualnego organizacji; 3.2. Pojęcie i rodzaje kapitału ludzkiego; 3.2.1. Kapitał ludzki w skali makro; 3.2.2. Indywidualny kapitał ludzki; 3.2.3. Kapitał ludzki zespołu; 3.2.4. Kapitał ludzki organizacji; 3.2.5. Kapitał ludzki jako metafora; 3.3. Od zasobów ludzkich do kapitału ludzkiego; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 4. Uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi: 4.1. Wewnętrzne uwarunkowania ZZL; 4.1.1. Strategiczny aspekt ZZL; 4.1.2. Kultura organizacyjna a ZZL; 4.1.3. Struktura organizacyjna a ZZL; 4.2. Zewnętrzne uwarunkowania ZZL; 4.2.1. Globalizacja; 4.2.2. Integracja europejska; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚĆ II. PLANOWANIE I ALOKACJA ZASOBÓW LUDZKICH. Rozdział 5. Analiza pracy i planowanie zatrudnienia: 5.1. Istota i rodzaje analizy pracy; 5.2. Proces analizy pracy; 5.3. Opis stanowiska pracy i jego wykorzystanie; 5.4. Istota planowania i rodzaje planów zasobów ludzkich; 5.5. Metody planowania zatrudnienia i jego wykorzystanie; 5.6. Budowa społecznego planu restrukturyzacji; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 6. Alokacja zasobów ludzkich organizacji: 6.1. Istota i determinanty alokacji zasobów ludzkich; 6.2. Pozyskiwanie pracowników; 6.2.1. Rekrutacja; 6.2.2. Selekcja; 6.2.3. Adaptacja; 6.3. Alokacja pracowników wewnątrz organizacji; 6.4. Odejścia pracowników; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚĆ III. OCENA PRACY I PRACOWNIKÓW. Rozdział 7. Wartościowanie pracy: 7.1. Istota i rozwój wartościowania pracy; 7.2. Metody wartościowania pracy; 7.3. Proces wartościowania pracy i jego uwarunkowania; 7.4. Wykorzystanie wyników wartościowania pracy; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 8. Ocenianie pracowników: 8.1. Istota i rodzaje oceny pracowników; 8.2. Projektowanie okresowych ocen pracowniczych; 8.2.1. Cele oceniania; 8.2.2. Zasady oceniania; 8.2.3. Kryteria oceniania; 8.2.4. Metody oceniania; 8.2.5. Procedura oceniania; 8.3. Wdrażanie ocen pracowniczych; 8.4. Wykorzystanie ocen pracowniczych; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚC IV. SYSTEMY MOTYWOWANIA PRACOWNIKÓW. Rozdział 9. Motywacja i motywowanie: 9.1. Istota motywacji. Krótki rys podstawowych teorii; 9.2. Motywowanie do pracy; 9.2.1. Narzędzia motywowania; 9.2.2. Ewolucja motywowania; 9.2.3. Warunki i zasady skutecznego motywowania; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 10. Wynagradzanie: 10.1. Istota wynagrodzeń. Kwestie terminologiczne; 10.2. Funkcje wynagrodzeń; 10.3. Determinanty wynagrodzeń; 10.4. Kształtowanie strategii wynagrodzeń; 10.5. Tabele płac i zasady podwyższania stawek płac; 10.5.1. Dziewięć zasad budowy tabel płac; 10.5.2. Podstawowe problemy budowy tabel płac; 10.5.3. Zasady podwyższania stawek płac; 10.6. Formy wynagrodzeń; 10.6.1. Cztery podstawowe formy wynagrodzeń; 10.6.2. Inne formy wynagradzania; 10.6.3. O zasadach skutecznego premiowania; 10.7. Wynagrodzenia długoterminowe; 10.7.1. Akcje i opcje na akcje; 10.7.2. Systemy odroczonych udziałów w zysku; 10.7.3. Warunki powodzenia; 10.8. Świadczenia dodatkowe; 10.9. Mierniki efektów; 10.10. Analiza i usprawnianie systemu wynagrodzeń; o zarządzaniu systemem wynagrodzeń; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚĆ V. ROZWÓJ KAPITALU LUDZKIEGO ORGANIZACJI. Rozdział 11. Istota rozwoju kapitału ludzkiego organizacji: 11.1. Transformacja zasobów ludzkich w kapitał ludzki; 11.2. Tworzenie kapitału ludzkiego organizacji; 11.2.1. Modele polityki personalnej; 11.2.2. Stawka na najlepszych; 11.3. Główne czynniki rozwoju kapitału ludzkiego organizacji; 11.3.1. Szkolenia pracowników; 11.3.2. Realokacja pracowników; 11.3.3. Restrukturyzacja wykonywanej pracy; 11.3.4. Działania w zakresie ochrony zdrowia i obsługi socjalnej; 11.4. Pozostałe czynniki rozwoju kapitału ludzkiego; 11.4.1. Wpływ kultury organizacyjnej; 11.4.2. Równowaga między pracą zawodową a życiem osobistym; 11.4.3. Rola zarządzania wiedzą; 11.5. Podmioty rozwoju kapitału ludzkiego; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 12. Proces szkolenia pracowników: 12.1. Rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych; 12.2. Plan szkolenia pracowników i jego realizacja; 12.3. Metody szkoleniowe;12.3.1. Wybrane metody szkolenia na stanowisku pracy; 12.3.2. Wybrane metody szkolenia poza stanowiskiem pracy; 12.3.3. Zabezpieczenie materialne przedsięwzięć szkoleniowych; 12.4. Ocena przebiegu i efektów przedsięwzięć szkoleniowych; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 13. Kształtowanie karier w organizacji: 13.1. Istota kariery zawodowej; 13.2. Teorie rozwoju kariery - wymiar indywidualny; 13.3. Organizacyjny aspekt kariery zawodowej. Zarządzanie karierą; 13.3.1. Subprocesy zarządzania karierą w organizacji; 13.3.2. Instrumenty zarządzania karierą; 13.4. Zarządzanie karierą - wyzwania i przyszłe tendencje; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚĆ VI. ORGANIZACJA PROCESÓW PERSONALNYCH. Rozdział 14. Organizacja zarządzania zasobami ludzkimi: 14.1. Podmioty zarządzania zasobami ludzkimi; 14.2. Role i kompetencje pracowników działu zasobów ludzkich; 14.3. Rozwiązania organizacyjne w obszarze funkcji personalnej; 14.4. Outsourcing zadań personalnych; 14.5. Doradztwo personalne; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 15. Informatyczne systemy wspomagania ZZL: 15.1. System zarządzania - system informacyjny - system informatyczny; 15.2. System informatyczny i jego elementy; 15.3. System informatyczny i jego użyteczność w ZZL; 15.4. Oferta - użyteczność systemów informatycznych we wspomaganiu rutynowej pracy menedżera personalnego i pracowników działu ZZL; 15.5. Wirtualizacja i jej rola w zarządzaniu zasobami ludzkimi; 15.6. Uwagi o zastosowaniu systemów informatycznych do wspomagania funkcjonowania ZZL - rola Internetu; Pytania; Literatura zalecana. CZĘŚĆ VII. PARTNERSTWO SPOLECZNE W BUDOWANIU KAPITAŁU LUDZKIEGO ORGANIZACJI. Rozdział 16. Partnerstwo w zarządzaniu kapitałem ludzkim organizacji: 16.1. Partnerstwo i jego formy – kwestie terminologiczne; 16.2. Trzy modele zarządzania zasobami ludzkimi w ujęciu szerokim; 16.2.1. Model amerykański; 16.2.2. Model zachodnioeuropejski; 16.2.3. Model japoński; 16.3. Partnerstwo w ZZL w Polsce; 16.3.1. Dialog społeczny - rola państwa; 16.3.2. Partnerzy społeczni; 16.3.3. Partnerstwo zakładowe - relacje pomiędzy pracodawcą (kierownictwem) i pracownikami; Pytania; Literatura zalecana. Rozdział 17. W poszukiwaniu nowej drogi: 17.1. Ewolucja modelu unijnego (korporacyjnego); 17.2. Dialog społeczny; 17.3. ZZL w organizacjach a relacje: pracodawca (kierownictwo)–pracownicy (ich przedstawicielstwa); 17.3.1. Elastyczność zakładowego ZZL; 17.3.2. Rodzaje artykulacji interesów pracowniczych w organizacji; 17.3.3. Co z korporatyzmem?; 17.3.4. Wzrost roli działu ZZL; 17.4. Podsumowanie; Pytania; Literatura zalecana. ANEKS. ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W RÓŻNYCH ORGANIZACJACH A.1. ZZL w małych i średnich przedsiębiorstwach; A.1.1. Charakterystyka zatrudnienia w MSP; A.1.2. Uwarunkowania ZZL w MSP; A.1.3. Organizacja (struktura, podmioty, zadania); A.1.4. Strategie i metody ZZL; A.1.5. Wyzwania, problemy do rozwiązania; Pytania; Literatura zalecana. A.2. ZZL w jednostkach administracji publicznej; A.2.1. Charakterystyka zatrudnienia w jednostkach administracji publicznej; A.2.2. Uwarunkowania i ograniczenia ZZL; A.2.3. Organizacja funkcjonowania instytucji administracji publicznej; A.2.4. Strategie i metody ZZL; A.2.5. Przewidywane zmiany w realizacji funkcji personalnej; Pytania; Literatura zalecana; A.3. ZZL w jednostkach badawczo-rozwojowych; A.3.1. Wprowadzenie; A.3.2. Charakterystyka zatrudnienia w JBR; A.3.3. Uwarunkowania ZZL w JBR; A.3.4. Organizacja ZZL w JBR; A.3.5. Strategie i narzędzia ZZL; A.3.6. Podsumowanie; Pytania; Literatura zalecana. A.4. ZZL w jednostkach sektora usług medycznych; A.4.1. Wprowadzenie; A.4.2. Charakterystyka zatrudnienia; A.4.3. Uwarunkowania ZZL w ZOZ-ach; A.4.4. Organizacja funkcji personalnej w SP ZOZ-ach; A.4.5. Strategie i metody ZZL w szpitalach; A.4.6. Podsumowanie; Pytania; Literatura zalecana. Bibliografia. Słownik pojęć. Indeks rzeczowy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Człowiek w Firmie)
1. Standardy organizacji zasobów ludzkich, 2. Zarządzanie kompetencjami w UE, 3. Standardy unijne w dziedzinie ustawicznego kształcenia kadr (UKZ), 4. Zastosowanie nowoczesnych programów szkoleniowych. Metody pomiaru efektywności, 5. Wynagrodzenia w krajach Piętnastki-implikacje dla Polskich firm, 6. Płaca minimalna według standardów europejskich, 7. Standardy społecznej odpowiedzialności w sferze zasobów pracy, 8. Kariery zawodowe kobiet - perspektywy rozwoju na tle tendencji do uelastyczniania pracy, 9. Derekrutacja i outplacment według standardów europejskich, 10. Kształtowanie warunków pracy w świetle regulacji europejskich, 11. Wpływ implementowania standardów europejskich zarządzania informacją na wizerunek menedżerów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Cz.1 Zarządzanie zasobami ludzkimi - wprowadzenie: Podstawy zarządzania zasobami ludzkimi; Kontekst zarządzania zasobami ludzkimi; Rola specjalisty w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi; Zarządzanie funkcją personalną; Wkład funkcji personalnej; Ocena funkcji personalnej; Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi Cz.2 Zachowania organizacyjne: Cechy ludzi; Motywacja; Zaangażowanie; Organizacje; Kultura organizacyjna. Cz.3 Praca i zatrudnienie: Istota pracy; Stosunek pracy; Kontrakt psychologiczny. Cz.4 Organizacja, stanowiska pracy i role: Projekt organizacji; Rozwój organizacji; Projektowanie stanowisk pracy i budowanie ról. Cz.5 Procesy zarządzania zasobami ludzkimi: Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi; Polityka dotycząca zasobów ludzkich; Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach; Analiza roli i kompetencji na danym stanowisku. Cz.6 Poszukiwanie pracowników: Planowanie zasobów ludzkich; Rekrutacja i selekcja; Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych; Testy psychologiczne; Wprowadzenie do organizacji; Odejście z organizacji. Cz.7 Zarządzanie przez efekty: Podstawy zarządzania przez efekty; Procesy zarządzania przez efekty; Sprzężenie zwrotne. Cz.8 Rozwój zasobów ludzkich: Podstawy rozwoju zasobów ludzkich; Uczenie się i rozwój; Planowanie rozwoju osobistego; Szkolenie; Rozwój kadry kierowniczej; Zarządzanie karierą- planowanie następstw i planowanie kariery. Cz.9 Zarządzanie wynagrodzeniami: Systemy zarządzania wynagrodzeniami; Wartościowanie stanowisk pracy; Analiza stawek rynkowych; Struktury płac; Płaca uwarunkowana sytuacyjnie; Świadczenia pracownicze, programy emerytalne oraz dodatki; Zarządzanie systemami wynagrodzeń. Cz.10 Stosunki pracy: Zarys stosunków pracy; Stosunki pracy - procesy i wyniki; Negocjowanie i prowadzenie rokowań; Włączanie pracowników w życie organizacji i praktycypacja; Komunikowanie się. Cz.11 Bezpieczeństwo i higiena pracy oraz świadczenia: Bezpieczeństwo i higiena pracy; Świadczenia socjalne. Cz.12 Usługi pracownicze i usługi w zakresie zasobów ludzkich: Praktyki związane z zatrudnieniem; Procedury zarządzania zasobami ludzkimi; Systemy informacji i danych dotyczących zasobów ludzkich. Załącznik A: Techniki szkoleń; Załącznik B: Formularze dokumentów pracowniczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Cz.1 Zarządzanie zasobami ludzkimi - wprowadzenie: Podstawy zarządzania zasobami ludzkimi; Kontekst zarządzania zasobami ludzkimi; Rola specjalisty w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi; Zarządzania funkcją personalną; Wkład funkcji personalnej; Ocena funkcji personalnej; Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi Cz.2 Zachowania organizacyjne: Cechy ludzi; Motywacja; Zaangażowanie; Organizacje; Kultura organizacyjna. Cz.3 Praca i zatrudnienie: Istota pracy; Stosunek pracy; Kontrakt psychologiczny. Cz.4 Organizacja, stanowiska pracy i role: Projekt organizacji; Rozwój organizacji; Projektowanie stanowisk pracy i budowanie ról. Cz.5 Procesy zarządzania zasobami ludzkimi: Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi; Polityka dotycząca zasobów ludzkich; Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach; Analiza roli i kompetencji na danym stanowisku. Cz.6 Poszukiwanie pracowników: Planowanie zasobów ludzkich; Rekrutacja i selekcja; Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych; Testy psychologiczne; Wprowadzenie do organizacji; Odejście z organizacji. Cz.7 Zarządzanie przez efekty: Podstawy zarządzania przez efekty; Procesy zarządzania przez efekty; Sprzężenie zwrotne. Cz.8 Rozwój zasobów ludzkich: Podstawy rozwoju zasobów ludzkich; Uczenie się i rozwój; Planowanie rozwoju osobistego; Szkolenie; Rozwój kadry kierowniczej; Zarządzanie karierą- planowanie następstw i planowanie kariery. Cz.9 Zarządzanie wynagrodzeniami: Systemy zarządzania wynagrodzeniami; Wartościowanie stanowisk pracy; Analiza stawek rynkowych; Struktury płac; Płaca uwarunkowana sytuacyjnie; Świadczenia pracownicze, programy emerytalne oraz dodatki; Zarządzanie systemami wynagrodzeń. Cz.10 Stosunki pracy: Zarys stosunków pracy; Stosunki pracy - procesy i wyniki; Negocjowanie i prowadzenie rokowań; Włączanie pracowników w życie organizacji i praktycypacja; Komunikowanie się. Cz.11 Bezpieczeństwo i higiena pracy oraz świadczenia: Bezpieczeństwo i higiena pracy; Świadczenia socjalne. Cz.12 Usługi pracownicze i usługi w zakresie zasobów ludzkich: Praktyki związane z zatrudnieniem; Procedury zarządzania zasobami ludzkimi; Systemy informacji i danych dotyczących zasobów ludzkich. Załącznik A: Techniki szkoleń; Załącznik B: Formularze dokumentów pracowniczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Benchmarking - wprowadzenie, 2. Rodzaje i etapy benchmarkingu, 3. Mapa organizacji, 4. Kultura, wartości i ludzie, 5. Organizacja procesowa, 6. Zwiększanie wartości dodanej organizacji, 7. Mierniki w benchmarkingu, 8. Wybór partnerów benchmarkingu, 9. Strategiczna rola działu zasobów ludzkich, 10. Program pilotażowy benchamarkingu 11. Tworzenie strategii zarządzania zasobami ludzkimi, 12. Korzystanie z usług konsultantów, 14. Reengineering procesów, 15. Benchamrking w przyszłości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie zasobami ludzkimi w budownictwie / David Eaton. - Warszawa : Poltext, 2009. - 182, [1] s. : tab. ; 24 cm.
(Biblioteka Menedżerów Budowlanych)
1. Wprowadzenie: HRM; 2. Obowiązki klienta i konsultanta- krótki podsumowanie; 3. Obowiązki wykonawcy robót budowlanych- krótki opis; 4. Strategie korporacyjne i planowanie zasobów kadrowych; 5. Zachowania w organizacji, kultura i "polityka ludzka"; 6. Zarządzanie zasobami ludzkimi; 7. Przywództwo, morale i motywacja; 8. Relacje branżowe i pracownicze;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Płaca jako kategoria makro- i mikroekonomiczna: R.1 Istota i znaczenie wynagrodzeń, R.2 Mechanizm kształtowania wynagrodzeń w mikroskali - tendencje i ich uwarunkowania. Cz. II Sfera realna wynagrodzeń w Polsce w okresie transformacji systemu ekonomicznego: R.3 Kierunki zmian ich identyfikacja i ocena, R.4 Wynagrodzenia w przedsiębiorstwach o najwyższym poziomie przychodów w gospodarce polskiej. Cz. III Mechanizm regulowania wynagrodzeń w gospodarce polskiej w okresie transformacji: R.V Kierunki zmian w mechanizmie kształtowania środków na wynagrodzenia, R.VI kierunki zmian w mikrosystemach wynagrodzeń
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Nadawanie strategicznego znaczenia pomiarom z zakresu ZZL; 2. Analityczne podstawy pomiarów z zakresu ZZL; 3. Ukryte koszty absencji; 4. Wysokie koszty odejść pracowników; 5. Zdrowie, dobre samopoczucie i dobrostan pracowników; 6. Postawy i zaangażowanie pracowników; 7. Efekty finansowe programów praca- życie; 8. Użyteczność procesu doboru pracowników: koncepcja i jej pomiar; 9. Wartość ekonomiczna wyników pracy; 10. Korzyści wynikające z zastosowania zaawansowanych metod selekcji; 11. Koszty i korzyści programów rozwoju zasobów ludzkich; 12. Analiza inwestycji w talenty: katalizator zmian.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Relacje z projektu: 1. Projekt Inwestycja w Kadry, 2. Perspektywy rozwoju zarządzania zasobami ludzkimi w małych i średnich przedsiębiorstwach w Polsce, 3. Rozwój a koncepcja Liferlong Learning. Cz. II Artykuły problemowe: 1. Rekrutacja i utrzymanie poziomu zatrudnienia. Strategie kadrowe organizacji, 2. Psychologiczne pułapki w ocenie kandydatów do pracy, 3. Zakres kompetencji zawodowych pracownika HR, 4. Zarządzanie skutecznością w przedsiębiorstwie i jej pomiar, 5. Strategie wynagrodzeń za wkład pracownika, 6. Możliwości rozwoju zawodowego w małych i średnich przedsiębiorstwach, 7. Dobre szkolenie - efektowne szkolenie, 8. Zarządzanie ogniem. Metody zapobiegania wypaleniu zawodowemu, 9. Zwalnianie pracowników - jak sobie radzić z redukcją personelu. Cz. III Skrzynka narzędziowa: 1. Zarządzanie strategiczne zasobami ludzkimi, 2. Ocenianie pracowników, 3. Szkolenie pracowników, 4. Nabór pracowników, 5. Ocenianie pracowników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej ; Zeszyt 41/97)
1. Wprowadzenie: Przeznaczenie publikacji; Cel publikacji: Forma publikacji; Jak korzystać z publikacji? 2. Spis zawartych informacji i wykresów. 3. Uwarunkowania skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie: Jakość pracy menedżerskiej; Otoczenie przedsiębiorstwa; Kultura organizacyjna; Strategia rozwoju przedsiębiorstwa; Marketing personalny. 4. Elementy zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie: Planowanie zatrudnienia; Zatrudnienie; Rozwój pracowników; Wynagradzanie; Ochrona zdrowia i bezpieczeństwo pracy; Usługi socjalne dla pracowników. 5. Planowanie zatrudnienia w przedsiębiorstwie: Zakres planowania zatrudnienia w zależności od potrzeb; Ustalanie potrzeb; Przeglądy zasobów pracy; Plany realizacyjne. 6. Zatrudnienie: Nabór; Dobór; Wprowadzenie do pracy. 7. Rozwój pracownika: Ocena przydatności; Potrzeby edukacyjne; Kariery pracownicze. 8. Wynagradzania: Zakładowa polityka płacowa; Płace w układach zbiorowych; Wartościowanie pracy. 9. Przesłanki organizacji zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie. 10. Dokumentacja pracownicza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rekrutacja i selekcja personelu / Marek Suchar. - Wyd. 2 popr. i uzupeł. - Warszawa : C.H.Beck, 2005. - XI, [1], 121 s. : wykresy ; 24 cm.
(Vademecum Menedżera)
Wstęp. Rozpisanie charyzmy na procedury. R.I Przygotowanie procesu rekrutacji: Schemat przebiegu procesów rekrutacyjno-selekcyjnych; Diagnoza potrzeb personalnych; Opis stanowiska; Profil kandydata. R.II Pozyskiwanie kandydatów: Wybór strategii rekrutacyjnej - rekrutacja wewnętrzne czy zewnętrzna; Wynajęcie zewnętrznej firmy rekrutacyjnej; Wybór metody poszukiwań; Ogłoszenia prasowe; Banki danych; Internet jako źródło kandydatów; Poszukiwania bezpośrednie (direct search). R.III Selekcja: Strategie selekcyjne. Selekcja negatyw na i pozytywna; Kryteria selekcyjne; Wybór metod selekcji; Selekcja na podstawie aplikacji; Wywiady telefoniczne; Rozmowa kwalifikacyjna; Testy psychologiczne; Assessment center i grupowe metody badania przydatności; Sprawdzanie referencji. R.IV Przetwarzanie i wykorzystanie zdobytych informacji: Końcowa ocena kandydatów; Decyzje personalne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Proces pozyskiwania personelu, 2. Ocenianie pracowników, 3. System wynagrodzeń organizacji, 4. Motywowanie pracowników, 5. Partycypacja pracownicza w zarządzaniu, 6. Inwestowanie w personel, 7. Przeprowadzenie zmian w organizacji, 8. Konieczność lub ostateczność
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej