Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(153)
Forma i typ
Książki
(153)
Publikacje naukowe
(34)
Publikacje fachowe
(21)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(113)
dostępne
(104)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(108)
Czytelnia
(115)
Autor
Romanowska Maria (1947- )
(9)
Gierszewska Grażyna
(7)
Mruk Henryk (1948- )
(6)
Kotler Philip (1931- )
(5)
Banaszyk Piotr
(4)
Penc Józef (1939-2017)
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(4)
Stabryła Adam (1942- )
(4)
Ehrlich Andrzej
(3)
Kożuch Barbara (1950- )
(3)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(3)
Bieniok Henryk (1940- )
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Borodako Krzysztof
(2)
Cywoniuk Mirosława
(2)
Galata Stanisław
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Obłój Krzysztof (1954- )
(2)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Rusiński Michał
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(2)
Szulce Halina (1939- )
(2)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(2)
Witczak Hubert
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika. Tł
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Armstrong Gary
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Bartołd Robert
(1)
Becht Adam
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Belka Marek
(1)
Berliński Lechosław (1944- )
(1)
Betts Alan
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Blinov Andrej Olegovič
(1)
Borkowska Marta
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Brandon-Jones Alistair
(1)
Bratnicki Mariusz
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Chernev Alexander
(1)
Cieślicki Maciej
(1)
Cowling Alan
(1)
Cravens David W
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Damodaran Aswath
(1)
Day Derek
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Dobrodziej Barbara
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Dąbrowski Jan
(1)
Edwards Helen
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Fimińska-Banaszyk Romualda
(1)
Floyd Steven W
(1)
Fołtyn Hanna
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Fung Victor K
(1)
Fung William K
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Gliński Bohdan (1926-2009)
(1)
Godziszewski Bohdan (1945- )
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Halama Henryk
(1)
Harris Lloyd C
(1)
He Hongwei
(1)
Huff Anne Sigismund
(1)
Hutt Michael D
(1)
Ingram Marian
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jania Magdalena
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jaruga Alicja (1928-2011)
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Johnson Gerry
(1)
Johnston Robert
(1)
Jonas Agata
(1)
Juchnowicz Ryszard
(1)
Kabalski Przemysław
(1)
Kall Jacek
(1)
Kaplan Robert S. (1940- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(28)
2000 - 2009
(103)
1990 - 1999
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(146)
Rosja
(3)
Wielka Brytania
(3)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(147)
angielski
(3)
rosyjski
(3)
Temat
Zarządzanie strategiczne
(114)
Przedsiębiorstwo
(59)
Planowanie strategiczne
(40)
Marketing strategiczny
(31)
Analiza strategiczna
(27)
Zarządzanie
(27)
Organizacja
(23)
Marketing
(21)
Kadry
(15)
Decyzje
(11)
Analiza SWOT
(10)
Strategia marketingowa
(10)
Przywództwo
(8)
Strategia organizacyjna
(8)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(8)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(7)
Kultura organizacyjna
(7)
Otoczenie firmy
(7)
Menedżerowie
(6)
Zarządzanie jakością
(6)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Controlling
(5)
Informacja gospodarcza
(5)
Innowacje
(5)
Konkurencja
(5)
Konkurencyjność
(5)
Motywacja
(5)
Motywacja pracy
(5)
Teoria organizacji
(5)
Usługi
(5)
Badania marketingowe
(4)
Firma (nazwa)
(4)
Kanały marketingowe
(4)
Kontrola zarządcza
(4)
Planowanie
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Znaki towarowe
(4)
Globalizacja
(3)
Informacja
(3)
Jakość
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Logistyka
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Marka*
(3)
Ocena pracowników
(3)
Plan marketingowy
(3)
Public relations
(3)
Segmentacja rynku
(3)
Towar
(3)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Ekologia
(2)
Etyka biznesu
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Kompleksowa karta wyników
(2)
Konsumenci
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Kontrola
(2)
Kultura pracy
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Polityka cenowa
(2)
Produkcja
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Rachunkowość zarządcza
(2)
Regionalizacja gospodarcza
(2)
Reklama
(2)
Rynek
(2)
Ryzyko gospodarcze
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Współdziałanie
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Zarządzanie międzykulturowe
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Agrobiznes
(1)
Analiza wartości
(1)
Audyt
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Autorytet
(1)
Badania rynku
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Biznesplan
(1)
Budżet
(1)
Ceny
(1)
Czas pracy
(1)
Dywersyfikacja portfela
(1)
Elektroenergetyka
(1)
Energia elektryczna
(1)
Euroregiony
(1)
Farmacja
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Gatunek
Podręcznik
(91)
Praca zbiorowa
(5)
Case study (studium przypadku)
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(86)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(47)
Transport i logistyka
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
153 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna firmy, Analiza makrootoczenia, Analiza otoczenie konkurencyjnego przedsiębiorstwa, Analiza potencjału strategicznego firmy, Analiza SWOT; Strategie rozwoju firmy, Pojecie i rodzaje strategii, Model strategii rozwoju, Strategia rozwoju rynku czyli od firmy lokalnej do globalnej, Sposoby rozwoju firmy; Strategie konkurencji, Wybór przewagi konkurencyjnej, Wybór obszaru konkurencji, Strategie wobec dostawców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Metodologiczne zagadnienia konkurencyjności, 2. Rola polityki państwa w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw, 3. Źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw, 4. Kapitał ludzki czynnik przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw, 5. Poprawa konkurencyjności przedsiębiorstw w świetle doświadczeń
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie doskonałe : poszukiwanie przenikliwości / Bolesław Rafał Kuc. - Wyd. 3 rozszerz. i uaktual. - Warszawa : PTM. Wydawnictwo Menedżerskie, 2008. - [4], 538 s. ; 24 cm.
1. Organizacje, 2. Zarządzanie, 3. Współczesny menedżer, 4. Planowanie w organizacji, 5. Planowanie strategiczne, 6. Podejmowanie decyzji, 7. Organizowanie - strukturotwórcza dziedzina zarządzanie, 8. Zatrudnienie: umiejętne gospodarowanie zasobami ludzkimi, 9. Motywowanie, 10. Kultura i etyka w zarządzaniu, 11. Konflikt w organizacji, 12. Kontrola i kontrolling w organizacji, 13. Zarządzanie jakością, 14. Międzykulturowe zarządzanie, 15. Fenomen przywództwa, 16. Doskonałość w zarządzanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Geneza, rozwój i kontekst zarządzania zasobami ludzkimi: 1.1. Ciągłość i zmiana funkcji personalnej; 1.2. Powstanie koncepcji human resource management; 1.3. Współczesne ujęcie zarządzania zasobami ludzkimi; 1.4. Kontekst zarządzania zasobami ludzkimi; 1.4.1. Zmiany techniczne; 1.4.2. Koniunktura gospodarcza; 1.4.3. Regulacje prawne; 1.4.4. Zmiany demograficzne; 1.4.5. Kultura organizacji; 1.4.6. Czynniki ekologiczne; 1.4.7. Globalizacja. 2. Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi: 2.1. Geneza strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi; 2.2. Zarządzanie strategiczne w procesie zmian; 2.3. Pojęcie strategii zarządzania zasobami ludzkimi; 2.4. Rodzaje strategii zarządzania zasobami ludzkimi; 2.5. Proces strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi; 2.6. Strategia zarządzania zasobami ludzkimi a strategia organizacji. 2.7. Role główne aktorów w strategicznym zarządzaniu zasobami ludzkimi; 2.8. Czynniki determinujące rozwój szzl. 3. Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi: 3.1. Geneza i rozwój mzzl; 3.2. Cechy wyróżniające mzzl; 3.3. Model EPRG e mzzl; 3.4. Międzynarodowi menedżerowie i specjaliści; 3.5. Szok kulturowy jako wyzwanie mzzl; 3.6. Różnorodność w zatrudnieniu; 3.7. Znaczenie różnic narodowych w mzzl. 4. Organizacja funkcji HR: 4.1. Główni aktorzy funkcji HR; 4.2. Interesariusze w obszarze funkcji HR; 4.3. Architektura funkcji HR; 4.4. Fragmentacja funkcji HR; 4.5. Role i kompetencje menedżerów/specjalistów ds. HR; 4.6. Funkcja HR w strukturze organizacyjnej; 4.6.1. Struktura funkcjonalna; 4.6.2. Struktura dywizjonalna; 4.6.3. Struktura macierzowa; 4.6.4. Struktura projektowa; 4.6.5. Struktura procesowa; 4.6.6. Struktura sieciowa; 4.6.7. Struktura wirtualna. 5. Planowanie zatrudnienia i formy świadczenia pracy: 5.1. Cel i zakres planowania zatrudnienia; 5.2. Określanie potrzeb personalnych; 5.3. Prognozowani zmian w stanie zatrudnienia; 5.4. Planowanie obsad personalnych; 5.5. Analiza pracy; 5.6. Profile kompetencji; 5.7. Ewolucja form świadczenia pracy; 5.8. Telepraca i co-working; 5.9. Leasing pracowniczy i praca tymczasowa; 5.10. Samozatrudnienie; 5.11. Elastyczne formy czasu pracy. 6. Rekrutacja i selekcja kandydatów do pracy: 6.1. Miejsce rekrutacji i selekcji w procesie pozyskiwania osób do pracy; 6.2. Źródła rekrutacji kandydatów do pracy; 6.3. Funkcje, metody i techniki rekrutacji; 6.4. Proces, metody i techniki selekcji; 6.5. Wprowadzenie do pracy; 6.6. Kontrakt psychologiczny; 6.7. Efektywność procesu rekrutacji i selekcji. 7. Kierowanie ludźmi w organizacji: 7.1. Istota pracy kierowniczej; 7.1.1. Role kierowników w zarządzaniu zasobami ludzkimi; 7.1.2. Władza w organizacji; 7.1.3. Techniki kierowania ludźmi; 7.2. Przywództwo; 7.2.1. Teoria cech; 7.2.2. Podejście behawioralne; 7.2.3. Podejście sytuacyjne; 7.2.4. Tendencje rozwojowe w zakresie przywództwa; 7.3. Motywowanie; 7.4. Delegowanie; 7.5. Komunikowanie się; 7.6. Kierowanie w zmieniającej się gospodarce. 8. Zarządzanie efektami pracy: 8.1. Geneza i rozwój zarządzania efektami pracy; 8.2. Pojęcie, zasady i procesy zarządzania efektami pracy; 8.3. Zarządzanie efektami w systemie zarządzania zasobami ludzkimi; 8.4. Role i kompetencje uczestników procesu zarządzania efektami; 8.5. Metodyczne aspekty zarządzania efektami; 8.6. Pomiar efektywności; 8.7. Zarządzanie efektami w praktyce; 8.8. Czynniki wpływające na zarządzanie efektami. 9. Ocenianie pracowników: 9.1. Istota i znaczenie oceniania w zarządzaniu zasobami ludzkimi; 9.2. Cele i funkcje oceniania; 9.3. System oceniania; 9.4. Zasady i kryteria oceniania; 9.5. Metody i techniki oceniania; 9.5.1. Techniki opisowe; 9.5.2. Techniki porównawcze; 9.5.3. Metody i techniki kompleksowe; 9.6. Błędy w procesie oceniania; 9.7. Zarządzanie procesem oceniania. 10. Rozwój zasobów ludzkich: 10.1. Istota rozwoju zasobów ludzkich; 10.2. Strategie i instrumenty rozwoju zasobów ludzkich; 10.3. Podmioty rozwoju zasobów ludzkich; 10.4. Proces szkoleniowy; 10.4.1. Określenie potrzeb szkoleniowych; 10.4.2. Opracowanie planu szkoleń; 10.4.3. Realizacja szkolenia; 10.4.4. Kontrola szkoleń; 10.5. Kariera zawodowa; 10.5.1. Istota kariery zawodowej; 10.5.2. Etapy w karierze zawodowej; 10.5.3. Przestrzeń kariery zawodowej; 10.5.4. Zarządzanie karierą zawodową; 10.5.5. Orientacje wobec kariery zawodowej; 10.5.6. Strategie rozwoju kariery; 10.5.7. Kierunki zmian; 10.6. Rozwój talentów. 11. Wynagrodzenia: 11.1. Pojęcie wynagrodzenia; 11.2. Funkcje wynagrodzeń; 11.3. Zarządzanie wynagrodzeniami; 11.4. Strategiczny wymiar kształtowania wynagrodzeń; 11.5. Formy wynagrodzenia; 11.6. Tworzenie systemów wynagradzania; 11.7. Wynagradzanie menedżerów; 11.7.1. Istota pracy menedżerów; 11.7.2. Składniki wynagrodzeń menedżerów; 11.8. Badanie wynagrodzeń. 12. Retencja i rotacja pracowników: 12.1. Istota retencji i rotacji pracowników; 12.2. Pomiar i analiza rotacji i retencji pracowników; 12.3. Odejścia z inicjatywy pracowników; 12.4. Zwolnienia pracowników z inicjatywy organizacji; 12.5. Zarządzanie procesem derekrutacji personelu; 12.6. Outplacement; 12.7. Wpływ redukcji zatrudnienia na osoby pozostające w firmie; 12.8. Działania profilaktyczne. 13. Warunki i stosunki pracy: 13.1. Pojęcie i znaczenie warunków i stosunków pracy; 13.2. Kształtowanie treści pracy; 13.3. Zbiorowe stosunki pracy; 13.4. Partycypacja pracownicza; 13.5. Konflikt w organizacji; 13.6. Stres w środowisku pracy; 13.7. Równowaga między pracą a życiem osobistym. 14. Doskonalenie zarządzania zasobami ludzkimi: 14.1. Doradztwo personalne; 14.1.1. Pojęcie doradztwa personalnego; 14.1.2. Zakres i rodzaje doradztwa personalnego; 14.1.3. Korzystanie z usług doradztwa personalnego w praktyce; 14.1.4. Kompetencje osób świadczących usługi doradcze; 14.1.5. Dział HR jako wewnętrzny konsultant; 14.2. Audyt personalny; 14.2.1. Pojęcie i cechy audytu personalnego; 14.2.2. Rodzaje i zakres audytu personalnego; 14.2.3. Standardy stosowane w audycie personalnym; 14.2.4. Korzyści i ryzyko, związane z audytem personalnym; 14.3. Badanie opinii pracowników (BOP); 14.3.1. Cele i zakres BOP; 14.3.2. Badanie zadowolenia/satysfakcji z pracy; 14.3.3. Badania klimatu organizacyjnego; 14.3.4. Badania zaangażowania pracowników; 14.4. Outsourcing funkcji HR; 14.5. Benchmarking personalny. Zakończenie – w kierunku nowego paradygmatu zarządzania zasobami ludzkimi. Bibliografia. Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Informacja gospodarcza w zarządzaniu, Kształtowanie wartości firmy w oparciu o kapitał intelektualny, Informacyjne przesłanki przedsiębiorczości, Wpływ restrukturyzacji polskich przedsiębiorstw na wzrost ich zdolności konkurencyjnych, Rola systemu informacyjnego w procesie zarządzania strategicznego, Wywiad gospodarczy a wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw, Strategia czuwania - metoda antycypacyjnej analizy otoczenia konkurencyjnego, Benchmarking jako metoda zarządzania wiedzą o konkurentach, Projektowanie i wdrażanie systemu informacji strategicznej, Cykl wywiadu ekonomicznego, Potrzeby informacyjne zawiązane z portfelem działalności przedsiębiorstwa, Informacje w biznesie i administracji, Realizacyjne problemy wdrażania wywiadu, Walka informacyjna u progu XXI wieku, Problemy prawnej ochrony danych osobowych w działalności przedsiębiorstwa, Benchmarking jako narzędzie wywiadu gospodarczego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Usługi w gospodarce, 2. Zarzązanie marketingiem w firmie usługowej, 3. Segmentacja rynku usług, 4. Produkt usługowy, 5. Jakość usług, 6. Proces usługowy, 7. Ceny usług, 8. Dystrybucja usług, 9. Promocja usług, 10. Personel jako instrument marketingu firmy usługowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Przedmowa; Cz.I: Środowisko marketingu dóbr i usług przemysłowych; CZ.II: Proces zakupów w organizacji; Cz.III: Ocena możliwości rynkowych;Cz.IV: Formułowanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych; Ocena strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych i jej wyników; Przykłady. Perpsktywa marketingu dóbr i usług przemysłowych; Rynek towarow i usług przemysłowych z perspektywy zorganizowanego nabywcy; Tworzenie związkow z organizacjami nabywców; Zachowanie nabywcze organizacji; System informacyjny w marketingu dóbr i usług przemysłowych; Segmentacja rynku towarów i usług; Analiza popytu organizacji; Planowanie marketingu dóbr i usług przemysłowych: perospktywy strategiczne; Strategie marketingu dóbr i usług przemysłowych dla rynków globalnych; Zarządzanie asortymentem dla rynków towarów i usług przemyslowych; Zarządzanie innowacją i rozwojem nowych produktów przemysłowych; Zarządzanie usługami dla rynków towarów i usług przemysłowych; Zarządzanie kanałami marketingu dóbr i usług przemysłowych; Kanały marketingu dóbr i usług przemysłowych: powiązania logistyczne; Zarządzanie funkcją ustalania cen przemysłowych; Marketing dóbr i usług przemysłowych: przekazywanie informacji poprzez reklamę i promocję sprzeadzy; Porozumiewanie się w marketingu dóbr i usług przemyslowych: zarządzanie sprzedażą osobistą; Kontrolowanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X; Nr 56)
1. Uwarunkowania rozwoju marketingu terytorialnego: Regionalne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw opartego na współpracy z otoczeniem okołobiznesowym; Rola administracji publicznej w zakresie wsparcia regionalnych procesów proinnowacyjnych; Zachowania podmiotów funkcjonujących w układach regionalnych w funkcji regionów kraju; Atrakcyjność turystyczna Olsztyna; Wybrane trudności realizacji aspektu czynnościowego w marketingu terytorialnym; Innowacyjne wykorzystanie obiektów poprzemysłowych elementem konkurencyjności obszarów recepcji (na przykładzie Łodzi); Regionalne uwarunkowania polityki marketingowej przedsiębiorstw hotelarskich; Marka i wizerunek regionu: Wizerunek kraju i przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych - wzajemne relacje; Inicjatywa "Europejskie Stolice Kultury" jako forma turystycznej promocji Szczecina; Atrakcyjność turystyczna Nałęczowa w świetle badań marketingowych; Oddziaływanie mediów na kreowanie marki i wizerunku regionu; Działalność inwestycyjna w kontekście kształtowania wizerunku Olsztyna; Budowanie marki regionu turystycznego na przykładzie województwa pomorskiego; Rola produktów regionalnych i tradycyjnych w kształtowaniu tożsamości regionu (na przykładzie woj. podkarpackiego); Rola markowego produktu turystycznego w kształtowaniu wizerunku miasta na przykładzie The Tall Ships'Races w Szczecinie; Kształtowanie marki regionu na przykładzie województwa zachodniopomorskiego; Społeczność lokalna jako ambasador marki na przykładzie Szczecina; Wizerunek Słupska w świetle przeprowadzonych badań; 3. Partnerstwo w kreowaniu produktu regionu: Kapitał partnerski jako determinanta rozwoju klastra Dolina Lotnicza; Partnerstwo publiczno-prywatne jako sposób na spełnienie potrzeb społeczeństwa; Partnerstwo organizacji pozarządowych i administracji terenowej - cechy i znaczenie; Wpływ promocji produktów krajowych na zachowania konsumentów; Partnerstwo gospodarcze w regionie jako metoda podnoszenia konkurencyjności podmiotów gospodarczych; Uwarunkowania i cele współpracy jednostek samorządu terytorialnego z instytucjami kultury; Partnerstwo w tworzeniu turystycznego produktu terytorialnego na przykładzie Sudetów; Usługi tramwaju wodnego po Zatoce Gdańskiej jako efekt współpracy samorządu terytorialnego w województwie pomorskim; Narzędzia i formy komunikacji w marketingu terytorialnym: Wpływ narzędzi marketingu terytorialnego na wybrane jednostki terytorialne; Znaczenie personelu w obsłudze interesantów w jednostkach samorządu terytorialnego; Sport jako element działań promocyjnych polskich miast; Marketing eventowy w promocji kulturowych wartości regionu; Obszary wykorzystania events marketingu w promocji walorów jednostki terytorialnej na przykładzie woj. podkarpackiego; Idea good governance i jej wpływ na obsługę obywatela w urzędzie; Przesłanki promocji miast i regionów; Znaczenie imprezy masowej w rozwoju regiony; E-urząd jako nowoczesne podejście marketingowe na lokalnym rynku pracy; Wydarzenia sportowe jako element promocji miast.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kultura organizacyjna - istota zjawiska, 2. Kultura organizacyjna w zarządzaniu strategicznym, 3. Polityka personalna w systemie organizacji, 4. Komunikacja wewnątrz firmy, 5. Przywództwo, 6. Proces motywowania, 7. Budowanie zespołów, 8. Public relations i współpraca z mediami, 9. Zarządzanie w sytuacji bez zmian
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja i uwarunkowania działań marketingowych, 2. Zachowania i segmentacja nabywców oraz badania marketingowe jako podstawa działalności przedsiębiorstwa, 3. Instrumenty marketingu, 4. Zasady tworzenia strategii planu marketingowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Controlling : instrumenty od A do Z / Hilmar J. Vollmuth ; przekł. Lucjan Sasenko. - Wyd. 2. - Warszawa : PLACET, 1997. - 313, [4] s. : wykr., tab. ; 24 cm.
Analiza metodą ABC; Analiza wielkości zamówień; Optymalizacja wielkości zamówień; Analiza break-even; Rachunek kosztów bezpośrednich; Analiza "wąskich gardeł"; metody rachunku inwestycyjnego; Krótkookresowy rachunek wyników; Optymalizacja wielkości partii; Prowizja od zysku (prowizja od marży pokrycia); Koła jakości, Analiza rabatów; Analiza obszarów sprzedaży; Analiza wartości; Analiza XYZ; Analizy i narzędzia strategiczne; Produkować czy kupować? Krzywa doświadczeń; Analiza konkurencji; Logistyka; Analizy portfelowe; Analiza możliwości; Krzywa cyklu życia produktu; Analiza mocnych i słabych stron; Luka strategiczna; Technika scenariuszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wykorzystanie wyników badań w zarządzaniu. 2. Modele postępowania nabywców dóbr konsumcyjnych. 3. Badania uwarunkowań wewnętrznych postępowania nabywców dóbr konsumcyjnych. 4. Badania uwarunkowań zewnętrznych postepowania dóbr konsumcyjnych. 5. Badania uwarunkowań postępowania nabywców dóbr inwestycyjnych. 6. Badania ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa. 7. Badania segmentacyjne rynku. 8.Metody badania konkurencji. 9.Badania rynków zagranicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Orienatacja marketingowa na rynku farmaceutycznym, 2. Uwarunkowania działań marketingowych na rynku farmaceutycznym, 3. Badania marketingowe na rynku farmaceutycznym, 4. Zachowania nabywców i segmentacja rynku farmaceutycznego, 5. Strategia produktu na rynku farmaceutycznym, 6. Strategie cen i marż na rynku farmaceutycznym, 7. Hurt jako pośrednik w kanale dystrybucji na rynku farmacutycznym, 8. Rola apteki na rynku farmaceutycznym, 9. Strategia komunikacji masowej na rynku farmaceutycznym, 10. Komunikacja indywidualna jako element marketingu mix, 11. Strategie marketingowe i proces ich tworzenia na rynku farmaceutycznym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Część I: Kierowanie i kierownicy, Ewolucja teorii organizacji i zarządzania; Część II ZARZĄDZANIE W XXI wieku: Środowisko organizacji i środowisko naturalne, Odpowiedzialność społeczna i etyka, Globalizacja a zarządzanie, Tworzenie i przekształcanie organizacji, Kultura i wielokulturowość, Jakość; Część III: PLANOWANIE: Podejmowanie decyzji, Planowanie i zarządzanie strategiczne, Wdrażanie strategii, Część IV: ORGANIZOWANIE: Projektowanie organizacji i jej struktura, Władza i autorytet, Gospodarowanie zasobami ludzkimi, Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacją; Część V: PRZEWODZENIE: Motywacja, Przywództwo, Zespoły i praca zespołowa, Komunikacja i negocjowanie; Część VI: KONTROLOWANIE: Skuteczna kontrola, Kierowanie operacjami, Systemy informacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Geneza przedsiębiorstwa; 2. Przedsiębiorca i przedsiębiorczość; 3. Przedsiębiorstwo jako główny podmiot życia gospodarczego; 4. Formy, rodzaje i typy przedsiębiorstw; 5. Otoczenie przedsiębiorstwa; 6. Cele i misja przedsiębiorstwa; 7. Konkurencyjność przedsiębiorstwa; 8. Niepewność i ryzyko ekonomiczne przedsiębiorstwa; 9. Zasoby przedsiębiorstwa; 10. Wielkość przedsiębiorstwa; 11. Zarządzanie przedsiębiorstwem- istota i funkcja; 12. Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa; 13. Kadra kierownicza w przedsiębiorstwie; 14. Nadzór nad przedsiębiorstwem; 15. Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem; 16. Operacyjne zarządzanie przedsiębiorstwem; 17. Informatyzacja i wykorzystanie Internetu w zarządzaniu przedsiębiorstwem; 18. Zarządzanie małym przedsiębiorstwem; 19. Zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym; 20. Kultura i etyka przedsiębiorstwa; 21. Zarządzanie przedsiębiorstwem w sytuacjach kryzysowych; 22. Koniec życia przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozwój marketingu w teorii i w praktyce, 2. System marketingu i jego otoczenie, 3. Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem, 4. Marketingowe systemy informacyjne, 5. Kształtowanie mowego produktu, 6. Elementy polityki cenowej, 7. Polityka dystrybucji produktów i usług, 8. Podstawy promocji produktu firmy, 9. Ogranizacja działalności marketingowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja i uwarunkowania działań marketingowych, 2. Zachowania i segmentacja nabywców oraz badania marketingowe jako podstawa działalności przedsiębiorstwa, 3. Instrumenty marketingu, 4. Zasady tworzenia strategii planu marketingowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Globalne strategie. 2. Struktury organizacyjne przedsiębiorstwa w globalnej gospodarce. 3. Zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym. 4. Elastyczne systemy pracy. 5. Biznes elektroniczny. 6. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty / Ireneusz Bielski. - Warszawa : Studio EMKA, 2006. - 473, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Geneza i istota marketingu. 2. Klient - punkt wyjścia marketingu. 3. Informacja i ryzyko w działalności gospodarczej. 4. Zarządzanie marketingowe. 5. Strategie marketingowe. 6. Instrumenty oddziaływania na rynek i kształotwania rynku, czyli marketing-mix. 7. Marketing usług. 8. Przyszłość marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Z badań nad kierunkami rozwoju logistyki, 2 Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem zorientowane logistycznie, 3. Eurologistyka a rozwój euroregionu XXI wieku na przykładzie euroregionu Pomerania, 4. O istocie i funkcjach logistyki miejskiej, 5. Wpływ inwestycji infrastrukturalnych na rozwój krajów i regionów, 6. Perspektywy rozwoju kolei dużych prędkości w Unii Europejskiej, 7. Rola i znaczenie logistyki międzynarodowej w produkcji i dystrybucji pierwotnych papierniczych mas włóknistych, 8. Strategia globalna a funkcjonowanie operatorów logistycznych na przykładzie firmy Schenker
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej