Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(28)
Forma i typ
Książki
(28)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(25)
dostępne
(22)
Placówka
Wypożyczalnia
(22)
Czytelnia
(25)
Autor
Szołtysek Katarzyna
(3)
Ładoński Wiesław
(3)
Jasiński Zdzisław
(2)
Karaszewski Robert
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Antonowicz Paweł
(1)
Berdowski Filip J
(1)
Berdowski Janusz B. (1935- )
(1)
Berliński Lechosław (1944- )
(1)
Bielawa Anna
(1)
Bozarth Cecil
(1)
Cadle James
(1)
Fereniec Jan
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Frąś Józef
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Gołębiowski Marian
(1)
Gralak Henryk
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Handfield Robert B
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kister Agnieszka
(1)
Kostera Monika
(1)
Kowalczyk Jerzy
(1)
Krzemień Eugeniusz
(1)
Lipa Michał
(1)
Lisowski Jerzy Lech
(1)
Martin William B
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Sitkiewicz Franciszek
(1)
Stabryła Adam (1942- )
(1)
Szadkowska-Rucińska Małgorzata
(1)
Yeates Donald
(1)
Zapłata Sławomir
(1)
Śliwa Martyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(24)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Temat
Zarządzanie jakością
(22)
Przedsiębiorstwo
(20)
Jakość
(10)
Zarządzanie
(8)
Normy ISO 9000
(5)
Produkcja
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Jakość produktu
(3)
Organizacja
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Bhp
(2)
Certyfikacja zgodności
(2)
Gwarancja jakości
(2)
Jakość usług
(2)
Kadry
(2)
Logistyka
(2)
Motywacja
(2)
Normy ISO 9001
(2)
Ocena pracowników
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Technologia
(2)
Towar
(2)
Usługi
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Decyzje
(1)
Etyka biznesu
(1)
Franczyza
(1)
Gastronomia
(1)
Globalizacja
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Majątek trwały
(1)
Motywacja pracy
(1)
Normalizacja
(1)
Normy ISO 14000
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Opakowania
(1)
Optymalizacja
(1)
Praca zespołowa
(1)
Projektowanie
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przywództwo
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Strategia rozwoju
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Transport
(1)
Turystyka
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Venture capital
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie przez wartości
(1)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie środowiskowe
(1)
Zdolność produkcyjna
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Środowisko człowieka
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(8)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
28 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie)
1. Systemowe zarządzanie jakością; 2. Skuteczność systemu zarządzania jakością; 3. Zewnętrzny kontekst funkcjonowania systemu zarządzania jakością; 4. Identyfikacja i klasyfikacja wewnętrznych czynników skuteczności systemu zarządzania jakością; 5. Branżowość w systemowym zarządzaniu jakością; 6. Ocena wpływu czynników wewnętrznych na skuteczność systemu zarządzania jakością na przykładzie przedsiębiorstw budowlanych; 7. Relacje zachodzące pomiędzy czynnikami wewnętrznymi a rezultatami funkcjonowania systemu zarządzania jakością;
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jakości - pojęcie, koszty, planowanie 2. Zarządzanie jakością - geneza, ewolucja, podejście kompleksowe 3. Współczesne rozwiązania w zakresie kompleksowego zarządzania jakością 4. Instrumentarium wykorzystywane w procesie doskonalenia jakości 5. Modele zarządzania jakością, rozwiązania standaryzacyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jakości - pojęcie, koszty, planowanie 2. Zarządzanie jakością - geneza, ewolucja, podejście kompleksowe 3. Współczesne rozwiązania w zakresie kompleksowego zarządzania jakością 4. Instrumentarium wykorzystywane w procesie doskonalenia jakości 5. Modele zarządzania jakością, rozwiązania standaryzacyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Pojęcia podstawowe w zarządzaniu jakością; 2. Koszty jakości; 3. Jakość i dochód; 4. Marketing jakości; 5. Problematyka zapewnienia jakości w procesach wytwarzania; 6. Uregulowania normatywne w zakresie zarządzania jakością; 7. System zarządzania jakością w przedsiębiorstwie; 8. Wdrażanie, certyfikacja i doskonalenie systemu jakości; 9. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co to jest jakość usług i jak możesz ją kształtować, 2. Oczekiwania gości: strona techniczna, 3. Oczekiwania gości: strona funkcjonalna, 4. Kształtowanie kultury jakości usług, 5. Twoja definicja jakości usług, 6. Wyłączenie doskonałej jakości usługi w działania twojego przedsiębiorstwa, 7. Ocena postępów i nagradzanie pracowników, 8. Utrzymanie orientacji na klientów przez ciągłe doskonalenie jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Wprowadzenie do zagadnień jakości. 2. Postępy wiedzy o jakości. 3. Koncepcja Total Quality Management. 4. Normalizacja i normy w zarządzaniu jakością. 5. Planowanie jakości, koszty jakości. 6. Normy serii ISO 9000 jako podstawa budowy systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie. 7. Dokumentacja systemu jakości w przedsiębiorstwie.8. Certyfikacja systemu jakości. 9. Audyt systemu jakości. 10. Systemy zarządzania środowiskiem i bezpieczeństwem pracy w przedsiębiorstwie. 11. Wybrane branżowe standardy zarządzania jakością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Standard jako podstawa zarządzania jakością; 2. Metody rozwiązywania problemów jakościowych: Praca zespołowa w zarządzaniu jakością; Burza mózgów i inne metody pracy zespołowej; Statystyczna kontrola procesu (SPC); 3. Tradycyjne narzędzia rozwiązywania problemów jakościowych: Diagram Pareta- Lorenza; Diagram Ishikawy; Histogramy; Schematy blokowe; Arkusze kontrolne; Karty kontrolne; 4. Nowe narzędzia zarządzania jakością: Diagram pokrewieństwa; Diagram zależności; Diagram systematyki; Diagram macierzowy (tablicowy); Macierzowa analiza danych; Diagram planowania procesu decyzyjnego; Diagram strzałkowy; 5. Metody oraz techniki projektowania i doskonalenia jakości w organizacji: Inżynieria jakości Taguchiego; Zasada Poka-Yoke; FMEA- analiza rodzajów i skutków możliwych błędów; QFD- metoda dopasowania funkcji jakości; Kazein- metoda ciągłego doskonalenia jakości; 6. Studium przypadków rozwiązywania problemów poprawy i doskonalenia jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej