Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(270)
IBUK Libra
(15)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(258)
Publikacje naukowe
(42)
Publikacje fachowe
(17)
E-booki
(16)
Czasopisma
(12)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(222)
dostępne
(171)
nieokreślona
(7)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(178)
Czytelnia
(228)
Autor
Chodyński Andrzej
(10)
Hamrol Adam (1952- )
(10)
Borkowski Stanisław
(9)
Opolski Krzysztof (1948- )
(9)
Huczek Marian (1939-2023)
(7)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(6)
Bugdol Marek (1966- )
(5)
Kozioł Leszek
(5)
Grudowski Piotr
(4)
Jeziorski Leopold
(4)
Karaszewski Robert
(4)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(4)
Antonowicz Paweł
(3)
Borkowski Stanisław (1945- )
(3)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Jabłoński Marek
(3)
Kowalczyk Jerzy
(3)
Mantura Władysław (1947- )
(3)
Rosak Joanna
(3)
Selejdak Jacek
(3)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Szołtysek Katarzyna
(3)
Wolniak Radosław
(3)
Ładoński Wiesław
(3)
Łuczak Jacek
(3)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Berdowski Janusz B
(2)
Celej Piotr (1981- )
(2)
Chabiera Joanna
(2)
Chodyńska-Kukułka Agata
(2)
Czermiński Jerzy
(2)
Dahlgaard Jens J
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Gołembski Grzegorz
(2)
Gołębiowski Marian
(2)
Gębczyńska Alicja
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Huczek Antoni
(2)
Iwasiewicz Andrzej
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Jabłoński Marek Marian
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Johnston Robert
(2)
Juraszek Marian
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Kachniewska Magdalena
(2)
Kanji Gopal K
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Kautsch Marcin
(2)
Kirejczyk Edward
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Kozłowski Remigiusz
(2)
Kożuch Barbara (1950- )
(2)
Kristesen Kai
(2)
Lisiecka Krystyna
(2)
Lisiecka-Biełanowicz Mira
(2)
Liwowski Bolesław
(2)
Majewski Miłosz
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Modzelewski Piotr
(2)
Myszewski Jan M
(2)
Pietrzyk Małgorzata
(2)
Rusiński Michał
(2)
Rychter Arkadiusz
(2)
Sajkiewicz Alicja
(2)
Sikora Tadeusz
(2)
Skotnicka Bożena
(2)
Sułkowski Łukasz
(2)
Szczepańska Katarzyna
(2)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(2)
Trocki Michał (1945- )
(2)
Ulewicz Robert
(2)
Urbaniak Maciej
(2)
Wasilewski Lesław
(2)
Wasilewski Lesław (1933-1999)
(2)
Wnuk Jan
(2)
Wszendybył Ewa
(2)
Zaremba-Warnke Sabina
(2)
Łagowski Edmund
(2)
Łańcucki Jerzy
(2)
Łunarski Jerzy
(2)
Żołędowska Beata
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Auksztol Jerzy
(1)
Bagiński Jan
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Balon Urszula
(1)
Banaszak Sławomir
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Bank John
(1)
Bartoszczuk Paweł
(1)
Batko Roman
(1)
Bańkowska Agnieszka
(1)
Bednarczyk Henryk
(1)
Bednarczyk Henryk (1943- )
(1)
Berdowski Filip J
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Berliński Lechosław (1944- )
(1)
Betts Alan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(19)
2010 - 2019
(70)
2000 - 2009
(180)
1990 - 1999
(17)
Okres powstania dzieła
2001-
(30)
Kraj wydania
Polska
(283)
Wielka Brytania
(2)
Arabia Saudyjska
(1)
Język
polski
(285)
angielski
(1)
Temat
Zarządzanie jakością
(212)
Przedsiębiorstwo
(65)
Jakość
(49)
Jakość produktu
(49)
Zarządzanie
(39)
Normy ISO 9000
(24)
Jakość usług
(22)
Zarządzanie strategiczne
(22)
Organizacja
(20)
Kadry
(19)
Certyfikacja zgodności
(14)
Produkcja
(14)
Szkolnictwo wyższe
(14)
Służba zdrowia
(14)
Zarządzanie wiedzą
(13)
Ochrona środowiska
(12)
Banki
(11)
Marketing
(11)
Bhp
(10)
Motywacja pracy
(10)
Zarządzanie projektami
(10)
Kultura organizacyjna
(9)
Menedżerowie
(9)
Normalizacja
(9)
Obsługa klienta
(9)
Usługi
(9)
Zarządzanie ryzykiem
(9)
Zdrowie publiczne
(9)
Decyzje
(8)
Innowacje
(8)
Jakość życia
(7)
Samorząd terytorialny
(7)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(7)
Zarządzanie służbą zdrowia
(7)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(6)
Logistyka gospodarcza
(6)
Normy ISO 9001
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(6)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(6)
Przywództwo
(6)
Public relations
(6)
Systemy informatyczne zarządzania
(6)
Zarządzanie publiczne
(6)
Administracja
(5)
Jakość kształcenia
(5)
Motywacja
(5)
Planowanie strategiczne
(5)
Satysfakcja konsumentów
(5)
Sektor publiczny
(5)
Turystyka
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Controlling
(4)
Globalizacja
(4)
Hotelarstwo
(4)
Metodologia
(4)
Normy ISO 14000
(4)
Praca
(4)
Przedsiębiorczość
(4)
Przedsiębiorstwo usługowe
(4)
Reklama
(4)
Dostęp do świadczeń zdrowotnych
(3)
Etyka biznesu
(3)
Fundusze strukturalne UE
(3)
Gwarancja jakości
(3)
Inwestycje
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Konsumenci
(3)
Logistyka
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Mentoring
(3)
Nauczanie
(3)
Optymalizacja
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Planowanie
(3)
Przemysł
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Studenci
(3)
Szczupłe zarządzanie
(3)
Szkolnictwo
(3)
Usługi publiczne
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Łańcuch dostaw
(3)
Środowisko człowieka
(3)
Żywność
(3)
Administracja publiczna
(2)
BHP
(2)
Benchmarking
(2)
Bezpieczeństwo produktu
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Czas pracy
(2)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Ekonomia
(2)
Gospodarka materiałowa
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
HACCP
(2)
Hutnictwo
(2)
Informacja
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Infrastruktura społeczna
(2)
Temat: czas
2001-
(26)
1989-2000
(12)
1901-2000
(9)
2001-0
(3)
1945-1989
(2)
1989-
(2)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(31)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Niemcy
(1)
Racibórz (woj. śląskie)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(31)
Podręcznik
(31)
Praca zbiorowa
(20)
Czasopismo naukowe
(11)
Monografia
(11)
Materiały pomocnicze
(7)
Poradnik
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(5)
Raport z badań
(4)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Case study (studium przypadku)
(2)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Biografia
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(96)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(56)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(16)
Medycyna i zdrowie
(9)
Edukacja i pedagogika
(5)
Nauka i badania
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Historia
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Transport i logistyka
(1)
286 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Statystyczne uregulowanie procesów produkcyjnych; 2. Zdolność jakościowa procesów produkcyjnych; 3. Statystyczna kontrola odbiorcza; 4. Wybrane metody statystyki opisowej wykorzystywane w sterowaniu jakością procesów produkcyjnych; 5. Plan jakości procesu produkcyjnego; 6.Nadzór metrologiczny nad wyposażeniem do kontroli, pomiarów i badań procesów produkcyjnych; 7. Audity i przeglądy procesów produkcyjnych; 8. Zarządzanie konfiguracją w sterowaniu jakością procesów produkcyjnych; 9. Zarządzanie ryzykiem w procesach produkcyjnych; 10. Eksploatacyjna weryfikacja jakości produkcyjnej wyrobów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem; 2. Inżynieria jakości w zarządzaniu procesowym; 3. Procesowe podejście do zarządzania jakością; 4. Kreowanie wizji przedsiębiorstwa przyszłości; 5. Diagnostyka zarządzania procesem wytwarzania- podjęty problem badawczy; 6. Optymalizacja procesu zarządzania w przemyśle hutniczym w Polsce; 7. Model poprawy efektywności i jakości w przemyśle hutniczym w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Uczelnie a rynek pracy: System szkolnictwa wyższego w Polsce; Cele kształcenia akademickiego w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; Udział pracodawców w zarządzaniu uczelnią; oczekiwania rynku pracy wobec absolwentów szkół wyższych. R. 2 Program „Uczelnia Liderów” w systemie akredytacyjnym szkolnictwa wyższego w Polsce: Rola akredytacji w systemie szkolnictwa wyższego; Jakość kształcenia na uczelniach; Akredytacja „Uczelnia Liderów” i jej rola w zarządzaniu szkołami wyższymi. R. 3 Dobre praktyki w zarządzaniu dydaktyką i budowaniu relacji z otoczeniem społeczno-gospodarczym z perspektywy ekspertów Programu „Uczelnia Liderów”. Recenzje wybranych szkół wyższych, które uzyskały certyfikat akredytacyjny: Akademia Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie; Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi; Akademia Polonijna w Częstochowie; Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie; Akademia im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim; Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa Publicznego i Indywidualnego „Apeiron” w Krakowie; Gdańska Wyższa Szkoła Humanistyczna; Krakowska Wyższa Szkoła Promocji Zdrowia; Międzynarodowa Wyższa Szkoła Logistyki i Transportu we Wrocławiu; Olsztyńska Szkoła Wyższa imienia Józefa Rusieckiego z siedzibą w Olsztynie; Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Hipolita Cegielskiego w Gnieźnie; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Koninie; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Witelona w Legnicy; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego w Lesznie; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Grodka w Sanoku; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu; Szkoła Główna Służby Pożarniczej z siedzibą w Warszawie; Uniwersytet Medyczny w Lublinie; Uniwersytet Łódzki; Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie; Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie; Politechnika Śląska; Wydział Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu; Wydział Biologii Uniwersytetu Gdańskiego; Wydział Zarządzania i Inżynierii Produkcji Politechniki Łódzkiej; Wydział Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku; Wydział Finansów i Prawa Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; R.1 Zarządzanie organizacja wg norm ISO serii 9000; R.2 Procesowy system zarządzania; R.3 Kierownictwo firmy w systemie zarządzania wg normy ISO 9001:2000; R.4 Etapy wdrażania systemu zarządzania jakością - rola kierownictwa; R.5 Od systemu ISO do filozofii TQM i Europejskiego Modelu Doskonałości EFQM; R.6 Od kierownika do przywódcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jakość w instytucjach publicznych, 2. Ewolucja systemów zarządzania w instytucjach publicznych na świecie. W stronę jakości w usługach publicznych, 3. Rodzaje systemów zarządzania jakością w instytucjach publicznych, 4. Metody i narzędzia stosowane w zarządzaniu jakością, 5. Implementacja systemu zarządzania jakością
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Statystyka i Ryzyko)
1. Zarządzanie jakością: Historia i współczesność zarządzania jakością; Filozofia TQM w formie 14 postulatów Deminga; Koncepcja kompleksowego zarządzania jakością TQM a sformalizowane systemy jakości ISO serii 9000; Zdolność procesu do zapewnienia jakości a koncepcja zarządzania jakością Six Sigma; Metodologia Taguchiego doskonalenia jakości. 2. Planowanie eksperymentów: Teoria planowania eksperymentów i jej zastosowanie do optymalizacji jakości. Zagadnienia ogólne; Ogólny model liniowy; Klasyczne plany eksperymentów; Plany eksperymentów czynnikowych; Poszukiwanie warunków optymalizacji jakości produktów; Optymalne planowanie eksperymentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 311 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Terminologia w normach ISO serii 9000: 2000; Rodzina norm ISO serii 9000: 2000; Wymagania normy ISO 9001: 2000; Zadania do wykonania; Analiza porównawcza - zależności miedzy normami ISO 9001: 1994 a ISO 9001;2000; Podejście procesowa w normach ISO serii 9000: 2000; Dokumentacja w systemie zarządzania jakością; Klient i inne zainteresowane strony; Ciągłe doskonalenia i Total Quality Management; Samoocena przedsiębiorstwa na tle normy ISO 9004: 2000; Auditowanie i problematyka integracji w auditowaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zrozumieć zarządzanie / Edward Kirejczyk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2008. - 337, [3] s. ; 21 cm.
Wstęp; Podstawowe pojęcia zarządzania; Organizacja formalna i władza; 1. Formułowanie celów: Ustalanie celów; Tworzenie strategii działania; 2. Planowanie działania: Sporządzanie planów gospodarczych; Rozwiązywanie problemów i decydowanie; 3. Pozyskiwanie i rozmieszczanie zasobów oraz tworzenie struktur: Podział zadań i projektowanie struktur organizacyjnych; Pozyskiwanie pracowników; Organizowanie realizacji zadań odcinkowych; 4. Realizacja planu: Zarządzanie operacyjne; Zarządzanie personelem; Zarządzanie jakością; Zjawiska nieformalne występujące w trakcie realizacji zadań; 5. Kontrolowanie procesów rzeczowych i personalnych: Kontrola finansowa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowoczesnego Menedżera)
1. Przegląd zastosowań wybranych metod TQM: Doskonalenie organizacji; Rozwiązywanie problemów; Zarządzanie strategiczne; Normy ISO 9000; 2. Siedem klasycznych metod TQM: Wprowadzenie; Wykres Ishikawy; Arkusz kontrolny; Wykres Pareto; Histogram; Wykres rozrzutu; Flowchart; karta kontrolna; Wykresy; Stratyfikacja; 3. Siedem nowych metod TQM: Wprowadzenie; Metoda KJ: wykres pokrewieństwa; Wykres realcji; Wykres systematyki; Wykres macierzowy; Macierzowa analiza danych; Wykres programowania procesu decyzyjnego PCDC; Wykres strzałkowy; Kompleksowe wykorzystanie 7 nowych metod TQM: 4. Inne metody opracowane w ramach TQM: Wykres radarowy; Metoda flagi; Macierz celów i środków; Catchball; Metoda QFD
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Problemy dot. narzędzi i instrumentów doskonalenia zarządzania jakością w przedsiębiorstwie: Wpływ zintegrowanego systemu zarządzania na efektywność gospodarowania w przedsiębiorstwie; Systemy Zarządzania Środowiskowego - nowe podejście do ochrony środowiska w organizacji; Przepływ informacji w TQM; Kaizen jako strategia doskonalenia jakości i klucz Japonii do sukcesu na międzynarodowych rynkach; Normy ISO-9000 w bankach; Efekt wdrożenia certyfikowanego systemu zapewnienia jakości w przedsiębiorstwie; Systemy informatyczne jako instrument wspomagający zarządzanie przedsiębiorstwem. Cz. II Zagadnienia restrukturyzacji przedsiębiorstw - narzędzia doskonalenia zarządzania: Restrukturyzacja przedsiębiorstwa a lean management; Restrukturyzacja organizacyjna przedsiębiorstwa; Kultura organizacyjna jako przedmiot badań w nauce o organizacji i zarządzaniu. Studium literatury; Kierunki zmian w systemie zarządzania w małych i średnich firmach w Polsce w latach 90-tych; Rola kadry kierowniczej w procesie kształtowania kultury uczących się organizacji; Komunikacja społeczna w przedsiębiorstwie; Elementy polityki innowacyjnej polskich przedsiębiorstw przemysłowych; Zarządzanie w aspekcie ryzyka; Specyfika marketingu w zakładach opieki zdrowotnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 5 (1/2004))
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
Standardy pomiaru działalności innowacyjnej przedsiębiorstwa w oparciu o dokumenty OECD, 2. System edukacji w Polsce wobec perspektywy tworzenia gospodarki opartej na wiedzy, 3. Dynamika organizacji opartej na wiedzy, 4. Rozwój public relations w Europie, 5. Coaching jako metoda budowania wiedzy w organizacji, 6. Kultura organizacji a strategia jakości, 7. Jakość jako główna strategia zdobycia przewagi rynkowej polskich banków, 8. Zastosowania diagramu macierzowego i wykresu Ishikawy w procesie doskonalenia poziomu jakości produktów, 9. Doskonalenie poziomu jakości usług medycznych w oparciu o metodę Space, 10. Jakość usług w sieciach firm hotelarskich, 11. Marketing i jakość usług bankowych, 12. Konkurencyjność wyrobu branży obuwniczej w aspekcie analizy prognoz oceny poziomu jakości, 13. Analiza zmian na rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce, 14. Wykorzystanie narzędzi jakości do wyeliminowania niezgodności w procesie zgrzewania rur, 15. Strumień wartości przy wytwarzaniu okien jako jedna ze składowych metody Lean Managment, 16. QRCM sposobem na zwiększenie lojalności klientów a kontekście jakości wyrobów, 17. Podejście procesowe w zarządzaniu jakością w gminie, Specyfika wizerunku biblioteki publicznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 625)
1. Jakość - zagadnienia podstawowe. 2. Charakterystyka norm ISO 9000. 3. Zarządzanie jakością w procesie wytwarzania. 4. System zarządzania jakością w przedsiębiorstwie. 5. Certyfikacja systemu zarządzania jakością. 6. Koszty jakości w przedsiębiorstwie. 7. Instrumentarium zarządzania jakością. 8. koncepcja i wdrażanie komleksowego zarządzania jakością - TQM.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jakość w Agile : zwinna droga do sukcesu / Karolina Zmitrowicz i Rafał Stańczak. - Wyd. 1 - 1 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2020. - XV, [3], 323, [7] s. : il., fotografie, mapy, wykresy ; 24 cm.
Zawiera: Część I. Kontekst: Kto używa aplikacji?; Gdzie i kiedy aplikacja jest używana?; Na jakim urządzeniu aplikacja jest używana? Część II. Wejście: Jak wygląda interakcja użytkownika z aplikacją; Dane wprowadzone przez użytkownika; Dane z innych źródeł; Część III. Wyjście: Wyświetlanie komponentów w aplikacji; Wyjście niewizualne; Część IV. Responsywność: Zrozumienie postrzegania czasu; Szybkie uruchamianie aplikacji; Szybkie działanie aplikacji; Część V. Dostęp do sieci: Sposoby na zróżnicowaną jakość połączenia; Część VI. Zasoby: Zarządzanie zużyciem energii i zasobami. JAKOŚĆ W AGILE PWN 2020 Przedmowa; Wstęp; Podziękowania; 1. Zarządzanie jakością. Kultura jakości w organizacji: 1.1. Koncepcja zarządzania jakością; 1.2. Ustalenie procesu zarządzania jakością; 1.3. Proces transformacji z podejścia tradycyjnego do zwinnego; 1.4. Modele funkcjonowania zespołów – podejście tradycyjne a zwinne; 2. Inżynieria wymagań w projektach zwinnych: 2.1. Wprowadzenie do inżynierii wymagań; 2.2. Interesariusze – z kim i dla kogo?; 2.3. Metody oraz formy pozyskiwania i dokumentacji wymagań; 2.4. Przegląd wymagań i zgłaszanie poprawek; 2.5. Wsparcie narzędziowe; 3. Budowanie strategii testów w organizacji: 3.1. Strategia na poziomie organizacji; 3.2. Polityka i ogólna strategia testów; 3.3. Poziomy testów; 3.4. Piramida testów w Agile; 3.5. Koncepcja kwadrantów testowych; 3.6. Różne podejścia do testowania; 3.7. Podejścia do tworzenia i wytwarzania architektury; 3.8. Zarządzanie ryzykiem – techniki i metody; 3.9. Strategia automatyzacji; 3.10. Dokumentacja testów – szablony i dobre praktyki; 3.11. Organizacja pracy w zespole; 3.12. Wsparcie narzędziowe; 4. Planowanie testów w projekcie: 4.1. Testowanie w projekcie; 4.2. Organizacja i model pracy; 4.3. Realizacja kampanii testowej; 4.4. Raportowanie wyników kampanii testowej; 4.5. Środowiska i dane testowe; 4.6. Wsparcie narzędziowe; 5. Techniczne zapewnienie jakości: 5.1. Pojęcie długu technicznego; 5.2. Standardy budowania kodu; 5.3. Testy jednostkowe; 5.4. Statyczna analiza kodu; 5.5. Przeglądy/inspekcje kodu; 5.6. Agile a DevOps; 5.7. Wsparcie narzędziowe; 6. Testowanie wartości biznesowej produktu: 6.1. Retrospekcja postępu prac; 6.2. Wsparcie narzędziowe; 7. Utrzymanie produktu: 7.1. Zarządzanie incydentami; 7.2. Koncepcje obsługi zgłoszeń na produkcji; 7.3. Wsparcie narzędziowe; 8. Ciągłe zapewnienie jakości: 8.1. Koncepcja łańcucha bramek jakości; 8.2. Zapobieganie występowaniu problemów; 8.3. Wsparcie narzędziowe; 9. Dobrze. Lepiej. Bardzo dobrze. Lepsze zarządzanie jakością w Agile: 9.1. Wizualizacja potrzeb związanych z zarządzaniem jakością w organizacji plus edukacja wewnątrz firmy; 9.2. Jak i gdzie zdobywać wiedzę?; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty i Prace Naukowe / Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu)
Zarządzanie rozwojem organizacji jako proces zmian i doskonalenia, Podejmowanie decyzji w zarządzaniu procesem innowacyjnym a rozwój organizacji, Strategiczne cele rozwoju organizacji, Nowoczesność środków pracy jako czynnik wzrostu wartości przedsiębiorstwa, Rola marki w tworzeniu przewagi konkurencyjnej firmy, Audit w procesie poprawy i doskonalenia systemu zarządzania jakością na przykładzie przedsiębiorstwa produkującego szyby zespolone, Analiza i ocena procesu kształtowania jakości wyrobu metalowego, Racjonalizacja zużycia ciepła w Polsce, Czynniki warunkujące rozwój przedsiębiorstwa turystycznego, Kategoryzacja miarą jakości usług hotelowych, Humanizacja pracy na stanowiskach robotniczych, Aspekt ludzki w doskonaleni u jakości wyrobów hutniczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (9 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie organizacją turystyczną / Jerzy Kowalczyk. - Warszawa : CeDeWu, 2009. - 173, [3] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
1. Ewolucja systemów zarządzania; 2. Od norm ISO do kompleksowego zarządzania organizacja; 3. Charakterystyka usług turystycznych; 4. System zarządzania w organizacji turystycznej; 5.Wybrane praktyczne elementy zarządzania organizacją turystyczną; 6. Podsumowanie- Rola i odpowiedzialność kierownictwa oraz pracowników organizacji w systemie zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Inicjowanie, definiowanie i planowanie projektu, 2. Planowanie projektu według metody project cycle management, 3. Możliwości uzyskania dofinansowania z funduszy Unii Europejskiej, 4. Dobór uczestników i zarządzanie zespołem projektowym, 5. Motywacja uczestników zespołu projektowego, 6. Zarządzanie zmianą, 7. Techniki heurystyczne w zarządzaniu projektami, 8. Ryzyko projektu, 9. Zarządzanie jakością, 10. Monitoring i ewaluacja projektu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. I Informacja we współczesnym świecie: Definicja informacji; Rodzaje informacji; Ch-ka informacji; Źródła i sposoby pozyskiwania informacji; Zakłócenia przekazu informacji. R. II Zarządzanie informacją: Istota zarządzania informacją; Klasyfikacje funkcji zarządzania informacją; Pozyskiwanie informacji w procesie zarządzania informacją; Technologia w zarządzaniu informacją. R. III Zarządzanie informacją w organizacjach zhierarchizowanych: organizacja zhierarchizowana; Typy organizacji zhierarchizowanych. R. IV Systemy informacyjne w zarządzaniu informacją: Systemy informacyjne zarządzania; Rodzaje systemów informacyjnych; Bazy danych i hurtownie danych. R. V Bezpieczeństwo systemów informacyjnych i informacji: Zarządzanie bezpieczeństwem informacji; Zagrożenia bezpieczeństwa informacji. R. VI Jakość informacji: Ch-ka jakości; Ewolucja podejścia do zarządzania jakością; Narzędzia TQM. R. VII Zarządzanie jakością informacji: Jakość jako element strategii konkurencyjności; Koszty jakości; Metody pomiaru i kontroli jakości. R. VIII Ocena jakości informacji w organizacji zhierarchizowanej na przykładzie banku: Ocena jakości informacji w opinii klientów (odbiorców informacji); Ocena jakości informacji według jej dostawców; Wnioski i podsumowania. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Żywność. Jakość. Technologia)
1. Wprowadzenie: zarządzanie jakością żywności, 2. Jakość żywności, 3. Zarządzanie jakością, 4. Projektowanie jakości, 5. Kontrola jakości, 6. Doskonalenie jakości, 7. Zapewnienie jakości, 8. Polityka jakości oraz strategia biznesu, 9. Perspektywa zarządzania jakością żywności
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp 1. Znaczenie wartości dla klienta 1.1. Wartość i źródła wartości - perspektywa klienta 1.2. Kreowanie wartości dla klienta - perspektywa przedsiębiorstwa 1.3. Obszary kreowania wartości 2. Jakość w kształtowaniu wartości dla klienta 2.1. Znaczenie jakości w kreowaniu wartości 2.2. Klient w Systemie Zarządzania Jakością 2.3. Transformacja potrzeb klientów w obliczu konkurencji oraz pandemii 2.4. Jakość obsługi klienta w kontekście relacji klient - przedsiębiorstwo 2.5. Doskonalenie jakości w aspekcie wartości dla klienta 3. Kreatywność a wartość dla klienta 3.1. Kreatywność w przedsiębiorstwie 3.2. Produkt kreatywny - próba deskrypcji pojęcia 3.3. Cechy produktu kreatywnego 3.4. Czynniki wpływające na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie 4. Wartość w opinii konsumentów i przedsiębiorców 4.1. Wartość w opinii konsumentów i przedsiębiorców - case study 4.2. Charakterystyka badanych 4.3. Hipotezy i pytania badawcze 4.4. Rezultat i wnioski z badań ilościowych; Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków; Spis wykresów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej