Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(165)
ebookpoint BIBLIO
(3)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(161)
Publikacje naukowe
(23)
Publikacje fachowe
(20)
Poradniki i przewodniki
(11)
E-booki
(5)
Audiobooki
(3)
Czasopisma
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(122)
dostępne
(112)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(120)
Czytelnia
(123)
Autor
Adair John Eric (1934- )
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Lipka Anna
(3)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(3)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(3)
Tracy Brian (1944- )
(3)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Bartkowiak Grażyna
(2)
Bańka Waldemar
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Cichosz Adam
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(2)
Jachnis Anna (1959- )
(2)
Król Małgorzata Beata
(2)
Marcinkiewicz Cezary
(2)
Mazurek-Kucharska Beata
(2)
Morgan Gareth
(2)
Niemczyk Andrzej
(2)
Niemczyk Anna
(2)
Robbins Stephen P
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Stocki Ryszard
(2)
Wacowska Kaja
(2)
Wajda Augustyn
(2)
Waszczak Stanisław
(2)
Waszkiewicz Marian J
(2)
Wiankowska-Ładyka Zofia
(2)
Winnicka-Wejs Alicja
(2)
Wojciechowska-Filipek Sylwia
(2)
Zawadzka Anna Maria
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(2)
Adamiec Marek
(1)
Adams Scott
(1)
Agor Weston H
(1)
Alberoni Francesco
(1)
Aluchna Maria
(1)
Antoszkiewicz Jan D
(1)
Artymiak Jacek
(1)
Bailey Reinholdt Barbara
(1)
Baka Łukasz
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Belbin R. Meredith
(1)
Benton Debra
(1)
Biliński Witold
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Blanchard Madeleine
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Blanchard Scott
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borkowski Jan (pedagogika)
(1)
Borowiec Ewa
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Boyatzis Richard E. (1946- )
(1)
Broweus Niklas
(1)
Brzezowska Agnieszka
(1)
Bucki Piotr
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Carew Donald
(1)
Carnegie Dale
(1)
Chmiel Nik
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Cieśla-Szymańska Dominika (1975- )
(1)
Conley Randy
(1)
Copp Tomasz
(1)
Covey Stephen R
(1)
Cuff Kathy
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czarkowska Lidia
(1)
Czerw Agnieszka
(1)
Daszkowski Julian
(1)
Dawson Roger
(1)
DeMarco Tom
(1)
Demarest Garry
(1)
Diaz-Ortiz Claire (1982- )
(1)
Dijk Marcus van
(1)
Doroszewicz Krystyna
(1)
Drozdowski Krzysztof Jan
(1)
Dyrda Mirosław Jan (1945- )
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Edmonds Chris
(1)
Edmondson Amy C
(1)
Enkelmann Nikolaus B. (1936- )
(1)
Fijewski Piotr
(1)
Finch Fred
(1)
Foster Timothy R. V. (1938- )
(1)
Fowler Susan (ok. 1990- )
(1)
Frątczak Ewa
(1)
Fugiel Marcin
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(20)
2010 - 2019
(41)
2000 - 2009
(91)
1990 - 1999
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(27)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(167)
Stany Zjednoczone
(2)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(167)
angielski
(3)
Temat
Zarządzanie
(72)
Menedżerowie
(34)
Praca
(31)
Motywacja pracy
(29)
Organizacja
(29)
Kadry
(26)
Przedsiębiorstwo
(22)
Psychologia pracy
(22)
Przywództwo
(16)
Stosunki interpersonalne
(14)
Motywacja
(13)
Decyzje
(11)
Psychologia zarządzania
(11)
Zachowanie organizacyjne
(10)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(10)
Kariera
(9)
Mentoring
(9)
Relacje międzyludzkie
(8)
Zarządzanie wiedzą
(7)
Inteligencja emocjonalna
(6)
Kultura organizacyjna
(6)
Marketing
(6)
Psychologia
(6)
Psychologia społeczna
(6)
Reklama
(6)
Stres
(6)
Stres zawodowy
(6)
Sukces
(6)
Coaching
(5)
Negocjacje
(5)
Psychologia biznesu
(5)
Płaca
(5)
Samorealizacja
(5)
Zatrudnienie
(5)
Mobbing
(4)
Ocena pracowników
(4)
Praca zespołowa
(4)
Prześladowanie w miejscu pracy
(4)
Satysfakcja zawodowa
(4)
Wypalenie zawodowe
(4)
Zachowanie
(4)
Zawód
(4)
Internet
(3)
Konflikt
(3)
Konsumenci
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Organizacje
(3)
Osobowość
(3)
Postawy
(3)
Prakseologia
(3)
Produktywność pracy
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Spostrzeganie
(3)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(3)
Uczucia
(3)
Bogactwo
(2)
Cyberprzemoc
(2)
Dobrostan psychiczny
(2)
Dzieci
(2)
Grupy społeczne
(2)
Innowacje
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Jakość życia
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Mowa nienawiści
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Oceny pracowników
(2)
Organizacja pracy
(2)
Poradnictwo
(2)
Poradnictwo zawodowe
(2)
Prawo pracy
(2)
Programowanie neurolingwistyczne
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Przemoc
(2)
Public relations
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Socjologia pracy
(2)
Turystyka
(2)
Twórczość
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Asertywność
(1)
Autorytet
(1)
Awans zawodowy
(1)
BHP
(1)
Badania ilościowe
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania naukowe
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Bodźce ekonomiczne
(1)
COVID-19
(1)
Coachowie
(1)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(3)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Chiny
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(22)
Opracowanie
(19)
Poradnik
(19)
Monografia
(6)
Praca zbiorowa
(4)
Raport z badań
(4)
Czasopismo naukowe
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Encyklopedia
(1)
Podręczniki
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(76)
Psychologia
(46)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Nauka i badania
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
170 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Człowiek w organizacji; Jednostkowy poziom zachowań organizacyjnych; Grupowe determinanty zachowania organizacyjnego; Systemowe wyznaczniki zachowania organizacyjnego; Stres organizacyjny; Wybrane zagadnienia psychologii zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: 1. Kompetencyjne testy sytuacyjne – trafne, ale niedocenianie: Czym są kompetencyjne testy sytuacyjne?; Skąd się wzięły testy sytuacyjne?; Pięć przesłanek przemawiających za wykorzystaniem testów sytuacyjnych; Czas na testy sytuacyjne. 2. Kilka ważnych faktów – trafność i rzetelność testów sytuacyjnych: Czym jest efektywność pracy?; Czym jest trafność narzędzi oceny?; Czym jest rzetelność narzędzi oceny kompetencji?; Co tak naprawdę mierzą testy sytuacyjne?. 3. Proces tworzenia kompetencyjne testów sytuacyjnych w pigułce: Czym jest jakość testów sytuacyjnych?; Zanim zaczniesz; Etapy tworzenia kompetencyjnych testów sytuacyjnych; Z pamiętnika praktyka: naruszanie założeń testów sytuacyjnych. 4. Identyfikacja stanowiska i analiza pracy: Produkty analizy pracy; Proces analizy pracy; Eksploracja stanowiska i wstępna lista zadań; Walidacja, stworzenie pełnej listy i identyfikacja KSAOs; Przetworzenie zebranych danych. 5. Pozyskanie, sortowanie i selekcja incydentów krytycznych: Produkty analizy incydentów krytycznych; Krok 1. Pozyskanie incydentów krytycznych i wstępne sortowanie; Krok 2. Sortowanie właściwe i selekcja incydentów krytycznych. 6. Konwersja incydentów w dylematy sytuacyjne: Incydenty krytyczny a dylematy sytuacyjne; Czym się charakteryzują dylematy sytuacyjne?; 7. Stworzenie, ocena i selekcja reakcji oraz określenie formatu odpowiedzi i klucza oceny testu: Krok 1. Pozyskanie i opracowanie reakcji na dylematy; Krok 2. Określenie formatu pytania/odpowiedzi na dylematy; Krok 3. Ocena efektywności każdej reakcji i opracowanie klucza odpowiedzi; Krok 4. Określenie właściwości testu i ostateczna selekcja pozycji testowych. 8. Wdrażanie testów sytuacyjnych: Kiedy warto pomyśleć o wdrożeniu kompetencyjnego testu sytuacyjnego; Forma; Możliwość oszukiwania; Możliwość stworzenia banku dylematów umożliwiającego losowanie; Przeznaczenie – czy tylko rekrutacja i selekcja?; Narzędzia i metody uzupełniające; Pytanie o powód wyboru danej reakcji; Zastosowanie kompetencyjnych testów sytuacyjnych w rekrutacji i selekcji wyższej kadry menadżerskiej – studium przypadku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zasady Powella; Ośmielaj do wyrażania własnych opinii; Czasem trzeba pozbyć się pracownika; Oprzyj zarządzanie na wzajemnym zaufaniu; Waż słowa; Dobieraj sobie potrzebnych ludzi; Słuchaj ludzi; Tajemnica sukcesu tkwi w szczegółach; Mieszaj w zakisłym; Zostaw własne ego przed drzwiami firmy; Zmiana to jedyna szansa rozwoju; Poszukaj konsensusu (ale nie czyń zeń zasady); Nie powielaj stereotypów; Upraszczaj procedury i działanie; Sytuacja dyktuje najwłaściwszą strategię; Bez ryzyka nie ma sławy; Nie trać kontaktu ogniowego z przeciwnikiem; Tratuj podwładnych jak partnerów; Nie bój się wytknąć królowi, ze jest nagi; Tytuły to tylko dźwięczne nazwy; Zaufaj ludziom z linii ognia; Przede wszystkim sam bądź optymistą; Spójrz na siebie z dystansem; Zachowaj równowagę między pracą a życiem; Decyzje są tylko twoje
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65,01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Przewodnik po książce, 2. Podchodzenie do problemu: z fantazją czy rutynowo, 3. Zaistnienie wśród konkurencji - określanie potrzeby, 4. Ustalanie kierunku działania, 5. Zrozumienie problemu, 6. Wyróżnianie i właściwe formułowanie problemu, 7. Poskładnie wyróżnionej metody, 8. Tracenie umiaru, aby go zachować - postawa twórcza, 9. Dobrać zespół, 10. Konsulting zewnętrzny i wewnętrzny
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I: Koncepcja zarządzania uwagą. 1. Geneza koncepcji gospodarki uwagi. 2. Charakterystyka gospodarki uwagi. 3. Gospodarka uwagi a świat organizacji. II: Zarządzanie uwagą w kontekście dorobku teorii zarządzania. 1. Modelowe ujęcie miejsca zarządzania uwagą. 2. Formułowanie strategii. 3. Zarządzanie wiedzą. 4. Public relations. III: Zarządzanie uwagą w polskich przedsiębiorstwach. 1. Empiryczna weryfikacja koncepcji zarządzania uwagą. 2. Badanie jakościowe - studia przypadków. 3. Badanie kwestionariuszowe - opinie menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I SZtuka dobrego rządzenia: 1.Cel i ideał, 2.Wybór i przewodnictwo, 3.Umiejętność tworzenia, 4.Wartość i cnota. Cz.II Typy ludzkie, CZ.III Demoniczne oblicze włądzy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; O autorze; Ciekawi mnie, co dobrego u Ciebie? Akt I. Fundament 1.1. Menedżer — czyli kto? 1.2. Triada biznesowej efektywności 1.3. Samoświadomość menedżerska 1.4. Inteligencja emocjonalna 1.5. Analiza transakcyjna 1.6. Proces grupowy Nowa psychologia zarządzania Akt II. Model 2.1. Dlaczego coaching (nie) działa? 2.2. 7 filarów coachingowego modelu zarządzania 2.2.1. Cel indywidualny 2.2.2. Koncentracja na zasobach 2.2.3. Wzmacniająca informacja zwrotna 2.2.4. Działanie w ramie rozwiązania 2.2.5. Pozytywna intencja 2.2.6. Autonomia 2.2.7. Wewnętrzna motywacja Akt III. Implementacja 3.1. Menedżer w roli coacha, mentora i trenera 3.2. 10 kroków w rozmowie motywacyjno-korygującej 3.2.1. SMART+ 3.2.2. Metoda błyskawicznej motywacji 3.2.3. Przykładowa rozmowa motywacyjno-korygująca; Jaki będzie Twój pierwszy krok, jeżeli go w ogóle zrobisz? Dodatek A. Słownik terminów merytorycznych; Dodatek B. Coachingowy model zarządzania — opis schematu; Rekomendowana literatura.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Turystyka i rynek turystyczny; 2. Instrumenty marketingu w działalności firm i biur turystycznych; 3. Plan marketingowy a ogólna strategia przedsiębiorstwa; 4. Działalność firm usługowych zorientowanych na klienta; 5. Elementy psychologii w nowoczesnej turystyce; 6. Badania marketingowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kontekst zarządzania, 2. Poznaj swój umysł, 3. Myślenie analityczne, 4. Myślenie holistyczne, 5. Pojęcia, 6. Twórcze myślenie, 7. Zdolność oceny, 8. Twój szósty zmysł -intuicja, 9. Umysł głębi, 10. Alternatywy, 11. Dyskusje, 12. Użyteczna oryginalność, 13. Rozwijanie zdolności umysłowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. W jaki sposób każdy może mną kierować, 2. Narzędzia którymi dysponujesz, 3. Jak zyskać i zachować autorytet, 4. Zatrudnianie najlepszych i utrzymywanie ich, 5. Podejmowanie mądrzejszych decyzji, 6. By zebrania miały większy sens, 7. Obcinanie kosztów, 8. Sprawiedliwe ocenianie i wynagradzanie, 9. Techniki zaawansowane, 10. Jaki masz iloraz inteligencji menedżerskiej?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kultura i klimat organizacyjny - zarys problematyki, 2. Kultura organizacyjna a system wartości pracowników z róznych typów organizacji, 3. Klimat organizacyjny jako wyznacznik stylu sprawowania władzy w układzie przełożony - podwładny, 4. Klimat organizacyjny a preferowane style komunikowanie się w środowisku pracy, 5. Klimat organizacyjny a postawy pracowników wobec zmian, 6. Postrzeganie stresu roli zawodowej w kontekscie kliamtu organizacyjnego i rozwoju zawodowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teorie i modele motywacji do pracy, 2. Czynniki mające wpływ na motywację do pracy, 3. Modelowe ujęcie motywowania pracowników, 4. Badania motywacji do pracy - studia przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Problemy i decyzje menedżerskie; 2. Obiektywne uwarunkowania decyzji menedżerskich; 3. Subiektywne uwarunkowania procesów decyzyjnych; 4. Podejmowanie decyzji menedżerskich - ujęcie normatywne; 5. Podejmowanie decyzji menedżerskich - ujęcie opisowe; 6. Metody i techniki wspomagania procesów decyzyjnych; 7. Intuicja i kreatywność w procesach decyzyjnych; 8. Metody pozyskiwania akceptacji dla decyzji menedżerskich. Wnioski końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia motywacji w organizacji / Zdzisław Nieckarz. - Warszawa : Difin , 2011. - 192 s. : rys., tab. ; 23 cm.
1. Wprowadzenie do teorii motywacji; 2. Proces motywowania a rola czynników zewnątrz- i wewnątrzorganizacyjnych; 3. Finansowe narzędzia motywowania pracowników; 4. Systemowe narzędzia motywowania pracowników; 5. Indywidualne narzędzia motywowania pracowników; 6. Ocena organizacji poprzez pryzmat czynników motywacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena / Wydawnictwo MT Biznes sp. z o.o.)
Wstęp; I Metody podejmowania decyzji; 1 Umiejętność podejmowania trafnych decyzji a nasze życie prywatne; 2 Nasze decyzje świadczą o nas; 3 Podejmowanie trafnych decyzji może pozytywnie wpłynąć na całe nasze życie; 4 Dlaczego ludzie podejmują ewidentnie złe decyzje?; 5 Cechy charakterystyczne osób wprawionych w podejmowaniu trafnych decyzji; 6 Przejście od intuicyjnego do logicznego podejmowania decyzji; 7 Przykłady najgorszych decyzji na świecie; 8 Przykłady najlepszych decyzji na świecie; II Definiowanie problemu; 9 Klasyfikowanie problemu i podejmowanie decyzji; 10 Planowanie strategii działania; III Zbieranie i ocena informacji; 11 Zbieranie informacji; 12 Błędy i zniekształcenia informacji; 13 Właściwa ocena zebranych informacji; 14 Trudności w planowaniu strategii działania; IV Intuicyjne podejmowanie decyzji; 15 Czy podejmowanie decyzji w oparciu o intuicję to przeżytek?; 16 Zdolność szybkiego wnioskowania; 17 Intuicja czy szybkie wnioskowanie?; 18 Ile jest warta twoja intuicja?; 19 Rozwijanie umiejętności szybkiego wnioskowania; 20 Emocje a asertywność; 21 Kontrolowanie prawej i lewej półkuli mózgu; 22 Dystans do problemu; 23 Wynajdywanie różnych rozwiązań; 24 Podejmowanie decyzji przez przedsiębiorców; V Podejmowanie decyzji w oparciu o logikę; 25 Decyzje typu „tak lub nie”; 26 Wybór pomiędzy dwiema możliwościami; 27 Ocena indywidualna; 28 Tabela reakcji; 29 Wielostopniowe podejmowanie decyzji; 30 Rachunek prawdopodobieństwa; 31 Jak uzyskiwać dokładne prognozy od pracowników; 32 Schemat błędów; VI Grupowe podejmowanie decyzji; 33 Grupowe podejmowanie decyzji; 34 Zalety grupowego podejmowania decyzji; 35 Zorganizowane działanie grupowe; 36 Ile osób powinna liczyć grupa?; 37 Kiedy grupa przysparza więcej problemów niż korzyści; 38 Japońskie metody podejmowania decyzji; VII Bariery w podejmowaniu trafnych decyzji; 39 Nie podejmujmy decyzji zbyt szybko; 40 Nie podejmujmy decyzji zbyt wolno; 41 Jak szybko należy podjąć decyzję?; 42 Bądźmy gotowi przyznać się do błędu; 43 Decyzje autokratyczne; VIII Osobowość a podejmowanie decyzji; 44 Style podejmowania decyzji; 45 Dziewięć cech typowych dla ekspertów w podejmowaniu trafnych decyzji; Postscriptum.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Przywództwo / Brian Tracy ; przekł. Michał Lipa. - Dodruk - Warszawa : MT Biznes sp. z o.o., 2017. - 96, [2] s. ; 21 cm.
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Wprowadzenie; 1. Przywódcą się stajemy, nie rodzimy; 2. Poczucie misji; 3. Orientacja na działanie; 4. Odwaga; 5. Przywódca jako strateg; 6. Umiejętność inspirowania i motywowania; 7. Zobowiązanie do wygrywania; 8. Przywódca jako komunikator; 9. Wyciąganie wniosków z porażek; 10. Budowanie zespołu mistrzów; 11. Skupianie się na wynikach; 12. Pragnienie przywództwa; 13. Przywództwo a poczucie własnej wartości; 14. Przywództwo przez dawanie przykładu; 15. Motywacja wewnętrzna przywódcy; 16. Rozwijanie cech przywódczych; 17. Siła dzięki współpracy; 18. Przywództwo przez konsensus; 19. Przywództwo przez słuchanie; 20. Żyj jak przywódca; 21. Prawość: najistotniejsza cecha przywództwa. O autorze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Funkcje ocen pracowniczych w zarządzaniu ludźmi, 2. Psychologiczne aspekty oceniania i bycia ocenianym, 3. Elementy psychologii porozumiewania się, 4. Umiejętność oceniania oraz przekazywania i zastosowania ocen pracowniczych, 5. Typologie menedżerów, pracowników i organizacji a ocenianie - krótki przegląd
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; CZĘŚĆ I. Kryzys - perspektywa zarządzania organizacją Rozdział 1. Kryzys i sytuacje kryzysowe 1.1. Podstawowe definicje 1.2. Źródła kryzysu 1.3. Źródła kryzysu w przedsiębiorstwie Rozdział 2. Wybrane aspekty zarządzania w kryzysie 2.1. Zarządzanie kryzysowe 2.2. Zarządzanie przedsiębiorstwem w kryzysie Rozdział 3. Zarządzanie informacją w warunkach kryzysu 3.1. Informacja i jej rola w podejmowaniu decyzji 3.2. Komunikacja w warunkach kryzysu 3.3. Wspomaganie informatyczne zarządzania informacją 3.4. Bezpieczeństwo informacji CZĘŚĆ II. Kryzys - perspektywa psychologiczna Rozdział 4. Psychologiczne uwarunkowania reakcji na kryzys 4.1. Rola czynników osobowościowych i poznawczych 4.2. Psychologiczne uwarunkowania reakcji na kryzys - rola wcześniejszych doświadczeń, kompetencji społecznych oraz dojrzałości emocjonalnej i społecznej Rozdział 5. Problem przetwarzania informacji i funkcjonowanie jednostki w sytuacji stresu i kryzysu 5.1. Funkcjonowanie człowieka w warunkach stresu 5.2. Znaczenie relacji interpersonalnych w działaniach zapobiegających sytuacjom kryzysowym; Zakończenie; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; CZĘŚĆ I. Kryzys - perspektywa zarządzania organizacją Rozdział 1. Kryzys i sytuacje kryzysowe 1.1. Podstawowe definicje 1.2. Źródła kryzysu 1.3. Źródła kryzysu w przedsiębiorstwie Rozdział 2. Wybrane aspekty zarządzania w kryzysie 2.1. Zarządzanie kryzysowe 2.2. Zarządzanie przedsiębiorstwem w kryzysie Rozdział 3. Zarządzanie informacją w warunkach kryzysu 3.1. Informacja i jej rola w podejmowaniu decyzji 3.2. Komunikacja w warunkach kryzysu 3.3. Wspomaganie informatyczne zarządzania informacją 3.4. Bezpieczeństwo informacji CZĘŚĆ II. Kryzys - perspektywa psychologiczna Rozdział 4. Psychologiczne uwarunkowania reakcji na kryzys 4.1. Rola czynników osobowościowych i poznawczych 4.2. Psychologiczne uwarunkowania reakcji na kryzys - rola wcześniejszych doświadczeń, kompetencji społecznych oraz dojrzałości emocjonalnej i społecznej Rozdział 5. Problem przetwarzania informacji i funkcjonowanie jednostki w sytuacji stresu i kryzysu 5.1. Funkcjonowanie człowieka w warunkach stresu 5.2. Znaczenie relacji interpersonalnych w działaniach zapobiegających sytuacjom kryzysowym; Zakończenie; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej