Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(212)
Forma i typ
Książki
(205)
Poradniki i przewodniki
(48)
Publikacje fachowe
(42)
Publikacje naukowe
(9)
Audiobooki
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(145)
tylko na miejscu
(117)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(150)
Czytelnia
(117)
Autor
Adair John Eric (1934- )
(7)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(7)
German Janusz (1974- )
(6)
Kotler Philip (1931- )
(4)
Marciniak Jarosław
(4)
Sałbut Bartosz
(4)
Bakalarz Dariusz
(3)
Karbowski Marcin
(3)
Lipa Michał
(3)
Zatorska Joanna
(3)
Appelo Jurgen
(2)
Blanchard Marjorie (1940- )
(2)
Carew Donald
(2)
Chrościcki Zbigniew
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Czerwińska Ewa
(2)
Doroba Anita
(2)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Gałach Adam
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(2)
Kostera Monika
(2)
Kulczycka Luiza
(2)
Lany Magdalena
(2)
Malcherek Monika
(2)
Marzec Krzysztof
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Mulak Maciej S
(2)
Osterwalder Alexander
(2)
Pawłowski Konrad
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Suchar Marek (1954- )
(2)
Tertelis Maciej
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Waszkiewicz Marian J
(2)
Zawiła Anna
(2)
Zawiła Tadeusz
(2)
Zigarmi Drea
(2)
Zigarmi Patricia
(2)
Zook Chris
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Żmigrodzki Marcin
(2)
Adamiec Marek
(1)
Adams Scott
(1)
Albigowski Marek
(1)
Albright Mary
(1)
Allen James
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Altman Elizabeth J
(1)
Anthony Scott D
(1)
Antoszkiewicz Jan D
(1)
Antoszkiewicz Jan D. (1937- )
(1)
Apgar David
(1)
Babin Leif
(1)
Bangs David H. Jr
(1)
Baranowski Marian
(1)
Barrow Colin
(1)
Bartnicka Małgorzata
(1)
Bekas Robert
(1)
Benton Debra
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Bielińska Inga
(1)
Binda Albert
(1)
Blanchard Madeleine
(1)
Blanchard Scott
(1)
Blikle Andrzej Jace (1939- )
(1)
Bloch Michał
(1)
Bloom Robert H
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Bończak-Kucharczyk Ewa
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Brobst Stephen
(1)
Bruch Heike
(1)
Brzezowska Agnieszka
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burrows Hal (1937- )
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof
(1)
Bąkiewicz Tomasz
(1)
Camp Richaurd
(1)
Carr Clay
(1)
Caslione Johna A
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chmielewski Jacek M
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Ciesielski Mateusz
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Conley Randy
(1)
Contiego Dave
(1)
Coplien James O
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(35)
2010 - 2019
(46)
2000 - 2009
(99)
1990 - 1999
(31)
Okres powstania dzieła
2001-
(52)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(209)
Stany Zjednoczone
(3)
Kanada
(1)
Język
polski
(210)
angielski
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Zarządzanie
(53)
Przedsiębiorstwo
(27)
Menedżerowie
(25)
Kadry
(22)
Zarządzanie projektami
(19)
Przywództwo
(16)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(16)
Marketing
(13)
Praca zespołowa
(13)
Zatrudnienie
(12)
Motywacja pracy
(11)
Praca
(11)
Organizacja
(9)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(9)
Marketing cyfrowy
(8)
Zarządzanie strategiczne
(8)
Mentoring
(7)
Reklama
(7)
Zarządzanie jakością
(7)
Coaching
(6)
Decyzje
(6)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(5)
Fundusze strukturalne UE
(5)
Kariera
(5)
Nieruchomości
(5)
Organizacja pracy
(5)
Rekrutacja pracowników
(5)
Stosunki interpersonalne
(5)
Sukces
(5)
Systemy informatyczne
(5)
Techniki sprzedaży
(5)
Handel elektroniczny
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Normy ISO 9000
(4)
Obsługa klienta
(4)
Polityka zatrudnienia
(4)
Produktywność pracy
(4)
Programowanie zwinne
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Rozmowa kwalifikacyjna
(4)
Rynek (ekonomia)
(4)
Samorealizacja
(4)
Zarządzanie kryzysowe
(4)
Dobre praktyki
(3)
Google
(3)
Innowacje
(3)
Inwestycje
(3)
Jakość produktu
(3)
Kompetencje przywódcze
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Motywacja
(3)
Normalizacja
(3)
Poszukiwanie pracy
(3)
Pozycjonowanie stron internetowych
(3)
Projektowanie
(3)
Psychologia pracy
(3)
Psychologia zarządzania
(3)
Płaca
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Rynek pracy
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Urzędnicy
(3)
Wspólnota mieszkaniowa
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Zarządzanie informacją
(3)
Zespół projektowy
(3)
Zwinne zarządzanie
(3)
Baza danych
(2)
Bezpieczeństwo publiczne
(2)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(2)
Biznesplan
(2)
Bogactwo
(2)
Controlling
(2)
Dyrektor
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Globalizacja
(2)
Google Analytics
(2)
Image
(2)
Informatyka
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konkurencja
(2)
Konsumenci
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Media społecznościowe
(2)
Mieszkania
(2)
Negocjacje
(2)
Outplacement
(2)
Plan marketingowy
(2)
Planowanie
(2)
Poradnictwo
(2)
Pracownicy samorządowi
(2)
Prawo pracy
(2)
Prawo reklamy
(2)
Programowanie neurolingwistyczne
(2)
Programy pomocowe UE
(2)
Projekt informatyczny
(2)
Temat: czas
2001-
(20)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(20)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(137)
Wzory dokumentów
(3)
Opracowanie
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(127)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(45)
Informatyka i technologie informacyjne
(15)
Psychologia
(14)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Transport i logistyka
(1)
212 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Partyzanckie podejście do marketingu: Czym jest dziś marketing partyzancki?; Potrzeba marketingu partyzanckiego; Szesnaście największych tajemnic marketingu partyzanckiego; Tworzenie partyzanckiego planu marketingowego; Tworzenie kreatywnego planu marketingowego; Wybieranie najskuteczniejszych metod marketingowych; Sekrety marketingowych oszczędności; Badania marketingowe jako punkt wyjścia partyzanckiej kampanii marketingowej; 2. Minimarketing: Partyzancki mini marketing; 3. Marketing w dużych mediach: Partyzancki marketing w dużych mediach; 4. Marketing w nowych mediach: Marketing w mediach elektronicznych; Marketing w mediach informacyjnych; Człowiek jako nośnik przekazu marketingowego; Marketing pozamedialny; 5. Natura marketingowego partyzanta: Atrybuty firmy marketingowego partyzanta; Nastawienie firmy na marketingowego partyzanta; Psychologia w marketingu partyzanckim; 200 rodzajów broni marketingowego partyzanta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Zabójcza lista podziękował liderom, mentorom i coachom...; Paliwo: lider, mentor, coach, czyli synonimy i pierwsze metry; Kim jest lider, czyli 62 synonimy do znaczenia tej roli; Kim jest mentor, czyli 50 synonimów do znaczenia tej roli; Kim jest coach, czyli 11 synonimów do znaczenia tej roli; Mądrość 1 /2 . Znaki na drodze mądrości mentoringu i inteligencji coachingu w sprzedaży; Na początek kilka obrazów ludzi z 27. Biegu Powstania Warszawskiego; Google Maps, szkolenia za karę, złota rybka i konsekwencje dla nas; Edukacja w sprzedaży zamiast rozwoju, siła woli i kompetencje; Wiedza — trudna do upilnowania, a niezbędna w sprzedaży; Mariaż profesji sprzedaży z technologii, czyli sprzedawca pracownikiem wiedzy; Osobiste doświadczenia, czyli paradoksalnie o pracy w sprzedaży; Kilka słów o etyce 39 Korzystanie w środowisku sprzedaży z nauki, „popnauki”; i „nienauki” — choć to wszystko to jakaś wiedza; Przebudzenie w zarządzaniu ludźmi, czyli styl kierowania; Uwaga, ślisko 3 /4 . Zespoły sprzedaży — rety, co się dzieje?; Strategicznie, operacyjnie i zarządczo o wyzwaniach; Konstrukcja książki, czyli ślisko na 3 /4; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha; Przypowieść: „Możliwości — słuchaniem można zobaczyć”; Przystanek 1. Temperatura zespołów sprzedaży; Złożone zaangażowanie; Planowanie czy działanie? Oto jest pytanie!; Wywoływanie temperatury sprzedaży; Sposoby prowadzenia rozmowy, czyli przyczyny, skutki, emocje i wulkan Teide; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 1; Rozmowa ekspertów: Jacek Rozenek — trener biznesu, mentor, coach biznesu, aktor; Przypowieść dla mentora i coacha: „Oddychanie”. Przystanek 2. Narracja w mentoringu i coachingu — wymiany doświadczeń z dobrym wpływem: Narrator nie tylko w filmach; Narracja w sprzedaży, czyli menedżerka Lilka, trener-prezes i Łukasz wyglądacz; Perswazja narracyjna i retoryczna — wykorzystanie w sprzedaży; Znów powrót do sensu; Perswazja narracyjna, czyli mentor lub coach w końcu ekspertem w sprzedaży; Za co cenią ludzi w środowisku sprzedaży?; Adidasy, czyli gdzie jeszcze jest obecna perswazja narracyjna, tyle że w marketingu; Przykład z zarządzania zmianą (w zakresie nauki dobrych praktyk); dla refleksji mentora i coacha ; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 2; Rozmowa ekspertów: Grzegorz Turniak — prezes Akademii Rekomendacji, Przedsiębiorca; Przypowieść dla mentora i coacha: „Pobudzanie”; Przystanek 3. Przebudzenie w sprzedaży — otwarcie tunelu wyobrażonego: Przebudzenie zasobów i wyobraźnia; Przebudzenie do roli menedżera; Obiektywnie i subiektywnie osiągać więcej — kompetencje vs wyniki; Przebudzenie w rozwoju, czyli co tak naprawdę osiągamy w sprzedaży; Doświadczenie z doradztwa i z sali szkoleniowej w branży farmaceutycznej; Przypadki zaobserwowane, czyli brak rozwiązań agencji wyjazdów nagrodowych; Obudzić w sobie lepszy nastrój czy jednak uczyć się profesji?; Wsparcie, wyniki i rozwój; Różnice w sprzedaży, czyli masz swoją niezdobytą górę; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 3.; Mentor z przystanku 3.; Coach z przystanku 3.; Rozmowa ekspertów: Danuta Dunajska — prezes zarządu ODiTK Consulting w grupie ODiTK w Gdańsku; Przypowieść dla mentora i coacha: „Rozwijanie”. Przystanek 4. Mapy mentoringowe i coachingowe, czyli stosunek do doświadczeń decyduje: Jakość doświadczeń i liczba wniosków, czyli zbuduj mapę; Jakościowa aktywność zawodowa; Talenty a fluktuacja pośród sprzedawców; Opinia psychologa, czyli przymusić samego siebie do kolejnego kroku; Budować doświadczenia jak najwięksi piłkarze; Potrzeba przestrzeni do zarządzania zasobami; Zasoby z perspektywy coachee; Najlepsze i najgorsze cechy w sprzedaży okiem ekspertów; Układanie doświadczeń czyli czy dołożyłeś wszelkich starań?; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 4. Rozmowa ekspertów: Paweł Fortuna — psycholog biznesu, trener biznesu, wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i Instytutu Psychologii KUL; Przypowieść dla mentora i coacha: „Unoszenie”. Przystanek 5. Mentor, coach — założenia, efektywność, szlifowanie doskonałości; Przypadek firmy Nike, czyli si ̄a mentoringu doświadczeń; Warunki i okoliczności do mentoringu i coachingu; Szerzej, czyli gdzie właściwie wjeżdżasz; Podróż z przeszłości do sprzedaży z sensem; Szlify menedżerskie w roli mentora i coacha; Studium przypadku z praktyki — branża ubezpieczeniowa; Studium przypadku z praktyki — branża przewozowa i logistyczna; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 5. Rozmowa ekspertów: Jonathan Passmore — profesor psychologii w Katedrze Przywództwa i Coachingu na Uniwersytecie Evora w Portugalii; Przypowieść dla mentora i coacha: „Odkrywanie — paryskie bordo”. Przystanek 6. Mentoring w sprzedaży, czyli zachowanie ma kolosalne znaczenie: Mentor — źródło postawy i metodyki; Różnice między autorytetem a ekspertem — dlaczego to ma znaczenie?; Z dziennika eksperta sprzedaży; Mentoring i coaching a bycie liderem, czyli kto odpowiada za to, gdzie przyłożyć dźwignię; Role jako część edukacji mentora; Role wypełnione skryptami zachowań; Mentor jako badacz, etnograf; Zachowania asertywne, czyli nieoczywiste podejście; Konformizm i jego rola w zachowaniach zbiorowych i indywidualnych; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 6. Rozmowa ekspertów: Jakub B. Bączek — trener mentalny sportowców, mistrz świata w siatkówce z reprezentacją Polski w 2014 roku; Przypowieść dla mentora i coacha: „Nauczanie”. Przystanek 7. Elastyczność, nauka, adaptacja do nowej inności: Podatny grunt dla sprzedawcy, menedżera, trenera, dyrektora sprzedaży; Sztuka, nauka i rzemiosło sprzedaży; Mentor i coach a mentee i coachee, czyli konieczność preferencji osobowościowych; Wymiary mentoringu ułatwiają rozumienie i dopasowanie; Formuły smart learningowe jeszcze bardziej uelastyczniają uczenie; Nauka, uczenie, dynamika uczenia w sprzedaży; Leszno, garnki i apteka; Wdrożenie i nauka na błędach — z życia; Co czyni lidera efektywnym, czyli wciąż ta nauka; Adaptacja, czyli przekleństwo wiedzy a reguły i wnioski; Skuteczne nauczanie umiejętności — wyzwanie?; Świat VUCA i antykruchość, czyli dlaczego wyzwaniem jest uczyć innych i uczyć się w sprzedaży; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 7. Rozmowa ekspertów: prof. David Clutterbuck — visiting professor, Sheffield Hallam & Oxford Brookes Universitites; Ashridge Coaching MBA; Przypowieść dla mentora i coacha: „Inspirowanie”. Przystanek 8. Mądrość świadomości w sprzedaży i uskrzydlanie, czyli jak się edukujemy; Przemiana, refleksja, trendy; Poziomy rozwoju społecznego; Jak wygląda komunikacja w tej spirali?; Uskrzydlanie w sprzedaży; Uruchamianie strumieni racjonalnego i emocjonalnego myślenia w sprzedaży; Coaching a edukacja — kiedy się uczymy, a kiedy możemy mieć trudności nie do pokonania 370 Coaching, czyli pytania coacha i eksperta; Kiedy mówimy o sprawczym coachingu? Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 8. Rozmowa ekspertów: Rafa ̄ Schmidt — wieloletni dyrektor oddziału w firmie ubezpieczeniowej we Wrocławiu; CEO w SCHMIDT Recruitment & Sales; Przypowieść dla mentora i coacha: „Pragnienie”; Przystanek 9. Szósta funkcja menedżera sprzedaży; Piła inteligencji emocjonalnej menedżera u Menkesa; Feedback, czyli saldo zaangażowania i przekraczania; Teoria samodeterminacji prof. Edwarda Deciego, czyli kwestie ważne dla lidera; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 9. Przypowieść dla mentora i coacha: „Czekanie na przełom”. Przystanek 10. Jak uprawiasz zaufanie, tak kwitną standardy — choć ich nie weźmiesz w ręce: Procesy dydaktyczne w sprzedaży, czyli co to takiego; Uprawianie zaufania, czyli na ile to ma znaczenie w sprzedaży; Rozwiązanie: uprawianie produktywność; Narzędzia do uprawiania produktywności; Innowacyjne patrzenie, czyli coachingowe myślenie, nawykowe działanie, nowatorskie nazywanie; Menedżer, coach, trener, koordynator, administrator — jeden człowiek, wiele ról; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 10. Przypowieść dla mentora i coacha: „Uczenie, czyli płyń i przy tym pozostań mądrym”; Przystanek 11. Osiągniecia, czyli wzmocnienia ewolucji i determinacji sprzedażowych: Warunki i tło wyuczalności w zespole; Metody i techniki mentoringowe bezcenne w ewolucji; GOLD; EDIC; PURE; CLEAR; Ekologicznie uczyć sprzedaży; Kierowanie jako trenowanie; Jaka kultura, taka absorpcja, czyli wciąż mały procent. Narracje do budowy zaangażowanego i pełnego sensu środowiska; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 11. Przypowieść dla mentora i coacha: „Poszukiwanie”; Przystanek 12. Coaching jako metoda realizacji aspiracji: Fioletowe krowy i czarne łabędzie, czyli ćwicz magnes uwagi; Zachowania Twojego pierwszego szefa; Homo coachingus i trzecia zasada dynamiki Newtona a oczekiwania działów sprzedaży; Ewolucja, czyli strumień pracy oraz nawyki w pierwszej kolejności; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 12. Przypowieść dla mentora i coacha: „Nadawanie”; Na koniec, by dopełnić proces mentoringowo-coachingowy; Biogram autora; Bibliografia; Netografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; R.1 Wykazuj inicjatywę; R.2 Oczekuj akceptacji i dawaj ja innym; R.3 Zadawaj pytania i proś o oddanie przysługi; R.4 Przybieraj wyprostowaną postawę i uśmiechaj się; R.5 Bądź ludzki, miej poczucie humoru i osobiście się angażuj; R.6 Posłuchaj, co inni mają do powiedzenia; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Meritum)
Rozdział I. Funkcja personalna w organizacji: 1. Charakter i istota funkcji personalnej; 2. Podział kompetencji w firmach w odniesieniu do zarządzania ludźmi - przykłady rozwiązań (dziat personalny, zarząd, menedżerowie); 3. Strategia personalna organizacji; 4. Przykłady strategii personalnych. Rozdział II. Administracja i obsługa kadrowa: 1. Administracja i obsługa jako punkt wyjścia dla HR; 2. Omówienie najważniejszych kwestii związanych z administracją kadrową - podstawy prawne; 3. Standardy obsługi kadrowej; 4. Standardy pracy kadrowej/ standardy stanowisk; 5. Regulaminy jako podstawa polityki kadrowej organizacji; 6. Przykłady regulacji podstawowych w praktyce kadrowej; 7. Podsumowanie rozdziału: autodiagnoza danego obszaru HR - ankieta dla działów personalnych; 8. Administracja i obsługa kadrowa a potrzeby i rola kierowników w tym obszarze. Rozdział III. Analiza i planowanie zatrudnienia: 1. Analiza i planowanie zatrudnienia w systemie HR współczesnej organizacji; 2. Czynniki wpływające na plan zatrudnienia; 3. Analiza stanu zatrudnienia - dlaczego jest niezbędna; 4. Budżetowanie - podejście do planowania kosztów zatrudnienia i HR; 5. Opisy stanowisk jako podstawowe narzędzie w pracy kadrowej; 6. Plan zatrudnienia-narzędzie "kadrowe" i narzędzie "kierownicze"; 7. Procedura planowania zatrudnienia; 8. Wdrożenie planu zatrudnienia. Rozdział IV. Pozyskiwanie pracowników - rekrutacja: 1. Pozyskiwanie/ dobór pracowników w systemie HR współczesnej organizacji; 2. Co umożliwia sprawne pozyskiwanie i dobór pracowników; 3. Rekrutacja wewnętrzna i zewnętrzna - porównanie; 4. Wptyw przepisów prawnych na proces rekrutacji; 5. Procedura rekrutacyjna; 6. Konkurs na stanowisko - zastosowanie w rekrutacji; 7. Rozmowy kwalifikacyjne w praktyce rekrutacji; 8. Przykładowy zestaw pytań do rozmów kwalifikacyjnych wraz z komentarzem; 9. Pozostałe metody stosowane w rekrutacji pracowników; 10. Zasady ostatecznego wyboru kandydata; 11. Błędy w procesie rekrutacji - występujące w praktyce, niezależnie od stosowanych narzędzi; 12. Przykład wypełnionego dokumentu - raportu podsumowującego obszar HR rekrutacja - w danym roku; 13. Podsumowanie rozdziału: autodiagnoza danego obszaru HR - ankieta dla działów personalnych; Rozdział V. Adaptacja i integracja: 1. Adaptacja i integracja pracowników w systemie HR współczesnej organizacji; 2. Kontekst zespołowy procesu adaptacji zawodowej i podmioty realizujące proces adaptacji; 3. Adaptacja i integracja pracowników a "budowanie" lojalności; 4. Adaptacja pokoleniowa; 5. Procedura adaptacyjna; 6. Zakończenie procesu adaptacji zawodowej w firmie; 7. Podsumowanie rozdziału: autodiagnoza danego obszaru HR - ankieta dla działów personalnych. Rozdział VI. Motywacja placowa i pozapłacowa - wprowadzenie: 1. Motywacja płacowa i pozapłacowa w systemie HR współczesnej organizacji; 2. Wynagradzanie pracowników-podstawy prawne; 3. Podstawowe pojęcia związane z systemem wynagrodzeń; 4. Tworzenie i doskonalenie systemów wynagrodzeń; 5. Wewnętrzna analiza wynagrodzeń - punkt wyjścia do poprawy systemu motywacji; 6. Stosowane motywatory w praktyce polskich przedsiębiorstw; 7. Podsumowanie rozdziału: autodiagnoza danego obszaru HR - ankieta dla działów personalnych. Rozdział VII. Wynagrodzenie stałe i wartościowanie stanowisk pracy: 1. Charakterystyka wynagrodzenia podstawowego - płacy zasadniczej; 2. Zmiana wynagrodzeń - zasady; 3. Taryfikatory w zarządzaniu płacą zasadniczą; 4. Wartościowanie stanowisk; 5. Wybrane metodologie wartościowania; 6. Przykład zastosowania Metody Profilowej Wartościowania Stanowisk Pracy; 7. Przykład wartościowania stanowisk metodą analityczno-punktową uproszczoną. Rozdział VIII. Systemy premiowania: 1. Premiowanie - czym jest premia; 2. Prowizje i nagrody w systemie premiowania pracowników; 3. Tworzenie i wdrażanie systemu premiowania; 4. Kafeteryjne systemy wynagrodzeń; 5. Przykłady systemów premiowania. Rozdział IX. Szkolenia i rozwój zawodowy: 1. Szkolenia i rozwój pracowników w systemie HR współczesnej organizacji; 2. Aspekty prawne związane z nowymi przepisami dotyczącymi szkoleń; 3. Planowanie szkoleń; 4. Rozwój zawodowy pracowników; 5. Standardy i dobre praktyki szkoleniowe a szkolenia wewnętrzne; 6. Mentoring i coaching jako narzędzia w procesie rozwoju pracowników; 7. Mobilność pracowników jako alternatywa dla awansów; 8. Przykłady dokumentów z obszaru szkoleń i rozwoju; 9. Podsumowanie rozdziału: autodiagnoza danego obszaru HR - ankieta dla działów personalnych. Rozdział X. Ocena pracowników: 1. Oceny w systemie HR współczesnej organizacji; 2. Procedura/regulamin ocen okresowych; 3. Kryteria oceniania; 4. Konsekwencje ocen; 5. Rozmowy oceniające; 6. Przykład kompleksowego systemu ocen; 7. Podsumowanie rozdziału: autodiagnoza danego obszaru HR - ankieta dla działów personalnych. Rozdział XI. Racjonalizacja zatrudnienia: 1. Działania optymalizacyjne w systemie HR współczesnej organizacji; 2. Podmioty zaangażowane w proces zmian; 3. Relacje kierownik-pracownicy w procesie restrukturyzacji; 4. Rola i zadania działu personalnego w przygotowywaniu organizacji na zmiany; 5. Analizy-punkt wyjścia; 6. Zestawienie obecnej struktury zatrudnienia z potrzebami - analiza przerostów zatrudnienia, niedoborów w zatrudnieniu oraz luki kompetencyjnej; 7. Określenie koniecznych zmian ilościowych oraz jakościowych w zatrudnieniu w poszczególnych jednostkach organizacyjnych; 8. Narzędzia ułatwiające optymalizację zatrudnienia - przykłady formularzy do analiz i ocen. Rozdział XII. Redukcja zatrudnienia: 1. Zakończenie współpracy z pracownikiem w systemie HR współczesnej organizacji; 2. Komunikacja-najważniejszy element procesu zwolnień; 3. Rozmowy ze zwalnianymi pracownikami-wskazówki; 4. Outplacement - program osłonowy dla zwalnianych pracowników; 5. Korzyści z outplacementu; 6. Organizacja i przebieg programu outplacementu; 7. Usługi składające się na program outplacementu; 8. Skuteczność pomocy indywidualnej w programach outplacementu; 9. Podsumowanie rozdziału: autodiagnoza danego obszaru HR - ankieta dla działów personalnych. Rozdział XIII. Kontrola i audyt procesów HR: 1. Kontrola i audyt w systemie HR współczesnej organizacji; 2. Funkcja kontrolna działu personalnego; 3. Analiza ryzyka kadrowego firmy - sposoby i zasady postępowania; 4. Przygotowanie systemu controllingu personalnego w firmie; 5. Miary i wskaźniki w systemie controllingu HR; 6. Wdrożenie systemu controllingu w organizacji; 7. Pojęcie audytu funkcji personalnej w organizacji; 8. Cele audytu funkcji personalnej; 9. Korzyści z audytu funkcji personalnej; 10. Zarządzanie zasobami ludzkimi a System Zarządzania Jakością w organizacji; 11. Przykład zawartości kompleksowego raportu rocznego - obszar zatrudnienia w organizacji. Rozdział XIV. Budowa wizerunku pracodawcy i marketing personalny: 1. Marketing wewnętrzny i zewnętrzny w systemie HR współczesnej organizacji; 2. Podstawowe pojęcia związane z wizerunkiem pracodawcy; 3. Budowa przewag wizerunkowych w wybranych obszarach HR; 4. Rekrutacja i oddziaływanie na ogólny rynek pracy; 5. Współpraca z uczelniami i szkołami; 6. Budowa specyficznych przewag w wizerunku pracodawcy; 7. Współpraca HR z PR w obszarze wizerunkowym; 8. Charakter zaangażowania HR w budowanie wizerunku; 9. Rekomendacje dla współpracy HR z różnymi grupami podmiotów w organizacji; 10. Współpraca i zasady komunikacji HR - ze związkami zawodowymi; 11. Podsumowanie rozdziału: autodiagnoza danego obszaru HR - ankieta dla działów personalnych. Rozdział XV. Trendy HR: 1. Wymagania wobec działów personalnych - tendencje; 2. HR - dla menedżerów i "z menedżerami"; 3. Szczególne wymagania wobec menedżera HR; 4. HR-właściciel i kreator procedur; 5. HR a porządek prawny organizacji i kwestia zapewnienia zgodności; 6. Informatyzacja procesów HR; 7. Zarządzanie wiekiem jako wyzwanie dla HR; 8. Różnorodność kontra specjalizacja; 9. HRBP - podejście biznesowe i organizacyjne; 10. Przyszłość HR w naszych realiach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Firmą; Nr 29)
Wstęp. Menedżer, jego role, umiejętności. Wskazówki przy wprowadzaniu zmian globalnych. Ukierunkowanie działań... Indywidualnie, czy w zespole? Zespoły zadaniowe. Struktury organizacyjne. Motywacja... Wynagradzanie pracowników. Zarządzanie przez delegowanie... Zarządzanie przez cele. Zarządzanie nakazowo-rozdzielcze. Zarządzanie przez wyjątki. Zarządzanie przez wyniki. Zarządzanie systemowe. Zarządzanie strategiczne. Konsulting.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co to jest zarządzanie?; 2. Samodoskonalenie; 3. Mistrzowskie zarządzanie wydajnością; 4. Mistrzowskie kontakty bezpośrednie; 4. Mistrzowskie ocenianie pracowników i stosowanie technik coachingu; 6. Mistrzowskie postępowanie z mało wydajnymi pracownikami; 7. Mistrzowskie zarządzanie zespołem; 8. Mistrzowskie zarządzanie czasem; 9. Mistrzowskie prowadzenie zebrań; 10. Mistrzowska asertywność; 11. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Odszyfrowując ludzką mistykę. Spojrzeie przez pryzmat klinicznego karadygmatu. 2. Inteligencja emocjonalna w świecie zawodowym. 3. Syndrom małża. 4. Czynnik porażki w przywództwie. 5. Fenomen Dilberta. 6. Zepsucie na górze. 7. Osiąganie zmiany osobistej i organizacyjnej. 8. Cechy skutecznego przywództwa. 9. Przywództwo w kontekście globalnym. 10. Role, jakie grają przywódcy. 11. Dynamika sukcesji. 12. Rozwój przywództwa. 13. Najlepsze miejsca do pracy: organizacje autentyzotyczne. 14. Końcowe przemyślenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Mobbing, dyskryminacja, molestowanie : przeciwdziałanie w praktyce / Jarosław Marciniak. - Wyd. 3 Stan prawny na 1.03.2020 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2020. - 308 s. : tab. ; 21 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Wykaz skrótów; Wprowadzenie; Rozdział 1. Przejawy mobbingu w zakładzie pracy 1.1. Definicje mobbingu a praktyka 1.2. Zjawisko mobbingu – próba uchwycenia kluczowych elementów 1.3. Tendencje w postrzeganiu zjawiska mobbingu 1.4. Tendencje w prawie pracy 1.5. Mobbing a stalking Rozdział 2. Mobbing a dyskryminacja 2.1. Charakterystyka pojęcia dyskryminacji 2.2. Walka z dyskryminacją w UE 2.3. Przepisy dotyczące dyskryminacji podstawowymi zasadami prawa pracy 2.4. Zmiany przepisów – konkretyzacja i uszczegółowienie 2.5. Ciężar dowodu w sprawach o dyskryminację 2.6. Prawo a praktyka Rozdział 3. Dyskryminacja a molestowanie 3.1. Definicja molestowania 3.2. Czym jest, a czym nie jest molestowanie seksualne? 3.3. Czy wszystko może być molestowaniem? 3.4. Co to oznacza dla ofiary? 3.5. Dynamika i formy molestowania 3.6. Cechy molestowania seksualnego i specyficzne zachowania sprawcy 3.7. Podejście pracodawców 3.8. Rady dla molestowanego pracownika Rozdział 4. Jak może dojść do mobbingu i innych patologii? 4.1. Konflikty podłożem problemów interpersonalnych i patologii w firmie 4.2. Ewolucja od konfliktu do mobbingu 4.3. Etapy narastania zjawisk 4.4. Kiedy na pewno mamy do czynienia z mobbingiem, a kiedy z dyskryminacją? Rozdział 5. Czynniki sprzyjające powstawaniu niepożądanych zjawisk 5.1. Organizacja i struktura 5.2. Zarządzanie firmą 5.3. Pracownicy i zespoły – kto może być mobberem? 5.4. Kto może zostać ofiarą? 5.5. Czynniki zewnętrzne Rozdział 6. Konsekwencje mobbingu, dyskryminacji, molestowania dla zakładu pracy 6.1. Konsekwencje prawne 6.2. Praktyka sądowa – tendencje w orzecznictwie i przykłady orzeczeń 6.3. Konsekwencje zarządcze 6.4. Konsekwencje społeczne 6.5. Konsekwencje indywidualne Rozdział 7. Prawdopodobieństwo zagrożenia mobbingiem, dyskryminacją i molestowaniem 7.1. Rzeczywista skala zjawiska w Polsce 7.2. Na co powinni zwracać uwagę pracodawcy? Rozdział 8. Istota przeciwdziałania patologiom 8.1. Konieczność przełożenia prawnych zapisów na praktykę zarządzania – 15 lat polityki antymobbingowej w Polsce 8.2. Wytyczne Europejskiej Agencji Bezpieczeństwa i Zdrowia w Pracy dotyczące działań antymobbingowych 8.3. Zakres działań wynikający z obowiązku pracodawcy 8.4. Czy w ogóle można przeciwdziałać mobbingowi? Rozdział 9. Przeciwdziałanie w praktyce 9.1. Punkt wyjścia – deklaracja woli pracodawcy 9.2. Działania diagnostyczne 9.3. Przykład ankiety antymobbingowej 9.4. Działania informacyjne oraz uświadamiające 9.5. Rozwiązania systemowe – procedury i polityki antymobbingowe 9.6. Inne rozwiązania systemowe – oceny pracowników, szkolenia 9.7. Szczegółowe rekomendacje dotyczące obszaru rekrutacji 9.8. Kryteria merytoryczne i wymagania osobowościowe 9.9. Ustalenie zakresu i treści informacji dla kandydatów 9.10. Inne działania – rozwiązania indywidualne 9.11. Pomoc psychologiczna ofiarom mobbingu Rozdział 10. Przykłady dokumentów wewnątrzorganizacyjnych 10.1. Przykład regulacji wewnętrznej (1) 10.2. Przykład regulacji wewnętrznej (2) 10.3. Przykład regulacji wewnętrznej (3) 10.4. Przykład regulacji wewnętrznej (4) 10.5. Regulacja dotycząca molestowania seksualnego; Zakończenie; Literatura; Orzecznictwo.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Wstęp do polskiego wydania; Wprowadzenie; Udało nam się!; Część 1. Zrozumieć wzmocnienie, aby osiągnąć zmianę zachowania Rozdział 1. Ochota na złoto Rozdział 2. Czym jest wzmocnienie? Rozdział 3. Zmiana zachowania jest decydująca Rozdział 4. Oddziaływanie na zmianę zachowania Część 2. Tworzenie fundamentów Rozdział 5. Ogólne informacje na temat 7 zasad wzmocnienia Rozdział 6. Zasada 1: Opanuj 3 fazy, aby uzyskać rezultaty Rozdział 7. Zasada 2: Zlikwiduj 5 luk wzmocnienia Rozdział 8. Zasada 3: Osiągnij mierzalną zmianę zachowania Rozdział 9. Podsumowanie tworzenia fundamentów Część 3. Zaangażowanie Rozdział 10. Zasada 4: Zapewnij idealny efekt push and pull Rozdział 11. Zasada 5: Wytwórz tarcie i wyznacz kierunek Rozdział 12. Zasada 6: Płyń z przepływem wzmocnienia Rozdział 13. Podsumowanie zaangażowania Rozdział 14. Zasada 7: Umieść uczestnika szkolenia centrum Część 4. Analiza twojego programu wzmocnienia Rozdział 15. Znajdowanie równowagi dzięki dźwigni wzmocnienia Rozdział 16. Tworzenie komunikatów wzmacniających Rozdział 17. Wzmocnienie dla różnych rodzajów szkoleń Rozdział 18. Wprowadzanie Twojego programu wzmocnienia Rozdział 19. Sore -Made Załącznik. Narzędzia do stworzenia programu wzmocnienia; Źródła; O autorach; O Mindmarker; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Istota uwarunkowania prowadzenia działalności gospodarczej: Przedsiębiorczość, przedsiębiorca i przedsiębiorstwo; Formalnoprawne i organizacyjne aspekty podejmowania działalności gospodarczej; Cele działania współczesnego przedsiębiorstwa; Kategorie zasobów w działalności przedsiębiorstwa; Uwarunkowania biznesu związane z lokalizacją; Społeczna odpowiedzialność biznesu; 2. Czynniki warunkujące model biznesowy: Pojęcie i istota modelu biznesowego; Model procesowy czy projektowy?; Powiązania dostawcami i odbiorcami; Uwarunkowania strategiczne w kształtowaniu modelu biznesowego; „Wąskie gardło” jako przyczyna restrukturyzacji przedsiębiorstwa; Granice wzrostu przedsiębiorstwa. Konieczność przeformułowania; 3. Kształtowanie modeli biznesowych: Konstruowanie modelu biznesowego; Istotne sfery zarządzaniu w kształtowaniu modelu biznesowego; Model biznesowy w zarządzaniu bezpieczeństwem finansowym podmiotu; Koncepcje rozwoju biznesu; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Motywowanie w procesie zarządzania. 2. Narzędzia i podmioty motywowania w przedsiębiorstwie. 3. Warunki podnoszenia skuteczności motywowania. 4. Wynagradzanie pracowników. 5. Partycypacja pracownicza jako narzędzie motywowania. 6. Satysfakcja pracownicza i problemy jej diagnozowania. 7. Dysfunkcje procesu motywowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Myślenie strategiczne w zarządzaniu / Andrzej Góralczyk. - Warszawa : INFOR, 1999. - 99 s. : rys. ; 20 cm.
Wprowadzenie; Normalny biznes; Praktyczne zagadnienia zarządzania strategicznego; Zarządzanie niepewnością; Ocena procesów i systemów produkcyjnych pod kątem produktywności; Biznes finezyjny; Gorący miesiąc w Japonii; Produktywność i konkurencyjność polskiej gospodarki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Źródła i rola myśli przewodnich Druckera I. Zarządzanie: Zarządzanie jako społeczna sztuka wyzwolona; Wymiary zarządzania; Cele i zadania firm biznesowych; Czego mogą się nauczyć firmy biznesowe od instytucji non profit; Społeczne wpływy i problemy; Nowe paradygmaty zarządzania; Informacja jakiej dziś potrzebują zarządzający; Zarządzanie przez wyznaczanie celów i samokontrolę; Podstawowe zasady doboru personelu; Firma a przedsiębiorczość; Nowe przedsięwzięcie; Strategie przedsiębiorcze. II. Człowiek: Skuteczności trzeba się nauczyć; Mój wkład jest najważniejszy; Poznaj swoje mocne strony i swoje wartości; Bądź panem swojego czasu; Skuteczne podejmowanie decyzji; Skuteczna komunikacja; Przywództwo jako praca; Zasady innowacji; Druga połowa naszego życia; Osoba wykształcona. III. Społeczeństwo: Wiek przemian społecznych- powstanie "społeczeństwa wiedzy"; Nastanie społeczeństwa przedsiębiorczości; Obywatelstwo jako zaangażowanie w sektorze społecznym; Od analizy do percepcji- nowy światopogląd. Posłowie: Wyzwanie przed jakim stoimy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Ludzi Sukcesu)
Błędy w postępowaniu z pracownikami; Błędy w ocenie jakości pracy; Błędy w przydzielaniu pracy; Błędy w stosunkach z klientami; Błędy w przekazie informacji; Błędy w relacjach z innymi zespołami pracowników; Błędy w użytkowaniu technologii; Błędy w kierowaniu zespołem; Błędy w stosunkach z szefem; Błędy w spełnianiu właściwej roli w firmie; Podstawowe błędy w zarządzaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Narzędzia Google dla e-commerce / Krzysztof Marzec. - Wyd. 2 poszerz. - Gliwice : Helion , cop. 2018. - 236 s. : il. , 21 cm.
Wstęp. 1. Strategia e-commerce bazująca na wykorzystaniu narzędzi Google: Od czego zacząć?; Jakie środki przeznaczyć na promocję?; Jaki sklep wybrać?; Idea łączenia kont Google. 2. Google Search Console: Weryfikacja witryny; Panel; Wiadomości; Wygląd w wyszukiwarce: Dane uporządkowane i Marker danych; Wygląd w wyszukiwarce: Udoskonalenia HTML; Ruch związany z wyszukiwaniem: Analityka wyszukiwania; Ruch związany z wyszukiwaniem: Linki do Twojej witryny i Linki wewnętrzne; Ruch związany z wyszukiwaniem: Ręczne działania; Ruch związany z wyszukiwaniem: Kierowanie międzynarodowe; Ruch związany z wyszukiwaniem: Obsługa na urządzeniach mobilnych; Indeks Google; Indeksowanie; Problemy dotyczące bezpieczeństwa; Web Tools/Inne zasoby; Nowa wersja Google Search Console; Podsumowanie. 3. Google Moja Firma: Dlaczego warto być w lokalnych wynikach wyszukiwania?; Uruchomienie wizytówki; Weryfikacja wizytówki; Edycja i ulepszanie wizytówki; Dostęp i import; Optymalizacja pod kątem wysokich pozycji; Statystyki. 4. Optymalizacja sklepu: Audyt SEO; Narzędzia; Domena; Skanowanie strony - crawler; Skanowanie strony - WebSite Auditor; Profil linków; Dodatkowe ulepszenia; Testowanie silnika sklepu pod SEO. 5. Tworzenie bazy słów kluczowych pod content marketing: Strategie wyszukiwania słów kluczowych; Analiza słów kluczowych - Google Analytics oraz Google Search Console; Planer słów kluczowych; Zmiany trendów słów kluczowych; Trendy mobilne; Mechanizm autouzupełniania Google - keywordtool.io; Analiza konkurencji; Wdrożenie bazy. 6. AdWords: Strategia działań w AdWords; AdWords a pozycjonowanie; Pierwsza kampania w wyszukiwarce; Grupa reklam; Słowa kluczowe i dopasowania; Reklamy i rozszerzenia reklam; Analiza kampanii; Google Merchant Center - zakładanie konta; Google Merchant Center - plik danych o produktach; Google Merchant Center - nawigacja i zarządzanie; Kampania produktowa - Shopping Ads i Zakupy Google; Remarketing; Reklama w sieci reklamowej Google; Inne możliwości AdWords; Dlaczego warto używać AdWords. 7. Google Analytics: Raporty w Google Analytics; Jak działa Google Analytics?; Zakładanie konta GA; Pojęcia konieczne do pracy z Google Analytics; Wdrożenie konwersji; Wyciąganie wniosków – podstawy; Wyciąganie wniosków dla średnio zaawansowanych; Analiza danych dla zaawansowanych; Pułapki przy wdrażaniu; Zakończenie. A. Lista blogów; B. Minisłowniczek; C. Google Data Studio; D. Google Optimize.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Negocjowanie / Willem Mastenbroek ; przekł. Ewa Szapiro, Tomasz Szapiro. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1999. - 185, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Przedmowa; Cz.I: WSTĘP: Geneza i struktura; Cz.II: MODEL NEGOCJACJI: Negocjowanie, Osiąganie istotnych wyników, Wpływanie na równowagę sił, Tworzenie konstruktywnego klimatu, Osiąganie elastyczności w postępowaniu, Wywieranie wpływu na mocodawców, Negocjowanie skuteczne; CZ.III: NIETYPOWE SYTUACJE I PROBLEMY : Rozwijanie umiejętności negocjacyjnych, Przygotowanie negocjacji, Przewodniczenie negocjacjom, negocjowanie z silniejszym, Od walki do negocjacji, Mapa negocjacyjna i indywidualne style negocjowania, Negocjacje: kilka recept, Manipulowanie emocjami podczas negocjacji, Negocjacje wewnątrz instytucji: od kontroli pionowej do poziomego monitoringu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
CZĘŚĆ I. POLITYKA REDAKCYJNA TWOJEJ FIRMY; Rozdział 1. Content marketing nie jest o Tobie, tylko o Twoich odbiorcach: Mój klient, czyli kto?; Zacznij od zdefiniowania celów; Rozpoznaj potrzeby swoich odbiorców; Komunikaty adekwatne do odbiorców; Jak poznawać się z odbiorcą?; Media własne; Google Analytics; Monitoring internetu; Kampanie CPC; Remarketing; Jak zbudować personę z twarzą?. Rozdział 2. Jak budować komunikację contentmarketingową wspierającą sprzedaż?: Wiadomości klucze, które zapełnią Twój koszyk; Narzędzia contentmarketingowe wspierające sprzedaż; ROI, czyli zwrot z inwestycji w content marketing; Biznes pełen treści; CZĘŚĆ II. BUDOWA SERWISU BRANDEDCONTENTOWEGO - PIERWSZE KROKI: Rozdział 3. Typ domeny internetowej ma znaczenie; Serwis w domenie firmowej; Serwis we własnej domenie, czyli niezależny blog lub portal firmowy; Jak skonstruować niezależną domenę dla bloga lub portalu?; Rozdział 4. O technikaliach dla humanistów, czyli co technicznego każdy redaktor wiedzieć powinien: Dobry dom dla treści, czyli wybór hostingu; Wybór silnika dla Twojego serwisu; Rozdział 5. Jak powinna wyglądać treść, żeby była wiarygodna?: Wygląd serwisu - pierwsze wrażenie ma znaczenie; Czy projektowanie graficzne serwisu od zera jest konieczne?; Wygląd serwisu dostosowany do liczby publikacji; Logo przystosowane do wysokich rozdzielczości; Rozdział 6. Mobile first, mobile only...; Rozdział 7. Bezpieczeństwo Twojego serwisu: Zabezpieczenie WordPressa; Zadbaj o kłódkę przy adresie WWW, czyli bezpieczne przesyłanie danych; Konta użytkowników i uprawnienia; CZĘŚĆ III. STRUKTURA TREŚCI W SERWISIE BRANDEDCONTENTOWYM: Rozdział 8. Kategoryzacja w serwisie, czyli tzw. menu marketing; Rozdział 9. Jak budować serwis w zgodzie z SEO?; Adresy URL; Linki; Polityka treści; Konstrukcja treści w Twoim serwisie brandedcontentowym; Poprawność kodu Twojego serwisu; Mikroformaty; Zdobywanie linków; Rozdział 10. Struktura artykułu: Umiejscowienie tytułu artykułu; Grafika główna - co się klika?; Podpisy pod ilustracjami; Szerokość kolumny; Interlinia i wielkość fontów; Śródtytuły; Stopka autora pod artykułem; Rozdział 11. Zbuduj mosty między swoimi treściami: Crosslinkowanie treści; Doładowywanie artykułów; Rozdział 12. Generowanie leadów za pomocą bloga lub portalu firmowego: Numer telefonu vs adres e-mail; Ogranicz liczbę pól w formularzu; Pop-up - denerwuje czy konwertuje?; Exit pop-up; MailWall; Chatbot; Rozdział 13. Co na to prawo?: Polityka prywatności; Obowiązek informacyjny; Zgody marketingowe; Treść biznesu; Podziękowania; Polecam lekturę serwisów, które wzbogacą Twoją wiedzę o marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jak odkryć najlepsze zasoby do współpracy z innymi 2. Poznaj pierwszy sposób przetwarzania informacji 3. Spotkania, narady i negocjacje - czyli jak byc lubianym 4. Jak błyskawicznie odkryć strategie innych ludzi 5. Zaplanuj swoje zwycięstwo - czyli po co to ribisz 6. Szefie, motywuj! czyli technologia przekonywania 7. Twoje centrum dowodzenia umysłem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; O autorze; Ciekawi mnie, co dobrego u Ciebie? Akt I. Fundament 1.1. Menedżer — czyli kto? 1.2. Triada biznesowej efektywności 1.3. Samoświadomość menedżerska 1.4. Inteligencja emocjonalna 1.5. Analiza transakcyjna 1.6. Proces grupowy Nowa psychologia zarządzania Akt II. Model 2.1. Dlaczego coaching (nie) działa? 2.2. 7 filarów coachingowego modelu zarządzania 2.2.1. Cel indywidualny 2.2.2. Koncentracja na zasobach 2.2.3. Wzmacniająca informacja zwrotna 2.2.4. Działanie w ramie rozwiązania 2.2.5. Pozytywna intencja 2.2.6. Autonomia 2.2.7. Wewnętrzna motywacja Akt III. Implementacja 3.1. Menedżer w roli coacha, mentora i trenera 3.2. 10 kroków w rozmowie motywacyjno-korygującej 3.2.1. SMART+ 3.2.2. Metoda błyskawicznej motywacji 3.2.3. Przykładowa rozmowa motywacyjno-korygująca; Jaki będzie Twój pierwszy krok, jeżeli go w ogóle zrobisz? Dodatek A. Słownik terminów merytorycznych; Dodatek B. Coachingowy model zarządzania — opis schematu; Rekomendowana literatura.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nowoczesny nabór i employer branding w administracji publicznej / Kamil Rodzik. - Stan prawny na 27.04.2021 r. - Wrocław : PRESSCOM Sp. z o.o., 2021. - 259, [3] s. : il. ; 21 cm.
Wykaz skrótów; Wstęp; Rozdział 1. Ramy definicyjne 1.1. Administracja publiczna i jej szczeble 1.2. Nabór, rekrutacja i selekcja 1.3. Employer branding Rozdział 2. Ramy formalnoprawne naborów w administracji publicznej 2.1. Ramy ustawowe 2.2. Ramy wewnętrzne Rozdział 3. Ramy organizacyjne naborów w administracji publicznej 3.1. Odpowiedzialność za proces naboru 3.2. Opis stanowiska pracy Rozdział 4. Rekrutacyjny employer branding 4.1. Ogłoszenia o naborze 4.2. Formularze aplikacyjne 4.3. Zakładki dotyczące kariery na stronach internetowych 4.4. Media społecznościowe 4.5. Spotkania, targi, seminaria 4.6. Filmy promujące pracodawcę 4.7. Newsletter naborowy Rozdział 5. Selekcyjny employer branding 5.1. Komunikacja z kandydatami 5.2. Weryfikacja kompetencji miękkich 5.3. Rozmowa kwalifikacyjna Rozdział 6. Employer branding od zakończenia naboru do zatrudnienia pracownika 6.1. Kontakt z pracodawcą 6.2. Pierwszy dzień w nowej pracy Rozdział 7. Podsumowanie Kandydaci – seniorzy Kandydaci – osoby z niepełnosprawnościami Siła Internetu Last but not least Rozdział 8. Dobre przykłady 8.1. Wewnętrzne regulaminy dotyczące naboru 8.2. Opisy stanowisk pracy 8.3. Ogłoszenia o pracy 8.4. Formularze aplikacyjne 8.5. Zakładki dotyczące kariery na stronach internetowych 8.6. Poradniki dla kandydatów Rozdział 9. Przydatne wzory – wiadomości wysyłane do kandydatów 9.1. Informacja do kandydatów po otrzymaniu aplikacji 9.2. Zaproszenie do kolejnego etapu naboru po weryfikacji formalnej ofert 9.3. Zaproszenie do kolejnego etapu naboru przeprowadzonego w formie online 9.4. Informacja o niespełnieniu wymagań formalnych 9.5. Prośba o uzupełnienie aplikacji wraz z zaproszeniem do kolejnego etapu naboru 9.6. Informacja w sytuacji przedłużającego się rozstrzygnięcia naboru Rozdział 10. Podstawowe akty i przepisy prawa 10.1. Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy 10.2. Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej 10.3. Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych 10.4. Ustawa z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych; Bibliografia; Akty prawne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej