Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1113)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(1112)
Publikacje fachowe
(165)
Publikacje naukowe
(163)
Publikacje dydaktyczne
(28)
E-booki
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(835)
dostępne
(754)
wypożyczone
(35)
nieokreślona
(11)
Placówka
Wypożyczalnia
(789)
Czytelnia
(846)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(15)
Penc Józef (1939-2017)
(13)
Mruk Henryk (1948- )
(12)
Kotler Philip (1931- )
(11)
Romanowska Maria (1947- )
(11)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(10)
Armstrong Michael (1928- )
(9)
Ehrlich Andrzej
(9)
Bieniok Henryk (1940- )
(8)
Hamrol Adam (1952- )
(8)
Rusiński Michał
(8)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(7)
Gierszewska Grażyna
(7)
Kożuch Barbara (1950- )
(7)
Mikołajczyk Zofia
(7)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(7)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(7)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Borkowska Stanisława (1939- )
(6)
Filipiak Beata (1967- )
(6)
Garbarski Lechosław
(6)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(6)
Nowicki Adam
(6)
Piotrowski Włodzimierz
(6)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(6)
Sikorski Czesław (1943- )
(6)
Stabryła Adam (1942- )
(6)
Łuczkiewicz Grzegorz
(6)
Bańka Waldemar
(5)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(5)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(5)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(5)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(5)
Koźmiński Andrzej
(5)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(5)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(5)
Nowak Edward (1951- )
(5)
Obłój Krzysztof (1954- )
(5)
Opolski Krzysztof (1948- )
(5)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(5)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(5)
Podsiadło Iwona
(5)
Sawicki Jarosław
(5)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(5)
Sierpińska Maria (1950- )
(5)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(5)
Szymonik Andrzej (1952- )
(5)
Tyrała Paweł
(5)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(5)
Armstrong Gary
(4)
Banaszyk Piotr
(4)
Berliński Lechosław (1944- )
(4)
Bieda Jolanta
(4)
Blaik Piotr (1942- )
(4)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(4)
Durlik Ireneusz (1931-2023)
(4)
Griffin Ricky W
(4)
Grudzewski Wiesław M
(4)
Hejduk Irena K
(4)
Ingram Jolanta
(4)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(4)
Karaszewski Robert
(4)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(4)
Kokoszczyński Ryszard
(4)
Kostera Monika
(4)
Lipa Michał
(4)
Listwan Tadeusz (1940- )
(4)
Machała Robert
(4)
Perechuda Kazimierz
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Rosa Grażyna (1968- )
(4)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(4)
Andrzejczyk Paweł
(3)
Bratnicki Mariusz
(3)
Czekaj Jan (1950- )
(3)
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Dresler Zbigniew (1943- )
(3)
Duraj Jan
(3)
Dylewski Marek (1965- )
(3)
Fajfer Paweł
(3)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(3)
Galata Stanisław
(3)
Gralak Henryk
(3)
Griffin Ricky W. (1950- )
(3)
Grucza Bartosz
(3)
Ingram Marian
(3)
Juchnowicz Marta (1948- )
(3)
Kobyłko Grzegorz
(3)
Kowalczewski Wiesław
(3)
Koźmiński Andrzej K
(3)
Krawczyk Stanisław
(3)
Król Henryk (1932-2014)
(3)
Kłeczek Ryszard
(3)
Lock Dennis
(3)
Mantura Władysław (1947- )
(3)
Marciniak Jarosław
(3)
Morawski Mieczysław
(3)
Nogalski Bogdan
(3)
Nowak Eugeniusz (1946- )
(3)
Oleksiuk Adam
(3)
Rok wydania
2020 - 2024
(28)
2010 - 2019
(208)
2000 - 2009
(741)
1990 - 1999
(137)
Okres powstania dzieła
2001-
(89)
1989-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(1092)
Rosja
(9)
Wielka Brytania
(5)
Stany Zjednoczone
(5)
nieznany (d)
(1)
Ukraina
(1)
nieznany (us)
(1)
Czechy
(1)
Język
polski
(1095)
angielski
(10)
rosyjski
(10)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(2)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(315)
Zarządzanie
(290)
Organizacja
(129)
Kadry
(128)
Zarządzanie strategiczne
(114)
Marketing
(105)
Zarządzanie jakością
(74)
Menedżerowie
(43)
Logistyka gospodarcza
(42)
Motywacja pracy
(42)
Zarządzanie projektami
(42)
Planowanie strategiczne
(40)
Decyzje
(39)
Kultura organizacyjna
(38)
Systemy informatyczne zarządzania
(38)
Zarządzanie wiedzą
(38)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(37)
Praca
(33)
Przywództwo
(33)
Zarządzanie ryzykiem
(33)
Ocena pracowników
(32)
Innowacje
(31)
Marketing strategiczny
(31)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(30)
Zarządzanie finansami
(29)
Banki
(28)
Analiza strategiczna
(27)
Badania marketingowe
(26)
Jakość
(26)
Finanse przedsiębiorstwa
(25)
Płaca
(25)
Usługi
(25)
Zatrudnienie
(25)
Produkcja
(24)
Jakość produktu
(23)
Controlling
(22)
Informacja dla zarządzania
(21)
Otoczenie firmy
(21)
Motywacja
(20)
Public relations
(20)
Zarządzanie kryzysowe
(20)
Inwestycje
(18)
Komunikacja marketingowa
(18)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(18)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(17)
Reklama
(17)
Rynek finansowy
(17)
Strategia marketingowa
(17)
Teoria organizacji
(17)
Turystyka
(17)
Zachowanie organizacyjne
(17)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(16)
Informatyka
(16)
Internet
(16)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(16)
Systemy informatyczne
(16)
Finanse
(15)
Polityka zatrudnienia
(15)
Informacja gospodarcza
(14)
Kapitał
(14)
Konkurencja
(14)
Segmentacja rynku
(14)
Służba zdrowia
(14)
Logistyka
(13)
Organizacja ucząca się
(13)
Promocja handlowa
(13)
Rachunkowość
(13)
Ryzyko
(13)
Łańcuch dostaw
(13)
Komunikacja społeczna
(12)
Koszty
(12)
Systemy informacyjne
(12)
Analiza SWOT
(11)
Etyka biznesu
(11)
Firma (nazwa)
(11)
Gospodarka materiałowa
(11)
Konkurencyjność
(11)
Nieruchomości
(11)
Praca zespołowa
(11)
Rachunkowość zarządcza
(11)
Rekrutacja pracowników
(11)
Wartość ekonomiczna
(11)
Zawód
(11)
Handel
(10)
Informacja
(10)
Konsumenci
(10)
Normy ISO 9000
(10)
Obsługa klienta
(10)
Polityka płacowa
(10)
Sprawozdawczość finansowa
(10)
Technologia
(10)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(10)
Badania rynku
(9)
Outsourcing
(9)
Planowanie
(9)
Prakseologia
(9)
Projektowanie
(9)
Przedsiębiorczość
(9)
Rynek kapitałowy
(9)
Szkolenie zawodowe
(9)
Temat: czas
2001-
(44)
1989-2000
(10)
2001-0
(3)
1901-2000
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(45)
Kraje Unii Europejskiej
(10)
Japonia
(2)
Europa
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(559)
Praca zbiorowa
(16)
Ćwiczenia i zadania
(10)
Case study (studium przypadku)
(6)
Biografia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(485)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(276)
Informatyka i technologie informacyjne
(19)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(17)
Transport i logistyka
(17)
Media i komunikacja społeczna
(10)
Psychologia
(10)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(7)
Filozofia i etyka
(7)
Medycyna i zdrowie
(6)
Podróże i turystyka
(6)
Inżynieria i technika
(5)
Edukacja i pedagogika
(4)
Matematyka
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Historia
(2)
Nauka i badania
(2)
Rolnictwo i leśnictwo
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
1115 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie zmianami, 2. Strategia firmy a systemy informacyjne, 3. Ramy organizacyjne, 4. Różne podejścia do cyklu tworzenia systemu, 5. Profil przedsięwzięcia, 6. Planowanie przedsięwzięcia: rozumienie pracy, 7. Planowanie przedsięwzięcia: szacowanie, 8. Planowanie przedsięwzięcia: harmonogram i przydział zasobów, 9. Monitorowanie postępów, 10. Wykonywanie kontroli, 11. Raportowanie postępów prac, 12. Jakość, 13. Zarządzanie ryzykiem, 14. Inżynieria wartości i zarządzanie wartością, 15. Sprzedaż przedsięwzięcia, 16. Problemy związane z zarządzaniem klientami, 17. Zarządzanie dostawcami, 18. Przywództwo, 19. Zarządzanie wydajnością, 20. Zespoły realizujące przedsięwzięcie, 21. Środowisko pracy, 22. Kierownik przedsięwzięcia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZ.I Podstawy doskonalenia systemów informacyjnych marketingu : 1.Zarządzanie przedsiębiorstwem w dobie orientacji marketingowej, 2.Istota i znaczenie systemu informacyjnego marketingu (SIM), 3.Proces doskonalenia SIM, 4.Wykorzystanie controllingu w procesie soskonalenia SIM, 5.Ocena efektywności SIM jako podstawa doskonalenia. Cz.II Technologie informacyjne w doskonaleniu SIM : 1.Miejsce technologii informacyjnych w doskonaleniu SIM, 2.Zastosowanie technologii internetowych w doskonaleniu SIM w przedsiębiorstwie, 3.Koncepcja marketingu opartego na bazach danych, 4.Zintegrowana architektura marketingowych baz danych, 5.Wspomaganie komputerowe w procesie doskonalenia SIM, 6.Wybrane aspekty integracji SIM, 7.Outsourcing CRM jako nowoczesne rozwiązanie organizacyjne. CZ.III Przykąłdy aplikacji praktycznych : 1.Prezentacja systemu klasy CRM firmy Logotec Engineering SA, 2.Doskonalenie SIM z wykorzystaniem oprogamowania firmy ORACLE
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Logistyka w wydawnictwie / Agnieszka Piasecka. - Warszawa : Biblioteka Analiz Sp z o.o., 2004. - 344 s. : wykr., tab. ; 21 cm.
1. Podstawy teoretyczne i funkcjonowanie logistyki, 2. Działania logistyczne w przedsiębiorstwie wydawniczym, 3. Modele dystrybucji książek w Polsce i w wybranych krajach zachodnich, 4. Charakterystyka i procesy logistyczne w wybranych międzynarodowych przedsiębiorstwach wydawniczych w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Organizacja gospodarcza (OG), 2. Zarządzanie, 3. Informacja, 4. Zarządzanie informacją, 5. Strumienie i procesy informacyjne, 6. System, 7. System informacyjny (SI), 8. Systemy informatyczne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia wprowadzające 2. Normalizacja i ocena zgodności 3. System zarządzania jakością 4. System zarządzania środowiskowego 5. Certyfikacja i doskonalenie systemów zarządzania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka organizacji, 2. Zasoby nowoczesnej organizacji, 3. Intuicja w działalności menedżerskiej, 4. Proces zarządzania strategicznego, 5. Metodologia procesu formułowania i wyboru strategii zarządzania, 6. Etyka w zarządzaniu działalnością gospodarczą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Menedżerowie współczesnych organizacji; 2. Miejsce kadry kierowniczej we współczesnych firmach; 3. Menedżerowie w strukturach organizacji; 4. Działania menedżerów i ich kształcenie; 5. Praca własna menedżerów; 6. Organizacja i doskonalenie pracy menedżerów; 7. Profesjonalizm i rozwój menedżerów; 8. Kierowanie i przywództwo; 9. Menedżerowie w zespołach; 10. Spotkanie - praca zespołowa kierowników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy finansów (funkcje pieniądza, rodzaje pie- niądza, transakcje finansowe - kreowanie pieniądza, System finansowy - koszt pieniądza); Nauka o zarządza- niu finansami (organizacja oraz funkcjonowanie spółki akcyjnej); Sprawozdania finansowe (gotówka, środki pieniężne i zysk, bilans); Analiza finansowa; Polityka finansowa; Planowanie finansowe; Decyzje finansowe; Instrumenty finansowe; Emisja instrumentów finansowych Asekuracja finansowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia początkowe: Marka i zarządzanie marką; 2. Określanie i ustanawianie pozycjonowania i wartości marek: Kapitał marki bazujący na konsumencie; Pozycjonowanie marki; 3. Planowanie i wdrażanie programów marketingowych marki: Wybór elementów marki służących do budowania jej kapitału; Jak opracować program marketingowy, aby zbudować kapitał marki; Integracja komunikacji marketingowej w budowaniu kapitału marki; Wykorzystywanie wtórnych skojarzeń z marką jako sposób budowania kapitału marki; 4. Mierzenie i interpretowanie wyników marki: Opracowywanie systemów mierzenia kapitału marki i zarządzania kapitałem marki; Pomiar źródeł kapitału marki. Jak wczuć się w sposób myślenia klienta; Pomiary rezultatów kapitału marki. Jak szacować wyniki rynkowe; 5. Rozwój i utrzymanie kapitału marki: Tworzenie i wprowadzenie strategii budowania świadomości marki; Wprowadzenie i nazywanie nowych produktów i rozszerzeń marki; Zarządzanie marką na przestrzeni czasu; Zarządzanie marką ponad granicami geograficznymi i segmentami rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota ryzyka kredytowego, 2. Modele zarządzania ryzykiem kredytowym oparte na szacowaniu Value at Risk, 3. Metodologia modelu CreditMetrics, 4. Podstawy metodologiczne szacowania wartości zagrożenia portfela kredytów, 5. Szacowanie wartości zagrożeonej portfela kredytów banku komercyjnego i jej ocena
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. wybrane zagadnienia z zakresu strategii zakłądu opieki zdrowotnej, 2. System finansowania świadczeń zdrowotnych w intensywnej terapii, 3. Rachunek koztów w zarządzaniu zakładaem opeiki zdrowotnej, 4. Budżetowanie jako narzędzie zarządzania szpitalem, 5. Współczesne tendencje rozwojowe liczenia kosztów szpitala, 6. Farmaekonomiczne możliwości racjonalizacji kosztów szpitala
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie projektem, 2. Kierownik zespołu projektowego, 3. Budowanie zespołu projektowego, 4. Funkcjonowanie zespołu projektowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czym jest ryzyko bankowe?, 2. Rodzaje ryzyka bankowego, 3. Geneza Nowej Umowy Kapitałowej, 4. Praktyczne zadania dla banków w zakresie wdrażania nowych regulacji, 5. Wymóg kapitałowy z tytułu ryzyka, 6. Ryzyko kredytowe, 7. Techniki redukcji ryzyka bankowego, 8. Ryzyko rynkowe, 9. Inne rodzaje ryzyka Filaru I objęte wymogiem kapitałowym, 10. Ryzyko operacyjne, 11. Nowa Umowa Kapitałowa - Filar II, 12. Ryzko koncentracji, 13. Ryzyko stopy procentowej w księdze bankowej, 14. Ryzyko płynności, 15. Testowanie warunków skrajnych, 16. Inne rodzaje ryzyka, 17. Wymaganie dotyczące systemu zarządzania bankiem i systemem kontroli wewnętrznej, 18. Nowa Umowa Kapitałowa - Filar III
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1998. - 436 s. : rys. tab. ; 20 cm.
Rozdz. I.: Istota i znaczenie marketingu (Geneza marketingu. Pojęcie marketingu. Ogólne zasady marketingu; Funkcje marketingowe. Sektorowe uwarunkowania marketingu. Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu). Rozdz. II.: Otoczenie marketingowe (Przedsiębiorstwo i jego środowisko. Struktura otoczenia marketingowego. Elementy otoczenia przedsiębiorstwa. Adaptacja przedsiębiorstwa do otoczenia). Rozdz. III.: Konsumenci i ich zachowania na rynku (Konsumenci i nabywcy. Nabywcy dóbr i usług finalnych. Organizacje i instytucje jako nabywcy produktu). Rozdz. IV.: Segmentacja rynku (Pojęcie i rola segmentacji rynku; Przesłanki wyboru kryteriów segmentacji; Ocena atrakcyjności segmentacji rynku; Wybór docelowych rynków; Planowanie miejsca produktów w wybranych segmentacjach rynkowych. Rozdz. V.: Produkt (Pojęcie i struktura produktu; Cykl życia produktu; Wykorzystywanie koncepcji cyklu życia produktu dla decyzji rynkowych przedsiębiorstwa; Dobór produktów w różnych fazach cyklu życia. Analiza portfolio; Kryteria formowania asortymentu przedsiębiorstwa; Znak towarowy; Opakowanie produktu; Usługi towarzyszące sprzedaży dóbr). Rozdz. VI.: Wprowadzanie na rynek nowych produktów (Pojęcie nowych produktów; Znaczenie innowacji produktowych; Stadia wprowadzania na rynek nowego produktu). Rozdz. VII.: Cena (Kształtowanie polityki cen w przedsiębiorstwie; Ustalanie celów polityki cen; Wybór polityki cen; Wdrażanie polityki cen; Dostosowanie polityki cen do zmian na rynku). Rozdz. VIII.: Dystrybucja: Istota i miejsce dystrybucji w marketingu; Pojęcie, funkcje i rodzaje kanałów dystrybucji; Pośrednicy w kanałach dystrybucji; Projektowanie i wybór kanałów dystrybucji; Formy współpracy uczestników kanałów dystrybucji; Logistyka dystrybucji). Rozdz. IX.: Promocja (Promocja jako element marketingu-mix; Zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych w przedsiębiorstwie; Reklama Sprzedaż osobista; Promocja dodatkowa "sales promotion"; Public relations). Rozdz. X.: Marketingowy system informacji (Pojęcie i rodzaje informacji marketingowej; Struktura marketingowego systemu informacji; Obszary badań marketingowych; Marketingowy proces badawczy). Rozdz. XI.: Zarządzanie marketingiem (Proces zarządzania marketingiem; Rynek i pole rynkowe przedsiębiorstwa; Analiza i ocena rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa; Misja i rynkowy wizerunek przedsiębiorstwa; Kształtowanie strategii marketingowej; Planowanie operacyjne marketingu; Organizacja marketingu; Kontrola marketingu).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.138, 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(The Financial Times Przedstawia)
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Wstęp: Ścieżki marketingu; Agencja - ta, czy tamta; Badania są zawsze niekompletne; Brzydkie kaczątko; Chirurgiczna segmentacja; Innowacje; Jak przetrwać za- lew informacji; Kanały dystrybucji; Liczy się dziedzi- ctwo - tradycja; lunch edukacyjny; Marketing dzisiaj i w przyszłości; Marketing globalny; Marketing samobój- czy i partyzancki; Marketing wartości; Marketing związków i wzajemnych relacji; Niepowodzenie źródłem sukcesu; Opakowanie; Planowanie pragmatyczne; Poza krzywą "J"; Pozycjonowanie - sztuka walki marketingu; Promocje, kupony i podarunki; Public relations to sprawa osobista; Quantito ergo sum - rosnę, czyli jestem; Reklama wysokich lotów; Rozszerzenie zakresu marki i rodziny produktów; Sprzedaż osobista; Struktu- ra organizacji a zjawisko entropii; Szkolenie profe- sjonalistów; "Tak" to jeszcze nie decyzja; Wartość ma- rki; Wyznaczanie ceny; Zadowolenie z produktu; Zarzą- dzanie kategorią produktów i inne herezje; Zasada X; Zen i teraz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Działalność gospodarcza z przedsiębiorstw turystycznych; 2. Znaczenie zarządzania finansami przedsiębiorstwa turystycznego; 3. Planowanie finansowe w przedsiębiorstwie turystycznym; 4. Kapitały przedsiębiorstwa turystycznego oraz źródła ich finansowania; 5. Zarządzanie należnościami i zobowiązaniami handlowymi; 6. Efekty ekonomiczno-finansowe w przedsiębiorstwie turystycznym; 7. Podatki w przedsiębiorstwie turystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Projekt Phare-Fiesta II)
Prowadzenie działalności gospodarczej w formie spółki cywilnej; Pani Ania bierze inicjatywę gospodarczą w swoje ręce; Podatkowe obciążenie dochodów; Powstawanie, wykonywanie i wygasanie zobowiązań podatkowych; Analiza efektywności działania firmy na przykładzie Zakładów Przemysłu Odzieżowego VISTULA S.A.; Analiza sytuacji finansowej przedsiębiorstwa; Analiza zdolności kredytowej przedsiębiorstwa budownictwa przemysłowego "X" po jego prywatyzacji; Młode małżeństwo a problem mieszkaniowy; Jak decyzja inwestycyjna może wpłynąć na dochód właściciela; Ocena opłacalności inwestycyjnej "Budowa stacji paliw" w firmie COMPLEX S.A.; Inwestować czy nie - oto jest pytanie; Przypadek z zarządzania finansami "Dylematy zbrojeniówki".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Psychologia reklamy / Dariusz Doliński. - Wrocław : Agencja Reklamowa "Aida", 1999. - 197 s. : rys. ; 21 cm.
(Biblioteka Aidy)
Krótka historia reklamy; Możliwości i ograniczenia reklamy; Skuteczność reklamy; Procesy poznawcze, czyli kiedy zauważamy i zapamiętujemy reklamę; Człowiek w reklamie; Kiedy klient kupuje?; Krótka historia psy- chologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Euromanagement)
(Euromanagement)
Globalizacja i jej wymiary, Globalizacja zarządzania przedsiębiorstwem, Strategie firm globalnych, Sposoby budowania strategii firm globalnych, Analiza strategiczna dla potrzeb globalizacji, Założenia zarządzania strategicznego w warunkach globalizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing i proces marketingowy, Marketing i społeczeństwo, Staregiczne planowanie marketingowe, Środowisko marketingu, Rynek globalny, Zachownaia nabywców, Rynki przedsiebiorstw, instytucji publicznych i rządowy, Informacje rynkowe i badania marketingowe, Podstawy strategii, Pozycjonowanie, Relacje z klientami, Budowanie przewagi konkurencyjnej, Marka, produkt, opakowanie i usługi, Rozwój i strategie cyklu życia produktu, Marke ting usług, Cena, Startegie cenowe, Promocja, Dystrybucja, Marketing bezpośredni i online.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej