Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(72)
IBUK Libra
(2)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(70)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje naukowe
(6)
E-booki
(3)
Czasopisma
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(57)
dostępne
(49)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(50)
Czytelnia
(57)
Autor
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(4)
Kisilowska Helena
(3)
Armstrong Gary
(2)
Bryx Marek
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Marzec Krzysztof
(2)
Mruk Henryk (1948- )
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Abt Stefan (1937-2002)
(1)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Anholt Simon
(1)
Artymiak Jacek
(1)
Barrow Colin
(1)
Bekas Robert
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Boruc Mirosław A
(1)
Brigham Eugene F
(1)
Brittain Paul
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Brzeszczyńska Stella
(1)
Brzeziński Andrzej
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Ciamaga Lucjan (1929-2022)
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Cox Roger
(1)
Cybulski Krzysztof
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czech Marcin
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Domański Tomasz
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Fertsch Marek
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Froń Karol
(1)
Gaca Daria
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Godlewski Marcin
(1)
Golec Marek
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Gołąbeska Elżbieta
(1)
Grabowski Grzegorz
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hereźniak Marta
(1)
Hopkins Tom
(1)
Houston Joel F
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Huczek Antoni
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Iwaszkiewicz-Rak Barbara
(1)
Janczewska Danuta
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Jankowski Marek
(1)
Janusz Anna
(1)
Jarosz Marek
(1)
Jasiński Jakub
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kalus Stanisława
(1)
Kamiennik Łukasz
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kałążna-Drewińska Urszula
(1)
Kierzkowski Zbigniew
(1)
Kiełcz Piotr
(1)
Knapik Alina
(1)
Kobryń Maria
(1)
Kokoszczyński Ryszard
(1)
Kolanek Bartosz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(51)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(75)
Język
polski
(75)
Temat
Handel elektroniczny
(18)
Przedsiębiorstwo
(15)
Handel
(13)
Nieruchomości
(11)
Marketing
(9)
Handel międzynarodowy
(8)
Handel zagraniczny
(8)
Zarządzanie
(8)
Zarządzanie wiedzą
(6)
Internet
(5)
Rynek
(5)
Rynek kapitałowy
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Księgi wieczyste
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Marketing międzynarodowy
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Zarządzanie ryzykiem
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Badania rynku
(3)
Budownictwo
(3)
Ceny
(3)
Finanse
(3)
Gospodarka
(3)
Gospodarka terenowa
(3)
Handel detaliczny
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Informatyka
(3)
Inwestycje
(3)
Planowanie przestrzenne
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Przedsiębiorstwo handlowe
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Spółdzielczość mieszkaniowa
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Transport
(3)
Turystyka
(3)
Usługi elektroniczne
(3)
Wywłaszczenie
(3)
Akcje (ekon.)
(2)
Badania marketingowe
(2)
Eksport
(2)
Farmacja
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Inteligencja sztuczna
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konsumenci
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Logistyka
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Logistyka gospodarcza międzynarodowa
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Odzież
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Poradnictwo
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Public relations
(2)
Rynek (ekonomia)
(2)
Ryzyko
(2)
Spółki akcyjne
(2)
Towary
(2)
Umowa
(2)
Usługi
(2)
Wzrost gospodarczy
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Agrobiznes
(1)
Algorytmy
(1)
Allegro (platforma internetowa)
(1)
Amazon (platforma internetowa)
(1)
Aptekarstwo
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Banki
(1)
Baza danych
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Biblioteki naukowe
(1)
Biura informacji gospodarczej
(1)
Budownictwo infrastrukturalne
(1)
Centra handlowe
(1)
Controlling
(1)
Darowizna
(1)
Decyzje
(1)
Dożywocie (umowa)
(1)
Dywidenda
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dzierżawa
(1)
Edytorstwo
(1)
Edytorzy
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomika
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Europa
(1)
Gatunek
Podręcznik
(14)
Opracowanie
(6)
Poradnik
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Raport z badań
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(28)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(20)
Transport i logistyka
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
75 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. E-biznes i zarządzanie przedsiębiorstwami nowej gospodarki, 2. Egzogeniczne uwarunkowania recepcji zaawansowanych rozwiązań biznesu elektronicznego, 3. Endogeniczne czynniki warunkujące implementację e-biznesu, 4. Luka e-technologiczna i luka e-organizacyjna w Polsce, 5. Model recepcji zaawansowanych rozwiązań biznesu elektronicznego (EBRM), 6. Strategia elastycznej adaptacji e-biznesowej przedsiębiorstwa i jej wdrażanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Europejskie determinanty procesów integracji przepływu informacji. 1. Osobowy charakter europejskiego zgrupowania interesów gospodarczych jako formy międzynarodowej współpracy przedsiębiorców. 2. Spółka europejska jako forma działalności gospodarczej Unii. 3. Modelowe reguły informowania i konsultacji pracowników spółki europejskiej ważnym narzędziem zarządzania w UE. 4. Systemy informatyczne w zarządzaniu a pozyskiwanie wiedzy w warunkach procesu globalizacji i integracji europejskiej. 5. Foresight i benchmarking jako narzędzia wywiadowcze wykorzystywane w kreowaniu polityki rozwoju regionów europejskich. 6. Wykorzystanie technologii informacji i komunikacji w samorządach. 7. Komunikacja w systemie nadzoru właścicielskiego. Część II: Bezpieczeństwo jako fundamentalny komponent współczesnego biznesu. 8. Społeczno-polityczne uwarunkowania współpracy subregionalnej na rzecz bezpieczeństwa. Przykład Polski. 9. Bezpieczeństwo informacji w handlu elektronicznym. 10 System wczesnego ostrzegania jako informacyjne wsparcie decyzji strategicznych. 11. Rezerwy jako narzędzie obrony przedsiębiorstwa przed zagrożeniem. 12. Zarządzanie sytuacją kryzysową na przykładzie napadu rabunkowego na bank. Część III: Rola informacji w wybranych dziedzinach praktyki gospodarczej. 13. Szczegółowe wymagania informacyjne w procesie strategic turnaround management. 14. Udział stanowisk pracy w procesach wiedzy - analiza, opis, źródła informacji. 15. Informacyjna funkcja kreowania wartości w procesie motywowania i oceny organów zarządzania przedsiębiorstwem. 16. Informacja księgowa i rynkowa w ocenie efektywności i kreowania wartości przedsiębiorstwa. 17. Problemy zarządzania informacją w sferze rynkowo zorientowanych działań logistycznych. 18. Systemy informatyczne w zarządzaniu logistycznym. 19. Rola informacji w budowie bazy planistyczno-normatywnej controllingu strategicznego. 20. Rozciąganie łańcuchów wartości Biur Informacji Gospodarczej (BIG). 21. Gromadzenie informacji o kliencie warunkiem osiągnięcia sukcesu przedsiębiorstwa usługowego. 22. System rezerwacyjny "Bookings" jako narzędzie zarządzania przepływem informacji w przedsiębiorstwie hotelarskim (na przykładzie Hotelu Elektor w Krakowie). 23. Przegląd koncepcji kapitału intelektualnego i jego wpływ na konkurencyjność. 24. Informacji w identyfikacji ryzyka działalności jednostki konsultingowej. 25. Księgi wieczyste w systemie informacji o nieruchomościach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wirtualna organizacja działań w rozwoju technologii społeczeństwa informacyjnego, 2.Wybrnae problemy wyzwań, szans i ograniczeń, 3. Podstawy informacyjne i obliczeniowe inteligentnych metod komputerowych, 4. Środowisko informacyjne organizacji wirtualnej, 5. Centra danych i zarządzanie informacją, 6. Wybrane badania przedmiotowe i rozwiązania eksperymentalne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
W 2008 r. współczesna gospodarka światowa stanęła wobec wyzwań spowodowanych recesją gospodarczą i kryzysem idei globalizacji jako procesu gwarantującego trwały, szybki i zrównoważony wzrost ekonomiczny. Skutki tego można zaobserwować bezpośrednio w bardzo różnych sferach działalności gospodarczej: nie tylko we współpracy międzynarodowej, ale także na rynkach towarowych, w przedsiębiorstwach i życiu społecznym. Ta złożoność i wieloaspektowość sytuacji w gospodarce światowej znajduje swoje odbicie w opracowaniu. Sfera finansów reprezentowana jest w tematyce rezerw walutowych, zarządzania ryzykiem, czy usług bankowych. Kolejna grupa artykułów dotyczy struktur organizacyjnych korporacji transnarodowych, funkcjonowania poszczególnych rynków, czy wymiany handlowej Polski z kluczowymi partnerami biznesowymi. Dużą część opracowania zajmuje również problematyka społecznych skutków zachodzących zmian - przede wszystkim w obszarze rynku pracy oraz strategii zarządzania zasobami ludzkimi. Ta dość zróżnicowana tematycznie pozycja przynosi oryginalne spojrzenie na gospodarkę światową – globalizacja wywiera wpływ na rozwój społeczno-gospodarczy w wymiarze międzynarodowym, poszczególnych krajów, przedsiębiorstw, a także jednostek. Niniejsza publikacja powinna stanowić inspirację do dalszych szczegółowych i pogłębionych badań. (Strona internetowa czasopisma: www.ibage.ug.edu.pl) Plik pdf uniemożliwia przeszukiwanie i kopiowanie tekstu
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Bezpośrednie konsekwencje wejścia do Unii Europejskiej dla polskich przedsiębiorstw; Pozyskiwanie finansowania we wczesnych fazach rozwoju przedsiębiorstwa; Polityka proeksportowa Unii Europejskiej; Strategia rozwoju rynku; Skutecznie konkurować; W poszukiwaniu źródeł oszczędności; Analiza kondycji spółki; Jak zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku UE poprzez strategię wzrostu zewnętrznego?; Ocena ryzyka strategicznego; Kompleksowe podejście do zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie; Zarządzanie ryzykiem a wpływ na reputację firmy; Ocena ryzyka regulacyjnego Współpraca czy rywalizacja?; Podglądać liderów - benchmarking; Zarządzanie marką a pozycja konkurencyjna polskich przedsiębiorstw; Ile warta jest wolność wybory - opcje rzeczowe; Uwolnić kapitał - jak usprawnić procesy zarządzania kapitałem obrotowym; Zarządzanie należnościami; Restrukturyzacja finansowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku

1. Ekonomiczna infrastruktura komputerowych systemów zarządzania.
Polish Way to Eurozone; Koncepcje ekonomii behawioralnej w ocenie jakości oprogramowania; Prosumcja w inżynierii systemów informatycznych zarządzania; Ryzyko informatyczne jako ważny element ryzyka operacyjnego w banku - wybrane zagadnienia finansowania zarządzania ryzykiem informatycznym; Wartość informacji i sposoby jej podwyższania w informatycznych systemach wspomagających zarządzanie; Infrastruktura obliczeń wszechobecnych jako podstawa komputerowego wspomagania kreatywności; Przestrzeń człowieka w systemach informatycznych; Wykorzystanie komputerowych systemów zarządzania w monitorowaniu otoczenia polskich przedsiębiorstw.
2. Systemy informacyjne zarządzania.
Rzecz o metodologicznych aspektach budowy współczesnych systemów informatycznych zarządzania - wybrane zagadnienia; Informacyjne aspekty ewidencyjnego rachunku kosztów w organizacjach gospodarczych: model obiegu informacji; Semantyczny opis dokumentów w systemie CRM - analiza przypadku; Narzędzia wspomagania wdrożeń systemów zintegrowanych jako źródło przewagi konkurencyjnej adaptacji do zmian zachodzących w otoczeniu; Cicer cum caule - czyli myśli nieuczesane na temat jak projektować i wdrażać systemy informacyjne zarządzania; Wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP w branży drzewnej na przykładzie producenta materiałów dla przemysłu meblarskiego; Ontologiczne aspekty systemów informacyjnych controllingu; Wymiarowanie funkcjonalne produktów programowych w standardach ISO/IEC.
3. Systemy e-biznesu.
Możliwości zastosowania metody konwersji do oceny serwisów branży sportowej; Telepraca - przesłanki i bariery rozwoju w Polsce; Wirtualizacja informatycznych systemów zarządzania; Ocena zdalnego nauczania jako wynikowa postrzeganej użyteczności oraz łatwości obsługi w świetle badań; Realizacja strategii rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce do roku 2013 na przykładzie stron internetowych administracji rządowej w Polsce; Rozwój zjawiska web 2.0 i jego wpływ na funkcjonowanie współczesnych organizacji; Czynniki rozwoju bankowości elektronicznej w Polsce.
4. Zarządzanie wiedzą w systemach informatycznych.
Wykorzystanie systemów informatycznych w zarządzaniu wiedzą; Kapitał intelektualny i zarządzanie wiedzą; Zarządzanie wiedzą a zarządzanie ryzykiem w firmie; Zarządzanie wiedzą w elektroenergetyce; Metody i techniki sztucznej inteligencji w zarządzaniu wiedzą i doświadczeniem; Komputerowe systemy w sferze Facility Management; Business Inteligence jako remedium na aktualne zapotrzebowanie przedsiębiorstwa na informację i wiedzę; Zastosowanie hierarchii poziomów opisu wiedzy Wiiga na potrzeby definiowania elementów wiedzy w organizacjach wytwarzających oprogramowanie.
5. Uwarunkowania technologiczne zastosowań komputerowych systemów zarządzania.
Nowe rozwiązania biznesowe firmy Microsoft Dynamics na potrzeby zarządzania przedsiębiorstwem w gospodarce elektronicznej; O pierwszych próbach ilościowego ujęcia informacji; Narzędzia wspomagające procesowe zarządzanie organizacją; Kokpit menedżerski - narzędzie wczesnego ostrzegania; Adaptacyjne przeszukiwanie internetu - przeszukiwaniem racjonalnym. Propozycja rygorystycznego podejścia w warunkach prywatnej eksploatacji internetu; WCMS jako narzędzie wspomagające zarządzanie treścią witryny internetowej organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego / Uniwersytet Śląski. Zarządzanie i Technologie Informacyjne / red. Barbara Kożusznik ISSN 0208-6336 ; T.1)
1. Komunikacja w dobie Internetu - wpływ na jednostkę, organizację i otoczenie, 2. Psychospołeczne uwarunkowania korzystania z Internetu - stan obecny, 3. Psychologiczne aspekty uzależnienia od Internetu, 4. Elektroniczne "ja" - podstawowe zagadnienie z autoprezentacji w Internecie, 5. Styczność on-line a problem tworzenia się grup społecznych, 6. Socjokonstruktywiczne problemy tworzenia społeczności uczących się w środowisku internetowym, 7. E-publiczność, 8. Świat ludzki, świat semiotyczny. Generowanie znaczeń w komunikowaniu interpersonalnym - medialnym, 9. Handel w Internecie na świecie oraz w Polsce - wprowadzenie, 10. Instytucje statystyczne a społeczeństwo informacyjne i internet, 11. Technologie internetowe a medycyna, 12. Uniwersytet Śląski wobec problemów informatyzacji, 13. Biblioteka naukowa w globalnym zarządzaniu informacją, 14. Edukacyjne aspekty wykorzystania technologii informacyjnej na przykładzie AGH, 15. Inżynierowie w społeczeństwie informacyjnym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Logistyczna obsługa klientów w kontekście literaturowym 1.1. Zakres definicyjny logistycznej obsługi klienta 1.2. Teoretyczne podstawy logistycznej obsługi klienta 1.2.1. Paradygmat sieciowy w logistycznej obsłudze klienta 1.2.2. Kapitał społeczny a logistyczna obsługa klienta 1.2.3. Implikacje ekonomii behawioralnej w logistycznej obsłudze klienta 1.3. Elementy logistycznej obsługi klienta 1.4. Mierniki i wskaźniki obsługi klienta 1.5. Koszty logistycznej obsługi klienta 2. Istota, formy i rozwój handlu elektronicznego 2.1. Początki handlu elektronicznego 2.2. Zakres definicyjny handlu elektronicznego 2.3. Rozwój handlu elektronicznego w Polsce i na świecie 2.4. Modele obsługi logistycznej w handlu elektronicznym 2.5. Regulacje prawne handlu elektronicznego 2.6. Handel hybrydowy wyzwaniem dla kanału elektronicznego 3. Podmioty wzorcowe branży "odzież i obuwie" funkcjonujące w internecie - studium jakościowe 3.1. Cele i kryteria doboru podmiotów do badań jakościowych 3.2. Sklep odzieżowy Ąnswear.com 3.3. Największa oferta obuwia - eobuwie.pl 3.4. Więcej niż aukcje -Allegro.pl 4. Metodologia badań logistycznej obsługi klienta 4.1. Charakter zrealizowanych badań 4.2. Dobór próby do badań 4.3. Narzędzia analizy statystycznej 5. Logistyczna obsługa e-klienta - badania empiryczne 5.1. Zróżnicowanie pokoleniowe klientów handlu elektronicznego 5.2. Logistyczna obsługa e-klienta na europejskim rynku 5.3. Postrzeganie przez klienta logistycznej obsługi w handlu elektronicznym 5.4. Czynniki kształtujące logistyczną obsługę klienta handlu elektronicznego; Zakończenie; Aneks; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków; Spis wykresów; Summary.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
1. Specyfika logistyki ponad granicami: Logistyka a systemy logistyczne; Struktura systemów logistycznych; Procesy logistyczne ponad granicami; Ku globalizacji gospodarki; Logistyka w skali mikro i makro. 2. Różnorodność infrastruktury logistycznej: Infrastruktura logistyczna; Modernizacja transportu; Gospodarka magazynowa; Logistyczne centra; Wymogi eurologistyczne 3. Logistyka w integracji systemów transportowych Europy: Integracja polskiego systemu transportowego z systemem transportowym Europy; Bariery w wykorzystywaniu logistyki w przewozach międzynarodowych; Centrum dystrybucji w organizacji łańcucha dostaw; Znaczenie infrastruktury transportowej dla procesu integracji krajów europejskich; Koncepcje pracy europejskiego operatora logistycznego. 4. Polska infrastruktura transportowa w logistyce po nadgranicznej: Regulacje UE w zakresie transportu międzynarodowego; Rozwój motoryzacji i wzrost ruchu na drogach Polski; Polska sieć drogowa na mapie Europy; Założenia programu budowy autostrad; Pozostała infrastruktura transportowa Polski. 5. Logistyka w marketingu sprzedaży: Organizowanie procesów dystrybucji; Klasyfikacje produktów; Prognozy marketingowe; Wybór kanałów dystrybucji; Proces obsługi klienta. 6. Logistyka w marketingu zakupów: Środowisko procesu zakupów; Organizacja procesu zakupów; Planowanie zakupów; Aspekty międzynarodowe w logistyce. 7. Kontrolingowy system zarządzania międzynarodowymi procesami logistycznymi: Kontroling jako element zintegrowanego środowiska zarządzania logistycznego ponad granicami; Komponenty kontrolingowego systemu zarządzania procesami logistycznymi; Wpływ organizacyjnych form kształtowania międzynarodowych procesów logistycznych na system kontrolingu; Modele sterowania kontrolingowego procesami logistycznymi i rodzaje wzorców oceny; Wybrane metody i narzędzia rachunku zarządczego i analizy odchyleń; Podstawowe techniki zaopatrzenia informacyjnego w zarządzaniu kontrolingowym. 8. Zintegrowane łańcuchy dostaw: Zjawisko "dojrzałości przemysłowej"; Koncepcja outsourcingu; Ewolucyjne przemiany rynku dostawców; Koncepcja zintegrowanego dostawcy; Płaszczyzny współpracy objęte koncepcją zintegrowanego dostawcy; Problemy związane z wdrażaniem nowoczesnych strategii zaopatrzeniowych na rynku europejskim; Wprowadzenie do zagadnienia wirtualnych korporacji; Koordynacja działań drogą do sukcesu; Zaopatrzenie wirtualnych korporacji. 9. Doświadczenia logistyki europejskiej: Tendencje logistyki europejskiej w aspekcie ekologii; Dążenie do zmniejszenia szkodliwego wpływu transportu; Gospodarka odpadami; Rozwój ponadgranicznej regionalnej komunikacji gospodarczej (PRKG) pomiędzy Niemcami a Polską; Argumenty przemawiające za PRKG; Analiza rozwoju PRKG w latach 1994-1998 i prognoza; Warunki ramowe i następstwa rozwoju gospodarczego w regionie; Środki potrzebne do rozwoju ponadgranicznej regionalnej komunikacji gospodarczej do roku 2005.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Logistyka w wydawnictwie / Agnieszka Piasecka. - Warszawa : Biblioteka Analiz Sp z o.o., 2004. - 344 s. : wykr., tab. ; 21 cm.
1. Podstawy teoretyczne i funkcjonowanie logistyki, 2. Działania logistyczne w przedsiębiorstwie wydawniczym, 3. Modele dystrybucji książek w Polsce i w wybranych krajach zachodnich, 4. Charakterystyka i procesy logistyczne w wybranych międzynarodowych przedsiębiorstwach wydawniczych w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw na rynku turystycznym, 2. Proces uruchomienia działalności usługowej w małych i średnich przedsiębiorstwach sektora turystycznego, 3. Wybrane nowoczesne metody organizacji i zarządzania małymi i średnimi przedsiębiorstwami na rynku turystycznym, 4. Zarządzanie finansami małych i średnich przedsiębiorstw w sektorze turystycznym, 5. Ocena efektywności ekonomicznej małego i średniego przedsiębiorstwa w sektorze turystycznym, 6. Rozliczenia podatkowo-ubezpieczeniowe małych i średnich przedsiębiorstw
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I. Definicja marketingu i procesu marketingowego: 1. Marketing: tworzenie wartości dla klienta i pozyskiwanie wartości od klienta; 2. Strategia firmy i strategia marketingowa: partnerstwo w celu budowania relacji z klientem; Cz. II. Zrozumieć rynek i konsumentów: 3. Analiza otoczenia marketingowego; 4. Zarządzanie informacją marketingową w celu zrozumienia klientów; 5. Zrozumienie zachowań klienta indywidualnego i nabywcy instytucjonalnego; Cz. III. Tworzenie strategii marketingowej i zestawu działań marketingowych zorientowanych na klienta: 6. Strategia marketingowa zorientowana na klienta: tworzenie wartości dla klientów docelowych; 7. Produkty (usługi) i marki: budowanie wartości dla klienta; 8. Opracowywanie nowych produktów i zarządzanie cyklem życia produktu; 9. Strategia cenowa: zrozumienie i pozyskanie wartości od klienta; 10. Kanały marketingowe: dostarczanie wartości klientowi; 11. Handel detaliczny i hurtowy; 12. Komunikowanie wartości klientowi: reklama i public relations; 13. Sprzedaż osobista i Promocja sprzedaży; 14. Marketing bezpośredni i e-marketing: budowanie bezpośrednich relacji z klientem; Cz. IV. Rozszerzenie marketingu: 15. Rynek globalny; 16. Marketing zrównoważony: społeczna odpowiedzialność i etyka biznesu; Dodatki: Plan marketingowy; Marketing w liczbach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I. Definicja marketingu i procesu marketingowego: 1. Marketing: tworzenie wartości dla klienta i pozyskiwanie wartości od klienta; 2. Strategia firmy i strategia marketingowa: partnerstwo w celu budowania relacji z klientem; Cz. II. Zrozumieć rynek i konsumentów: 3. Analiza otoczenia marketingowego; 4. Zarządzanie informacją marketingową w celu zrozumienia klientów; 5. Zrozumienie zachowań klienta indywidualnego i nabywcy instytucjonalnego; Cz. III. Tworzenie strategii marketingowej i zestawu działań marketingowych zorientowanych na klienta: 6. Strategia marketingowa zorientowana na klienta: tworzenie wartości dla klientów docelowych; 7. Produkty (usługi) i marki: budowanie wartości dla klienta; 8. Opracowywanie nowych produktów i zarządzanie cyklem życia produktu; 9. Strategia cenowa: zrozumienie i pozyskanie wartości od klienta; 10. Kanały marketingowe: dostarczanie wartości klientowi; 11. Handel detaliczny i hurtowy; 12. Komunikowanie wartości klientowi: reklama i public relations; 13. Sprzedaż osobista i Promocja sprzedaży; 14. Marketing bezpośredni i e-marketing: budowanie bezpośrednich relacji z klientem; Cz. IV. Rozszerzenie marketingu: 15. Rynek globalny; 16. Marketing zrównoważony: społeczna odpowiedzialność i etyka biznesu; Dodatki: Plan marketingowy; Marketing w liczbach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy internacjonalizacji przedsiębiorstw- wprowadzenie do marketingu międzynarodowego: Internacjonalizacja przedsiębiorstw; Przyczyny internacjonalizacji marketingu; Pojecie marketingu międzynarodowego i pojęcia pokrewne; Orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw; Przedsiębiorstwa "globalne od początku"; Standaryzacja i adaptacja w marketingu międzynarodowym; 2. Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstw jako zespół uwarunkowań marketingu na rynkach zagranicznych: Pojęcie międzynarodowego otoczenia marketingu i jego podstawowe elementy; Otoczenie ekonomiczno-rynkowe; Otoczenie demograficzne; Otoczenie społeczno-kulturowe; Otoczenie polityczne i prawno- administracyjne; Otoczenie technologiczne; Otoczenie naturalne; Problemy analizy międzynarodowego otoczenia marketingu; Pojecie dystansu psychicznego (kulturowego); 3. Strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne: Podstawowe pojęcia i zakres analizy; Rodzaje strategii wejścia na rynki zagraniczne; Strategie eksportu; Strategie kontraktowe (bez zaangażowania kapitałowego); Strategie wejścia na rynki zagraniczne z zaangażowaniem kapitałowym; Wybór strategii wejścia na rynki zagraniczne; 4. Badania marketingowe rynków zagranicznych: Zagadnienia wstępne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie wchodzenia na rynki zagraniczne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie kształtowania programów marketingowych dla wybranych rynków; Globalne zapotrzebowanie informacyjne; Analiza segmentacyjna w marketingu międzynarodowym; Badania marketingowe w Internecie; 5. Działania marketingowe na rynkach zagranicznych: Produkty w marketingu międzynarodowym; Kanały dystrybucji w marketingu międzynarodowym; Promocja międzynarodowa (komunikowanie się z rynkami zagranicznymi); Ceny w marketingu międzynarodowym; Efekt kraju pochodzenia; 6. Problemy organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach: Uwarunkowania rozwiązań organizacyjnych; Struktury organizacyjne marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach; Tendencje zmian organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing międzynarodowy / Elżbieta Duliniec. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. - 319, [1] s. : rys., tabl. ; 24 cm.
1. Podstawy internacjonalizacji przedsiębiorstw- wprowadzenie do marketingu międzynarodowego: Internacjonalizacja przedsiębiorstw; Przyczyny internacjonalizacji marketingu; Pojecie marketingu międzynarodowego i pojęcia pokrewne; Orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw; Przedsiębiorstwa "globalne od początku"; Standaryzacja i adaptacja w marketingu międzynarodowym; 2. Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstw jako zespół uwarunkowań marketingu na rynkach zagranicznych: Pojęcie międzynarodowego otoczenia marketingu i jego podstawowe elementy; Otoczenie ekonomiczno-rynkowe; Otoczenie demograficzne; Otoczenie społeczno-kulturowe; Otoczenie polityczne i prawno- administracyjne; Otoczenie technologiczne; Otoczenie naturalne; Problemy analizy międzynarodowego otoczenia marketingu; Pojecie dystansu psychicznego (kulturowego); 3. Strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne: Podstawowe pojęcia i zakres analizy; Rodzaje strategii wejścia na rynki zagraniczne; Strategie eksportu; Strategie kontraktowe (bez zaangażowania kapitałowego); Strategie wejścia na rynki zagraniczne z zaangażowaniem kapitałowym; Wybór strategii wejścia na rynki zagraniczne; 4. Badania marketingowe rynków zagranicznych: Zagadnienia wstępne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie wchodzenia na rynki zagraniczne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie kształtowania programów marketingowych dla wybranych rynków; Globalne zapotrzebowanie informacyjne; Analiza segmentacyjna w marketingu międzynarodowym; Badania marketingowe w Internecie; 5. Działania marketingowe na rynkach zagranicznych: Produkty w marketingu międzynarodowym; Kanały dystrybucji w marketingu międzynarodowym; Promocja międzynarodowa (komunikowanie się z rynkami zagranicznymi); Ceny w marketingu międzynarodowym; Efekt kraju pochodzenia; 6. Problemy organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach: Uwarunkowania rozwiązań organizacyjnych; Struktury organizacyjne marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach; Tendencje zmian organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Orienatacja marketingowa na rynku farmaceutycznym, 2. Uwarunkowania działań marketingowych na rynku farmaceutycznym, 3. Badania marketingowe na rynku farmaceutycznym, 4. Zachowania nabywców i segmentacja rynku farmaceutycznego, 5. Strategia produktu na rynku farmaceutycznym, 6. Strategie cen i marż na rynku farmaceutycznym, 7. Hurt jako pośrednik w kanale dystrybucji na rynku farmacutycznym, 8. Rola apteki na rynku farmaceutycznym, 9. Strategia komunikacji masowej na rynku farmaceutycznym, 10. Komunikacja indywidualna jako element marketingu mix, 11. Strategie marketingowe i proces ich tworzenia na rynku farmaceutycznym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Przedsiębiorstwo handlowe-problemy techniczno organizacyjne; Organizacja przedsiębiorstwa handlowego; Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym; Zatrudnienie i płace w przedsiębiorstwie handlowym; Marketing w sferze sprzedaży detalicznej towarów; Wpływ bazy materialno-technicznej handlu na funkcjonowanie przedsiębiorstw handlowych; Technologia i technika handlu; Negocjacje handlowe jako podstawa relacji między podmiotami rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marketing w Internecie. 2. Poznanwanie świata i rynku. 3. Badania rynku przez Internet. 4. Jak stworzyć skuteczny system informacyjny. 5. Segmentacja, czyli tworzenie nisz w rynku globalnym. 6. Wykorzystanie niszy globalnej - najlepszy miks marketingowy. 7. Promowanie się w Internecie. 8. Opracowywanie własnych internetowych materiałów promocyjnych. 9. Handel elektroniczny - sprzedaż w sieci. 10. Dokąd zmierzamy?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Zarządzanie finansami: 1. Określenie celu uczestnictwa w targach; 2. Tworzenie budżetu i zarządzanie finansami; 3. Wybór imprezy wstawienniczej; Cz.II Realizacja projektu wsyatwienniczego: R.4 Jak zrobic wrażenie na kliencie; R.5 Budowa stoiska - zagadnienia praktyczne; R.6 Zwiększanie atrakcyjności stoiska; R.7 DEziałania promocyjne prze rozpoczęciem targów; Cz.III Zarządzanie zasobami ludzkimi: R.8 Szkolenie pracowników; R.9 Cztery etapy rozwoju pracownika; R.10 Przełamywanie pierwszych lodów; R.11 Gromadzenie informacji; R.12 Efektywna prezentacja na stoisku; R.14 Zakończenie rozmowy z klientem; R.14 Budowanie płaszczyzny porozumienia; R.15 Jak sprawić, aby nawiązane podczas targów kontakty zaowocowały późniejszymi zamówieniami; R16 Wywiad strategiczny podczas targów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 577)
1. Analiza kierunków rozwoju systemów informacyjnych wspomagających zarządzanie, 2. Metoda technologii obiektowej w tworzeniu przedsięwzięć biznesowych, 3. Metody obiektowo rozproszone w e-biznesie, 4. Technologie internetowe w tworzeniu systemu informacyjnego przedsiębiorstwa, 5. Badanie stanu zaawansowania przedsiębiorstw w realizacji przedsięwzięć internetowych (e-biznesu), 6. Modele strategii realizacji e-biznesu w przedsiębiorstwie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej