Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(166)
IBUK Libra
(12)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(164)
Publikacje naukowe
(47)
Publikacje fachowe
(19)
E-booki
(13)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Czasopisma
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(117)
tylko na miejscu
(114)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(121)
Czytelnia
(117)
Autor
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(6)
Mruk Henryk (1948- )
(5)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(5)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(4)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(4)
Maison Dominika (1966- )
(4)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(2)
Godawa Grzegorz
(2)
Górak-Sosnowska Katarzyna
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Kalemba Marcelina
(2)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(2)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(2)
Maciąg Justyna
(2)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(2)
Mamroł Andrzej
(2)
Mazur Stanisław
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Poszytek Paweł (1968- )
(2)
Rzewucka Paulina
(2)
Szulce Halina (1939- )
(2)
Święch Andrzej
(2)
Abramowicz Witold
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Albigowski Marek
(1)
Aleksandrowicz Tomasz R
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Babik Wiesław (1956- )
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Banaś Jarosław
(1)
Becker Brian E
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Birûkova V. M
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Blankenship Albert Breneman (1914- )
(1)
Bohdziewicz Piotr
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borowiec Ewa
(1)
Borowska Elżbieta
(1)
Brach Bartłomiej (1988- )
(1)
Breen George Edward (1911- )
(1)
Brittain Paul
(1)
Bryniarska Teresa Izabela
(1)
Buchelt Beata
(1)
Budzanowska Anna (1976- )
(1)
Busławski Adam
(1)
Chołoniewski Jacek (1957- )
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Cisek Sabina
(1)
Copp Tomasz
(1)
Cox Roger
(1)
Cravens David W
(1)
Cybulko Anna
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
Czerw Agnieszka
(1)
Czopek Jakub
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(1)
Dimitrova S. S
(1)
Doyle Peter
(1)
Dudek Aleksander
(1)
Dusza Bożena
(1)
Duszak Anna
(1)
Dzik Piotr
(1)
Dzięcioł Paweł
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Fairclough Norman
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Feder-Sempach Ewa
(1)
Frączek Renata
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Gejmo Beder
(1)
Geryk Marcin
(1)
Gerłowska Justyna
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Glińska-Neweś Aldona
(1)
Gorynia Marian
(1)
Gorzelak Grzegorz
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Gurba Ewa
(1)
Guła Katarzyna
(1)
Górska Grażyna
(1)
Gąsiorowska Elżbieta
(1)
Głuchowski Jan (1940- )
(1)
Hallada Marek
(1)
Herbuś Aneta
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Hryniewicz Janusz T
(1)
Huselid Mark A
(1)
Itrich-Drabarek Jolanta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(28)
2010 - 2019
(50)
2000 - 2009
(89)
1990 - 1999
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(44)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(176)
Rosja
(1)
Ukraina
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(176)
rosyjski
(2)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(43)
Badania marketingowe
(40)
Marketing
(31)
Zarządzanie
(22)
Kadry
(13)
Zarządzanie wiedzą
(13)
Zarządzanie jakością
(12)
Szkolnictwo wyższe
(11)
Badania rynku
(10)
Organizacja
(9)
Praca
(9)
Segmentacja rynku
(9)
Marketing strategiczny
(8)
Komunikacja marketingowa
(7)
Promocja handlowa
(7)
Strategia marketingowa
(7)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Badania naukowe
(5)
Jakość
(5)
Kanały marketingowe
(5)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(5)
Menedżerowie
(5)
Otoczenie firmy
(5)
Płaca
(5)
Turystyka
(5)
Badania operacyjne
(4)
Banki
(4)
Decyzje
(4)
Efektywność ekonomiczna
(4)
Internet
(4)
Obsługa klienta
(4)
Reklama
(4)
Rynek
(4)
Rynek pracy
(4)
System informacji marketingowej
(4)
Usługi turystyczne
(4)
Zachowania konsumentów
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Analiza danych
(3)
COVID-19
(3)
Controlling
(3)
Ekonomia
(3)
Handel międzynarodowy
(3)
Innowacje
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Metodologia
(3)
Metody badawcze
(3)
Motywacja pracy
(3)
Ocena pracowników
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Polityka regionalna
(3)
Produkcja
(3)
Produkt turystyczny
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Public relations
(3)
Rozwój regionalny
(3)
Rynek kapitałowy
(3)
Satysfakcja konsumentów
(3)
Satysfakcja zawodowa
(3)
Usługi
(3)
Zarządzanie publiczne
(3)
Zatrudnienie
(3)
Badania internetowe
(2)
Ceny
(2)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(2)
Digitalizacja
(2)
Dobre praktyki
(2)
E-learning
(2)
Ekonomia społeczna
(2)
Epidemie
(2)
Erasmus+ (program)
(2)
Gospodarka
(2)
Handel
(2)
Handel detaliczny
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Infobrokerzy
(2)
Informacja
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Informatyka
(2)
Innowacje organizacyjne
(2)
Inteligencja emocjonalna
(2)
Język
(2)
Komunikacja
(2)
Komunikacja wizualna
(2)
Konkurencja
(2)
Konsumenci
(2)
Kształcenie nauczycieli
(2)
Marka*
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Media społecznościowe
(2)
Miasta
(2)
Młodzi dorośli
(2)
Odzież
(2)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(33)
1989-2000
(8)
1901-2000
(6)
1989-
(2)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(35)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Chiny
(1)
Czechy
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Europa
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Raport z badań
(34)
Podręcznik
(32)
Opracowanie
(21)
Praca zbiorowa
(20)
Monografia
(13)
Materiały pomocnicze
(6)
Case study (studium przypadku)
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Synteza
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(88)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(28)
Nauka i badania
(18)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Edukacja i pedagogika
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Psychologia
(4)
Matematyka
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Podróże i turystyka
(2)
Transport i logistyka
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
179 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. zarządzanie wiedzą, 2. Problematyka wiedzy, zarządzania wiedzą oraz uczenia się organizacji w optyce różnych dyscyplin naukowych, 3. Zachowania organizacyjne kluczowe dla zarządzania wiedzą, 4. Kultura narodowa i kultura organizacyjna jako czynniki kształtujące zachowania organizacyjne, 5. Zarządzanie wiedzą w polskich przedsiębiorstwach w świetle badań empirycznych, 6. Kultura organizacyjna sprzyjająca zarządzaniu wiedzą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy zarządzania procesami w przedsiębiorstwie: Podejście procesowe w zarządzaniu organizacją; Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie; Organizacyjne i społeczne uwarunkowania zarządzania procesami w przedsiębiorstwie; 2. Wybrane zagadnienia zarządzania procesami w przedsiębiorstwie: Zarządzanie kosztami w ujęciu procesowym; Procesy wdrażania innowacji poprzez transfer technologii; 3. Praktyczne aspekty zarządzania procesami w przedsiębiorstwach: Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwach w świetle badań empirycznych; Podejście procesowe w zarządzaniu jakością- Instytut Energetyki O/Gdańsk; Procesowe zarządzanie kosztami w przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Statystyka i Ryzyko)
1.Badanie jakości życia z perspektywy historycznej, 2. Jakość, jakość życia oraz pojęcia i relacje pochodne, 3.Dobrobyt ekonomiczny, 4.Zarządzanie jakością, 5.Do brobyt ekonomiczny gospodarstw domowych, 6.Problemy ba dań sondażowych, 7.Analiza niepełnych danych w bada niach ankietowych, 8.LISREL w analizie jakości życia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Funkcja personalna w przedsiębiorstwie, 2. Budowanie kapitału strukturalno-organizacyjnego przedsiębiorstwa, 3. Zacieranie granicy miedzy przedsiębiorstwem a otoczeniem - wybrane narzędzia uelastyczniania struktury organizacyjnej i zarządzania, 4. Źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa: kapitał intelektualny i kapitał ludzki (w świetle badań)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ustalenia terminologiczne: Profesjologia; Profesjonalne problemy; Profesjologiczne problemy; Oświata; Zarządzanie oświatą; System. 2. Podstawowe cechy systemu zarządzania: Kryteria podmiotowe i przedmiotowe systemu; Cechy systemu i etapy działania: spójność systemu; Elastyczność struktur; Adekwatność w doborze treści; Powszechność kształcenia; Konsekwentność wymagań; Obiektywność w ocenie; Efektywność społeczna; Sprawność organizacyjna. 3. Profesjologiczne problemy zarządzania: Zarządzanie przez cele; Zarządzanie przez motywowanie; Zarządzanie przez budżet; Zarządzanie przez wyjątki; Zarządzanie rzeczami; Zarządzanie ludźmi; Zarządzanie informacjami; Zarządzanie ocenami. 4. Profesjonalne problemy zarządzania: Osobowe zarządzanie; Poziomy osobowego zarządzania: Zarządzanie naśladowcze; Zarządzanie innowacyjne; Zarządzanie nowatorskie; Zarządzanie twórcze. Podstawowe warunki twórczego zarządzania oświatą: kwalifikacje i kompetencje merytoryczne; Twórcze doświadczanie; Społeczna motywacja; Uzasadniona samodzielność; Uzasadniona niezależność merytoryczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Controlling w przedsiębiorstwach produkcyjnych / Elżbieta Janczyk-Strzała. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 182 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
1. Controlling w zarządzaniu przedsiębiorstwem. 2. Ogólna charakterystyka badanych przedsiębiorstw. 3. Controlling w praktyce przedsiębiorstw produkcyjnych. 4. Perspektywy rozwoju controllingu w przedsiębiorstwach produkcyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Geneza i ewolucja modeli zapewnienia jakości w szkolnictwie wyższym; 2. Wownetrzny system zapewniania jakości kształcenia- przez zapewnienia do zarządzania jakościa w szkole wyższej; 3. Sprawność jako kryterium oceny sytemu zapewnienia jakości kształcenia w szkole wyższej; 4. Ocena sprawności systemu zapewnienia jakości kształcenia w szkole wyższej- modele, metody i techniki oceny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota koncepcji monitoringu ekonomicznego, 2. Źródła zapotrzebowania na monitoring ekonomiczny w przedsiębiorstwach, 3. Typologia systemowych form monitoringu ekonomicznego, 4. Usługi systemów monitoringu ekonomicznego przedsiębiorstw, 5. Koncepcja zintegrowanego monitoringu ekonomicznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Słowo wstępne; 1. Czy twój projekt naukowy jest zarządzany? 1.1. Czym jest projekt naukowy? 1.2. Czym jest zarządzanie projektem naukowym? 1.3. Przykład; Jak planować projekt naukowy? 2.1. Najważniejszy element projektu naukowego 2.2. Jak sformułować cel dla własnych badań? 2.3. Jak prawidłowo odróżnić cel, środki i rezultaty projektu naukowego? 2.4. Rezultaty projektu naukowego 2.5. Działania projektowe. Harmonogramowanie 3. Harmonogram projektu naukowego – budowanie zespołu 3.1. Osoby zaangażowane w projekt naukowy 3.2. Role w projekcie naukowym i kategorie współpracowników 3.3. Specyfika konsorcjum 3.4. Tworzenie zespołu projektowego 4. Zasoby i logistyka projektu naukowego 4.1. Wynajem pomieszczeń 4.2. Potrzeby w zakresie urządzeń i materiałów 4.3. Logistyka projektu naukowego 5. Sprawy kadrowe projektu naukowego 5.1. Na jakich zasadach ogólnych mogą pracować członkowie zespołu badawczego? 5.2. Z jakiej puli sfinansujesz pracę zespołu badawczego? 5.3. Jakie są rodzaje zatrudnienia? 5.4. Ile kosztuje zatrudnienie jednego pracownika? 5.5. Czy specjalista ds. kadr i księgowy to ta sama osoba? 5.6. Kilka rad praktycznych związanych z decyzjami kadrowymi 5.7. Budżet projektu naukowego 5.8. Jak mogą wyglądać wytyczne budżetowe udostępniane przez instytucje finansujące? 5.9. Sporządzenie wstępnej wersji budżetu 5.10. Co jeszcze warto uwzględnić przy opracowaniu budżetu? 5.11. Definitywna wersja budżetu 6. Dobry początek i prawidłowa realizacja projektu naukowego 6.1. Dokumentacja projektu naukowego 6.2. Oprawa prawna projektu naukowego 6.3. Plan Zarządzania Danymi 6.4. Inne procedury wstępne projektu naukowego 6.5. Zasady efektywnej realizacji projektu naukowego 7. Monitoring i kontrola, czyli jak nadzorować projekt naukowy 7.1. Monitorowanie projektu naukowego 7.2. Kontrola projektu naukowego 7.3. Analiza ryzyka projektu naukowego 7.4. Narzędzia ułatwiające monitoring i kontrolę projektu naukowego 8. Zakończenie i zamknięcie projektu naukowego 8.1. Ewaluacja projektu naukowego – definicja i struktura 8.2. Wyniki ewaluacji projektu naukowego – kiedy i jak je wdrażać? 8.3. Jak sporządzić raport finansowy z projektu naukowego? 8.4. Ewaluacja merytoryczna projektu naukowego 8.5. Inne kategorie ewaluacji projektu naukowego 8.6. Kiedy można uznać projekt naukowy za zamknięty? 9. Profesjonalne prowadzenie badań naukowych 9.1. Kim jest profesjonalny naukowiec? 9.2. Co różni doktora od magistra? 9.3. Co potrafi profesjonalny naukowiec? 9.4. Co to znaczy „prowadzić badania”? 9.5. Czym jest doktorat? 9.6. Co robić, by być innowacyjnym naukowcem? 9.7. Normy jakości badań 9.8. Podstawowe metody badawcze 9.9. Etyczne aspekty doktoratu i publikowania 10. Relacje międzypokoleniowe w zespole badawczym – zasady i wyzwania 10.1. Pod kierunkiem mentora – zaufanie i praca 10.2. Naukowe relacje międzypokoleniowe; Glosariusz; Bibliografia; Słowo końcowe; Podziękowania; O autorze; Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2371)
1. Deklaracja misji w świetle teorii zarządzania przedsiębiorstwem. 2. Deklaracja misji jako akt komunikacji. 3. O czym mówią deklaracje misji. 4. Rejestr i styl deklaracji misji. 5. Deklaracja misji - cechy generyczne. 6. Slogan jako generyczna forma deklaracji misji przedsiębiorstwa. 7. Our credo, czyli najsłynniejsza deklaracja misji. 8. Modelowa deklaracja misji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. 1. : Miejsce badań w marketingu - czyli po co nam badania jakościowe ; R. 2. : Ewolucja w rozumieniu konsumenta : od świadomości do nieświadomości ; R. 3. : Ewolucja w badaniach jakościowych : od zbierania informacj do poszukiwania zrozumeinia ; R. 4. : Najważniejszy pierwszy krok : od pytań marketnigowych do ptań badawczych ; R. 5. : Najtrudniejszy drugi krok : planowanie schematu badania ; R. 6. : Decyzje organizacyjne - proza badań jakościowych ; R. 7. : Scenariusz wywiadu , czyli czego chcemy się dowiedzieć , a o co możemy zapytać ; R. 8. : Techniki projekcyjne i techniki wspomagające - sposób na wyjście poza deklaracje ; R. 9. : Prowadzenie wywiadu , czyli co każdy moderator wiedzieć powinien ; R. 10. : Analiza i interpretacja badań jakościowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcje systemu informacyjnego w przedsiębiorstwie; 2. Polityka przedsiębiorstwa a system informacyjny rachunkowości finansowej; 3. Etyka i profesjonalizm w funkcjonowaniu systemu informacyjnego rachunkowości finansowej; 4. Zmiany w zarządzaniu przedsiębiorstwem i pomiar jego dokonań; 5. Syntetyczne mierniki dokonań i kreowania wartości przedsiębiorstwa jako wyzwanie dla sprawozdawczości finansowej; 6. Wartość ekonomiczna jako atrybut systemu informacyjnego rachunkowości finansowej; 7. Wartość ekonomiczna jako dylemat współczesnej nauki rachunkowości; 8. Wartość ekonomiczna jako wyznacznik procedur wyceny w sprawozdawczości finansowej; 9. Standaryzacja pomiaru utraty wartości ekonomicznej aktywów w systemie informacyjnym rachunkowości; 10. Standardowy pomiar utraty wartości ekonomicznej aktywów wypracowujących korzyści ekonomiczne pojedynczo; 11. Standardowy pomiar utraty wartości ekonomicznej aktywów wypracowujących korzyści ekonomiczne grupowo; 12. Pozostałe standardowe procedury związane z pomiarem utraty wartości ekonomicznej aktywów; 13. Granice dążenia do dokładności informacyjnej raportowania wartości ekonomicznej aktywów na przykładzie odwracanie dyskonta; 14. Ryzyko pomiaru i utraty wartości ekonomicznej aktywów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Metodyczne problemy zarządzania przedsiębiorstwem z perspektywy finansowej: 1. Finansowe narzędzia w procesie zarządzania, 2. System informacji wykorzystywany w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Cz.II Controlling w zarządzaniu przedsiębiorstwem: 1. Istota i funkcje controllingu w przedsiębiorstwie, 2. Narzędzia controllingu strategicznego, 3. Narzędzia controllingu operacyjnego, Cz.III Analiza ekonomiczna w procesie zarządzania: 1. Ocena przedsiębiorstwa przez pryzmat sprawozdawczości, 2. Klasyczna analiza wskaźnikowa, 3. Rozszerozna analiza wskaźnikowa, 4. Analiza efektywności ekonomicznej przedsiębiorstwa na poziomie strategicznym i operacyjnym, Cz.IV Monitoring finansowy przedsiębiorstwa: 1. Kryzys finansowy przedsiębiorstwa, 2. Monitoring zagrozenia finansowego przedsiębiorstwa, 3. Monitoring płynności finansowej przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota i znaczenie wynagrodzeń, 2. Miejsce i rola wynagrodzeń w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwem, 3. Znaczenie wynagrodzeń w realizacji strategicznych celów badanych przedsiębiorstw, 5. Rola instrumentów strategicznego zarządzania poprzez wynagrodzenia w badanych przedsiębiorstwach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp: Krytyczna analiza dyskursu - nowy obszar badawczy dla lingwistyki i nauk społecznych. Część I: KAD w badaniach interdyscyplinarnych. KAD a wartości: interdyscyplinarność jako zwrot w kierunku podejścia krytycznego; Brakujące ogniwo KAD: moduły, amalgamaty i instynkt krytyczny; Krytyczna analiza dyskursu a znaczenia "demokracji" w wielkim korpusie; kulturowa ekonomia polityczna a analiza dyskursu; Dyskurs a nieznośna lekkość psychopatologii. Część II: KAD a media. Dyskurs populistyczny: retoryka wykluczenia a gatunki języka pisanego; Kontekstualizacja w dyskursie parlamentarnym. Aznar, Irak i pragmatyka kłamania; Legitymizacja w dyskursie politycznym: retoryka wojny w Iraku w kontekście pojęcia "proksymizacji"; Konstrukcja tożsamości narodowych i europejskich w polskim dyskursie politycznym po roku 1989: analiza dyskursywno-historyczna; W stronę analityki mediacji; Analiza krytyczna w obszarze miediów: gry, koncesje i nowy ład kulturowy. Część III: KAD a dyskursy korporacyjne. Nowa ideologia zarządzania. Podejście transdyscyplinarne krytycznej analizy dyskursu i nowej socjologii kapitalizmu; "Momenty dyskursywne": zarządzanie modernizcją sektora publicznego; Płeć władzy: kobiecy styl komunikacji i zarządzania w hiszpańskich miejscach pracy; KAD w działaniu: ścieranie się dyskursów w polityce państwa dotyczącej wydobycia ropy naftowej ze złóż oceanicznych; Czas w dyskursie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Cz.I Ogólna perspektywa teoretyczno-metodyczna: 1. Koncepcje marketingu a praktyki zarządzania. Istota, sposoby identyfikacji, sematyka, 2. Koncepcje wartości a funkcja marketingowa przedsiębiorstwa, 3. Węzłowe aspekty metodyczne badań jakościowych prkatyk zarządzania marketingowego na przykładzie case study/research, 4. Koncepcja zarządzania związakami z klientem - geneza, doświadczenia, perspektywy. Cz.II Perspektywa multisektorów, rynków i metarynków: 5. Internetowe biura podróży - nowe podmioty na rynku usług turystycznych i e-marketingu, 6. Najlepsze praktyki zarządzania w sektorze odzieżowym w kontekście współczesnych wymogów zarządzania, 7. Współczesne modele i metody marketingu w sferze planowania produktu (na przykładach producentów dóbr trwałego użytku), 8. Marketing symultaniczny i lateralny a marketing relacyjny w sektorze produktów/usług komupterowych. Wybrane praktyki zarządzania, 9. Marketing związków w sektorze banków detalicznych (na przykładach praktyk zarządzania wybranych banków), 10. Marketing tanich usług. Innowacja czy regres marketingu (na przykładzie tanich linii lotnicznych), 11. Praktyki marketingowe wybranych komercyjnych podmiotów usług medycznych. Próba identyfiakcji podstaw teoretycznych, 12. Praktyki marketingowe wybranych krajowych firm handlowych a ich podstawy teoretyczne, 13. Praktyki marketingowe wielkopowierzchniowych firm handowych. Próba identyfikacji podstaw teoretycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rola sztabów analityczno-doradczych w administracji i biznesie; Podstawy pracy analitycznej; Cykl analityczny; Struktura dokumentu analitycznego; Briefing; Źródła informacji; Pułapki analityczne i ich unikanie; Paradygmaty i techniki twórczego myślenia; Zanim zaczniesz pisać; Zarządzanie zespołami analitycznymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwój lokalny - istota, cele, czynniki i uwarunkowania; Władze lokalne jako animator procesów rozwojowych - historia i teraźniejszość; Zewnętrzne uwarunkowania rozwoju jednostek terytorialnych; Charakterystyka zarządzania gminą; Zarządzanie i planowanie strategiczne w sektorach komercyjnym i publicznym; Organizacje - zarys definicji; Metodologia opracowania strategii w systemach terytorialnych; Struktura strategii - wymogi metodologiczne i proceduralne; Analizy SWOT; Uwarunkowania wdrażania strategii rozwoju lokalnego w świetle badań empirycznych i teorii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nauczanie statystyki na kierunku zarządzanie; Vyuka matematicko-statistickych medot na Slezke univerzite, Obchodnic podnikatelske fakulte v Karvine; Kodowanie a jakość klasyfikacji w modelu logitowym (na przykładzie badań klientów banku); Regresja krocząca jako jedna z procedur automatycznego wyboru zmiennych do modelu; Dostosowanie materiału statystycznego do wstępnej analizy struktury zbioru danych na przykładzie obserwacji procesów transportowych; Wykorzystanie wybranych metod statystycznej analizy wielowymiarowej w ocenie kondycji finansowo-ekonomicznej przedsiębiorstwa; Metody ilościowe wykorzystywane w badaniach marketingowych; Problematyka analizy statystycznej rozkładu cech charakterystycznych odcisków palców w kontekście systemu kryptografii biometrycznej; Zastosowanie metod ilościowych w ocenie stanu zdrowia; Wykrywanie anomalii w regułowych bazach wiedzy z wykorzystaniem macierzy incydencji; Pomiar ryzyka z zastosowaniem metodologii VaR; Statystyczna analiza danych finansowo-księgowych wybranych spółek na giełdzie papierów wartościowych w Warszawie; Zastosowanie skal pomiarowych w badaniach ilościowych zjawisk ekonomicznych; Wykorzystanie skali stenowej w badaniu zależności cech jakościowych; Użytkownicy danych udostępnianych przez Internet. Analiza dla instytucji statystycznych; Empiryczne własności szeregów stóp zwrotu kursów wymiany na polskim rynku walutowym; Zastosowanie metody reprezentacyjnej prze doborze jednostek do monitorowania poboru energii elektrycznej; Komputer i elementy stochastyki w szkole.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 311 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej