Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3048)
IBUK Libra
(182)
ebookpoint BIBLIO
(124)
Forma i typ
Książki
(2994)
Publikacje naukowe
(476)
Publikacje fachowe
(388)
E-booki
(306)
Poradniki i przewodniki
(51)
Czasopisma
(45)
Publikacje dydaktyczne
(40)
Audiobooki
(10)
Publikacje informacyjne
(10)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(2313)
dostępne
(1973)
wypożyczone
(84)
nieokreślona
(30)
Placówka
Wypożyczalnia
(2060)
Czytelnia
(2340)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(37)
Chodyński Andrzej
(31)
Penc Józef (1939-2017)
(27)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(25)
Grabiec Olimpia (1975- )
(24)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Kozioł Leszek
(21)
Borkowska Stanisława (1939- )
(20)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Juchnowicz Marta (1948- )
(19)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(19)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(18)
Dzieńdziora Joanna
(18)
Mruk Henryk (1948- )
(18)
Praca zbiorowa
(18)
Łuczkiewicz Grzegorz
(17)
Bakonyi Jadwiga
(16)
Jabłoński Marek
(14)
Kożuch Barbara (1950- )
(14)
Szymonik Andrzej (1952- )
(14)
Borkowski Stanisław
(13)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(13)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(13)
Romanowska Maria (1947- )
(13)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(12)
Ehrlich Andrzej
(12)
Gierszewska Grażyna
(12)
Opolski Krzysztof (1948- )
(12)
Armstrong Michael (1928- )
(11)
Jabłoński Adam
(11)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(11)
Sikorski Czesław (1943- )
(11)
Antonowicz Paweł
(10)
Duraj Jan
(10)
Fleszer Dorota (1971- )
(10)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(10)
Garbarski Lechosław
(10)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(10)
Hamrol Adam (1952- )
(10)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(10)
Lipka Anna
(10)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(10)
Rusiński Michał
(10)
Bugdol Marek (1966- )
(9)
Grudzewski Wiesław M
(9)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(9)
Marciniak Jarosław
(9)
Nowak Edward (1951- )
(9)
Obłój Krzysztof (1954- )
(9)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(9)
Sułkowski Łukasz
(9)
Trocki Michał (1945- )
(9)
Wolniak Radosław
(9)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(9)
Bieniok Henryk (1940- )
(8)
Falecki Janusz
(8)
Kiełtyka Leszek
(8)
Kostera Monika
(8)
Perechuda Kazimierz
(8)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(8)
Rosa Grażyna (1968- )
(8)
Rostkowski Tomasz
(8)
Stabryła Adam (1942- )
(8)
Strużycki Marian
(8)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(8)
Adair John Eric (1934- )
(7)
Banaszyk Piotr
(7)
Bańka Waldemar
(7)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(7)
Borowiecki Ryszard
(7)
Borski Maciej (1975- )
(7)
Hejduk Irena K
(7)
Lipa Michał
(7)
Mikołajczyk Zofia
(7)
Nogalski Bogdan
(7)
Nowicki Adam
(7)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(7)
Rudolf Stanisław
(7)
Siciński Jędrzej
(7)
Suchar Marek (1954- )
(7)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(6)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(6)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(6)
Filipiak Beata (1967- )
(6)
Gajewska Paulina
(6)
Galata Stanisław
(6)
German Janusz (1974- )
(6)
Górczyński Robert
(6)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(6)
Jeziorski Leopold
(6)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(6)
Klimek Jan (1952- )
(6)
Knecht Zdzisław
(6)
Kowalska Sylwia
(6)
Koźmiński Andrzej
(6)
Koźmiński Andrzej K
(6)
Maison Dominika (1966- )
(6)
Perenc Józef (1945- )
(6)
Piotrowski Włodzimierz
(6)
Rok wydania
2020 - 2024
(312)
2010 - 2019
(876)
2000 - 2009
(1825)
1990 - 1999
(334)
Okres powstania dzieła
2001-
(403)
1989-2000
(4)
1901-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(3317)
Rosja
(10)
Stany Zjednoczone
(8)
Wielka Brytania
(6)
nieznany (us)
(4)
nieznany (a)
(1)
nieznany (d)
(1)
Kiribati
(1)
Arabia Saudyjska
(1)
Ukraina
(1)
Słowacja
(1)
Czechy
(1)
Kanada
(1)
Język
polski
(3316)
angielski
(23)
rosyjski
(12)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(3)
Pracownicy HR
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(779)
Zarządzanie
(682)
Kadry
(311)
Organizacja
(308)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Zarządzanie jakością
(212)
Marketing
(202)
Menedżerowie
(152)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(125)
Innowacje
(114)
Kultura organizacyjna
(102)
Motywacja pracy
(101)
Zarządzanie kryzysowe
(90)
Zarządzanie projektami
(90)
Praca
(89)
Systemy informatyczne zarządzania
(89)
Przywództwo
(84)
Decyzje
(81)
Logistyka gospodarcza
(75)
Zarządzanie ryzykiem
(75)
Banki
(73)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(70)
Zatrudnienie
(68)
Marketing strategiczny
(63)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(62)
Planowanie strategiczne
(60)
Public relations
(59)
Informacja dla zarządzania
(58)
Controlling
(57)
Ocena pracowników
(56)
Organizacja ucząca się
(54)
Płaca
(53)
Globalizacja
(52)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(52)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(52)
Szkolnictwo wyższe
(52)
Internet
(49)
Jakość
(49)
Jakość produktu
(49)
Nieruchomości
(48)
Samorząd terytorialny
(48)
Konkurencja
(47)
Służba zdrowia
(46)
Produkcja
(45)
Reklama
(45)
Komunikacja marketingowa
(44)
Usługi
(44)
Badania marketingowe
(40)
Otoczenie firmy
(40)
Polityka zatrudnienia
(40)
Turystyka
(40)
Systemy informatyczne
(39)
Zarządzanie finansami
(39)
Analiza strategiczna
(38)
Ochrona środowiska
(38)
Motywacja
(37)
Finanse przedsiębiorstwa
(36)
Komunikacja społeczna
(36)
Gospodarka
(35)
Gospodarka oparta na wiedzy
(35)
Informatyka
(35)
Inwestycje
(35)
Logistyka
(35)
Przedsiębiorczość (postawa)
(34)
Rynek pracy
(34)
Finanse
(33)
Praca zespołowa
(33)
Zarządzanie publiczne
(33)
Administracja
(32)
Wartość ekonomiczna
(32)
Zachowanie organizacyjne
(31)
Informacja
(30)
Konsumenci
(30)
Obsługa klienta
(30)
Sektor publiczny
(30)
Teoria organizacji
(30)
Łańcuch dostaw
(30)
Informacja gospodarcza
(29)
Instytucje nonprofit
(28)
Konkurencyjność
(28)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(28)
Etyka biznesu
(27)
Outsourcing
(27)
Promocja handlowa
(27)
Administracja publiczna
(26)
Kapitał ludzki
(26)
Rachunkowość
(26)
Społeczeństwo informacyjne
(26)
Marketing cyfrowy
(25)
Rachunkowość zarządcza
(25)
Ryzyko
(25)
Zdrowie publiczne
(25)
Bezpieczeństwo publiczne
(24)
Mentoring
(24)
Normy ISO 9000
(24)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(24)
Rynek finansowy
(24)
Siła robocza
(24)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(24)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(317)
1989-2000
(89)
1901-2000
(55)
1989-
(30)
2001-0
(18)
1945-1989
(13)
1901-
(3)
1801-1900
(2)
1918-1939
(2)
1914-1918
(1)
1918-
(1)
1939-1945
(1)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(317)
Kraje Unii Europejskiej
(44)
Stany Zjednoczone (USA)
(8)
Czechy
(6)
Europa
(6)
Niemcy
(5)
Japonia
(3)
Ukraina
(3)
Częstochowa (woj. śląskie)
(2)
Irlandia
(2)
Rosja
(2)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(2)
Wielka Brytania
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
ZSRR
(2)
Świat
(2)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Chiny
(1)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Dąbrowa Górnicza (woj. śląskie)
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Gruzja
(1)
Hiszpania
(1)
Holandia
(1)
Indie
(1)
Iran
(1)
Kanada
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Malezja
(1)
Meksyk
(1)
Norwegia
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Podkarpackie, wojewódzkie
(1)
Portugalia
(1)
RFN
(1)
Racibórz (woj. śląskie)
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Szwecja
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Warmińsko-mazurskie, województwo
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo lubuskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie ; okolice)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Węgry
(1)
Włochy
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
kenia
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Śląsk
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(559)
Opracowanie
(336)
Praca zbiorowa
(241)
Poradnik
(139)
Monografia
(128)
Czasopismo naukowe
(47)
Materiały pomocnicze
(38)
Raport z badań
(34)
Case study (studium przypadku)
(29)
Czasopismo ekonomiczne
(27)
Materiały konferencyjne
(19)
Ćwiczenia i zadania
(14)
Encyklopedia
(11)
Wydawnictwa popularne
(9)
Artykuł z czasopisma naukowego
(5)
Czasopismo prawnicze
(5)
Wzory dokumentów
(5)
Słownik angielsko-polski
(3)
Słownik terminologiczny
(3)
Artykuły
(2)
Biografia
(2)
Czasopismo pedagogiczne
(2)
Komentarz do ustawy
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Vademecum
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Dane statystyczne
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Podręczniki
(1)
Przegląd literatury
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Synteza
(1)
Szkic
(1)
Słownik języka polskiego
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Tezaurus
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1257)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(636)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(117)
Informatyka i technologie informacyjne
(58)
Psychologia
(46)
Socjologia i społeczeństwo
(40)
Transport i logistyka
(39)
Media i komunikacja społeczna
(38)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(33)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(27)
Edukacja i pedagogika
(23)
Medycyna i zdrowie
(23)
Nauka i badania
(18)
Filozofia i etyka
(13)
Ochrona środowiska
(10)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(8)
Podróże i turystyka
(8)
Inżynieria i technika
(7)
Matematyka
(7)
Językoznawstwo
(4)
Kultura i sztuka
(4)
Historia
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Architektura i budownictwo
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Rolnictwo i leśnictwo
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
3354 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Cz.I Ogólna perspektywa teoretyczno-metodyczna: 1. Koncepcje marketingu a praktyki zarządzania. Istota, sposoby identyfikacji, sematyka, 2. Koncepcje wartości a funkcja marketingowa przedsiębiorstwa, 3. Węzłowe aspekty metodyczne badań jakościowych prkatyk zarządzania marketingowego na przykładzie case study/research, 4. Koncepcja zarządzania związakami z klientem - geneza, doświadczenia, perspektywy. Cz.II Perspektywa multisektorów, rynków i metarynków: 5. Internetowe biura podróży - nowe podmioty na rynku usług turystycznych i e-marketingu, 6. Najlepsze praktyki zarządzania w sektorze odzieżowym w kontekście współczesnych wymogów zarządzania, 7. Współczesne modele i metody marketingu w sferze planowania produktu (na przykładach producentów dóbr trwałego użytku), 8. Marketing symultaniczny i lateralny a marketing relacyjny w sektorze produktów/usług komupterowych. Wybrane praktyki zarządzania, 9. Marketing związków w sektorze banków detalicznych (na przykładach praktyk zarządzania wybranych banków), 10. Marketing tanich usług. Innowacja czy regres marketingu (na przykładzie tanich linii lotnicznych), 11. Praktyki marketingowe wybranych komercyjnych podmiotów usług medycznych. Próba identyfiakcji podstaw teoretycznych, 12. Praktyki marketingowe wybranych krajowych firm handlowych a ich podstawy teoretyczne, 13. Praktyki marketingowe wielkopowierzchniowych firm handowych. Próba identyfikacji podstaw teoretycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego / Uniwersytet Śląski. Zarządzanie i Technologie Informacyjne / red. Barbara Kożusznik ISSN 0208-6336 ; T.2)
1. Metody odkrywania wiedzy w zastosowaniach ekonomicznych. 2. Systemy rekomendacji i techniki personalizacji. 3. Bazy danych statystycznych narzędziem marketingu internetowego organizacji statystycznych. 4. Zagadnienia modelowania konceptualnego i reprezentacji wiedzy prawnej 5. Zastosowanie metod uczenia maszynowego w analizie morfologicznej języka polskiego. 6. Metoda wykorzystania słownika do porównywania bardzo krótkich tekstów. 7. Problemy wnioskowania w warunkach niepewności. 8. Budowa rozmytej bazy wiedzy do analizy eksperymentalnych danych rynkowych. 9. Automatyzacja procesu wymiarowania oprogramowania w projektach informatycznych. 10. Programowanie z ograniczeniami w systemach wspomagania decyzji MŚP 11. Zastosowanie algorytmu uczenia populacji oraz sztucznej sieci neuronowej do predykacji wartości szeregu czasowego 12. Algorytm ewolucyjny i jego zastosowanie w optymalizacj rozdziału zasobów ciągłych i dyskretnych 13. System wspomagania planowania krótkoterminowego dla pewnej klasy systemów wytwarzania. 14. Uczenie się podejmowania decyzji na podstawie opóźnionych nagród 15. Koewolucja kooperatywna w dekompozycji zadań rozpoznawania obrazów 16. Modelowanie procesów biznesowych do implementacji systemów wieloagentowych 17. Wybrane zastosowania metod sztucznej inteligencji w robotyce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawowe wiadomości z zakresu zarządzania nieruchomościami, 2. Nieruchomości jako przedmiot zarządzania, 3. Aspekty ekonomiczno-finansowe w zarządzania nieruchomościami, 4. Praktyczne aspekty zarządzania nieruchomościami, 5. Elementy technicznego zarządzania obiektu, 6. Plany zarządzania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 332 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Zintegrowane systemy zarządzania - charakterystyka R.2 Rola systemów zintegrowanych w organizacji; R.3 Implementacja zintegrowanego systemu zarządzania; R.4 Wdrożenie systemów zintegrowanych w polskich przedsiębiorstwach - analiza przypadków; R.5 Następny krok; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Istota technologii: Pojęcie technologii; Istota z mian w technologii; Ekonomika technologii. Cz. II Technologia a zarządzanie: Strategia rozwoju technologii w przedsiębiorstwie; Analiza strategii technologii; Realizacja nowej technologii; Wdrażanie nowej technologii wytwarzania; Zarządzanie projektem nowej technologii; Inwestowanie w nową technologię; Księgowość a technologia; Technologie dostawcze; Transfer technologii; Zarządzanie doskonaleniem; Technologia a normy; Technologia jako narzędzie konkurencji. Cz. III Technologia a rząd: Narodowa polityka w zakresie technologii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Zarządzanie strategiczne; R.2 Proces planowania strategicznego; R.3 Istota i zakres strategii firmy; R.4 Kryteria podziału i rodzaje strategii przedsiębiorstwa; R.5 Strategia w procesie zarządzania strategicznego; R.6 Analiza strategiczna jej zakres i wykorzystywanie w budowie strategii; R.7 Wybrane techniki analizy strategicznej; R.8 Strategie przedsiębiorcze; R.9 Strategia sukcesu firmy; R.10 Wpływ ryzyka na kształtowanie się strategii firmy; R.11 Ocena ryzyka i jego miejsce w budowie strategii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Zarządzania Projektami)
Znaczenie zarządzania ryzykiem; Rozwiązania stosowane w zarządzaniu ryzykiem; Koncepcja ryzyka; Struktura zarządzania ryzykiem; Techniki zarządzania ryzykiem; Ankiety eksperckie; Spotkania planistyczne; Metodologia zarządzania ryzykiem; Przeglądy dokumentacji; Porównania analogii; Ocena planu; Technika delficka; Burza mózgów; Metoda Crawforda; Analiza swot; Listy kontrolne; Szablony projektu; Analiza założeń; Analiza decyzji - oczekiwana wartość pieniężna; szacowanie należności; Analiza sieciowa; Pert; Inne metody diagramowe; Systemy oceny ryzyka; Modelowanie ryzyka; Symulacje Monte Carlo; Mnożniki ryzyka; Macierz reagowania na ryzyko; Nadzorowanie wyników i pomiar wyników technicznych; Przeglądy i audyty ryzyka Inne stosowane metody; Zarządzanie ryzykiem kontrahenta; Skrócona lista źródeł ryzyka; Podstawowe koncepcje dotyczące prawdopodobieństwa; Pomiar opinii ekspertów; Specjalne uwagi dotyczące ryzyka związanego z oprogramowaniem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp: Twój wewnętrzny atut jest kluczem do wzrostu; 1. Sali klienci. Kto to taki?: Najważniejsze słowo w biznesie; Nie do wszystkich klientów pasuje jedna miara; Skup uwagę na swoich klientach; 2. Rozpoznawalne ofert. Co możesz zaoferować klientom?: Czym się rzeczywiście zajmujesz?; Gdzie materialne styka się z emocjonalnym; Szukaj swojego atutu w głębi; 3. Strategie perswazji. Jak przekonać klientów?: Twoja własna platforma; Wyróżniaj się , stojąc z boku; Stwórz strategię perswazji, której trudno się oprzeć; 4. Działania kreatywne. Wyraź to: Nie przestawaj podkreślać swojego atutu; Działanie powszechnie stosowane i nieprzeciętne; Bądź znany ze swojego wewnętrznego atutu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Bakalavr. Akademičeskij kurs)
Zawiera: Раздел I. МИКРОПОДХОД К ОРГАНИЗАЦИОННОМУ ПОВЕДЕНИЮ. ЛИЧНОСТЬ И КОЛЛЕКТИВ: Глава 1. Человеческие отношения на работе как основа организационного поведения; Глава 2. Индивидуальное поведение в организации; Глава 3. Коммуникативное поведение в организации; Глава 4. Групповое поведение в организации; Глава 5. Лидерство в организации; Глава 6. Мотивация персонала. Раздел II. СТРУКТУРНЫЕ КОМПОНЕНТЫ ОРГАНИЗАЦИОННОГО ПОВЕДЕНИЯ: Глава 7. Организационный дизайн и проектирование организаций; Глава 8. Организационная культура и корпоративный патриотизм; Глава 9. Власть и властные отношения; Глава 10. Конфликты и их влияние на поведение человека в организации; Глава 11. Управление изменениями и нововведениями в организации. Раздел III. МАКРОПОДХОД К ОРГАНИЗАЦИОННОМУ ПОВЕДЕНИЮ. ОРГАНИЗАЦИЯ И ВНЕШНЕЕ ОКРУЖЕНИЕ: Глава 12. Поведение организации как целостной системы; Глава 13. Современные аспекты организационного поведения; Глава 14. Особенности организационного поведения в России; Глава 15. Организационное поведение в международном бизнесе
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jakie korzyści przynosi firmom eksport: Bezpośrednie korzyści osiągane przez eksportera; Możliwość uzyskania dodatkowych środków na rozwój firmy z Unii Europejskiej; Porównywanie własnych produktów z produktami konkurencji; Korzyści powstające dla firmy eksportującej z eksportu pośredniego; Znaczenie kwestii podatkowych związanych z eksportem; Przeszkody w prowadzeniu działalności eksportowej; Miejsce i znaczenie Polski w handlu międzynarodowym; Obowiązek przekazywania danych statystycznych o obrotach towarowych. 2. Konsekwencje podjęcia decyzji o samodzielnej działalności eksportowej: Rejestracja działalności - ewentualne staranie się o koncesje; Poszukiwanie personelu; Analiza dotychczasowego profilu działalności wytówrczej, usługowej) z punktu widzenia możliwości eksportowych; Rejestracja patentu, znaku patentowego.3. Gromadzenie informacji nabywcach, pośrednicy na rynkach zbytu organizacje wspomagające działalność eksportową: Badania rynków zbytu; Korzystanie z pośrednich ogniw sprzedaży za granica; Inne formy pośrednictwa w handlu zagranicznym; Pośrednictwo zawodowych eksporterów w Polsce; Organizowanie sprzedaży przez własne biura i oddziały; Przedsiębiorstwa zajmujące się obsługą eksportu. 4. Działalność promocyjna na rynkach importowych: Reklama; Personel sprzedaży, czyli akwizytorzy; Zagadnienie wykorzystania niektórych form public relations; Popieranie sprzedaży (promocja pomocnicza); Działalność sponsoringowa; Uczestnictwo w międzynarodowych imprezach targowych (targowo-wystawienniczych). 5. Opracowanie oferty eksportowej: Pojęcie oferty i rodzaje ofert; Elementy oferty; Forma oferty; Ewidencja ofert; Akceptacja oferty i kontroferta; Negocjacje kontraktowe; Podpisanie kontraktu. 6. Analiza klauzul (warunków) kontraktowych: Dane formalno-porządkowe kontraktu; Towar jako przedmiot kontraktu; Kontraktowa ilość towaru; Cena kontraktowa (umowna) towaru i opusty cenowe; Waluta ceny i waluta płatności; Kontrola i odbiór towaru; Klauzule specjalne (uzupełniające) kontraktu; Ogólne warunki sprzedaży i dostawy. 7. Realizacja transakcji eksportowej: Pozwolenie wywozu, Zlecenie spedycyjne; Czynności związane z otwarciem akredytywy; Czynności związane z wysyłką towaru; Ubezpieczenie eksportowanych towarów; Dokumenty pomocnicze; Instrukcja wysyłkowa; Awizo wysyłkowe; Kompletacja dokumentów; Rozliczenie transakcji ; Kontrola likwidacyjna transakcji; Reklamacje i postępowanie reklamacyjne; Postępowanie reklamacyjne; Postępowanie sporne. 8. Ryzyko kontaktowe i sposoby jego ograniczania: Podejmowanie działalności eksportowej w warunkach ryzyka; Rodzaje ryzyka występujące w wymianie międzynarodowej; Sposoby minimalizowania i ograniczania ryzyka; Ubezpieczenia w eksporcie; Warunki zapłaty za towar a ryzyko. 9. Rozliczenia finansowe i formy płatności w transakcji eksportowej: Uwarunkowane sposoby zapłaty handlu międzynarodowym; Praktyczne wskazówki związane z realizacją inkasa dokumentowego; Wybór sposobu zapłaty warunków płatności; Gwarancje bankowe; Kredyty w handlu zagranicznym. 10. Zwyczaje i uzanse obowiązujące w handlu międzynarodowym: Uregulowania w formułach INCOTERMS; Amerykańskie znowelizowane definicje handlu zagranicznego z 1941 r.; COMBITERMS 2000 - warunki dostaw towarów w kontenerach; Konwencja dotycząca zasad sprzedaży i kupna w handlu międzynarodowym. 11. Nietypowe formy kontraktów w handlu międzynarodowym: Ogólna charakterystyka podstawowych technik handlu wzajemnie uwarunkowanego; Transakcje barterowe; Transakcja samospłaty; Zakup wzajemny towarów; Transakcje typu offset.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Zarządzanie jakością w podmiocie działalności leczniczej versus wybrane wskaźniki jakości pracy i ich wpływ na ocenę jakości usług medycznych; Rola personelu medycznego w systemie jakości usług zdrowotnych; Instrumenty stosowane w procesie doskonalenia jakości usług medycznych; Ocenianie jakości usług medycznych; Wybrane aspekty wdrożenia systemu zarządzania jakością według normy PN-EN ISO 9001:2015 w podmiotach leczniczych z uwzględnieniem specyfiki usług medycznych; Prawne warunki zarządzania jakością w świetle przepisów o działalności leczniczej; Wpływ kosztów i przychodów na wynik finansowy podmiotu leczniczego; Regulacje systemu ochrony zdrowia a jakość usług zdrowotnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
SEO jako element strategii marketingowej twojej firmy / Paweł Cengiel. - Gliwice : Helion S.A. cop. 2020. - 179, [5] s. : fot., rys., wykresy ; 24 cm.
Podziękowania; Rozdział 1.Wyszukiwarka Google - miejsce twojej kampanii SEO: Podstawowe pojęcia dotyczące pozycjonowania; W jaki sposób zwiększyć widoczność firmy w internecie?; Wskazówki, które pomogą określić idealny profil Twojego klienta; Dlaczego warto wykorzystać usługę pozycjonowania?; Algorytmy wyszukiwarki Google - co warto o nich wiedzieć?; Rozdział 2. Zacznij od słów kluczowych - analiza fraz; W jaki sposób trafić do odpowiedniej grupy docelowej?; W jaki sposób wybrać odpowiednie słowa kluczowe?; Słowa kluczowe z długim ogonem; Rozdział 3. Wykonaj analizę swojego serwisu - audyt SEO: Na czym polega audyt i dlaczego warto go przeprowadzić?; Elementy, które należy wziąć pod uwagę podczas audytu; Rozdział 4. Dostosuj swój serwis - optymalizacja SEO: Najważniejsze elementy na stronie internetowej; Jak powinno wyglądać odpowiednie linkowanie wewnętrzne?; Responsywność, czyli zadbaj o urządzenia mobilne; W jaki sposób zoptymalizować kartę produktu w sklepie?; Przekierowanie 301 - czym jest i kiedy z niego korzystać?; Optymalizacja strony internetowej pod frazy lokalne; Optymalizacja strony typu one-page; Rozdział 5. Pozyskuj linki pozycjonujące - link building: Na czym polega usługa link buildingu?; Podstawowe metody pozyskiwania linków pozycjonujących; Zaawansowane metody pozyskiwania linków pozycjonujących; Rozdział 6. Publikuj wartościowe treści - content marketing: Dlaczego dobra treść jest ważniejsza od linków pozycjonujących?; O czym pamiętać podczas tworzenia treści?; Czy posiadanie bloga jest konieczne?; W jaki sposób aktualizować treści na stronie internetowej?; W jaki sposób przygotować treści do umieszczenia w sklepie internetowym?; Rozdział 7. Weryfikuj ważne informacje - analiza danych: Google Search Console; Google Analytics; Rozdział 8. Wykorzystaj odpowiednie narzędzia w swojej pracy; Wizytówka w "Google Moja Firma"; Google Tag Manager; Google Data Studio; Google Trends; Google Keyword Planner; AnswerThePublic; Ubersuggest; Keyword Tool; Senuto; Semstorm; SurferSEO; SEMrush; Ahrefs; MajesticSEO; Yandex.Metrica; Screaming Frog SEO Spider; Sitebulb; SEO SpyGlass; Clusteric Auditor; SEOptimer; Stat4Seo; WebPozycja; SeoStation; OnCrawl; DeepCrawl; Copyscape; Brand24; SentiOne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Pojęcie jakości, jej cechy i determinanty, 2. Metody zarządzania jakością w przedsiębiorstwie, 3. Koszty jakości jako ekonomiczny miernik oceny jakości w przedsiębiorstwie, 4. Miejsce kosztów jakości w rachunku kosztów przedsiębiorstwa, 5. Ewidencja i analiza kosztów jakości, 6. Zarządzanie kosztami jakości, 7. Wyniki badań dotyczących rachunku kosztów jakości w polskich przedsiębiorstwach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Poznaniu ; 44)
Wstęp; Makroekonomiczne tendencje w krajach OECD w latach 1960-1999; Handel wewnątrzgałęziowy w przepływach globalnych; Państwa ASEAN wobec procesów globalizacji; Wybrane przejawy globalizacji polskiego rynku kapitałowego; Proces internacjonalizacji polskiego sektora bankowego w latach 1993-2002; Polityka pieniężna NBP w obliczu procesów globalizacyjnych; Rozwój systemów informacyjnych a globalizacja gospodarki; Systemy pozyskiwania informacji gospodarczej w Internecie w procesie globalizacji; Globalny wymiar zarządzania jakością; Globalizacja konsumpcji; Customer Relationship Management konsekwencją globalizacji; Różnicowanie miejsca recepcji turystycznej poprzez image. Polsko-austriackie studium przypadku; Zapewnienie jakości kształcenia w polskim szkolnictwie wyższym na tle procesu integracji europejskiej; Płaszczyzny międzynarodowej współpracy jednostek samorządu terytorialnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Modele biznesu z perspektywy ogólnej teorii systemów; 2. Przewaga konkurencyjna a modele biznesu; 3. Ekonomiczne uwarunkowania modeli biznesu w Internecie; 4. Podejścia do analizy modeli biznesu; 5. Model biznesu firm mediowych w Polsce. Perspektywa sprzężeń; 6. Model biznesu serwisu aukcyjnego i grupy Allegro; 7. Innowacje popytowe w modelu biznesu na przykładzie banku pomysłów BZ WBK; 8. Media społecznościowe w modelach biznesu startupów internetowych na rynku mody; 9. Konflikt społeczny w procesie kierowania wartości przedsiębiorstwa - analiza modelu biznesu serwisu internetowego Salon24.pl.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kapitał intelektualny w polskich powiatach / Jan Fazlagić. - Poznań : Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu , 2018. - 496 stron : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Część I Narracje o kapitale intelektualnym powiatów. Rozdział I. Ogólne uwarunkowania funkcjonowania powiatu w Polsce Wprowadzenie: 1.1. Kontekst historyczny polskich powiatów; 1.2. Powiat jako jednostka administracyjna; 1.3. Typy powiatów; 1.4. Definicja kapitału intelektualnego powiatu. Rozdział II. Funkcjonowanie powiatu z perspektywy procesów gospodarczych Wprowadzenie: 2.1. Powiat jako system innowacji - innowacyjność na terenie powiatu; 2.2. Aktywność naukowa na terenie powiatu; 2.3. Konkurencyjność i produktywność; 2.4. Przedsiębiorczość na terenie powiatu; 2.5. Dostępność komunikacyjna i transportowa; 2.6. Rynek pracy. Rozdział III. Funkcjonowanie powiatu z perspektywy procesów społecznych Wprowadzenie: 3.1. Kapitał społeczny i aktorzy powiatowi; 3.2. Jakość życia i dobrobyt; 3.3. Znaczenie tolerancji dla rozwoju społeczno-gospodarczego; 3.4. Sektory (branże) kreatywne; 3.5. Kapitał kreatywny i pomiar kreatywności na poziomie jednostek terytorialnych; 3.6. Kultura w jednostkach terytorialnych; 3.7. Edukacja; 3.8. Wizerunek i tożsamość powiatu. Część II Pomiar i rozwój kapitału intelektualnego powiatów. Rozdział IV. Problematyka definiowania i pomiaru kapitału intelektualnego jednostek terytorialnych: 4.1. Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa a kapitał intelektualny jednostki terytorialnej; 4.2. Kapitał intelektualny a kapitał materialny powiatu; 4.3. Przegląd modeli pomiaru kapitału intelektualnego w jednostkach terytorialnych; 4.5. Specyfika kapitału intelektualnego powiatów. Rozdział V. Determinanty rozwoju powiatów Wprowadzenie: 5.1. Ogólne uwarunkowania rozwoju powiatów; 5.2. Uwarunkowania historyczne i geograficzne rozwoju kapitału intelektualnego powiatu; 5.3. Inwestycje zagraniczne jako determinanty rozwoju powiatów; 5.4. Dostępność kultury a migracje; 5.5. Determinanty rozwoju powiatów z perspektywy kapitału intelektualnego; 5.6. Potencjał społeczno-gospodarczy i kulturowy powiatów - studia przypadków. Rozdział VI. Kapitał intelektualny polskich powiatów w świetle badań ankietowych Wprowadzenie: 6.1. Konstrukcja badania i opis próby badawczej; 6.2. Kapitał intelektualny jako czynnik prorozwojowy w przeszłości i przyszłości; 6.3. Nastawienie PNTL/PTW a znaczenie czynników rozwoju powiatu w przeszłości; 6.4. Deficyty kapitału intelektualnego - hamulce wzrostu; 6.5. Środowisko dla biznesu i ludzi kreatywnych jako komponent kapitału intelektualnego; 6.6. Zarządzanie sprawami samorządowymi na terenie miasta na prawach powiatu i przywództwo lokalne jako komponenty kapitału intelektualnego. Rozdział VII. Model pomiaru kapitału intelektualnego powiatu: Wprowadzenie 7.1. Rozważania wstępne związane z opracowaniem modelu opisowego; 7.2. Raport o kapitale intelektualnym powiatu - podstawy teoretyczne; 7.3. Kwestia dostępności i obiektywności danych źródłowych; 7.4. Wzorzec pomiaru kapitału intelektualnego powiatu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
1. Harmonogram zapotrzebowania materiałowego (harmonogram MRP), 2. Planowanie zapotrzebowania potencjału, 3. Planowanie zapotrzebowania dystrybucji, 4. Harmonogram główny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Konkurencyjność jako podstawa rozwoju. Rozdział 2. Marka jako narzędzie konkurencyjności. Rozdział 3. Marka a region turystyczny. Rozdział 4. Marka a produkt turystyczny. Rozdział 5. Marka a przedsiębiorstwo turystyczne. Rozdział 6. Marka a organizacje i stowarzyszenia turystyczne. Rozdział 7. Marka pracodawcy w turystyce - wybrane zagadnienia. Rozdział 8. Employer branding wewnętrzny w praktyce przedsiębiorstw turystycznych - charakterystyka wybranych narzędzi. Rozdział 9. Employer branding zewnętrzny w praktyce przedsiębiorstw turystycznych - charakterystyka wybranych narzędzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - Wyd. 3 rozszerz. i uzupeł. Stan prawny na 1.09.2012 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2012. - 330 s. ; 24 cm.
(Seria Akademicka)
1. Wprowadzenie; 2. Cywilnoprawne skutki reklamy; 3. Dobra osobiste a reklama; 4. Reklama w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 5. Reklama jako nieuczciwa praktyka rynkowa; 6. Ochrona elementów reklamy na podstawie ustawy- Prawo własności przemysłowej; 7. Reklama w prawie autorskim; 8. Prawo reklamy w mediach; 9. Reklama zewnętrzna; 10. Szczególne regulacje dotyczące reklamy niektórych produktów i usług; 11. Kodeks etyki w dziedzinie reklamy; 12. Merchandising
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarys strategii rozwoju przemysłu / pod red. nauk. Władysław Janasz. - Warszawa : Difin, 2006. - 576 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Mezoekonomia przemyslu w systemie nauk ekonomicznych 2. Struktury rynkowe w przemyśle 3. Istota, zakres i clele działalności przemysłowej 4. Struktury przemysłu 5. Formułowanie strategii rozwoju we współczesnym przemyśle 6. Strategie organizacji procesów wytwarzania 7 Markieting dóbr przemysłowych 8. Procesy logistyczne w przedsiębiorstwie produkcyjnym 9. Innowacje, badania i rozwój w przemyśle 10. Metodyka oceny postępu technicznego w przemyśle 11. Decyzje inwestycyjne 12. Koszty, techniczna efektywność i rentowność produkcji w działalności przemysłowej 13. Polityka przemysłowa w Polsce na tle procesu przekształceń systemowych oraz wobec wyzwań rozwojowych (globalizacyjnych) 14. Polityka przemysłowa w Unii Europejskiej 15. Problemy lokalizacji działalności przemysłowej 16. Rozówj zrównoważnowy jako podstawa aplikacyjnych założeń rozwoju przemysłu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej