Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(211)
IBUK Libra
(35)
ebookpoint BIBLIO
(5)
Forma i typ
Książki
(206)
Publikacje naukowe
(42)
E-booki
(40)
Publikacje fachowe
(38)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Czasopisma
(5)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(151)
tylko na miejscu
(135)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(155)
Czytelnia
(139)
Autor
Radzicki Józef
(8)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(8)
Gerrig Richard J. (1959- )
(4)
Jaworska Aleksandra
(4)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(4)
Knapp Julie
(4)
Kożusznik Barbara
(4)
Lewicka Maria
(4)
Materska Maria (1942- )
(4)
Armstrong Michael (1928- )
(3)
Binder Marek
(3)
Czerniawska Ewa
(3)
Czerniawska Ewa (1955- )
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(3)
Heszen-Niejodek Irena (1942- )
(3)
Jachnis Anna (1959- )
(3)
Jarmocik Anna
(3)
Kalat James W. (1946- )
(3)
Kalicka-Karpowicz Zuzanna
(3)
Klasińska Barbara
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Mruk Henryk (1948- )
(3)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Sikorski Czesław (1943- )
(3)
Sęk Helena (1938- )
(3)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(3)
Turnbull Carolline
(3)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(3)
Urban Bronisław
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Białoszewski Dariusz
(2)
Borzucka-Sitkiewicz Katarzyna
(2)
Colonna-Kasjan Daniela
(2)
Deptuła Maria
(2)
Dobrakowski Paweł
(2)
Domański Tomasz
(2)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Eysenck Hans (1916-1997)
(2)
Eysenck Michael W. (1944- )
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Gawlik Ewa
(2)
Grabowska Anna
(2)
Gros Urszula
(2)
Grusiewicz Mirosław
(2)
Grzegorzewska Maria Katarzyna
(2)
Górska Teresa
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Juchnowicz Marta (1948- )
(2)
Kaczmarek Mirosława
(2)
Kaiser Jan
(2)
Korabiewska Izabela
(2)
Kowlaczewska Joanna
(2)
Kołakowski Artur
(2)
Kramer Józefa (1930- )
(2)
Król-Fijewska Maria
(2)
Kuniecki Michał
(2)
Laskowski Mirosław
(2)
Lewandowska Monika
(2)
Lulek Barbara
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Myers David G
(2)
Nowak Andrzej (1953- )
(2)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(2)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(2)
Piasecka Małgorzata
(2)
Praszkier Ryszard (1945- )
(2)
Pużyński Stanisław (1936-2015)
(2)
Robbins Stephen P
(2)
Rogozińska-Pawełczyk Anna
(2)
Sadowski Bogdan (1932- )
(2)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(2)
Suchecki Jacek
(2)
Syrek Ewa
(2)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(2)
Turek Dariusz
(2)
Unterschutz Alicja
(2)
Waliś Robert
(2)
Wciórka Jacek
(2)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(2)
Wrońska Marta
(2)
Zagrodzka Jolanta
(2)
Zagrodzki Michał
(2)
Łabuz-Roszak Beata
(2)
Łuczyński Jan
(2)
Alberti Robert Emmons Michael
(1)
Anderson Liz McKendry (1961- )
(1)
Andruszko Robert
(1)
Antonides Gerrit
(1)
Artemenko Lina
(1)
Asmoah Emmanuel Selase
(1)
Attwood Tony
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Baer Jean
(1)
Baka Łukasz
(1)
Balcerzyk Robert
(1)
Bandura Albert
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(42)
2010 - 2019
(71)
2000 - 2009
(116)
1990 - 1999
(20)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(34)
Kraj wydania
Polska
(247)
Stany Zjednoczone
(2)
Rosja
(1)
Język
polski
(246)
angielski
(3)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Logopedzi
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Zachowanie
(86)
Zachowanie organizacyjne
(32)
Psychologia
(26)
Psychologia społeczna
(21)
Zachowania konsumentów
(21)
Kultura organizacyjna
(18)
Motywacja
(18)
Organizacja
(18)
Osobowość
(18)
Konsumenci
(16)
Stres
(16)
Uczucia
(16)
Uczenie się
(15)
Zaburzenia zachowania
(14)
Zachowanie prospołeczne
(13)
Zarządzanie
(13)
Postawy
(12)
Psychoterapia
(12)
Relacje międzyludzkie
(12)
Konsumenci (ekon.)
(11)
Marketing
(11)
Pamięć
(11)
Stosunki interpersonalne
(11)
Decyzje
(10)
Dziecko
(10)
Młodzież
(10)
Przywództwo
(10)
Kadry
(9)
Niedostosowanie społeczne
(9)
Organizacje
(9)
Psychologia rozwojowa
(9)
Zaburzenia psychiczne
(9)
Zespół ADHD
(9)
Zmysły
(9)
Autyzm
(8)
Dziecko autystyczne
(8)
Dziecko trudne
(8)
Układ nerwowy
(8)
Inteligencja (psychologia)
(7)
Menedżerowie
(7)
Mózg
(7)
Poznanie
(7)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(7)
Genetyka zachowania
(6)
Psychologia pracy
(6)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(6)
Sen
(6)
Zachowania prozdrowotne
(6)
Zachowania ryzykowne
(6)
Świadomość
(6)
Depresja psychiczna
(5)
Jakość życia
(5)
Język
(5)
Neuropsychologia
(5)
Praca zespołowa
(5)
Psychologia młodzieży
(5)
Psychologia zarządzania
(5)
Radzenie sobie ze stresem
(5)
Reklama
(5)
Satysfakcja konsumentów
(5)
Stosowana analiza zachowania
(5)
Studenci
(5)
Wzrok
(5)
Zaangażowanie pracowników
(5)
Choroby psychiczne
(4)
Fizjologia człowieka
(4)
Konsumpcja (ekonomia)
(4)
Lojalność konsumentów
(4)
Metody badawcze
(4)
Motywacja pracy
(4)
Nałóg
(4)
Odporność psychiczna
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Psychologia zdrowia
(4)
Rodzina
(4)
Socjalizacja
(4)
Spożycie
(4)
Zaburzenia emocjonalne
(4)
Zdrowie psychiczne
(4)
Agresywność
(3)
Asertywność
(3)
Badania marketingowe
(3)
Choroby dziecięce
(3)
Diagnoza psychologiczna
(3)
Epidemie
(3)
Hormony
(3)
Interakcje społeczne
(3)
Internet
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Kształcenie
(3)
Marketing partnerski
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Młodzież trudna
(3)
Narząd ruchu
(3)
Nastolatki
(3)
Neurobiologia
(3)
Patologia społeczna
(3)
Temat: dzieło
Wychowanie Fizyczne (czasopismo ; Poznań)
(1)
Temat: czas
2001-
(21)
1989-2000
(6)
1901-2000
(3)
1989-
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(15)
Europa
(4)
Ameryka Północna
(1)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Azja
(1)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Japonia
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Preszów (Słowacja)
(1)
Rosja
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(58)
Opracowanie
(25)
Praca zbiorowa
(16)
Monografia
(12)
Poradnik
(11)
Czasopismo naukowe
(4)
Materiały pomocnicze
(4)
Czasopismo pedagogiczne
(3)
Dane statystyczne
(2)
Raport z badań
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Antologia
(1)
Artykuły
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Glosy (dopiski)
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Porady internetowe
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(55)
Zarządzanie i marketing
(50)
Socjologia i społeczeństwo
(23)
Edukacja i pedagogika
(22)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(17)
Medycyna i zdrowie
(17)
Biologia
(5)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Nauka i badania
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
251 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing)
Wstęp; 1. Konsument oraz proces decyzyjny w warunkach globalizacji 1.1. Konsument, zachowanie konsumenta - ujęcie definicyjne 1.2. Konsument w świetle zmian w otoczeniu 1.3. Zmiany w procesie decyzyjnym konsumenta 2. Trendy w zachowaniach konsumentów 2.1. Trendy globalne w otoczeniu konsumenta 2.2. Innowacje społeczne w konsumpcji (potrzebą XXI wieku) 2.3. Konsumpcjonizm a dekonsumpcja i ekokonsumpcja 2.4. Inne trendy w zachowaniach współczesnych konsumentów - wybrane przykłady 3. Etnocentryzm i Efekt Kraju Pochodzenia w zachowaniach konsumentów i przedsiębiorstw 3.1. Postawy etnocentryczne w zachowaniach konsumentów 3.2. Efekt Kraju Pochodzenia a zachowania konsumentów 3.3. Czynniki określające kraj pochodzenia produktów 3.4. Identyfikacja pochodzenia produktu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw 3.4.1. Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii produktu - marka, opakowanie 3.4.1.1. Korzystne/niekorzystne dopasowanie - marka 3.4.1.2. Korzystne/niekorzystne dopasowanie - opakowanie 3.4.2. Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii promocji – kampanie reklamowe 3.5. Efekt Kraju Pochodzenia Marki efektem hybrydyzacji produktowej 4. Wiedza o konsumentach z perspektywy ekonomii behawioralnej 4.1. Zmiany w otoczeniu i metodyce badań 4.2. Racjonalne a emocjonalne przesłanki zachowań 4.3. Wiedza o procesach decyzyjnych konsumenta 4.4. Emocjonalne przesłanki wyborów konsumenta 4.5. Nowa wiedza wsparciem dla wspólnego dobra 5. E-commerce a zachowania konsumentów (Bogdan Gregor, 5.1. Rozwój e-commerce w Polsce i na świecie na tle ekspansji internetu 5.2. E-konsument -jego profil i zachowania rynkowe 5.3. Od e-commerce do mobile i social commerce 5.4. Omnicommerce - odpowiedź na nowy profil konsumenta hybrydowego 6. Media spotecznościowe w zachowaniach konsumentów 6.1. Istota i rodzaje mediów spolecznościowych 6.2. Uwarunkowania korzystania z mediów społecznościowych przez konsumentów 6.3. Motywacje do korzystania z mediów społecznościowych 6.4. Model zachowań nabywców w mediach społecznościowych - AISAS 6.5. Rodzaje aktywności konsumentów w mediach społecznościowych 6.6. E-WOM jako szczególny obszar zastosowania mediów społecznościowych w zachowaniach konsumentów 7. Zachowania konsumentów w obliczu kryzysu 7.1. Kryzys gospodarczy 7.1.1. Kryzys gospodarczy - podstawowe pojęcia 7.1.2. Przyczyny kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 7.1.3. Skutki kryzysu gospodarczego dla gospodarki światowej 7.2. Sytuacja dochodowa i zmiany w wydatkach konsumpcyjnych gospodarstw domowych w świetle kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 7.3. Zmiany w zachowaniach konsumentów w okresie kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 8. Seniorzy i single jako przykłady segmentów konsumentów charakterystycznych dla współczesnych społeczeństw 8.1. Zachowania konsumenckie seniorów 8.1.1. Pojęcie osoby starszej 8.1.2. Styl życia seniorów 8.1.3. Styl życia a zachowania konsumenckie seniorów 8.1.4. Wybrane alternatywne trendy konsumenckie a zachowania konsumenckie seniorów 8.2. Zachowania konsumenckie singli 8.2.1. Definicja pojęcia singiel 8.2.2. Styl życia singli 8.2.3. Charakterystyka singli jako konsumentów 9. Znaczenie i rozwój usług a zachowania współczesnego konsumenta (Jadwiga Berbeka, Agata Niemczyk) 9.1. Rola usług w kształtowaniu zachowań konsumentów 9.2. Konsument na rynku usług kulturalnych 9.3. Konsumpcja usług turystycznych w Polsce i na świecie 9.4. Usługi na rynku sportowym a zachowania konsumentów 10. Segmentacja rynku - analiza krytyczna 10.1. Segmenlacja rynku jako podstawa działań marketingowych 10.2. Zmiany w zachowaniu konsumentów na rynku oraz ich uwarunkowania 10.3. Segmentacja tradycyjna i jej niedoskonałości 10.4. Segmentacja rynku bazująca na wartościach 10.5. Inne źródła informacji o konsumentach i ich zachowaniu Zamiast zakończenia - inne obszary i kierunki badań nad zachowaniem konsumentów; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej)
CZĘŚĆ I Podstawy teoretyczne Rozdział 1 Zachowania kontrproduktywne w pracy - konceptualizacje, sposoby pomiaru, skala zjawiska: 1.1. Próba zdefiniowania zachowań kontrproduktywnych w pracy; 1.2. Zachowania kontrproduktywne w pracy z perspektywy teorii agresji; 1.3. Cechy zachowań kontrproduktywnych w pracy; 1.4. Sposoby pomiaru zachowań kontrproduktywnych w pracy; 1.5. Wybrane narzędzia do pomiaru zachowań kontrproduktywnych w pracy; 1.6. Skala zjawiska zachowań kontrproduktywnych w pracy w Polsce i na świecie. Rozdział 2 Wybrane typologie zachowań kontrproduktywnych w pracy: 2.1. Typologia Hollingera i Clarka; 2.2. Typologia Robinson i Bennett; 2.3. Typologia Gruys i Sacketta; 2.4. Typologia Spectora i Fox. Rozdział 3 Modele zachowań kontrproduktywnych w pracy: 3.1. Model zachowań odwetowych Skarlickiego i Folgera; 3.2. Model rewanżu Biesa i Trippa; 3.3. Model moralnego zdystansowania Bandury; 3.4. Model stresory-emocje Spectora i Fox. Rozdział 4 Stresory w pracy jako źródło zachowań konrtrproduktywnych: 4.1. Pojęcie stresorów w pracy; 4.2. Typologia stresorów w pracy; 4.3. Stresory w pracy a zachowania kontrproduktywne. Rozdział 5 Rola emocji w relacji: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne: 5.1. Funkcje emocji pozytywnych i negatywnych; 5.2. Wrogie i instrumentalne motywy; zachowań kontrproduktywnych w pracy; 5.3. Style radzenia sobie ze stresem a zachowania kontrproduktywne; 5.4. Pośrednicząca funkcja emocji - przegląd badań. Rozdział 6 Rola wypalenia zawodowego w relacji: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne: 6.1. Ewolucja podejścia do wypalenia zawodowego; 6.2. Wybrane koncepcje wypalenia zawodowego; 6.3. Pośrednicząca rola wypalenia zawodowego - przegląd badań. Rozdział 7 Rola kontroli i wsparcia w pracy w relacji: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne: 7.1. Pojęcie kontroli w pracy; 7.2. Rodzaje kontroli w pracy; 7.3. Kontrola w pracy a zachowania kontrproduktywne; 7.4. Pojęcie i rodzaje wsparcia społecznego; 7.5. Mechanizmy oddziaływania wsparcia społecznego - efekt główny, addytywny i buforowy; 7.6. Wsparcie społeczne a zachowania kontrproduktywne; 7.7. Wspierające przywództwo a zachowania kontrproduktywne; 7.8. Model wymagania-kontrola-wsparcie. Rozdział 8 Rola osobowości w relacji: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne: 8.1. Wielka Piątka a zachowania kontrproduktywne w pracy; 8.2. Style atrybucji a zachowania kontrproduktywne w pracy; 8.3. Negatywna afektywność a zachowania kontrproduktywne w pracy; 8.4. Gniew i lęk jako cechy a zachowania kontrproduktywne w pracy; 8.5. Samokontrola a zachowania kontrproduktywne w pracy; 8.6. Umiejscowienie źródła kontroli a zachowania kontrproduktywne w pracy; 8.7. Cechy Ciemnej Triady a zachowania kontrproduktywne w pracy. CZĘŚĆ II Badania własne Rozdział 9 Cel, uzasadnienie i plan badań własnych: 9.1. Cel badań; 9.2. Uzasadnienie problemów badawczych; 9.3. Plan badań. Rozdział 10 Bezpośredni i pośredniczony przez negatywne emocje efekt stresorów w pracy na ogólne zachowania kontrproduktywne (badanie 1): 10.1. Cel badań i hipotezy badawcze; 10.2. Metoda; 10.3. Wyniki badań; 10.4. Dyskusja. Rozdział 11 Bezpośredni i pośredniczony przez negatywne emocje efekt stresorów w pracy na cztery rodzaje zachowań kontrproduktywnych (badanie 2): 11.1. Cel badań i hipotezy badawcze; 11.2. Metoda; 11.3. Wyniki badań; 11.4. Dyskusja. Rozdział 12 Relacja: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne. Mediacyjne efekty negatywnych emocji i wypalenia zawodowego oraz moderacyjne efekty kontroli i wsparcia w pracy (badanie 3): 12.1. Cel badań i hipotezy badawcze; 12.2. Metoda; 12.3. Wyniki badań; 12.4. Dyskusja. Rozdział 13 Relacje: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne. Mediacyjne efekty wyczerpania i braku zaangażowania oraz moderacyjne efekty kontroli i wsparcia w pracy (badanie 4): 13.1. Cel badań i hipotezy badawcze; 13.2. Metoda; 13.3. Wyniki badań; 13.4. Dyskusja. Rozdział 14 Relacje: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne. Moderujący efekt makiawelizmu (badanie 5): 14.1. Cel badań i hipotezy badawcze; 14.2. Metoda; 14.3. Wyniki badań; 14.4. Dyskusja. Rozdział 15 Relacje: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne. Moderujący efekt Ciemnej Triady i kontroli w pracy (badanie 6): 15.1. Cel badań i hipotezy badawcze; 15.2. Metoda; 15.3. Wyniki badań; 15.4. Dyskusja. Rozdział 16 Ogólna dyskusja: 16.1. Podsumowanie i dyskusja wyników; 16.2. Ograniczenia badań własnych oraz kierunki dalszych badań; 16.3. Implikacje praktyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do zachowań w organizacji; Charaktery- styka zachowań indywidualnych; Podejmowanie decyzji; Motywacja; Podstawy zachowań grupowych; Zespoły robocze; Przywództwo; Komunikacja; Podstawy struktury organizacji; Cele organizacji; Kultura organizacyjna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania ludzi w organizacji / Czesław Sikorski. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1999. - 300 s. : rys., tab., wykresy ; 21 cm.
Wstęp; Cz.I: ORGANIZACYJNE UWARUNKOWANIA ZACHOWAŃ: Warunki otoczenia organizacji, Cechy struktury organi-zacyjnej; Cz.II: TYPY ZACHOWAŃ: Zachowania na tle relacji władzy, Zachowania na tle relacji funkcjonalnych Zachowania na tle kooperacji, Zachowania na tle komunikacji; Cz.III: SPOŁECZNOKULTUROWE SKUTKI ZACHOWAŃ: Kultura organizacyjna, Wymagania stawiane członkom organizacji w epoce postprzemysłowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (6 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania nabywców / Lechosław Garbarski. - Wyd. 2 rozsz. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 183 s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Marketing zaczyna się od konsumenta: Wyzwanie marketingowe; Uwarunkowania demograficzno-ekonomiczne postępowania konsumentów; Uwarunkowania społeczno-psychologiczne postępowania konsumentów; Potrzeby i motywacje; Ryzyko konsumentów w zakupach. Cz.II Decyzje nabywców: Anatomioa decyzji konsumentów; Rodzjae decyzji zakupu; Zakup nowego produktu; Przedsiębiorstwa i instytucje jako nabywcy. Cz.II Marketingowe konsekwencje zachowań nabywców: Analiza mozliwości i zagrożeń działania; Segmentacja rynku; Wybór sposobu działania na rynku; Plasowanie; Zachowanie nabywców a kształtowanie marketingu-mix.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; R.1 Tendencje rozwoju konsumpcji jako przesłanka działań marketingowych: Megatrendy wyznacznikami przyszłych zachowań konsumentów; Cechy nowego konsumenta; Etnocentryzm i globalizacja konsumpcji; Postmodernizm w konsumpcji i jego implikacje marketingowe. R.2 Marketingowe uwarunkowania zachowań nabywców: Produkt jako uwarunkowanie procesu decyzyjnego nabywcy; Oczekiwania konsumentów dot. opakowań; Rola marki w procesie decyzyjnym nabywcy; Cena jako uwarunkowanie decyzji rynkowych nabywców; Postępowanie konsumenta w procesie wyboru formy dystrybucji; Rekacje konsumen tów na działania promocyjne. R.3 Konsument w centrum strategii marketingowej: Podział rynku na segmenty; Strategie pozycjonowania do stosowane do reguł postępowania konsumentów; Konsument w polityce rozwoju nowego produktu; Kształtowanie stra tegii dystrybucji i poziomu obsługi klienta; Przesłanki polityki cenowej przedsiębiorstwa; Komunikowanie się przedsiębiorstwa z rynkiem. R.4 Relacje z kilentem jako podstawa marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem: Założenia marketingu relacyjnego; Relacje przedsiębiorstwaz podmiotami zewnętrznymi i wewnętrzynymi; Czynniki wpływające na relacje przedsiębiorstwa z podmiotami otoczenia; Instrumenty kształtowania więzi przedsiębiorstwa z klientem; Uwarunkowania i kerunki działań służących umieszczeniu klienta w centrum strategii przedsiębiorstwa. R.5 Kształtowanie satysfakcji klienta: Istota i podstawy pomiaru satysfakcji klienta; Sposoby kształtowania satysfakcji klienta; Bazy danych o klientach; Stosowanie form komunikacji online; Usługi prokonsumenckie w przedsiębiorstwie; Program badania i pomiaru satysfakcji klientów; Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Zachowania organizacyjne – rola jednostki 1.1. Koncepcja zachowań organizacyjnych 1.2. Jednostka w organizacji 1.3. Stosunki między jednostką a organizacją 1.4. Osobowość jednostki 1.5. Postawa jednostki 1.6. Percepcja jednostki 1.7. Stres jednostki 1.8. Kreatywność jednostki 1.9. Skuteczność zachowania jednostki 2. Zachowania grupowe 2.1. Pojęcie grupy 2.2. Teorie, normy, zachowania grupowe i decyzje w grupie 2.3. Konflikty 2.4. Komunikacja w grupie 3. Zachowania międzyorganizacyjne 3.1. Specyfika zachowań międzyorganizacyjnych 3.2. Rola negocjacji w zachowaniach międzyorganizacyjnych 3.3. Kultura organizacyjna a zachowania organizacyjne 4. Praktyka zachowań organizacyjnych 4.1. Badanie zachowań organizacyjnych w przedsiębiorstwie 4.2. Badanie zachowań organizacyjnych pracowników – rola lidera 4.3. Testowanie zachowań organizacyjnych – przykłady.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zachowania organizacyjne jako nauka; 2. Uwarunkowania zachowań indywidualnych; 3. Uwarunkowania zachowań grupowych; 4. Uwarunkowania zachowań międzyorganizacyjnych; 5. Zmiana jako element zachowań organizacyjnych; 6. Kształtowanie zachowań organizacyjnych poprzez motywowanie; 7. Konflikty i ich wpływ na zachowania ludzi w organizacjach; 8. Dylematy i wyzwania w zakresie kształtowania zachowań organizacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Uwarunkowania zachowań indywidualnych w organizacji, 2. Zachowania organizacyjne w wymiarze grupowym, 3. Komunikowanie się jako instrument kształtowania pożądanych zachowań organizacyjnych, 4. Konflikty w organizacji, 5. Kultura organizacji, 6. Przywództwo i style kierowania, 7. Wybrane teorie motywacji, 8. Procesy uczenia się organizacji jako zmiana zachowań organizacyjnych, 9. Zmiana i doskonalenie organizacji, 10. Różnorodność kulturowa w organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1.Organizacja jako system społeczny: Istota, cele i zadania organizacji; Ludzie w organizacji, ich role i powiązania. 2.Zarządzanie funkcjonowaniem i rozwojem organizacji: Sztuka zarządzania organizacjami; Projektowanie rozwoju i przyszłości organizacji. 3.Aktywność zawodowa i zachowania w organizacji: Osobowość i kompetencje pracowników oraz ich pozyskiwanie; Zachowania pracowników w organizacji. 4.Dysfunkcje w zachowaniach ludzi: Patologia zachowań w środowisku pracy; Konflikty w organizacji i ich rozwiązywanie. 5.Stres w środowisku pracy: Stres pracowniczy; Stres menedżerski. 6.Doskonalenie kierowania ludźmi: Proces i style kierowania ludźmi; Stymulowanie zaangażowania w zadania organizacji. 7.Doskonalenie się menedżera w sztuce kierowania: Menedżer i jego zadania w nowoczesnej organizacji; Doskonalenie umiejętności i stylu pracy menedżera. Uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Wprowadzenie do nauki o zachowaniach organizacyjnych, R.2 Czynniki wpływające na osobowość i jej wpływ na człowieka w środowisku pracy, R.3 Percepcja człowiek a w rozumieniu środowiska pracy, R.4 Wartości w zachowaniach pracowników i ich diagnoza, R.5 Motywacja w firmie, R.6 Istota, przyczyny i etapy istnienia grupy, R.7 Kształtowanie i pomiar satysfakcji z pracy, R.8 Podejmowanie decyzji, R.9 Porozumiewanie się w organizacji i jego ulepszanie, R.10 Koncepcje i działania kierownika i przywódcy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania organizacyjne w teorii i praktyce zarządzania / Urszula Gros. - Wyd. 1- 3 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2003. - 220 s. : tab. ; 24 cm.
R.1 Wprowadzenie do nauki o zachowaniach organizacyjnych, R.2 Czynniki wpływające na osobowość i jej wpływ n a człowieka w środowisku pracy, R.3 Percepcja człowiek a w rozumieniu środowiska pracy, R.4 Wartości w zachowaniach pracowników i ich diagnoza, R.5 Motywacja w firmie, R.6 Istota, przyczyny i etapy istnienia grupy, R.7 Kształtowanie i pomiar satysfakcji z pracy, R.8 Podejmowanie decyzji, R.9 Porozumiewanie się w organizacji i jego ulepszanie, R.10 Koncepcje i działania kierownika i przywódcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podmioty rynku dóbr konsumpcyjnych; 2. Warunki transformacji gospodarczej a zachowania podmiotów rynkowych; 3. Diagnoza i przewidywanie zachowań samorządów lokalnych w warunkach transformacji ustrojowej; 4. Diagnoza i przewidywanie zachowań gospodarstw domowych w warunkach transformacji gospodarczej; 5. Analiza i kierunki rozwoju zachowań rynkowych przedsiębiorstw w warunkach transformacji do gospodarstw rynkowej; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wprowadzenie do psychologii. Psychologia społeczna / red. Wiesław Łukaszewski)
1. Wprowadzenie. Część I: Zachowania prospołeczne. 2. Tradycyjne wyjaśnienia zachowań prostpołecznych. 3. Psychospołeczne teorie zachowań prospołecznych. 4. Osobowościowe i środowiskowe wyjaśnienia zachowań prospołecznych. 5. Wpływ efektu obojętnego przechodnia na zachowania prospołeczne. Część II: Zachowania antyspołeczne. 6. Tradycyjne wyjaśnienia zachowań antyspołecznych. 7. Psychospołeczne teorie zachowań antyspołecznych. 8. Osobowościowe i środowiskowe wyjaśnienia zachowań antyspołecznych. 9. Ograniczenia i kontrolowanie zachowań antyspołecznych. Część III: Wpływ mediów na zachowania prospołeczne i antyspołeczne. 10. Zachowania prospołeczne i antyspołeczne a media. 11. Pomoce naukowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści wydania drugiego: Cz. I Prolog: Wprowadzenie do zachowań w organizacji. Cz. II Jednostka w organizacji: Podstawy zachowań indywidualnych; Osobowość i emocje; Podstawowe koncepcje motywacji; Motywacja - od koncepcji do zastosowań; Indywidualne podejmowanie decyzji. Cz. III Grupy w organizacji: Podstawy zachowań grupowych, Zespoły robocze; Komunikacja; Przywództwo i budowanie zaufania; Władza i politykowanie; Konflikt i negocjacje. Cz. IV System organizacyjny: Podstawy struktury organizacyjnej; Technologia i projektowanie pracy; Zasady i praktyka zarządzania zasobami ludzkimi; Kultura organizacji; Zmiana i doskonalenie organizacji; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Spis treści wydania drugiego: Cz. I Prolog: Wprowadzenie do zachowań w organizacji. Cz. II Jednostka w organizacji: Podstawy zachowań indywidualnych; Osobowość i emocje; Podstawowe koncepcje motywacji; Motywacja - od koncepcji do zastosowań; Indywidualne podejmowanie decyzji. Cz. III Grupy w organizacji: Podstawy zachowań grupowych, Zespoły robocze; Komunikacja; Przywództwo i budowanie zaufania; Władza i politykowanie; Konflikt i negocjacje. Cz. IV System organizacyjny: Podstawy struktury organizacyjnej; Technologia i projektowanie pracy; Zasady i praktyka zarządzania zasobami ludzkimi; Kultura organizacji; Zmiana i doskonalenie organizacji; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (5 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do zachowań w organizacji. 2. Osobowość i wartości. 3. Postrzeganie i indywidualne podejmowanie decyzji. 4. Postawy w pracy. 5. Koncepcje motywacji. 6. Motywacja: od koncepcji do zastosowań. 7. Emocje i nastroje. 8. Podstawy zachowań. 9. Zespoły robocze. 10. Komunikacja. 11. Przywództwo. 12. Władza i politykowanie. 13. Konflikt i negocjacje. 14. Podstawy struktury organizacyjnej. 15. Kultura organizacji. 16. Zmiana w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie zdrowia i jego uwarunkowania, 2. Salutogenetyczna koncepcja zdrowia Aarona Antonovsky'ego, 3. Zachowania związane ze zdrowiem w środowisku młodzieży akademickiej, 4. Metodologiczne podstawy pracy, 5. Wyniki badań własnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Rozwój badań europejskich nad zachowaniem konsumenta; Teorie i modele zachowań konsumenta; Konsument - opis i pomiar; Postawy i procesy podejmowania decyzji; Uspołecznienie i style życia; Zachowanie konsumenta w ujęciu kulturowym; Psychologia ekonomiczna; Semiotyka konsumpcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
1. Wprowadzenie i przegląd omawianych zagadnień. Cz.I Czynniki makro w konsumpcji : 2. Rozwój demograficzny, 3. Czynniki kulturowe, 4. Podaż i korzystanie z produktów i usług, 5. Konsumeryzm i polityka wobec konsumenta. Cz.II Procesy podstawowe : 6. Spostrzeganie i kategoryzacja pojęciowa, 7. Struktura znaczenia a wartość, 8. Motywacja a zachowanie kosumenta, 9. Postawy i emocje, 10. Procesy uczenia się, 11. Procesy podejmowania decyzji, 12. Sytuacja a zachowanie. Cz.III Procesy społeczne : 13. Rodzina a produkcja gospodarstwa domowego, 14. Grupy odniesienia, 15. Innowacje, 16. Styl życia i konsumpcja czasu, 17. Korzystanie ze środków masowego przekazu, 18. Robienie zakupów, 19. Zachowanie finansowe, 20. Grupy wiekowe i etniczne konsumentów. Cz.IV Procesy posprzedażne : 21. Zadowolenie konsumenta i reklamacje, 22. Konsumpcja a środowisko, 23. Dobrobyt i własność. Cz.V Zastosowania : 24. Segmentacja rynku i różnicowanie produktów, 25. Badania nad zachowaniem konsumenta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej