Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(211)
IBUK Libra
(35)
ebookpoint BIBLIO
(5)
Forma i typ
Książki
(206)
Publikacje naukowe
(42)
E-booki
(40)
Publikacje fachowe
(39)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Czasopisma
(5)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(150)
tylko na miejscu
(135)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(155)
Czytelnia
(139)
Autor
Radzicki Józef
(8)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(8)
Gerrig Richard J. (1959- )
(4)
Jaworska Aleksandra
(4)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(4)
Knapp Julie
(4)
Kożusznik Barbara
(4)
Lewicka Maria
(4)
Materska Maria (1942- )
(4)
Armstrong Michael (1928- )
(3)
Binder Marek
(3)
Czerniawska Ewa
(3)
Czerniawska Ewa (1955- )
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(3)
Heszen-Niejodek Irena (1942- )
(3)
Jachnis Anna (1959- )
(3)
Jarmocik Anna
(3)
Kalat James W. (1946- )
(3)
Kalicka-Karpowicz Zuzanna
(3)
Klasińska Barbara
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Mruk Henryk (1948- )
(3)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Sikorski Czesław (1943- )
(3)
Sęk Helena (1938- )
(3)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(3)
Turnbull Carolline
(3)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(3)
Urban Bronisław
(3)
Zagrodzki Michał
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Białoszewski Dariusz
(2)
Borzucka-Sitkiewicz Katarzyna
(2)
Colonna-Kasjan Daniela
(2)
Deptuła Maria
(2)
Dobrakowski Paweł
(2)
Domański Tomasz
(2)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Eysenck Hans (1916-1997)
(2)
Eysenck Michael W. (1944- )
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Gawlik Ewa
(2)
Grabowska Anna
(2)
Gros Urszula
(2)
Grusiewicz Mirosław
(2)
Grzegorzewska Maria Katarzyna
(2)
Górska Teresa
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Juchnowicz Marta (1948- )
(2)
Kaczmarek Mirosława
(2)
Kaiser Jan
(2)
Korabiewska Izabela
(2)
Kowlaczewska Joanna
(2)
Kołakowski Artur
(2)
Kramer Józefa (1930- )
(2)
Król-Fijewska Maria
(2)
Kuniecki Michał
(2)
Laskowski Mirosław
(2)
Lewandowska Monika
(2)
Lulek Barbara
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Myers David G
(2)
Nowak Andrzej (1953- )
(2)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(2)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(2)
Piasecka Małgorzata
(2)
Praszkier Ryszard (1945- )
(2)
Pużyński Stanisław (1936-2015)
(2)
Robbins Stephen P
(2)
Rogozińska-Pawełczyk Anna
(2)
Sadowski Bogdan (1932- )
(2)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(2)
Suchecki Jacek
(2)
Syrek Ewa
(2)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(2)
Turek Dariusz
(2)
Unterschutz Alicja
(2)
Waliś Robert
(2)
Wciórka Jacek
(2)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(2)
Wrońska Marta
(2)
Zagrodzka Jolanta
(2)
Łabuz-Roszak Beata
(2)
Łuczyński Jan
(2)
Alberti Robert Emmons Michael
(1)
Anderson Liz McKendry (1961- )
(1)
Andruszko Robert
(1)
Antonides Gerrit
(1)
Artemenko Lina
(1)
Asmoah Emmanuel Selase
(1)
Attwood Tony
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Baer Jean
(1)
Baka Łukasz
(1)
Balcerzyk Robert
(1)
Bandura Albert
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(42)
2010 - 2019
(71)
2000 - 2009
(116)
1990 - 1999
(20)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(34)
Kraj wydania
Polska
(247)
Stany Zjednoczone
(2)
Rosja
(1)
Język
polski
(246)
angielski
(3)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Logopedzi
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Zachowanie
(86)
Zachowanie organizacyjne
(32)
Psychologia
(26)
Psychologia społeczna
(21)
Zachowania konsumentów
(21)
Kultura organizacyjna
(18)
Motywacja
(18)
Organizacja
(18)
Osobowość
(18)
Konsumenci
(17)
Stres
(16)
Uczucia
(16)
Uczenie się
(15)
Zaburzenia zachowania
(14)
Zachowanie prospołeczne
(13)
Zarządzanie
(13)
Postawy
(12)
Psychoterapia
(12)
Relacje międzyludzkie
(12)
Marketing
(11)
Pamięć
(11)
Stosunki interpersonalne
(11)
Decyzje
(10)
Dziecko
(10)
Konsumenci (ekon.)
(10)
Młodzież
(10)
Przywództwo
(10)
Kadry
(9)
Niedostosowanie społeczne
(9)
Organizacje
(9)
Psychologia rozwojowa
(9)
Zaburzenia psychiczne
(9)
Zespół ADHD
(9)
Zmysły
(9)
Autyzm
(8)
Dziecko autystyczne
(8)
Dziecko trudne
(8)
Układ nerwowy
(8)
Inteligencja (psychologia)
(7)
Menedżerowie
(7)
Mózg
(7)
Poznanie
(7)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(7)
Genetyka zachowania
(6)
Psychologia pracy
(6)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(6)
Sen
(6)
Zachowania prozdrowotne
(6)
Zachowania ryzykowne
(6)
Świadomość
(6)
Depresja psychiczna
(5)
Jakość życia
(5)
Język
(5)
Metody badawcze
(5)
Neuropsychologia
(5)
Praca zespołowa
(5)
Psychologia młodzieży
(5)
Psychologia zarządzania
(5)
Radzenie sobie ze stresem
(5)
Reklama
(5)
Satysfakcja konsumentów
(5)
Stosowana analiza zachowania
(5)
Studenci
(5)
Wzrok
(5)
Zaangażowanie pracowników
(5)
Choroby psychiczne
(4)
Fizjologia człowieka
(4)
Konsumpcja (ekonomia)
(4)
Lojalność konsumentów
(4)
Motywacja pracy
(4)
Nałóg
(4)
Odporność psychiczna
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Psychologia zdrowia
(4)
Rodzina
(4)
Socjalizacja
(4)
Spożycie
(4)
Zaburzenia emocjonalne
(4)
Zdrowie psychiczne
(4)
Agresywność
(3)
Asertywność
(3)
Badania marketingowe
(3)
Choroby dziecięce
(3)
Diagnoza psychologiczna
(3)
Epidemie
(3)
Hormony
(3)
Interakcje społeczne
(3)
Internet
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Kształcenie
(3)
Marketing partnerski
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Młodzież trudna
(3)
Narząd ruchu
(3)
Nastolatki
(3)
Neurobiologia
(3)
Patologia społeczna
(3)
Temat: dzieło
Wychowanie Fizyczne (czasopismo ; Poznań)
(1)
Temat: czas
2001-
(21)
1989-2000
(6)
1901-2000
(3)
1989-
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(15)
Europa
(5)
Ameryka Północna
(1)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Azja
(1)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Japonia
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Preszów (Słowacja)
(1)
Rosja
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(59)
Opracowanie
(25)
Praca zbiorowa
(16)
Monografia
(12)
Poradnik
(11)
Czasopismo naukowe
(4)
Materiały pomocnicze
(4)
Czasopismo pedagogiczne
(3)
Dane statystyczne
(2)
Raport z badań
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Antologia
(1)
Artykuły
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Glosy (dopiski)
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Porady internetowe
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(56)
Zarządzanie i marketing
(50)
Socjologia i społeczeństwo
(23)
Edukacja i pedagogika
(22)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(18)
Medycyna i zdrowie
(17)
Biologia
(5)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Nauka i badania
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
251 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera: ROZDZIAŁ 1. Media społecznościowe na rynku międzynarodowym: 1.1. Charakter mediów społecznościowych; 1.2. Podział i specyfika wybranych mediów społecznościowych; 1.2.1. Komunikatory internetowe; 1.2.2. Serwisy społecznościowe; 1.3. Zalety i wady „bycia connected”; 1.4. Media społecznościowe na mapie świata – z uwzględnieniem badanych krajów; 1.4.1. Dostęp do internetu oraz użytkowanie mediów społecznościowych na świecie – generalne statystyki; 1.4.2. Charakterystyka mediów społecznościowych na wybranych rynkach; 1.5. Kto jest głównym użytkownikiem mediów społecznościowych?; Różnice między generacjami X, Y i Z. ROZDZIAŁ 2. Badania na rynku międzynarodowym: 2.1. Specyfika badań międzynarodowych; 2.2. Metodyka badania empirycznego dotyczącego wykorzystania serwisów społecznościowych na rynkach zagranicznych; 2.2.1. Charakter badań; 2.2.2. Zakres przestrzenny; 2.2.3. Metoda badawcza; 2.2.4. Metoda doboru próby oraz jej wielkość; 2.2.5. Ograniczenia badania; 2.3. Charakterystyka badanej próby; 2.3.1. Charakterystyka respondentów; 2.3.2. Częstotliwość używania mediów społecznościowych. ROZDZIAŁ 3. Znaczenie mediów społecznościowych z perspektywy indywidualnych użytkowników – wyniki badań międzynarodowych: 3.1. Rola mediów społecznościowych w kształtowaniu zachowań konsumentów; 3.2. Rola mediów społecznościowych w zakresie edukacji; 3.3. Rola mediów społecznościowych w zakresie komunikacji i rozrywki; 3.4. Rola mediów społecznościowych w pracy. Podsumowanie. Bibliografia. Spis rysunków. Spis tabel. Aneks. Media społecznościowe – wykorzystanie. Media społecznościowe a zachowania konsumenta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Książka jest pierwszą na polskim rynku wydawniczym publikacją, która w sposób uporządkowany i kompleksowy przedstawia zagadnienia związane ze sposobem prezentacji produktów zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w witrynach internetowych. Sukces w handlu wynika w znacznej mierze z umiejętności dostarczenia nabywcom unikatowych doświadczeń zakupowych. Za te ostatnie odpowiada merchandising. Opisane w książce i zilustrowane licznymi przykładami oraz rysunkami techniki merchandisingowe są powiązane z rozległą wiedzą dotyczącą zachowań nabywców. Dają solidną podstawę teoretyczną do tworzenia środowiska handlowego zapewniającego wysoki poziom doświadczeń zakupowych nabywcom.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
1. Skłonność do nieplanowanych zakupów w dotychczasowych badaniach; 2. Typologia zakupów nieplanowanych; 3. Typologia polskich konsumentów; 4. Zwyczaje konsumentów różniących się strukturą motywacji do kupowania nieplanowanego; 5. Charakterystyka osobowościowa konsumentów różniących się motywacją do zakupów nieplanowanych; 6. Polski konsument a badania zachodnie; 7. Patomechanizmy, diagnoza, wskazówki terapeutyczne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Wstęp do polskiego wydania; Wprowadzenie; Udało nam się!; Część 1. Zrozumieć wzmocnienie, aby osiągnąć zmianę zachowania Rozdział 1. Ochota na złoto Rozdział 2. Czym jest wzmocnienie? Rozdział 3. Zmiana zachowania jest decydująca Rozdział 4. Oddziaływanie na zmianę zachowania Część 2. Tworzenie fundamentów Rozdział 5. Ogólne informacje na temat 7 zasad wzmocnienia Rozdział 6. Zasada 1: Opanuj 3 fazy, aby uzyskać rezultaty Rozdział 7. Zasada 2: Zlikwiduj 5 luk wzmocnienia Rozdział 8. Zasada 3: Osiągnij mierzalną zmianę zachowania Rozdział 9. Podsumowanie tworzenia fundamentów Część 3. Zaangażowanie Rozdział 10. Zasada 4: Zapewnij idealny efekt push and pull Rozdział 11. Zasada 5: Wytwórz tarcie i wyznacz kierunek Rozdział 12. Zasada 6: Płyń z przepływem wzmocnienia Rozdział 13. Podsumowanie zaangażowania Rozdział 14. Zasada 7: Umieść uczestnika szkolenia centrum Część 4. Analiza twojego programu wzmocnienia Rozdział 15. Znajdowanie równowagi dzięki dźwigni wzmocnienia Rozdział 16. Tworzenie komunikatów wzmacniających Rozdział 17. Wzmocnienie dla różnych rodzajów szkoleń Rozdział 18. Wprowadzanie Twojego programu wzmocnienia Rozdział 19. Sore -Made Załącznik. Narzędzia do stworzenia programu wzmocnienia; Źródła; O autorach; O Mindmarker; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nieletni w świetle przepisów prawnych i badań kryminologicznych; 2. Charakterystyka psychologiczna motywacji; 3. Zachowania antyspołeczne w ujęciu psychologicznym, pedagogicznym i prawnym; 4. Zachowania prospołeczne- indywidualny i społeczny kontekst pomagania innym; 5. Metodologia badań własnych; 6. Motywacja zachowań prospołecznych i antyspołecznych młodzieży- cechy procesu motywacyjnego; 7. osobowościowe tło motywacyjne zachowań prospołecznych i antyspołecznych; 8. Środowiskowe tło motywacyjne- znaczenie społecznego uczenia się, dynamiki grupowej i więzi emocjonalnych w genezie zachowań prospołecznych i antyspołecznych; 9. Sytuacyjne tło motywacyjne zachowań prospołecznych i antyspołecznych; 10. Motywacja zachowań prospołecznych i antyspołecznych nieletnich- podsumowanie wyników, kierunki dalszych badań
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Historia i przegląd: Zakres niniejszej pracy; Zanim zrodziły się poglądy naukowe; Pierwsze poglądy naukowe; Fizjologia; Ewolucja; Psychologia eksperymentalna, psychiatria i etologia; Genetyka zachowań, socjobiologia i psychologia ewolucji; Neurologia i endokrynologia; Perspektywa kulturowa; Metody naukowe. R.2 Ewolucja motywacji i emocji: Ewolucję łatwo dostrzec w powszechnych obserwacjach; Ewolucja motywacji; Ewolucja stanów emocjonalnych. R.3 Genetyka, uczenie się i rozwój: Zachowania wrodzone a zachowania wyuczone; Perspektywa genetyk zachowań Interakcje zachodzące w trakcie rozwoju. R.4 Zarys perspektywy fizjologicznej: Ogólny opis struktur i osiągnięć ewolucyjnych; Struktury o największym znaczeniu dla motywacji i emocji. R.5 Pragnienie, głód i wydalanie: Pragnienie; Głód i sytość; Określone apetyty; Wydalanie i obrzydzenie. R.6 Ból, lęk i ukojenie: Ból; Termoregulacja; Lęk. R.7 Rozmnażanie: Strategie rozrodcze a ewolucja; Neuroendokrynoligiczne podstawy zachowań seksualnych; Orientacja seksualna; Menstruacja, ciąża i karmienie. R.8 Pobudzenie i stres: Stres i GAS; Adaptacja krótko terminowa; Przystosowanie długoterminowe; Zespół stresu pourazowego. R.9 Gniew, nienawiść i agresja: Formy grożenia i agresji; Dominacja i podporządkowanie; Gniew ludzki i jego oznaki; Różnice płciowe i podstawy neuroendoktrynologiczne; Zmiany ednokrynologiczne wynikające ze statusu społecznego; Neurologiczne podstawy agresji; Frustracja a rozdrażnienie; Rola procesów uczenia się w okazywaniu agresji; Zabójstwo; Dzieciobójstwo i nadużycia względem dzieci; Wojna, ewolucja człowieka i motywacja żołnierzy. R.10 Szczęście, smutek i strategie radzenia sobie: Prezentacja stanów afektywnych; Stany afektywne; Zachowania zagrażające życiu. R.11 Miłość i przywiązanie: Relacje rodzic-dziecko; Relacje między rodzeństwem i rówieśnikami; Więzi partnerskie. R.12 Motywacja do nauki: Zacięcie badawcze i ciekawość Zabawa; Przyzwyczajanie, wyczulanie i klasyczne warunkowanie emocji; Wzmocnienie i kara; Neurologiczne podstawy wzmocnienia i zahamowania; Wzmocnienie warunkowe i cele nabyte; Kontrola wewnętrzna i zewnętrzna; Zarażanie, naśladownictwo, uczenie się pośrednie i kultura; Zachęta a wzmocnienie u zwierząt inteligentnych; Edukacja, rozwój poznawczy i osiągnięcia. R.13 Konflikty motywacyjne: Dążenie ku-unikanie; Wielokrotne dążenie ku-unikanie, zmartwienie i niepokój; Zahamowania korowe i uwydatnianie emocji; Zwłoka w gratyfikacji; Mechanizmy obronne i rozwiązania irracjonalne; Dysonans poznawczy; Racjonalne podejmowanie decyzji; Hierarchia popędów; Podejmowanie ryzyka. R.14 Ja, rodzina i społeczność: Źródła emocji społecznych wyższego rzędu; Wyrażanie emocji społecznych wyższego rzędu; Osobowość i okoliczności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mózg a zachowanie / red. nauk. Teresa Górska, Anna Grabowska, Jolanta Zagrodzka. - Wyd .3 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2005. - 668 s. : fot., rys., wykr. ; 24 cm.
1. Biologia molekularna przetwarzania informacji przez komórki nerwowe. 2. Neuroprzekaźniki i ich receptory. 3. Neuron i sieci neuronowe. 4. Komórka glejowa - partner neuronu. 5. Mózg a układ odpornościowy. 6. Rozwój osobniczy mózgu ssaków. 7. Ewolucja mózgu ssaków. 8. Percepcja. 9. Zaburzenia widzenia powstałe w wyniku wczesnej deprywacji wzrokowej. 10. Rola rdzenia kręgowego pnia mózgu w zachowaniu ruchowym. 11. Mechanizmy sterowania ruchami dowolnymi. 12. Wpływ informacji dotykowych i bólowych na zachowanie ruchowe. 13. Stres i ból. 14. W poszukiwaniu molekularnych mechanizmów pamięci. 15. Anatomiczne podstawy pamięci. 16. Procesy warunkowania. 17. Neurofizjologiczne mechanizmy zachowania emocjonalnego. 18. Depresje i uzależnienia lekowe. 19. Lateralizacja funkcji psychicznych w mózgu człowieka. 20. Mózgowe mechanizmy mowy. 21. Mózg, płeć i hormony. 22. Starzenie się układu nerwowego. 23. Choroba Alzheimera. 24. Neuroplastyczność. 25. W poszukiwaniu integracyjnych mechanizmów działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Mózg a zachowanie / red. nauk. Teresa Górska, Anna Grabowska, Jolanta Zagrodzka. - Wyd . 3 zm. - 4 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2012. - 668 s. : fot., rys., wykr. ; 24 cm.
1. Biologia molekularna przetwarzania informacji przez komórki nerwowe. 2. Neuroprzekaźniki i ich receptory. 3. Neuron i sieci neuronowe. 4. Komórka glejowa - partner neuronu. 5. Mózg a układ odpornościowy. 6. Rozwój osobniczy mózgu ssaków. 7. Ewolucja mózgu ssaków. 8. Percepcja. 9. Zaburzenia widzenia powstałe w wyniku wczesnej deprywacji wzrokowej. 10. Rola rdzenia kręgowego pnia mózgu w zachowaniu ruchowym. 11. Mechanizmy sterowania ruchami dowolnymi. 12. Wpływ informacji dotykowych i bólowych na zachowanie ruchowe. 13. Stres i ból. 14. W poszukiwaniu molekularnych mechanizmów pamięci. 15. Anatomiczne podstawy pamięci. 16. Procesy warunkowania. 17. Neurofizjologiczne mechanizmy zachowania emocjonalnego. 18. Depresje i uzależnienia lekowe. 19. Lateralizacja funkcji psychicznych w mózgu człowieka. 20. Mózgowe mechanizmy mowy. 21. Mózg, płeć i hormony. 22. Starzenie się układu nerwowego. 23. Choroba Alzheimera. 24. Neuroplastyczność. 25. W poszukiwaniu integracyjnych mechanizmów działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Psychologia / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ISSN 1898-0473 ; Nr 3)
1. Internet jako środowisko funkcjonowania człowieka. 2. Charakterystyka nadmiernego używania Internetu. 3. Nadmierne używanie Internetu - założenia teoretyczne badań. Problem i metoda badań własnych. 4. Analiza i dyskusja wyników. 5. Podsumowanie wyników prac badawczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Popkultura i Media / red. nauk. Wiesław Godzic)
1. Umysł rodem z sawanny. Natura ludzka oczami psychologów ewolucyjnych. 2. Czy telewizja jest dla idiotów? O rzeczywistości uciśnionej przez hiperrzeczywistość, 3. Panieniki z okienka. Dlaczego ekran ocieka seksem?, 4. Mściciele, zębiska i ciemne moczary. Sensacja, thiller i horror jako kopalnia danych o człowieku, 5. Salwy śmiechu z pudełka. komedia, sitcom i inne rozweselacze, 6. Fabuła zlepiona z fajerwerków. Reguła punktu kulminacyjnego i scenariusz optymalny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Depresja. Co czujesz? Co pomaga? Karta pokazowa; Depresja. Co czuję?; Ja i moje problemy; List do siebie; Moje życie obecnie; Moje życie w przyszłości; Jak zmienić myślenie? Karta pokazowa; Moje negatywne myśli. To nie fakty!!!; Pozytywne myślenie; Zmiana; Myśli moje i innych; Moje cele w życiu; 8 kroków do pokonania depresji. Karta pokazowa; Najlepsze Ja; Przemoc to… Karta pokazowa; Czy doświadczam przemocy?; Myśli – emocje – zachowania; Moja złość, mój lęk; Osoba stosująca przemoc. Karta pokazowa; Złość – agresja – przemoc; Moje pozytywne/negatywne strony; Jak często stosuję wybrane strategie radzenia sobie ze złością?; Jak sobie poradzić z cyberprzemocą? Karta pokazowa; Czy stosuję cyberprzemoc?; Zanim „coś” wrzucisz do sieci. Karta pokazowa; Czy potrafię chronić się przed cyberprzemocą?; Jesteś świadkiem przemocy? Karta pokazowa; Moje strategie antyprzemocowe; Etapy żałoby. Karta pokazowa; Na pożegnanie – dziękuję; Moja żałoba – objawy; W pamięci na zawsze; List do…; Tęsknię…; Pamiętam… Dziękuję; Moje wspomnienia; Jak sobie poradzić z żałobą? Karta pokazowa; Co mówić, a czego nie mówić osobie w żałobie; Wymień 2 rzeczy, które… Gra planszowa; Moje TOP wartości; Moje sukcesy; Czy lubię siebie?; Ja – Ja; Ja – szkoła; Ja – inni; Moje zainteresowania; Moje mocne i słabe strony; Jak się widzę za 10 lat?; Co dziś czujesz?; Złote zasady rozwoju umiejętności emocjonalno-społecznych nastolatków. Karta pokazowa; SMS wdzięczności; Doceniam moje życie; Słoik wdzięczności; Doceniam; Życzliwość i empatia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy zarządzania: Zarządzanie organizacją- pojęcia podstawowe; Główne kierunki ewolucji koncepcji zarządzania; Strategia organizacji; Struktura organizacyjna; Zmiany organizacyjne; 2. Zachowania organizacyjne: Kultura organizacyjna; Władza organizacyjna; Motywacja członków organizacji; Kooperacja społeczna w organizacji; Komunikacja społeczna w organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
W niniejszym numerze czasopisma zamieszczono cztery artykuły naukowe oraz jedną rekomendację książki. Przedmiotem pierwszego artykułu jest charakterystyka wybranych aktualnych trendów żywieniowych i dietetycznych. Wskazano na istotę, korzyści oraz ograniczenia wynikające ze stosowania diety wegetariańskiej, wegańskiej i fleksitariańskiej, diety eliminacyjnej (diet bezglutenowej i bez laktozy), diety o niskim indeksie glikemicznym, diety w insulinooporności, diety wpływającej na zdrowie psychiczne (tzw. żywności komfortowej, żywności wpływającej pozytywnie na nastrój i emocje i uważnego jedzenia), oraz diet, które mają na celu elimanację marnotrawstwa jedzenia (tzw. zero odpadów, mniej odpadów, ekologiczna konsumpcja).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Rozwój badań marketingowych wyraża się w powstawaniu nowych form pomiaru oraz zaawansowanych metod analizy danych bazujących na zastosowaniu podejść ilościowych i jakościowych oraz wykorzystaniu technologii informacyjnej. Ważną przesłanką rozwoju tych metod i technik jest konieczność zwiększenia efektywności działań z zakresu marketingu. Dzięki wykorzystywaniu rozwiniętych metod pomiaru działań marketingowych i ich efektów osiągana wiedza rynkowa umożliwia przedsiębiorstwom i innym organizacjom podejmowanie bardziej skutecznych i efektywnych decyzji. W artykule K. Mazurek-Łopacińskiej i M. Sobocińskiej przedstawiona została koncepcja kryteriów oceny organizacji oraz celów i zasad pomiaru wizerunku uczelni jako podmiotu rynku. Zaprezentowany sposób podejścia do pomiaru wizerunku organizacji może stanowić odniesienie także dla innych podmiotów działających na rynku. Z uwagi na istotny związek wizerunku organizacji z marką oraz jej rolę w postrzeganiu i tworzeniu rzeczywistości społecznej pokazano wykorzystanie zarówno technik jakościowych, takich jak pogłębiony wywiad indywidualny – Individual In- Depth Interview (IDI), analiza fotografii socjologicznej (interpretacja semiologiczna), jak i badań ilościowych w konstruowaniu tożsamości jednostki, która występując na rynku, przejawia różne postawy i zachowania wobec marki. W artykule M. Pałys pokazano także narzędzia mierzące poziom wiedzy i identyfikacji respondenta z marką. Funkcjonowanie jednostek w coraz szerszych i bardziej złożonych sieciach społecznych stawia problem mechanizmu przenoszenia postaw, grupowania się postaw oraz poziomu zaraźliwości społecznej postaw konsumenckich. Metoda przedstawiona w artykule A. Zbieg stanowi ciekawą propozycję bazującą na wykorzystaniu zmiennych psychologicznych i sieci relacji społecznych konsumenta w badaniu zaraźliwości postaw. Nowym obszarem w badaniach marketingowych jest przestrzeń międzykulturowa, a przykładem ich zastosowania są zogniskowane wywiady prowadzone w wielokulturowych grupach. Wyniki takich wywiadów wraz z ich interpretacją znajdujemy w artykule K. Pilarczyk-Bal. Wśród statystycznych metod eksploracyjnych autorzy proponują własne rozwiązania oparte na zastosowaniu znanych metod. Dotyczy to w szczególności technik analizy korespondencji wykorzystanej w artykule A. Stanimir do analizy danych personalnych. Kolejne artykuły umieszczone w niniejszym zbiorze dotyczą różnych obszarów aplikacji badań rynkowych związanych zarówno z kształtowaniem relacji miedzy podmiotami rynku, zwłaszcza relacji z klientami (artykuł A. Krzepickiej ), jak i funkcji zarządzania marketingowego (planowania kampanii i kontroli marketingowej: M. Daszkiewicz i W. Kowal) oraz instrumentów marketingowych (marki, cen, sprzedaży osobistej, dystrybucji: R. Żabiński, P. Waniowski, M. Rynkiewicz, A. Oczachowska, M. Śliczna).W artykułach tych prezentowane są różne podejścia metodyczne i wyniki przeprowadzonych badań. Istotny charakter wdrożeniowy mają prezentowane w niniejszym numerze Prac Naukowych wyniki australijskich badań dotyczące interfejsu marketingu, finansów i IT i ich przełożenie na sytuacje w polskich przedsiębiorstwach (G. Golik-Górecka). Inni autorzy, poszukując źródeł innowacyjności przedsiębiorstw, przedstawiają potencjał tkwiący w nauce i analizują wpływ przedsiębiorczości akademickiej na pobudzanie tej innowacyjności (M. Haberla). Na uwagę zasługują także artykuły poświęcone analizie zachowań konsumentów na wybranych rynkach, zwłaszcza na rynku kultury (G. Światowy, U. Żebrowska- Kasprzak) oraz sytuacji na rynku pracy w Polsce (A. Kubów). Artykuły te oparte na wykorzystaniu wyników własnych badań ankietowych oraz wnikliwej analizie bogatego zestawu źródeł wtórnych rozszerzają pole poznania i pozwalają na formułowanie ciekawych i ważnych wniosków.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Oddajemy do rąk Państwa kolejny numer naszego czasopisma. Tym razem prezentujemy artykuły mocno zróżnicowane tematycznie, reprezentujące bardzo różne dziedziny współczesnych nauk o zarządzaniu. Poszczególne opracowania różnią się nie tylko tematyką badawczą, ale i zastosowaną koncepcją badań. W pierwszym rzędzie zwracamy uwagę na publikacje oparte na badaniach empirycznych, które dominują w tym numerze naszego periodyku. Obejmują one rozpoznanie tak różnych zagadnień, jak wpływ klastrów na rozwój przedsiębiorczości w województwie lubelskim (M. Ginter), sposób wyboru miejsc zakupów przez konsumentów (S. Urban, M. Michałowska), wpływ kryzysu na hotelarstwo w Europie i w Polsce (K. Szydłowska), analiza czynników wpływających na realizację funkcji personalnej (W. Szumowski) oraz sposób wypełniania funkcji właściciela w spółkach Skarbu Państwa (I. Postuła). Ważne z punktu widzenia polityki redakcji są artykuły poświęcone kwestiom metodycznym. Wobec generalnego deficytu tego typu opracowań w krajowych naukach o zarządzaniu publikacje rozwijające koncepcje i metody badawcze uważamy za cenne. Do tego nurtu wśród prezentowanych w czasopiśmie należą artykuły dotyczące metod badania wpływu nazw marek na zachowania nabywców (A. Krycia-Chomińska), sposobów pomiaru kultury organizacyjnej na potrzeby zarządzania talentami (T. Ingram) oraz metod statystycznej analizy dystrybucji dochodów (I. Blagun, L. Dmytryshyn). Za wartościowe uważamy też artykuły poglądowe, rozwijające i porządkujące wiedzę na temat możliwości implementowania tak ważnych koncepcji dla współczesnego zarządzania, jak monitoring i coaching (J. Mróz), zarządzanie projektami (A. Marciszewska) czy programy ograniczania stresu pracowników (D. Molek-Winiarska).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. "To mi pomogło - pomoże i tobie"; Naucz się być zdrowym, nie neurotycznym; 2. Twoje problemy z asertywnością; 3. Szkoła asertywności; 4. Kontakty z ludźmi; 5. Związki uczuciowe; 6. Aktywne podejście do seksu; 7. Asertwność a samokontrola; 8. Zmiana nawyków- poradnik praktyczny; 9. Depresja, czyli brak bodźców wzmacniających; 10. Jak schudnąć i nie tyć; 11. Problemy mniejszości seksualnych; 12. Asertywność w pracy; 13. Grupa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia na co dzień)
1. Potrzeby emocjonalne dzieci: teoria; 2. Dziecięcy strach i lęk; 3. Smutne dzieci; 4. Zaburzenia zachowania; 5. Nadużycia emocjonalne i fizyczne zaniedbania; 6. Wykorzystywanie fizyczne i seksualne; 7. Rozwód i dzieci; 8. Rodzice, socjalizacja i sprawowanie kontroli; 9. Pomoc psychologiczna dla dzieci- praktyka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biała Seria PTNP / red. Joanna Marszałek-Kawa ; Polskie Tow. Nauk Politycznych)
I. Systemy wyborcze i zachowania wyborcze 1. Rola i zadania Państwowej Komisji Wyborczej w medialnej kampanii wyborczej 2. Zasadność podziału kraju na okręgi wyborcze w wyborach do sejmu - wybrane problemy 3. Lewica w wyborach parlamentarnych 2001-2005 a przekształcenia systemu wyborczego 4. 100 procent wyborców 5. Przyczyny absencji w wyborach parlamentarnych 2005 6. Głos preferencyjny - złudzenie wyboru II. Programy wyborcze 1. Koncepcja prezydentury w ujęciu Prawa i Sprawiedliwości 2. Kwestia niemiecka w kampanii wyborczej Prawa i Sprawiedliwości 2005 r. 3. Polityka zagraniczna w kampanii wyborczej Lecha Kaczyńskiego i Dinalda Tuska - konfrontacja wizji 4. Koncepcje większościowego systemu wyborczego w programach i stanowiskach partii politycznych prezentowanych medialnej kampanii parlamentarnej 2005 r. 5. Polityka ekologiczna w programach wyborczych partii politycznych. Analiza wyborów parlamentarnych 2005 r.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: I. Obserwacja psychologiczna: Znaczenie obserwacji psychologicznej w pracy wychowawczej; Rozwój metody obserwacji psychologicznej; Przedmiot obserwacji; Rodzaje obserwacji psychologicznej; Technika obserwacji; Ukierunkowanie obserwacji; Cechy poprawnych obserwacji; Trudności i błędy w obserwacjach. II. Psychologiczna interpretacja zachowania się: Określenie psychologicznej interpretacji zachowania się; Zagadnienie psychologicznej interpretacji zachowania się w literaturze naukowej; Tłumaczenie zachowania się działaniem aktualnych podniet zewnętrznych; Wyjaśnianie zachowania się za pośrednictwem aktualnych przeżyć psychicznych; wyjaśnianie zachowania się wpływem procesów fizjologicznych; Tłumaczenie zachowania się oddziaływaniem aktualnych warunków środowiskowych; Wyjaśnianie zachowania się wpływem minionych doświadczeń życiowych; Próby zastosowania niektórych teorii psychologicznych przy interpretacji zachowania się dziecka; Teoria odruchów warunkowych a interpretacja zachowania się dziecka; Zakres stosowalności różnych sposobów interpretacji zachowania się. III. Charakterystyki psychologiczne: Określenie charakterystyk; Znaczenie charakterystyk w pracy wychowawczej; Zasady opracowywania charakterystyk; Inwentarze czynności; Główne rodzaje charakterystyk; Charakterystyki zachowania się i charakterystyki osobowości; Charakterystyki swobodne; Charakterystyki opisowe opracowane według planu; Charakterystyki przyczynowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Pojęcie, status i funkcje organizacji społecznych; Religijne i świeckie instytucje filantropijne: od wieków średnich do okresu preindustrialnego; ewolucja towarzystw filantropijnych: od rewolucji przemysłowej do wybuchu II wojny światowej; Organizacje społeczne w okresie dominacji państwowej doktryny opiekuńczości (lata 1950-1975); Zmieniająca się rola organizacji społecznych w okresie transformacji Państwa opiekuńczego i wykształcenie się formuły pomocniczości; Organizacje społeczne w Polsce w okresie przejścia od modelu etatystyczno- kolektywistycznego do modelu neoliberalno-etatystycz- nego polityki społecznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej