Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(35)
IBUK Libra
(8)
Forma i typ
Książki
(34)
E-booki
(8)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje naukowe
(3)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(32)
dostępne
(25)
Placówka
Wypożyczalnia
(25)
Czytelnia
(32)
Autor
Garbarski Lechosław
(3)
Mruk Henryk (1948- )
(3)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Jachnis Anna (1959- )
(2)
Kaczmarek Mirosława
(2)
Kramer Józefa (1930- )
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Zagrodzki Michał
(2)
Antonides Gerrit
(1)
Artemenko Lina
(1)
Asmoah Emmanuel Selase
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Burgiel-Szwec Aleksandra
(1)
Chovancovă M
(1)
Coop Tomasz
(1)
Czernecka Julita
(1)
Danylenko Olena
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Foxall Gordon
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Goldsmith Ronald E
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzega Urszula
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Heilbrunn Benoit
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jankiewicz Jacek
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Khozhylo Irina
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Lambin Jean-Jacques
(1)
Lambkin Mary
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Lis Marcin
(1)
Macełko Marta
(1)
Masiukiewicz Piotr
(1)
Małecka Małgorzata
(1)
Małysa-Kaleta Agata
(1)
Miczyńska-Kowlaska Maria
(1)
Minochkina Olga
(1)
Mącik Dorota
(1)
Niemczyk Agata
(1)
O'Shaughnessy John
(1)
Olejniczak Tomasz
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Pachura Aneta
(1)
Patrzałek Wanda
(1)
Petrivna Irina Krinichnaya
(1)
Pełszyński Jacek
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Popławski Wojciech (1946- )
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raaij Fred van
(1)
Raaij W. Fred van
(1)
Shutyak Yuliya
(1)
Sipa Monika
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Skowron Stanisław
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Sowa Izabela
(1)
Strzyżewska-Kamińska Marianna
(1)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(1)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(1)
Szulce Halina (1939- )
(1)
Szymczak Jadwiga (1929-2010)
(1)
Szymusiak Henryk
(1)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Van Caillie Didier
(1)
Wanninayake Bandara W.M.C
(1)
Wieja Magdalena
(1)
Wojtaszek Henryk
(1)
Wysocka Katarzyna
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Zaltman Gerald
(1)
Zinchenko Viktor
(1)
Łaszkiewicz Anna
(1)
Ławicki Jacek Stanisław
(1)
Światowiec Justyna
(1)
Światowy Grażyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(42)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(42)
angielski
(1)
Temat
Zachowania konsumentów
(21)
Konsumenci
(16)
Konsumenci (ekon.)
(11)
Marketing
(11)
Zachowanie
(6)
Satysfakcja konsumentów
(5)
Decyzje
(4)
Konsumpcja (ekonomia)
(4)
Lojalność konsumentów
(4)
Postawy
(4)
Reklama
(4)
Spożycie
(4)
Badania marketingowe
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Marketing partnerski
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Psychologia
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Badania rynku
(2)
Gospodarstwo domowe
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Rynek (ekonomia)
(2)
Zarządzanie
(2)
Analiza rynku
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Badania jakościowe
(1)
Badania naukowe
(1)
Banki internetowe
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Integracja europejska
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość życia
(1)
Kadry
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Konkurencja
(1)
Kontrola jakości
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Menedżerowie
(1)
Miasta
(1)
Motywacja
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Nałóg
(1)
Nowy produkt
(1)
Obsługa klienta
(1)
Organizacja
(1)
Plan marketingowy
(1)
Popyt
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Public relations
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rola społeczna
(1)
Rynek nieruchomości
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Sprzedaż
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wpływ rówieśniczy
(1)
Wywiad socjologiczny
(1)
Zakupy
(1)
Zogniskowany wywiad grupowy
(1)
Temat: czas
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Opracowanie
(8)
Praca zbiorowa
(4)
Dane statystyczne
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(13)
Psychologia
(6)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
43 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Cz.I Ogólna: R.1 Psychologia i ekonomia; R.2 Problem racjonalności podmiotów ekonomicznych; R.3 Percepcja działań ekonomicznych; R.4 Oczekiwania ekonomiczne i zachowania inwestycyjne; R.5 Własność i posiadanie; R.6 Psychologia pieniądza; R.7 Ekonomiczne przesłanki i efekty dobrostanu psychicznego; R.8 Dylematy społeczne; R.9 W jaki sposób nabywamy pojęcia i wartości ekonomiczne. Cz.II Szczegółowa: R.10 Przedsiębiorczość i podejmowa nie ryzyka; R.11 Finanse behawioralne; R.12 Psychologiczne podstawy marketingu; R.13 Reklama i jej wpływ na zakupy; R.14 Zachowania konsumenckie; R.15 Negocjacje; R.16 Podatki; R.17 Oszczędzanie; R.18 Hazard.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do psychologii i socjologi konsumenta, 2. Procesy informacyjne (uwaga, spostrzeganie, kategoryzacja), 3. Procesy pamięci i uczenia się konsumenta, 4. Procesy podejmowania decyzji konsumenckich, 5. Procesy emocjonalne i motywacyjne konsumenta, 6. Osobowość konsumenta, 7. Satysfakcja konsumenta, 8. Postawy konsumenta a reklama, 9. Reklama jako komunikacja perswazyjna, 10. Zachowanie konsumenta w grupie, 11. Wpływ kultury na zachowanie konsumenta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Cz.I: MARKETING ZORIENTOWANY NA KONSUMENTA: 1. Czym zajmuje się marketing, 2. Dokonywanie wyboru przez konsumenta w teorii i praktyce, Cz.II FUNKCJONOWANIE POZ NAWCZE KONSUMENTA: 3. Procesy spostrzegania, 4. Uczenie się w ujęciu poznawczym i behawiorystycznym, 5. Postawy a zachowanie; Cz.III: 6. Osobowość i styl poznawczy, 7. Motywacja i styl życia, Cz.IV: 8. Otoczenie handlowe konsumenta, 9. Konsument w strukturze społecznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do psychologii konsumenta i reklamy; Modele psychologiczne zachowania się konsumenta; Percepcyjno-decyzyjne aspekty zachowania się konsumenta; Wpływ emocji i motywacji na percepcję reklamy; Osobowość konsumenta a reklama; Satysfakcja konsumenta Postawy konsumenta a reklama; Reklama jako komunikacja perswazyjna; Zachowanie konsumenta w grupie; Wpływ kultury na zachowanie konsumenta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Wiedza o zachowaniach konsumenckich i jej wykorzystanie, Psychologia spostrzegania i zasady konstuowania rekalm, Startegie marketingowe w świetle procesów uczenia sie i pamięci, Motywacja i emocje w marketingu, Postawy konsumenckie, Psychograficzna segmentacja rynku, Rozpoznanie problemu decyzyjnego i poszukiwanie informacji, Podejmowanie decyzji: kupowanie refleksyjne, Kupowanie powtarzane i przywiązanie do marki, Znak towarowy, Kupowanie nieplanowane - reakcje na zabiegi marketingowe, Reakcja konsumentów na cenę, Dysonans pozazakupowy i satysfakcja pozazakupowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Psychologia spostrzegania i zasady konstruowania reklam; 2. Strategie marketingowe w świetle procesów uczenia się; 3. Pamięć w reklamie; 4. Fałszywa pamięć konsumenta; 5. Motywacja i emocje w marketingu; 6. Podstawy konsumenckie; 7. Psychograficzna segmentacja rynku; 8. Wpływ społeczny na zachowania konsumenckie; 9. Rozpoznanie problemu decyzyjnego i poszukiwanie informacji; 10. Podejmowanie decyzji: kupowanie refleksyjne; 11. Kupowanie powtarzane i przywiązanie do marki; 12. Kupowanie nieplanowane - reakcje na zabiegi marketingowe; 13. Reakcja konsumentów na cenę; 14. Dysonans pozakupowy i satysfakcja pzoakupowa; 15. Sprzedawcy; 16. Znak towarowy;
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Zmieniająca się rola marketingu: Rola marketingu w firmie i w gospodarce rynkowej; Od zarządzania marketingowego do zarządzania rynkowego. Cz.II Zachowanie nabywcy: Zachowanie nabywcy w procesie zakupu; Relacje nabywców na bodźce z rynku. CZ.III Konstruowanie strategii marketingowej: Analiza potrzeb poprzez segmentację rynku; Analiza atrakcyjności rynku; Analiza konkurencji; Opracowywanie strategii marketingowej; Strategiczny plan marketingowy. Cz.IV Realziacja strategii marketingowej: Decyzje dot. nowych produktów; Decyzje dot. kanałów dystrybucji; Strategiczne decyzje cenowe; Strategiczne decyzje w zakresie komunikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Partnerstwo w relacjach gospodarczych. 2. Analiza zachowań nabywców na rynku przedsiębiorstw. 3. Polityka zaopatrzenia. 4. Kształtowanie długookresowej orientacji w relacjach partnerskich. 5. Zarządzanie partnerstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota i znaczenie konsumpcji oraz zachowań konsumenckich w życiu gospodarczym, 2.Sytuacja ekonomiczna gospodarstw domowych w okresie transformacji systemowej w Polsce, 3.Polskie gospodarstwa domowe, a nowa rzeczywistość ekonomiczna, 4.Współczesne kierunki rozwoju konsumpcji, 5.Społeczeństwo informacyjne, 6.Proces globalizacji, 7.Rola technologii i systemów informacyjnych, 8.E-comerce, 9.Rynki elektroniczne, 10.Rynki elektroniczne w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. istota i znaczenie teorii zachowań konsumentów. 2. Potrzeby i aspiracje ludzkie jako czynnik inspirujący zachowania konsumentów. 3. Determinanty psychiczne zachowań konsumentów. 4. Uwarunkowania społeczne zachowań konsumentów. 5. Determinanty ekonomiczne zachowań konsumentów. 6. Kształtowanie zachowań konsumentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Wstęp; 1. Konsument oraz proces decyzyjny w warunkach globalizacji 1.1. Konsument, zachowanie konsumenta - ujęcie definicyjne 1.2. Konsument w świetle zmian w otoczeniu 1.3. Zmiany w procesie decyzyjnym konsumenta 2. Trendy w zachowaniach konsumentów 2.1. Trendy globalne w otoczeniu konsumenta 2.2. Innowacje społeczne w konsumpcji (potrzebą XXI wieku) 2.3. Konsumpcjonizm a dekonsumpcja i ekokonsumpcja 2.4. Inne trendy w zachowaniach współczesnych konsumentów - wybrane przykłady 3. Etnocentryzm i Efekt Kraju Pochodzenia w zachowaniach konsumentów i przedsiębiorstw 3.1. Postawy etnocentryczne w zachowaniach konsumentów 3.2. Efekt Kraju Pochodzenia a zachowania konsumentów 3.3. Czynniki określające kraj pochodzenia produktów 3.4. Identyfikacja pochodzenia produktu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw 3.4.1. Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii produktu - marka, opakowanie 3.4.1.1. Korzystne/niekorzystne dopasowanie - marka 3.4.1.2. Korzystne/niekorzystne dopasowanie - opakowanie 3.4.2. Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii promocji – kampanie reklamowe 3.5. Efekt Kraju Pochodzenia Marki efektem hybrydyzacji produktowej 4. Wiedza o konsumentach z perspektywy ekonomii behawioralnej 4.1. Zmiany w otoczeniu i metodyce badań 4.2. Racjonalne a emocjonalne przesłanki zachowań 4.3. Wiedza o procesach decyzyjnych konsumenta 4.4. Emocjonalne przesłanki wyborów konsumenta 4.5. Nowa wiedza wsparciem dla wspólnego dobra 5. E-commerce a zachowania konsumentów (Bogdan Gregor, 5.1. Rozwój e-commerce w Polsce i na świecie na tle ekspansji internetu 5.2. E-konsument -jego profil i zachowania rynkowe 5.3. Od e-commerce do mobile i social commerce 5.4. Omnicommerce - odpowiedź na nowy profil konsumenta hybrydowego 6. Media spotecznościowe w zachowaniach konsumentów 6.1. Istota i rodzaje mediów spolecznościowych 6.2. Uwarunkowania korzystania z mediów społecznościowych przez konsumentów 6.3. Motywacje do korzystania z mediów społecznościowych 6.4. Model zachowań nabywców w mediach społecznościowych - AISAS 6.5. Rodzaje aktywności konsumentów w mediach społecznościowych 6.6. E-WOM jako szczególny obszar zastosowania mediów społecznościowych w zachowaniach konsumentów 7. Zachowania konsumentów w obliczu kryzysu 7.1. Kryzys gospodarczy 7.1.1. Kryzys gospodarczy - podstawowe pojęcia 7.1.2. Przyczyny kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 7.1.3. Skutki kryzysu gospodarczego dla gospodarki światowej 7.2. Sytuacja dochodowa i zmiany w wydatkach konsumpcyjnych gospodarstw domowych w świetle kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 7.3. Zmiany w zachowaniach konsumentów w okresie kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 8. Seniorzy i single jako przykłady segmentów konsumentów charakterystycznych dla współczesnych społeczeństw 8.1. Zachowania konsumenckie seniorów 8.1.1. Pojęcie osoby starszej 8.1.2. Styl życia seniorów 8.1.3. Styl życia a zachowania konsumenckie seniorów 8.1.4. Wybrane alternatywne trendy konsumenckie a zachowania konsumenckie seniorów 8.2. Zachowania konsumenckie singli 8.2.1. Definicja pojęcia singiel 8.2.2. Styl życia singli 8.2.3. Charakterystyka singli jako konsumentów 9. Znaczenie i rozwój usług a zachowania współczesnego konsumenta (Jadwiga Berbeka, Agata Niemczyk) 9.1. Rola usług w kształtowaniu zachowań konsumentów 9.2. Konsument na rynku usług kulturalnych 9.3. Konsumpcja usług turystycznych w Polsce i na świecie 9.4. Usługi na rynku sportowym a zachowania konsumentów 10. Segmentacja rynku - analiza krytyczna 10.1. Segmenlacja rynku jako podstawa działań marketingowych 10.2. Zmiany w zachowaniu konsumentów na rynku oraz ich uwarunkowania 10.3. Segmentacja tradycyjna i jej niedoskonałości 10.4. Segmentacja rynku bazująca na wartościach 10.5. Inne źródła informacji o konsumentach i ich zachowaniu Zamiast zakończenia - inne obszary i kierunki badań nad zachowaniem konsumentów; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania nabywców / Lechosław Garbarski. - Wyd. 2 rozsz. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 183 s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Marketing zaczyna się od konsumenta: Wyzwanie marketingowe; Uwarunkowania demograficzno-ekonomiczne postępowania konsumentów; Uwarunkowania społeczno-psychologiczne postępowania konsumentów; Potrzeby i motywacje; Ryzyko konsumentów w zakupach. Cz.II Decyzje nabywców: Anatomioa decyzji konsumentów; Rodzjae decyzji zakupu; Zakup nowego produktu; Przedsiębiorstwa i instytucje jako nabywcy. Cz.II Marketingowe konsekwencje zachowań nabywców: Analiza mozliwości i zagrożeń działania; Segmentacja rynku; Wybór sposobu działania na rynku; Plasowanie; Zachowanie nabywców a kształtowanie marketingu-mix.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; R.1 Tendencje rozwoju konsumpcji jako przesłanka działań marketingowych: Megatrendy wyznacznikami przyszłych zachowań konsumentów; Cechy nowego konsumenta; Etnocentryzm i globalizacja konsumpcji; Postmodernizm w konsumpcji i jego implikacje marketingowe. R.2 Marketingowe uwarunkowania zachowań nabywców: Produkt jako uwarunkowanie procesu decyzyjnego nabywcy; Oczekiwania konsumentów dot. opakowań; Rola marki w procesie decyzyjnym nabywcy; Cena jako uwarunkowanie decyzji rynkowych nabywców; Postępowanie konsumenta w procesie wyboru formy dystrybucji; Rekacje konsumen tów na działania promocyjne. R.3 Konsument w centrum strategii marketingowej: Podział rynku na segmenty; Strategie pozycjonowania do stosowane do reguł postępowania konsumentów; Konsument w polityce rozwoju nowego produktu; Kształtowanie stra tegii dystrybucji i poziomu obsługi klienta; Przesłanki polityki cenowej przedsiębiorstwa; Komunikowanie się przedsiębiorstwa z rynkiem. R.4 Relacje z kilentem jako podstawa marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem: Założenia marketingu relacyjnego; Relacje przedsiębiorstwaz podmiotami zewnętrznymi i wewnętrzynymi; Czynniki wpływające na relacje przedsiębiorstwa z podmiotami otoczenia; Instrumenty kształtowania więzi przedsiębiorstwa z klientem; Uwarunkowania i kerunki działań służących umieszczeniu klienta w centrum strategii przedsiębiorstwa. R.5 Kształtowanie satysfakcji klienta: Istota i podstawy pomiaru satysfakcji klienta; Sposoby kształtowania satysfakcji klienta; Bazy danych o klientach; Stosowanie form komunikacji online; Usługi prokonsumenckie w przedsiębiorstwie; Program badania i pomiaru satysfakcji klientów; Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podmioty rynku dóbr konsumpcyjnych; 2. Warunki transformacji gospodarczej a zachowania podmiotów rynkowych; 3. Diagnoza i przewidywanie zachowań samorządów lokalnych w warunkach transformacji ustrojowej; 4. Diagnoza i przewidywanie zachowań gospodarstw domowych w warunkach transformacji gospodarczej; 5. Analiza i kierunki rozwoju zachowań rynkowych przedsiębiorstw w warunkach transformacji do gospodarstw rynkowej; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Rozwój badań europejskich nad zachowaniem konsumenta; Teorie i modele zachowań konsumenta; Konsument - opis i pomiar; Postawy i procesy podejmowania decyzji; Uspołecznienie i style życia; Zachowanie konsumenta w ujęciu kulturowym; Psychologia ekonomiczna; Semiotyka konsumpcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
1. Wprowadzenie i przegląd omawianych zagadnień. Cz.I Czynniki makro w konsumpcji : 2. Rozwój demograficzny, 3. Czynniki kulturowe, 4. Podaż i korzystanie z produktów i usług, 5. Konsumeryzm i polityka wobec konsumenta. Cz.II Procesy podstawowe : 6. Spostrzeganie i kategoryzacja pojęciowa, 7. Struktura znaczenia a wartość, 8. Motywacja a zachowanie kosumenta, 9. Postawy i emocje, 10. Procesy uczenia się, 11. Procesy podejmowania decyzji, 12. Sytuacja a zachowanie. Cz.III Procesy społeczne : 13. Rodzina a produkcja gospodarstwa domowego, 14. Grupy odniesienia, 15. Innowacje, 16. Styl życia i konsumpcja czasu, 17. Korzystanie ze środków masowego przekazu, 18. Robienie zakupów, 19. Zachowanie finansowe, 20. Grupy wiekowe i etniczne konsumentów. Cz.IV Procesy posprzedażne : 21. Zadowolenie konsumenta i reklamacje, 22. Konsumpcja a środowisko, 23. Dobrobyt i własność. Cz.V Zastosowania : 24. Segmentacja rynku i różnicowanie produktów, 25. Badania nad zachowaniem konsumenta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVI Zeszyt 3/2015)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
1. Nadużycia w działalności przedsiębiorstw. Aspekty międzynarodowe; 2. Zarządzanie różnorodnością Zasów ludzkich w przedsiębiorstwie hutniczym; 3. Bezpieczeństwo łańcucha dostaw; 4. Strategiczne aspekty zarządzania przedsiębiorstwem- przypadek branży turystycznej; 5. Wyzwania dla zarządzania przedsiębiorstwem w kontekście reorientacji kultury organizacyjnej; 6. Zarządzanie organizacją- efekty społeczne współdziałania organizacji; 7. Wpływ decyzji społeczno-gospodarczych na ewolucję miasta; 8. Przestrzeganie i skuteczność poszczególnych form reklamy internetowej; 9. Wykorzystanie public relations w kreowaniu kapitału symbolicznego miasta; 10. Identyfikacja wizualna znaku graficznego marki "Szlak Zabytków Techniki Województwa Śląskiego" w świetle wyników badań pilotażowych; 11. Sposoby poprawy efektywności procesu zatrudniania młodych bezrobotnych; 12. Zarządzanie szpitalem a zarządzanie działalnością gospodarczą w kontekście dopuszczalności łączenia funkcji wójta z funkcją dyrektora szpitala; 13. Motywy zakupu mieszkań w świetle badań nabywców na lokalnym rynku nieruchomości mieszkaniowych; 14. Klimat organizacyjny jako przejaw kultury organizacyjnej w małych przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Niniejszy numer jest ukierunkowany na problematykę innowacji w jej poszczególnych obszarach tematycznych z uwzględnieniem uwarunkowań i determinant zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Celem jest prezentacja poglądów i badań specjalistów zajmujących się teorią i praktyką szeroko rozumianych innowacji, reprezentujących różne dyscypliny naukowe, instytucje i doświadczenie zawodowe, jak też inspirowanie dalszych analiz i działań. W treści publikacji wyróżniono kilka nurtów, w których pomieszczono artykuły omawiające wybrane problemy innowacji. Pierwszy nurt obejmuje rozważania na temat innowacji w zarządzaniu przedsiębiorstwem, z uwzględnieniem otoczenia instytucjonalnego. Wątki badawcze poruszane w prezentowanych tekstach dotyczą szerokiego spektrum innowacji w procesie zarządzania, a mianowicie kontekstu nadzoru właścicielskiego, strategii zarządzania, modeli biznesowych, negocjacji, sposobu finansowania działalności innowacyjnej czy przedsiębiorczości. W ramach tego nurtu przedstawiono również genezę polityki innowacyjnej krajów rozwijających się na przykładzie Indii. Nurt drugi został zawężony do problematyki innowacji w zarządzaniu organizacjami należącymi do sektora usług turystycznych. Innowacyjność organizacji działających w obszarze turystyki jest przedmiotem coraz większego zainteresowania zarówno badaczy, jak i praktyków gospodarki turystycznej. Wynika to z poszukiwania innowacyjnych rozwiązań przez firmy specjalizujące się w turystyce, ale też ze wzrostu oczekiwań klientów. Kolejny nurt oscyluje wokół problematyki zarządzania wiedzą w kontekście metodologii zarządzania rozwojem przedsiębiorstwa ukierunkowanego na generowanie postępu naukowego, technicznego, ekonomicznego i organizacyjnego. Obejmuje on także kwestie zarządzania wiedzą w obszarach zarządzania jakością, polityki informacyjnej czy analizy instrumentów wspomagających zarządzanie wiedzą w urzędach administracji samorządowej. Interesującym ujęciem zagadnienia innowacji w organizacjach jest wątek badawczy dotyczący dydaktyki kognitywnej w kontekście nowatorskich metod badawczych, w dziedzinie metodyki prowadzenia prac badawczych. Niniejsza publikacja powinna być inspiracją do dalszych badań i rozważań na temat potencjału innowacyjnego, zdolności innowacyjnej, działalności innowacyjnej czy innowacji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Uwarunkowania przemian konsumpcji w okresie transformacji polskiej gospodarki; R.2 Postawy i formy zachowań konsumentów na rynku (w świetle badań ankietowych); R.3 Zachowania adaptacyjne gospodarstw domowych w warunkach gospodarki rynkowej; R.4 Ocena przemian zachowań konsumenckich w warunkach transformacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Rola wpływów interpersonalnych i naśladownictwa w kształtowaniu zachowań konsumentów, 2. Oddziaływania interpersonalne jako determinanta zachowań polskich konsumentów, 3. Praktyczne zastosowanie wiedzy o roli wpływów interpersonalnych w zachowaniach konsumentów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej