Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(69)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(68)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje naukowe
(4)
E-booki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(62)
dostępne
(37)
Placówka
Wypożyczalnia
(37)
Czytelnia
(62)
Autor
Gołaczyński Jacek (1966- )
(5)
Dąbrowska Anna
(3)
Rogala Elżbieta
(3)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Dobosiewicz Zbigniew (1939-2014)
(2)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(2)
Gospodarowicz Andrzej (1945- )
(2)
Grabowski Michał
(2)
Janoś-Kresło Mirosława
(2)
Jaworski Władysław L. (1927-2017)
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Zawadzka Zofia (1950-2005)
(2)
Arkuszewska Aneta
(1)
Bar Gabriela
(1)
Barta Janusz (1947-2021)
(1)
Bekas Robert
(1)
Białas Andrzej
(1)
Białecki Marcin
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Borek Marcin
(1)
Brylak-Hudyma Kamila
(1)
Brzeziński Andrzej
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof
(1)
Bąbol Krzysztof
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Chudzik Mariusz
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Ciechomska Małgorzata
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Drozdek Adam
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dywański Piotr
(1)
Fiuk Grzegorz
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Foryś Iwona
(1)
Frań Aneta
(1)
Froń Karol
(1)
Fryźlewicz Zbigniew
(1)
Fursa Svìtlana Âroslavìvna
(1)
Fursa Êvgen Ìvanovìč
(1)
Gaca Daria
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Galewska Ewa (1976- )
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Ganczar Małgorzata (1977- )
(1)
Gil Izabella
(1)
Gil Piotr
(1)
Godlewski Marcin
(1)
Gogołek Włodziemierz
(1)
Golec Marek
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Goździaszek Łukasz
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grabowski Grzegorz
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzywacz Agnieszka
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Grzywak Andrzej
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Górna-Zawadzka Magdalena
(1)
Górski Mirosław
(1)
Głodowski Włodzimierz
(1)
Huczek Antoni
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Janczewska Danuta
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Jankowski Marek
(1)
Janusz Anna
(1)
Jarmakiewicz Jacek
(1)
Jarocha Andrzej
(1)
Jarosz Marek
(1)
Jaroszek Agata
(1)
Jasiński Jakub
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kamiennik Łukasz
(1)
Kiełcz Piotr
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Klich Aleksandra
(1)
Klimas Damian
(1)
Knapik Alina
(1)
Kobryń Maria
(1)
Kohler Thomas R
(1)
Kolanek Bartosz
(1)
Konarski Xawery
(1)
Korona Błażej
(1)
Korus Krzysztof
(1)
Korycki Paweł
(1)
Kosel Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(48)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(71)
Rosja
(1)
Język
polski
(71)
rosyjski
(1)
Temat
Usługi elektroniczne
(45)
Handel elektroniczny
(21)
Internet
(15)
Gospodarka elektroniczna
(12)
Banki
(11)
Banki internetowe
(11)
Pieniądz elektroniczny
(10)
Bankowość elektroniczna
(9)
Konsumenci (ekon.)
(8)
Marketing elektroniczny
(8)
Społeczeństwo informacyjne
(8)
Podpis elektroniczny
(7)
Usługi
(7)
Bankowe usługi detaliczne
(6)
Karty płatnicze
(6)
Elektroniczna wymiana danych
(5)
Marketing
(5)
Dane osobowe
(4)
Handel
(4)
Kredyt
(4)
Prawo Unii Europejskiej
(4)
Systemy informatyczne zarządzania
(4)
Telekomunikacja
(4)
Administracja elektroniczna
(3)
Aukcja internetowa
(3)
Informacja
(3)
Nauczanie na odległość
(3)
Organizacja
(3)
Podatek od towarów i usług
(3)
Przetwarzanie w chmurze
(3)
Administracja
(2)
Amazon (platforma internetowa)
(2)
Analiza ekonomiczna
(2)
Baza danych
(2)
Bezpieczeństwo systemów
(2)
E-sądy
(2)
Ekonomika
(2)
Firmowa witryna internetowa
(2)
Informatyka
(2)
Informatyzacja
(2)
Kapitał
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing partnerski
(2)
Ochrona danych osobowych
(2)
Prawo bankowe
(2)
Prawo nowych technologii
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Sieć komputerowa
(2)
Strony WWW
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Sądownictwo
(2)
Transmisja danych
(2)
Transport
(2)
Umowa elektroniczna
(2)
Usługi finansowe
(2)
Usługi publiczne
(2)
Usługi płatnicze
(2)
Administracja publiczna
(1)
Allegro (platforma internetowa)
(1)
Amazon Web Services
(1)
Bank centralny
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Czek
(1)
Czynności procesowe
(1)
Depozyt bankowy
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
E-logistyka
(1)
E-zdrowie
(1)
Europejski Trybunał Sprawiedliwości
(1)
Finanse
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gwarancje bankowe
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informatyka medyczna
(1)
Internet -- stosowanie -- zarządzanie -- podręcznik
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Karty inteligentne
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Komputery
(1)
Komputeryzacja
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Konkurencja
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Logistyka
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
M-płatności
(1)
Marka*
(1)
Marketing bankowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Maszynowe nośniki informacji
(1)
Mała instytucja płatnicza (MIP)
(1)
Nadzór bankowy
(1)
Nadzór finansowy
(1)
Obrot pieniężny
(1)
Obsługa klienta
(1)
Pamięci komputerowe
(1)
Platforma internetowa
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(16)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Praca zbiorowa
(6)
Opracowanie
(5)
Materiały konferencyjne
(3)
Monografia
(2)
Poradnik
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Komentarz prawny
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(18)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(13)
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Zarządzanie i marketing
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
72 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
VAT 2006 / Elżbieta Rogala. - Warszawa : Difin, 2006. - 234, [1] s. ; 21 cm.
(Vademecum Podatnika ; 249)
1. Podstawowe obowiązki podatnika VAT w 2006 r. 2. Podatnik VAT; 3. Przedmiot opodatkowania VAT 4. Stawki i zwolnienia podatkowe VAT 5. Dokumentacja podatkowa VAT 6. Kasy rejestrującye w 2006 r. 7. Nowe rozporządzenie wykonawcze do VI dyrektywy VAT - wchodzące w życie w 2006 r. 8. Aktualne orzecznictwo sądowe dotyczące Vat: NSA, WSA i ETS; 9. Szczegółowe uzasadnienia kilku wybranych orzeczeń ETS 10. Nakaz interpretacji prawa podatkowego VAT z uwzględnieniem orzecznictwa ETS 11. Inne ważne zmiany związane z podatkiem Vat wchodzące w życie w 2006 r. 12. Propozycje zmian do ustawy o VAT na 2006 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Zasady metodyczne klasyfikowania czynności dla celów VAT, 2.Usługi informatyczne, 3.Usługi telekomunikacyjne, 4.Usługi elektroniczne, 5.Ustawowo wyznaczone miejsce opodatkowania niektórych usług i tego konsekwencje, 6.Wykaz ważnych przepisów dotyczących VAT
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Usługi w teorii ekonomii, 2. Specyfika i klasyfikacja usług, 3. Struktura i przeobrażenia współczesnego sektora usług, 4. Handel w gospodarce, 5. Międzynarodowa wymiana usług, 6. Usługi transportowo-spedycyjne, 7. Usługi portowo-żeglugowe, 8. Usługi logistyczne, 9. Usługi turystyczne i hotelarskie, 10. Usługi pocztowe, 11. Usługi telekomunikacyjne, 12. Usługi bankowe, 13. Usługi ubezpieczeniowe, 14. Usługi medyczne, 15. Usługi publiczne, 16. Usługi komunalne, 17. Usługi konsultingowo-doradcze, 18. Usługi edukacyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
W monografii zidentyfikowano i scharakteryzowano zjawisko wykluczenia finansowego wielu grup społecznych, przedstawiono ideę nowoczesnych technologii finansowych wspomagających proces zarządzania finansami osobistymi i minimalizację wykluczenia finansowego, a także najważniejsze nurty w literaturze na temat wykluczenia finansowego (ekskluzji finansowej) i włączenia finansowego (inkluzji finansowej). Autorka zaprezentowała też wyniki własnych badań ankietowych poświęconych identyfikacji tego zjawiska oraz badania dotyczącego zarządzania finansami osobistymi przez młode pokolenie. Zagadnienia zawarte w monografii mogą się okazać szczególnie przydatne dla praktyków z obszaru finansów osobistych i nowoczesnych technologii, pracowników banków i wszystkich instytucji świadczących usługi finansowe, a także dla studentów oraz wykładowców finansów, ekonomii, zarządzania oraz pokrewnych dyscyplin.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
I. Uwarunkowania konkurencyjności produktów i pośredników rynkowych: Innowacje operacyjne jako źródło przewagi konkurencyjnej. Proces świadczenia usług jako istotny element kształtowania przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwach usługowych. System zarządzania jakością czynnikiem przewagi konukrencyjnej przedsiebiorstw na rynku. Instrumenty konukrowania na rynku usług szkoleniowych w Polsce. Uwarunkowania konkurencyjności dla nowych modeli biznesu (na przykładzie sektora odzieżowego).Konkurencyjnośc polskiego przemysłu stocznowego na rynku globalnym. Rola regionalnych i lokalnych organizacji wspierających rozwój gospodarki turystycznej w województwie śląskim. Odpowiedzialność sprzedawcy za towar konsumcyjny jako czynnik jego konkurencyjnośi w świetle prawa wspólnotowego i krajowego. II.Narzędzie marketingowe a rozwój technik informatycznych i komunikacyjnych: Współpraca producenta i detalisty w łańcuchu dostaw FMCG - jako czynnik przewagi konkurencyjnej. Strategie efektywnej obsługi klienta - ECR w swietle wyników badań. Centra handlowe kreujące nowe cechy konkurencyjności na rynku sprzedaży detalicznej. Relacja producent-konsument w aspekcie badań postępowania nabywców indywidualnych na polskim rynku IT. Rynek internetowy a uwarunkowania rynku doskonale konkurencyjnego. Pozycjonowanie witryn WWW innowacją w marketingu internetowym. Kierunki ewolucji marketingu partnerskiego na rynku B2B - w świetle badań. Nowoczesne formy komunikacji a procesy decyzyjne młodych konsumentów. III. Trendy w zachowaniach na rynku: Uwarunkowania i czynniki kształtujące zachowania konsumentów na rynku usług finansowych. Wpływ oczekiwań klientów na postrzeganie jakości usług świadczonych przez jednostki administracyji samorządowej. Wpływ reklamy na zachowania konsumentów na podstawie badań studentów Małopolski. Postawy konsumentów wobec różnych form reklamy. Zachowania konsumentów w sferze czasu wolnego i ich uwarunkowania. Gospodarstwa agrosturystyczne w opinii ich właściceli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 1/2012)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002
Zarządzanie strategiczne organizacjami pozarządowymi; Konkurenci jako istotny czynnik rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie klastrów; Rozwój małych i średnich przedsiębiorstw w ramach programów wsparcia środkami Unii Europejskiej; Realizacja procesów innowacyjnych w mikoroprzedsiębiorstwach w sektorze MŚP; Problematyka zarządzania mikro przedsiębiorstwem na rynku usług transportowych; Strategiczne zarządzanie kapitałem ludzkim metodą budowy wartości przedsiębiorstwa; Czynniki determinujące strukturę organizacyjną przedsiębiorstwa; Budowanie zaufania w handlu elektronicznym; Wpływ cen na kształtowanie preferencji klientów biura turystycznego; Efekty rynkowe i marketingowe działania grup kapitałowych w Polsce; Pozycja kadry urzędniczej na przykładzie rozwiązań ustrojowych; Partycypacja jako element rozwoju kapitału ludzkiego w organizacji; Zdolność kontynuacji działalności jednostki gospodarczej; Ekonomiczne konsekwencje edukacji przyrodniczno-leśniej i ochrony przyrody w nadleśnictwie Janów Lubelski; Poprawa skuteczności zarządzania środkami finansującymi leczenie (cz.1- założenia teoretyczne).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu ; Nr 954)
1. Technologie informatyczne w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej instytucji finansowych, 2. Wspomaganie informatyczne zarządzania instytucjami finansowymi, 3. Elektroniczne kanały dystrybucji usług finansowych, 4. Nowe tendencje zastosowań technologii informatycznych w instytucjach finansowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie. Ekonomia / red. nauk Jerzy Gawinecki ; Zeszyt 7)
R.1 Strategia marketingowa a strategia rozwoju przed siębiorstwa. R.2 Zastosowanie metod portfelowych w pro cesie formułowania strategii marketingowej (na przykła dzie przedsiębiorstwa przemysłu mięsnego). R.3 Rozwój rynków instytucjonalnych w Internecie. R.4 Promocja w Internecie-nowy element budowania przewagi konkurencyj nej przedsiębiorstw na rynku : 1.Promocja tradycyjna a promocja on-line, 2.Public relations w sieci, 3.Spon soring on-line, 4.Reklama w sieci, 5.Pozostałe formy promocji on-line, 6.Efekty działań promocyjnych w sie ci. R.5 Budowa lojalności klienta jako czynnika przewa gi konkurencyjnej. R.6 Licencjonowanie marki a inne sp osoby jej pozyskiwania, R.7 Partnerstwo jako przejaw o rientacji marketingowej przedsiębiorstw. Relacje po między polskimi eksporterami a ich zagranicznymi par tnerami handlowymi (wyniki badań), R.8 Handel w kra jach Unii europejskiej i w Polsce na tle trendów w han dlu światowym. R.9 Kultura a globalizacja konsumpcji. R.10 Metoda conjoint analysist w badaniach nad wpły wem kraju pochodzenia na decyzje konsumnetów. R.11 Za sady tworzenia przewagi konkurencyjnej na rynku usług bankowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej