Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(18)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(22)
Autor
Dąbrowska Anna
(3)
Janoś-Kresło Mirosława
(3)
Bronakowski Henryk
(2)
Kieżel Ewa
(2)
Smyczek Sławomir
(2)
Bajdak Andrzej
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Bodył Szymala Piotr
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Furtak Robert
(1)
Janczyk Marek
(1)
Korona Błażej
(1)
Lewis Herschell Gordon
(1)
Lewis Robert D
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
Małysa-Kaleta Agata
(1)
Ozimek Irena
(1)
Paluchowski Władysław J
(1)
Patrzałek Wanda
(1)
Rączka Gabriela
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Sowa Izabela
(1)
Sołoma Andrzej
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Windham Laurie
(1)
Wódkowski Arkadiusz
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Ślusarczyk Mariusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(22)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(17)
Usługi
(7)
Banki
(5)
Marketing
(5)
Usługi elektroniczne
(5)
Internet
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Handel elektroniczny
(3)
Rynek finansowy
(3)
Bankowe usługi detaliczne
(2)
Finanse
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Konkurencja
(2)
Kredyt
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki internetowe
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Czasopisma
(1)
Dane osobowe
(1)
Europejski Bank Centralny
(1)
Europejski System Banków Centralnych
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Gwarancje bankowe
(1)
Handel
(1)
Informacja
(1)
Kredyt konsumpcyjny
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Nadzór bankowy
(1)
Narodowy Bank Polski
(1)
Obsługa klienta
(1)
Pieniądz
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Promocja
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębuiorstwo
(1)
Płeć
(1)
Rozliczenia pieniężne
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Rynek pieniężny
(1)
Ryzyko kredytowe
(1)
Spożycie
(1)
Telekomunikacja
(1)
Towary
(1)
Umowa
(1)
Upadłość
(1)
Temat: miejsce
Warmińsko-mazurskie, województwo
(1)
23 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Budowanie społeczeństwa informacyjnego: Społeczeństwo informacyjne - nowy etap w rozwoju społeczeństw; Priorytety i kierunki działań na rzecz budowy społeczeństwa informacyjnego; Informatyzacja gospodarstw domowych i przedsiębiorstw; E-usługi w dobie budowania społeczeństwa informacyjnego. 2. Charakterystyka wybranych e-usług na polskim rynku: E-administacja; E-bankowość; E-ubezpieczenia; E-handel; E-edukacja; E-kultura; E-zdrowie; E-turystyka; 3. Rodzaje i metody badań e-konsumentów: Pojęcie badań marketingowych; Badania marketingowe i ilościowe; Metody tradycyjne; Metody nowoczesne. 4. E-konsument jako uczestnik e-rynku: Profile e-konsumenta; Motywy korzystania z e-usług; Bariery korzystania z e-usług; Poczucie bezpieczeństwa e-konsumentów; Poziom świadomości konsumenckiej w korzystaniu z e-usług
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Infrastrukturalne uwarunkowania wykorzystania Internetu w marketingu: Internet jako nowe środowisko dla marketingu; Poziom rozowju infrastruktury Interne tu w Polsce i na świecie; Technologie internetowe wykorzystywane w marketingu; Korzyści użytkowników z rozwoniętej infrastruktury Internetu; Etyczne i pra wne aspekty wykorzystania Internetu w biznesie. R.2 Wykorzystanie Internetu w marketingu przedsiębior stw w świetle teorii dyfuzji innowacji: Internet jako innowacja; Dyfuzja i adaptacja innowacji; Typologia konsumentów z punktu widzenia ich skłonności do korzy stania z Internetu; Cechy otoczenia sprzyjające korzy stania z Internetu. R.3 Internet a marketing tradycyjny i marketing rela cji: Internet a badania marketingowe; Internet a kształtowanie produktu i jego ceny; Internet a dystry bucja; Internet a promocja; Internet a marketing rela cji. R.4 Wykorzystanie Internetu w marketingu przedsiębior stw - wyniki badań: Ch-ka próby badawczej; Infrastru ktura przedsiębiorstw jako warunek wykorzystania Inter netu w marketingu; Motywy, korzyści i ograniczenia wykorzystania Internetu w marketingu przedsiębiorstw; Cele i zakres wykorzystania Internetu w marketingu przedsiębiorstw; Rola Internetu w zintegrowanej komuni kacji marketingowej przedsiębiorstw; Ocena stron inter netowych przedsiębiorstw. R.5 Wykorzystanie Internetu w marketingu samorządów lokalnych: Podstawowe założenia komunikacji interneto wej w gminie; Samorządy lokalne w procesie kształtowa nia komunikacji marketingowej; Komunikacja internetowa gmin w ocenie mieszkańców; Komunikacja internetowa gmin w ocenie lokalnych podmiotów gospodarczych; Inter netowe serwisy gmin jako nowy system komunikacji społe cznej. R.6 Postawy polskich konsumentów wobec marketingu przedsiębiorstw w Internecie: Profil polskiego interna ty; Zakres korzystania z Internetu przez konsumentów; Zakupy w Internecie; Perspektywy rozwoju zakupów w Internecie z punktu widzenia ich wad i zalet.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Klient pojawia się w banku. 2. Klient lokuje pieniądze. 3. Klient dokonuje rozliczenia. 4. Klient pożycza pieniądze. 5. Wpływ szczegółowych obowiązków i uprawnień banków na sytuację klientów. 6. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Stan prawny na 1 lipca 2005 r.).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Konkurowanie wartościami dla klienta, 2. Zarządzanie klientem w Internecie, 3. Budowa strategii marketingowe j w Internecie, 4. Elementy strategii e-marketingu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Ekonomiczne determinanty konsumpcji w Polskich gospodarstwach domowych; Aktywność zawodowa kobiet a zachowania polskich konsumentów; Identyfikacja preferencji konsumpcyjnych wybranych grup ludności Polski; Badanie satysfakcji konsumentów indywidualnych na rynku usług bankowych; Kształtowanie się motywów postępowania polskich konsumentów w oparciu o rynkowy wizerunek przedsiębiorstwa wykorzystanie metody wywiadu głębinowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Internet we współczesnym świecie; 2. Konsument w wirtualnej przestrzeni; 3. E-usługi publicznej (e-administracja; e-zdrowie; e-edukacja); 4. E-usugi a zagospodarowanie czasu wolnego (e-handel; e-turystyka; e-kultura); 5. E-usługi związane z finansami gospodarstw domowych (e-bankowość i e-ubezpieczenia); 6. Ochrona i edukacja e-konsumentów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; R.1 Regulacja rynku kredytu konsumenckiego; R.2 Implementacja dyrektywy o kredycie konsumenckim; R.3 Koncepcja odpowiedzialnego udzielania kredytu; R.4 Upadłość konsumencka (przesłanki i koncepcji regulacji); R.5 Upadłość konsumencka a kredyt konsumencki; R.6 Ogólne warunki umów i nieuczciwe klauzule kontraktowe; R.7 Ochrona konsumenta czy społeczna odpowiedzialność banków (bankowość socjalna?); R.8 Instytucje kredytowe (banki) a zagadnienie prabanków; R.9Sprzedaż konsumenckich usług finansowych na odległość (otoczenie regulacyjne); R.10 Bankowość elektroniczna (tendencje rozwojowe); R.11 Bankowość elektroniczna (niektóre wyzwania prawne); R.12 Wspólny rynek finansowy w warunkach nowej gospodarki; R.13 Konkurencja a regulacje w sektorze bankowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Odczytywanie (interpretacje) realiów zmian transformacyjnych na regionalnym rynku usług bankowo-finansowych, 2.Region warmińsko-mazurski w drodze ku nowym multilikatorom gospodarczym, 3.Gospodarka regionu w sieci bankowej, 4.Opinie przedsiębiorców o działalności banków a ich podstawy wobec zaciągania kredytu na finansowanie działalności firmy, 5.Różne aspekty "ograniczonego zaufania" klientów wobec banków, 6.Przyczyny nie korzystania z kredytu bankowego, 7"Nie" przedsiębiorców wobec kredytów bankowych konfigurowane z różnymi parametrami ich firm, 8.Zróżnicowanie przyczyny nie korzystania z kredytu bankowego w zależności od opinii o działalności banków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Marketing partnerski nową koncepcją funkcjonowania firmy usługowej: Specyfika usług i jej implokacje mar ketingowe; Rozwój koncepcji marketingu partnerskiego; Podstawowe założenia marketingu partnerskiego; Warunki implementacji marketingu part. R.2 Tworzennie długookreoswych więzi z klientami i ich skutki ekonomiczne: Więź w interpretacji marketingu part.; Usługodawca i jego sieć powiązań; Struktura więzi z klientami; Dynamika więzi z klientami; Życiowa wartość kilenta jako podstawa planowania działań marke tingowych; Rentowność długookresowych relacji z klien tami; Segmentacja rynku metodą racjonalizacji wydatków R.3 Czynniki wpływające na pogłębianie więzi z klienta mi: Interpretacja jakości w usługach; Jakość usług a satysfakcja klientów; Konsekwencje marketingowe satys fakcji klientów; Zaufanie jako warunek kontynuowania związku; Przywiązanie i zaangażowanie konsumenta a utrzymywanie długookresowych więzi. R.4 Modelowe ujęcie koncepcji marketingu partnerskiego Proces marketingu partner.; Faza wstępna procesu marke tingu partner. - tworzenie więzi; Faza właściwa proce su marketingu partner. - wzmacnianie więzi; Charakter więzi a strategie marketingu partner.; Programy marke tingu parter.; Taktyki pozyskiwania lojalności klien tów; System gwarancji i "naprawa" usług; Programy dla byłych klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Zachowania konsuemtnów na rynku usług finansowych - ujęcie teoretyczne, 2. Modele rynkowych zachowań konsumentów, 3. Rynek usług finansowych - pojęcie, charakterystyka, 4. Metodyczne aspekty badania zachowań konsumentów i budowy modeli na rynku usług finansowych, 5. Zachowania konsuemntów na rynku usług finansowych - ujęcie modelowe, 6. Trójczynnikowy model zachowań konsuemtnów na rynku usług finansowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Konsument i prawa konsumenta, 2.Polityka konsumencka w Unii Europejskiej, 3.Polityka konsumencka w Polsce, 4.Znajomość wybranych regulacji prawnych w zakresie sprzedaży towarów i usług, 5.Edukacja konsumenta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przesłanki, istota i cele ochrony interesów konsumentów, 2. Polityka konsumencka w Unii Europejskiej i w Poslce, 3. Modele instytucjonalne ochrony interesów konsumentów w krajach Unii Europejskiej a polskie realia, 4. Ochrona interesów konsumentów w Polsce w świetle obowiązujących przepisów prawa, 5. Ochrona interesów konsumentów na rynku usług finansowych, 6. Ochrona interesów konsumentów na rynku usług telekomunikacyjnych i pocztowych, 7. Ochrona interesów konsumentów w starszym wieku (w swietle badań opinii)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Geneza regulacji prawnych kształtujących pozycję usługobiorcy usług elektronicznych, 2. Informacja hnadlowa a ochrona praw usługobiorcy usług elektronicznych, 3. Przesyłanie usługobiorcy usług elektronicznych niezamówionej informacji handlowej, 4. Zagadnienia dóbr osobistych usługobiorcy usług elektronicznych w świetle ustawy o świadczeniu usług drogą elektorniczną, 5. Delikty nieuczciwej konkurencji na gruncie ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną w aspekcie ochrony praw usługobiorcy usług elektornicznych, 6. Obowiązek informacyjny względem usługobiorcy usług elektronicznych oraz prawo odstępienia od umowy, 7. Ochrona danych osobowych usługobiorcy usług elektornicznych w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, 8. Prawne aspekty ochrony usługobiorcy usług elektornicznychBibliografia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo konsumenckie / Marek Janczyk ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. - Stan prawny na 1.05.2007 r. - Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2008. - 186 s. ; 24 cm.
1. Wprowadzenie do prawa konsumenckiego, 2. Instytucje i organy ochrony konsumenta, 3. Bezpieczeństwo produktów, 4. zagadnienia ogólne umów konsumenckich, 5. Umowa sprzedaży, 6. Umowy o świadczenie usług, 7. Usługi turystyczne, 8. umowy o świadczenie usług finansowych, 9. Ochrona prywatności konsumenta, 10. Nieuczciwe praktyki handlowe, 11. Dochodzenie roszczeń konsumenckich
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Postrzeganie ryzyka przez konsumentów, 2. Postrzeganie marki, 3. Postrzeganie jakości usług, 4. Konsumpcja symboliczna i jej znaczenie, 5. Prezent jako motyw zakupu, 6. Obraz samego siebie a preferencje konsumentów - koncepcja konkurencji, 7. Kompensacyjna funkcja symbolicznej konsumpcji, 8. O niezupełnie hedonistycznych korzyściach wynikających z konsumpcji, 9. Konsument w Sieci
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Rynek współczesny - podstawowe pojęcia i podmioty; R.2 Marketing - istota, rodzaje i ewolucja; R.3 Nabyw ca współczesny; R.4 Badania rynkowe i marketingowe; R.5 Strategia marketingowa firmy, jej produktów i usług; R.6 Marketingowe aspekty cen elastycznych; R.7 Dystrybucja i logistyka marketingowa; R.8 Marketing handlu współczesnego; R.9 Promocja - sztuka komunikacj i z rynkiem; R.10 Public relations - relacje firmy z otoczeniem; R.11 Rynek pracy i marketing personalny; R.12 Marketing usług - eksplozja i rozkwit; R.13 Marketing usług profesjonalnych; R.14 Rozwój rynku usług edukacyjnych; R.15 Marketing usług finansowych; R.16 E-marketing; R.17 Marketing ekologiczny; R.18 Marketing agrobiznesu i produktów żywnościowych; R.19 Marketing usług turystycznych; R.20 Rynek usług łączności R.21 Rynkowe aspekty usług transportowych; R.22 Marketingowe problemy zarządzania firmą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Rynek współczesny - podstawowe pojęcia i podmioty; R.2 Marketing - istota, rodzaje i ewolucja; R.3 Nabyw ca współczesny; R.4 Badania rynkowe i marketingowe; R.5 Strategia marketingowa firmy, jej produktów i usług; R.6 Marketingowe aspekty cen elastycznych; R.7 Dystrybucja i logistyka marketingowa; R.8 Marketing handlu współczesnego; R.9 Promocja - sztuka komunikacj i z rynkiem; R.10 Public relations - relacje firmy z otoczeniem; R.11 Rynek pracy i marketing personalny; R.12 Marketing usług - eksplozja i rozkwit; R.13 Marketing usług profesjonalnych; R.14 Rozwój rynku usług edukacyjnych; R.15 Marketing usług finansowych; R.16 E-marketing; R.17 Marketing ekologiczny; R.18 Marketing agrobiznesu i produktów żywnościowych; R.19 Marketing usług turystycznych; R.20 Rynek usług łączności R.21 Rynkowe aspekty usług transportowych; R.22 Marketingowe problemy zarządzania firmą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Segmentacja rynku prasowego / Wanda Patrzałek. - Wrocław : Uniwersytet Wrocławski, 2002. - 99 s. : tab., wykr. ; 25 cm.
Teoretyczne podstawy segmentacji prasowej, Struktury demograficzne w Polsce znaczące dla rozwoju segmentów prasowych, Segmentacja grup czytelniczycvh na podstawie ankiet prasowych, Publicznośc prasowa i segmenty czytelnicze, Identyfikacja czytelników z wizerunkiem ukształtowanynm przez prasę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota wirtualnego klienta 2. Infrastruktura techniczna sieci 3. Usługi komunikacyjne 4. Systemowe wsparcie wirtualnego klienta (programy, systemy) 5. Podstawowe operacje biznesowe wirtualnego klienta 6. Wybrane operacje niebiznesowe wirtualnego klienta 7. Badanie rynku wirtualnego klienta 8. Tendencje rozwojowe środowiska wirtualnego klienta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Uwarunkowania konkurencyjności produktów i pośredników rynkowych: Innowacje operacyjne jako źródło przewagi konkurencyjnej. Proces świadczenia usług jako istotny element kształtowania przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwach usługowych. System zarządzania jakością czynnikiem przewagi konukrencyjnej przedsiebiorstw na rynku. Instrumenty konukrowania na rynku usług szkoleniowych w Polsce. Uwarunkowania konkurencyjności dla nowych modeli biznesu (na przykładzie sektora odzieżowego).Konkurencyjnośc polskiego przemysłu stocznowego na rynku globalnym. Rola regionalnych i lokalnych organizacji wspierających rozwój gospodarki turystycznej w województwie śląskim. Odpowiedzialność sprzedawcy za towar konsumcyjny jako czynnik jego konkurencyjnośi w świetle prawa wspólnotowego i krajowego. II.Narzędzie marketingowe a rozwój technik informatycznych i komunikacyjnych: Współpraca producenta i detalisty w łańcuchu dostaw FMCG - jako czynnik przewagi konkurencyjnej. Strategie efektywnej obsługi klienta - ECR w swietle wyników badań. Centra handlowe kreujące nowe cechy konkurencyjności na rynku sprzedaży detalicznej. Relacja producent-konsument w aspekcie badań postępowania nabywców indywidualnych na polskim rynku IT. Rynek internetowy a uwarunkowania rynku doskonale konkurencyjnego. Pozycjonowanie witryn WWW innowacją w marketingu internetowym. Kierunki ewolucji marketingu partnerskiego na rynku B2B - w świetle badań. Nowoczesne formy komunikacji a procesy decyzyjne młodych konsumentów. III. Trendy w zachowaniach na rynku: Uwarunkowania i czynniki kształtujące zachowania konsumentów na rynku usług finansowych. Wpływ oczekiwań klientów na postrzeganie jakości usług świadczonych przez jednostki administracyji samorządowej. Wpływ reklamy na zachowania konsumentów na podstawie badań studentów Małopolski. Postawy konsumentów wobec różnych form reklamy. Zachowania konsumentów w sferze czasu wolnego i ich uwarunkowania. Gospodarstwa agrosturystyczne w opinii ich właściceli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej