Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(18)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(22)
Autor
Dąbrowska Anna
(3)
Janoś-Kresło Mirosława
(3)
Bronakowski Henryk
(2)
Kieżel Ewa
(2)
Smyczek Sławomir
(2)
Bajdak Andrzej
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Bodył Szymala Piotr
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Furtak Robert
(1)
Janczyk Marek
(1)
Korona Błażej
(1)
Lewis Herschell Gordon
(1)
Lewis Robert D
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
Małysa-Kaleta Agata
(1)
Ozimek Irena
(1)
Paluchowski Władysław J
(1)
Patrzałek Wanda
(1)
Rączka Gabriela
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Sowa Izabela
(1)
Sołoma Andrzej
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Windham Laurie
(1)
Wódkowski Arkadiusz
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Ślusarczyk Mariusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(22)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(17)
Usługi
(7)
Banki
(5)
Marketing
(5)
Usługi elektroniczne
(5)
Internet
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Handel elektroniczny
(3)
Rynek finansowy
(3)
Bankowe usługi detaliczne
(2)
Finanse
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Konkurencja
(2)
Kredyt
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki internetowe
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Czasopisma
(1)
Dane osobowe
(1)
Europejski Bank Centralny
(1)
Europejski System Banków Centralnych
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Gwarancje bankowe
(1)
Handel
(1)
Informacja
(1)
Kredyt konsumpcyjny
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Nadzór bankowy
(1)
Narodowy Bank Polski
(1)
Obsługa klienta
(1)
Pieniądz
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Promocja
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębuiorstwo
(1)
Płeć
(1)
Rozliczenia pieniężne
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Rynek pieniężny
(1)
Ryzyko kredytowe
(1)
Spożycie
(1)
Telekomunikacja
(1)
Towary
(1)
Umowa
(1)
Upadłość
(1)
Temat: miejsce
Warmińsko-mazurskie, województwo
(1)
23 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Co to dusza, kim są konsumenci, i co sprawia, że są nowym zjawiskiem : 1.Przyjęcie internety, 2.Niezbędne przesłanki upowszechniania sie Internetu, 3.Upowszechnianie innowacji internetowych, 4.Sylwetka nowego konsumenta, 5.Internet zmienia praktycznie wszystko, 6.Reguły świadomych swej władzy konsumentów. R.2 Lojalność klienta i wschodzące segmenty e-klientów : 1.Korzysci z Sieci dla konsumentów, 2.Powiązania pomiędzy korzyściami z posługiwania sie Internetem i lojalnością klienta, 3.Lojalność w kontekście internetowym, 4.Wyłaniające się segmenty rynku, 5.Implikacje dla e-firmy, 6.Wnioski. R.3 Wyzwania przyciągania odwiedzających, finalizowania sprzedaży i utrzymania e-klientów : 1.Co jest szczególne dla marketingu w świecie Internetu?, 2.Cykl podejmowania decyzji o zakupie przez klienta, 3.Cykl decyzji zakupu podejmowanej przez konsumenta, 4.Faza budowy zaufania : budowanie świadomości i zaufania do marki witryny, 5.Faza utarczek w warunkach Internetu :walka dopiero się rozpoczyna, 6.Etapy wojny : nieustająca walka, 7.Implikacje dla firmy. R.4 Groźba inwazji : 1.Prywatność : problem, który trzeba traktować poważnie, 2.Nowi konsumenci pragną kontroli, 3.Cztery elementy kontroli, 5.Rejestracja internetowa i zaufanie, 5.Niepożądana poczta elektroniczna - narastajacy problem, 6.Indywidualizacjia - rzecz zarazem dobra i zła, 7.Implikacje dla firmy. R.5 Możliwość doskonalenia : 1.Rozczarowania nowego konsumenta, 2.Kiedy zakupy w Internecie sa zbyt trudne, 3.Ułatwianie zakupów w Internecie, 4.Przyszłe bariery dla zakupów w Internecie, 5.Implikacje dla firmy. R.6 Wpływ internetu na inne aspekty konsumpcji : 1.Gdzie, jak i dlaczego kupują nowi konsumenci, 2.Preferencje konsumenta w odniesieniu do zakupów z katalogu, 3.Porównanie zakupów w Internecie, z katalogu i w sklepie detalicznym, 4.zakupy impulsywne, 5.Wyłaniajace się preferencje dla "zakupów mieszanych", 6.Dezorientacja konsumenta, 7.Aukcje w Internecie, 8.Nawyki konsumentów w zbieraniu informacji, 9.Nawyki telewizyjne konsumentów, 10.Jak konsumenci inwestują i korzystają z usług bankowych?, 12.Implikacje dla firmy. R.7 Instytucjonalny e-klient : 1.Sylwetka instytucjonalnego e-klienta, 2.Korzyści z Internetu dla instytucjonalnych e-klientów, 3.Składowe lojalności klienta, 4.Marketing zorientowany na instytucjonalnych e-klientów, 5.Instytucjonalni klienci a prywatność, 6.Bariery dla wykorzystnia Internetu w firmach, 7.Wpływ Internetu na inne zachowania organizacyjne związane z konsumpcją, 8.Lista e-zyczeń firm, 9.Implikacje dla firm. R.8 Mapa drogowa e-biznesu z perspektyt konsumenta : 1.Jak posługiwać się niniejszym rodziałem, 2.Faza pierwsza :ocena szans, 2.Faza druga : opracowanie strategii firmy, 4.Faza trzecia : opracowanie specyfikacji funkcjonalnych, 5.Faza czwarta : budowa prototypu, 6.Faza piąta : budowa witryny, 7.Faza szósta : uruchomienie i bieżące doskonalenie, 7.Końcowe uwagint.badań. R.9 Kolejna granica : 1.Przełamywanie barier ze współczesnymi nowymi konsumentami, 2.Następna fala nowych konsumentów, 3.Przyciąganie "późnej wieczonści:" : czego ono wymaga?, 4.Segmentacja "później mniejszości", 5.alternatywne urządzenia zapewniajace dostęp do Internetu, 6.Globalni konsumenci : podobieństwa i różnice, 7.Implikacje dla firmy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
A cóż to takiego jest, ten Internet?, Wadze cele komunikacji przez Internet, czym sie rózni Internet od innych mediów marketingu bezpośredniego, Sprawcie, żeby łatwo było was odnaleźć, Przyciąganie uwagi internauty, Co (prawie) zawsze działa. Długość teksty reklamowego i związane z tym czynniki, Dostosowywanie waszych ofert do sieci, Prezentacja projekt i wizerunek w sieci web, Handel w Internecie, Przyszłość Internetu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej