Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(84)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(83)
Publikacje naukowe
(18)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(51)
tylko na miejscu
(44)
wypożyczone
(10)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(63)
Czytelnia
(45)
Autor
Radzicki Józef
(6)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(5)
Gerrig Richard J. (1959- )
(4)
Goleman Daniel (1946- )
(4)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(4)
Jaworska Aleksandra
(4)
Materska Maria (1942- )
(4)
Wojciechowski Aleksander
(4)
Binder Marek
(3)
Czerniawska Ewa (1955- )
(3)
Gawda Barbara
(3)
Jankowski Andrzej
(3)
Jarmocik Anna
(3)
Kalat James W. (1946- )
(3)
Strelau Jan (1931-2020)
(3)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(3)
Brzezińska Anna (1949- )
(2)
Błachnio Agata
(2)
Davis Mark H
(2)
Doliński Dariusz (1959- )
(2)
Forward Susan (1938- )
(2)
Imbir Kamil
(2)
Jenkins Jennifer M
(2)
Kaiser Jan
(2)
Kolanko Agnieszka
(2)
Kowlaczewska Joanna
(2)
Król-Fijewska Maria
(2)
Kubiak Jolanta
(2)
Kuniecki Michał
(2)
Oatley Keith
(2)
Pikiel Sylwia
(2)
Pilecka Władysława
(2)
Remus-Duda Joanna
(2)
Rudkowska Grażyna
(2)
Schaffer H. Rudolph (1926-2008)
(2)
Wrona Leszek
(2)
Augustynek Andrzej
(1)
Bajcar Beata
(1)
Barrada Amr
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bemis Judith
(1)
Bereza Bernarda
(1)
Berryman Julia C
(1)
Brzeziński Jerzy (1947- )
(1)
Bucki Piotr
(1)
Burda Urszula
(1)
Busz Anna
(1)
Butler Gillian
(1)
Błoch Bogusław
(1)
C. Larsen Hegarty
(1)
Chlewiński Zdzisław
(1)
Cichosz Adam
(1)
Czapiga Alina
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
Czerniawska Ewa
(1)
Dachs Ursula
(1)
Davidson Richard J
(1)
DeCatanzaro Denys A
(1)
Deckers Lambert
(1)
Duszak Anna (1950-2015)
(1)
Dymkowski Maciej
(1)
Ecker Bruce
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Fajkowska Małgorzata
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Fedeli Mario
(1)
Franken Robert E
(1)
Frazier Donna
(1)
Frazier-Glynn Donna
(1)
Friedman Howard S
(1)
Frost Peter J
(1)
Gasiul Henryk (1950- )
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Gindrich Piotr
(1)
Graczykowski Piotr
(1)
Gruszka Aleksandra
(1)
Gózik Aneta
(1)
Gąstoł Agnieszka
(1)
Harciarek Michał
(1)
Hargreaves David J
(1)
Haviland-Jones Jeannette M
(1)
Herzyk Anna (1946- )
(1)
Hilgard Ernest R
(1)
Hinz Magdalena
(1)
Hochschild Russell Arlie
(1)
Hoffman Martin L
(1)
Howells Kevin
(1)
Hulley Laurel
(1)
Illeris Knud
(1)
Jegier Aneta
(1)
Johnson Robert Lee (1941- )
(1)
Johnson Stephen M
(1)
Jurgiel Alicja
(1)
Kacmajor Magdalena
(1)
Kaczmarczyk Magdalena
(1)
Karpiński Maciej
(1)
Karwowska Dorota
(1)
Keltner Dacher
(1)
Kincel Adam
(1)
Kolańczyk Alina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(45)
1990 - 1999
(8)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(85)
Język
polski
(85)
Odbiorca
6-8 lat
(3)
9-13 lat
(2)
0-5 lat
(1)
Dzieci
(1)
Temat
Uczucia
(77)
Psychologia
(27)
Osobowość
(21)
Motywacja
(20)
Uczenie się
(19)
Pamięć
(14)
Poznanie
(14)
Stres
(13)
Zachowanie
(12)
Mózg
(9)
Psychologia społeczna
(9)
Zmysły
(9)
Inteligencja emocjonalna
(8)
Psychologia rozwojowa
(8)
Agresywność
(7)
Inteligencja (psychologia)
(7)
Psychoterapia
(7)
Sen
(7)
Świadomość
(6)
Empatia
(5)
Metody badawcze
(5)
Umysł
(5)
Zaburzenia psychiczne
(5)
Bliskie związki międzyludzkie
(4)
Choroby psychiczne
(4)
Dziecko
(4)
Genetyka zachowania
(4)
Język
(4)
Lęk
(4)
Miłość
(4)
Młodzież
(4)
Nałóg
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Rodzina
(4)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(4)
Układ nerwowy
(4)
Gniew
(3)
Hormony
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Myślenie
(3)
Narząd ruchu
(3)
Neuropsychologia
(3)
Praca
(3)
Psychologia różnic indywidualnych
(3)
Rozwój psychofizyczny młodzieży
(3)
Spostrzeganie
(3)
Słuch
(3)
Twórczość
(3)
Wzrok
(3)
Zaburzenia emocjonalne
(3)
Charakter
(2)
Dzieci
(2)
Dziecko trudne
(2)
Dziecko zdolne
(2)
Fizjologia
(2)
Genetyka
(2)
Grupy rówieśnicze
(2)
Historia psychologii
(2)
Inteligencja (psychol.)
(2)
Intymność
(2)
Język dziecka
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konflikt
(2)
Kontrola emocjonalna
(2)
Kształcenie
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Medytacja
(2)
Nauczanie
(2)
Neurobiologia
(2)
Niemowlę
(2)
Noworodek
(2)
Odżywianie
(2)
Piaget, Jean (1896-1980)
(2)
Poczucie własnej wartości
(2)
Popęd płciowy
(2)
Postawy
(2)
Przyjaźń
(2)
Psychofizjologia
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Psychologia prenatalna
(2)
Rozwój emocjonalny
(2)
Rozwój społeczny
(2)
Samopoznanie
(2)
Satysfakcja ze związku
(2)
Schizofrenia
(2)
Smutek
(2)
Szczęście
(2)
Uczniowie
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Wyobraźnia
(2)
Alkohol
(1)
Anoreksja
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bezrobocie
(1)
Coaching
(1)
Decyzje
(1)
Duchowość buddyjska
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(20)
Opracowanie
(11)
Poradnik
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Raport z badań
(1)
Synteza
(1)
Wykład
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(48)
Edukacja i pedagogika
(11)
Socjologia i społeczeństwo
(10)
Biologia
(4)
Medycyna i zdrowie
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Filozofia i etyka
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Religia i duchowość
(1)
85 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Procesy poznawcze; Spostrzeganie jako mechanizm tworzenia doświadczenia za pomocą zmysłów; Kategoryzacja percepcyjna; Procesy uwagi; Procesy warunkowania; Uczenie się wykraczające poza warunkowanie; Pamięć jako podstawowy mechanizm przechowywania doświadczenia pamięć autobiograficzna jako podstawa tworzenia doświadczenia indywidualnego; Wyobrażenia jako pierwsza forma doświadczenia generowanego przez jednostkę; Pojęcia; Język i komunikacja, Produkcja i percepcja mowy, Myślenie i rozumowanie; Emocje i motywacje; Mechanizmy wzbudzania emocji; Ekspresja emocji, emocje podstawowe i pochodne, Emocje, poznanie i zachowanie, Teorie emocji; Motywacja w najważniejszych systemach teoretycznych; Mechanizmy leżące u podstaw motywacji; Typy motywacji; Inni ludzie w procesach motywacyjnych Hipnoza; Osobowość i różnice indywidualne, osobowość jako zespół cech, Poznawcze podejście do osobowości, Teorie osobowości - podejście psychodynamiczne i humanistyczne; Różnice indywidualne: opis, determinanty i aspekt społeczny; Temperament; Inteligencja; Style poznawcze; Twórczość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Elementy filozofii dla psychologów: 1.2. Główne pytania metafizyczne; 1.3. Źródła poznania; 1.4. Umysł; 1.5. Granice poznania i metoda naukowa; 1.6. Prawda i znaczenie; 1.7. Wiedza i działanie - w stronę etyki; 1.8. Jednostka - wspólnota - władza. Filozofia społeczna i polityczna; 1.9. Człowiek. 2. Historia psychologii - od Wundta do czasów najnowszych: 2.2. Wundta koncepcja psychologii jako nauki o świadomym doświadczeniu bezpośrednim; 2.3. Reakcja na psychologię Wundta - szkoła würzburska, psychologia aktów i psychologia postaci; 2.4. Funkcjonalizm - psychologia poręcza za filozofię. Zastosowanie zasad psychologicznych w praktyce; 2.5. Psychologia behawiorystyczna - chwilowy rozbrat psychologii z filozofią; 2.6. Neobehawioryzm - psychologia ponownie brata się z filozofią; 2.7. Psychoanaliza - od aspiracji naukowych do mitu; 2.8. Psychologia humanistyczna - nauka czy filozofia życia?; 2.9. Orientacja poznawcza - ostatnie słowo psychologii?; 2.10. Historia polskiej myśli psychologicznej - okres przednaukowy; 2.11. Pierwsze pracownie psychologii eksperymentalnej i ich twórcy - polska psychologia wkracza na drogę nauki. 3. Etyczne problemy działalności praktycznej, edukacyjnej i naukowej psychologa: 3.2. Etyczne problemy praktyki psychologicznej; 3.3. Kompetencje w praktyce psychologicznej; 3.4. Etyczne aspekty nauczania psychologii; 3.5. Popularyzacja psychologii. Psycholog w mediach; 3.6. Etyczne zasady prowadzenia badań naukowych w psychologii. 4. Metodologia. Podstawy metodologiczne i statystyczne prowadzenia badań naukowych w psychologii: 4.2. Poznanie psychologiczne jako poznanie naukowe; 4.3. Język statystyki jako język badań empirycznych; 4.4 Podstawowe modele badawcze: eksperymentalny i korelacyjny. 5. Genetyka zachowania i psychologia ewolucyjna: 5.2. Darwinowskie korzenie psychologii; 5.3. Podstawowe pojęcia ewolucjonizmu; 5.4. Uwarunkowania genetyczne i środowiskowe ujawniające się w różnicach indywidualnych; 5.5. Co wnoszą do rozważań o naturze ludzkiej genetyka zachowania i psychologia ewolucyjna?. 6. Procesy poznawcze: 6.2. Spostrzeganie; 6.3. Rozpoznawanie obrazów; 6.4. Wyobrażeniowa reprezentacja rzeczywistości; 6.5. Pojęciowa reprezentacja rzeczywistości; 6.6. Pamięć i uczenie się; 6.7. Uwaga i kontrola poznawcza; 6.8. Myślenie, rozumowanie i rozwiązywanie problemów; 6.9. Podejmowanie decyzji; 6.10. Język i komunikacja; 6.11. Podsumowanie; 7. Emocje i motywacja: 7.1. Wprowadzenie; 7.2 Powstawanie emocji- interakcja mechanizmów biologicznych, psychologicznych i społecznych; 7.3. Wyrażanie emocji podstawowych i pochodnych; 7.4. Współdeterminowanie zachowania przez emocje i poznania; 7.5. Motywacja w najważniejszych systemach teoretycznych; 7.6. Podstawowe mechanizmy motywacyjne; 7.7. Typy motywacji; 7.8. Motywacja w przebiegu zachowania; 7.9. Podsumowanie; 8. Osobowość: 8.1. Wprowadzenie; 8.2. Główne orientacje w psychologii osobowości; 8.3. Koncepcje psychoanalityczne; 8.4. Koncepcje humanistyczne i psychologia pozytywna; 8.5. Psychologia egzystencjalna; 8.6. Podejście poznawcze; 8.7. Socjobiologiczna koncepcja osobowości; 8.8. Psychologia narracyjna; 8.9. Współczesne koncepcje ja; 8.10. Teoria osobowości: integracja- badania- aplikacje; 8.11. Podsumowanie; 9. Psychologia różnic indywidualnych: 9.1. Wprowadzenie; 9.2. Paradygmat badań i podstawowe kategorie opisowe różnic indywidualnych; 9.3. Temperament; 9.4. Osobowość; Inteligencja; 9.5. Podsumowanie; 10. Psychometria. Konstrukcja i adaptacja testów psychologicznych: 10.1. Wprowadzenie; 10.2. Cele psychometrii; 10.3. Historia psychometrii; 10.4. Specyficzne problemy etyczne; 10.5. Założenia i modele dotyczące konstrukcji testów psychologicznych; 10.6. Koncepcja cechy a założenia konstrukcji testu; 10.7. Procedura konstrukcji testu; 10.8. Kulturowa adaptacja testów; 10.9. Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia dla coachów / Maciej Świeży. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2020. - 235 s. : rys., rab. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Rozdział 1. Coaching i psychologia 1. Rozumienie coachingu 2. Psychologia jako źródło podstaw dla modelu coachingowego 3. Psychologia jako źródło wiedzy użytecznej dla coachów Rozdział 2. Psychologia w coachingu operacyjnym: definiowanie celów, podtrzymywanie motywacji i twórcze podejście do problemów 1. Definiowanie celów i dążenie do ich realizacji 2. Wspieranie samokontroli i wytrwałości 3. Stwarzanie przestrzeni dla motywacji autonomicznej 4. Zmiana strategii działania: wycieczka w stronę psychologii twórczości Rozdział 3. Psychologia w coachingu kompetencyjnym: organizacja procesu uczenia się 1. Rozwijanie samoświadomości: identyfikacja obszarów do rozwoju 2. Organizacja procesu uczenia się umiejętności 3. Uczenie się jako zmiana nawyków 4. Uczenie się z wykorzystaniem treningu wyobrażeniowego Rozdział 4. Coaching psychologiczny: praca z emocjami klientów 1. Podstawowe charakterystyki emocji 2. Inteligencja emocjonalna 3. Rola coacha we wspieraniu zarządzania emocjami Rozdział 5. Psychologia w coachingu psychologicznym: osobowość, samoocena i zmiana schematów 1. Podstawowe pytania w psychologii osobowości 2. Zmiana osobowości w coachingu: praca ze schematami 3. Myślenie o sobie, schematy Ja i samoocena Dodatek 1. Kiedy coaching nie pomoże? Kwalifikowanie klientów do pracy coachingowej 1. Ograniczenia coachingu i kompetencji coachów 2. Ocena możliwości podjęcia coachingu 3. Rezygnacja z coachingu i dalsze kroki Dodatek 2. Uczenie się z głową. Jak czytać teksty psychologiczne z perspektywy praktyka? Literatura cytowana.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Przedmowa do wydania polskiego (Anna Brzezińska). Przedmowa. Rozdział 1 Odkrywanie natury dziecka: Czym jest psychologia dziecka?; Do czego jest nam potrzebna psychologia dziecka?; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 2 Istota dzieciństwa: Kim jest dziecko?; Perspektywa historyczna; Perspektywa kulturowa; Dorosły sposób myślenia o dzieciach; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 3 Początek życia: O dziedziczeniu; Od poczęcia do narodzin; Przystosowanie noworodka do życia; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 4 Tworzenie związków: Istota związku; Rodzina; Rozwój przywiązania; Relacje między rówieśnikami; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 5 Rozwój emocjonalny: Czym są emocje?; Pojmowanie emocji przez dzieci; Socjalizowanie emocji; Kompetencje emocjonalne; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 6 Dziecko jako naukowiec: Piagetowska teoria rozwoju poznawczego: Przegląd; Studia rozwoju poznawczego; Za i przeciw teorii Piageta; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 7 Dziecko jako praktykant: Wygotskiego społeczno-poznawcza teoria rozwoju: Przegląd; Od cudzej pomocy do autopomocy; Ocena; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 8 Dzieci jako osoby przetwarzające informacje: Modelowanie czynności umysłowych; Istota myśli; Organizacja umysłu; Zapamiętywanie; Myślenie o ludziach; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 9 Posługiwanie się językiem: Czym jest język?; Przebieg rozwoju języka; Wyjaśnienie procesu przyswajania sobie języka; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Rozdział 10 Ku dojrzałości: Stawanie się człowiekiem dorosłym; Ciągłość i zmiana; Podsumowanie; Literatura dodatkowa; Literatura uzupełniająca w języku polskim. Słownik pojęć. Bibliografia. Indeks nazwisk. Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Odkrywanie natury dziecka, 2. Istota dzieciństwa, 3. Początek życia, 4. Tworzenie związków, 5. Rozwój emocjonalny, 6. Dziecko jako naukowiec. Piagetowska teoria rozwoju poznawczego, 7. Dziecko jako praktykant: Wygotskiego społeczno-poznawcza teoria rozwoju, 8. Dzieci jako osoby przetwarzające informację, 9. Posługiwanie się językiem, 10. Ku dojrzałości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Interdyscyplinarne podstawy emocji: 1. Filozofia emocji, 2. Historia emocji: zmiany i ich oddziaływanie, 3. Reprezentacje znaczenia emocjonalnego: kategoria, metafora, schemat, dyskurs, 4. Modele społeczne w wyjaśnianiu emocji, 5. Punkt widzenia psychologów, 6. Emocja i depresja kliniczna - koncepcja środowiskowa, 7. Psychologia ewolucyjna a emocje, 8. Emocje a sztuka i humanistyka, Cz.II Biologiczne i neuropsychologiczne podejście do emocji: 9. Emocje jako twory naturalne w mózgu ssaków, 10. Sieci emocjonalne w mózgu, 11. Psychofilozofia emocji, 12 .Emocje i genetyka behawioralna, 13. Wielowymiarowe podejścia do badania emocji u niemowląt, 14. Wokalne komunikowanie emocji, 15. Wyrażanie emocji twarzą. Cz.II Zmiany rozwojowe: 16. Motywacyjne, organizacyjne i regulacyjne funkcje odrębnych emocji, 17. Wyłanienia się ludzkiej emocji, 18. Zrozumieć emocje, 19. Emocje a tożsamość, 20. Społeczny kontekst rozwoju emocjonalnego, Cz. IV Czynniki społeczne i osobowościowe: 21. Dobrostan emocjonalny, 22. Płeć, emocja i ekspresja, 23. Wpływ nastroju na społeczne oceny rozumowania, 24. Ekspresja emocji w grupach, 25. Temperament jako konstrukt emocjonalny - problemy teoretyczne i praktyczne, 26. Psychologia kulturowa emocji - od starożytności po czasy współczesne, Cz.V Czynniki poznawcze: 27. Pozytywny afekt a podejmowanie decyzji, 28. Rozumienie emocji w teorii oceny - implikacje dla rozwoju i uczenia się, 29. Poznawcza i społeczna konstrukcja w emocjach, 30. Emocje i pamięć, 31. Pojęcia dotyczące emocji, 32. Aktualne kierunki w badaniach nad inteligencją emocjonalną, Cz.VI Emocje a zdrowie: 33. Emocje a choroby somatyczne przyczyny i wskaźniki podatności na zachorowania, 34. Gdy widzieć znaczy czuć - poznawczo-emocjonalne podejście do radzenia sobie ze stresem zdrowotnym, 35. Emocje a odporność, Cz.VII Wybrane emocje: 36. Strach i lęk z perspektywy ewolucyjnej, poznawczej i klinicznej, 37. Rozwój złości i wrogich interakcji, 38. "Smutek" - czy istnieje takie zjawisko?, 39. Emocje samoświadomościowe, zażenowanie, duma, wstyd, poczucie winy, 40. Wstręt, 41. Miłość i procesy przywiązania, 42. Szczęście, 43. Empatia i współczucie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Psychologia i życie. 2. Metody badawcze w psychologii. 3. Biologiczne i ewolucyjne podstawy zachowania. 4. Wrażenia zmysłowe i percepcja. 5. Psychika, świadomość i odmienne stany świadomości. 6. Uczenie się i analiza zachowania. 7. Pamięć. 8. Procesy poznawcze. 9. Inteligencja i pomiar inteligencji. 10. Rozwój człowieka w ciągu życia. 11. Motywacja. 12. Emocje, stres i zdrowie. 13. Zrozumieć osobowość człowieka. 14. Zaburzenia psychiczne. 15. Terapie zaburzeń psychicznych. 16. Psychologia społeczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Psychologia i życie. 2. Metody badawcze w psychologii. 3. Biologiczne i ewolucyjne podstawy zachowania. 4. Wrażenia zmysłowe i percepcja. 5. Psychika, świadomość i odmienne stany świadomości. 6. Uczenie się i analiza zachowania. 7. Pamięć. 8. Procesy poznawcze. 9. Inteligencja i pomiar inteligencji. 10. Rozwój człowieka w ciągu życia. 11. Motywacja. 12. Emocje, stres i zdrowie. 13. Zrozumieć osobowość człowieka. 14. Zaburzenia psychiczne. 15. Terapie zaburzeń psychicznych. 16. Psychologia społeczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Psychologia i życie. 2. Metody badawcze w psychologii. 3. Biologiczne i ewolucyjne podstawy zachowania. 4. Wrażenia zmysłowe i percepcja. 5. Psychika, świadomość i odmienne stany świadomości. 6. Uczenie się i analiza zachowania. 7. Pamięć. 8. Procesy poznawcze. 9. Inteligencja i pomiar inteligencji. 10. Rozwój człowieka w ciągu całego życia. 11. Motywacja. 12. Emocje, stres i zdrowie. 13. Osobowość człowieka. 14. Zaburzenia psychiczne. 15. Terapie zaburzeń psychicznych. 16. Poznanie społeczne i relacje społeczne. 17. Procesy społeczne, społeczeństwo i kultura.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Psychologia i życie. 2. Metody badawcze w psychologii. 3. Biologiczne i ewolucyjne podstawy zachowania. 4. Wrażenia zmysłowe i percepcja. 5. Psychika, świadomość i odmienne stany świadomości. 6. Uczenie się i analiza zachowania. 7. Pamięć. 8. Procesy poznawcze. 9. Inteligencja i pomiar inteligencji. 10. Rozwój człowieka w ciągu całego życia. 11. Motywacja. 12. Emocje, stres i zdrowie. 13. Osobowość człowieka. 14. Zaburzenia psychiczne. 15. Terapie zaburzeń psychicznych. 16. Poznanie społeczne i relacje społeczne. 17. Procesy społeczne, społeczeństwo i kultura.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wyd. 1 - 8 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2021. - 458, [4] s. : fot., rys., tab. ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Wstęp; Rozdział 1. Ewolucja czy rewolucja – zmiany w rozumieniu zachowań konsumentów 1.1. Zachowania konsumenckie jako dziedzina badań naukowych 1.2. Klasyczne rozumienie zachowań konsumentów 1.3. (R)Ewolucja w rozumieniu konsumenta: emocje, nieracjonalność i nieświadomość 1.4. Od przybytku głowa nie boli? Współczesny konsument w pułapce wyboru Rozdział 2. Od nauki do praktyki – badania marketingowe jako źródło wiedzy o konsumentach 2.1. Rola badań marketingowych w dostarczaniu wiedzy o konsumentach 2.2. Rodzaje badań marketingowych – czyli z czego korzystają praktycy, żeby lepiej zrozumieć konsumenta Rozdział 3. Jak konsument widzi świat – o roli procesów spostrzegania 3.1. Spostrzeganie i uwaga 3.2. Samochód Jamesa Bonda – product placement, czyli nietradycyjna reklama w tradycyjnych mediach 3.3. Guerilla marketing, ambient media – zaskakiwanie konsumenta 3.4. Pachnące hotele i muzyka w sklepach – nieuświadamiany wpływ zmysłowego marketingu 3.5. Niewidzialne lub niezauważalne – bodźce utajone 3.6. Próg różnicy w spostrzeganiu – co konsument powinien zauważyć, a czego nie 3.7. Kategorie w głowach konsumentów Rozdział 4. O prawdziwej i fałszywej wiedzy konsumentów 4.1. Produkty, sklepy, reklamy – źródła wiedzy konsumentów 4.2. „Wiem” i „wiem, że wiem” – wiedza obiektywna i subiektywna 4.3. Zewnętrzne źródła informacji 4.4. Pamięć – wewnętrzne źródło informacji 4.5. Zawodna pamięć konsumenta 4.6. Drogi, znany, francuski – wnioskowanie jako wewnętrzne źródło informacji o cechach jakości produktów Rozdział 5. Procesy poznawcze w badaniach marketingowych – praktyka badań konsumenckich 5.1. Testy produktów – czyli jak konsument widzi, co czuje i jak mu smakuje 5.2. Badania cenowe – „negocjacje percepcyjne” między producentem a konsumentem 5.3. Inne obszary badań towarzyszących wprowadzaniu produktów na rynek – badania nazw i opakowań 5.4. Badania satysfakcji klienta 5.5. Badania semiotyczne – w poszukiwaniu znaczenia, czyli badania bez osób badanych Rozdział 6. Serce na zakupach – procesy emocjonalne w ocenach i decyzjach konsumentów 6.1. Czym są emocje 6.2. Afekt, emocje, nastroje – różne zjawiska emocjonalne 6.3. Cechy ocen i wyborów emocjonalnych 6.4. Wpływ zjawisk emocjonalnych na funkcjonowanie człowieka 6.5. Czy emocje potrzebują myślenia – tajniki nieuświadamianego afektu 6.6. „Po prostu muszę to mieć” – zakupy pod wpływem impulsu 6.7. Od miłości do nienawiści – skrajne emocje konsumentów 6.8. Reklama jako narzędzie wywoływania emocji Rozdział 7. Każde działanie ma jakąś przyczynę – motywacja w zachowaniach konsumentów 7.1. Co to jest motywacja i dlaczego interesuje psychologów 7.2. W poszukiwaniu uniwersalnych potrzeb 7.3. Nieświadome motywy działania 7.4. Modele motywacji konsumenckiej 7.5. Tożsamościowe uwarunkowania wyborów konsumenckich – Ja versus Inni 7.6. Być podobnym czy się wyróżnić – potrzeby unikalności i przynależności w zachowaniach konsumenckich 7.7. Motywacje o podłożu poznawczym Rozdział 8. Postawy w zachowaniach konsumenckich 8.1. Historia badań nad postawami 8.2. Współczesne rozumienie postaw 8.3. Skąd się biorą postawy 8.4. Czy postawy pozwalają przewidzieć zachowanie 8.5. Postawy ambiwalentne i utajone – nowe spojrzenie na przyczyny rozbieżności między postawą a zachowaniem 8.6. Jak zmieniać postawy – komunikowanie perswazyjne 8.7. Od obojętności po uwielbienie – bieguny konsumenckiego zaangażowania 8.8. Wpływ komunikatów marketingowych na postawy konsumentów Rozdział 9. Praktycznie o emocjach, motywacjach i postawach konsumentów 9.1. Badania postaw i badania segmentacyjne 9.2. Jakościowe badania potrzeb i wartości 9.3. Badania marki 9.4. Badania reklamy; Literatura; Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Przemiany miłości. Trzy składniki miłości: Intymność, Namiętność, Zobowiązanie; Rozwój związku miłosnego: Zakochanie, Romantyczne początki, Związek kompletny, Związek przyjacielski, Związek pusty i jego rozpad. Rozdział 2. Zakochanie. Psychologia namiętności: Dlaczego namiętność?, Idealizacja partnera; Pobudzenie emocjonalne, Atrakcyjność fizyczna: Dopasowanie czy maksymalizacja atrakcyjności, Od czego zależy piękno twarzy, Od czego zależy piękno ciała; Namiętność a seks u kobiet i mężczyzn: Niezależność seksu i namiętności, Pragnienie seksualne kobiet i mężczyzn, Ekonomia seksu, Plastyczność seksu, Seks, ciało i śmierć. Rozdział 3. Romantyczne początki. Rozwój intymności: Budowanie zaufania, Wsparcie społeczne; Kogo wybieramy?: Biologiczne podstawy wyboru, Czego chcą mężczyźni, Czego chcą kobiety; Rola kultury. Rozdział 4. Związek kompletny. Przywiązanie : Zachowania wiążące, Style przywiązania; Współzależność: Współzależność skutków działań, Współzależność uczuć, Samospełniające się proroctwa; Empatia: Wczuwanie się w partnera – składniki empatii, Konsekwencje empatii; Chcieć a mieć: Teoria sprawiedliwości, Sprawiedliwość w związku dwojga ludzi, Naturalna śmierć namiętności. Rozdział 5. Związek przyjacielski. Dynamika satysfakcji ze związku: Fazy miłości, Fazy życia; Od czego zależy szczęście?: Cechy indywidualne, Warunki zewnętrzne, Zło jest silniejsze od dobra, Aktywności; Pułapki intymności: Aniołem być, czyli pułapka dobroczynności, Szczęścia się wyrzec, czyli pułapka obowiązku, Święty spokój, czyli pułapka bezkonfliktowości, Niezłomność zasad, czyli pułapka sprawiedliwości. Rozdział 6. Związek pusty. Zazdrość; Reakcje na niezadowolenie: Dialog, Lojalność, Zaniedbanie, Wyjście; Trwanie i wycofanie zobowiązania: Wyznaczniki zobowiązania, Interpretacje podtrzymujące zaangażowanie, Zachowania podtrzymujące zaangażowanie. Rozdział 7. Rozpad. Zdrada; Bariery: Poczucie winy, Dzieci, Naciski społeczne; Koniec; Różnorodność: Rodzaje miłości, Psychozabawa – jaka jest Twoja miłość?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Od autora; 1. Przemiany miłości; Trzy składniki miłości; Intymność; Namiętność; Zaangażowanie; Rozwój związku miłosnego; Zakochanie; Romantyczne początki; Związek kompletny; Związek przyjacielski; Związek pusty i jego rozpad; 2. Zakochanie; Dwa warunki zakochania: przeżycie pobudzenia i jego interpretacja; Powstanie pobudzenia; Beznamiętne pożywki namiętności, czyli pobudzenie emocjonalnie neutralne; Przyjemność nasila namiętność, czyli rola emocji pozytywnych; Przykrość także nasila namiętność, czyli rola emocji negatywnych; Uroki owocu zakazanego, czyli rola przeszkód; Interpretacja pobudzenia jako namiętności; Jak kochać, czyli kulturowy wzorzec namiętności; Kogo kochać, czyli reguły stosowania wzorca namiętności; Różnice między kobietami i mężczyznami; Różnice w przeżywaniu namiętności; Kto jest bardziej romantyczny?; 3. Romantyczne początki; Rozwój intymności; Odkrywanie się; Budowanie zaufania; Kogo i za co lubimy; Częstość kontaktów; Zalety partnera; Przysługi; Komplementy; Przywiązanie; Wybór stałego partnera; Uwaga na dobre rady!; Kryteria wyboru partnera; 4. Związek kompletny; Współzależność partnerów; Współzależność skutków działań; Współzależność uczuć; Samospełniające się proroctwa; Empatia; Wczuwanie się w partnera: składniki empatii; Konsekwencje empatii; Chcieć a mieć; Teoria sprawiedliwości; Sprawiedliwość w związku dwojga ludzi; Naturalna śmierć namiętności; Miłość i nienawiść; Zazdrość; 5. Związek przyjacielski; Ponura krzywa satysfakcji; Pułapki intymności; Aniołem być, czyli pułapka dobroczynności; Szczęścia się wyrzec, czyli pułapka obowiązku; Święty spokój, czyli pułapka bezkonfliktowości; Niezłomność zasad, czyli pułapka sprawiedliwości; Reakcje na niezadowolenie; Dialog; Lojalność; Zaniedbanie; Wyjście; Od czego zależy rodzaj reakcji?; Męskość-kobiecość; Samoocena; Stan związku; 6. Związek pusty i jego rozpad; Samopodtrzymujący charakter zaangażowania; Uzasadnianie własnych działań; Dotychczasowe inwestycje; Związek z partnerem jako część własnego „ja”; Chcieć mimo wszystko, czyli względność satysfakcji; Oczekiwania a zyski i koszty; Możliwości zastępcze; Bariery; Poczucie winy; Dzieci; Naciski społeczne; Rozpad; 7. Różnorodność; Rodzaje miłości; Psychozabawa – jaka jest Twoja miłość?; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jak człowiek zaczął rozumieć siebie?: Czym jest psychologia?; Psychologia a zdrowy rozsądek; Podejście psychologa; Czy psychologowie to podejrzani eksperymentatorzy; Eksperyment psychologiczny; To, czego oczekujemy, wpływa na to, co widzimy; Eksperymenty to nie wszystko; Co dalej?. 1. Język ciała: Czy język ciała to zjawisko naturalne?; Wyraz twarzy; Gesty i postawa; Zapachy jako element języka ciała; Dotyk; Kłamstwo i oszustwo; Trening umiejętności społecznych. 2. Twoja osobowość: Każdy ma osobowość; To zależy od punktu widzenia; Podejście oparte na pojęciu cechy; Teoria Eysencka - trzy wymiary osobowości; Od opisu do wyjaśnienia; "Czy jestem sobą, czy sytuacją" - problem konsekwencji; Perspektywa poznawcza - to zależy od punktu widzenia; Teoria konstruktów osobistych; Atrybucje i dystres psychiczny; Metody oceny osobowości. 3. Twoja płeć - o byciu mężczyzną i kobietą: Płeć czy rodzaj?; Wpływy biologiczne; Hormony i zachowanie; Płeć a tożsamość rodzajowa; Od narodzin do dojrzałości; Czy różnice płciowe się zmieniają; Różnice rodzajowe w szkole i po jej ukończeniu. 4. Ty i inni: Role społeczne; Co myślimy, a co robimy?; Stereotypy i uprzedzenia; Jak inni na nas wpływają; Konformizm; Posłuszeństwo i autorytet; Przemoc a środki masowego przekazu; Siła społecznego oddziaływania. 5. Twoje emocje: Miłość i przywiązanie; Natura miłości niemowlęcej; Przywiązanie i miłość osoby dorosłej; Natura miłości dojrzałej; Typy i style miłości; Gniew i agresja; Gorąca i zimna agresja; Natura gniewu; Czym jest prowokacja; Cechy gniewu; Czy możemy radzić z gniewem. 6. Twój mózg: Co znajduje się w twojej głowie; Skąd wiemy, za co odpowiadają poszczególne części mózgu?; Komórki w centralnym układzie nerwowym; Dwie półkule - jeden mózg; Odczuwanie emocji; Świadomość; Naprawianie uszkodzeń. 7. Twoje zdrowie: Psychologia; zdrowie i choroba; Być zdrowym; Profilaktyka zdrowotna; Bycie chorym; Leczenie. 8. Rozwój człowieka: Badania nad rozwojem; Rozwój w niemowlęctwie; Teoria umysłu - spostrzeganie emocji u innych; Rozwój języka; Poznanie społeczne u dzieci w wieku szkolnym; Adolescencja i dojrzałość. 9. Problemy psychologiczne: Lęk i związane z nim problemy; Założona natura strachu i lęku; Źródła fobii i lęków; Leczenie strachu i lęku; Lęk społeczny; Schizofrenia; zaburzenia osobowości; Krytyczna ocena metod klasyfikacji - niektóre ograniczenia diagnostycznych systemów wyróżniania zaburzeń osobowości. 10. Jak widzimy świat - spostrzeganie i myślenie: Spostrzeganie to coś więcej niż odczuwanie zmysłami; Uwaga oddziałuje na spostrzeganie; Mechanizmy pamięci; Myślenie i natura myśli; Różnice w sposobie myślenia i kreatywności. 11. Uczenie się o świecie: Uczenie się przez tworzenie powiązań; Uczenie się na podstawie skutków; Uczenie się przewidywania; Uczenie się od innych; Świadomość, inteligencja i uczenie się. 12. Człowiek i inne zwierzęta: Czy inne zwierzęta myślą?; Inteligencja, posługiwanie się narzędziami i kultura; Czy tylko ludzie mają swój język?; Wrażliwość zmysłów u zwierząt; Świadomość i przytomność; Jak człowiek wykorzystuje inne zwierzęta; Człowiek i inne zwierzęta. 13. Co psychologowie mogą zrobić dla Ciebie?: Jak zostać psychologiem; Wykładowcy i badacze; Psychologie kliniczni i psychoterapeuci; Psychologowie zdrowia; Psychologowie wychowawczy; Psychologowie sądowi; Psychologowie pracy; Psychologowie sportu; Psychologowie pracujący w innych dziedzinach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawowe zagadnienia w badaniach nad motywacją, 2. Składniki motywacji, 3. Głód i jedzenie, 4. Namiętność, miłość, sex, 5. Pobudzenie i kierowanie uwagą a maksymalna efektywność działania, 6. Czuwanie, spanie i marzenia senne, 7. Używanie i nadużywanie substancji psychoaktywnych, 8. Agresja, przymus, złość, 9. Emocje i stres a zdrowie, 10. Emocje niespójne z celem (negatywne), 11. Emocje spójne z celem (pozytywne), 12. Od ciekawości do twórczości, 13. Potrzeba sprawowania kontroli, doskonalenia się oraz poczucia własnej wartości, 14. Samoregulacja motywacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Postępy Psychologii)
Cz.I Umysł przetwarzający informacje: Pojęcia w perspektywie atomizmu informacyjnego. Wprowadzenie w problematykę; Asymetria pozytywno-negatywna w wartościowaniu a struktura kategorii pojęciowych; Czy coś się dzieje po pierwszych 200 milisekundach?; Psychologiczne modele temporalności; Jak to z pomiarem testowym IQ było? Cz.II Umysł podejmujący decyzje: Decyzja, alanolgia i wiedza: podejście konstruktywistyczne; Pieniądze i księgowanie mentalne. Cz.III Umysł emocjonalny: Umysł smutny i zmęczony; Umysł afektywnie zdeterminowany. Jak afekt i nastrój kształtują celowe spostrzeganie?; Huśtawka emocji i bezrefleksyjność umysłu. Cz.IV Umysł i mózg: Mózg, umysł, decyzje. Neurobiologia nie tylko subiektywnego prawdopodobieństwa; Mechanizm uszkadzania mózgu w warunkach chronicznego i intensywnego stresu. Cz.V Umysł wśród innych umysłów: Zmienność mentalności a historyczna ogólność teorii psychologicznych; Moralnościowe i sprawnościowe aspekty przetwarzania informacji stereotypowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
5. Odzwierciedlenie stosunku do rzeczywistości: emocje: Ogólna charakterystyka i podział emocji; Fizjologiczne mechanizmy emocji i ich wyrazu; Badanie procesu emocjonalnego; Rozwój emocji i ich szczegółowa charakterystyka; 6. Działanie jednostki w świecie otaczającym: Aktywność osobnika; Źródła aktywności; Od działania instynktowego do działania świadomego; Działanie ludzkie; Determinanty przebiegu i skuteczność działania; 7. Kształtowanie się i funkcjonowanie doświadczenia indywidualnego: Doświadczenie indywidualne i jego fizjologiczne mechanizmy; Zapamiętywanie; Pamiętanie- zapominanie; Odpamiętywanie; Automatyzacja doświadczenia; 8. Osobowość: Zagadnienie osobowości i teorie osobowości; Osobowość i jej struktura; Szczegółowa charakterystyka osobowości; Geneza osobowości i różnice indywidualne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wybrane zagadnienia z biologicznych podstaw psychiki: Budowa mózgu; Neuron- mechanizm funkcjonowania; Rola poszczególnych struktur mózgu; Płeć mózgu; Inne aspekty funkcjonowania mózgu człowieka; Biologia agresji; 2. Pamięć i uczenie się: Fazy procesów pamięciowych; Przykład zadania badającego pamięć; Rodzaje pamięci; Nadczynność pamięci; Zasady efektywnego wykorzystania pamięci; 3. Myślenie i rozwiązywanie problemów: Rodzaje myślenia; Operacje myślowe; Rozwiązywanie problemów; Zadania badające skuteczność rozwiązywania problemów; Czy urządzenia informatyczne są zdolne do myślenia?; 4. Emocje i stres: Charakterystyka emocji; Najważniejsze rodzaje i formy emocji; Stres; Asertywność; 5. Inteligencja i zdolności: Zdolności, ich specyfika i rodzaje; Zdolności- wrodzone czy nabyte?; Inteligencja ogólna; Testy inteligencji ogólnej; Teorie inteligencji ogólnej; Znaczenie badania inteligencji ogólnej; Inne rodzaje inteligencji; 6. osobowość: Różne sposoby rozumienia pojęcia "osobowość"; Teorie osobowości; 7. Negocjacja, manipulacja i konflikty: Pojęcie negocjacji; Konflikt i jego cechy; Negocjacje sposobem osiągania porozumienia; Typy i style negocjacji; Fazy negocjacji; Podmiotowe uwarunkowania skuteczności negocjacji; Manipulacja; Obrona przed manipulacją; 8. Kierowanie karierą: Fazy procesu kadrowego; Sposoby efektywnego poszukiwania pracy; 9. Człowieka w społeczeństwie informacyjnym: Geneza i historia Internetu; Człowiek w dobie Internetu; Psychologiczne zagrożenia w kształtującym się społeczeństwie informacyjnym; Kryteria diagnostyczne rozpoznania uzależnienia od Internetu; Krótka historia badań nad uzależnieniem od Internetu, czyli kto jest najbardziej zagrożony uzależnieniem?; Przykłady indywidualnych przypadków osób uzależnionych od Internetu, które zgłosiły się do Ośrodka Psychologiczno- Psychiatrycznego w Krakowie; Poszukiwanie przyczyn uzależnień komputerowych; Teoria uzależnień komputerowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Emocje i motywacja: Po co nam emocje?; Skąd się biorą nasze emocje?; Ile kontroli mamy nad własnymi emocjami?; Motywacja: co sprawia, że zachowujemy się tak, jak się zachowujemy?; Co łączy motywację osiągnięć, łaknienie i seks? Co je różni?; 2. Uczenie się i wychowanie: Jakiego rodzaju uczenie się wyjaśnia warunkowanie klasyczne?; Jak uczymy się nowych zachowań za pomocą warunkowania sprawczego?; Jak psychologia poznawcza wyjaśnia uczenie się?; 3. Pamięć: Czym jest pamięć?; W jaki sposób powstają wspomnienia?; W jaki sposób wydobywamy wspomnienia?; Dlaczego pamięć czasami nas zawodzi
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159,9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nieprzystosowanie społeczne oraz zaburzenia w zachowaniu jako zjawiska interdyscyplinarne. 2. Zachowania problemowe i ryzykanckie a nieprzystosowanie społeczne. 3. Przystosowanie w naukach psychologicznych. 4. Kliniczne oblicza nieprzystosowania w wymiarach osobowościowym i emocjonalnym. 5. Kliniczne oblicza nieprzystosowania w wymiarze seksualnym. Zaburzenia seksualne. 6. Zaburzenia w zachowaniu, zaburzenia osobowości oraz zaburzenia emocjonalne w twórczości filmowej. 7. Środowisko społeczne a nieprzystosowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej