Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Dostępność
tylko na miejscu
(28)
dostępne
(10)
Placówka
Wypożyczalnia
(10)
Czytelnia
(28)
Autor
Gaj Jerzy
(2)
Niezgoda Agnieszka
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Zmyślony Piotr
(2)
Barcik Jacek
(1)
Biczysko Władysław
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Chudoba Tadeusz
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Fierla Irena
(1)
Gracz Jacek
(1)
Janczyk Marek
(1)
Johann Maria
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kurek Włodzimierz
(1)
Lijewski Teofil
(1)
Martin William B
(1)
Merski Janusz
(1)
Mikułowski Bogdan
(1)
Mucha-Szajek Ewa
(1)
Nalazek Mirosław
(1)
Orłowski Bolesław
(1)
Rapacz Andrzej
(1)
Sankowski Tadeusz
(1)
Siwiński Wiesław
(1)
Tauber Roman Dawid
(1)
Walczak Ryszard
(1)
Warecka Joanna
(1)
Winiarski Ryszard
(1)
Wojcieszak Łukasz
(1)
Wyrzykowski Jerzy
(1)
Włodarczyk Bogdan
(1)
Łazarek Maria
(1)
Łazarek Roman
(1)
Łobożewicz Tadeusz
(1)
Żabińska Teresa
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(26)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Temat
Turystyka
(27)
Usługi
(7)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(5)
Hotelarstwo
(3)
Gastronomia
(2)
Gospodarka
(2)
Popyt
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przemysł
(2)
Agrosturystka
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Geografia gospodarcza
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Internet
(1)
Jakość produktu
(1)
Komputery
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Konwencja montrealska (1999)
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Ludność
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Odpoczynek
(1)
Odzież
(1)
Pedagogika
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Podróżnictwo
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Prawo cywilne
(1)
Prawo handlowe
(1)
Prawo lotnicze
(1)
Prawo międzynarodowe
(1)
Prawo morskie
(1)
Prawo rzeczowe
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiortswa małe i średnie
(1)
Psychologia
(1)
Rehabilitacja (med.)
(1)
Rolnictwo
(1)
Rybołówstwo
(1)
Socjologia
(1)
Spadek
(1)
Sport
(1)
Spółki
(1)
Szlaki turystyczne
(1)
Technika
(1)
Transport
(1)
Turystka
(1)
Turystyka przemysłowa
(1)
Turystyka zdrowotna
(1)
Umowa
(1)
Unia Europejska
(1)
Wychowanie fizyczne
(1)
Wycieczki
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe w tyrystyce / Maria Johann. - Warszawa : Difin, 2009. - 150 s. : rys.; tab.; wykr. ; 23 cm.
1. Istota i znaczenie marketingu w turystyce; 2. Formułowanie i wybór strategii marketingowej; 3. Usługa turystyczna jako produkt; 4. Kształtowanie cen w turystyce; 5. Dystrybucja usług turystycznych; 6. Promocja w turystyce; 7. Strategia wobec personelu; 8. Zarządzanie marketingiem w turystyce; 9. Przykłady do studiowania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teoria i metodyka turystyki / Tadeusz Chudoba. - Warszawa : Difin, 2008. - 174 s. : rys., tab. ; 23 cm.
1.Kultura uprawiania turystyki: Struktura uprawiania turystyki; Zakres i istota pojęcia "kultura uprawiania turystyki"; Treść pojęcia "kultura uprawiania turystyki"; Proces organizacji imprez turystycznych; Typologia i gradacja umiejętności turystów i organizatorów turystyki. 2. Konkretyzacja treści umiejętności stanowiących kulturę organizacji turystyki: Umiejętność fazy akwizycji; Umiejętności związane z przygotowaniami do imprezy turystycznej; Umiejętności turystów usprawniające przebieg imprezy turystycznej; Umiejętności pedagogiczne związane z fazą przygotowanie; Umiejętności organizacyjne związane z faza realizacji imprezy; Umiejętności pedagogiczne instruktorów związane z fazą realizacji imprezy; Umiejętności fazy zamknięcia imprezy turystycznej; Kultura organizacji turystyki i strategia jej opanowywania. 3. Składniki wiedzy o rzeczywistości turystycznej: Wiedza o uprawianiu turystyki; Wiedza o organizacjach turystyki; Wiedza o obsłudze i zarządzaniu turystyką. 4. Proces organizacji imprez turystycznych: Faza akwizycji; Faza p[przygotowania imprezy; Faza realizacji imprezy turystycznej; Organizacja zwiedzania i zabaw; Faza zamknięcia imprezy turystycznej; Skutki uczestniczenia w ruchu turystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka / red. nauk. Włodzimierz Kurek. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2007. - 540, [1] s.; tab., mapy, wykr. ; 24 cm.
(Turystyka / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Turystyka jako przedmiot badań naukowych: 1.1. Problem definicji turystyki, 1.2. Turystyka jako przedmiot badań różnych dyscyplin naukowych, 1.3. Pojęcia podstawowe, 1.4. Wybrane koncepcje badawcze. 2. Historia turystyki: 2.1 Historia turystyki na świecie, 2.2. Historia turystyki w Polsce. 3. Międzynarodowy ruch turystyczny: 3.1. Wielkość i struktura międzynarodowego ruchu turystycznego, 3.2 Uwarunkowania rozowju turystyki międzynarodowej, 3.3. Współczesne trendy w turystyce międzynarodowej, 3.4. Główne regiony turystyczne świata. 4. Potrzeby i motywacje turystyczne: 4.1. potrzeby człowieka, 4.2. Proces motywacyjny i jego rola w podejmowaniu decyzji o wyjazdach turystycznych. 5. Usługi i zagospodarowanie turystyczne: 5.1. Uwagi wprowadzające, 5.2. Usługi hotelarskie, 5.3. usługi gastronomiczne, 5.4. Transport w turystyce, 5.5. Biura podróży, 5.6. Informacja turystyczna, 5.7. Pilotaż i przewodnictwo turystyczne, 5.8. Usługi ubezpieczenia w turystyce, 5.9. Usługi finansowe, 5.10. Inne usługi. 6. Rodzaje i formy turystyki: 6.1. Klasyfikacja ruchu turystycznego, 6.2.2 Charakterystyka wybranych form turystycznych, 6.3. Turystyka w wybranych typach przestrzeni. 7. Gospodarcze aspekty turystyki: 7.1. Turystyka jako sektor gospodarki, 7.2. Rynek turystyczny i mechanizmy jego funkcjonowania - podstawowe zagadnienia, 7.3. Marketing w gospdarce turystycznej, 7.5. Międzynarodowa współpraca w dziedzinie gospodarki turystycznej. 8. Przemiany pod wpływem turystyki na obszarach recepcji turystycznej: 8.1. Turystyka jako czynnik przemian ekonomicznych, 8.2. Turystyka jako czynnik przemian społecznych, 8.3. Tursytyka jako czynnik przemian kulturowych, 8.4. Turystyka jako czynnik przemian środowiska przyrodniczego, 8.5. Przemiany przestrzenne, 8.6. Sposoby ograniczania negatywnego wpływu turystyki. 9. Żródła inforamcji turystycznej: 9.1. Główne źródła informacji dla turystów, 9.2. Źródła informacji o turystyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Wiadomości ogólne: Turystyka ludzi niepełnosprawnych - wiadomości ogólne; Rekreacja osób niepełnosprawnych. Cz.II Turystyka osób z dysfunkcją narządu ruchu; Rekreacja ruchowa osób z dysfunkcją narządu ruchu poruszających się na wózku inwalidzkim; Turystyka i krajoznawstwo w środowisku ludzi niewidomych; Rekreacja ruchowa chorych o wyrównanej cukrzycy; Turystyka osób upośledzonych umysłowo; Rekreacja fizyczna osób z upośledzeniem umysłowym; Turystyka i krajoznawstwo w środowisku osób z uszkodzonym słuchem; Mozliwości uprawniania turystyki przez osoby z chorobami układu krążenia; Turystyka ludzi w starszym wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Problemy terminologiczne; 2. Turystyka kwalifikowana a turystyka usportowiona; 3. Znaczenie współczesnego krajoznawstwa dla rozwoju turystyki kwalifikowanej i aktywnej; 4. Turystyka kwalifikowana w polityce państwa i samorządów terytorialnych; 5. Zagospodarowanie turystyczne; 6. Turystyka piesza-nizinna; 7. Turystyka piesza- górska; 8. Turystyka jeździecka; 9. Turystyka narciarska; 10. Turystyka rowerowa; 11. Turystyka motorowa; 12. Turystyka kajakowa; 13. Turystyka żeglarska; 14. Turystyka podwodna; 15. Turystyka motorowodna; 16. Turystyka speleologiczna i wspinaczkowa; 17. Nowe formy turystyki aktywnej; 18. Osoby starsze i niepełnosprawne w turystyce kwalifikowanej i aktywnej; 19. Bezpieczeństwo uczestników turystyki kwalifikowanej i aktywnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka w naukach humanistycznych / red. nauk. Ryszard Winiarski. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2008. - 177, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
(Turystyka / PWN Wydawanictwo Naukowe)
Turystyka jako zjawisko humanistyczne. 1. Filozofia turystyki; 2. Historia turystyki; 3. Antropologia turystyki; 4. Socjologia turystyki; 5. Psychologia turystyki; 6. Pedagogika turystyki; 7. Teologia turystyki ; 8. Semiotyka turystyki; 9. Metodologia badań w turystyce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu ISSN 1895-1546 ; Nr 5)
1. Prace oryginalne i artykuły przeglądowe z turystyki: Badania marketingowe w usługach turystycznych (w świetle przeprowadzonych ankiet); Rozwój turystyki do 2015 r.; Turystyka w obliczu kryzysu w świetle raportów i prognoz przedstawionych podczas Międzynarodowej Giełdy Turystycznej ITB 2009 w Berlinie; Wpływ zachodnioeuropejskich doświadczeń w dziedzinie wychowania fizycznego, sportu i turystyki na polską rzeczywistość na przełomie XIX i XX w; Ewolucja produktu turystycznego w województwie leszczyńskim w latach 1975-1998; Powstanie i działalność Automobilu Wielkopolski w latach 1923-1939; Turystyka kwalifikowana jako forma rekreacji; Wpływ turystyki i krajoznawstwa na kształtowanie osobowości młodzieży; Turystyka jako forma rekreacji fizycznej i psychicznej ludzi niepełnosprawnych; Gazy stosowane w turystyce nurkowej; Potrzeba aktywizacji badań marketingowych w sektorze turystycznym; 2. Prace oryginalne i artykuły przeglądowe z rekreacji: Podstawy metodologiczne diagnozowania potrzeb kulturalno-oświatowych; Adaptacja zawodowa młodego animatora rekreacji i turystyki; Promocja rekreacji ruchowej przez wybrane hotele niektórych państw basenu Morza Śródziemnego (na przykładzie Egiptu, Grecji, Hiszpanii i Tunezji); Oszacowanie ryzyka w pracy instruktora nurkowania rekreacyjnego nietechnicznego; Kompetencje żeglarzy a postrzeganie ryzyka w procesie wyboru obszaru destylacji w morskiej turystyce żeglarskiej; 3. Prace oryginalne i artykuły przeglądowe z diagnozowania problematyki społeczno-ekonomicznej turystyki, rekreacji, hotelarstwa i gastronomii: Źródła wody pitnej i jej uzdatnianie na obszarze miasta Piły; Usługi gastronomiczne na promach Polskiej Żeglugi Bałtyckiej; Bakteryjne zatrucia pokarmowe w domu i gastronomii; Wiedza pracowników przedsiębiorstw turystyczno-rekreacyjnych i hotelarskich o badaniach marketingowych; Wybrane regulacje prawne w przedmiocie świadczenia pracy w hotelarstwie w świetle prawa europejskiego; Możliwości zastosowania wybranych metod i narzędzi badawczych w zarządzaniu przedsiębiorstwem turystycznym; Działalność gospodarcza w Polsce oraz Unii Europejskiej; Kultura organizacyjna kluczem do sukcesu firmy; Europejski popyt na zagraniczne wyjazdy turystyczne; Mózgowe porażenie dziecięce a hipoterapia; Hipoterapia a autyzm; 4. Doniesienia i komunikaty naukowe: Podatek od towarów i usług VAT a hotelarstwie, gastronomii i turystyce; Wybrane zagadnienia z matematycznych podstaw klasycznej optymalizacji w przypadku wielu zmiennych decyzyjnych z przykładami; Warunki ziemi pałuckiej do uprawiania rekreacji ruchowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarys historii turystyki w Polsce / Jerzy Gaj. - Warszawa : Wyższa Szkoła Ekonomiczna, 2003. - 261 s. : rys., tab., zdj. ; 23 cm.
Autor
Temat
R.1 Tradycje turystyczne w dawnej Polsce; R.2 U pod staw nowożytnej turystyki; R.3 Turystyka w Polsce w 20 - leciu międzywojennym i latach okupacji; R.4 Turystyka w Polsce Ludowej; R.6 Turystyka w III Rzeczypospolitej; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Działalność gospodarcza z przedsiębiorstw turystycznych; 2. Znaczenie zarządzania finansami przedsiębiorstwa turystycznego; 3. Planowanie finansowe w przedsiębiorstwie turystycznym; 4. Kapitały przedsiębiorstwa turystycznego oraz źródła ich finansowania; 5. Zarządzanie należnościami i zobowiązaniami handlowymi; 6. Efekty ekonomiczno-finansowe w przedsiębiorstwie turystycznym; 7. Podatki w przedsiębiorstwie turystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co to jest jakość usług i jak możesz ją kształtować, 2. Oczekiwania gości: strona techniczna, 3. Oczekiwania gości: strona funkcjonalna, 4. Kształtowanie kultury jakości usług, 5. Twoja definicja jakości usług, 6. Wyłączenie doskonałej jakości usługi w działania twojego przedsiębiorstwa, 7. Ocena postępów i nagradzanie pracowników, 8. Utrzymanie orientacji na klientów przez ciągłe doskonalenie jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Cz.I Ogólna perspektywa teoretyczno-metodyczna: 1. Koncepcje marketingu a praktyki zarządzania. Istota, sposoby identyfikacji, sematyka, 2. Koncepcje wartości a funkcja marketingowa przedsiębiorstwa, 3. Węzłowe aspekty metodyczne badań jakościowych prkatyk zarządzania marketingowego na przykładzie case study/research, 4. Koncepcja zarządzania związakami z klientem - geneza, doświadczenia, perspektywy. Cz.II Perspektywa multisektorów, rynków i metarynków: 5. Internetowe biura podróży - nowe podmioty na rynku usług turystycznych i e-marketingu, 6. Najlepsze praktyki zarządzania w sektorze odzieżowym w kontekście współczesnych wymogów zarządzania, 7. Współczesne modele i metody marketingu w sferze planowania produktu (na przykładach producentów dóbr trwałego użytku), 8. Marketing symultaniczny i lateralny a marketing relacyjny w sektorze produktów/usług komupterowych. Wybrane praktyki zarządzania, 9. Marketing związków w sektorze banków detalicznych (na przykładach praktyk zarządzania wybranych banków), 10. Marketing tanich usług. Innowacja czy regres marketingu (na przykładzie tanich linii lotnicznych), 11. Praktyki marketingowe wybranych komercyjnych podmiotów usług medycznych. Próba identyfiakcji podstaw teoretycznych, 12. Praktyki marketingowe wybranych krajowych firm handlowych a ich podstawy teoretyczne, 13. Praktyki marketingowe wielkopowierzchniowych firm handowych. Próba identyfikacji podstaw teoretycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej