Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(169)
IBUK Libra
(32)
ebookpoint BIBLIO
(11)
Forma i typ
Książki
(167)
E-booki
(43)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje naukowe
(5)
Audiobooki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(141)
dostępne
(75)
Placówka
Wypożyczalnia
(75)
Czytelnia
(141)
Autor
Kozioł Leszek
(13)
Makowska-Iskierka Marzena
(6)
Wojciechowska Jolanta
(6)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(5)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(4)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(4)
Kachniewska Magdalena
(4)
Butowski Leszek
(3)
Cybula Piotr
(3)
Gaj Jerzy
(3)
Gaworecki Władysław W
(3)
Marcinkiewicz Cezary
(3)
Niezgoda Agnieszka
(3)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(3)
Stasiak Andrzej
(3)
Łazarek Roman
(3)
Alejziak Wiesław
(2)
Bielawny Krzysztof
(2)
Borodako Krzysztof
(2)
Chudoba Tadeusz
(2)
Gorzelak Grzegorz
(2)
Gospodarek Jerzy
(2)
Hojka Zbigniew
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kowalczyk Andrzej
(2)
Kuciński Jerzy
(2)
Merski Janusz
(2)
Milewska Mariola
(2)
Nesterowicz Mirosław
(2)
Nowak Krzysztof
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Pawlicz Adam
(2)
Pyka Robert
(2)
Rapacz Andrzej
(2)
Szkup Roman
(2)
Szuścik Urszula
(2)
Warszyńska Jadwiga
(2)
Wartecka-Ważyńska Agnieszka
(2)
Winiarski Ryszard
(2)
Włodarczyk Bogdan
(2)
Zaręba Dominika
(2)
Zmyślony Piotr
(2)
Abdrabou Lucia
(1)
Alchusová Zuzana
(1)
Bajtyngier Agnieszka
(1)
Bakier Sławomir
(1)
Banasiński Cezary (1953- )
(1)
Barcik Jacek
(1)
Batabyal Debasish
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Berdychowski Jerzy
(1)
Biczysko Władysław
(1)
Bieńczyk Grzegorz
(1)
Biliński Jacek
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Bohdanowicz Paulina
(1)
Borek Aleksandra
(1)
Boruszczak Mirosław
(1)
Bosiacki Stefan
(1)
Bołtromiuk Artur
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Buczkowska Karolina
(1)
Bąk Stanisław Andrzej
(1)
Chrenko Alchusová Lucia
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Chymkowski Roman
(1)
Cynarski Wojciech J
(1)
Czarnecki Witold
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Das Dillip Kumar
(1)
Derek Marta
(1)
Dileep M.R
(1)
Domański Bolesław
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dziewit Jakub
(1)
Dąbski Maciej
(1)
Dębniewska Maria
(1)
Fierla Irena
(1)
Fierla Irena (1933- )
(1)
Friedman Barry A
(1)
Golka Marian
(1)
Gorynia Marian
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Gołembski Grzegorz (1947- )
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grabowski Jakub
(1)
Gracz Jacek
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Gryszkiewicz Bronisław
(1)
Grzywacz Renata
(1)
Grębecka Zuzanna
(1)
Górecki Tomasz
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Hadzik Aleksandra
(1)
Hadzik Andrzej
(1)
Hendel Marek
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Holcomb Judy
(1)
Holloway Christopher J. (1934- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(27)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(121)
1990 - 1999
(10)
190 - 199
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(211)
Czechy
(1)
Język
polski
(204)
angielski
(8)
Temat
Turystyka
(149)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(32)
Usługi
(25)
Usługi turystyczne
(20)
Marketing
(16)
Hotelarstwo
(15)
Produkt turystyczny
(11)
Ekoturystyka
(6)
Gastronomia
(6)
Gospodarka
(6)
Samorząd terytorialny
(6)
Unia Europejska
(6)
Odpoczynek
(5)
Prawo turystyczne
(5)
Promocja handlowa
(5)
Umowa
(5)
Badania marketingowe
(4)
Kultura
(4)
Ochrona środowiska
(4)
Podróżnictwo
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Sport
(4)
Turystyka zdrowotna
(4)
Wycieczki szkolne
(4)
Zarządzanie
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Agroturystyka
(3)
Biura podróży
(3)
Ekologia
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Miasta
(3)
Polityka regionalna
(3)
Polityka turystyczna
(3)
Przemysł
(3)
Rolnictwo
(3)
Turystyka a gospodarka
(3)
Turystyka a gospodarka narodowa
(3)
Uczniowie
(3)
Uzdrowiska
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zielona szkoła
(3)
Banki
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Geografia gospodarcza
(2)
Innowacje
(2)
Jakość produktu
(2)
Kadry
(2)
Klaster (ekonomia)
(2)
Komputery
(2)
Kultura fizyczna
(2)
Ludność
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Niepełnosprawni
(2)
Odpowiedzialność cywilna
(2)
Polityka regionalna UE
(2)
Polska
(2)
Popyt
(2)
Przyroda
(2)
Psychologia
(2)
Regiony przygraniczne
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
Studenci
(2)
Szkolnictwo
(2)
Szlaki turystyczne
(2)
Transport
(2)
Turystyka biznesowa
(2)
Turystyka kulinarna
(2)
Turystyka kulturowa
(2)
Turystyka pielgrzymkowa
(2)
Turystyka przemysłowa
(2)
Ubezpieczenia
(2)
Wychowanie pozaszkolne
(2)
Wycieczki
(2)
Zastosowanie i wykorzystanie
(2)
Administracja publiczna
(1)
Agrosturystka
(1)
Agroturytyka
(1)
Arkusz kalkulacyjny
(1)
Atrakcyjność turystyczna
(1)
Autoprezentacja
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
COVID-19
(1)
Couchsurfing
(1)
Demokracja
(1)
Dyplomacja kulturalna
(1)
Edukacja prawnicza
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomika
(1)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(1)
Ekorozwój
(1)
Elita władzy
(1)
Emerytura
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Europa
(1)
Excel
(1)
Finanse
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1989-2000
(2)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Czechy
(2)
Indie
(1)
Iran
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Malezja
(1)
Meksyk
(1)
Niemcy
(1)
Portugalia
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Słowacja
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
kenia
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(20)
Praca zbiorowa
(11)
Opracowanie
(7)
Akty prawne
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Komentarz prawny
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(25)
Podróże i turystyka
(20)
Zarządzanie i marketing
(14)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
212 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Zastosowanie technologii informatycznych w dystrybucji usług turystycznych, 2. Ewolucja zastosowania technologii informatycznych w systemach dystyrbucji usług turystycznych, 3. Internet a zachowania nabywcze konsumentów produktów turystycznych, 4. Wykorzystanie Internetu w dystrybucji produktu turystycznego przez producentów usług turystycznych, 5. Wykorzystanie internetowych systemów dystrybucji przez pośredników w turystyce, 6. Wpływ internetu na rynek turystyczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Przedsiębiorstwo turystyczne jako uczestnik rynku, 2.Typologia podmiotów gospodarki turystycznej, 3.Otoczenie przedsiębiorstwa turystycznego, 4.Zasoby przedsiębiorstwa turystycznego i ich wykorzystanie, 5.Instrumenty i działania marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym, 6.Strategia działania przedsiębiorstwa turystycznego, 7.Skuteczne zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym, 8.Sposoby oceny efektywności działania przedsiębiorstwa turystycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ekoturystyka / Dominika Zaręba. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 175, [2] s., [9] k. tabl. kolor. ; 24 cm.
(Turystyka / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Środowisko a turystyka. 2. Turystyka przyjazna środowisku. 3. Rynek ekoturystyczny. 4. Ekoturystyka na świecie. Zakończenie. Ekoturystyka szansą dla Polski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ekoturystyka / Dominika Zaręba. - Wyd. 3. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2010. - 180, [4] s., [17] k. tabl. kolor. ; 24 cm.
(Turystyka / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Środowisko a turystyka. 2. Turystyka przyjazna środowisku. 3. Rynek ekoturystyczny. 4. Ekoturystyka na świecie. Zakończenie. Ekoturystyka szansą dla Polski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. 1 Wprowadzenie do zagadnień turystyki i rynku turystycznego; R. 2 Popyt turystyczny i jego cechy; R. 3 Czynniki wpływające na popyt turystyczny; R. 4 Społeczne i psychologiczne determinanty popytu turystycznego; R. 5 Decyzje nabywcze turystów; R. 6 Segmentacja popytu turystycznego; R. 7 Badanie popytu turystycznego; R. 8 Trendy w popycie turystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R. 1 Wprowadzenie do zagadnień turystyki i rynku turystycznego; R. 2 Popyt turystyczny i jego cechy; R. 3 Czynniki wpływające na popyt turystyczny; R. 4 Społeczne i psychologiczne determinanty popytu turystycznego; R. 5 Decyzje nabywcze turystów; R. 6 Segmentacja popytu turystycznego; R. 7 Badanie popytu turystycznego; R. 8 Trendy w popycie turystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Zarządzanie systemem turystyki. 1. Wprowadzenie. 2. Sektor usług noclegowych - zarządanie podporządkowane jakości. 3. Linie lotnicze, porty lotnicze i międzynarodowy transport lotniczy. 4. Zarządzanie w sferze organizacji imprez turystycznych. 5. Zarządzanie dystrybucją usług turystycznych. Część II: Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym. 6. Zarządzanie zasobami ludzkimi w turystyce. 7. Zarządzanie marketingiem w turystyce. 8. Strategia w branży turystycznej. 9. Zarządzanie finansami w turystyce. 10. Turystyka a prawo. Część III: Zarzaądzanie turystyką a środowisko. 11. Zarządzanie turystyką miejską. 12. Zarządzanie obszarami wiejskimi pod kątem turystyki. 13. Zarządzanie turystyką a rozwój. 14. Zarządzanie atrakcjami turystycznymi. Część IV: Współczesne problemy zarządzania turystyką. 15. Rola państwa w zarządzaniu turystyką. 16. Technologie informatyczne i telekomunikacyjne w turystyce. 17. Marketing obszarów turystycznych a nowe technologie. 18. Turystyka a środowisko. 19. Zarządzanie kryzysowe w turystyce międzynarodowej. 20. Etyka w zarządzaniu turystyką. 21. Turystyka kulturowa a rozwój regionalny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Geografia turyzmu / Andrzej Kowalczyk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2001. - 287 s. : tab., ryc. ; 24 cm.
Wstęp; 1. Definicja, przedmiot badań i zakres geografii turyzmu; 2. Podstawowe pojęcia i główne koncepcje badawcze w geografii turyzmu; 3. Metody badań geografii turyzmu; 4. Historia turystyki; 5. Zasoby i walory turystyczne; 6. Zagospodarowanie turystyczne; 7. Ruch turystyczny; 8. Zmiany w środowisku społecznym i przyrodniczym pod wpływem turystyki; 9. Planowanie rozwoju turystyki i marketing turystyczny; 10. Perspektywy rozwoju turystyki na świecie; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Turystyka jako przedmiot badań naukowych, 2. Analiza popytu turystycznego w Polsce, 3. Wybrane elementy podaży turystycznej, 4. Działalność gospodarcza w turystyce - przedsiębiorstwa turystyczne, 5. Zmiany organizacyjne polskiej turystyki - rys historyczny, 6. Turystyka jako dział administracji rządowej - minister właściwy do spraw turystyki, 7. zadania innych ministrów i kierowników urzędów centralnych w zakresie turystyki, 8. Administracja rządowa w województwach - kompetencje w zakresie turystyki, 9. samorząd terytorialny - kompetencje w zakresie turystyki, 10. Wyspecjalizowane organizacje turystyczne, 11. Organizacja informacji turystycznej w Polsce, 12. Samorząd gospodarczy i organizacje zawodowe branży turystycznej, 13. Organizacje społeczne w turystyce - stowarzyszenia turystyczne, 14. badania naukowe w turystyce oraz kształcenie kadr -układ instytucjonalny, 15. Tursytyka w Polsce - ujęcie systemowe, 16. Regulacje prawne turystyki w Poslce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzieje turystyki w Polsce / Jerzy Gaj. - Warszawa : ALMAMER Wyższa Szkoła Ekonomiczna, 2006. - 257 s., [14] k.tabl. : il. ; 24 cm.
1. Tradycje turystyczne w dawnej Polsce. 2. U podstaw nowożytnej turystyki. 3. Turystyka na przełomie XIX i XX wieku. 4. Turystyka w Polsce w Dwudziestoleciu Międzywojennym i w latach okupacji. 5. Turystyka w Polsce Ludowej. 6. Turystyka w pierwszych latach III Rzeczypospolitej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 375.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Advances in Hospitality, Tourism, and the Services Industry (ATHTSI))
Zawiera: Foreword. Preface. Acknowledgement. Chapter 1: Impacts of Antropogenic and Tourism Activities on River Water Quality: A Case Study of Betwa River Stretch, Madhya Pradesh, India. Chapter 2: Revaluing Saltscapes in Portugal: Ecotourism, Ecomuseums, and Environmental Education. Chapter 3: Guest Retention Through Automation: An Analysis of Emerging Trends in Hotels in Indian Sub-Continent. Chapter 4: Restaurant Management System (RMS) and Digital Conversion: A Descriptive Study for the New Era. Chapter 5: Urban and Rural Ecotourism in and Around Bolpur: A Study of Destination Marketing and Challenges – Ecotourism Practices in West Bengal, India. Chapter 6: Sustainable Development and Ecotourism Consciousness: An Empirical Analysis for Kallakurichi, Tamal Nadu, India. Chapter 7: Understanding the Importance of the Banking System in the Romanian Tourism and Hospitality Industry. Chapter 8: Indian Tourism Industry: Current Trends and Future Outlook. Chapter 9: Pricing for Hill Tourism Destination: An Empirical Analysis of Sikkim Himalaya, India – Linear Price Model for Himalayan Hill Station. Chapter 10: FIBRAs as a Tool for Investment Diversification in the Mexican Hotel Sector: The Case of FIBRA Inn. Chapter 11: Christianity and Tourism Development in Nigeria: A Socio-Economic Discourse. Chapter 12: Assessment of the Internal Control System in the Accommodation Firm and Its Relation to Performance. Chapter 13: Academic Tourism: A Segment on the Rise. Compilation of References. Related References. About the Contributors. Index.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co to jest przedsiębiorczość?; 2. Przedsiębiorczość organizacyjna; 3. E-przedsiębiorczość; 4. Współczesny rynek turystyczny; 5. Zarządzanie marketingowe; 6. Planowanie i finanse w firmach turystycznych; 7. Instytucje wspierające przedsiębiorczość w turystyce; 8. Przedsiębiorczość międzynarodowa - przykłady rynków i firm na Ukrainie i w Federacji Rosyjskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 189, [3] s. ; 24 cm.
Cz I. Marketingowa obsługa turystów; 1. Identyfikacja i korelacja potrzeb oraz motywów z podstawowymi rodzajami czynności; 2. Rynek turystyczny i jego potencjał; 3. Marketingowa struktura usług i procesu obsługi; 4. Świadczenie usług w sposób marketingowy; Cz. II. Zarządzanie marketingowe; 5. Polska Organizacja Turystyczna; 6. Analiza struktury turystyki metodą identyfikacji celów zarządzania turystyką; 7. Formowanie regionalnych komplementarnych rynków turystycznych; 8. Harmonizacja funkcjonowania lokalnych komplementarnych rynków turystycznych; Cz. III. Marketing imprez turystycznych; 9. Strategia marketingowa biur podróży i centrali POT; 10. Struktura imprez jako produktu turystycznego; 11. Powstawanie imprez turystycznych; 12. Fazy imprez turystycznych; 13. Pozostałe kierunki aktywności ,marketingowej; 14. Niezbędne kierunki badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy turystyki / Tadeusz Łobożewicz, Grzegorz Bieńczyk. - Warszawa : Wyższa Szkoła Ekonomiczna, 2001. - 231 s. : tab., rys., zdj. kolor ; 24 cm.
R. 1 Teoria turyzmu. Definicje i pojęcia związane z turystyką; R. 2 Zarys historii turystyki na świecie i w Plsce; R. 3 Czynniki rozwoju turystyki; R. 4 Funkcje i dysfunkcje turystyki; R. 5 Ruch turystyczny - migracje turystyczne; R. 6 Rodzaje i formy turystyki; R. 7 Inne rodzaje turystyki; R. 8 Turystyka różnych grup wiekowych i społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Cezary Marcinkiewicz. - Wyd.2 uzupeł. i popr. - Częstochowa : Wydział Zarządzania Politechniki Częstochowskiej, 2003. - 164 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
R. I Turystyka i rynek turystyczny : 1. Pojęcie turystyki i biura turystycznego, 2. Definicja biura turystyczne go, 3. Kryteria podziału turystyki, 4. Usługi turystyczne, 5. Funkcje współczesnej turystyki, 6. Dysfunkcje współczesnej turystyki, 7. Popyt i podaż turystyczna. R. II Instrumenty marketingu w działalności firm i biur
turystycznych : 1.Znaczenie marketingu w usługach, 2. Produkt turystyczny, 3.Cena jako narzędzie marketingumix usług turystycznych, 4.Promocja, 5.Dystrybucja, 6. Personel. R.III Plan marketingowy a ogólna strategia przedsiębio rstwa turystycznego : 1.Pojęcie zarządzania strategi cznego, 2.Proces planowania. R.IV Działalność firm usługowych zorientowanych na kli enta : 1.Proces zachowań nabywcy, 2.Zachowanie nabywcó w wobec czynników ekonomicznych, 4.Proces dokonywania zakupu i jego ocena, 5.Marketingowa obsługa klienta w przedsiębiorstwie turystyczno-usługowym zorientowanym na klienta, 6.Obsługa kliena-jakość obsługi, 7.Jakość obsługi i marketing, 8.Rola, jaką odgrywają marketing wewnętrzny i personel w usługach turystycznych. R.V Badania marketingowe : 1.Istota badań marketingowy ch, 2.Cele badań marketingowych, 3.Problematyka badań marketingowych, 4.Badania marketingowe średnio i długo
okresowe, 5.Wtórne i pierwotne źródła badań marketing owych, 6.Badania zz biurka (desk research), 7.Badania terenowe (field research), 8.Ankiety do badań marketin gowych. R.VI Turystyka wczoraj, dziś i jutro : 1.Podróże w uję ciu retro, 2.Drugi obieg turystyczny (niezwykłe miejsc a mało znanej Polski), 3.Wieliczka, 4.Kosmiczne wakacj e, 5.Atlandyta XX wieku, 50 ginących cudów świata
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Timesharing / Leopold Stecki. - Toruń : TNOiK "Dom Organizatora", 2002. - 556 s. ; 24 cm.
1.Kształtowanie się idei timesharingu, 2.Społeczno-prawne znaczenie timesharingu, 3.Podmioty występujące w dziedzinie timesharingu, 4.Przedmiot timesharingu, 5.Prawna charakterystyka timesharingu, 6.Prawny stosunek timesharingu, 7.Timesharing a podobne instytucje prawne, 8.Prospekt timesharingu, 9.Przedwstępna umowa timesharingu, 10.Umowa timesharingu, 11.Czas korzystania z przedmiotu timesharingu, 12.Zasady korzystania z przedmiotu timesharingu, 13.Prawa i obowiązki stron umowy timesharingu, 14.Świadczenia spełniane przez strony stosunku timesharingowego, 15.Zarządzanie nieruchomością timesharingową, 16.Zamiana prawa timesharingowego, 17.Zbycie prawa timesharingowego, 18.Odstąpienie od umowy timesharingu według unormowań szczególnych, 19.Stosowanie ogólnych reguł odstąpienie od umowy lub jej wypowiedzenia, 20.Subtimesharing, 21.Odpowiedzialność podmiotu stosującego timesharing, 22.Odpowiedzialność nabywcy prawa timesharingowego, 23.Odpowiedzialność jednostki pośedniczącej w zamianie lub zbyciu prawa timesharingowego, 24.Typologia timesharingu, 25.Timesharing typu obligacyjnego, 26.Timesharing o konstrukcji ograniczonego prawa rzeczowego, 27.Własnościowy typ timesharingu, 28.Współwłasnościowy typ timesharingu, 29.Prawny stosunek timesharingu nawiązany z udziałem spółki osobowej, 30.Kreowanie prawnych stosunków timesharingowych przez spółkę kapitałową, 31.Timesharing typu spółdzielczego, 32.Stosowanie timesharingu w strukturze fundacji, 33.Timesharing pracodawcy, 34.Timesharing finansowy, 35.Wpływ wybranych zdarzeń prawnych na byt stosunku timesharingowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Warszawa : Difin, 2007. - 326 s. ; 23 cm.
1. Istota turystyki i podstawowe pojęcia, 2. Specyfika marketingu usług, 3. Produkt i cena na rynku usług turystycznych, 4. Dystrybucja i promocja na rynku usług turystycznych, 5. Zarządzanie informacją turystyczną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Wyd. 2. - Warszawa : Difin, 2009. - 325, [3] s. : tab. ; 23 cm.
1. Istota turystyki i podstawowe pojęcia, 2. Specyfika marketingu usług, 3. Produkt i cena na rynku usług turystycznych, 4. Dystrybucja i promocja na rynku usług turystycznych, 5. Zarządzanie informacją turystyczną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu)
CZ. I. Uwarunkowania turystyki uzdrowiskowej: Niektóre uwarunkowania społeczne i dylematy współczesności a turystyka uzdrowiskowa. Zarządzanie marketingowe w działalności uzdrowisk. Strategia błękitnego oceanu jako filozofia rozwoju powiatu kłodzkiego i jego uzdrowisk. Kulturowe konteksty turystyki uzdrowiskowej. Internet jako instrument promocji turystyki uzrowiskowej. Kształtowanie stosunków partnerskich między podmiotami prywatnymi a publicznymi działającymi w uzdrowiskach. Bioelektryczna metoda określania komponentów tkankowych człowieka w aspekcie turystyki uzdrowiskowej (propozycje badawcze i praktyczne). Nowoczesne uzdrowiska starego kontynentu. Analiza wybranych rozwiązań organizacyjnych w działalności europejskich uzdrowisk. CZ.II. Działalność uzdrowiskowa w Polsce i Europie: Możliwości i szanse wykorzystania walorów uzdrowiskowych i turystycznych Krasnobrodu w warunkach zrównoważonego rozwoju. Oferta talasoterapii we Francji. Turystyka uzdrowiskowa w Hiszpanii na przykładzie Galicji. Polska turystyka uzdrowiskowa w liczbach - zasoby gospodarcze i tendencje rozwojowe. CZ.III. Uzdrowiska Ziemi Kłodzkiej: Elementy krajoznawcze w ofercie uzdrowisk sudeckich. Wizerunek produktu uzdrowiskowego Ziemi Kłodzkiej. Szanse rozwoju oferty pobytowej Długopola-Zdroju. Analiza pozycji konkurencyjnej uzdrowisk powiatu kłodzkiego. Walory dla turystyki zdrowotnej w dawnych uzdrowiskach północnej części Dolnego Śląska. Architektura zrównoważona katalizatorem rozwoju uzdrowisk kłodzkich. Wiedza uczniów szkół ponadgimnazjalnych z terenu powiatu kłodzkiego na temat atrakcji turystycznych i uzdrowiskowych Kotlin Kłodzkiej. Architektura obiektów w dolnośląskich zdrojach związanych z turystyką. Struktura społeczno-zawodowa mieszkańców Cieplic Zdroju według księgi adresowej z 1903 roku. Zapomniane schroniska górskie jako cel wędrówek turystycznych z Dusznik Zdroju. Trendy w turystyce i ich implikacje treściowe w przewodnikach turystycznych. Uwarunkowania koncepcji turystycznych tras narciarstwa śladowego w rejonie gór Orlickich i Bystrzyckich jako przykład transgranicznej współpracy w Euroregionie "Glacensis". Turystyka uzdrowiskowa z programem edukacyjnym promocji zdrowia i prewencji wtórnej chorób układu krążenia na przykładzie Polanica Zdrój. Uzdrowiska Dolnego Śląska na tle kraju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe w tyrystyce / Maria Johann. - Warszawa : Difin, 2009. - 150 s. : rys.; tab.; wykr. ; 23 cm.
1. Istota i znaczenie marketingu w turystyce; 2. Formułowanie i wybór strategii marketingowej; 3. Usługa turystyczna jako produkt; 4. Kształtowanie cen w turystyce; 5. Dystrybucja usług turystycznych; 6. Promocja w turystyce; 7. Strategia wobec personelu; 8. Zarządzanie marketingiem w turystyce; 9. Przykłady do studiowania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej