Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(30)
Forma i typ
Książki
(30)
Publikacje naukowe
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(26)
dostępne
(11)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(12)
Czytelnia
(26)
Autor
Godzic Wiesław (1953- )
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Bogucka Teresa
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bourdieu Pierre
(1)
Braun Juliusz
(1)
Briggs Matt
(1)
Dayan Daniel (1943- )
(1)
Francuz Piotr
(1)
Gała Aleksandra
(1)
Giereło-Klimaszewska Katarzyna
(1)
Gwóźdź Andrzej
(1)
Halawa Mateusz
(1)
Jacyno Małgorzata
(1)
Jankowski Michał
(1)
Katz Elihu (1926- )
(1)
Kossowski Paweł
(1)
Kozłowski Tomasz
(1)
Kołodziejczak Malwina
(1)
Krajewska Beata
(1)
Krajewski Marek
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Magoska Maria
(1)
Nowakowski Piotr Tomasz
(1)
Pastuszko Grzegorz
(1)
Pokorna-Ignatowicz Katarzyna
(1)
Radwan Beata
(1)
Reiher Robert H
(1)
Roguska Agnieszka
(1)
Sartori Giovanni
(1)
Sawisz Anna
(1)
Sokołowski Marek
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Szlendak Tomasz
(1)
Sztandar-Sztanderska Karolina
(1)
Ulfik-Jaworska Iwona
(1)
Uszyński Jerzy
(1)
Zdrodowska Magdalena
(1)
Zielińska-Pękał Daria
(1)
Ziółkowska Anna
(1)
Łuszczek Krzysztof
(1)
Żabicki Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(24)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Temat
Telewizja
(28)
Środki masowego przekazu
(12)
Kultura masowa
(6)
Komunikacja społeczna
(4)
Programy telewizyjne
(4)
Kultura
(3)
Reality show
(3)
Antropologia mediów
(2)
Internet
(2)
Kultura audiowizualna
(2)
Młodzież
(2)
Polityka
(2)
Polska
(2)
Radiofonia
(2)
Reklama
(2)
Reklama telewizyjna
(2)
Socjologia kultury
(2)
Telewizja regionalna
(2)
Banki internetowe
(1)
Big Brother
(1)
Czasopisma dla mężczyzn
(1)
Czasopisma kobiece
(1)
Czytelnictwo
(1)
Dezinformacja
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Edukacja medialna
(1)
Gazety
(1)
Gazety brukowe
(1)
Globalizacja
(1)
Informacja
(1)
Inność
(1)
Iława (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Koncesja
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing
(1)
Marketing polityczny
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Perswazja
(1)
Pluralizm mediów
(1)
Prawo konstytucyjne
(1)
Prawo mediów
(1)
Program telewizyjny
(1)
Przemoc
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia mediów
(1)
Regionalizm
(1)
Rodzina
(1)
Serial filmowy polski
(1)
Społeczeństwo
(1)
Studenci
(1)
Swoboda wypowiedzi
(1)
Technika
(1)
Teleturnieje
(1)
Telewizja Polska
(1)
Telewizja publiczna
(1)
Telewizyjne programy informacyjne
(1)
Transformacja systemu społeczno
(1)
Wideo
(1)
Wolność mediów
(1)
Wolność słowa
(1)
Zachowanie
(1)
Środki masowego przekazu regionalne
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Czechy
(1)
Estonia
(1)
Francja
(1)
Grecja
(1)
Niemcy
(1)
Polska
(1)
Włochy
(1)
Włocławek (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Gatunek
Monografia
(3)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Program telewizyjny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Dziennikarstwo i Świat Mediów / pod red. Zbigniew Bauer, Edward Chudziński)
1. Głośniej nad tą telewizją, 2. Telewizja - jej gatunki, 3. Telewizja na krawędzi rzeczywistości, 4. Era Wielkiego brata - telewizja oplątana przez "rzeczywistość", 5. Inwazja telewizji rzeczywistości, 6. Przyszłość gatunków telewizji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
Wstęp: co można zrobić z badaniami odbioru; 1. Telewizja, wiadomości i sfera publiczna; 2. Reality television, widzowie i etyka; 3. Opera mydlana i zabawa; 4. Telewizja i przestrzeń domowa; 5. Telewizja, tożsamość i globalna widownia; Zakończenie: telewizja i etyka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Specyfika lokalnej telewizji kablowej; 2. Telewizja lokalna wobec zadań i potrzeb kulturalnych społeczności regionu; 3. Telewizje kablowe: TV Siedlce i master TV w Łukowie; 4. Telewizja lokalna w ofercie treści regionalnych; 5. Upowszechnianie kultury regionalnej przez telewizję regionalna; 6. Funkcje lokalnej telewizji kablowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Film i media wizualne / Uniwersytet Jagielloński)
1. Jak badać i analizować telewizję na pograniczach?; 2. Branding narodowy- między marketingiem a medialnym autoportretem; 3. Telewizja trans graniczna; 4. O sobie własnym głosem- programy mniejszości narodowych i etnicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Definicje, komponenty, typologia kultury politycznej: Pojęcie "kultura polityczna" w polskim dyskursie publicznym; Kultura polityczna i jej komponenty; Typologia kultury politycznej; Koncepcje oparte na typologii G. A. Almonda; Obywatelska kultura polityczna; Demokratyczna kultura polityczna; 2. Środki przekazu w modelu kultury politycznej; 3. Zmiany modelu organizacyjnego państwowej i publicznej telewizji w Polsce: Rozwój mediów elektronicznych w Polsce do roku 1989; Koncepcja mediów publicznych w świetle projektów przełomu lat 80. i 90. XX wieku; Porozumienia Okrągłego Stołu; Komisja ds. Reformy; Rządowe projekty ustaw dotyczących radiofonii i telewizji oraz prace legislacyjne w Sejmie X kadencji (lata 1990-1991); Senat I kadencji wobec projektu sejmowego; "Pakt legislacyjny" i weto prezydenta; Prace legislacyjne w Sejmie I kadencji; Senat II kadencji wobec sejmowych projektów ustaw: o radiofonii i telewizji oraz o zmianie Konstytucji; Przyjęcie przez Sejm I kadencji ustawy o radiofonii i telewizji oraz ustawy o zmianie Konstytucji; Powołanie Krajowej Rady Radiofionii i Telewizji; Nowelizacje i projekty zmian ustawy o radiofonii i telewizji w latach 1995-2005; Zmiana sposobu wyboru przewodniczącego KRRiT; Próby nowelizacji w latach 1997-1999; Koncepcja "licencji programowych"; Definicja "misji publiczne"; 4. Spór o koncepcję niezależności mediów publicznych: Niezależność a ograniczenia i powinności dotyczące treści; Niezależność formy zarządzania i nadzoru; 5. Model mediów publicznych jako konsekwencja kultury politycznej 200
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Środki masowego przekazu. 2. Telewizja medium XXI wieku; 3. Metodologiczne podstawy pracy. 4. Wybrane aspekty funkcjonowania telewizji w życiu dorosłych i ich rodzin - analiza i interpretacja wyników badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ustrojowe, prawne i ideologiczne uwarunkowania telewizji w czasach PRL; 2. Medium w fazie eksperymentu. Lata 1952-1960; 3. Telewizja Polska w latach sześćdziesiątych. Od kultury ku polityce; 4. Telewizyjne imperium- lata siedemdziesiąte; 5. Telewizja w czasach "socjalistycznej odnowy". Sierpień 1980- grudzień 1981; 6. Stan wojenny w Telewizji Polskiej; 7. Lata 1983-1986. Nowa strategia i odzyskiwanie sympatii widzów; 8. Narastanie kolejnego kryzysu- lata 1987-1988; 9. Badania nad telewizją w ostatniej dekadzie PRL; 10. Telewizja Polska w wydarzeniach 1989 roku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowe czasy, nowy styl, 2. Telewizja dla polityków, telewizja dla nas, 3. Kino domowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Spectrum)
1. Wydarzenia medialne jako wielkie święta masowego komunikowania; 2. Scenariusze wydarzeń medialnych: Konkurs, Konkwista. Koronacja; 3. Wydarzenia medialne jako przedmiot negocjacji; 4. Realizacja wydarzeń medialnych medialnych; 5. Świętowanie wydarzeń medialnych; 6. Wydarzenia medialne jako praktyki szamańskie; 7. Wydarzenia medialne- przegląd zagadnień; Ocena skutków wydarzeń medialnych- pięć ram teoretycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Popkultura i Media / red. nauk. Wiesław Godzic)
1. Czarny ekran we wnętrzu. Fragmenty z socjologii wizualnej pokoju telewizyjnego. 2. Artykuł pierwszej potrzeby. Fragmenty z historii społecznej telewizora w Polsce. 3. Do czego służy telewizor. Społeczne konteksty używania odbiornika. 4. Co widzowie robią z telewizją. Oglądanie jako zawłaszczanie i inne perspektywy interpretacji. 5. Telewizyjne realizmy i ich rodzaj. Hipoteza " męskiego" i "kobiecego" prawdopodobieństwa. 6. Greenpoint, dziewiętnasta trzydzieści. Telewizja i odtwarzanie tożsamości narodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej