Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(149)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(149)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(105)
dostępne
(89)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(96)
Czytelnia
(106)
Autor
Kacmajor Magdalena
(6)
Eichelberger Wojciech
(4)
Izdebski Paweł
(3)
Kożusznik Barbara
(3)
Robbins Stephen P
(3)
Stephan Cookie W
(3)
Stephan Walter G
(3)
Stewart John
(3)
Argyle Michael
(2)
Berne Eric
(2)
Chakowski Maciej
(2)
Domachowski Waldemar
(2)
Edelmann Robert J
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Goffman Erving
(2)
Harwas-Napierała Barbara
(2)
Kacmajor Anna
(2)
Kosek-Nita Bogumiła
(2)
Kot Sylwia
(2)
Leary Mark
(2)
Mandal Eugenia
(2)
Muszyński Wojciech
(2)
Potocki Arkadiusz
(2)
Raś Danuta
(2)
Sankowska Anna
(2)
Satir Virginia
(2)
Smółka Paweł
(2)
Warecki Marek
(2)
Warecki Wojciech
(2)
Wańtuchowicz Monika
(2)
Adler Ronald Brian
(1)
Alberti Robert Emmons Michael
(1)
Banasik Przemysław
(1)
Baraniewicz Danuta
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Barnes Kim
(1)
Belbin Meredith
(1)
Belbin R. Meredith
(1)
Benien Karl
(1)
Benton Debra
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Biliński Witold
(1)
Bitkowska Agnieszka Anna
(1)
Blanpain Roger
(1)
Bortnowski Andrzej Wacław
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Carducci Bernardo
(1)
Carnegie Dale
(1)
Charles Sara C
(1)
Chmura-Rutkowska Iwona
(1)
Cierpisz Małgorzata
(1)
Coleman Peter T
(1)
Covey Stephen R
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
Czermiński Jerzy
(1)
Czykwin Elżbieta
(1)
DeYoung Patricia A
(1)
Degen Ursula
(1)
Derks Lucas
(1)
Deutsch Morton
(1)
Dodziuk Anna
(1)
Doherty Nora
(1)
Dziurdzikowska Renata
(1)
Dąbrowska-Kaczorek Małgorzata
(1)
Emmons Michael
(1)
Evatt Cris
(1)
Feld Bruce
(1)
Flores Suzana E
(1)
Galata Stanisław
(1)
Garpiel Rafał
(1)
Gasz Adrian
(1)
Gaweł-Luty Elżbieta
(1)
Geller Tatiana
(1)
Giblin Leslie T
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Glasl Friedrich
(1)
Golka Marian
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Grabka Robert Ireneusz. Lekotr
(1)
Gregorczyk Sylwester
(1)
Griffin Em
(1)
Gros Urszula
(1)
Grucza Bartosz
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Grudzewski Wiesław Maria
(1)
Guyler Marcelas
(1)
Głodowski Włodzimierz
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Hamer Hanna
(1)
Hansburg Freda
(1)
Harkins Phil
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Hejduk Irena Krystyna
(1)
Herriger Catherine
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Hornicka Ewa
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Janisz Krzysztof
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(119)
1990 - 1999
(6)
Kraj wydania
Polska
(149)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(150)
Temat
Stosunki interpersonalne
(136)
Komunikacja społeczna
(28)
Psychologia społeczna
(22)
Rodzina
(16)
Zarządzanie
(16)
Konflikt
(12)
Manipulacja (psychol.)
(12)
Organizacja
(10)
Praca
(10)
Przywództwo
(10)
Grupy społeczne
(9)
Interakcje społeczne
(9)
Menedżerowie
(9)
Osobowość
(9)
Zachowanie
(8)
Komunikacja niewerbalna
(7)
Miłość
(7)
Patologia społeczna
(7)
Praca zespołowa
(7)
Przedsiębiorstwo
(7)
Język
(6)
Organizacje
(6)
Postawy
(6)
Prześladowanie w miejscu pracy
(6)
Psychoterapia
(6)
Kadry
(5)
Kobieta
(5)
Motywacja
(5)
Mężczyzna
(5)
Młodzież
(5)
Negocjacje
(5)
Świadomość społeczna
(5)
Dziecko
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Komunikacja międzykulturowa
(4)
Małżeństwo
(4)
Perswazja
(4)
Psychologia
(4)
Retoryka
(4)
Samopoznanie
(4)
Społeczeństwo
(4)
Asertywność
(3)
Internet
(3)
Pedagogika resocjalizacyjna
(3)
Psychologia stosowana
(3)
Płeć
(3)
Rozmowa
(3)
Spostrzeganie interpersonalne
(3)
Stereotyp (psychol., socjol.)
(3)
Uprzedzenia
(3)
Wypalenie zawodowe
(3)
Władza
(3)
Empatia
(2)
Etyka biznesu
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Konformizm
(2)
Kultura
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marginalizacja społeczna
(2)
Nauczyciele
(2)
Niepełnosprawni
(2)
Obyczaje towarzyskie
(2)
Oceny pracowników
(2)
Poradnictwo
(2)
Poznanie
(2)
Prawo pracy
(2)
Programowanie neurolingwistyczne
(2)
Przemoc
(2)
Przyjaźń
(2)
Publicystyka polska
(2)
Rodzeństwo
(2)
Rodzice
(2)
Samoakceptacja
(2)
Samoobrona
(2)
Samorealizacja
(2)
Stres
(2)
Trening grupowy (psychol.)
(2)
Wartość
(2)
Wrogość
(2)
Zachowanie prospołeczne
(2)
Zaufanie
(2)
Zawód
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Agresywność
(1)
Akty mowy
(1)
Alkoholizm
(1)
Antropologia filozoficzna
(1)
Atrakcyjność interpersonalna
(1)
Autoprezentacja
(1)
Autorytet
(1)
Bhp
(1)
Bibliotekarze
(1)
Chorzy
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Decyzje
(1)
Doradcy personalni
(1)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(1)
Dyskusja
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
2001-0
(2)
1945-
(1)
Gatunek
Felieton polski
(1)
Literatura
(1)
150 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz. I podstawy komunikacji: 1. Wprowadzenie do komunikacji, 2. Model kompetencji komunikacyjnej, 3. Spostrzeganie, 4. Język, 5. Komunikacja niewerbalna, 6. Słuchanie, 7. Kompetencja w komunikacji internetowej, Cz.II Komunikacja interpersonalna: 8. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 9. Związki międzyludzkie a wiedza, 10. Związki międzyludzkie a umiejętności. Cz. III Komunikacja w małej grupie, 11. Komunikacja w małej grupie a motywacja, 12. Podejmowanie decyzji, 13. Przywództwo, czyli zarządzanie relacjami w grupie. Cz. IV przemawianie publiczne, 14. Wprowadzenie do przemawiania publicznego, 15. Przygotowanie wystąpienia publicznego, 16. Prezentacja wystąpienia, 17. Wystąpienia informacyjne, 18. Wystąpienia perswazyjne. Dodatek: Kompetentne prowadzenie wywiadów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ważne kompetencje kadry kierowniczej; 1. Podstawy psychologii dla kadr kierowniczych; 2. Umiejętność oceny pracownika; 3. Psychologia motywacji; 4. Postaw na pracę zespołową; 5. Jak umiejętnie zarządzać w sytuacji konfliktowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I. Perspektywa holistyczna w psychologicznych badaniach rodzin; Cz. II. Zmodyfikowana metoda lozańska; Cz. III. Badania - analiza danych i diagnozy; Cz. IV. Rozważania wokół badań
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. 1. Złożoność problematyki zachowań organizacyjnych: 1.1. Interdyscyplinarny i dualny charakter zachowań w organizacji; 1.2. Pozytywne zachowania w pracy; 1.3. Negatywne zachowania w pracy; 1.4. Konstruktywne dewiacje oraz destruktywne aspekty pozytywnych zachowań; 1.5. Współwystępowanie zachowań pozytywnych i negatywnych. 2. Zachowania kontproduktywne w organizacji i ich pomiar: 2.1. Pojęcie zachowań kontrproduktywnych; 2.2. Klasyfikacja zachowań kontrproduktywnych; 2.3. Główne uwarunkowania zachowań kontrproduktywnych; 2.3.1. Uwarunkowania podmiotowe; 2.3.2. Uwarunkowania organizacyjne; 2.3.2.1. Sprawiedliwość organizacyjna; 2.3.2.2. Przywództwo; 2.3.2.3. Kontrakt psychologiczny; 2.3.3. Uwarunkowania pozaorganizacyjne; 2.4. Konsekwencje i koszty zachowań kontrproduktywnych; 2.5. Zapobieganie zachowaniom kontrproduktywnym; 2.5.1. Dobór i socjalizacja pracowników; 2.5.2. Szkolenia; 2.5.3. Kontrola zachowań kontrproduktywnych; 2.6. Złożoność problematyki pomiaru zachowań kontrproduktywnych; 2.7. Autoraportowanie oraz pomiar częstotliwości w badaniach zachowań kontrproduktywnych; 2.8. CWB-C jako skala do jednoczesnego pomiaru wielu przejawów zachowań kontrproduktywnych. 3. Istota relacji organizacyjnych w naukach o zarządzaniu: 3.1. Znaczenie relacji dla organizacji i człowieka; 3.2. Wieloaspektowość pojęcia relacji; 3.3. Relacje wewnątrzorganizacyjne; 3.3.1. Relacje pracownik–przełożony; 3.3.2. Relacje między współpracownikami; 3.4. Relacje organizacji z jej otoczeniem; 3.4.1. Relacje międzyorganizacyjne; 3.4.2. Relacja dostawca–nabywca; 3.5. Cykl życia relacji. 4. Relacje interpersonalne w zespole pracowniczym: 4.1. Specyfika zespołu pracowniczego; 4.2. Pojęcie relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 4.3. Relacje interpersonalne w zespole pracowniczym a interakcje, związki i więzi; 4.4. Typy i funkcje relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 4.5. Rola oczekiwań w budowaniu relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 4.6. Rola bezpieczeństwa psychologicznego w budowaniu relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 4.7. Przyjaźń jako forma relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym. 5. Jakość relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym i jej pomiar: 5.1. Istota i definicja jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 5.2. Główne uwarunkowania jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 5.2.1. Satysfakcja z relacji; 5.2.2. Wzajemna zależność pracowników; 5.2.3. Zaangażowanie w relację; 5.2.4. Zaufanie między pracownikami; 5.2.5. Cechy i podobieństwo pracowników; 5.2.6. Czas trwania relacji i częstotliwość interakcji; 5.2.7. Emocje; 5.2.8. Inwestycje w relacje; 5.2.9. Komunikacja; 5.2.10. Kultura i atmosfera organizacyjna; 5.2.11. Relacje pozazawodowe; 5.3. Skutki jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 5.3.1. Skutki fizjologiczne; 5.3.2. Skutki poznawcze; 5.3.3. Skutki behawioralne; 5.4. Pomiar jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym. 6. Jakość relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym a kontrproduktywne zachowania pracowników w świetle wyników badań własnych: 6.1. Etap I: Identyfikacja zmiennych do pomiaru jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 6.1.1. Wstępna identyfikacja zmiennych (wywiady indywidualne); 6.1.2. Identyfikacja dodatkowych zmiennych (wywiady grupowe); 6.1.3. Potwierdzenie występowania zidentyfikowanych zmiennych w praktyce (obserwacje uczestniczące); 6.2. Etap II: Walidacja skali do pomiaru jakości relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym; 6.3. Etap III: Jakość relacji interpersonalnych w zespole pracowniczym a zachowania kontrproduktywne pracowników; 6.4. Ograniczenia i implikacje badań oraz ich dalsze kierunki. Zakończenie. Bibliografia. Załączniki. Załącznik 1. Załącznik 2. Załącznik 3. Załącznik 4. Załącznik 5. Spis tabel. Spis rysunków. Spis wykresów. Spis załączników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Doznania i przeżycia. 2. Odnajdywanie siebie w zabawie. 3. Poczucie zagubienia. 4. Poczucie odrębności. 5. Poczucie sprawiedliwości. 6. Poczucie odpowiedzialności. 7. Twórczy sens niepokoju. 8. Pozory prawdy. 9. Przełamywanie nieszczerości. 10. Trudności w porozumiewaniu się. 11. Namiastki i pozory. 12. Więzy przyjaźni i miłości.
13.Zmęczenie przedmiotami. 14.Tak zwany święty spokój .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Retoryka dominacji / Jacek Wasilewski. - Warszawa : TRIO Wydawnictwo, 2006. - 507, [1] s. : il. ; 24 cm.
Wprowadzenie: 1.Pojęcie dominacji. Poziom przedwerbalny: 2.Biologiczna geneza dominacji. 3.Dominacja w wymiarze niewerbalnym. 4.Dominacja poprzez łamanie tabu. 5.Podstawy mechanizmu dominacji: założenia metodologiczne. Poziom języka: 6.Językowe wyznaczniki dominacji.7.Rola nadawcy i odbiorcy a aspekt informacyjny i relacyjny komunikatów. Poziom ról społecznych: 8.Dominacyjne role społeczne. 9.Agon, czyli walka o dominację. Poziom dyskursu publicznego: 10.Dominacyjne gatunki mówienia. 11.Dominacja w dyskursie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; Nr 128)
Cz.I Teoretyczne podstawy i uwarunkowania komunikacji interpersonalnej w rodzinie: Komunikacja interpersonalna w rodzinie na tle różnych sposobów ujmowania komunikacji; Istotne uwarunkowania komunikacji interpersonalnej w rodzinie; Cz.II Rozwojowe aspekty komunikacji rodzinnej: Komunikacja w podsystemie małżeńskim; Komunikacja interpersonalna w podsystemie rodzicielskim; Komunikacja między rodzeństwem; Cz.III Terapia i profilaktyka zaburzeń rodzinnej komunikacji: Typowe zakłócenia komunikacji w rodzinie; Kształtowanie prawidłowej komunikacji w rodzinie; Uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; Nr 141)
Cz.I Teoretyczne podstawy i uwarunkowania komunikacji interpersonalnej w rodzinie: Komunikacja interpersonalna w rodzinie na tle różnych sposobów ujmowania komunikacji; Istotne uwarunkowania komunikacji interpersonalnej w rodzinie; Cz.II Rozwojowe aspekty komunikacji rodzinnej: Komunikacja w podsystemie małżeńskim; Komunikacja interpersonalna w podsystemie rodzicielskim; Komunikacja między rodzeństwem;Komunikacja interpersonalna w podsystemie dziadkowie - wnuki Cz.III Terapia i profilaktyka zaburzeń rodzinnej komunikacji: Typowe zakłócenia komunikacji w rodzinie; Kształtowanie prawidłowej komunikacji w rodzinie; Uwagi końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 316.6
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd.2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. - 269, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Uwarunkowania zachowań organizacyjnych. 2. Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji. 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. 4. Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów. 5. Zespoły w organizacji. 6. Koncepcje efektywnego kierowania. 7. Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi. 8. Komunikowanie się w organizacji. 9. Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany. 10. Kultura organizacyjna. 11. Nowe modele kultury organizacyjnej otwarte na potencjał ludzki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 315, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
1. Uwarunkowania zachowań organizacyjnych. 2. Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji. 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. 4. Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów. 5. Zespoły w organizacji. 6. Koncepcje efektywnego kierowania. 7. Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi. 8. Komunikowanie się w organizacji. 9. Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany. 10. Kultura organizacyjna. 11. Nowe modele kultury organizacyjnej otwarte na potencjał ludzki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Zarządzanie danymi dotyczącymi jakości: 1. Strumienie informacji w przedsiębiorstwie, 2. Informatyczne systemy zarządzania. II. Umiejętności społeczne pełnomocnika jakości: 1. Komunikacja interpersonalna, 2. Motywowanie pracowników, 3. Komuniacja grupowa, 4. Zarządzanie zasobami personalnymi. III. Metody statystyczne: 1. Statystyka w zarządzaniu jakością procesów, 2. Statystyczne sterowanie procesem (SPC), 3. Karty kontrolne, 4. Kontrole i badania odbiorcze, 5. Metodyka doświadczeń według G. Tagucjiego. IV. Koszty jakości: 1. Podział kosztów jakości, 2. Wdrażanie rachunku kosztów jakości, 3. Ewidencja kosztów jakości, 4. Obliczanie i analiza kosztów jakości. V. Promocja jakości: 1. Znaczenie promocji jakości, 2. Zdolność jakościowa przedsiębiorstwa, 3. Wytyczanie i realizacje celów, 4. Nagrody jakości, 5. Program zarządzania. VI Informacja jakościowa: 1. Pojęcie informacji jakościowej, 2. System informacji jakościowej. VII Zintegrowane systemy zarządzania: 1. System zarządzania środowiskowego, 2. System zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy, 3. Płaszczyzny integracji systemów zarządzania, 4. Systemy zarządzania w wybranych branżach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Odwieczne pytania. 2. Niezależność, autonomia, wolność. 3. Kiedy się nie układa. 4. Kobieta, mężczyzna i dziecko. 5. Zakazana miłość. 6. Na przekór stereotypom. 7. Czy inny znaczy gorszy? 7. Bez kwestii wieku. 8. Choroba, śmierć, utrata. 9. Kłopoty z nałogami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Adam i Ewa, 2. Kobieta, 2. Mężczyzna, 3. Dokąd razem?, 4. Poznawanie samego siebie, 5. Nasz świat, 6. Mój świat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jak odkryć najlepsze zasoby do współpracy z innymi 2. Poznaj pierwszy sposób przetwarzania informacji 3. Spotkania, narady i negocjacje - czyli jak byc lubianym 4. Jak błyskawicznie odkryć strategie innych ludzi 5. Zaplanuj swoje zwycięstwo - czyli po co to ribisz 6. Szefie, motywuj! czyli technologia przekonywania 7. Twoje centrum dowodzenia umysłem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Rodziny)
Cz.I Teoria rodziny: 1. Dlaczego terapia rodzinna?, 2. Niska samoocena a wybór partnera?, 3. Odmienność nieporozumienie, 4. Napięcia oddziałujące na współczesną rodzinę, 5.Rozczarowanie małżeństwem i jego konsekwencje dla dziecka, 6. Czego każde dziecko potrzebuje, by nabrać pewności siebie, 7. Rodzinny trójkąt - mała dygresja. Cz.II Teoria komunikacji: 8. Komunikacja: proces wysyłania i odbioru informacji, 9. Komunikacja: werbalne i niewerbalne procesy wysuwania żądań. Cz.III Teoria i praktyka terapii: 10. Podstawowe pojęcia terapii, 11. Początek terapii, 12. Wykorzystanie chronologii życia rodziny, 13. Włączenie dzieci do terapii rodziny, 14. Rola terapeuty oraz techniki terapeutyczne, 15. Integrowanie modeli i dyscyplin. Cz.IV Kiedy spotkam człowieka, Cz.V Włączanie szerszego systemu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesna etykieta pracy / Lidia Jabłonowska, Grzegorz Myśliwiec. - Wyd.2 poszerz. i zaktual. - Warszawa : Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2006. - 169, [1] s. : rys. ; 24 cm.
1. Kultura zachowań w firmie. 2. Rozmowy służbowe i korespondencja. 3. Wygląd w życiu codziennym i w sytuacjach oficjalnych. 4. Spotkania towarzyskie wspierające biznes.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Pojęcie empatii w świetle różnorodnych koncepcji, 2. Uwarunkowania empatii, 3. Empatia w kontaktach interpersonalnych, 4. Wartość empatii w życiu człowieka, 5. Rozwijanie umiejętności empatycznych, 6. Założenia badawcze, 7. Sposoby rozwijania empatii studentów pedagogiki specjalnej, 8. Efektywność rozwijania empatii studentów pedagogiki specjalnej. Analiza uzyskanych wyników badań, 9. Twoja opinia na temat zajęć. Interpretacja informacji zwrotnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Problematyka badań 1. Męskość jako kategoria kulturowo-społeczna 2. Procedura badawcza Cz. II Kryzys przełomu połowy życia u mężczyzn. 3. Kryzys połowy życia a zadania rozwojowe 4. Specyfika okresu pożegnania z młodością u mężczyzn Cz. III Między domem a pracą 5. Praca zawodowa 6. Czas wolny 7. Obowiązki domowe Cz. IV Relacje interpersonalne 8. Męska przyjaźń 9. Mąż/partner - związki z kobietami/małżeństwo 10. Ojciec- ojcostwo i relacje z dziećmi 11. Syn/zięć - relacje z rodzicami
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiki Pracy / red. nauk. Henryk Bednarczyk ; T.173)
1.Czynniki wpływające na jakość pracy doradcy zawodowego: Motywy wyboru zawodu doradcy zawodowego; Rozwój własny doradcy zawodowego - w poszukiwaniu profesjonalizmu; Psychologiczne korelaty efektywności doradcy zawodowego; Kompetencje doradcy zawodowego zatrudnionego w powiatowym urzędzie pracy; Zarządzanie kompetencjami zawodowymi. 2. Wybrane aspekty komunikacji doradców zawodowych w relacji z odbiorcami: Mówić - rozmawiać - rozwijać się, czyli sztuka efektywnej komunikacji; Narzędzia komunikacyjne podnoszące efektywność porozumiewania się doradcy zawodowego z klientem; Efektywna komunikacja interpersonalna źródłem sukcesu w rozmowie doradczej z klientem - praktyczny poradnik; Autoprezentacja - między autentycznością a oczekiwaniami; Rozmowa kwalifikacyjna jako ważny etap procesu rekrutacji; Wpływ skutecznej komunikacji na przebieg rozmowy kwalifikacyjnej; Indywidualna rozmowa doradcza z osoba niepełnosprawną; Mów tylko wtedy, gry grupa tego potrzebuje - o roli komunikacji w poradnictwie grupowym; Rola aktywnego słuchanie w doradztwie zawodowym; Analiza i uwarunkowania zachowań negatywnych i konfliktowych osoby bezrobotnej na przykładzie komunikacji klient-doradca zawodowy; Analiza Transakcyjna jako skuteczne narzędzie p[racy w ręku doradcy zawodowego; Wykorzystywanie technik i strategii NLP w komunikacji; Komunikacja w doradztwie na odległość; O etyce i komunikacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej