Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(37)
Forma i typ
Książki
(37)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(29)
dostępne
(25)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(27)
Czytelnia
(29)
Autor
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(4)
Dziuba Dariusz Tadeusz
(2)
Gogołek Włodziemierz
(2)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(2)
Krzysztofek Kazimierz
(2)
Marody Mirosława
(2)
Zacher Lech W
(2)
Andrzejewska Anna
(1)
Augustynek Andrzej
(1)
Barney Darin
(1)
Bednarek Józef
(1)
Białobłocki Tomasz
(1)
Briggs Asa (1921-2016)
(1)
Burke Peter (1937- )
(1)
Castells Manuel
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Daszkiewicz Nelly
(1)
Dijak Jan van
(1)
Doktorowicz Krystyna
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Fronia Marcin
(1)
Fryca Joanna
(1)
Giddens Anthony
(1)
Hejnicka-Bezwińska Teresa
(1)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jedliński Jakub (1977- )
(1)
Kamińska Teresa
(1)
Kierzkowski Zbigniew
(1)
Klekot Ewa
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Majecka Beata
(1)
Materska Katarzyna
(1)
Moroz Janusz
(1)
Nadana Katarzyna
(1)
Nowina Konopka Maria
(1)
Papińska-Kacperek Joanna
(1)
Pawluś Kamila
(1)
Runiewicz Małgorzata
(1)
Sokołowski Marek
(1)
Stawiński Janusz
(1)
Szczepański Marek S
(1)
Szymański Sebastian
(1)
Wojtkowiak Jerzy
(1)
Wrycza Stanisław
(1)
Wódkowski Arkadiusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(31)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(37)
Język
polski
(37)
Temat
Społeczeństwo informacyjne
(35)
Internet
(15)
Środki masowego przekazu
(10)
Komunikacja społeczna
(7)
Gospodarka elektroniczna
(5)
Informacja gospodarcza
(4)
Cyberprzestępczość
(3)
Gospodarka
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Socjologia
(3)
Administracja
(2)
Edukacja medialna
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka kapitalistyczna
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Internet -- stosowanie -- zarządzanie -- podręcznik
(2)
Konkurencja
(2)
Multimedia
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Reklama internetowa
(2)
Rozwój społeczny
(2)
Ryzyko
(2)
Ryzyko finansowe
(2)
Ryzyko gospodarcze
(2)
Rzeczywistość wirtualna
(2)
Sieć komputerowa
(2)
Uczenie się
(2)
Unia Europejska
(2)
Usługi
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Środki masowego przekazu -- technologia
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Algorytmy
(1)
Anoreksja
(1)
Baza danych
(1)
Bezrobocie
(1)
Bulimia
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Demokracja
(1)
Erotomania internetowa
(1)
Film
(1)
Historia
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informatyka
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Internet -- stosowanie -- nauczanie
(1)
Kariera
(1)
Komputery
(1)
Komputery -- stosowanie -- nauczanie
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kształcenie
(1)
Logistyka
(1)
Ludność
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mózg
(1)
Nauczanie
(1)
Negocjacje
(1)
Osobowość
(1)
Oświata
(1)
Pamięć
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika medialna
(1)
Polityka medialna
(1)
Polska
(1)
Postęp techniczny
(1)
Prakseologia
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Prawo mediów
(1)
Programy edukacyjne
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo a systemy informacyjne
(1)
Przestępczość
(1)
Psychologia
(1)
Płeć
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Rodzina
(1)
Rolnictwo
(1)
Stres
(1)
Strony WWW
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Telefonia komórkowa
(1)
Telewizja
(1)
Teoria komunikacji i mediów
(1)
Uczucia
(1)
Umysł
(1)
Uzależnienie (nałóg)
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Wieś
(1)
Wybory
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Filozofia i etyka
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
37 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Komunikowanie się w sieci; 2. Rola i znaczenie portali społecznościowych; 3. Internet a kształtowanie więzi emocjonalnych; 4. Gry komputerowe rozrywką nastolatków; 5. Uzależnienie od mediów cyfrowych nową formą patologii; 6. Cyberbullying jako forma agresji i przemocy rówieśniczej; 7. Cyberpornografia, cyberprostytucja i cyberseks; 9. Pedofilia w sieci; 9. Seksting- ekshibicjonizm w Internecie; 10. Sponsoring- nowe zachowanie nastolatków; 11. Internetowy hazard; 12. Funkcjonowanie sekt w Internecie; 13. Anoreksja i bulimia- problem współczesnych nastolatek; 14. Bigoreksja- kult męskiego ciała; 15. Edukacja medialna w przygotowaniu dzieci i młodzieży do relacji z mediami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cyberkultura, Internet, Społeczeństwo)
1. Jak komunikuje się urząd, 2. Społeczenstwo-odbiorcy informacji, 3. Wybrane organizacje międzynarodowe, 4. Państwa Unii Europejskiej, 5. Polski e-urząd w komunikcji z obywatelem, 6. Informacja publiczna w społeczeństwie obywatelskim - model dla państw Unii Europejskiej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Budowanie społeczeństwa informacyjnego: Społeczeństwo informacyjne - nowy etap w rozwoju społeczeństw; Priorytety i kierunki działań na rzecz budowy społeczeństwa informacyjnego; Informatyzacja gospodarstw domowych i przedsiębiorstw; E-usługi w dobie budowania społeczeństwa informacyjnego. 2. Charakterystyka wybranych e-usług na polskim rynku: E-administacja; E-bankowość; E-ubezpieczenia; E-handel; E-edukacja; E-kultura; E-zdrowie; E-turystyka; 3. Rodzaje i metody badań e-konsumentów: Pojęcie badań marketingowych; Badania marketingowe i ilościowe; Metody tradycyjne; Metody nowoczesne. 4. E-konsument jako uczestnik e-rynku: Profile e-konsumenta; Motywy korzystania z e-usług; Bariery korzystania z e-usług; Poczucie bezpieczeństwa e-konsumentów; Poziom świadomości konsumenckiej w korzystaniu z e-usług
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Imperatyw rozwoju gospodarki opartej na iwedzy, 2. Gospodarka oparta na wiedzy - podejście teoretyczne, 3. Gospodarka oparta na wiedzy - podejście praktyczne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2388)
Część I: Istota społeczeństwa informacyjnego. Teoria i polityka. 1. Problematyka społeczeństwa informacyjnego. 2. Rozwój teorii społeczeństwa informacyjnego. 3. Europejskie społeczeństwo informacyjne jako przedmiot badań na potrzeby strategii politycznych. Część II: Problemy społeczeństw informacyjnych w wieku globalnych sieci. 1. Konwergencja technologiczna i sektorowa - nowa jakość w technologii i gospodarce. 2. Globalizacja - proces wieku informacji. 3. Gospodarka informacyjna - oparta na wiedzy. 4. Praca i problemy zatrudnienia w społeczeństwie informacyjnym. 5. Struktura społeczeństwa informacyjnego. 6. Państwo, polityka i demokracja w społeczeństwie informacyjnym. Część III: Europejska strategia budowania społeczeństwa informacyjnego. 1. Unia Europejska po traktacie z Maastricht - między globalizacją a siłą tożsamości. 2. Europejska polityczna koncepcja społeczeństwa informacyjnego. 3. Europejskie społeczeństwo informacyjne w strategiach korporacji i użytkowników nowych mediów. 4. Informatyzacja Unii Europejskiej - implementacja Strategii Lizbońskiej. 5. Europejska strategia zatrudnienia i pracy w społeczeństwie informacyjnym. 6. Polityka audiowizualna Unii Europejskiej wobec strategii budowania społeczeństwa informacyjnego. 7. Europejskie społeczeństwo informacyjne w politycznej koncepcji spójności społecznej i regionalnej. 8. Strategie narodowe budowania społeczeństwa informacyjnego w państwach członkowskich Unii Europejskiej. 9. Polska wobec problemów globalnego i europejskiego społeczeństwa informacyjnego. Zakończenie. Przyszłość europejskiego społeczeństwa informacyjnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydyaktyka, Praktyka / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 94)
1. Informacja i wiedza, 1.1. Informacja - kłopoty z różnorodnością, 1.2. Wiedza, 1.3. Dane-informacja-wiedza. Założenia ogólne, 1.4. relacje-transformacje, 2. Informacja i wiedza w organizacji, 2.1. Organizacja, 2.2. Informacja w organizacji, 2.3. Informacja a pracownicy wiedzy (knowledge workers), 2.4. Informacyjny paradygmat organizacji, 2.5. Wiedza w organizacji, 2.6. Kultura organizacyjna organizacji opartej na wiedzy i organizacji uczącej się, 3. Społeczno-gospodarcza przestrzeń informacyjna, 3.1. Rynek informacji i rynek wiedzy, 3.2. Oddziaływania technologii informacyjnej, 3.3. Eksplozja informacyjna, czyli tłok na autostradzie informacyjnej, 3.4. Zniekształcenia informacji, 3.5. Walka informacyjna, 3.6. Informacyjny chaos, 3.7. Ekologia informacji, 3.8. Konteksty gospodarki opartej na wiedzy, 4. Zarządzanie informacją i wiedzą w ogranizacjach, 4.1. Zarządzanie informacją, 4.2. Zarządzanie informacją jako funkcja zarządzania organizacją, 4.3. Strategiczne zarządzanie informacją, 4.4. Zarządzanie informacją a wartość informacji i wiedzy organizacyjnej, 4.5. Przyjazna przestrzeń zarządzania informacją (PPZI), 4.6. Zarządzanie informacją a użytkownik, 4.7. Zarządzanie wiedzą, 4.8. Zarządzanie informacją i wiedzą a zarządzanie zmianą, 4.9. Metody wspomagające zarządzanie informacją i wiedzą w organizacjach, 5. Od społeczeństwa informacyjnego do społeczeństwa wiedzy, 5.1. Społeczny potencjał informacyjny, 5.2. Relacje: człowiek-informacja i wiedza, 5.3. Dostęp do informacji - prawo czy przywilej?, 5.4. Zachowania informacyjne i wzory przepływu informacji, 5.5. Uczące się społeczeństwo, 5.6. Profesjonaliści do spraw informacji i wiedzy, 5.7. Infocentryczny model społeczeństwa wiedzy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wirtualna organizacja działań w rozwoju technologii społeczeństwa informacyjnego, 2.Wybrnae problemy wyzwań, szans i ograniczeń, 3. Podstawy informacyjne i obliczeniowe inteligentnych metod komputerowych, 4. Środowisko informacyjne organizacji wirtualnej, 5. Centra danych i zarządzanie informacją, 6. Wybrane badania przedmiotowe i rozwiązania eksperymentalne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Konkurencyjność podmiotów- ujęcie teoretyczne; 2. Technologie informacyjne i komunikacyjne jako czynnik kształtujący makroekonomiczną konkurencyjność gospodarki; 3. Społeczeństwo informacyjne i jego rola w podnoszeniu konkurencyjności makroekonomicznej gospodarki; 4. Cenowa konkurencyjność w ujęciu międzynarodowym; 5. Konkurencyjność polskiego eksportu artykułów przemysłowych na rynku unijnym w latach 1995-2003- analiza na poziomie mezo; 6. Konkurencyjność MSP w procesie internacjonalizacji; 7. Sieci małych przedsiębiorstw a utrzymanie konkurencyjności; 8. Symptomy spadku konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Czynniki konkurencyjności regionów w dobie globalizacji i integracji regionalnej. Kluczowe znaczenie technologii informacyjnych. 2. Znaczenie e-administracji, e-zdrowia oraz e-edukacji dla konkurencyjności regionów. 3. Rola technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w rozwoju przedsiębiorczości regionalnej oraz międzynarodowej. 4. Czynniki wzrostu oraz źródła przewag konkurencyjnych regionów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(EIDOS / Uniwersytet Jagielloński)
Wprowadzenie, Nieciągłość nowoczesności, Bezpieczeństwo i zagrożenie, zaufanie i ryzyko, Socjologia i nowoczesność, Nowoczesność, czas i przestrzeń, Wykorzenienie, Zaufanie, Refleksyjność nowoczesności, Nowoczesność czy ponowoczesność?, Instytucjonalne wymiary nowoczesności, Globalizacja nowoczesności, Dwie perspektywy teoretyczne, Wymiary globalizacji, Zaufanie i nowoczesność,. Zaufanie do systemów abstrakcyjnych, Zaufanie i wiedza ekspercka, Zaufanie i bezpieczeństwo ontologiczne, Przednowoczesność i nowoczesność, Systemy abstrakcyjne i przemiana intymności, Zaufanie i relacje osobiste, Zaufanie i tożsamość jednostki, Ryzyko i zagrozenie w świecie ponowczesnym, Ryzyko i bezpieczeństwo ontologiczne, Relacje przystosowawcze, Fenomenologia nowoczesności, Dewaluacja i ewaluacja umiejętności w życiu codziennym, Zastrzeżenia do ponowoczesności, Dosiadając molocha, Realizam utopijny, Kierunki przyszłośći: rola ruchów społecznych, Ponowoczesność, Czy nowoczesnosć jest projektem Zachodu?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Podstawowe pojęcia i modele : 1. Komunikowanie społeczne ; 2. Środki i formy komunikowania ; 3. Modele procesu komunikowania II. Początki i rozwój badań : 4. Prekursorzy ; 5. Aktualne tendencje ; 6. Media a struktura społeczna : wzajemne relacje ; 7. Media w perspektywie kulturoznawczej III. Analiza funkcjonowania mediów masowych : 8. Działanie i organizacja mediów 9. Przekazy masowe a wartości społeczne 10. Odbiorcy i publiczność 11. Oddziaływanie środków komunikowania masowego IV. Komunikowanie masowe a system społeczny : 12. Media a rozwój społeczno-gospodarczy 13. Społeczeństwo informacyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Podstawowe pojęcia i modele : 1. Komunikowanie społeczne ; 2. Środki i formy komunikowania ; 3. Modele procesu komunikowania II. Początki i rozwój badań : 4. Prekursorzy ; 5. Aktualne tendencje ; 6. Media a struktura społeczna : wzajemne relacje ; 7. Media w perspektywie kulturoznawczej III. Analiza funkcjonowania mediów masowych : 8. Działanie i organizacja mediów 9. Przekazy masowe a wartości społeczne 10. Odbiorcy i publiczność 11. Oddziaływanie środków komunikowania masowego IV. Komunikowanie masowe a system społeczny : 12. Media a rozwój społeczno-gospodarczy 13. Społeczeństwo informacyjne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Podstawowe pojęcia i modele : 1. Komunikowanie społeczne; 2. Środki i formy komunikowania; 3. Modele procesu komunikowania II. Początki i rozwój badań : 4. Prekursorzy; 5. Aktualne tendencje; 6. Media a struktura społeczna : wzajemne relacje; 7. Media w perspektywie kulturoznawczej III. Analiza funkcjonowania mediów masowych : 8. Działanie i organizacja mediów 9. Przekazy masowe a wartości społeczne 10. Odbiorcy i publiczność 11. Oddziaływanie środków komunikowania masowego IV. Komunikowanie masowe a system społeczny : 12. Media a rozwój społeczno-gospodarczy 13. Społeczeństwo informacyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Podstawowe pojęcia i modele : 1. Komunikowanie społeczne ; 2. Środki i formy komunikowania ; 3. Modele procesu komunikowania II. Początki i rozwój badań : 4. Prekursorzy ; 5. Aktualne tendencje ; 6. Media a struktura społeczna : wzajemne relacje ; 7. Media w perspektywie kulturoznawczej III. Analiza funkcjonowania mediów masowych : 8. Działanie i organizacja mediów 9. Przekazy masowe a wartości społeczne 10. Odbiorcy i publiczność 11. Oddziaływanie środków komunikowania masowego IV. Komunikowanie masowe a system społeczny : 12. Media a rozwój społeczno-gospodarczy 13. Społeczeństwo informacyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kapitał informacyjny, 2. Podstawy ekonomiki sektora informacyjnego, 3. Klasyczne metodyki wydzielania sektora informacyjnego w gospodarce, 4. Ekonomika sektora informacyjnego - metody i mierniki, 5. etodyki autorskie pomiaru sektora informacyjnego w Polsce, z użyciem klasyfikacji KGN i EKD, 6. Metodyki autorskie pomiaru sektora informacyjnego, z użyciem Poslkiej Klasyfikacji Działalności, 7. Czterosektorowy model gospodarek USA i Korei Południowej, 8. Niekonwencjonalne metody ekonomiki sektora informacyjengo, 9. Ekonomika sektora informacyjnego - problemy badawcze
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Multimedia w kształceniu / Józef Bednarek. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 412 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Część Teoretyczna. 1. Jaka jest specyfika dydaktyki i nauczania-uczenia się? 2. Jak rozwijały i doskonaliły się media? 3. Czym są media i technologie informacyjne? 4. Najnowsze strategie oświatowo-informatyczne. 5. Jakie są informatyczne tendencje w kształceniu? 6. Czym charakteryzuje się kształcenie multimedialne? 7. Jak można scharakteryzować wybrane media i multimedia. Część praktyczna. 8. Jakie modyfikacje procesu dydaktycznego wynikają ze stosowania mediów? 9. Jak racjonalnie stosować media? 10. Czym jest edukacja informatyczna i czytelniczo-medialna? 11. Jak zmienia się działalność biblioteki? 12. Jakie jest zastosowanie mediów w edukacji specjalnej? 13. Czym charakteryzuje się edukacja na odległość? 14. Czym jest telefonia komórkowa i jakie są jej możliwości? 15. Jakie są wyzwania społeczeństwa informacyjnego i zagrożenia stwarzane przez najnowsze technologie? 16. Jakie przeobrażenia społeczne następują pod wpływem mediów? 17. Jakie są najnowsze rozwiązania w zakresie technologii informacyjnych?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Nauczanie na odległość - wyzwanie dla Uniwersytetu Gdańskiego; Dialog w kształceniu na odległość - jego znaczenie i struktura; Edukacja na odległość - moda czy szansa?; Edukacja na odległość metodyka i oprogramowanie; Media elektroniczne a edukacja nieformalna i pozainstytucjonalna dzieci i młodzieży; Current Trends in the Use of Technology for Improved teaching And Access to non - Traditional University Students in the United States; Od skryptu wprowadzającego do wirtualne go seminarium. Przegląd zastosowań telenauczania w dokształcaniu w Niemczech; Szwedzki model nauczania na odległość; Prospects for the study of macroeconomics by means of Distance learning; Internet jako wiodące narzędzie modelu Studiów na Odległość Politechniki Warszawskiej; Książki w Sieci; Nauczanie baz danych na odległość; Zdalne kształcenie administratorów sieci w Pomorskiej Akademii Regionalnej Cisco; Distance Education centre at Gdańsk University of Technology - International projects and courses on-line; Doświadczenia Youbg Digital Poland SA w dostarczaniu rozwiązań do edukacji na odległość; Platformy informatyczne w nauczaniu na odległość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej