Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(91)
IBUK Libra
(5)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(90)
E-booki
(6)
Publikacje naukowe
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(76)
dostępne
(40)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(41)
Czytelnia
(76)
Autor
Goćkowski Janusz
(3)
Kall Jacek
(3)
Bourdieu Pierre
(2)
Caples John
(2)
Grabias Stanisław
(2)
Hahn Fred E
(2)
Modrzewski Jerzy
(2)
Pers Jolanta
(2)
Rycielski Piotr
(2)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(2)
Andrzejewski Bolesław
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Barbaro Bogdan de
(1)
Barbaro Maria de
(1)
Batiuk Anna
(1)
Beyer Peter
(1)
Białoszewski Dariusz
(1)
Białyszewski Henryk
(1)
Bokszański Zbigniew
(1)
Bolechów Bartosz
(1)
Bolten Jürgen
(1)
Bondyra Krzysztof
(1)
Borowska Teresa
(1)
Borusowski Janusz
(1)
Brzezińska Anna
(1)
Budzyna-Dawidowski Przemysław
(1)
Burszta Wojciech J
(1)
Bywalec Czesław
(1)
Błaszczyk Klaudia
(1)
Chmaj Marek (1969- )
(1)
Chodynicka Anna Małgorzata
(1)
Chłopecki Jerzy
(1)
Cieśla-Szymańska Dominika (1975- )
(1)
Czarnecka-Wójcik Ewa
(1)
Dobieszewski Adolf
(1)
Domagalska Sylwia
(1)
Drozdowski Rafał
(1)
Drożdżowicz Lucyna
(1)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(1)
Durkheim Émile
(1)
Durska Małgorzata
(1)
Dymara Bronisława
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Elliott Anthony
(1)
Feinberg Walter
(1)
Ferenz Krystyna
(1)
Finnis John
(1)
Flis Andrzej
(1)
Francuz Piotr
(1)
Frieske Kazimierz W
(1)
Gawlik Ewa
(1)
Gała Aleksandra
(1)
Gebel Katarzyna W
(1)
Giza Teresa
(1)
Giza-Poleszczuk Anna
(1)
Gorman Benjamin L
(1)
Gramlewicz Barbara
(1)
Gramlewicz Marek
(1)
Górski Piotr
(1)
Hofstede Geert
(1)
Hofstede Gert Jan
(1)
INTERACTIVE. Agencja Komunikacji Marketingowej
(1)
Jakubowski Wojciech
(1)
Janicki Janusz
(1)
Jankowska Hanna
(1)
Januszek Henryk
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Judge Timothy A
(1)
Józefik Barbara
(1)
Kaczan Radosław
(1)
Kaczmarczyk Michał
(1)
Kaczmarek Bohdan
(1)
Kalinowski Romuald
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Karp Janusz
(1)
Kieżun Witold
(1)
Kisiel Przemysław
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Kopciewicz Lucyna
(1)
Korabiewska Izabela
(1)
Kordela Marzena
(1)
Koredczuk Józef
(1)
Kotus Jacek
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Kowalkowski Stanisław
(1)
Kozerska Agnieszka
(1)
Kozyr-Kowalski Stanisław
(1)
Kołbik Ilona
(1)
Kraus Ewa (1971- )
(1)
Krupa Marian
(1)
Kruszewski Krzysztof
(1)
Kucyper Krzysztof
(1)
Kuczur Tomasz
(1)
Kunz Tomasz
(1)
Kupisiewicz Czesław
(1)
Kurczewska Agnieszka
(1)
Kwaśna Anna
(1)
Larson Richard F
(1)
Leslie Gerald R
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(68)
1990 - 1999
(9)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(96)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(97)
Temat
Socjologia
(24)
Społeczeństwo
(13)
Państwo
(9)
Organizacja
(8)
Polityka
(8)
Kultura
(7)
Struktura społeczna
(7)
Globalizacja
(6)
Komunikacja społeczna
(6)
Społeczeństwo obywatelskie
(6)
Środki masowego przekazu
(6)
Grupy społeczne
(5)
Kształcenie
(5)
Praca
(5)
Prawo
(5)
Reklama
(5)
Rodzina
(5)
Szkolnictwo
(5)
Świadomość społeczna
(5)
Dziecko
(4)
Nauki społeczne
(4)
Przywództwo
(4)
Socjalizacja
(4)
Społeczności lokalne
(4)
Wychowanie
(4)
Zmiana społeczna
(4)
Integracja społeczna
(3)
Kontrola społeczna (socjol.)
(3)
Ludzie starzy
(3)
Marginalizacja społeczna
(3)
Menedżerowie
(3)
Młodzież
(3)
Nauka
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Teoria poznania
(3)
Wykluczenie społeczne
(3)
Władza
(3)
Zarządzanie
(3)
Antropologia społeczna
(2)
Demokracja
(2)
Filozofia
(2)
Indywidualizm (filoz.)
(2)
Integracja europejska
(2)
Język polski
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Naród
(2)
Nauczanie
(2)
Opieka społeczna
(2)
Organizacje
(2)
Patologia społeczna
(2)
Pedagogika społeczna
(2)
Pluralizm społeczny
(2)
Polityka międzynarodowa
(2)
Polityka społeczna
(2)
Polityka zagraniczna
(2)
Pracownicy naukowi
(2)
Prawa człowieka
(2)
Religia
(2)
Rola społeczna
(2)
Rosja
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Socjologia organizacji
(2)
Sprawiedliwość
(2)
Starość
(2)
Strukturalizm
(2)
Telewizja
(2)
Teoria gier
(2)
Teoria organizacji
(2)
Teoria systemów
(2)
Wartość
(2)
Więź społeczna
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Action Research
(1)
Administracja
(1)
Administracja publiczna
(1)
Antropologia wizualna
(1)
Badania jakościowe
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioterapia
(1)
Bourdieu, Pierre (1930-2002)
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Decyzje
(1)
Domy dziecka
(1)
Dylomacja
(1)
Dyplomacja
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Edukacja
(1)
Edukacja dla bezpieczeństwa
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Edukacja medialna
(1)
Edukacja miedzykulturowa
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Ekonomia
(1)
Elita władzy
(1)
Etnografia
(1)
Etnopsychologia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Europejski Trybunał Praw Człowieka
(1)
Temat: czas
1989-2000
(2)
1801-
(1)
1901-2000
(1)
1918-
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Afryka
(1)
Ameryka Łacińska
(1)
Azja
(1)
Bałkańskie, kraje
(1)
Pedagogika
(1)
Warszawa
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Nauka i badania
(1)
97 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Penologia: dyscyplina pokrewna nauce prawa karnego 2. Podstawy badań integralnokulturowych 3. Podstawy kształtowania się refleksji penologicznej 4. Niepokoje współczesności 5. Jeremy Bentham. Najbardziej wpływowa koncepcja penologiczna czasów nowożytnych 6. Analiza pojęcia kary. Doświadczenia anglosaskie 7. Socjologia kary
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 343 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Socjologia jako nauka, 2. Wybrane orienatacje socjologiczne, 3. Struktury społeczne, 4. Świadomość i kultura w społeczeństwie, 5. Socjologiczna koncepcja osobowości, 6. Zmiany i procesy społeczne, 7. Metody badań socjologii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Rozważania o dyskursie. Spotkanie a prawda; O czterech rodzajach wiedzy ukrytej i komunikowaniu się; Rozum i rozumienie; Relatywizm i niewspółmierność czyli czy porozumienie jest w ogóle możliwe?; Metafora - konieczność czy pragmatyka. Część II: Wewnątrz świata uczonych. O normalności w nauce; Sytuacja poznawcza: analiza ontologiczna; Interpretacja jako obszar porozumiewania się i współpracy; Wielość rzeczywistości a mikroświat nauki w perspektywie fenomenologii Alfreda Schutza; Nauka a filozofia nauki; O twórczości w nauce teoretycznej; Zakłócenia w procesie komunikowania rezultatów badań naukowych w psychologii; Pięć kręgów porozumiewania się uczonych; Porozumienie i nieporozumienie w socjologii: zróżnicowanie audytoriów i kolizja dyskursów; Krąg socjologów w Columbia University (1929-1950): konflikt paradygmatów; Szybkobieżna metodologia; "Czwarta rewolucja" komunikowania w nauce? Część III: W innej perspektywie. Komunikowanie się w kręgach kultury artystycznej; Otwartość i udział - uwagi o komunikowaniu w literaturze pięknej; Wiedza instrumentalna czy zbawienna?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Klasycy Filozofii Prawa / red. serii Janusz Kochanowski, Nigel E. Simmonds)
Cz. I; 1. Ocena i opis w prawie, 2. Koncepcje prawa naturalnego i zarzuty pod ich adresem. Cz. II; 3. Podstawowa forma dobra: wiedza, 4. Inne podstawowe wartości, 5. Podstawowe wymagania rozumności praktycznej, 6. Wspólnota, wspólnoty i dobro wspólne, 7. Sprawiedliwość, 8. Uprawnienia, 9. Władza, 10. Prawo, 11. Obowiązek, 12. Niesprawiedliwe prawa. Cz. III: 13. Natura, rozum, Bóg
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Prawoznawstwo jako nauka, 2. Człowiek i jego środowisko przyrodnicze, 3. Środowisko społeczne człowieka, 4. Natura człowieka i jego odpowiedzialność prawne, 5. Władza i polityka, 6. Sprawowanie władzy publicznej, 7. Prawo jako zjawisko społeczne, 8. Język prawa, 9. Zagadnienie stosunku prawnego, 10. Źródła prawa, 11. System prawa w RP, 12. Realny wymiar prawa, 13. Ochrona praw człowieka w RP, 14. Europejski system ochrony praw człowieka, 15. Praca zawodowa prawnika
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 340 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Niniejszy tom „Przeglądu Socjologicznego” prezentuje rozważania i wyniki analiz dotyczące zastosowań różnych, zarówno ilościowych jak i jakościowych technik w badaniach społecznych. Przedstawiamy teksty zgrupowane w trzech modułach tematycznych. Pierwszy omawia zagadnienia statusu metodologicznego różnego rodzaju technik badawczych, poczynając od propozycji klasyfikacji sondażowych technik otrzymywania materiałów, poprzez refleksje nad badaniami na małych próbach celowych, do analiz dotyczących badań ewaluacyjnych, panelu badawczego, sondażu perswazyjnego, wywiadów eksperckich i delfickich oraz wywiadu grupowego. W drugiej części przedstawiono teksty omawiające metodologiczne aspekty badania zjawisk społecznych na przykładzie postaw wobec bezrobocia oraz środowiska osób świadczących usługi seksualne. Trzeci moduł prezentuje artykuły poświęcone nowym technologiom w badaniach społecznych – głównie programom komputerowym do analizy danych jakościowych i badaniom internetowym.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; R.1 Kryzys czy zmiana - o kłopotach z opisem współczesnej rzeczywistości polskiej; R.2 Czym jest społeczeństwo?; R.3 Mechanizmy uspołecznienia; R.4 Przemiany więzi społecznych; R.5 Społeczeństwo jako proces; R.6 Przemiany rodziny; R.7 Przemiany pracy; R.8 Przemiany w sferze publicznej; R.9 W stronę społeczeństwa ponowoczesnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Szkoła wobec nowych potrzeb edukacyjnych: Międzykulturowość i wielokulturowość jako model edukacji otwartej na odmienność kulturową i interakcje; Stan umiejętności społecznych dzieci w polskich przedszkolach i szkołach podstawowych; Edukacja przez sztukę drogą do piękna doskonalącego człowieczeństwo; Przygotowanie współczesnej szkoły do kształcenia na odległość; Kształcenie na odległość wymagane komputerowo jako element procesu edukacji przyszłych pedagogów; Technologie edukacyjne w pracy pedagoga-terapeuty; 2. Rola szkoły w środowisku lokalnym: Szkoła a zmiany społeczności lokalnych; Szkoła w społeczności lokalnej. Studium przypadku; Podmiejska "szkoła przyszłości" widziana oczami społeczności szkolnej i lokalnej; Wychowanie ku zaangażowaniu społecznemu czy bierności społecznej; Oczekiwania pracodawcy wobec szkoły wyższej jako podmiotu kształtującego przyszłego pracownika; 3. Wybrane problemy edukacji we współczesnej szkole: Bariery edukacyjne dzieci i młodzieży z obszarów edukacyjnego ryzyka; Funkcjonowanie w szkole dzieci z poczuciem osamotnienia w rodzinie; Szkolne warunki integracji dzieci z poczuciem osamotnienia w rodzinie; Szkolne warunki integracji dzieci pełnosprawnych z niepełnosprawnymi; Znaczenie samorządu szkolnego w procesie kształtowania się postaw prospołecznych uczniów; Wychowanie do życia w rodzinie w opinii uczniów; Edukacja seksualna w polskiej i szwedzkiej szkole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Tow. Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 117)
Cz. I. Rozumienie przekazu audiowizualnego: Znaczenie oceny realizmu przekazu dla zrozumienia oraz efektów kontaktów z przekazem audiowizualnym; Rozumienie treści komunikatów medialnych w zależności od ich formy, spójności i czasu odtwarzania; Rozumienie przekazu audiowizualnego zawierającego "tekst taśmowy" (TV-ticker) przez osoby zależne od pola; Rozwój zdolności myślenia metaforycznego u dzieci w okresie średniego dzieciństwa a rozumienie treści obrazowych z okolicy cięć montażowych; Fluktuacja uwagi wzrokowej na ekranie telewizora a rozumienie filmu niemego przez dzieci przedszkolne; Cz. II. Z pogranicza psychologii, teorii filmu i aksjologii: W pętli zapomnienia. Analiza narracyjna filmu Memento Christophera Nolana; Poznawcze i emocjonalne zaangażowanie widza w film fabularny w zależności od typu bohatera; Aksjologiczne uwarunkowania telewizji regionalnych; Cz. III. Perswazja w mediach audiowizualnych: Strach i lęk w reklamie politycznej; Formy i funkcje humoru w telewizji; Istotne znaczenie nieistotnych "ozdobników": wpływ informacji kontekstowej na postawę wobec treści wiadomości telewizyjnej; Cechy strukturalne przekazu reklamowego a zaangażowanie konsumenta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 202 s. : rys. ; 20 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Autor
Temat
Wprowadzenie; Cz. I Czyn jest i jak działa reklama?: Co jest, a co nie jest reklamą; Jak działa reklama?; Cz. II Jak przygotować strategie reklamy?: Co składa się na strategię reklamy?; Jak zdobyć potrzebne do briefu informacje?; Do kogo i w jakim celu skierować reklamę?; Co i jak obiecać w reklamie?; Jak przygotować plan mediów?; Ile wydać na reklamę?; Cz. III Jak wy korzystać media w reklamie?: Reklama telewizyjna; Reklama prasowa; Reklama radiowa; Reklama zewnętrzna; Marketing bezpośredni; Cz. IV Jak mierzyć skuteczność reklamy?: Testowanie wstępne reklamy; Jak zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej?; Słownik użytecznych terminów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1994. - 202 s. : rys. ; 20 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Autor
Temat
Wprowadzenie; Cz. I Czyn jest i jak działa reklama?: Co jest, a co nie jest reklamą; Jak działa reklama?; Cz. II Jak przygotować strategie reklamy?: Co składa się na strategię reklamy?; Jak zdobyć potrzebne do briefu informacje?; Do kogo i w jakim celu skierować reklamę?; Co i jak obiecać w reklamie?; Jak przygotować plan mediów?; Ile wydać na reklamę?; Cz. III Jak wy korzystać media w reklamie?: Reklama telewizyjna; Reklama prasowa; Reklama radiowa; Reklama zewnętrzna; Marketing bezpośredni; Cz. IV Jak mierzyć skuteczność reklamy?: Testowanie wstępne reklamy; Jak zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej?; Słownik użytecznych terminów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 198, [2] s. : rys. ; 21 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Autor
Temat
Wprowadzenie; Cz. I Czyn jest i jak działa reklama?: Co jest, a co nie jest reklamą; Jak działa reklama?; Cz. II Jak przygotować strategie reklamy?: Co składa się na strategię reklamy?; Jak zdobyć potrzebne do briefu informacje?; Do kogo i w jakim celu skierować reklamę?; Co i jak obiecać w reklamie?; Jak przygotować plan mediów?; Ile wydać na reklamę?; Cz. III Jak wy korzystać media w reklamie?: Reklama telewizyjna; Reklama prasowa; Reklama radiowa; Reklama zewnętrzna; Marketing bezpośredni; Cz. IV Jak mierzyć skuteczność reklamy?: Testowanie wstępne reklamy; Jak zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej?; Słownik użytecznych terminów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie. Religia w społeczeństwie globalnym. Cz. I Teoria i pojęcia. 1. Cztery spojrzenia na globalizację. 2. Społeczno-kulturowy partykularyzm w społeczeństwie globalnym. 3. Religie systemowe w społeczeństwie globalnym. 4. Religia i ruchy społeczne w społeczeństwie globalnym. Cz. II Analiza przypadków. Religia w społeczeństwie globalnym: pięć współczesnych przypadków. 5. Nowa Chrześcijańska Prawica w Stanach Zjednoczonych. 6. Ruch teologii wyzwolenia w Ameryce Łacińskiej. 7. Rewolucja islamska w Iranie. 8. Nowy religijny syjonizm w Izraelu. 9. Religijny ruch ekologiczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Socjologiczna)
1. Teoria socjologiczna Pierre'a Bourdieu. Wstęp do wydania polskiego, Cz. I Podstawy teorii przemocy symbolicznej, Cz. II Utrzymanie porządku: 1.Kapitał kulturowy i komunikacja pedagogiczna, 2. Tradycja literacka i konserwacja społeczne, 3. Eliminacja i selekcja, 4. Uzależnienie przez uniezależnienie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wytwarzanie różnic rodzajowych w socjalizacyjnej pracy szkoły-przegląd badań, Różnice w przebiegu karier szkolnych uczennic i uczniów-przegląd badań, Polskie badania pedagogiczne uwzględniające perspektywę rodzaju, Teoretyczne ramy badań własnych.Problematyka umiejscowienia społecznego w teorii społecznej Pierre'a Bourdieu, Logika pola szkolnego.Nauczycielskie obrazy szkolnego funkcjonowania uczennic i uczniów-konstrukcja przedmiotu badań, I. Logika pola szkolnego-podziały,struktury,dyspozycje, II. Nauczycielskie obrazy szkolnego funkcjonowania uczennic i uczniów-wytwarzanie kapitału rodzajowego, Mechanizmy wytwarzania kapitału rodzajowego w polu szkolnym-podsumowanie, Koedukacja-polityka oswajania różnic czy praktyka rówqnych szans?, Poza politykę tożsamości? Teoria społeczna Pierre'a Bourdieu w badaniu szkolnych uwarunkowań dominacji i opresji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Nowa strategia reklamowa; Najważniejsza część reklamy; Nagłówki przyciągające największą liczbę czytelników; Dobre i złe metody pisania nagłówków Trzydzieści pięć sprawdzonych przepisów na nagłówki i wabiki dla reklamy bezpośredniej; Znalezienie właściwego środka oddziaływania; Reklama sprawdzona kontra reklama niesprawdzona; Jak zawrzeć entuzjazm w tekście reklamowym; Jak napisać pierwszy akapit; Dobre i złe metody pisania tekstów reklamowych; Dwadzieścia sposobów zwiększenia siły reklamy; Jak unikać niektórych problemów z pisaniem reklam; Trzydzieści dwa sposoby zwiększenia odzewu na nasze ogłoszenie reklamowe; Jak dotrzeć do masowego odbiorcy; Elementy graficzne i ilustracje, które przyciągają największą liczbę odbiorców; Jak uzyskać najlepszy efekt z małych ogłoszeń reklamowych; Dziesięć łamigłówek; Siedemnaście sposobów testowania reklam.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Nowa strategia reklamowa; Najważniejsza część reklamy; Nagłówki przyciągające największą liczbę czytelników; Dobre i złe metody pisania nagłówków Trzydzieści pięć sprawdzonych przepisów na nagłówki i wabiki dla reklamy bezpośredniej; Znalezienie właściwego środka oddziaływania; Reklama sprawdzona kontra reklama niesprawdzona; Jak zawrzeć entuzjazm w tekście reklamowym; Jak napisać pierwszy akapit; Dobre i złe metody pisania tekstów reklamowych; Dwadzieścia sposobów zwiększenia siły reklamy; Jak unikać niektórych problemów z pisaniem reklam; Trzydzieści dwa sposoby zwiększenia odzewu na nasze ogłoszenie reklamowe; Jak dotrzeć do masowego odbiorcy; Elementy graficzne i ilustracje, które przyciągają największą liczbę odbiorców; Jak uzyskać najlepszy efekt z małych ogłoszeń reklamowych; Dziesięć łamigłówek; Siedemnaście sposobów testowania reklam.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; Nr 125)
1. O procesie socjalizacji z perspektywy poznawczej pedagogiki społecznej, 2. O typologii społecznego uczestnictwa i jej egzemplifikacji w społeczeństwie doświadczającym zmiany cywilizacyjnej, 3. O biograficznym wymiarze procesu socjalizacji, 4. O istocie i przejawach społecznego problemu dziecięcego i potrzebie jego przezwyciężania, 5. O młodości zależnej, kreatywnej, przedwcześnie usamodzielnionej i społecznie degradowanej, 6. O dorosłości ustabilizowanej, awansującej, degradującej się i marginalizowanej, 7. O starości społecznie koniecznej, tolerowanej i izolowanej, 8. O pedagogicznych modelach pomocy jako kulturowo wzorowanych formach socjalizacyjnej reakcji społecznej na sytuacje zagrażające standardowemu uczestnictwu społecznemu, 9. O pedagogice angażującej się w kształtowaniu obrazu społecznego uczestnictwa jednostek i ich kategorii wiekowych w zmieniających się środowiskach ich życia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; Nr 125)
1. O procesie socjalizacji z perspektywy poznawczej pedagogiki społecznej, 2. O typologii społecznego uczestnictwa i jej egzemplifikacji w społeczeństwie doświadczającym zmiany cywilizacyjnej, 3. O biograficznym wymiarze procesu socjalizacji, 4. O istocie i przejawach społecznego problemu dziecięcego i potrzebie jego przezwyciężania, 5. O młodości zależnej, kreatywnej, przedwcześnie usamodzielnionej i społecznie degradowanej, 6. O dorosłości ustabilizowanej, awansującej, degradującej się i marginalizowanej, 7. O starości społecznie koniecznej, tolerowanej i izolowanej, 8. O pedagogicznych modelach pomocy jako kulturowo wzorowanych formach socjalizacyjnej reakcji społecznej na sytuacje zagrażające standardowemu uczestnictwu społecznemu, 9. O pedagogice angażującej się w kształtowaniu obrazu społecznego uczestnictwa jednostek i ich kategorii wiekowych w zmieniających się środowiskach ich życia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Przedmiot i zakres socjologii; R.2 Podstawowe uwarunkowania i normy życia społecznego; R.3 Zbiory i zbiorowości społeczne; R.4 Tłumy jako zbiory społeczne R.5 Grupy społeczne; R.6 Klasy i warstwy społeczne; R.7 Rodzina a społeczeństwo; R.8 Naród i struktura etniczna; R.9 Terytorialne struktury społeczne; R.10 Instytucje polityczne społeczeństwa; R.11 Kultura i procesy kulturowe; R.12 Socjologiczna koncepcja osobowości; R.13 Konflikty osobowościowe i społeczne; R.14 Rozwój społeczny; R.15 Ruchliwość społeczna; R.16 Opinia publiczna; R.17 Zjawiska patologii społecznej; R.18 Procesy demograficzne i struktura demograficzna społeczeństwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej