Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(46)
Forma i typ
Książki
(46)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(31)
dostępne
(30)
Placówka
Wypożyczalnia
(30)
Czytelnia
(31)
Autor
Bogunia-Borowska Małgorzata
(3)
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Kall Jacek
(3)
Bralczyk Jerzy
(2)
Caples John
(2)
Dyoniziak Ryszard
(2)
Hahn Fred E
(2)
Kolczyński Mariusz
(2)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Pers Jolanta
(2)
Wasilewski Piotr (1965- )
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Błoch Bogusław
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Domachowski Waldemar
(1)
Florek Magdalena
(1)
Garpiel Rafał
(1)
Gała Aleksandra
(1)
Glińska Ewa
(1)
Golka Marian
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Horodecka Amelia
(1)
Ignatowski Grzegorz
(1)
Jarosz Marta
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Kossowski Paweł
(1)
Kowal-Orczykowska Anna
(1)
Kowalewska Anna
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Leszczyńska Katarzyna
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Lubaś Władysław
(1)
Maciaszek Paweł
(1)
Makarenko Vadim
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Marecki Piotr
(1)
Mazur Marek
(1)
Olczyk Tomasz
(1)
Patrzałek Wanda
(1)
Reiher Robert H
(1)
Rzepa Teresa
(1)
Sowa Jan
(1)
Stafiej-Bartosik Agata
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Sztumski Janusz
(1)
Szyszka Michał
(1)
Ulfik-Jaworska Iwona
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Zabieglik Stefan
(1)
Zimnoch Łukasz
(1)
Łaciak Beata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(36)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(46)
Język
polski
(46)
Temat
Reklama
(32)
Środki masowego przekazu
(8)
Komunikacja społeczna
(6)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Marketing
(5)
Reklama telewizyjna
(5)
Autoprezentacja
(4)
Dziecko
(4)
Polityka
(4)
Portal społecznościowy
(4)
Telewizja
(4)
Język
(3)
Media społecznościowe
(3)
Perswazja
(3)
Public relations w internecie
(3)
Reklama internetowa
(3)
Reklama społeczna
(3)
Socjologia
(3)
Socjotechnika
(3)
Świadomość społeczna
(3)
Etyka społeczna
(2)
Język polski
(2)
Kampania społeczna
(2)
Kampania wyborcza
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing polityczny
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Młodzież
(2)
Programy telewizyjne
(2)
Promocja handlowa
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Retoryka
(2)
Rynek
(2)
Spożycie
(2)
Wywiad socjologiczny
(2)
Alkoholizm
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Controlling
(1)
Czasopisma dla mężczyzn
(1)
Czasopisma kobiece
(1)
Dzieci
(1)
Gazety
(1)
Gazety brukowe
(1)
Image
(1)
Internet
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Kultura
(1)
Kultura masowa
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Miasta
(1)
Negocjacje
(1)
Netykieta
(1)
Niealimentacja
(1)
Patologia społeczna
(1)
Planowanie gospodarcze
(1)
Polityka społeczna
(1)
Polska
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Propadanda
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przemoc
(1)
Przemoc w rodzinie
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia mediów
(1)
Publicystyka polska
(1)
Radiofonia
(1)
Reklama polityczna
(1)
Reklama prasowa
(1)
Rynek pracy
(1)
Serial filmowy polski
(1)
Socjalizacja
(1)
Stopa życiowa
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Teledysk
(1)
Teleturnieje
(1)
Telewizyjne programy informacyjne
(1)
Turystyka
(1)
Uzależnienie (nałóg)
(1)
Web 2.0
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wpływ (politologia)
(1)
Wybory
(1)
Wybory parlamentarne
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
2001-
(2)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Praca zbiorowa
(4)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(9)
Media i komunikacja społeczna
(8)
Zarządzanie i marketing
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
46 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1994. - 202 s. : rys. ; 20 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Autor
Temat
Wprowadzenie; Cz. I Czyn jest i jak działa reklama?: Co jest, a co nie jest reklamą; Jak działa reklama?; Cz. II Jak przygotować strategie reklamy?: Co składa się na strategię reklamy?; Jak zdobyć potrzebne do briefu informacje?; Do kogo i w jakim celu skierować reklamę?; Co i jak obiecać w reklamie?; Jak przygotować plan mediów?; Ile wydać na reklamę?; Cz. III Jak wy korzystać media w reklamie?: Reklama telewizyjna; Reklama prasowa; Reklama radiowa; Reklama zewnętrzna; Marketing bezpośredni; Cz. IV Jak mierzyć skuteczność reklamy?: Testowanie wstępne reklamy; Jak zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej?; Słownik użytecznych terminów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 198, [2] s. : rys. ; 21 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Autor
Temat
Wprowadzenie; Cz. I Czyn jest i jak działa reklama?: Co jest, a co nie jest reklamą; Jak działa reklama?; Cz. II Jak przygotować strategie reklamy?: Co składa się na strategię reklamy?; Jak zdobyć potrzebne do briefu informacje?; Do kogo i w jakim celu skierować reklamę?; Co i jak obiecać w reklamie?; Jak przygotować plan mediów?; Ile wydać na reklamę?; Cz. III Jak wy korzystać media w reklamie?: Reklama telewizyjna; Reklama prasowa; Reklama radiowa; Reklama zewnętrzna; Marketing bezpośredni; Cz. IV Jak mierzyć skuteczność reklamy?: Testowanie wstępne reklamy; Jak zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej?; Słownik użytecznych terminów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 200 s. ; 20 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Wprowadzenie; Cz. I Czym jest i jak działa reklama?: Co jest, a co nie jest reklamą; Jak działa reklama?; Cz. II Jak przygotować strategie reklamy?: Co składa się na strategię reklamy?; Jak zdobyć potrzebne do briefu informacje?; Do kogo i w jakim celu skierować reklamę?; Co i jak obiecać w reklamie?; Jak przygotować plan mediów?; Ile wydać na reklamę?; Cz. III Jak wy korzystać media w reklamie?: Reklama telewizyjna; Reklama prasowa; Reklama radiowa; Reklama zewnętrzna; Marketing bezpośredni; Cz. IV Jak mierzyć skuteczność reklamy?: Testowanie wstępne reklamy; Jak zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej?; Słownik użytecznych terminów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama jako instrument komunikowania rynkowego, Reklama a psychologiczne uwarunkowania zachowań konsumpcyjnych, Reklama a społeczno-kulturowe uwarunkowania zachowań konsumpcyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Człowiek i rzeczywistość społeczna: Natura rzeczywistości i jej poznanie; Dwuaspektowa natura rzeczywistości; Trzy procesy kreowania rzeczywistości; Rzeczywistość medialna; Proces eksternalizacji; Proces internalizacji; Proces obiektywizacji; Wiedza na temat rzeczywistości społecznej; Dynamika przyrostu wiedzy ogólnospołecznej; Płaszczyzna intersubiektywna; Przezwyciężenie opozycji obiektywne - subiektywne; Naturalny porządek społeczno- kulturowy; Konstruowanie rzeczywistości społecznej na poziomie tekstu i jego odbioru. R.2 Reklama jako wiedza ogólnospołeczna o rzeczywistości społeczno-kulturowej: Porządek społeczno-kulturowy a wiedza ogólnospołeczna; Horyzonty wiedzy ogólnospołecznej; Przekazy reklamowe jako medialna encyklopedia wiedzy ogólnospołecznej; Wspólna wiedza o rzeczywistości społecznej jako czynnik zmiany społecznej i kulturowej; Konsumpcja jako sposób zdobywania nowych społecznych kompetencji w Polsce; Wspólna wiedza jako warunek egalitaryzmu społecznego i komunikacji kulturowej Egalitarna zasada dystrybucji wiedzy ogólnospołecznej; Życie w subuniwersach znaczeń. R.3 Proces tworzenia znaczeń społecznych i kulturowych Proces stylizacji; Proces kodyfikacji społecznej; Procesy znaczeniotwórcze; Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej. R.4 Przekaz reklamowy - tworzenie rzeczywistości społecznej: Analiza ilościowa telewizyjnych przekazów reklamowych; Analiza jakościowa przekazów reklamowych w świetle koncepcji wiedzy ogólnospołecznej; Analiza przekazów reklamowych ( od listopada 1999 do kwietnia 2000). R.5 Reklama społeczna: Reklama społeczna - kształtowa nie rzeczywistości społecznej; Reklama społeczna jako element marketingu społecznego; Reklamy społeczne - analiza. Podsumowanie; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Nowa strategia reklamowa; Najważniejsza część reklamy; Nagłówki przyciągające największą liczbę czytelników; Dobre i złe metody pisania nagłówków Trzydzieści pięć sprawdzonych przepisów na nagłówki i wabiki dla reklamy bezpośredniej; Znalezienie właściwego środka oddziaływania; Reklama sprawdzona kontra reklama niesprawdzona; Jak zawrzeć entuzjazm w tekście reklamowym; Jak napisać pierwszy akapit; Dobre i złe metody pisania tekstów reklamowych; Dwadzieścia sposobów zwiększenia siły reklamy; Jak unikać niektórych problemów z pisaniem reklam; Trzydzieści dwa sposoby zwiększenia odzewu na nasze ogłoszenie reklamowe; Jak dotrzeć do masowego odbiorcy; Elementy graficzne i ilustracje, które przyciągają największą liczbę odbiorców; Jak uzyskać najlepszy efekt z małych ogłoszeń reklamowych; Dziesięć łamigłówek; Siedemnaście sposobów testowania reklam.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Nowa strategia reklamowa; Najważniejsza część reklamy; Nagłówki przyciągające największą liczbę czytelników; Dobre i złe metody pisania nagłówków Trzydzieści pięć sprawdzonych przepisów na nagłówki i wabiki dla reklamy bezpośredniej; Znalezienie właściwego środka oddziaływania; Reklama sprawdzona kontra reklama niesprawdzona; Jak zawrzeć entuzjazm w tekście reklamowym; Jak napisać pierwszy akapit; Dobre i złe metody pisania tekstów reklamowych; Dwadzieścia sposobów zwiększenia siły reklamy; Jak unikać niektórych problemów z pisaniem reklam; Trzydzieści dwa sposoby zwiększenia odzewu na nasze ogłoszenie reklamowe; Jak dotrzeć do masowego odbiorcy; Elementy graficzne i ilustracje, które przyciągają największą liczbę odbiorców; Jak uzyskać najlepszy efekt z małych ogłoszeń reklamowych; Dziesięć łamigłówek; Siedemnaście sposobów testowania reklam.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Uwagi wstępne, Podstawy teoretyczne badań nad opinią publiczną, Sondaże a manipulacja, diagnozy i prognozy na temat roli Kościoła w społeczeństwie, Najczęstsze błędy w sondażach, Kilka refleksji na temat antysemityzmu w badaniach sondażowych, rynek i reklama, Sondaże a prawidłowość życia politycznego, Sondaże zagraniczne, Uwagi końcowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Uwagi wstępne, Podstawy teoretyczne badań nad opinią publiczną, Sondaże a manipulacja, diagnozy i prognozy na temat roli Kościoła w społeczeństwie, Najczęstsze błędy w sondażach, Kilka refleksji na temat antysemityzmu w badaniach sondażowych, rynek i reklama, Sondaże a prawidłowość życia politycznego, Sondaże zagraniczne, Uwagi końcowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Reklama społeczna - czym jest i jak się zmienia, 2. Polskie kampanie społeczne w latach 2002-2006, 3. Reklama społeczna w Polsce - podsumowanie ostatnich lat, 4. Między propagandą a reklamą, 5. Nietypowa reklama społeczna, 6. Wartość marki w reklamie społecznej Kampania "Dzieciństwo bez krzywdzenia" - edycja międzynarodowa, 7. PAH - pomoc bez granic, 8. Caritas - kampania opiekuna ubogich, 9. Dlaczego warto zainteresować się reklamą społeczną na poziomie lokalnym. Śląski program promocji trzeźwości, 10. Prasa lokalna i dzienniki regionalne - niedoceniony partner akcji społecznych, 11. Reklama społeczna. zagadnienia prawne, 12. Przygotowanie kampanii społecznej - krok po kroku, 13. Kampanie społeczne w agencjach reklamowych, 14. Badania marketingowe - droga do sukcesu społecznej kampanii reklamowej, 15. Społeczniku - badaj swoje kampanie! Znajomość i ocena wybranych kampanii społecznych z lat 2002 - 2006, 16. Reklama społeczna w czasach nieuwagi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Społeczno-kulturowe uwarunkowania perswazji, 2. Mity, obrazy symbole jako narzędzia perswazji, 3. Strategie i techniki perswazyjne, 4. Media i polityka w kontekście komunikowania perswazyjnego, 5. Reklama jak przestrzeń komunikacji perswazyjnej, 6. Socjologiczne aspekty perswazji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tajne służby kapitalizmu / Vadim Makarenko. - Kraków : Znak, 2008. - 236, [1] s. ; 20 cm.
Cz.I W domu, Cz.II Poza domem, Cz.III W pracy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Uderz go prądem; Cz.2 Dialog w drzwiach; Cz.3 Prędzej ci serce pęknie; Cz.4 Poza euforią i depresją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Socjologia / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; Nr 41)
1. Rozwój społeczeństwa konsumpcyjnego i różne koncepcje wolności, 2. Spektakle konsumpcji i biedy, 3. W stronę socjologii przedmiotów, 4. Jak wizualna reprezentacja zapośredniczą konsumpcję ciała, 5. Konsumpcyjna strona turystyki zorganizowanej, 6. Konsumpcyjna mentalność osób ubogich, 7. Warunki udanego życia w oczach osób samotnych życiowo, 8. Reklama społeczna jako " sumienie" społeczeństwa konsumpcyjnego, 9. Kreowanie postaw konsumpcyjnych przez prasę kobiecą, 10. Cywilizacja konsumpcji w społecznym nauczaniu Kościoła
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Reklama jako medium komunikacji masowej, 2. Obszary i mechanizmy percepcji rekalmy w wymiarze psychologicznym, 3. Teoria krytyczna i interakcjonizm symobliczny podstawą teoretyczną pracy, 4. Ukryte przesłania reklamy, 5. Badani uczniowie o reklamie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Część 1. Nowe zwody w sieci: Internet jako narzędzie budowania wizerunku pracodawcy; Wizerunek firmy i wizerunek twórcy w wirtualnych światach na przykładzie Second Life; Jak wypromować się w sieci? Strona internetowa, blog i konta w serwisach społecznościowych wirtualną wizytówką dziennikarza i specjalisty ds. public relations; Blog jako narzędzie kreowania nazwiska i wizerunku dziennikarza sportowego w Internecie na przykładach Sokolimokiem.tv i Polsport; Wizerunek w sieci a odpowiedzialność przed pracodawcą; Nowe formy zatrudnienia w Internecie. Analiza rynku Forex. Część 2. Nowy obraz polityki w sieci: Internet instrumentem kreowania wizerunku polityki; Protesty uliczne przyczyną zmiany decyzji politycznych podejmowanych przez funkcjonariuszy państwowych; Czy tylko facebook i Twitter? Social media w polskich kampaniach wyborczych; Obama vs. Romney: oblicza wirtualnej rywalizacji; Kreowanie wizerunku marki politycznej w elektronicznych środkach masowego przekazu. Część 3. Nowe oblicza Boga w sieci: Promocja sacrum na wybranych profilach społeczności internetowej Facebook; Nowa ewangelizacja przez nowe media; Bóg na fejsie - kreowanie wizerunku Kościoła w social mediach; Sacrum vs reklama, czyli o tym, czy wszystkie chwyty w marketingu dozwolone? Część 4. Ciasteczkowy potwór - czyli cała prawda o plikach cookies; Wirtualni celebryci. Internet jako przestrzeń kreacji sieciowych idoli; Funkcjonowanie fotografii w przestrzeni wirtualnej; Dziecko w mediach społecznościowych - zagrożenia i wyzwania edukacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing miast na portalu społecznościowym Facebook; Marka miejsca i jej wizerunek w Internecie na przykładzie powiatu płockiego; Wszyscy jesteśmy gospodarzami - analiza kampanii społecznej na Euro 2012; „LUBIĘ to” - czyli fanpage szkoły; Brand 3.0 czyli kreowanie marki w mediach społecznościowych na przykładzie akcji promocyjnej Maxwell House zorganizowanej na portalu Facebook; Marketing w polskiej blogosferze - wykorzystanie blogów urodowych jako nośników reklamy produktu; Komunikacja kryzysowa w Internecie - studium przypadki; Niestandardowe formy reklamy na przykładzie serwisów aukcyjnych Allegro.pl i ebay.com; „3maj z Żubrem”. O języku w służbie social ads; E-mail marketing jako forma skutecznej reklamy w Internecie na przykładzie wybranych banków; „Miliony rzeczy walczą o Twoją uwagę” - odpowiedź marek na kryzys tożsamości w okresie adolescencji; Internetowa generacja w Polsce; Sprzedawanie Internetu w Internecie. Semantyka Internetu jako ofiary komercyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Parateksty dzieł filmowych jako skuteczna forma promocji przekazów audiowizualnych w Internecie; Promocja postaw - negacja marek. Reklamowe i antyreklamowe funkcje gier internetowych; Komunikatywnylekarz.pl… komunikacja: lekarz-pacjent, czyli o PR w usługach medycznych; W sieci opinii; Fizjoterapeuta w sieci, czyli coś o zawodach zaufania publicznego w Internecie; Internetowe wsparcie na zamkniętych forach dla osób z zaburzeniami odżywiania; Podcasting skutecznym narzędziem komunikowania społecznego; Internet drugim ekranem telewizji - współkonsumpcja i komplementarność; Web 2.0 nowym obliczem Internetu czy zwykłym chwytem marketingowym? Analiza narzędzi i wartości nowej kultury Read-Write w Internecie; Wykorzystanie shockvertisingu w internetowych reklamach społecznych dotyczących profilaktyki uzależnień i promocji zdrowia; Wpływ rosnącej popularności self-publishingu na zmiany wydawniczych trendów marketingowych; Wszyscy jesteśmy dziennikarzami? Social media w służbie „nowej demokracji”; Netykieta - sposób na odnalezienie siebie w równoległej rzeczywistości; Analiza danych w marketingu internetowym; „Grubi i zdesperowani”. Dyskurs internetowych serwisów plotkarskich wobec badań nad otyłością; Internet jako narzędzie promocji zdrowia i usług medycznych - między prawem a bezprawiem. Medyczne i prawne uwarunkowania promocji farmaceutyków w Internecie - studium przypadku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do koncepcji marketingu terytorialnego. 2. Wizerunek a tożsamość miasta. 3. Badania marketingowe w procesie kształtowania wizerunku miasta. 4. Identyfikacja aktualnego wizerunku miasta. 5. Potencjalni adresaci działań z zakresu kształtowania wizerunku miasta. 6. Wizerunek docelowy. 7. Instrumenty kształtowania wizerunku miasta. 8. Monitoring efektów działań marketingowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie: Dziecko w społecznym i kulturowym laboratorium konsumpcji oraz imaginarium mediów. Rozdział 1. Dziecko krytyczne i kreatywnie wobec mediów i konsumpcji: Kamil, czyli historia dojrzewania z nowymi mediami. Analiza krytyczna i kreatywnej postawy wobec mediów i kultury konsumpcyjnej. Rozdział 2. Dziecko, rodzice, seniorzy w mediach i życiu codziennym: Słodkie potwory i powroty do przeszłości albo kilka notatek na marginesach dwóch estetyk dzieciństwa; „Etos wymuszonej dziecięcości”. Przejawy infantylizacji kultury dorosłych w świecie mediów; Współczesny obraz rodzicielstwa i dzieciństwa w zwierciadle popkultury. Krytyczna analiza bajki Masza i Niedźwiedź; Dzieci i młodzież w opiniach oraz praktykach seniorów. Przyczynek do rewizji międzypokoleniowych relacji. Rozdział 3. Dzieci a filmowe i serialowe światy: Nowe bohaterki medialnej rzeczywistości filmów dla dzieci; Fenomen serialu Skam. Rozdział 4. Dziecko jako przedmiot i podmiot praktyk reklamowych: Dziecko we współczesnych polskich reklamach komercyjnych i społecznych; Strzały z ukrycia – reklama skierowana do dzieci i młodzieży w nowych mediach – formy, praktyki, strategie; Reklama na stronach internetowych adresowanych do młodych użytkowników usług sieciowych. Rozdział 5. Praktyki dzieci i dorosłych w Internecie: Rodzice cyfrowych tubylców – cyfrowi imigranci w środowisku nowych mediów; Youtubowe kreacje. Miejsca, ludzie i kultura; Internet w szkole – szkoła w Internecie: jak wirtualny dziennik wpłynąć na relacje między uczniem, nauczycielem i rodzicem. Rozdział 6. Dziecko w przestrzeni medialnej kultury konsumpcyjnej: Urodzone do fandomu. Dzieci jako konsumenci i fani produktów kulturalnych; Dziecko – media – muzyka: fenomen muzycznych TV talent show; (Wszech)obecność postaci kinowych w życiu dziecka. Biogramy autorów i autorek tekstów. Abstrakty/Abstracts.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej