Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(23)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(21)
Czasopisma
(2)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(18)
dostępne
(16)
Placówka
Wypożyczalnia
(16)
Czytelnia
(18)
Autor
Cenker Ewa Małgorzata
(3)
Dyoniziak Ryszard
(2)
Artemenko Lina
(1)
Balcarek Szymon
(1)
Baran Beata
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Brittain Paul
(1)
Burgers Willem
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Coop Tomasz
(1)
Cox Roger
(1)
Czermińska Małgorzata
(1)
Danylenko Olena
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dörre-Kolasa Dominika
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Ignatowski Grzegorz
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kamińska Katarzyna
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Khozhylo Irina
(1)
Kiełbas Dominika
(1)
Kil Jan
(1)
Kobroń-Gąsiorowska Łucja
(1)
Kosicki Tomasz
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Krasuń Aneta
(1)
Kuczkowski Przemysław
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lis Artur
(1)
Lis Marcin
(1)
Lunden Bjorn
(1)
Macełko Marta
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Majewska Patrycja
(1)
Majewski Kamil
(1)
Malarski Stanisław
(1)
Masiukiewicz Piotr
(1)
Małecka Małgorzata
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Minochkina Olga
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Nowacka Aldona
(1)
Nowacki Robert
(1)
Pachura Aneta
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Patrzałek Wanda
(1)
Patten Dave
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Pałasz Lech
(1)
Petrivna Irina Krinichnaya
(1)
Pełszyński Jacek
(1)
Przykaza Marcelina
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sakowska-Baryła Marlena
(1)
Shutyak Yuliya
(1)
Sipa Monika
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Stefańska-Matuszyn Maria
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(1)
Szuba Marzena
(1)
Szumilas Edyta
(1)
Van Caillie Didier
(1)
Wieja Magdalena
(1)
Wojtaszek Henryk
(1)
Zinchenko Viktor
(1)
Łaguna Łukasz
(1)
Łopalewski Piotr
(1)
Śladkowski Mariusz
(1)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Reklama
(16)
Marketing
(11)
Rynek
(9)
Przedsiębiorstwo
(5)
Public relations
(4)
Handel międzynarodowy
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Reklama internetowa
(3)
Targi i wystawy
(3)
Wywiad socjologiczny
(3)
Badania marketingowe
(2)
Badania rynku
(2)
Etyka społeczna
(2)
Internet
(2)
Logistyka
(2)
Polska
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Rynek pracy
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Socjotechnika
(2)
Sponsoring
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Alternatywny fundusz inwestycyjny (AFI)
(1)
Ankieta
(1)
Bezrobocie
(1)
COVID-19
(1)
Ceny
(1)
Common law
(1)
Controlling
(1)
Czasopisma
(1)
Delegowanie pracowników
(1)
Dezinformacja
(1)
Dowód sądowy
(1)
Dyskrecjonalność sędziowska
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Europejskie rady zakładowe
(1)
Franchising
(1)
Gospodarka
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Immunitety
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Innowacje
(1)
Izrael
(1)
Kasy zapomogowo-pożyczkowe
(1)
Kobieta
(1)
Komisja Nadzoru Finansowego
(1)
Komitet wyborczy
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Koneck (woj. kujawsko-pomorskie ; okręg)
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kościół a państwo
(1)
Kościół katolicki
(1)
Kredyt preferencyjny*
(1)
Kultura
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Maklerstwo
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing-mix
(1)
Mediacja (prawo)
(1)
Miasta
(1)
Milejów (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Niealimentacja
(1)
Obrót towarowy
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Odpowiedzialność dyscyplinarna
(1)
Parlament
(1)
Piecza naprzemienna
(1)
Podatek dochodowy
(1)
Podatek dochodowy od osób prawnych
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Polityka społeczna
(1)
Postępowanie cywilne
(1)
Postępowanie dyscyplinarne
(1)
Postępowanie zabezpieczające
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prawa i obowiązki rodziców
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Prawo celne
(1)
Prawo cywilne procesowe
(1)
Prawo do obrony sądowej
(1)
Prawo karne procesowe
(1)
Prawo pracy
(1)
Prawo wyborcze
(1)
Praworządność
(1)
Prekluzja dowodowa
(1)
Prezydentura (urząd)
(1)
Promocja
(1)
Promocja handlowa
(1)
Promotorzy marki
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przemoc w rodzinie
(1)
Przestępstwo przeciw życiu i zdrowiu
(1)
Przesłuchanie świadka
(1)
Przywilej
(1)
Public relations*
(1)
Temat: czas
1201-1300
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Borzykowa (woj. łódzkie, pow. radomszczański, gm. Żytno)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(2)
Podręcznik
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
1. Jakościowe metody badań marketingowych. 2. Etnograficzne badana marketingowe. 3. Siedem pytań i odpowiedzi na temat technik projekcyjnych, czyli o ich stosowaniu w strategii marketingowej. 4. Badania jakościowe z udziałem dzieci. 5. Specyfika wybranych metod zbierania danych w badaniach ilościowych. 6. Badania trackingowe. 7. Metody doboru prób w badaniach marketingowych. 8. Eksperyment w badaniach marketingowych. 9. O badaniach reklamy, czyli jak na podstawie badań przewidzieć skuteczność reklamy i ocenić stuteczność przeprowadzonej kampanii. 10. Badania segmentacyjne. 11. Jakościowe badania elementów składowych marki. 12. Mystery Shopping - badanie jakości usług. 13. Stan obecny i kierunki rozwoju rynku badań marketingowych w Polsce i na świecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Elementy marketingu na rynku prasy / Wanda Patrzałek. - Wrocław : Uniwersytet Wrocławski, 2001. - 143 s. : tab., wykr. ; 25 cm.
Podstawowe pojęcia marketingu prasowego; Metodologia badań rynku prasowego; Badania rynku prasowego metodą ankiety komercyjnej; Analiza zachowań sprzedawców w miejscach sprzedaży czasopism metodą kwestionariusza planowanego; Wyniki analizy zachowań sprzedawców czasopisma komputerowego; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; 1. Rozwój instrumentarium polityki społecznej na ziemiach polskich do połowy XX wieku; 2. Normatywne i organizacyjne uwarunkowania polityki społecznej; 3. Patologika społeczna jako naukowy instrument polityki społecznej; 4. Edukacja kulturowa narzędziem polityki profilaktyki społecznej; 5. Instrumenty monitorowania i controllingu w uczelniach publicznych; 6. Instrumenty finansowania polityki społecznej; 7. Raportowanie spółek w zakresie społecznie odpowiedzialnego biznesu; 8. Reklama zamknięta w okowach prawa; 9. Policja instrumentem polityki społecznej państwa (na przykładzie problemów nieletnich w powiecie zgierskim); 10. Środki prawne zwalczania przemocy w rodzinie; 11. Między sein a sollen. Tryb określania dóbr chronionych prawem na przykładzie przestępstw i wykroczeń przeciwko bezpieczeństwu w komunikacji; 12. Polityka karna państwa w aspekcie zwalczania przestępczości przeciwko bezpieczeństwu w komunikacji; 13. Prawnoadministracyjne instrumenty przeciwdziałania zjawisku niealimentacji; 14. Postępowanie w przedmiocie przymusowego leczenia osób uzależnionych od alkoholu i narkotyków; 15. Instrumenty wspierania zdrowia a polityka społeczne - wybrane problemy; 16. Potrzeba instytucjonalnego wsparcia wobec ludzi z otyłością; 17. Doradztwo i pośrednictwo zawodowe jako instrumenty polityki społecznej; 18. Doradztwo edukacyjno-zawodowe w kontekście projektowania karier na współczesnym rynku pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 304 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Ogólna charakterystyka marketingu w polskiej gospodarce rynkowej; Prawne i organizacyjne zagadnienia marketingu; Konstytucyjno-ustrojowe zasady gospodarowania i przedsiębiorczości; Kierunki polityki gospodarczej i organizacji przedsiębiorczości; Umowy i porozumienia gospodarcze związane z marketingiem; Ochrona środowiska w działalności marketingowej; Ochrona konsumenta w obrocie rynkowym; Organizacja działalności marketingowej w firmie; Produkt; Opakowanie; Cena; Promocja i reklama.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Marketing w przedsiębiorstwie - istota i znaczenie; 2. Otoczenie przedsiębiorstwa; 3. Zachowania nabywców; 4. Segmentacja; 5. Badania marketing; 6. Strategia produktu i nowe produkty; 7. Marketing w sferze usług; 8. Wizerunek przedsiębiorstwa i strategia marki; 9. Strategia dystrybucji; 10. Strategie cenowe; 11. Reklama jako element promocji; 12. Promocja osobista, promocja sprzedaży i public relations; 13. Promocja bezpośrednia; 14. Strategie marketingowe; 15. Plan marketingowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej