Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(153)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Książki
(150)
Publikacje naukowe
(19)
Publikacje fachowe
(10)
E-booki
(4)
Poradniki i przewodniki
(4)
Czasopisma
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(119)
dostępne
(111)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(114)
Czytelnia
(119)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(11)
Garbarski Lechosław
(6)
Mruk Henryk (1948- )
(6)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(5)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(5)
Bartołd Robert
(3)
Cenker Ewa Małgorzata
(3)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(3)
Huczek Marian (1939-2023)
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Suchar Marek (1954- )
(3)
Armstrong Gary
(2)
Belka Marek
(2)
Borkowska Stanisława (1939- )
(2)
Bronakowski Henryk
(2)
Figiel Szczepan
(2)
Kozłowski Wojciech
(2)
Masiukiewicz Piotr
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Nowacka Aldona
(2)
Nowacki Robert
(2)
Penc-Pietrzak Ilona
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Pietraszewski Marian
(2)
Pilarski Stanisław
(2)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Sosnowska Alina
(2)
Wierzba Ryszard
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Ławicki Jacek Stanisław
(2)
Adam Jabłoński
(1)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Ankiel Magdalena
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Artemenko Lina
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Barletta Martha
(1)
Barrow Colin
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Binda Albert
(1)
Birûkova V. M
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Burgers Willem
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Butryn-Karaś Magdalena
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Błażukiewicz Anna
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Christopher Martin
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Coop Tomasz
(1)
Coughlan Anne T
(1)
Cravens David W
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Danylenko Olena
(1)
Davis Edward W. (1941- )
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Dimitrova S. S
(1)
Doroba Anita
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
El-Ansary Adel
(1)
Fiszer Hanna
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gejmo Beder
(1)
Golnau Wiesław (1965- )
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gryszkiewicz Bronisław
(1)
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Hague Paul
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Hutt Michael D
(1)
Iwaszkiewicz Michał
(1)
Jakóbczyk-Gryszkiewicz Jolanta
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Juchnowicz Ryszard
(1)
Jędrzejczak Andrzej
(1)
Jędrzejczyk Zbigniew
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(102)
1990 - 1999
(22)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(154)
Rosja
(1)
Ukraina
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(155)
rosyjski
(2)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Marketing
(83)
Rynek
(37)
Przedsiębiorstwo
(35)
Marketing strategiczny
(26)
Segmentacja rynku
(22)
Rynek pracy
(21)
Rynek (ekonomia)
(17)
Reklama
(12)
Badania marketingowe
(10)
Badania rynku
(10)
Ceny
(8)
Strategia marketingowa
(8)
Zatrudnienie
(8)
Rynek finansowy
(7)
Banki
(6)
Innowacje
(6)
Konkurencja
(6)
Konsumenci
(6)
Otoczenie firmy
(6)
Public relations
(6)
Teoria dystrybucji
(6)
Kadry
(5)
Komunikowanie marketingowe
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
Marketing międzynarodowy
(5)
Usługi
(5)
Zachowania konsumentów
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Analiza funkcjonalna
(4)
Gospodarka
(4)
Handel międzynarodowy
(4)
Internet
(4)
Marka*
(4)
Promocja
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Rolnictwo
(4)
Rynek kapitałowy
(4)
Towary
(4)
Analiza rynku
(3)
Handel
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Kobieta
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Lojalność konsumentów
(3)
Ocena pracowników
(3)
Plan marketingowy
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Reklama internetowa
(3)
Rekrutacja pracowników
(3)
Rozmowa kwalifikacyjna
(3)
Rynek ubezpieczeniowy
(3)
Satysfakcja konsumentów
(3)
Siła robocza
(3)
Targi i wystawy
(3)
Transport
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Zarządzanie produktem
(3)
Analiza SWOT
(2)
Assessment center
(2)
Banki internetowe
(2)
Bezrobocie
(2)
Euro (pieniądz)
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka kapitalistyczna
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Integracja europejska
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Kapitał społeczny
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Logistyka
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing bankowy
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing-mix
(2)
Nowy produkt
(2)
Obsługa klienta
(2)
Organizacja
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Polska
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Produkcja
(2)
Sponsoring
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Ubezpieczenia
(2)
Unia Europejska
(2)
Wartość ekonomiczna
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Administracja
(1)
Agencje muzyczne
(1)
Agrobiznes
(1)
Temat: czas
2001-
(18)
1989-2000
(9)
1901-2000
(5)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(19)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Europa
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie ; okolice)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Podręcznik
(35)
Praca zbiorowa
(13)
Poradnik
(7)
Opracowanie
(6)
Czasopismo naukowe
(3)
Monografia
(3)
Raport z badań
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(69)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(36)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Matematyka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
157 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota marketingu, 2.Nabywcy i ich postępowanie na rynku. Segmentacja i wybór rynku docelowego, 3.Badania marketingowe i marketingowy system informacji, 4.Polityka produktu, , 5.Polityka cen, 6.Polityka dystrybucji, 7.Polityka promocji, 8.Strategie marketingowe, 9.Planowanie strategiczne, 10.Podstawowe elemety planu marketingowego, 11.Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie, 12/Leksykon wybranych tradycyjnych i współczesnych pojęć marketingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp. R.I Rynek jako kategoria społeczna : 1.Wokół po jęcie "rynek", 2.Modele rynku w literaturze socjologic znej, 3.Społeczne czynniki warunkujące zachowanie się jednostek na rynku, 4.Kategoria władzy w procesie wymi any rynkowej. R.II Podstawowe wartości rynkowe : 1.Wartości i ich fu nkcje w systemie rynkowym, 2.Rynek a wolność, 3.Rynek a sprawiedliwość, 4.Rynek a równość, 5.Rynek a odpowie dzialność. R.III Przemainy funkcji pieniądza w systemie rynkowym : 1.Ewolucja pieniądza, 2.Formy współczesnego pieniądz a, 3.Ekonomiczne funkcje współczesnego pieniądza, 4. Społeczne funkcje pieniądza, 5.Znaczenie pieniądza eur o w procesie integracji społeczeństw europejskich. R.IV Rynek konsumpcyjny i jego rola w kształtowaniu społeczeństwa konsumpcyjnego : 1.Konsumpcja jako kateg oria socjologiczna, 2.Rynek konsumencji, 3.Społeczne determinanty konsumpcji, 4.Wpływ zbiorowości społeczny ch na zachowania konsumenckie, 5.Wpływ kultury na zach owania konsumenckie. R.V Działalność gospodarcza a zachowania uczestników r ynku : 1.Etyczne zagadnienia w działalności gospodar czej, 2.Etyczne aspekty występujące w relacji producen t-nabywca, 4.Nieetyczne i patologiczne zachowania w sy stemie rynkowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Rynek sztuki a marketing, 2.Rynek sztuki i jego odrębność, 3.Otoczenie podmiotów rynku sztuki, 4.Strategia produktu na rynku sztuki, 5.Strategia dystrybucji na rynku sztuki, 6.Strategia promocji na rynku sztuki, 7.Strategia ceny na rynku sztuki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Ewolucja rynków i dynamika konkurencji; R.2 Silne i słabe strony tradycyjnego myślenia marketingowego; R.3 Innowacje powstałe przy założeniu niezmienności rynku: tradycyjny sposób tworzenia innowacji; R.4 Innowacje powstałe poza danym rynkiem: alternatywny sposób tworzenia informacji; R.5 Marketing lateralny jako potrzebne dopełnienie marketingu pionowego; R.6 Proces marketingu lateralnego; R.7 Marketing lateralny na poziomie rynku; R.8 Marketing lateralny na poziomie produktu; R.9 Marketing lateralny na poziomie cen, dystrybucji i promocji; R.10 Wdrażanie marketingu lateralnego. Załącznik: Przypomnienie podstaw marketingu lateralne go.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing : zeszyt ćwiczeń / Marian Pietraszewski. - Poznań : eMPi 2, 2004. - 56 s. : tab. ; 23 cm.
1.Istota marketingu, 2.Badanie rynku, 3.Kształtowanie produktu, 4.Polityka cen, 5.Dystrybucja produktów, 6.Promocja, 7.Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie, 8.Przepisy prawne regulujące działania marketingowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja i funkcjonowanie systemu agrobiznesu: Koncepcja agrobiznesu; Struktura systemu agrobiznesu; Przesłanki funkcjonowania i rozwoju agrobiznesu. 2. Łańcuch marketingowy w agrobiznesie: Pojęcie i funkcje łańcucha marketingowego; Integracja w obrębie łańcucha marketingowego; Sprawność łańcucha marketingowego. 3. Mechanizm rynkowy w agrobiznesie: Pojęcie rynku; Popyt i podaż; Elastyczność cenowa popytu i podaży; Równowaga rynkowa; Samoregulacja i stabilność rynku. 4. Efektywność funkcjonowania rynku: Pojęcie i uwarunkowania efektywnego rynku; Infrastruktura rynku żywnościowego; Informacja rynkowa; Interwencjonizm rządowy. 5. Ryzyko rynkowe w agrobiznesie: Źródła i metody ograniczania ryzyka rynkowego; Handlowe metody ograniczania ryzyka rynkowego; Giełdy towarowe transakcji terminowych; Prognozowanie cen rolnych. 6. Podstawy strategii marketingowej firmy: Rola i miejsce marketingu w firmie; Strategia marketingowa na tle strategii firmy; Ocena i kształtowanie pozycji rynkowej firmy; Przewaga konkurencyjna; Separacja rynkowa produktu; Mieszanka marketingowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Postępowanie konsumenta na rynku: Istota postępowania konsumenta na rynku; Uwarunkowania postępowania konsumenta na rynku; Model postępowania konsumenta na rynku. 2. Informacja rynkowa i badania marketingowe: Środowisko rynkowe firmy; System informacji rynkowej; Zakres badań marketingowych; Procedura badań marketingowych. 3. Ukierunkowanie działań firmy na segmenty rynkowe: Rozumienie rynku w kategoriach potrzeb; Segmentacja rynku; Wybór rynku docelowego; Umiejscawianie produktu. 4. Produkt: Marketingowa koncepcja produktu; Marka i opakowanie; Zarządzanie asortymentem produktów; Wprowadzanie i rozwój nowego produktu. 5. Cena: Znaczenie ceny w mieszance marketingowej; Czynniki wpływające na decyzje cenowe; Metody ustalania cen; Polityka cenowa wprowadzania nowego produktu na rynek. 6. Promocja: Miejsce promocji w mieszance marketingowej; Reklama i aktywizacja sprzedaży; Relacje publiczne i sprzedaż osobista; Opracowanie programu promocji. 7. Dystrybucja: Miejsce dystrybucji w mieszance marketingowej; Typy kanałów dystrybucji i uwarunkowania ich wyboru; Pośrednicy w kanale dystrybucji; Intensywność dystrybucji produktów; Logistyka dystrybucji. 8. Plan marketingowy: Proces planowania marketingowego; Struktura planu marketingowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Przedmiot, cele i procedura badań rynku, 2.Wtórne źródła informacji o rynku, 3.Pierwotne źródła informacji o rynku, 4.Metody analizy zjawisk i procesów rynkowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Rola marketingu na nowoczesnym rynku towarowym : 1.Marketing tradycyjny a marketing bezpośredni; 2.Miej sce obsługi klienta w marketingu bezpośrednim; 3.Bench marketing, czyli dochodzenie do pozycji lidera na rynk u; 4.Clienting i partneting,czyli układ klientalnej więzi miedzy firmą a klientami. R.2 Zachowania konsu menckie na rynku : 1.Preferencje konsumenta; 2.Postępo wanie konsumnetów na rynku; 3.Zachowanie konsumenta a tworzenie satysfakcji konsumenckiej. R.3 Partnering w warunkach rosnącej konkurencji rynkowej : 1.Znaczenie wizerunku firmy a pratnering; 2.Bezpośrednia obsługa klienta i kanały ją tworzące; 3.Presonel handlowy; 4. Sztuka sprzedaży według wymogów partneringu; 5.Dekalog troski o klienta-gościa według ideii partneringu; 6. Procedura reklamacyjna jako element partneringu; 7.Mie jsce partneringu w kulturze organizacyjnej firmy; 8.ba dania oceniające jakość obsługi klienta. R.4 Długookre sowa strategia rozwoju partnergingu w firmie : 1.Kapi tał marki jako narzedzie partneringu; 2.Wartość progra mu etycznego w umacnianiu marki firmy; 3.Tworzenie nowych wartości dla klientów obecnej ery
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Czym są badania marketingowe? 2. Zastosowania 3. Planowanie badań marketingowych 4. Jak uzyskać informacje prawie za darmo 5. Badania jakościowe 6. Badania ilościowe 7. Próby 8. Projektowanie kwestionariusza 9. Metody zbierania danych 10. Testy produktu 11. Badania poziomu satysfakcji klientów 12. Analiza danych 13. Raport 14. Branża badań rynkowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Rola marketingu na nowoczesnym rynku towarowym, 2.Zachowania konsumenckie na rynku, 3.Partnering w warunkach rosnącej kaonkurencji rynkowej, 4.Długookresowa strategia rozowju partneringu w firmie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Specyfika usług ubezpieczeniowych i istota marketingu w działalności ubezpieczeniowej: Usługa ubezpieczeniowa; Istota marketingu usług ubezpieczeniowych; Cz.II Strategie marketingowe w dziedzinie usług ubezpieczeniowych: Metody analizy warunków działania na rynku ubezpieczeniowym; Segmentacja rynku usług ubezpieczeniowych; Zastosowanie marketingu-mix w działalności ubezpieczeniowej; Promocja jako główne narzędzie ekspansji firmy ubezpieczeniowej. Cz.III Ch-ka działalności ubezpieczeniowej: Funkcjonowanie firm ubezpieczeniowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZ.I Zrozumieć zarządzanie marketingowe : 1. Koncepcja marketingu w XXI wieku, 2. Adapatacja marketingu do nowej gospodarki, 3. Budowanie zadowolenia klienta, wartości i przywiązania. Cz.II Analiza możliwości rynkowych : 4. Zdobywanie rynków poprzez zorientowane na rynek planowanie strategiczne, 5. Groamdzenie informacji i mierzenie popytu, 6. Analiza otoczenia marketingowego, 7. Analiza rynku konsumneta i zachowania nabywców, 8. Analiza rynku przedsiębiorstw i zachowań klientów instytucjonalnych, 9. Strategia konkurencji, 10. Rozpoznawanie segmentów rynku i wybór rynków docelowych. Cz.III Rozwój strategii marketingowych : 11. Pozycjonowanie i różnicowanie oferty rynkowej w cyklu życia produktu, 12. Rozwój nowych ofert rynkowych, 13. Projektowanie globalnych oferty rynkowych. Cz.IV Kształtowanie oferty rynkowej ; 14. Strategia produktu i marki, 15. Projektowanie usług i zarządzanie nimi, 16. Tworzenie programów i strategii cenowych. Cz.V Zarządzanie projektami marketingowymi : 17. Projektowanie sieci tworzenia wartości i kanałów marketingowych oraz zarządzanie nimi, 18. Zarządzanie sprzedażą detaliczną, hurtową i systemami fizycznej dystrybucji towarów, 19. Zarządzanie zintegrowaną komunikacją marketingową, 20.Z arządzanie reklamą, promocją sprzedaży, public relations i marketingiem bezpośrednim, 21. Zarządzanie sprzedażą, 22. Zarządzanie całościowym progrmamem marketingowym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Podstawy agrobiznesu; R.2 Rynek żywności jako element rozwoju agrobiznesu; R.3 Otoczenie agrobiznesu; R.4 Zorganizowane i niezorganizowane rynki rolne; R.5 Integracja w agrobiznesie. Wspólna Polityka Rolna UE; R.6 Marketing w agrobiznesie; R.7 Strategie firm w agrobiznesie; R.8 Specyfika strategii branżowych w agrobiznesie; R.9 Zarządzanie jakością w agrobiznesie; R.10 Rolnictwo intensywne i rolnictwo ekologiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I. Definicja marketingu i procesu marketingowego: 1. Marketing: tworzenie wartości dla klienta i pozyskiwanie wartości od klienta; 2. Strategia firmy i strategia marketingowa: partnerstwo w celu budowania relacji z klientem; Cz. II. Zrozumieć rynek i konsumentów: 3. Analiza otoczenia marketingowego; 4. Zarządzanie informacją marketingową w celu zrozumienia klientów; 5. Zrozumienie zachowań klienta indywidualnego i nabywcy instytucjonalnego; Cz. III. Tworzenie strategii marketingowej i zestawu działań marketingowych zorientowanych na klienta: 6. Strategia marketingowa zorientowana na klienta: tworzenie wartości dla klientów docelowych; 7. Produkty (usługi) i marki: budowanie wartości dla klienta; 8. Opracowywanie nowych produktów i zarządzanie cyklem życia produktu; 9. Strategia cenowa: zrozumienie i pozyskanie wartości od klienta; 10. Kanały marketingowe: dostarczanie wartości klientowi; 11. Handel detaliczny i hurtowy; 12. Komunikowanie wartości klientowi: reklama i public relations; 13. Sprzedaż osobista i Promocja sprzedaży; 14. Marketing bezpośredni i e-marketing: budowanie bezpośrednich relacji z klientem; Cz. IV. Rozszerzenie marketingu: 15. Rynek globalny; 16. Marketing zrównoważony: społeczna odpowiedzialność i etyka biznesu; Dodatki: Plan marketingowy; Marketing w liczbach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I. Definicja marketingu i procesu marketingowego: 1. Marketing: tworzenie wartości dla klienta i pozyskiwanie wartości od klienta; 2. Strategia firmy i strategia marketingowa: partnerstwo w celu budowania relacji z klientem; Cz. II. Zrozumieć rynek i konsumentów: 3. Analiza otoczenia marketingowego; 4. Zarządzanie informacją marketingową w celu zrozumienia klientów; 5. Zrozumienie zachowań klienta indywidualnego i nabywcy instytucjonalnego; Cz. III. Tworzenie strategii marketingowej i zestawu działań marketingowych zorientowanych na klienta: 6. Strategia marketingowa zorientowana na klienta: tworzenie wartości dla klientów docelowych; 7. Produkty (usługi) i marki: budowanie wartości dla klienta; 8. Opracowywanie nowych produktów i zarządzanie cyklem życia produktu; 9. Strategia cenowa: zrozumienie i pozyskanie wartości od klienta; 10. Kanały marketingowe: dostarczanie wartości klientowi; 11. Handel detaliczny i hurtowy; 12. Komunikowanie wartości klientowi: reklama i public relations; 13. Sprzedaż osobista i Promocja sprzedaży; 14. Marketing bezpośredni i e-marketing: budowanie bezpośrednich relacji z klientem; Cz. IV. Rozszerzenie marketingu: 15. Rynek globalny; 16. Marketing zrównoważony: społeczna odpowiedzialność i etyka biznesu; Dodatki: Plan marketingowy; Marketing w liczbach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Sposoby internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw: Istota internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw; Jak internacjonalizować działalność przedsiębiorstwa?; Metody wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne; Cz.II Budowa strategii marketingowych na rynku międzynarodowym: Istota międzynarodowych strategii marketingowych; Międzynarodowe orientacje przedsiębiorstw; Korzyści standaryzacji i indywidualizacji międzynarodowych strategii marketingowych; Zakres standaryzacji i indywidualizacji strategii marketingowych przedsiębiorstw; Cz.III Kształtowanie instrumentów marketingu na rynku międzynarodowym: Międzynarodowa polityka produktu; Globalna polityka aktywizacji sprzedaży; Międzynarodowa polityka cen i dystrybucji; Marketingowe dylematy przedsiębiorstw na unijnym Jednolitym Rynku Wewnętrznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy funkcjonowania opieki zdrowotnej, 1.1. Kategorie pojęciowe opieki zdrowotnej, 1.2. Mechanizm rynkowy a specyfika opieki zdrowotnej, 1.3. Mechanizmy ingerencji państwa w opiece zdrowotnej, 2. Przesłanki urynkowienia opieki zdrowotnej, 2.1. Pojęcie urynkowienia opieki zdrowotnej, 2.2. Sektorowe przesłanki urynkowienia, 2.3. Pozasektoroweprzesłanki urynkowienia, 2.4. Doświadczenia Polski z rynkiem wewnetrznym w opiece zdrowotnej, 3. Koncepcja marketingu relacji w opiece zdrowotnej, 3.1. Paradygmat marketingu relacji w opiece zdrowotnej, 3.2. Wartośc relacji pacjent-usługowca, 3.3. Specyfika wymiany w opiece zdrowotnej, 3.4. Zaufanie i zaangażowanie w relacji usługowca-pacjent, 4. Elementy rynkowe po stronie podaży opieki zdrowotnej, 4.1. Obszary i mechanizmy konkurencji w opiece zdrowotnej, 4.2. Dylematy konkurencji publicznej, 4.3. Metody finansowania usłuh\g zdrowotnych i ich konsekwencje, 4.4. Decentralizacja uprawnień w opiece zdrowotnej, 4.5. Świadczenie usług zdrowotnych przez podmioty sektora niepublicznego, 5. Elementy rynkowe po stronie popytu na opiekę zdrowotną, 5.1. Swoboda wyboru usługodawcy przez pacjentów, 5.2. Współpłacenie pacjentów za usługi opieki zdrowotnej, 6. Narzędzia marketingu w opiece zdrowotnej, 6.1. Struktura usługi zdrowotnej jako produktu, 6.2. Tworzenie oferty usługowej. 6.3. Cena jako instrument marketingu, 6.4. Komunikacja marketingowa w relacji z pacjentami, 7. Obsługa pacjentów i ocena wartości relacji w opiece zdrowotnej, 7.1. Obsługa pacjentów, 7.2. Ocena wartości relacji pacjent-usługowca, 7.3. Wartośc relacji z perspektywy pacjenta, 7.4. Wartośc relacji z perspektywy usługodawcy, 8. Kierunki doskonalenia systemu opieki zdrowotnej w Polsce, 8.1. Nowa rola władz publicznych i koncepcja stewarda, 8.2. Etyczne i ekonomiczne aspekty podejmowania wyborów w opiece zdrowotnej, 8.3. Stymulowanie efektywności usługodawców opieki zdrowotnej, 8.4. Bodżce elektywnościowe kierowane do pacjentów, 8.5. przyszłośc marketingu w opiece zdrowotnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty i Wykłady Wyższej Szkoły Zarządzania Edukacja)
1.Badania marketingowe, 2.Marketingowy system informacyjny, 3.Marketingowy system badawczy, 4.Techniki zbierania danych marketingowych, 5.Obiekt badania marketingowego - wyznaczanie zbioru i jego dobór, 6.Opracowanie danych marketingowych, 7.Zastosowanie badania marketingowego, 8.Zarządzanie relacjami firmy z klientem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Ogólna charakterystyka marketingu w polskiej gospodarce rynkowej; Prawne i organizacyjne zagadnienia marketingu; Konstytucyjno-ustrojowe zasady gospodarowania i przedsiębiorczości; Kierunki polityki gospodarczej i organizacji przedsiębiorczości; Umowy i porozumienia gospodarcze związane z marketingiem; Ochrona środowiska w działalności marketingowej; Ochrona konsumenta w obrocie rynkowym; Organizacja działalności marketingowej w firmie; Produkt; Opakowanie; Cena; Promocja i reklama.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej