Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(29)
Forma i typ
Książki
(29)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(22)
tylko na miejscu
(18)
Placówka
Wypożyczalnia
(22)
Czytelnia
(18)
Autor
Andrzejewski Piotr
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Brzozowska Monika
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Douglas Laura Clampitt
(1)
Edwards Paul
(1)
Edwards Sarah
(1)
Foster Timothy R. V. (1938- )
(1)
Głąb Paweł
(1)
Hess Agnieszka
(1)
Huber Kurt
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jantsch John
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Kall Jacek
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kantorowski Piotr
(1)
Karpowicz Andrzej (1948- )
(1)
Korsak Rafał
(1)
Kreuter Dirk
(1)
Maksymiuk Renata Anna
(1)
Marcinkowska Katarzyna
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Michalak Robert
(1)
Mikołajczyk Jacek
(1)
Orżewski Wojciech
(1)
Patten Dave
(1)
Pawlikowska Katarzyna
(1)
Pers Jolanta
(1)
Pietrucha Seweryn
(1)
Poleszak Marek
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sullivan Luke
(1)
Szalkiewicz Wojciech Krzysztof
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Tomaszewski Adrian
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Urbański Marcin
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wojtasik Przemysław
(1)
Zabieglik Stefan
(1)
Łabuz Piotr
(1)
Śmietana Marcin
(1)
Żak Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(28)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(28)
angielski
(1)
Temat
Reklama
(26)
Marketing
(10)
Public relations
(5)
Reklama internetowa
(4)
Promocja handlowa
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Działalność gospodarcza
(2)
Google
(2)
Internet
(2)
Język
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Pozycjonowanie stron internetowych
(2)
Prawo reklamy
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Targi i wystawy
(2)
Copywriterzy
(1)
Dzieci
(1)
Film reklamowy
(1)
Google AdSense
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Innowacje
(1)
Język polski
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Koszty uzyskania przychodu
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
LinkedIn
(1)
Marketing polityczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Perswazja
(1)
Plakat
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo gospodarcze publiczne
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Rejestr przedsiębiorców
(1)
Rynek
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Socjologia
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Usługi
(1)
Wybory
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Poradnik
(12)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
29 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Planowanie kampanii reklamowej; 2. Adresaci, cele i treści reklamy; 3. Planowanie mediów; 4. Pomiar skuteczności reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Image : czyli jak być gwiazdą na rynku / Kurt Huber. - Warszawa : Business Press, 1994. - 243 s. : fot. kolor. ; 21 cm.
Image - od bochenka chleba po golarkę Brauna - próba określeniaco to jest image; Image - jest coraz ważniejszy; IMAGE: Wizerunek nigdy nie jest skuteczny; Każdy produkt ma taką cenę, na jaką (w opinii klientów) zasługuje; Czy kartofle też posiadają image?; Zewnętrzny obraz jest tylko częścią ogólnego image'u; Problem starzenia się produktów; Czy reklama uwodzi człowieka?; Powódź bodźców - kwestie harmonii i proporcji; Kontakty z opinią publiczną a Corporate Image. ANALIZY: Transfer image'u; Kolory! Ale jakie?; PRAKTYKA: Hoechst. Chemia dla ochrony środowiska; Jogurt Toniego. Ten szklany; Nivea - mleczko do pielęgnacji ciała dla mężczyzn?; Birkin. Zielony grosz; Marlboro. Na koniec nowy; Coca-Cola. Globalizacja marki; Camel. Konsekwencja to (niemal) wszystko; Adidas. But zwycięzców; Jagermeister. Jedendla wszystkich; Dr Oetker. Nasz najdelikatniejszy; Daimler-Benz. Postępowa tradycja; Rowenta. Kawa robiona "lewą reką"; American Express; Deutsche Bank. Z siłą. FIRMY: Daimler-Benz AG. W duchu Deimlera i Benza; Hiechst A.G.,Frankfurt. Dlaczego pozytywny image jest ważny; Robert Bosch GmbH. Boscha znamy,a le; Drink Coca-Cola. Parę słów o historii (reklamy); Wyroby Maggi AG., Zurich. Parę słów o historii reklamy firmy Maggi; Objaśnienia terminów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Miejsce reklamy w działaniach marketingowych firmy; 2. Kreatywna i efektywna reklama; 3. Warsztat reklamy, czyli co i jak zrobić; 4. Planowanie, wykonanie i badanie końcowego efektu reklam; A. Zalety i wady różnych form reklam; B. Identyfikacja wizualna firmy Seven Heaven
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1. Fakty na temat polecania; 2. Polecanie rozłożone na czynniki pierwsze; 3. Droga do poleceń; 4. System poleceń- spojrzenie ogólne; 5. Autentyczna strategia; 6. Treść jako narzędzia marketingu; 7. Strategia zespolenia; 8. Sieć kontaktów z klientów; 9. Sieć kontaktów z partnerami strategicznymi; 10. Gotowi do odbioru; 11. Konkretne kampanie rekomendacyjne; 12. Lapidarne sugestie; 13. Warsztaty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Handlowcy nie muszą nosić garniturów w kratkę, 2. Potrzebujesz tylko ostrego ołówka, 3. Czysta kartka, 4. Zacznij od razu, 5. W przyszłości każdy będzie sławny dzięki 30 sekundom, 6. Radio to istne piekło, ale i solidny piec, 7. "Toto, mam wrażenie, że już nie pracujemy dla McCann-Ericson", 8. Tylko dobre giną młodo, 9. Zadziobany przez kaczki, 10. Dobra teczka czy łom, 11. Robienie butów kontra robienie reklam butów,
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Diagnoza. Część II: Układ wewnętrzny. Część III: Wykaz dolegliwości. Słowniczek podstawowych pojęć reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Wprowadzenie; 1. Planowanie mediów w kampaniach rekla mowych; 2. Znaczenie i mechanizm oddziaływania mediów; 3.Różne metody kalsyfikacji mediów; 4.Telewizja; 5.Pra sa codzienna; 6. Czasopisma; 7. Radio; 8. Reklama zew nętrzna; 9. Reklama pocztowa; 10. Reklama kinowa; 11. Infolinia; 12. Internet; 13. Badania mediów; 14. Badania inwestycji reklamowych w media; 15. Parame try medialne, czyli język planerów; 16. Etapy planowa nia kampanii reklamowej w mediach; 17. Zasady i kryte ria wyboru mediów; 18. Kryteria doboru nośników rekla my; 19. Ocena efektywności przeprowadzonej kampanii reklamowej; 20. Formy oragnizacji planowania i zakupu reklam w mediach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczna reklama na LinkedInie / Artur Jabłoński. - Gliwice : Helion S.A., 2021. - 175, [1] s. : rys., zdjęcia ; 21 cm.
(Onepress)
Wstęp; Rozdział 1. Konfiguracja konta: Zakładanie strony firmowej (Company Page); Tworzenie konta reklamowego; Rozdział 2. Struktura konta reklamowego na LinkedInie: Grupy kampanii; Kampania; Reklama; Rozdział 3. Cele reklamowe na LinkedInie: Świadomość (Awareness); Zainteresowanie (Consideration); Rozdział 4. Wybór grupy docelowej - konfiguracja kampanii: Lokalizacja; Język profilu; Odbiorcy; Branże, wielkość i nazwy firm; Demografia; Wykształcenie; Od nazw stanowisk po doświadczenie zawodowe; Targetowanie po nazwach stanowisk (Stanowiska); Zainteresowania i cechy; Rozdział 5. Wykluczenia; Rozdział 6. Formaty reklamowe na LinkedInie; Rozdział 7. Gotowe pomysły na skuteczne grupy docelowe; Rozdział 8. Remarketing na LinkedInie: Kod remarketingowy LinkedIna: Insight Tag; Mierzenie konwersji; Tworzenie grupy remarketingowej; Pasujące grupy odbiorców; Dane demograficzne witryny + analityka i statystyki strony firmowej; Grupy podobnych odbiorców; Rozdział 9. Skuteczne kreacje reklamowe: Brak limitu tekstu na obrazie; Przetestuj obraz z tekstem i bez; Ostre, kontrastowe tło; Umieszczaj przyciski CTA; Zadbaj o właściwe wymiary; Tła odpadają? Wypróbuj ramki; Wykorzystaj formaty, by opowiedzieć historię; Operuj językiem korzyści; Zachęć odpowiednim lead magnetem; Postaw na konkret; Mów prosto o problemie lub zwróć się wprost do grupy. A najlepiej zrób obie te rzeczy; Spójność ze stroną landing page; Podglądaj konkurencję!; Pisz zwięźle; Rozdział 10. Koszty reklamy na LinkedInie: Co wpływa na koszt reklamy na LinkedInie?; Rozdział 11. Analiza wyników reklam: Analiza na poziomie Menedżera kampanii; Samodzielna analiza; Rozdział 12. Ustawianie reklamy krok po kroku: Kampania; Reklama została odrzucona lub się nie wyświetla - co robić?; Rozdział 13. Łączenie działań na LinkedInie z innymi kanałami. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet a uwarunkowania społeczno-ekonomiczne; 2. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet - wstęp do gender marketingu ; 3. Efektywna sprzedaż i obsługa klienta skierowane do kobiet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej