Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(23)
Forma i typ
Książki
(22)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(19)
dostępne
(13)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(14)
Czytelnia
(19)
Autor
Dyoniziak Ryszard
(2)
Albigowski Marek
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Brittain Paul
(1)
Cox Roger
(1)
Dzierżyńska Jolanta
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Gała Aleksandra
(1)
Górska Grażyna
(1)
Jones John Philip
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Korniłowa Jewgienija
(1)
Kowal-Orczykowska Anna
(1)
Kubuj Dariusz
(1)
Lupa Iwona
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mielczarek Tomasz
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Nowacka Aldona
(1)
Nowacki Robert
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Patten Dave
(1)
Pałasz Lech
(1)
Przylipiak Mirosław
(1)
Ruta Przemysław
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sarapata Jan J
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Stefańska-Matuszyn Maria
(1)
Szpor Franciszek
(1)
Turzańska Sylwia
(1)
Ulfik-Jaworska Iwona
(1)
Walotek Katarzyna
(1)
Łuczyński Jurij W
(1)
Święch Andrzej
(1)
Żurawik Wojciech (1946- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Reklama
(15)
Marketing
(8)
Rynek
(7)
Badania marketingowe
(4)
Internet
(4)
Promocja handlowa
(4)
Public relations
(4)
Reklama internetowa
(4)
Marketing elektroniczny
(3)
Wywiad socjologiczny
(3)
Badania rynku
(2)
Etyka społeczna
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Promocja
(2)
Reklama telewizyjna
(2)
Socjotechnika
(2)
Ankieta
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Ceny
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Google AdWords
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka
(1)
Grafika użytkowa
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Innowacje
(1)
Konkurencja
(1)
Logistyka
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Opinia publiczna
(1)
Plakat
(1)
Podatek dochodowy od osób prawnych
(1)
Polska
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Promotorzy marki
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Reklama zewnętrzna
(1)
Rosja
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Strony WWW
(1)
System informacji marketingowej
(1)
Targi i wystawy
(1)
Technicy organizacji reklamy
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Technologie mobilne
(1)
Telewizja
(1)
Towary
(1)
Transport
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Upadłość
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Wstęp Cz. I Rynki i reklama: 2. Proces reklamowy, 3. Burzliwe otchłanie marketingu, 4. Rozwój marki. W przeszłości i obecnie, 5. Penetracja, lojalność wobec marki i premia penetracyjna, 6. Reklama przypominająca i konsument, 7. Czy reklama nadal jest sztuką pozyskiwania klientów?, 8. Reklama ukierunkowana na ekspansję. Cz. II Badania podejmowane przed rozpoczęciem kampanii reklamowej: 9. Badania rynku. Dlaczego mamy być ostrożni,10. Podobanie się. Dlaczego reklama, która bardziej się podoba, przyczynia się do zwiększania sprzedaży?, 11. Badania jakościowe w reklamie, 12. Mapy percepcyjne, 13. Aktywność EEG a odbiór mediów, 14. Preferencje konsumenckie jako przesłanki prognozy, 15. Ilościowe badania pretestowe reklamy telewizyjnej, 16. Robocza a ostateczna wersja przekazu reklamowego, 17. Pomiar widowni mediów elektronicznych, 18. Kupowanie, Starcg i STAS. Czy reklama w czasopismach przynosi natychmiastowy efekt? Cz. III badania następstw kampanii reklamowej: 19. Badania sprzedaży detalicznej, panele konsumenckie, przegląd sklepów, 20. Model jako narzędzie analizy efektów reklamy, 21 badania ciągłe, 22. Reklama telewizyjna. Pomiar efektów krótko- długofalowych, 23. Czy reklamy zdobywające nagrody wspomagają sprzedaż, 24.Metoda danych z jednego źródła, 25. Czy STAS jest jednolita miara la wszystkich rodzajów nabywców? Cz. IV Oczekiwane i nieoczekiwane skutki reklamy: 26. W jakim stopniu reklama jest skuteczna?, 27. Zmniejszenie natężenia reklamy i jego wpływ na zyski oraz udziały w rynku w okresie recesji, 28. Marża a cena. Skutki reklamowania marki przez producenta, 29. Efekty makroekonomiczne. Wpływ reklamy na całościowy poziom sprzedaży.
się podoba,przyczynia się do zwiększania sprzedaży, 11.Badania jakościowe w reklamie, 12.Mapy percepcyjne,
13.Aktywność EEG a odbiór mediów, 14.Perferencje konsumenckie jako przesłanki prognozy, 15.Ilościowe badani a pretestowe reklamy telewizyjnej, 16.Robocza a ostate czna wersja przkazu reklamowego, 17.Pomiar widowni mediów elektronicznych, 18.Kupowanie, Starch i STAS.Czy reklama w czasopismach przynosi natychmiastowy efekt? Cz.III Badania następstw kampanii rekalmowej : 19.Badania sprzedaży detalicznej, panele konsumenckie, przegląd sklepów, 20.Model jako narzędzie analizy efektów reklamy, 21.Badania ciągłe, 22.Reklama telewizyjna.Pomiar efektów krótko i długofalowych, 23.Czy reklamy zd obywające nagrody wspomagają sprzedaż?, 24.Metoda dany ch z jednego źródła, 25.Czy STAS jest jednolitą miarą dla wszystkich rodzajów nabywców?. Cz.IV Oczekiwane i nieoczekiewane skutki reklamy : 26. W jakim stopniu reklama jest skuteczna, 27.Zmniejszenie natężenia reklamy i jego wpływ na zyski oraz udziały
w rynku w okresie recesji, 28.Marża a cena.Skutki rek lamowania marki producenta, 29.Efekty makroekonomiczne .Wpływ reklamy na całościowy poziom sprzedaży
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Reklama a miejsce przedsiębiorstwa na rynku, II. Skuteczność reklamy i jej uwarunkowania, III. Reklama a narodowość, IV. Metody pomiaru skuteczności reklamy, V. Analiza skuteczności reklamy telewizyjnej na przykładzie reklamy piwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama ubezpieczeń / Jan J. Sarapata. - Warszawa : Poltext, 1998. - 147,[5] s. : rys., fot., tab. ; 20 cm.
(Ubezpieczenia)
(Ubezpieczenia)
1. Głód bezpieczeństwa, 2.W poszukiwaniu utraconej pewności; 3. Idealna firma ubezpieczeniowa; 4. Sztuka zarządzania; 5. Wizualne metafory; 6. Funkcje reklamy ubezpieczeń;7. Media reklamowe; 8. Badania - public relations - reklama; 9. Czy towarzystwa ubezpieczeniowe doceniają potrzebę reklamy?; 10. Reforma ubezpieczeń społecznych to reforma państwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej