Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(69)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(63)
Czasopisma
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(5)
E-booki
(2)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(58)
dostępne
(29)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(29)
Czytelnia
(59)
Autor
Grzybczyk Katarzyna
(5)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(3)
Barta Janusz (1947-2021)
(2)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Dzierżyńska Jolanta
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(2)
Matlak Andrzej (1965- )
(2)
Mielczarek Tomasz
(2)
Murdoch Anna
(2)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balcarek Szymon
(1)
Baran Beata
(1)
Barański Michał
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka (1969- )
(1)
Bogusz Marta
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Brzozowska Monika
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Błoch Bogusław
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chudzik Mariusz
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Chłopicki Władysław
(1)
Czarnecki Paweł (1980- )
(1)
Czermińska Małgorzata
(1)
Czupryna Krzysztof
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Dörre-Kolasa Dominika
(1)
Frań Aneta
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gała Aleksandra
(1)
Giedrojć Kuba
(1)
Gierula Marian
(1)
Golat Rafał
(1)
Golka Marian
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grzywacz Agnieszka
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Gębczyńska Alicja
(1)
Główka Cezary
(1)
Głąb Paweł
(1)
Hołota Marcin
(1)
Ignatowski Grzegorz
(1)
Janiak-Jasińska Agnieszka
(1)
Janusz Anna
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Jeziński Marek
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Juraszek Marian
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Kamińska Katarzyna
(1)
Kantorowski Piotr
(1)
Karbownik Karolina
(1)
Karpowicz Andrzej (1948- )
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kiełbas Dominika
(1)
Kil Jan
(1)
Klimczok Monika
(1)
Knapik Alina
(1)
Kobroń-Gąsiorowska Łucja
(1)
Kobyliński Konrad
(1)
Kochan Marek
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Korniłowa Jewgienija
(1)
Korus Krzysztof
(1)
Kosicki Tomasz
(1)
Kossowski Paweł
(1)
Krasuń Aneta
(1)
Krekora Magdalena
(1)
Krzepicka Alicja
(1)
Kuczkowski Przemysław
(1)
Lis Artur
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Lubaś Władysław
(1)
Lupa Iwona
(1)
Machowiak Krzysztof
(1)
Majewska Patrycja
(1)
Majewski Kamil
(1)
Makarenko Vadim
(1)
Malarewicz Agnieszka
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Marecki Piotr
(1)
Mazur Marek
(1)
Mendys Wacław
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Michałek Janusz
(1)
Mielczarek Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(48)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(71)
Język
polski
(71)
Temat
Reklama
(52)
Środki masowego przekazu
(16)
Marketing
(9)
Prawo autorskie
(9)
Reklama telewizyjna
(8)
Telewizja
(6)
Język polski
(5)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Polityka
(5)
Public relations
(5)
Dane osobowe
(4)
Dziennikarstwo
(4)
Kampania wyborcza
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Polska
(4)
Prawo prasowe
(4)
Radiofonia
(4)
Reklama internetowa
(4)
Controlling
(3)
Dobra osobiste
(3)
Dziennikarze
(3)
Marketing polityczny
(3)
Perswazja
(3)
Prasa (wydawnictwa)
(3)
Prawo reklamy
(3)
Reklama prasowa
(3)
Wybory parlamentarne
(3)
Dziecko
(2)
Etyka
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Internet
(2)
Język
(2)
Kobieta
(2)
Konkurencja
(2)
Kultura masowa
(2)
Leki
(2)
Media społecznościowe
(2)
Podatek od towarów i usług
(2)
Podpis elektroniczny
(2)
Programy telewizyjne
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przedsiębiorstwo internetowe
(2)
Reklama radiowa
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Rynek pracy
(2)
Twórczość
(2)
Wolność słowa
(2)
Wybory
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Znaki towarowe
(2)
Aborcja
(1)
Administracja
(1)
Agencje reklamowe
(1)
Alkohol
(1)
Alternatywny fundusz inwestycyjny (AFI)
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Autorskie prawa osobiste
(1)
Banki
(1)
Banki internetowe
(1)
Baza danych
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Bioetyka
(1)
Biopaliwa
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
COVID-19
(1)
Cenzura
(1)
Common law
(1)
Czasopisma
(1)
Czasopisma dla mężczyzn
(1)
Czasopisma kobiece
(1)
Delegowanie pracowników
(1)
Dezinformacja
(1)
Dowód sądowy
(1)
Drukarstwo
(1)
Dyskrecjonalność sędziowska
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
E-mail marketing
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekologia
(1)
Etyka lekarska
(1)
Etyka społeczna
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Europejskie rady zakładowe
(1)
Eutanazja
(1)
Farmacja
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Franchising
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gazety
(1)
Gazety brukowe
(1)
Globalizacja
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gry hazardowe
(1)
Homoseksualizm
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
2001-
(3)
2001-0
(2)
1201-1300
(1)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(17)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Bliski Wschód
(1)
Borzykowa (woj. łódzkie, pow. radomszczański, gm. Żytno)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Rosja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Zabór rosyjski
(1)
Zagłębie Dąbrowskie
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(6)
Praca zbiorowa
(4)
Podręcznik
(3)
Poradnik
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo prasoznawcze
(2)
Opracowanie
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Komentarz
(1)
Komentarz prawny
(1)
Monografia
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Słownik języka polskiego
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Media i komunikacja społeczna
(8)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Językoznawstwo
(1)
71 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Podstawowe pojęcia z zakresu działań marketingowych niezbędne przy klasyfikacji podatkowej wydatków: Uwagi ogólne; Kluczowe pojęcia wspólne na gruncie updop i updof; Inne pojęcia z zakresu pdof; Inne kluczowe pojęcia na gruncie uvat. R.2 Podstawowe przepisy podatkowe regulujące działania z zakresu reprezentacji, reklamy i promocji sprzedaży: Ustawa o podatku dochodowym od osób prawnych; Ustawa o podatku od towarów i usług; Podatek dochodowy od osób fizycznych. R.3 Dokumentacja: Uwagi ogólne; Obowiązki dokumentacyjne wynikające z przepisów podatkowych; Dokumentacja dodatkowa (tzw. "dowodowa"). R.4 Ch-ka wybranych działań marketingowych i ich skutki podatkowe: Reklama w mediach - telewizja, prasa radio, Internet; Inne rodzaje reklamy publicznej - billboardy, reklama na środkach transportu; Ulotki i katalogi reklamowe przekazywane do punktów sprzedaży; Direct mailing; Materiały reklamowe wspierające sprzedaż przekazywane do punktów sprzedaży; Materiały wspierające sprzedaż o charakterze użytkowym; Sprzedaż premiowa; Konkursy; Loterie promocyjne; Inne akcje promocyjne - przykłady; Płatności na rzecz dystrybutorów; Targi i wystawy; Konferencje prasowe; Szkolenia dla pracowników kontrahentów; Imprezy integracyjno- rozrywkowe, bankiety; Upominki reprezentacyjne; Sponsoring; Darowizny. R.5 Przykład praktyczny - wpływ przepisów na "kosztowność" działania marketingowego (wykorzystanie budżetu marketingowego): Uwagi ogólne; Założenia przyjęte do analizy; Wpływ przepisów podatkowych na budżet; Wyliczanie budżetu akcji; Ocena poszczególnych wariantów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Instytutu Prawa Własności Intelektualnej UJ / red. Janusz Barta ; Instytut Prawa Własności Intelektualnej UJ ; Zeszyt 92)
Cz. I Pojęcie sponsoringu: 1. Historia sponsoringu, 2. Istota sponsoringu, 3. Rodzaje sponsoringu w radiu i telewizji. Cz. II Uregulowania sponsorowania w radiu i telewizji w prawie międzynarodowym oraz w prawie europejskim: 1. Sponsorowanie w prawie międzynarodowym, 2. Sponsorowanie w prawie wspólnotowym. Cz. III Sponsorowanie w radiu i telewizji w prawie polskim: 1. Sponsoring bezpośredni, 2. Informowanie o sponsorowaniu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Uderz go prądem; Cz.2 Dialog w drzwiach; Cz.3 Prędzej ci serce pęknie; Cz.4 Poza euforią i depresją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Elementy marketingu na rynku prasy / Wanda Patrzałek. - Wrocław : Uniwersytet Wrocławski, 2001. - 143 s. : tab., wykr. ; 25 cm.
Podstawowe pojęcia marketingu prasowego; Metodologia badań rynku prasowego; Badania rynku prasowego metodą ankiety komercyjnej; Analiza zachowań sprzedawców w miejscach sprzedaży czasopism metodą kwestionariusza planowanego; Wyniki analizy zachowań sprzedawców czasopisma komputerowego; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Popkultura i Media / red. nauk. Wiesław Godzic)
Przedmowa: W objęciach postkultury politycznej; Cz.I Epistemologia telewizyjnej reklamy politycznej: R.1 Reklama dźwignią polityki. Definicje, funkcje, typologia i ewolucja; R.2 Walka wieczoru. Mediatyzacja polityki i jej konsekwencje; R.3 Reklama polityczna jako źródło rozrywki; R.4 Prawda czasu, prawda ekranu. Wirtualność i reklama polityczna; Cz.II Obraz świata w telewizyjnej reklamie politycznej: R.5 Analiza ramowa telewizyjnej reklamy politycznej; R.6 Piekielne wrota i bramy raju. Retoryczne struktury obrazu świata w reklamie politycznej; R.7 Dystopie; R.8 Ciemna strona mocy. "Oni" w reklamie politycznej; R.9 Uwierzmy w jutro, że na miarę będzie marzeń. Konstruowanie arkadii przyszłości; R.10 "My" w reklamie politycznej; R.11 Sequel. Kampania wyborcza 2007 r.; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
PiM ISM 40 / red. nauk. Anna Zorska. - Warszawa : Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2011. - 175, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Prace i Materiały ISM / Kolegium Ekonomiczno-Społeczne. Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Instytut Studiów Międzynarodowych ; ISSN 0137-5601 ; 40)
Zmiany terms of trade a rozwój w trzech grupach gospodarek: rozwiniętych, rozwijających się i wschodzących; Uwarunkowania podatności gospodarek na szoki w globalnej wymianie handlowej; Przepływ inwestycji zagranicznych w dobie kryzysu gospodarczego; Chiny w procesie globalizacji; Ekspansja zagraniczna przedsiębiorstw i rozwój korporacji transnarodowych pochodzących z Chin; Wpływ offshoringu usług na rozwój klastrów gospodarczych i korporacji transnarodowych w Indiach; Modele biznesowe w gospodarce internetowej; "Ekonomia własności" a "ekonomia daru". Nowy model promocji i dystrybucji muzyki; Czynniki instytucjonalne w kształtowaniu międzynarodowej konkurencyjności regionu; Kształtowanie się nowego modelu rodziny i procesu socjalizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Rocznik Prasoznawczy , ISSN 1897-5496 ; Rok 3/2009)
Rocznik, 2007-
System medialny Azerbejdżanu, Armenii i Gruzji. Historia i współczesność; Reklama telewizyjna w Rosji w aspekcie historyczno-teoretycznym; Od medialnego koncernu do partii politycznej; Częstochowskie mutacje "Trybuny Śląskiej" i "Dziennika Zachodniego"; System komunikacji wizualnej jako narzędzie public relations szkoły wyższej; Uwagi o analizie zawartości mediów. Prasa i dziennikarstwo internetowe. Wybrane praktyczne problemy na tle prawa prasowego; Etyka w dziennikarstwie - teoria a praktyka; Młodzi reklamożercy, czyli o percepcji reklamy przez studentów; Fotografia prasowa. Wybrane aspekty praktyczne; Raport o stanie komunikacji społecznej w Polsce. Sierpień 1980-13 grudnia 1981, Universitas Kraków 2001, s. 372.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Treść programów telewizyjnych jako czynnik oddziaływania na widzów. Wprowadzenie i strategia badań, 2. Obrazy destruktywne w programach telewizyjnych, 3. Przekaz treści konstruktywnych i destruktywnych w programach telewizyjnych, 4. Analiza treści występujących w programach telewizyjnych, 5. Programy informacyjne w Telewizji Polskiej, 6. Programy dla dzieci w Telewizji Polskiej, 7. Reklamy i zwiastuny audycji w programach telewizyjnych, 8. Struktura czasu w programach telewizyjnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziecko we współczesnej kulturze Zachodu: Lolita, Haryy Potter i Chłopcy z Wyspy Koralowej; Obraz dziecka w prasie i telewizji; Wizerunek medialny dziecka niepełnosprawnego; Medialny obraz problemu wykorzystywania seksualnego dzieci; Program telewizyjny "Od przedszkola do Opola" jako wyraz dominującej we współczesnej kulturze postawy wobec dziecka; Wizerunek dziecka w reklamie telewizyjnej; Treści religijne w przekazach biblijnych dla dzieci i programie telewizyjnym "Ziarno"; Obraz świata społecznego w filmach animowanych dla dzieci; Zabawki jako forma socjalizacji ról płciowych; Nowa przestrzeń dziecka we współczesnej kulturze; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Pojęcie reklamy i reprezentacji: Definicja reklamy; Reklama publiczna czy niepubliczna; Reklama a inne działań; Pojęcie reklamy w innych akatach prawnych; Pojęcie reprezentacji. Wyadtki na reklamę i reprezentację a koszty uzyskania przychodów: Zasady zaliczania wydatków do kosztów uzyskania przychodów; Limit wydatków na reklamę niepubliczną i reprezentację; Zagadnienia szczegółowe. Reklama i reprezentacja a podatek od towarów i usług: Świadczenie usług; Przekazanie towarów; Zużycie towarów; Odliczenie lub zwolnienie; Podstawa opodatkowania Moment powstania obowiązku podatkowego; Obowiązek wystawienia faktury wewnętrznej; Zagadnienia szczegółowe. Dokumnetowanie i ewidencjonowaie wydatków na reklamę i reprezentację: Obowiązki dokumentacyjne; Ewidencjonowanie w podatkowej księdze przychodów i rozchodów; Ewidencjonowanie w księgach rachunkowych. Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - Kraków : ZAKAMYCZE, 2004. - 208 s. ; 23 cm.
(Seria Akademicka)
1. Wprowadzenie, 2. Cywilnoprawne skutki reklamy, 3. Dobra osobiste a reklama, 4. Reklama w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 5. Ochrona elementów reklamy na podstawie ustawy- Prawo własności przemysłowej, 6. Reklama w prawie autorskim, 7. Prawo reklamy w mediach, 8. Reklama zewnętrzna, 9. Szczególne regulacje dotyczące reklamy niektórych produktów i usług, 10. kodeksy etyki w dziedzinie reklamy.
reklay niektórych produktów i usług, 10.Kodeks etyki w dziedzinie reklamy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Ikonizacja tematów e-maili marketingowych; Przedsięwzięcia promocyjne polskich redakcji prasowych - komunikacja z nabywcami; Strategie komunikacyjne z pracownikami niepełnosprawnymi w e-przedsiębiorstwie; Harnaś, ze hej! Marketingowe użycie dziedzictwa kulturowego (na przykładzie Podhala); Pomiędzy misją a promocją. Funkcjonowanie organizacji wspierających dziennikarstwo śledcze na przykładzie Center for Investigative Reporting; Finansowa funkcja okładek polskich magazynów; Wydarzenia uczelniane jako narzędzie akademickiego public relations. Studium przypadku Kongresu Praktyków Biznesu w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rywalizacja w kampanii wyborczej 2007 roku w ujęciu strategicznym; 2. Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji publicznej i komercyjnej- analiza agendy tematycznej; 3. Telewizyjna reklama polityczna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zakres regulacji, 2. Definicje, 3. Dopuszczanie do obrotu, 4. Badania kliniczne, 5. Wytwarzanie i import produktów leczniczych, 6. Reklama produktów leczniczych, 7. Obrót produktami leczniczymi oraz wymagania dotyczące podmiotów prowadzących obrót, 8. Inspekcja Farmaceutyczna, 9. Przepisy karne, 10. Nowelizacja wspólnotowego prawa farmaceutycznego i dalsze perspektywy jego zmian, 11. Zagadnienia ochrony praw własności intelektualnej pozostające w związku z prawem farmaceutyczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 2/2012)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002
Kryzys w strefie euro; Środowisko innowacyjne źródłem rozwoju regionu; Instrumenty marketingu w działalności instytucji finansowych na przykładzie banków; Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, oraz rażąco niska cena w świetle poglądów doktryny i orzecznictwa; Funkcje lasu w świetle preferencji konsumentów; Innowacje jako czynnik budowania wzrostu wartości przedsiębiorstwa; Determinanty trwałości kanałów dostaw w środowisku wartości dla klienta; Zarządzanie na rynku doznań w branży gastronomicznej; Wpływ reklamy na decyzje zakupowe kobiet w aspekcie badań własnych; Shopping w wydaniu singli- czas to pieniądz?; Zarządzanie wiedzą- wczesna koncepcja zarządzania przedsiębiorstwem; Poprawa skuteczności zarządzania środkami finansującymi leczenie i profilaktykę wybranych chorób nowotworowych (cz. 2 badania); Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa w oparciu o jego ekoinnowacyjność; Doskonalenie jakości kształcenia szkoły wyższej jako organizacji uczącej się w świetle wymogów Krajowych Ram Kwalifikacji; Rola e-biznesu w zarządzaniu łańcuchem dostaw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Marketing w politycznym zwierciadle, 2.Planowanie strategii komunikacyjnej partii politycznej. Analiza marketingowa, 3.Marketing polityczny w kampaniach wyborczych, 4.Wizerunek lidera politycznego, 5.Rekalma polityczna, 6.Polityczna reklama negatywna, 7.Czarny Public Relations - brutalna kampania czy profesjonalizacja rynku wyborczego??, 8.Kolor i symbol jako wizualne środki emocjonalnego oddziaływania w polityce, 9.Miejsce retoryki we współczesnej polityce, 10.Telewizja jako istotny czynniki kształtujący role aktorów politycznych oraz widzów, 11.Podmioty lobbingu w Unii Europejskiej na przykładzie UNICE, 12.Door-to-door jako instrument aktywizacji wyborców, 13.Kobiety w polityce, 14.Sojusz Lewicy Demokratycznej w kampanii wyborczej, przed wyborami parlamentarnymi 2001 roku, 15.Platforma Obywatelska-nowa jakość w polityce?, 16.Kampania wyborcza komitetu wyborczego Prawo i Sprawiedliwość w wyborach w 2001 roku, 17.Ewolucja wizerunku Polskiego stronnictwa Ludowego, 18.Andrzej Lepper - polityk z przypadku czy profesjonalista?, 19.Liga Polsich Rodzin - prawica polskiej sceny politycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Socjologia / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; Nr 41)
1. Rozwój społeczeństwa konsumpcyjnego i różne koncepcje wolności, 2. Spektakle konsumpcji i biedy, 3. W stronę socjologii przedmiotów, 4. Jak wizualna reprezentacja zapośredniczą konsumpcję ciała, 5. Konsumpcyjna strona turystyki zorganizowanej, 6. Konsumpcyjna mentalność osób ubogich, 7. Warunki udanego życia w oczach osób samotnych życiowo, 8. Reklama społeczna jako " sumienie" społeczeństwa konsumpcyjnego, 9. Kreowanie postaw konsumpcyjnych przez prasę kobiecą, 10. Cywilizacja konsumpcji w społecznym nauczaniu Kościoła
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 8/2000)
1.Specyfika rynku rolnego w Polsce i kierunki jego usprawnień, 2.Konsekwencje wprowadzenia euro, 3.Logistyka i marketing - obszary ekonomicznej reklamy, 4.Handel międzynarodowy a zróżnicowanie płac ze względu na kwalifikacje, 5.Wczesne wykrywanie przedsiębiorstw zagrożonych upadłością na podstawie analizy wskaźników finansowych - teoria i badania empiryczne, 6.Podstek dochodowy od osób prawnych w świetle zmian w systemie podatkowym, 7.Czynniki określające pozycję Rosji jako partnera handlowego Polski i poziom ryzyka inwestycyjnego (cz. II)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Formy prawne działalności wydawniczej, 2. Prokura, 3. Umowy, 4. Konkurencja, 5. Reklama, 6. Prawo prasowe, 7. Własność intelektualna i przemysłowa, 8. Korzystanie ze zbiorów informacji, 9. Internet w firmie, 10. Zagrożenie niewypłacalnością, 11. Prawne instrumenty nacisku na opornych dłużników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej