Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(66)
Forma i typ
Książki
(66)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(54)
dostępne
(42)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(46)
Czytelnia
(54)
Autor
Tworzydło Dariusz
(5)
Wojcik Krystyna
(4)
Cenker Ewa Małgorzata
(3)
Armstrong Gary
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Davis Anthony
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Murdoch Anna
(2)
Soliński Tomasz
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Albigowski Marek
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Anthonissen Peter Frans
(1)
Augustyn Anna
(1)
Barry Pete
(1)
Bartkowicz Anna
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Bland Michael
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Derelkowska Anna
(1)
Dudek Krystian
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Ehninger Douglas
(1)
Flis Jarosław
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
German Kathleen
(1)
Golinowski Janusz
(1)
Green Andy
(1)
Gregory Anne
(1)
Gronbeck Bruce E
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Hope Ewa
(1)
Huebner-Wojciechowska Janna
(1)
Jeziński Marek
(1)
Karasiewicz Grzegorz
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kmita Anna (1978- )
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Kot Wiesław
(1)
Kowalska Marzena
(1)
Kozłowski Marek (1951- )
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kupiec Leszek
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Kyciak Wojciech
(1)
Lignar Karolina
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Martela Ina
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Mihaleva Elena Petrovna
(1)
Monroe Alan H
(1)
Musz Anna
(1)
Niedziółka Dariusz A
(1)
Ociepka Beata
(1)
Oliver Sandra
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Pluta Ewa
(1)
Przeliorz Karol
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rott Dariusz (1965- )
(1)
Rozwadowska Barbara
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Smektała Tymon (1977- )
(1)
Szadok-Bratuń Aleksandra
(1)
Szlis Izabela
(1)
Szocki Józef
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Słodykiewicz Elżbieta
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Theaker Alison
(1)
Walczak Anna
(1)
Wragg David
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Święch Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(47)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(65)
Rosja
(1)
Słowacja
(1)
Język
polski
(65)
rosyjski
(1)
Temat
Public relations
(62)
Środki masowego przekazu
(13)
Komunikacja społeczna
(11)
Reklama
(10)
Marketing
(9)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(8)
Komunikowanie marketingowe
(7)
Przedsiębiorstwo
(6)
Sponsoring
(6)
Opinia publiczna
(5)
Internet
(4)
Promocja handlowa
(4)
Zarządzanie kryzysowe
(4)
Dziennikarze
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Kreowanie wizerunku
(3)
Kryzys
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Organizacja
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Public relations w internecie
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Targi i wystawy
(3)
Banki
(2)
Ceny
(2)
Handel
(2)
Instytucje użyteczności publicznej
(2)
Interakcje społeczne
(2)
Konsumenci
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Rynek (ekonomia)
(2)
Rzecznicy prasowi
(2)
Socjotechnika
(2)
Towary
(2)
Administracja
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Autoprezentacja
(1)
Banki internetowe
(1)
Branding (marketing)
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Czasopisma
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Gazety
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Grupy nacisku
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Informacja
(1)
Informacja wizualna
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Inwestycje
(1)
Język angielski
(1)
Język polski
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja społeczna -- psychologia
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kultura masowa
(1)
Kultura pracy
(1)
Logistyka
(1)
Marketing bankowy
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Merchandising
(1)
Motywacja pracy
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Obsługa klienta
(1)
Oświata
(1)
Państwo
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polityka
(1)
Polska
(1)
Pragmatyka lingwistyczna
(1)
Prawo prasowe
(1)
Prezentacje i wystąpienia -- podręcznik
(1)
Product placement
(1)
Promocja
(1)
Przywództwo
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Radiofonia
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reputacja przedsiębiorstwa
(1)
Socjologia organizacji
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Słownictwo
(1)
Służba zdrowia
(1)
Telewizja
(1)
Teoria informacji -- stosowanie
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wizerunek medialny
(1)
Wybory
(1)
Wybory parlamentarne
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(22)
Wywiady
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Media i komunikacja społeczna
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Językoznawstwo
(1)
66 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie ochroną zdrowia)
1. Wizerunek ochrony zdrowia - wymiar makroekonomiczny. 2.Wizerunek placówek medycznych - wymiar mikroekonomiczny. 3.Kształtowanie wizerunku placówek medycznych a marketing relacji. 4.Instrumenty kształtowania wizerunku placówek ochrony zdrowia. Jakość a wizerunek placówki medycznej. Wizerunek placówki medycznej - aspekt praktyczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawowe narzędzia; 2. Strategia; 3. Druk; 4. Kampania; 5. Tagline; 6. Tworzenie strategii i pomysłów; 7. TV; 8. Ambient; 9. Interaktywność; 10. Tekst reklamowy; 11. Radio; 12. Komunikacja zintegrowana; 13. Realizacja; 14. Prezentacja i sprzedaż własnej pracy; 15. Portfolio studenta; 16. Wnioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Poznań : Wyższa Szkoła Bankowa, 2000. - 247, [1] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa; Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations; Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa; Środki językowe jako czynniki komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Reklama w służbie public relations; Wykorzystanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa; Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez specjalnych; Human relations; Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy; Sponsoring jako narzędzie public relations; Targi jako narzędzie public relations; Lobbing; Organizacyjne aspekty działań public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (4 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Wyd.3 rozszerz. - Poznań : Wyższa Szkoła Bankowa, 2007. - 265 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa; Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations; Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa; Środki językowe jako czynniki komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Reklama w służbie public relations; Wykorzystanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa; Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez specjalnych; Human relations; Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy; Sponsoring jako narzędzie public relations; Targi jako narzędzie public relations; Lobbing; Organizacyjne aspekty działań public relations; Kształtowanie wizerunku państwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota public relations, 2. Cel public relations, 3. W organizacji, 4. Poza organizacją, 5. Komunikacja, 6. Badania, planowanie i ocena, 7. Klienci, 8. Marketing, 9. Sprawy publiczne, 10. Relacje ze społecznością lokalną, 11. Media, 12. Globalne public relations, 13. Profesja public relations, 14. Przyszłość
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa; Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations; Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa; Środki językowe jako czynniki komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Reklama w służbie public relations; Wykorzystanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa; Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez specjalnych; Human relations; Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy; Sponsoring jako narzędzie public relations; Targi jako narzędzie public relations; Lobbing; Organizacyjne aspekty działań public relations; Kształtowanie wizerunku państwa.
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Wstęp do public relations; R.2 Funkcje public relations; R.3 Instrumenty public relations; R.4 Kampania public relations; R.5 Etyka i zawód public relations.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations - co to jest?, Public- skąd to się wzięło?, Public rlations- jak to się robi?, Public relations- czy to się opłaca?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tożsamość organizacji - podstawa realizowanych PR, Program public relations - teoria i praktyka, Public ralations w Polsce i na świecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations : praktyka komunikowania 3.0 / Dariusz Tworzydło. - Wyd. 2 uzupeł. i uaktual. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2023. - 354 s. : fotografie, ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm.
Wstęp do wydania drugiego; 1. Public relations – kluczowe obszary dyskusji i definicje 1.1. Branża public relations w Polsce 1.2. Relacje, wizerunek i prezentowanie prawdziwych informacji 1.3. Etyczne fundamenty branży 1.4. Public relations a reklama 1.5. Grupy docelowe działań public relations 1.6. Sfery zadaniowe public relations 1.7. Organizacja działań public relations w firmie 1.8. Agencje public relations jako partner w osiąganiu celów organizacji 2. Badania i pomiar efektów 2.1. Wykorzystanie badań do potrzeb public relations 2.2. Wybrane techniki badawcze wykorzystywane w public relations 2.3. Brief przygotowywany na potrzeby realizacji procesu badawczego 2.4. Hipotezy i cele badawcze 2.5. Procedura badań 2.6. Konstruowanie narzędzi 2.7. Obszary badawcze 2.8. Badania satysfakcji pracowników 2.9. Raport z badań i jego wykorzystanie w działaniach public relations 3. System identyfikacji wizualnej i jego pochodne 3.1. Tożsamość i wizerunek firmy 3.2. Tworzenie systemu identyfikacji wizualnej 3.3. Zasady budowy systemu identyfikacji wizualnej 3.4. Księga identyfikacji wizualnej 3.5. Integrator w systemie identyfikacji 3.6. Wdrożenie systemu identyfikacji wizualnej 3.7. Rebranding 4. Planowanie strategiczne i operacyjne 4.1. Strategia public relations – zasady przygotowania dokumentu 4.2. Elementy składowe dokumentu strategii 4.3. Cele główne i operacyjne 4.4. Wizerunkowa analiza SWOT i jej wykorzystanie w strategii 4.5. Kampanie public relations 4.6. Partnerzy kampanii public relations 4.7. Raport z kampanii public relations 4.8. Komunikowanie w kampanii 4.9. Zmiany w świadomości odbiorców jako cel kampanii public relations 4.10. Organizacja wydarzeń w ramach kampanii 4.11. Harmonogramy w public relations 4.12. Budżetowanie kampanii public relations 5. Zarządzanie kryzysowe i antykryzysowe 5.1. Definiowanie sytuacji kryzysowej 5.2. Aktywność kryzysowa przedsiębiorstwa 5.3. Cykl i klasyfikacja kryzysu 5.4. Przed kryzysem 5.4.1. Model przygotowania przed kryzysem (4R) 5.4.2. Przyczyny i symptomy sytuacji kryzysowych 5.4.3. Procesy i procedura w zarządzaniu wizerunkiem przed kryzysem 5.4.4. Audyt w przygotowaniu do wystąpienia sytuacji kryzysowych 5.4.5. Opracowanie scenariuszy rozwoju sytuacji kryzysowej 5.5. Podczas kryzysu 5.6. Błędy popełniane przed i w trakcie kryzysu 5.7. Po kryzysie 5.8. Kryzysy w mediach społecznościowych 5.9. Wybrane modele zarządzania w kryzysie 6. Dezinformacja 6.1. Wpływ dezinformacji na procesy komunikacyjne 6.2. Rewolucja mediów społecznościowych jako wsparcie dezinformacji 6.3. Bańka informacyjna determinująca procesy rozwoju dezinformacji 6.4. Zapobieganie dezinformacji w public relations 6.5. Sztuczna inteligencja – tworzenie przekazów i dezinformacja 7. Relacje z mediami 7.1. Zasady skutecznych relacji z mediami 7.2. Organizacja relacji z mediami w firmach 7.3. Jak rozmawiać z dziennikarzem? 7.4. Rodzaje materiałów prasowych 7.5. Jak napisać dobrą informację prasową? 7.6. Autoryzować czy nie autoryzować? 7.7. Czy pisać sprostowania? 7.8. Konferencja prasowa 7.9. Monitoring mediów 7.10. Analizy i ich wykorzystanie 8. Komunikacja wewnętrzna i budowanie relacji 8.1. Korzyści wynikające z prowadzenia dobrej komunikacji i budowania relacji 8.2. Płaszczyzny komunikowania wewnątrz organizacji 8.3. Narzędzia komunikacji wewnętrznej 8.4. Błędy w komunikacji wewnętrznej 8.5. Motywacja finansowa i pozafinansowa 8.6. Psychologia i psychiatria w relacjach wewnętrznych 8.7. Dlaczego odchodzą? 8.8. Proces rekrutacji i zwolnienie z pracy 9. Relacje ze społecznościami lokalnymi 9.1. Public affairs, lobbing i public relations 9.2. Rodzaje aktywności public affairs 9.3. Istota komunikacji na poziomie lokalnym 10. Sponsoring 10.1. Korzyści wynikające ze sponsoringu 10.2. Rodzaje sponsoringu 10.3. Umowy sponsorskie 11. Public relations w sieci 11.1. Public relations w sieci – istota i korzyści 11.2. Narzędzia wspierające komunikowanie w sieci 11.3. Zasady projektowania kampanii public relations w sieci 12. Wizerunek osobisty 12.1. Budowanie wizerunku własnego 12.2. Komunikacja werbalna i niewerbalna 12.3. Wizerunek osoby na rynku pracy 12.4. Dokumenty aplikacyjne 12.5. Nie każdy potrafi pisać; Bibliografia; Indeks rzeczowy; O Autorze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Uwarunkowania działań wizerunkowych; 2. Przygotowanie działań public relations; 3. Przyjęcie strategii działań public relations; 4. Tworzenie programu public relations; 5. Techniki tworzenia tożsamości firmy; Media relations- techniki współpracy z prasa; 7. Zasady udzielania wywiadu prasowego; 8. Internet public relations; 9. Wydawnictwa firmowe; 10. Imprezy firmowe; 11. Sponsoring i lobbing; 12. Techniki komunikacji wewnętrznej; 13. Relacje inwestorskie; 14. Przygotowanie procedur ochrony wizerunku w sytuacji kryzysowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Teoretyczne podstawy public relations: Pojęcie public relations; Public relations w procesie komunikacji marketingowej; Public relations a inne dyscypliny; Analiza otoczenia organizacji w aspekcie działań public relations; Public relations w strukturze organizacyjnej; Procedura public relations; Bariery stosowania public relations; Wymierne i niewymierne efekty public relations; Pomiar efektów public relations; Ochrona wizerunku firmy i menedżera; Kodeks etyczny public relations. R.2 Wybrane sfery zadaniowe public relations: Kryzys i jego implikacje; Media relations (komunikacja ze środkami masowego przekazu); Drzwi otwarte; Sponsoring - skuteczne narzędzie public relations; Inwestor relations; Public participation; Internal relations. R.3 Studia przypadków oraz opracowania do pracy własnej: Adam Małysz - fenomen polskiego sponsoringu; Delphi; Johnson & Johnson - zarządzanie sytuacją kryzysową; Kryzys w firmie Coca-Cola; Kryzys we współczesnej przedsiębiorstwie; Special event firmy Tchibo - "Moda na Kawę"; Filmowe wyzwanie dla public relations w Polsce; Kryzys w firmie Winiary S.A. i jego implikacje dla branży; Jak rodził się orzeł?; ICN Polfa Rzeszów S.A. - komunikacja wewnętrzna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Teoretyczne podstawy public relations: Pojęcie public relations; Public relations w procesie komunikacji marketingowej; Public relations a inne dyscypliny; Analiza otoczenia organizacji w aspekcie działań public relations; Public relations w strukturze organizacyjnej; Procedura public relations; Bariery stosowania public relations; Wymierne i niewymierne efekty public relations; Pomiar efektów public relations; Ochrona wizerunku firmy i menedżera; Kodeks etyczny public relations. R.2 Wybrane sfery zadaniowe public relations: Kryzys i jego implikacje; Media relations (komunikacja ze środkami masowego przekazu); Drzwi otwarte; Sponsoring - skuteczne narzędzie public relations; Inwestor relations; Public participation; Internal relations. R.3 Studia przypadków oraz opracowania do pracy własnej: Adam Małysz - fenomen polskiego sponsoringu; Delphi; Johnson & Johnson - zarządzanie sytuacją kryzysową; Kryzys w firmie Coca-Cola; Kryzys we współczesnej przedsiębiorstwie; Special event firmy Tchibo - "Moda na Kawę"; Filmowe wyzwanie dla public relations w Polsce; Kryzys w firmie Winiary S.A. i jego implikacje dla branży; Jak rodził się orzeł?; ICN Polfa Rzeszów S.A. - komunikacja wewnętrzna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : teoria, praktyka, perspektywy / Barbara Rozwadowska. - Warszawa : Studio EMKA, 2002. - 393,[1] s. : tab., wykr. ; 23 cm.
Teoria, Istota i funkcje PR, Klasyfikacja definicji PR, Wizerunek jako przedmiot oddziaływania, PR a marketing, Praktyka, Tworzenie strategii PR, Komunikowanie w PR, PR wewnętrzne, Kontakty z mass mediami, Corporate identity, Wydawnictwa, Organizacja imprez, Mecenat i sponsoring, Lobbing, Kreowanie wizerunku osób, Organizacja public ralations, Perspektywy Tendencje światowe, Przyszłość PR w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Uwarunkowania działań wizerunkowych; Rozdział 2. Public relations a koncepcja społecznej odpowiedzialności; Rozdział 3. Przygotowanie działań public relations; Rozdział 4. Przyjęcie strategii działań public relations; Rozdział 5. Tworzenie programu działań public relations; Rozdział 6. Techniki tworzenia tożsamości promowanego podmiotu; Rozdział 7. Media relations, czyli techniki współpracy z prasą; Rozdział 8. Posługiwanie się wywiadem prasowym; Rozdział 9. Prowadzenie działań public relations w Internecie; Rozdział 10. Przekazywanie treści promocyjnych poprzez wydawnictwa własne; Rozdział 11. Organizacja promocyjnych imprez firmowych; Rozdział 12. Prowadzenie działalności sponsoringowej i lobbingowej; Rozdział 13. Wykorzystanie technik komunikacji wewnętrznej; Rozdział 14. Relacje inwestorskie wykorzystywane przez spółki; Rozdział 15. Przygotowanie procedur ochrony wizerunku w sytuacji kryzysowej; Rozdział 16. Wykorzystanie koncepcji wizerunku równoległego w public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : zarządzanie reputacją firmy / Wojciech Budzyński. - Warszawa : Poltext, 1998. - 156, [2] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
Istota public relations; Uwarunkowania prawne public relations; Zasady organizacji działań public relations Tworzenie programu public relations; Techniki tworzenia tożsamości firmy i oddziaływania na pracowników; Media relations - współpraca ze środkami masowego przekazu; Wydawnictwa firmowe; Imprezy firmowe; Sponsoring, lobbying i działania w sytuacji kryzysowej; System oceny skuteczności i efektywności działań PR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Podstawy public relations. 1. Public relations w komunikacji społecznej. 2. Psychospołeczne podstawy public relations. 3. Public relations w instytucjach publicznych i organizacjach pozarządowych. 4. Relacje wewnętrzne. 5. Pomiar efektywności działań public relations. 6. Odpowiedzialność w działaniach public relations - zasady etyczne. Część II: Public relations w komunikacji marketingowej. 7. Zintegrowane komunikowanie marketingowe. 8. Marka a public relations. Część III: Public relations - implikacja w praktyce. 9. Polityczne public relations a kreowanie informacji. Analiza krytyczna. 10. Public relations instytucji finansowych i giełdowych. 11. Zarządzanie informacją w sytuacjach kryzysowych. 12. Praktyka public relations. Organizacja działu public relations i biura prasowego w firmie. 13. Praktyka public relations. Budżetowanie kampanii public relations.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Istota, funkcje, organizowanie public relations, Istota public relations, Komunikowanie jako podstawowa metoda w public relations, Zasady etyczne w public relations cechą wyróżniającą PR wśród systemów komunikowania społecznego, Miejsce PR w systemie komunikacyjnym organizacji oraz wśród czynników wizerunku, Public relations a pojęcia pokrewne lub za takie uważane, Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, Organizowanie działalności public relations - rozwiązania, kadry, Wstępne fazy procesu public relations, Analiza stanu wyjściowego, Planowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie programów public relations; Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR oraz wykorzystanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia, Public relations organizacji różnych typów, Kontrola powykonawcza w procesie public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Komunikowanie się w marketingu; Komunikacja wewnętrzna; Stosunki ze społecznością; Finansowe public relations; Władza lokalna i relacje z rządem; Business to business public relations; Public relations dla organizacji non profit; Sponsoring; Public relations a ekologia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej