Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(65)
Forma i typ
Książki
(65)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(54)
dostępne
(41)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(45)
Czytelnia
(54)
Autor
Tworzydło Dariusz
(5)
Wojcik Krystyna
(4)
Armstrong Gary
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Davis Anthony
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Murdoch Anna
(2)
Soliński Tomasz
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Albigowski Marek
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Anthonissen Peter Frans
(1)
Augustyn Anna
(1)
Barry Pete
(1)
Bartkowicz Anna
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Bland Michael
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Derelkowska Anna
(1)
Dudek Krystian
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Ehninger Douglas
(1)
Flis Jarosław
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
German Kathleen
(1)
Golinowski Janusz
(1)
Green Andy
(1)
Gregory Anne
(1)
Gronbeck Bruce E
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Hope Ewa
(1)
Huebner-Wojciechowska Janna
(1)
Jeziński Marek
(1)
Karasiewicz Grzegorz
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kmita Anna (1978- )
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Kot Wiesław
(1)
Kowalska Marzena
(1)
Kozłowski Marek (1951- )
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kupiec Leszek
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Kyciak Wojciech
(1)
Lignar Karolina
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Martela Ina
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Mihaleva Elena Petrovna
(1)
Monroe Alan H
(1)
Musz Anna
(1)
Niedziółka Dariusz A
(1)
Ociepka Beata
(1)
Oliver Sandra
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Pluta Ewa
(1)
Przeliorz Karol
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rott Dariusz (1965- )
(1)
Rozwadowska Barbara
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Smektała Tymon (1977- )
(1)
Szadok-Bratuń Aleksandra
(1)
Szlis Izabela
(1)
Szocki Józef
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Słodykiewicz Elżbieta
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Theaker Alison
(1)
Walczak Anna
(1)
Wragg David
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Święch Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(46)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(64)
Rosja
(1)
Słowacja
(1)
Język
polski
(64)
rosyjski
(1)
Temat
Public relations
(61)
Środki masowego przekazu
(13)
Komunikacja społeczna
(11)
Reklama
(10)
Marketing
(9)
Komunikowanie marketingowe
(7)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(7)
Sponsoring
(6)
Przedsiębiorstwo
(5)
Internet
(4)
Opinia publiczna
(4)
Promocja handlowa
(4)
Zarządzanie kryzysowe
(4)
Dziennikarze
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Kreowanie wizerunku
(3)
Kryzys
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Organizacja
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Public relations w internecie
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Targi i wystawy
(3)
Banki
(2)
Ceny
(2)
Handel
(2)
Instytucje użyteczności publicznej
(2)
Interakcje społeczne
(2)
Konsumenci
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Rynek (ekonomia)
(2)
Rzecznicy prasowi
(2)
Socjotechnika
(2)
Towary
(2)
Administracja
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Autoprezentacja
(1)
Banki internetowe
(1)
Branding (marketing)
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Czasopisma
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Gazety
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Grupy nacisku
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Informacja
(1)
Informacja wizualna
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Inwestycje
(1)
Język angielski
(1)
Język polski
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja społeczna -- psychologia
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kultura masowa
(1)
Kultura pracy
(1)
Logistyka
(1)
Marketing bankowy
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Merchandising
(1)
Motywacja pracy
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Obsługa klienta
(1)
Oświata
(1)
Państwo
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polityka
(1)
Polska
(1)
Pragmatyka lingwistyczna
(1)
Prawo prasowe
(1)
Prezentacje i wystąpienia -- podręcznik
(1)
Product placement
(1)
Promocja
(1)
Przywództwo
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Radiofonia
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reputacja przedsiębiorstwa
(1)
Socjologia organizacji
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Słownictwo
(1)
Służba zdrowia
(1)
Telewizja
(1)
Teoria informacji -- stosowanie
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wizerunek medialny
(1)
Wybory
(1)
Wybory parlamentarne
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(21)
Wywiady
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(15)
Media i komunikacja społeczna
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Językoznawstwo
(1)
65 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Marzenia i rzeczywistość. 2. Mity i tajemnice. 3. Jest tam kto? 4. Dopasowany do potrzeb. 5. Spójrzcie na nas. 6. Radzić sobie z relacjami. 7. Tworzenie relacji. 8. Udziały w przyszłości. 9. Wśród tych, którzy tworzą atmosferę. 10. Jak wygląda sukces.11. Narzędzia zawodu. 12. Na początku. 13. Kto to wszystko zrobi.14. Firma konsultingowa dla nas. 15. Wejście na najwyższe obroty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Definicja kreatywności, 2. Kreatywność: kilka mitów okazuje się nieprawdą, 3. Proces kreatywny, 4. Myślenie typu "zielone światło" techniki kreatywne, 5. Myślenie typu "zielone światło": burza mózgów, 6. Myślenie typu "czerwone światło": ocena pomysłów, 7. Kreatywność ni e jest tylko na potrzeby sesji zdjęciowych, 8. Przeszkody dla kreatywności, 9. Jednostka kreatywna, 10. Organizacja kreatywna, 11. Kłamstwa, przeklęte kłamstwa i antypropaganda, 12. Przyszłość kreatywności, 13. Ceremonia
rozdania nagród, 14.Chcesz się dowiedzieć więcej?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Wyd.3 rozszerz. - Poznań : Wyższa Szkoła Bankowa, 2007. - 265 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa; Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations; Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa; Środki językowe jako czynniki komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Reklama w służbie public relations; Wykorzystanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa; Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez specjalnych; Human relations; Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy; Sponsoring jako narzędzie public relations; Targi jako narzędzie public relations; Lobbing; Organizacyjne aspekty działań public relations; Kształtowanie wizerunku państwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa; Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations; Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa; Środki językowe jako czynniki komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Reklama w służbie public relations; Wykorzystanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa; Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez specjalnych; Human relations; Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy; Sponsoring jako narzędzie public relations; Targi jako narzędzie public relations; Lobbing; Organizacyjne aspekty działań public relations; Kształtowanie wizerunku państwa.
Książka
W koszyku
R.1 Geneza public relations; R.2 Public relations a pojęcia pokrewne; R.3 Opinia publiczna jako proces komunikacji międzygrupowej; R.4 Psychospołeczne elementy opinii publicznej; R.5 Public relations w praktycznej działalności organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Investor relations jako narzędzie transformacyjnego public relations (przykład błędów wizerunkowych debiutu giełdowego holdingu ITI). Zasoby intelektualne jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Stowarzyszenia turystyczne w regionie - charakterystyka. Budowa wizerunku małego przedsiębiorstwa turystycznego na tle jego misji. Źródła informacji i przyczyny wyboru Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Public relations jako narzędzie kształtowania relacji przedsiębiorstw farmaceutycznych z lekarzami. Public relations. Psychologia, taktyka oraz zarządzanie na rynku kapitałowym. Jakościowe technik badań efektów działań public relations. Corporate identity w bankowości wirtualnej. Czynniki warunkujące zadowolenie klienta majątkowych zakładów ubezpieczeń. Sponsoring i mecenat finansowy jako współczesna alternatywa dla reklamy telewizyjnej. Marka jako narzędzie budowy wizerunku przedsiębiorstwa. Zasady komunikacji wewnętrznej w organizacji. Reklama internetowa a kształtowanie wizerunku firmy. Pracownik najlepszym rzecznikiem banku. Akcje edukacyjne jako promocja wizerunku firmy. Tożsamość - wizerunek - reputacja organizacji. Analiza wzajemnych relacji. Rola public relations w procesie realizacji oczekiwań konsumenta produktu odzieżowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Teoretyczne podstawy public relations: Pojęcie public relations; Public relations w procesie komunikacji marketingowej; Public relations a inne dyscypliny; Analiza otoczenia organizacji w aspekcie działań public relations; Public relations w strukturze organizacyjnej; Procedura public relations; Bariery stosowania public relations; Wymierne i niewymierne efekty public relations; Pomiar efektów public relations; Ochrona wizerunku firmy i menedżera; Kodeks etyczny public relations. R.2 Wybrane sfery zadaniowe public relations: Kryzys i jego implikacje; Media relations (komunikacja ze środkami masowego przekazu); Drzwi otwarte; Sponsoring - skuteczne narzędzie public relations; Inwestor relations; Public participation; Internal relations. R.3 Studia przypadków oraz opracowania do pracy własnej: Adam Małysz - fenomen polskiego sponsoringu; Delphi; Johnson & Johnson - zarządzanie sytuacją kryzysową; Kryzys w firmie Coca-Cola; Kryzys we współczesnej przedsiębiorstwie; Special event firmy Tchibo - "Moda na Kawę"; Filmowe wyzwanie dla public relations w Polsce; Kryzys w firmie Winiary S.A. i jego implikacje dla branży; Jak rodził się orzeł?; ICN Polfa Rzeszów S.A. - komunikacja wewnętrzna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Teoretyczne podstawy public relations: Pojęcie public relations; Public relations w procesie komunikacji marketingowej; Public relations a inne dyscypliny; Analiza otoczenia organizacji w aspekcie działań public relations; Public relations w strukturze organizacyjnej; Procedura public relations; Bariery stosowania public relations; Wymierne i niewymierne efekty public relations; Pomiar efektów public relations; Ochrona wizerunku firmy i menedżera; Kodeks etyczny public relations. R.2 Wybrane sfery zadaniowe public relations: Kryzys i jego implikacje; Media relations (komunikacja ze środkami masowego przekazu); Drzwi otwarte; Sponsoring - skuteczne narzędzie public relations; Inwestor relations; Public participation; Internal relations. R.3 Studia przypadków oraz opracowania do pracy własnej: Adam Małysz - fenomen polskiego sponsoringu; Delphi; Johnson & Johnson - zarządzanie sytuacją kryzysową; Kryzys w firmie Coca-Cola; Kryzys we współczesnej przedsiębiorstwie; Special event firmy Tchibo - "Moda na Kawę"; Filmowe wyzwanie dla public relations w Polsce; Kryzys w firmie Winiary S.A. i jego implikacje dla branży; Jak rodził się orzeł?; ICN Polfa Rzeszów S.A. - komunikacja wewnętrzna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Relacje inwestorskie / Dariusz A. Niedziółka. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2008. - 22, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
1. Relacje inwestorskie- zagadnienia podstawowe: Wprowadzenie; Definiowanie relacji inwestorskich; Geneza i rozwój relacji inwestorskich; Relacje inwestorskie a pojęcia pokrewne; Komponenty relacji inwestorskich; Korzyści z relacji inwestorskich; Organizacja działań z zakresu relacji inwestorskich; 2. Ujawnianie informacji: Wprowadzenie; Dwa wymiary ujawniania informacji; Istotne informacje; Zasady ujawniania informacji; Rodzaje ujawnianych informacji; Komunikowanie wartości przedsiębiorstwa; Zarządzanie oczekiwaniami i prognozy wyników; Zarządzanie kryzysowe; Standardy rachunkowości a ujawnianie informacji; 3. Adresaci relacji inwestorskich: Wprowadzenie; Inwestorzy; Analitycy giełdowi; Media masowe; 4. Formy komunikowania: Wprowadzenie; Komunikowanie bezpośrednie; Komunikowanie pośrednie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Akademia samorządowego wizerunku : praca zbiorowa / pod red. Dariusz Tworzydło. - Warszawa : INFOR, 2005. - 174 s. : fot. kolor., rys. ; 21 cm.
(Poradniki, Poradniki ; 5)
1. Strategia public relations. 2. Badania jako podstawa komunikacji. 3. Komunikacja wewnętrzna. 4. Komunikacja zewnętrzna. 5. Wizerunek lidera lokalnego. 6. Komunikowanie w kryzysie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Komunikowanie się w marketingu; Komunikacja wewnętrzna; Stosunki ze społecznością; Finansowe public relations; Władza lokalna i relacje z rządem; Business to business public relations; Public relations dla organizacji non profit; Sponsoring; Public relations a ekologia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Istota, funkcje, organizowanie public relations, Istota public relations, Komunikowanie jako podstawowa metoda w public relations, Zasady etyczne w public relations cechą wyróżniającą PR wśród systemów komunikowania społecznego, Miejsce PR w systemie komunikacyjnym organizacji oraz wśród czynników wizerunku, Public relations a pojęcia pokrewne lub za takie uważane, Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, Organizowanie działalności public relations - rozwiązania, kadry, Wstępne fazy procesu public relations, Analiza stanu wyjściowego, Planowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie programów public relations; Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR oraz wykorzystanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia, Public relations organizacji różnych typów, Kontrola powykonawcza w procesie public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek firmy w mediach / Józef Szocki. - Poznań, Wrocław : PASSAT - Paweł Pietrzyk, 2008. - 181, [1] s. ; 21 cm.
(Podręczniki)
1. Wizerunek firmy- pojęcia i miejsce w ej strategii marketingowej: Kultura organizacyjna i tożsamość firmy oraz istota i wartość jej wizerunku; Wyróżniki tożsamości firmy jako wyróżniki jej wizerunku; Pojęcie wizerunku marki. Relacje między wizerunkiem firmy a wizerunkiem marki; Znaczenie wizerunku firmy. Procesy globalizacyjne; Wizerunek firmy w jej strategii marketingowej i systemie wynikających z niej celów; 2. Wizerunek firmy w teorii zachowań: Adresaci wizerunku firmy; Oddziaływanie wizerunku firmy na zachowania nabywców; Kształtowanie postawy klienta; Adresaci wizerunku firmy jako odbiorcy mediów; 3. Zarządzanie wizerunkiem firmy: Ważniejsze teorie zarządzania; Zarządzanie firmą i jej wizerunkiem; Oddziaływanie procedur zarządzania firmą i marketingiem na jej wizerunek; 4. Działania public relations za pomocą mediów (media relations): Charakterystyka public relations; Public relations a inne formy promocji firmy; Public relations jako działanie. Pojęcie metody public relations; Perswazyjny charakter gatunków dziennikarskich; Język mediów i jego rola perswazyjna; Sugestia, manipulacja i działanie na podświadomość człowieka jako metody public relations; Typowe działania public relations; Wykorzystanie siły mediów w działaniu public relationsl Mediatyzacja polityki jako public relations aktorów politycznych; 5. Prasa w procesie wizualizacji firmy: Prasa: pojęcie i podmiot nauki; Pojęcia i typologia gazet i czasopism; Redakcja, redaktor i redagowanie; Agencje prasowe; Kolportaż prasy i jej czytelnictwo; Rynek prasowy jako rynkowy wizerunek firmy; Zalety prasy z punktu widzenia reklamy; Reklama prasowa; Wizualizacja firmy jako efekt reklamy prasowej; 6. Radio w procesie fonetyzacji firmy: Radio i jego dzieje; Radio jako sztuka; Rynek radiowy; Reklama radiowa; Fonetyzacja firmy przez radio; 7. Wykorzystanie telewizji i filmu do unaoczniania i nagłaśniania firmy: Charakterystyka telewizji; charakterystyka filmu; Telewizja i film jako sztuki; Rynek telewizyjny; Reklama telewizyjna i kinowa; Audiowizualizacja firmy przez reklamę telewizyjna i kinową; 8. Internet i multimedia w procesie zapisywania i przesyłania tekstów, obrazów i dźwięków dotyczących firmy: Charakterystyka Internetu; Multimedia i ich funkcjonowanie. Konwergencja mediów. Rynek multimediów; Konstrukcja przekazu w Internecie i multimediach; Reklama firm w Internecie i multimediach; Zapisywanie i przesyłanie tekstów, obrazów i dźwięków dotyczących firm
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Co to jest kryzys?, 2. Komunikowanie w firmie - klient wewnętrzny, 3. Skandal w mediach, 4. Studia przypadków, 5. Megakryzysy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Public relations na tle procesów komunikacji społecznej - podstawowe pojęcia i zależności, 2. Rynkowe zachowania konsumentów - istota i uwarunkowania, 3. Metodyka badań nad podatnością konsumentów na oddziaływania komunikacyjne występujące w public relations., 4. Narzędzia PR i wrażliwość komunikacyjna jako czynniki kształtujące zachowania rynkowe polskich konsumentów, 5. Ocena komunikacyjnej wrażliwości konsumentów w świetle zaprojektowanej skali pomiarowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rola rzeczników prasowych w komunikacji masowej / Krystian Dudek. - Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" ; Praga : Verbum , 2015. - 316, [2] s. : rys., tab. ; 25 cm.
1.Rzecznictwo prasowe jako działalność społeczno-komunikacyjna: ujęcie teoretyczne; 2. Metodologiczne założenia badań własnych; 3. Znaczenie i rola rzeczników prasowych- studium empiryczne w województwie śląskim; 4. Rola komunikacyjna rzeczników prasowych w ocenie dziennikarzy- studium empiryczne w województwie śląskim; 5. Rola komunikacyjna rzeczników prasowych- podsumowanie studium empirycznego w województwie śląskim. Wnioski kocowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowy marketing / Dominik Kaznowski. - Warszawa : VFP Communications, 2008. - 176 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Środowisko internetu. 2. Strategie i modele biznesu w sieci. 3. Przyszłość mediów. 4. Badania marketingowe w internecie. 5. Zachowania i motywacje konsumentów w sieci. 6. Web 2.0. 7. Treści multimedialne w internecie. 8. Działania promocyjne w internecie. 9. Public relations w internecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations : praktyka komunikowania 3.0 / Dariusz Tworzydło. - Wyd. 2 uzupeł. i uaktual. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2023. - 354 s. : fotografie, ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm.
Wstęp do wydania drugiego; 1. Public relations – kluczowe obszary dyskusji i definicje 1.1. Branża public relations w Polsce 1.2. Relacje, wizerunek i prezentowanie prawdziwych informacji 1.3. Etyczne fundamenty branży 1.4. Public relations a reklama 1.5. Grupy docelowe działań public relations 1.6. Sfery zadaniowe public relations 1.7. Organizacja działań public relations w firmie 1.8. Agencje public relations jako partner w osiąganiu celów organizacji 2. Badania i pomiar efektów 2.1. Wykorzystanie badań do potrzeb public relations 2.2. Wybrane techniki badawcze wykorzystywane w public relations 2.3. Brief przygotowywany na potrzeby realizacji procesu badawczego 2.4. Hipotezy i cele badawcze 2.5. Procedura badań 2.6. Konstruowanie narzędzi 2.7. Obszary badawcze 2.8. Badania satysfakcji pracowników 2.9. Raport z badań i jego wykorzystanie w działaniach public relations 3. System identyfikacji wizualnej i jego pochodne 3.1. Tożsamość i wizerunek firmy 3.2. Tworzenie systemu identyfikacji wizualnej 3.3. Zasady budowy systemu identyfikacji wizualnej 3.4. Księga identyfikacji wizualnej 3.5. Integrator w systemie identyfikacji 3.6. Wdrożenie systemu identyfikacji wizualnej 3.7. Rebranding 4. Planowanie strategiczne i operacyjne 4.1. Strategia public relations – zasady przygotowania dokumentu 4.2. Elementy składowe dokumentu strategii 4.3. Cele główne i operacyjne 4.4. Wizerunkowa analiza SWOT i jej wykorzystanie w strategii 4.5. Kampanie public relations 4.6. Partnerzy kampanii public relations 4.7. Raport z kampanii public relations 4.8. Komunikowanie w kampanii 4.9. Zmiany w świadomości odbiorców jako cel kampanii public relations 4.10. Organizacja wydarzeń w ramach kampanii 4.11. Harmonogramy w public relations 4.12. Budżetowanie kampanii public relations 5. Zarządzanie kryzysowe i antykryzysowe 5.1. Definiowanie sytuacji kryzysowej 5.2. Aktywność kryzysowa przedsiębiorstwa 5.3. Cykl i klasyfikacja kryzysu 5.4. Przed kryzysem 5.4.1. Model przygotowania przed kryzysem (4R) 5.4.2. Przyczyny i symptomy sytuacji kryzysowych 5.4.3. Procesy i procedura w zarządzaniu wizerunkiem przed kryzysem 5.4.4. Audyt w przygotowaniu do wystąpienia sytuacji kryzysowych 5.4.5. Opracowanie scenariuszy rozwoju sytuacji kryzysowej 5.5. Podczas kryzysu 5.6. Błędy popełniane przed i w trakcie kryzysu 5.7. Po kryzysie 5.8. Kryzysy w mediach społecznościowych 5.9. Wybrane modele zarządzania w kryzysie 6. Dezinformacja 6.1. Wpływ dezinformacji na procesy komunikacyjne 6.2. Rewolucja mediów społecznościowych jako wsparcie dezinformacji 6.3. Bańka informacyjna determinująca procesy rozwoju dezinformacji 6.4. Zapobieganie dezinformacji w public relations 6.5. Sztuczna inteligencja – tworzenie przekazów i dezinformacja 7. Relacje z mediami 7.1. Zasady skutecznych relacji z mediami 7.2. Organizacja relacji z mediami w firmach 7.3. Jak rozmawiać z dziennikarzem? 7.4. Rodzaje materiałów prasowych 7.5. Jak napisać dobrą informację prasową? 7.6. Autoryzować czy nie autoryzować? 7.7. Czy pisać sprostowania? 7.8. Konferencja prasowa 7.9. Monitoring mediów 7.10. Analizy i ich wykorzystanie 8. Komunikacja wewnętrzna i budowanie relacji 8.1. Korzyści wynikające z prowadzenia dobrej komunikacji i budowania relacji 8.2. Płaszczyzny komunikowania wewnątrz organizacji 8.3. Narzędzia komunikacji wewnętrznej 8.4. Błędy w komunikacji wewnętrznej 8.5. Motywacja finansowa i pozafinansowa 8.6. Psychologia i psychiatria w relacjach wewnętrznych 8.7. Dlaczego odchodzą? 8.8. Proces rekrutacji i zwolnienie z pracy 9. Relacje ze społecznościami lokalnymi 9.1. Public affairs, lobbing i public relations 9.2. Rodzaje aktywności public affairs 9.3. Istota komunikacji na poziomie lokalnym 10. Sponsoring 10.1. Korzyści wynikające ze sponsoringu 10.2. Rodzaje sponsoringu 10.3. Umowy sponsorskie 11. Public relations w sieci 11.1. Public relations w sieci – istota i korzyści 11.2. Narzędzia wspierające komunikowanie w sieci 11.3. Zasady projektowania kampanii public relations w sieci 12. Wizerunek osobisty 12.1. Budowanie wizerunku własnego 12.2. Komunikacja werbalna i niewerbalna 12.3. Wizerunek osoby na rynku pracy 12.4. Dokumenty aplikacyjne 12.5. Nie każdy potrafi pisać; Bibliografia; Indeks rzeczowy; O Autorze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawowe narzędzia; 2. Strategia; 3. Druk; 4. Kampania; 5. Tagline; 6. Tworzenie strategii i pomysłów; 7. TV; 8. Ambient; 9. Interaktywność; 10. Tekst reklamowy; 11. Radio; 12. Komunikacja zintegrowana; 13. Realizacja; 14. Prezentacja i sprzedaż własnej pracy; 15. Portfolio studenta; 16. Wnioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej