Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(144)
Forma i typ
Książki
(142)
Poradniki i przewodniki
(42)
Publikacje fachowe
(12)
Publikacje naukowe
(3)
Audiobooki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(111)
tylko na miejscu
(59)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(115)
Czytelnia
(63)
Autor
Grabka Robert Ireneusz. Lekotr
(4)
Adair John Eric (1934- )
(3)
Król-Fijewska Maria
(3)
Sałbut Bartosz
(3)
Tracy Brian (1944- )
(3)
Adryjanek Anna
(2)
Blanchard Scott
(2)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(2)
Cialdini Robert B. (1945- )
(2)
Dondziłło Grzegorz
(2)
Fisher Roger (1922-2012)
(2)
Gajda Jolanta
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Górnicka Gabriela
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(2)
Kaźmierczak Paweł
(2)
Ketterman Grace
(2)
Lipa Michał
(2)
Okuniewski Juliusz
(2)
Patton Bruce
(2)
Piotrowska Dorota
(2)
Rządca Robert A
(2)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(2)
Ury William
(2)
Wacowska Kaja
(2)
Waszkiewicz Marian J
(2)
Adamiec Marek
(1)
Adams Scott
(1)
Alberti Robert Emmons Michael
(1)
Allen David
(1)
Anderson Liz McKendry (1961- )
(1)
Andruszko Robert
(1)
Antoszkiewicz Jan D
(1)
Antrobus Laverne
(1)
Armstrong Nicky
(1)
Attwood Tony (1952- )
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Banaszczyk Izabela
(1)
Bandler Richard (1950- )
(1)
Baranowski Marian
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Bednarczyk Henryk
(1)
Benien Karl
(1)
Benton Debra
(1)
Berne Eric (1910-1970)
(1)
Biała Monika
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Blanchard Madeleine
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Bochenek Dorota
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Borowiec Tomasz
(1)
Braksal Katarzyna
(1)
Brzezińska Małgorzata
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Brzezowska Agnieszka
(1)
Bucki Piotr
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Busz Anna
(1)
Bączek Karolina
(1)
Carew Donald
(1)
Casse Pierre
(1)
Całusińska Małgorzata
(1)
Charles Sara C
(1)
Chatizow Joanna (1964- )
(1)
Chełpa Stanisław (1962-2007)
(1)
Chin-Ning Chu
(1)
Chojnacki Marek
(1)
Chromik-Kovačs Joanna
(1)
Chęcińska Katarzyna
(1)
Ciszewska Magdalena
(1)
Cloud Henry
(1)
Conley Randy
(1)
Covey Stephen R
(1)
Coyle Brenda
(1)
Cuff Kathy
(1)
Czajkowska Anna
(1)
Czechowska Anna
(1)
Dawson Roger
(1)
Demarest Garry
(1)
Diaz-Ortiz Claire (1982- )
(1)
Doherty Nora
(1)
Dorobek Rafał
(1)
Dusiński Michał
(1)
Dweck Carol S. (1946- )
(1)
Edmonds Chris
(1)
Eichelberger Wojciech
(1)
Emmons Michael
(1)
Emmons Poly Godwin (1960- )
(1)
Faber Adele (1928- )
(1)
Faber Joanna
(1)
Figurski Janusz
(1)
Fijewski Piotr
(1)
Finch Fred
(1)
Forthomme Pierre
(1)
Forward Susan (1938- )
(1)
Fowler Susan (ok. 1990- )
(1)
Frazier Donna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(48)
2000 - 2009
(68)
1990 - 1999
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(26)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(144)
Język
polski
(144)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
Zarządzanie
(17)
Sukces
(14)
Stosunki interpersonalne
(13)
Komunikacja społeczna
(12)
Dziecko
(11)
Praca
(11)
Psychologia
(11)
Menedżerowie
(10)
Relacje międzyludzkie
(10)
Samorealizacja
(10)
Wychowanie w rodzinie
(9)
Komunikacja interpersonalna
(8)
Mentoring
(8)
Negocjacje
(8)
Przywództwo
(7)
Wychowanie
(7)
Konflikt
(6)
Psychologia dziecka
(6)
Decyzje
(5)
Kadry
(5)
Motywacja
(5)
Perswazja
(5)
Psychologia społeczna
(5)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(5)
Uczucia
(5)
Zespół ADHD
(5)
Agresywność
(4)
Asertywność
(4)
Inteligencja emocjonalna
(4)
Manipulacja (psychologia)
(4)
Motywacja pracy
(4)
Rozmowa
(4)
Rozwiązywanie konfliktów
(4)
Zachowanie
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Coaching
(3)
Dziecko krzywdzone emocjonalnie
(3)
Kariera
(3)
Organizacja
(3)
Osobowość
(3)
Poradnictwo
(3)
Poradnictwo zawodowe
(3)
Produktywność pracy
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Psychologia pracy
(3)
Psychologia zarządzania
(3)
Psychoterapia
(3)
Rodzice
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Rozwój psychospołeczny
(3)
Samopoznanie
(3)
Socjotechnika
(3)
Zaburzenia zachowania
(3)
Alkoholizm
(2)
Autoprezentacja
(2)
Autyzm
(2)
Bogactwo
(2)
Czas
(2)
Czas pracy
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Dzieci
(2)
Dziecko autystyczne
(2)
Dziecko maltretowane
(2)
Dziecko seksualnie wykorzystywane
(2)
Dziecko trudne
(2)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Dziecko z ADHD
(2)
Gniew
(2)
Kobieta
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Kupno i sprzedaż
(2)
Lęk
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczyciele
(2)
Patologia społeczna
(2)
Praca zespołowa
(2)
Prakseologia
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przemoc w rodzinie
(2)
Przemoc w szkole
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Reklama
(2)
Rodzina
(2)
Samokształcenie
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Stres
(2)
Słuchanie
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Terapia zabawą
(2)
Terapia zajęciowa
(2)
Uczenie się
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Zaburzenia ze spektrum autyzmu (ASD)
(2)
Zapobieganie
(2)
Zespół Aspergera
(2)
Życie codzienne
(2)
Analiza transakcyjna
(1)
Anoreksja
(1)
Anorektyczki i anorektycy
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(68)
Scenariusz zajęć
(3)
Opracowanie
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Audiobooki
(1)
Karty pracy ucznia
(1)
Poradnik duchowy
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(63)
Zarządzanie i marketing
(18)
Edukacja i pedagogika
(14)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Medycyna i zdrowie
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
144 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Jaki jesteś sześciolatku?; 2. Założenia reformy i szkolna codzienność; 3. Jak przygotować dziecko do szkoły: Ocena gotowości szkolnej dokonywana w poradni pedagogiczno-psychologicznej; Przykłady zadań, które dziecko dostanie od psychologa; Jak nauczyciele oceniają przygotowanie pierwszoklasistów do podjęcia nauki; Jak ćwiczyć samodzielność?; Jak ośmielić dziecko nieśmiałe?; Ćwiczenia motoryki dużej i małej; 4. Już w szkole- konkretne problemy i zagadnienia: Adaptacje i relacje; Felek idzie do szkoły- bajka terapeutyczna; Plan dnia i kłopoty z pobudką. Rola snu; Zadania domowe; Koncentracja uwagi; Zawsze za mało zabawy; Potrzeba ruchu; Popędzać- nie popędzać?; Świetlica szkolna; Zajęcia dodatkowe; Dzieci z dysfunkcjami; Dziecko bezpieczne w szkole; Fobia szkolna- co robić, gdy dziecko nie chce chodzić do szkoły?.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Osiągnąć pełną kontrolę, 2. Stwarzanie płaszczyzny porozumienia, 3. Budowanie więzi, 4. Prowadzenie rozmowy, 5. Podaj argumenty nie do odparcia, 6. wiedzieć, co powiedzieć, kiedy powiedzieć i jak to powiedzieć, 7. Zgromadź arsenał magicznych słów i zdań, 8. Sztuka zadawania precyzyjnych pytań, 9. Doprowadzenie do zgody, 10. Zmów Zdrowaśki, 11. Doskonalenie porozumienia z rodziną i przyjaciółmi, 12. Wygraj wojnę na słowa na papierze, 14. Wygraj wojną na słowa z publicznością, 13. Wygraj wojną na słowa przez telefon, 15. Wygraj wojnę na słowa podczas zebrania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Udanego życia z innymi możesz się nauczyć jak gry na gitarze. Wierzę, że ta książka pozwoli Ci być kimś wyjątkowym dla siebie samego i dla Twojego otoczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota, cele i warunki samokształcenia, 2. Rola motywacji, pamięci i uwagi w samokształceniu, 3. Planowanie i organizacja pracy samokształceniowej, 4. Źródła samokształcenia, 5. Wybrane metody samokształcenia, 6. Notowanie, 7. Trudności i błędy w samokształceniu, 8. Samokontrola i samoocena w samokształceniu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. TAO - słuszność, 2. TIEN - wyczucie czasu, 3. DI - ziemia, 4. JIANG - przywództwo, 5. FA - zarządzanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Magia słowa, Trema, Siła perswazji, Instrumenty perswazji, Między perswazją a manipulacją, Formy wystąpień publicznych, Przygotowanie i wygłoszenie mowy, twój talk show, czyli jak kreować swój wizerunek w mediach, Public speaking w optyce płci, Skuteczne negocjacje, jak wygrać wybory, czyli o sztuce słowa w kampanii wyborczej, W teatrze prezentacji, Zamiast zakończenia .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. "Współbrzmiące kierowanie" od strony psychologii komunikacji, 2. Zasady psychologii komunikacji dla kadr kierowniczych, 3. Kompetentne prowadzenie rozmowy, 4. Szef i pracownik rozmawiają z sobą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kariera Menedżera)
Sam sama samo albo jak korzystać z wolności: Kłopotliwy prezent- wolność; Sam sobie sterem; Sam towarzysz swój świat; Moja misja. Dowiedz się, czego chcesz: Co i jak, czyli poznaj sam siebie; Z sobą czy wbrew sobie? Albo: co masz, kiedy myślisz, że nic nie masz?; Chcę sukcesu! Ale co to jest Dobre maniery jako Twoje szczególne zasoby; O wartościach kobiecych i męskich oraz ich roli w osiąganiu naszych celów. Wybieraj mądrze: Działaj z wyobraźnią, czyli podróżuj poza własne horyzonty; Zacznij wreszcie sam kierować własnym życiem!; Decydowanie- jak to robić lepiej?; Twoje zainteresowania, czyli- sięgnij do źródeł własnych działań; Metody planowania własnej kariery zawodowej. Wykorzystaj swój czas, przygotuj swój sukces: Cud zadań dokończonych, czyli czas w naszym życiu; Zaprojektuj swoją przyszłość- kształć się dla sukcesu; Kształtuj obraz firmy "Ja". Kierując innymi, kieruj sobą: Dzielenie się władzą; Bądź dla siebie Igrekiem; Każdy ma szefa; Być albo nie być autokratą- oto jest pytanie!; Psychologia efektywnego kierownika; Kierowanie a kompetencje społeczne; Wolisz być menedżerem czy liderem?. Pielęgnuj uczucia- źródła naszych działań: "Kapitalistyczne emocje", czyli życie uczuciowe na wolnym rynku Nadzieja? Tak! - ale...; Motywować znaczy poruszać; Konsumpcja, czyli piękny świat rzeczy; Stres i lenistwo - dwie strony medalu; Uprawiaj lenistwo!- to wspaniała terapia. Patrz, tu są ludzie!: 7 przykazań zdobywcy; Każdą informację o sobie potraktuj jak prezent i naucz się obdarzać nim innych; Biznes z innymi, czyli sztuka dogadywania się; Grypy, w których żyjemy; Jak zbudować dobry zespół?; Odpowiednia pogoda na szczęście (w pracy, w domu, w szkole). Życie jest podróżą- idź i ucz się: Wszystko płynie; Ucz się stale!- na cudzych błędach, a potem popełniaj własne; Mity niemądre i mądre; Iloraz inteligencji czy... mądrość?; Czy są sam sama samo? Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Czym jest asertywność i prawa asertywne : Prawa człowieka według Herberta Fenserheima. Prawa asertywne według Manuela J. Smitha. Prawa człowieka wiążące się z asertywnością według Shan Ress i Rodericka S. Grahama. Nasze prawa według Roberta Sharpe`a. Prawa asertywne według Anni Towned. Prawa i obowiązki asertywne według Katarzyny i Jarosława Starowiczów. Prawa i obowiązki asertywne według Ciebie. Typologia zachowań. Dynamika asertywności i nasze granice. Streszczenie rozdziału I. II. Komunikacja interpersonalna i proces komunikacji: Komunikacja werbalna. Komunikacja niewerbalna. Rola komunikacji niewerbalnej w relacjach międzyludzkich. Streszczenie rozdziału II. III. Spójności i niespójność komunikatów: Bariery i filtry komunikacyjne. Aktywne słuchanie. Zasady poprawnej komunikacji. Co utrudnia i ułatwia nam porozumiewanie. Kanon rzetelnej komunikacji. Streszczenie rozdziału III. IV. Komunikacja asertywna: Komunikaty "Ja". Komunikaty "Ty". Techniki i strategie asertywne. Asertywna odmowa. Streszczenie rozdziału IV. V. Co to jest WENDO?: Przez deskę. Odzyskać głos i oddech. Żeby się bronić, nie musisz się bać. Mity i fakty na temat przemocy. Stres - przyjaciel czy wróg. Strategia radzenia sobie ze stresem. Streszczenie rozdziału V. VI. W grupie tkwi siła: Krok po kroku w kierunku zmiany. O co pytamy siebie? Streszczenie rozdziału VI.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Bliżej Sukcesu)
Kiedy zaczynasz realizację swoich celów (np. wzbogacenie się), na początku jest trudno i bardzo ciężko się przełamać do działania. Z czasem, gdy zaczynasz coś robić i robisz to coraz lepiej, to zaczyna przynosić rezultaty. Zadaniem tej publikacji jest wyeliminowanie z Twojego działania, życia- zgadywanki i błędów, które zamiast przybliżyć Cię do tego, czego pragniesz, oddalają Cię od tego. Lekcje, które za chwile przejdziesz, pozwolą Ci być przygotowanym do dążenia do sukcesu. Dadzą Ci wiedzę i świadomość, które ułatwiają i przyspieszą Twoje dążenie do wyznaczonych celów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jak zwiększyć siłę przekonywania, przysparzać kłopotu odbiorcom? 2. Co może zwiększyć skuteczność społecznego dowodu słuszności? 3. Jakie często popełniane błędy sprawiają, ze komunikaty odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego? 4. Jak sobie poradzić z "magnetyzmem średniej" i uniknąć niepożądanych skutków komunikatu? 5. Kiedy - oferując ludziom więcej - sprawiamy, że chcą mniej? 6.Kiedy upominek staje się problemem? 7. W jaki sposób wprowadzenie do oferty lepszego produktu może zwiększyć sprzedaż gorszego? 8. Czy strach działa motywująco, czy paraliżująco? 9. Czy można się nauczyć wykonywania perswazyjnych ruchów od szachisty? 10. Który element wyposażenia biura może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 11. Dlaczego restauracje powinny się pozbyć koszyczków z miętówkami? 12. Czy brak zobowiązań może być narzędziem wpływu? 13. Czy przysługi są jak chleb, czy jak wino? 14. Jak daleko można zajść, trzymając stopę w drzwiach? 15. Jak zostać mistrzem Jedi społecznego wpływu? 16. W jaki sposób proste pytanie może drastycznie zwiększyć poparcie dla ciebie i twoich idei? 17. Jaki jest aktywny składnik trwałych zobowiązań? 18. Jak zwalczać konsekwencjęů konsekwencją? 19. Jakiej wskazówki dotyczącej perswazji użyczył nam Benjamin Franklin? 20. Kiedy - prosząc o niewiele - możemy wiele zyskać? 21. Zacząć od niskiej, czy wysokiej ceny? Co skłoni ludzi do zakupu? 22. Jak się popisywać, żeby nie wyjść na pyszałka? 23. Jakie ryzyko grozi najmądrzejszym? 24. Jakie wnioski można wyciągnąć z kapitanozy? 25. Czy sposób prowadzenia zebrań może być przyczyną katastrofy? 26. to jest bardziej przekonujący - adwokat diabła czy prawdziwy odszczepieniec? 27. Kiedy dobry przykład może być złym przykładem? 28. Jak przekształcić wadę w zaletę? 29. Które wady mogą zjednać nam sympatię ludzi? 30. Kiedy warto się przyznać do błędu?31. Kiedy należy się cieszyć z awarii serwera? 32. Czy podobieństwa mogą być źródłem różnic (w traktowaniu)? 33. Jak imię wpływa na twoje życie? 34. Czego możemy nauczyć się od kelnerów? 35. Jaki uśmiech może sprawić ze świat uśmiechnie się do ciebie? 36. Jakie wnioski dotyczące perswazji wynikają z gromadzenia pamiątek? 37. Jakie korzyści można wyciągnąć ze straty? 38. Jakie słowo może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 39. Kiedy podawanie zbyt wielu powodów może być błędem 40. W jaki sposób prostota nazwy może zwiększyć jej atrakcyjność? 41. Czy rym może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 42. Czy można się nauczyć perswazji podczas treningu baseballowego? 43. Jak uzyskać przewagę w walce o lojalność klientów? 44. Czego możemy dowiedzieć się o perswazji oglądając pudełko kredek? 45. Jak przekazywać komunikaty by na długo zapadały w pamięć? 46. Jaki przedmiot może odzwierciedlać wartości wyznawane przez ludzi? 47. Czy smutek może wpływać na wynik negocjacji? 48. Czy emocje mają wpływ na siłę przekonywania? 49. Co może sprawić że ludzie uwierzą we wszystko co przeczytają? 50. Czy trimetyloksantyna zwiększa siłę przekonywania?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Konstrukcje, 2. Szczegóły, 3 .Analogie, 4. Zdarzenia, 5. Postacie, 6. Dialogi, 7. Kształty, 8. Barwy, 9. Dźwięki, 10. Pytania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wypracuj włany styl sprzedawania; Strategia sprzedaży; Co motywuje klientów do dokonania zakupu?; Proces sprzedaży;Współpraca z klientem; Mowa ciała; Gdy przychodzi do ciebie klient; Techniki finalizowania sprzedaży; Przewidywanie i odpieranie zarzutów; Sprzedaż przez telefon; Bardziej zadowoleni klienci; Efektywnie wykorzystaj czas; Unikaj opóźnień; Niepożądane przerwy; Uwagi końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zasady Powella; Ośmielaj do wyrażania własnych opinii; Czasem trzeba pozbyć się pracownika; Oprzyj zarządzanie na wzajemnym zaufaniu; Waż słowa; Dobieraj sobie potrzebnych ludzi; Słuchaj ludzi; Tajemnica sukcesu tkwi w szczegółach; Mieszaj w zakisłym; Zostaw własne ego przed drzwiami firmy; Zmiana to jedyna szansa rozwoju; Poszukaj konsensusu (ale nie czyń zeń zasady); Nie powielaj stereotypów; Upraszczaj procedury i działanie; Sytuacja dyktuje najwłaściwszą strategię; Bez ryzyka nie ma sławy; Nie trać kontaktu ogniowego z przeciwnikiem; Tratuj podwładnych jak partnerów; Nie bój się wytknąć królowi, ze jest nagi; Tytuły to tylko dźwięczne nazwy; Zaufaj ludziom z linii ognia; Przede wszystkim sam bądź optymistą; Spójrz na siebie z dystansem; Zachowaj równowagę między pracą a życiem; Decyzje są tylko twoje
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65,01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychiatria i Psychoterapia )
1. Oto ja, Garry Landreth: Zasady nawiązywania relacji z dziećmi. 2. Znaczenie zabawy: Funkcje zabawy; Dzieci komunikują się za pomocą zabawy; Zabawa w procesie terapeutycznym; Zabawa symboliczna; Stadia w procesie terapii zabawą; Zabawa dzieci przystosowanych i nieprzystosowanych. 3. Historia i rozwój terapii zabawą: Terapia zabawą w psychoanalizie; Uwalniająca terapia zabawą; Relacyjna terapia zabawą; Niedyrektywna/zorientowana na dziecko terapia zabawą; Terapia zabawą w szkołach podstawowych; Towarzystwo Terapii Zabawą; Szkolenie iniwersyteckie; Centrum Terapii Zabawą; Terapia rodzicielska; Trendy w terapii zabawą. 4. Spojrzenie na dzieci: Zasady dotyczące nawiązywania relacji z dziećmi; Dzieci są odporne na przeciwności losu; Niektóre dzieci są jak popcorn, a niektóre jak melasa. 5. Zorientowana na dziecko terapia zabawą: Teoria osobowości; Zorientowane na dziecko ujęcie osobowości i zachowania; Podstawowe pojęcia zorientowanej na dziecko terapii zabawą; Przystosowanie i nieprzystosowanie; Terapeutyczne warunki rozwoju; Relacja terapeutyczna; Cele zorientowanej na dziecko terapii zabawą; Czego dzieci się uczą w terapii zabawą; Wielokulturowe podejście zorientowanej na dziecko terapii zabawą. 6. Terapeuta: Tworzenie różnic; Bycie z; Cechy osobowości; Samoświadomość terapeuty; Samoakceptacja terapeuty; Rola terapeuty; Ryan - umierające dziecko w terapii zabawą; Praktyka pod superwizją ułatwia wgląd w siebie; Zalecany program szkoleniowy. 7. Rodzice jako partnerzy w terapii zabawą: Informacje środowiskowe; Czy rodzice również muszą uczestniczyć w terapii?; Rodzice jako partnerzy w procesie terapii zabawą; Zapoznanie rodziców z terapią zabawą; Przygotowanie rodziców do separacji z dzieckiem; Wywiad z rodzicem; Etyczne i prawne aspekty terapii zabawą; Skierowanie psychiatryczne. 8. Pokój zabaw i materiały: Umiejscowienie pokoju zabaw; Cechy pokoju zabaw; Inne miejsca do prowadzenia terapii zabawą; Uzasadnienie wyboru zabawek i materiałów; Kategorie zabawek; Przenośny pokój zabaw; Zalecane zabawki i materiały do pokoju zabaw; Dodatkowe uwagi; Sugerowane nazwy programu terapii zabawą w szkołach. 9. Początek relacji - czas tylko dla dziecka: Cele relacji; Nawiązanie kontaktu z dzieckiem; Wstępne spotkanie w poczekalni; Rozwijanie relacji w pokoju zabaw; Reagowanie na oporne, lękliwe dziecko; Relacja terapeutyczna w oczach dziecka; Zadawanie pytań przez dzieci; Wyjaśnienie lustra obserwacyjnego i nagrywania; Robienie notatek podczas sesji; Przygotowanie do zakończenia sesji; Reakcje terapeutów na pierwsze sesje terapii zabawą; Podstawowe wymiary relacji. 10. Cechy charakterystyczne reakcji wspomagających: Wrażliwe rozumienie - bycie z; Troskliwa akceptacja; Wyróżniające cechy reakcji terapeutycznych; Reakcje wspomagające; Typowe niewspomagające reakcje; Paul - lękliwe dziecko z tendencją do acting out w terapii zabawą. 11. Wyznaczanie granic w terapii: Podstawowe wytyczne dotyczące wyznaczania granic; Kiedy przedstawiać granice; Uzasadnienie granic w terapii; Procedury wyznaczania granic w terapii; Etapy procedury wyznaczania granic w terapii; Kiedy granice są przekraczane; Brak pewności w wyznaczaniu granicy; Granice sytuacyjne; Reakcje początkujących terapeutów na wyznaczanie granic. 12. Typowe problemy w terapii zabawą i co zrobić, jeśli...: Co zrobić, jeśli dziecko milczy; Co zrobić, jeśli dziecko chce wnieść do pokoju zabaw zabawki lub jedzenie; Co zrobić, jeśli dziecko jest nadmiernie zależne; Co zrobić, jeśli dziecko uporczywie zabiega o pochwały; Co zrobić, jeśli dziecko uważa, że dziwnie mówimy; Co zrobić, gdy dziecko chce, aby terapeuta pobawił się z nim w zgadywanie; Co zrobić, gdy dziecko prosi o okazanie czułości; Co zrobić, gdy dziecko chce się przytulić lub usiąść na kolanach terapeuty; Co zrobić, jeśli dziecko próbuje ukraść zabawkę; Co zrobić, jeśli dziecko nie chce wyjść z pokoju zabaw; Co zrobić, gdy terapeuta niespodziewanie nie może dotrzymać terminu spotkania. 13. Ważne zagadnienia w terapii zabawą: Zachowanie poufności; Uczestniczenie w zabawie dziecka; Przyjmowanie prezentów od dzieci w terapii zabawą; Wręczanie dziecku nagrody na koniec sesji lub pamiątki na zakończenie terapii; Proszenie dziecka o posprzątanie; Informowanie dzieci o powodach ich uczestnictwa w terapii zabawą; Przyprowadzanie kolegi do pokoju zabaw; Zapraszanie rodziców lub rodzeństwa do pokoju zabaw. 14. Dzieci w terapii zabawą: Nancy - od łysiny do loków; Cindy - dziecko z tendencją do manipulowania; Amy - dziecko z wybiórczym mutyzmem. 15. Ustalenie procesu terapeutycznego i zakończenia: Ustalenie zmiany w ramach sesji; Wymiary zmiany; Znaczenie zakończenia; Punkty odniesienia dla ustalenia zakończenia; Procedury kończenia relacji; Reakcje dzieci na ostatnią sesję; Przedwczesne zakończenie. 16. Intensywna i krótkoterminowa terapia zabawą: Intensywna terapia zabawą; Badania nad intensywną terapią zabawą; Krótkoterminowa terapia zabawą; Badania nad krótkoterminową terapią zabawą; Krótkoterminowa Terapia relacji rodzic-dziecko (CPRT). 17. Badania dotyczące terapii zabawą: Badania metaanalityczne; Międzykulturowe badania nad zorientowaną na dziecko terapią zabawą; Przegląd eksperymentalnych i quasi-eksperymentalnych badań nad CCPT.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R. 1 Miejsce w rodzinie; R. 2 Moje zasoby jako rodzica; R. 3 Zasoby dziecka; R. 4 Granice; R. 5 Wierzchołek góry lodowej, czyli mowa ciała; R.6 Emocje; R. 7 Czy umiem być zrelaksowanym rodzicem, czyli nauka relaksacji; R. 8 Przez co tracę grunt pod nogami, czyli jak oswoić lęk; R. 9 Gdzie prowadzę swoje dziecko, czyli zagrożenia współczesnego świata; R. 10 Gdzie prowadzą swoje dziecko, czyli zagrożenia współczesnego świata; R. 11 Rusztowanie, czyli budujemy fundament pod wszechstronny rozwój dziecka; R. 12 Komunikacja w rodzinie; R. 13 Wychowujemy niezależnego człowieka, czyli blokowanie lub wzrost; R. 14 Poczucie sprawstwa – czym jest i do czego prowadzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Zapobieganie trudnościom w nauce naszych dzieci: Co rodzice powinni wiedzieć na temat wspomagania rozwoju dziecka; Rodzice pierwszymi nauczycielami dziecka; Księga porad, jak mądrze bawić się z własnym dzieckiem. II. Rozpoznanie dysleksji rozwojowej: Objawy dysleksji. Reakcje dzieci i rodziców; Co należy wiedzieć o dysleksji rozwojowej. III. Jak pomagać młodszemu dziecku z dysleksją?: Kiedy i jak wspomagamy rozwój dziecka?; Księga porad, jak pomagać młodszemu dziecku. IV. Jak pomagać starszemu dziecku z dysleksją?: Dobra organizacja to podstawa; Młody człowieka w społeczeństwie informacyjnym; Jak pomagać starszemu dziecku z dysleksją w zakresie umiejętności kształconych w szkole? Uczymy się uczyć. V. Rodzice kontra szkoła. Wzajemne relacje: Zasady budowania programu pomocy; Realizacja programu pomocy w szkole i w domu. VI. Zamiast wniosków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Co należy wiedzieć o dysleksji rozwojowej? Wprowadzenie teoretyczne: Czy wszyscy możemy się nauczyć czytania i pisania równie szybko i dobrze?; Od jak dawna znane sa specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu; Jak nazwać przypadki trudności w czytaniu i pisaniu?; Na jakiej podstawie rozpoznaje się specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu?; Dlaczego przybywa uczniów z dysleksją? Ilu ich jest?; Jak objawiają się specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu? Czy objawy dysleksji są zawsze takie same?; Co jest przyczyną dysleksji?; Jakie wyróżnia się typy dysleksji? Jak diagnozować dysleksję rozwojową? Co robić, zamiast usiąść i płakać?; Czy uczeń z dysleksją jest uprzywilejowany?; O czym warto pamiętać będąc nauczycielem uczniów z dysleksją?; 2. Jak pracować z uczniami z dysleksją? Wskazówki metodyczne: Zamiast wstępu, czyli historia pewnego polonisty; Dlaczego ucznia z dysleksja dotyczy problem pustej kartki?; Jak rozumieć opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej; Na czym polega specyfika trudności uczniów z dysleksją w zakresie kompetencji doskonalonych i kształtowanych na lekcjach języka polskiego w szkole ponadgimnazjalnej?; Jakie są cechy pisemnych i ustnych wypowiedzi uczniów z dysleksją? Jak pracować w klasie, w której sa uczniowie z dysleksją?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ukryta perswazja zaczyna się w głowie 2. Od "nie" do "tak" 3. Ukryte strategie służące zmienianiu przekonań 4. Ukryta perswazja: taktyki 5. Słowa ukrytej perswazji 5. Nastawienie na wynik 7. Dwadzieścia sposobów na zastosowanie ukrytej perswazji w opowiadaniu historii 8. Zastosowanie pytań w ukrytej perswazji 9. Zastosowanie emocji w ukrytej perswazji 10. Dwadzieścia siedem obserwacji na temat ludzi oraz możliwości stosowania wobec nich ukrytej perswazji 11. Wszystko razem 11. Arkusze robocze ukrytej perswazji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej