Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(144)
Forma i typ
Książki
(142)
Poradniki i przewodniki
(42)
Publikacje fachowe
(12)
Publikacje naukowe
(3)
Audiobooki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(110)
tylko na miejscu
(59)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(115)
Czytelnia
(63)
Autor
Grabka Robert Ireneusz. Lekotr
(4)
Adair John Eric (1934- )
(3)
Król-Fijewska Maria
(3)
Sałbut Bartosz
(3)
Tracy Brian (1944- )
(3)
Adryjanek Anna
(2)
Blanchard Scott
(2)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(2)
Cialdini Robert B. (1945- )
(2)
Dondziłło Grzegorz
(2)
Fisher Roger (1922-2012)
(2)
Gajda Jolanta
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Górnicka Gabriela
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(2)
Kaźmierczak Paweł
(2)
Ketterman Grace
(2)
Lipa Michał
(2)
Okuniewski Juliusz
(2)
Patton Bruce
(2)
Piotrowska Dorota
(2)
Rządca Robert A
(2)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(2)
Ury William
(2)
Wacowska Kaja
(2)
Waszkiewicz Marian J
(2)
Adamiec Marek
(1)
Adams Scott
(1)
Alberti Robert Emmons Michael
(1)
Allen David
(1)
Anderson Liz McKendry (1961- )
(1)
Andruszko Robert
(1)
Antoszkiewicz Jan D
(1)
Antrobus Laverne
(1)
Armstrong Nicky
(1)
Attwood Tony (1952- )
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Banaszczyk Izabela
(1)
Bandler Richard (1950- )
(1)
Baranowski Marian
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Bednarczyk Henryk
(1)
Benien Karl
(1)
Benton Debra
(1)
Berne Eric (1910-1970)
(1)
Biała Monika
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Blanchard Madeleine
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Bochenek Dorota
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Borowiec Tomasz
(1)
Braksal Katarzyna
(1)
Brzezińska Małgorzata
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Brzezowska Agnieszka
(1)
Bucki Piotr
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Busz Anna
(1)
Bączek Karolina
(1)
Carew Donald
(1)
Casse Pierre
(1)
Całusińska Małgorzata
(1)
Charles Sara C
(1)
Chatizow Joanna (1964- )
(1)
Chełpa Stanisław (1962-2007)
(1)
Chin-Ning Chu
(1)
Chojnacki Marek
(1)
Chromik-Kovačs Joanna
(1)
Chęcińska Katarzyna
(1)
Ciszewska Magdalena
(1)
Cloud Henry
(1)
Conley Randy
(1)
Covey Stephen R
(1)
Coyle Brenda
(1)
Cuff Kathy
(1)
Czajkowska Anna
(1)
Czechowska Anna
(1)
Dawson Roger
(1)
Demarest Garry
(1)
Diaz-Ortiz Claire (1982- )
(1)
Doherty Nora
(1)
Dorobek Rafał
(1)
Dusiński Michał
(1)
Dweck Carol S. (1946- )
(1)
Edmonds Chris
(1)
Eichelberger Wojciech
(1)
Emmons Michael
(1)
Emmons Poly Godwin (1960- )
(1)
Faber Adele (1928- )
(1)
Faber Joanna
(1)
Figurski Janusz
(1)
Fijewski Piotr
(1)
Finch Fred
(1)
Forthomme Pierre
(1)
Forward Susan (1938- )
(1)
Fowler Susan (ok. 1990- )
(1)
Frazier Donna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(48)
2000 - 2009
(68)
1990 - 1999
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(26)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(144)
Język
polski
(144)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
Zarządzanie
(17)
Sukces
(14)
Stosunki interpersonalne
(13)
Komunikacja społeczna
(12)
Dziecko
(11)
Praca
(11)
Psychologia
(11)
Menedżerowie
(10)
Relacje międzyludzkie
(10)
Samorealizacja
(10)
Wychowanie w rodzinie
(9)
Komunikacja interpersonalna
(8)
Mentoring
(8)
Negocjacje
(8)
Przywództwo
(7)
Wychowanie
(7)
Konflikt
(6)
Psychologia dziecka
(6)
Decyzje
(5)
Kadry
(5)
Motywacja
(5)
Perswazja
(5)
Psychologia społeczna
(5)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(5)
Uczucia
(5)
Zespół ADHD
(5)
Agresywność
(4)
Asertywność
(4)
Inteligencja emocjonalna
(4)
Manipulacja (psychologia)
(4)
Motywacja pracy
(4)
Rozmowa
(4)
Rozwiązywanie konfliktów
(4)
Zachowanie
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Coaching
(3)
Dziecko krzywdzone emocjonalnie
(3)
Kariera
(3)
Organizacja
(3)
Osobowość
(3)
Poradnictwo
(3)
Poradnictwo zawodowe
(3)
Produktywność pracy
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Psychologia pracy
(3)
Psychologia zarządzania
(3)
Psychoterapia
(3)
Rodzice
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Rozwój psychospołeczny
(3)
Samopoznanie
(3)
Socjotechnika
(3)
Zaburzenia zachowania
(3)
Alkoholizm
(2)
Autoprezentacja
(2)
Autyzm
(2)
Bogactwo
(2)
Czas
(2)
Czas pracy
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Dzieci
(2)
Dziecko autystyczne
(2)
Dziecko maltretowane
(2)
Dziecko seksualnie wykorzystywane
(2)
Dziecko trudne
(2)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Dziecko z ADHD
(2)
Gniew
(2)
Kobieta
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Kupno i sprzedaż
(2)
Lęk
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczyciele
(2)
Patologia społeczna
(2)
Praca zespołowa
(2)
Prakseologia
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przemoc w rodzinie
(2)
Przemoc w szkole
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Reklama
(2)
Rodzina
(2)
Samokształcenie
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Stres
(2)
Słuchanie
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Terapia zabawą
(2)
Terapia zajęciowa
(2)
Uczenie się
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Zaburzenia ze spektrum autyzmu (ASD)
(2)
Zapobieganie
(2)
Zespół Aspergera
(2)
Życie codzienne
(2)
Analiza transakcyjna
(1)
Anoreksja
(1)
Anorektyczki i anorektycy
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(68)
Scenariusz zajęć
(3)
Opracowanie
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Audiobooki
(1)
Karty pracy ucznia
(1)
Poradnik duchowy
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(63)
Zarządzanie i marketing
(18)
Edukacja i pedagogika
(14)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Medycyna i zdrowie
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
144 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Magia słowa, Trema, Siła perswazji, Instrumenty perswazji, Między perswazją a manipulacją, Formy wystąpień publicznych, Przygotowanie i wygłoszenie mowy, twój talk show, czyli jak kreować swój wizerunek w mediach, Public speaking w optyce płci, Skuteczne negocjacje, jak wygrać wybory, czyli o sztuce słowa w kampanii wyborczej, W teatrze prezentacji, Zamiast zakończenia .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co to jest zarządzanie?; 2. Samodoskonalenie; 3. Mistrzowskie zarządzanie wydajnością; 4. Mistrzowskie kontakty bezpośrednie; 4. Mistrzowskie ocenianie pracowników i stosowanie technik coachingu; 6. Mistrzowskie postępowanie z mało wydajnymi pracownikami; 7. Mistrzowskie zarządzanie zespołem; 8. Mistrzowskie zarządzanie czasem; 9. Mistrzowskie prowadzenie zebrań; 10. Mistrzowska asertywność; 11. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Przedmowa; CZĘŚĆ I. JAK DZIAŁA UMYSŁ: 1. Decyzja i podjęcie działania: Zmiana zachowania...; ...i nauki o zachowaniu; Wstęp do nauk behawioralnych: jak działa umysł; Co może pójść nie tak; Mapa procesu podejmowania decyzji; Krótkie podsumowanie pojęć; 2. Tworzenie działania: Od problemów do rozwiązań; Prosty model tego, kiedy i dlaczego działamy; Model działania CREATE; Krótkie podsumowanie pojęć; 3. Powstrzymywanie chybionych działań: Wykorzystywanie modelu CREATE do tworzenia przeszkód w działaniu; Zmiana istniejących nawyków; Pochopne decyzje i godne pożałowania działania; Krótkie podsumowanie pojęć; 4. Etyka zmiany zachowania: Szczególnie narzędzia cyfrowe manipulują użytkownikami; Co poszło nie tak: cztery typy zmiany zachowania; Behawioryzm etyki; Idziemy za pieniędzmi; Dalsze kroki: samodzielne korzystanie z nauk o zachowaniu; Dlaczego projektowanie zmiany zachowania to temat szczególnie drażliwy; Krótkie podsumowanie pojęć; CZĘŚĆ II. PLAN ZMIANY ZACHOWANIA: 5. Podsumowanie procesu: Zrozumienie nie wystarczy - potrzebujemy procesu; Proces jest powszechny; Szczegóły mają znaczenie; Skoro też jesteśmy ludźmi: praktyczne wskazówki i arkusze robocze; Trochę praktyki; 6. Definiowanie problemu: Gdy zespoły produktowe nie zdefiniują jasno problemu; Rozpocznij od wizji produktu; Sprecyzuj oczekiwany rezultat; Kto podejmuje działanie?; Spisz swój początkowy pomysł działania; Hipoteza zmiany zachowania; Przykłady z różnych dziedzin; Przypomnienie: działanie != rezultat; Trochę praktyki; 7. Badanie kontekstu: Co wiesz o swoich użytkownikach?; Mapa behawioralna: jakie mikrozachowania prowadzą do działania?; Czy jest lepsze działanie?; Diagnozowanie problemu przy użyciu modelu CREATE; Trochę praktyki; 8. Zrozumienie naszej pracy: krótka historia o rybce: Zrób to za nich, gdy możesz; Kiedy nie możesz działać za nich, używaj modelu CREATE; Trochę praktyki; 9. Tworzenie ingerencji: wskazówka, reakcja i ocena: Wskazówki do działania; Reakcja intuicyjna; Świadoma ocena; Kilka uwag na temat podejmowania decyzji; Trochę praktyki; 10. Tworzenie ingerencji: zdolność, czas, doświadczenie: Zdolność użytkownika do działania; Właściwy czas; Zarządzanie wcześniejszym doświadczeniem; Trochę praktyki; 11. Tworzenie ingerencji: tematy zaawansowane: Ingerencje wieloetapowe; Kształtowanie nawyków; Utrudnianie działania; Trochę praktyki; 12. Implementacja w produkcie: Dokonaj oceny etycznej; Zostaw miejsce na kreatywność; Twórz wskaźniki behawioralne od pierwszego dnia; Trochę praktyki; 13. Określanie wpływu za pomocą testów A/B i eksperymentów: Testy: jak i dlaczego; Projektowanie eksperymentalne w szczegółach; Analizowanie rezultatów eksperymentów; Rodzaje eksperymentów; Trochę praktyki; 14. Określanie wpływu, gdy nie można przeprowadzić testów A/B: Inne sposoby określenia wpływu; Co, jeśli rezultatu nie można zmierzyć w produkcie?; Trochę praktyki; 15. Ocena kolejnych kroków: Określ, jakie zmiany zaimplementować; Mierz wpływ każdej dużej zmiany; Kiedy jest "wystarczająco dobrze"?; Trochę praktyki; CZĘŚĆ III. ZBUDUJ SWÓJ ZESPÓŁ I ODNIEŚ Z NIM SUKCES; 16. Obecny stan wiedzy: Co zrobiliśmy: światowe badania zespołów behawioralnych; Kogo tam mamy?; Co nas interesuje; Szeroki zakres zastosowań; Wyzwania; Trochę praktyki; 17. Czego będziesz potrzebował dla swojego zespołu: Od tego, co zrobiono, do tego, co Ty zrobisz; Udowodnienie swojej wartości; Umiejętności i ludzie, których potrzebujesz; Trochę praktyki; 18. Wnioski: Jak podejmujemy decyzje i działania; Kształtowanie zachowania przez produkt: model CREATE; Model DECIDE i budowanie ingerencji behawioralnej; Inne tematy; Często zadawane pytania; Spojrzenie w przód; Słowniczek pojęć; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zespół Aspergera : zrozumieć, aby uzdrowić / Agnieszka Kozdroń. - Wyd. 2. - Warszawa : Difin SA , 2020. - 316, [2] s. ; 23 cm.
Zawiera: Wstęp; ROZDZIAŁ I. ZESPÓŁ ASPERGERA – PRZEGLĄD DONIESIEŃ NAUKOWYCH 1. Determinanty zaburzeń rozwojowych 2. Etiologia zespołu Aspergera 3. Kryteria diagnostyczne zespołu Aspergera 4. Niepożądane działanie leków na organizm człowieka a autystyczne spektrum zaburzeń 5. Charakterystyka osobowości dotkniętej zespołem Aspergera 6. Zaburzenia integracji sensorycznej 6.1. Polisensoryczne zaburzenia w ujęciu praktycznym ROZDZIAŁ II. PORADNIK DLA PEDAGOGÓW 1. Pedagog kreator czy demotywator w procesie edukacji dziecka z zespołem Aspergera 2. Przyczyny niepowodzeń dziecka z zespołem Aspergera w placówkach edukacyjnych 3. System rodzinny przyczyną trudności i niepowodzeń edukacyjnych dziecka z zespołem Aspergera 4. Integracja społeczna – mit czy realność 5. Adekwatne zaspokajanie potrzeb dziecka w placówce edukacyjnej 5.1. Określenie potrzeb dziecka z zespołem Aspergera rozpoczynającego proces edukacji formalnej w placówce przedszkolnej 5.2. Wspieranie rozwoju dziecka z zespołem Aspergera w placówce edukacyjnej 5.3. Wspomaganie rozwoju dziecka z zespołem Aspergera w zakresie kompetencji społecznych 5.4. Adekwatne oddziaływania pedagogiczne w kontekście zaburzeń integracji sensorycznej dziecka z zespołem Aspergera 5.5. Efektywna współpraca z opiekunami dziecka ROZDZIAŁ III. PORADNIK DLA RODZICÓW 1. Pierwsze kroki na drodze do zaspokojenia potrzeb dziecka z zespołem Aspergera w środowisku rodzinnym 1.1. Diagnoza 1.2. Orzeczenie o niepełnosprawności 1.3. Życie rodzinne dziecka z zespołem Aspergera 2. Terapia dla twojego dziecka 2.1. Organizacja procesu terapeutycznego 2.2. Przemoc w terapii 2.3. Zalecane metody terapeutyczne w pracy z dzieckiem z zespołem Aspergera 2.4. Efekty terapeutyczne 3. Terapeutyczne oddziaływania w środowisku domowym 3.1. Zaspokojenie potrzeb dziecka w środowisku rodzinnym 3.2. Postawy rodzicielskie wobec niepełnosprawności 4. Gdy zespół Aspergera zdiagnozowany jest u ojca, syna, a czasem matki; Tytułem zakończenia; Zrozumieć i pokonać lęk; Uspołecznienie dziecka w spontanicznych interakcjach; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Job crafting – (r)ewolucja pracy. Rozdział 2. Fakty i mity na temat pracy. Rozdział 3. Trendy zarzą dzania a job crafting: Turkus; Agile; Kaizen i lean; Podsumowanie. Rozdział 4. Historia badań nad przekształcaniem pracy: Od czego to wszystko się zaczęło?; Trzy rodzaje przekształcania pracy; Dlaczego pracownicy przekształcają swoją pracę?; Jak podejście pracowników do pracy wpływa na jej przekształcanie?; Pierwszy krok w stronę (r)ewolucji w myśleniu o pracy; Nowe oblicze przekształcania pracy – koncepcja Wymagania-Zasoby Pracy; Kto przekształca swoją pracę?; Przekształcanie pracy w dwóch koncepcjach. Rozdział 5. Przykłady przekształcania pracy, Rozdział 6. Korzyści z przekształcania pracy: Co mówią badania?; Zaangażowanie; Satysfakcja z pracy; Sens pracy; Zmiana; Efektywność. Rozdział 7. Warsztat job crafting – metodologia. Rozdział 8. Krytycznym okiem – pytania do Job Crafting Polska. Rozdział 9. Jak budować środowisko przekształcania pracy w organizacji?: Przekształcanie pracy jako proces; Czy wspieranie oddolnych inicjatyw pracowników ma w ogóle sens?; Jak wspierać pracowników w przekształcaniu pracy?; Spójność wartości; Elastyczność zasobów ludzkich; Autonomia; Pozytywne relacje; Akceptacja porażek; Przekazywanie informacji zwrotnej. Rozdział 10. Narzędzia motywujące do przekształcania pracy: Intro interview; Błyskawiczny raport; 12 poleceń. Bibliografia. O Autorkach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jaki jesteś sześciolatku?; 2. Założenia reformy i szkolna codzienność; 3. Jak przygotować dziecko do szkoły: Ocena gotowości szkolnej dokonywana w poradni pedagogiczno-psychologicznej; Przykłady zadań, które dziecko dostanie od psychologa; Jak nauczyciele oceniają przygotowanie pierwszoklasistów do podjęcia nauki; Jak ćwiczyć samodzielność?; Jak ośmielić dziecko nieśmiałe?; Ćwiczenia motoryki dużej i małej; 4. Już w szkole- konkretne problemy i zagadnienia: Adaptacje i relacje; Felek idzie do szkoły- bajka terapeutyczna; Plan dnia i kłopoty z pobudką. Rola snu; Zadania domowe; Koncentracja uwagi; Zawsze za mało zabawy; Potrzeba ruchu; Popędzać- nie popędzać?; Świetlica szkolna; Zajęcia dodatkowe; Dzieci z dysfunkcjami; Dziecko bezpieczne w szkole; Fobia szkolna- co robić, gdy dziecko nie chce chodzić do szkoły?.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Świat ADHD: 1. Jak nas ADHD zajmuje i dzieli? 2. ADHD - jak powstaje mit, 3. Każdy ma na temat Twojego dziecka coś do powiedzenia, chociaż nigdy je nawet nie widział, 4 Dzieci z ADHD i ich rodzice - droga przez mękę, Cz. II Patrzeć systemowo: 5. Podejście systemowe - pomocne uzupełnienie?, 6. ADHD jako system problemowy, Cz. III Działać systemowo: 7. Co warto wiedzieć? 8. Znaleźć rozwiązania, 9. Rozpoznać uwikłania i rozwiązać je, 10. Dla nas, ojców, 11. Jeśli zamierzacie skorzystać z pomocy profesjonalnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawdziwe przywództwo : inteligencja emocjonalna / [tłum. Krzysztof Krzyżanowski]. - Gliwice : Helion S.A., cop. 2019. - 140 s. : rys., tab., wykresy ; 20 cm.
(Onepress Exclusive)
1. Odkrywanie w sobie autentycznego przywódcy: Dlaczego samoświadomość jest tak istotna? Bill George, Peter Sims, Andrew N. McLean i Diana Mayer 2. Paradoks autentyczności: Jeśli chcesz się rozwijać, musisz oswoić się z wrażeniem udawania Herminia Ibarra 3. Co zyskują zwierzchnicy, pokazując swoją wrażliwość? Psychologia więzi międzyludzkich Emma SeppäläPoleć książkęKup książkę 4. Okazuj surową empatię: Kiedy naprawdę Ci zależy, pokazujesz swoją prawdziwą naturę Rob Goffee i Gareth Jones 5. Łamanie kodu, który utrudnia życie osobom o innym kolorze skóry: Poświęcanie tożsamości na rzecz dopasowania Sylvia Ann Hewlett 6. Żeby przeprosiny wygłaszane przez firmę były skuteczne, prezes musi wyglądać na zasmuconego: Niech Twoje emocje odzwierciedlają przekaz Sarah Green Carmichael 7. Czy liderzy robią się zbyt uczuciowi? Łzy nie są niczym złym, o ile nie pokazujesz ich zbyt często. Wywiad z Gautamem Mukundą i Gianpiero Petriglierim przeprowadzony przez Adiego Ignatiusa i Sarah Green Carmichael.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: O książce. Wprowadzenie. Część pierwsza: ROZDZIAŁ 1. W jaki sposób problemy rodziców mogą wpływać na to, jak wychowują oni swoje dzieci; ROZDZIAŁ 2. Kiedy problemem rodzica jest lęk; ROZDZIAŁ 3. Kiedy problemem rodzica jest gniew; ROZDZIAŁ 4. Kiedy rodzic ma depresję; ROZDZIAŁ 5. Kiedy rodzice stosują wobec siebie przemoc; ROZDZIAŁ 6. Kiedy rodzice są w separacji lub się rozwodzą; ROZDZIAŁ 7. Kiedy rodzic jest uzależniony od substancji psychoaktywnych; ROZDZIAŁ 8. Kiedy rodzic choruje lub umiera. Część druga: ROZDZIAŁ 9. Cel – instrukcje – rozwinięcie; ROZDZIAŁ 10. Uczucia, jakie budzi we mnie mama lub tata; ROZDZIAŁ 11. Góra Zmartwień (a jeśli stanie się coś bardzo złego i nie będę wiedział, co zrobić?); ROZDZIAŁ 12. Uczucie „to za dużo jak na moje siły”; ROZDZIAŁ 13. Straty i tęsknoty; ROZDZIAŁ 14. Szok; ROZDZIAŁ 15. Muzeum Uraz; ROZDZIAŁ 16. Chmura, pod którą żyjemy; ROZDZIAŁ 17. Czego pragnę dla siebie i dla swojego życia; ROZDZIAŁ 18. Najgorsze i najlepsze chwile z mamą lub tatą; ROZDZIAŁ 19. Separacja i Rozwód rodziców; ROZDZIAŁ 20. Awantury między rodzicami; ROZDZIAŁ 21. Kochać kogoś, kto nie potrafi odwzajemnić miłości; ROZDZIAŁ 22. Uzdrawiająca rozmowa rodzica z dzieckiem. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Zabójcza lista podziękował liderom, mentorom i coachom...; Paliwo: lider, mentor, coach, czyli synonimy i pierwsze metry; Kim jest lider, czyli 62 synonimy do znaczenia tej roli; Kim jest mentor, czyli 50 synonimów do znaczenia tej roli; Kim jest coach, czyli 11 synonimów do znaczenia tej roli; Mądrość 1 /2 . Znaki na drodze mądrości mentoringu i inteligencji coachingu w sprzedaży; Na początek kilka obrazów ludzi z 27. Biegu Powstania Warszawskiego; Google Maps, szkolenia za karę, złota rybka i konsekwencje dla nas; Edukacja w sprzedaży zamiast rozwoju, siła woli i kompetencje; Wiedza — trudna do upilnowania, a niezbędna w sprzedaży; Mariaż profesji sprzedaży z technologii, czyli sprzedawca pracownikiem wiedzy; Osobiste doświadczenia, czyli paradoksalnie o pracy w sprzedaży; Kilka słów o etyce 39 Korzystanie w środowisku sprzedaży z nauki, „popnauki”; i „nienauki” — choć to wszystko to jakaś wiedza; Przebudzenie w zarządzaniu ludźmi, czyli styl kierowania; Uwaga, ślisko 3 /4 . Zespoły sprzedaży — rety, co się dzieje?; Strategicznie, operacyjnie i zarządczo o wyzwaniach; Konstrukcja książki, czyli ślisko na 3 /4; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha; Przypowieść: „Możliwości — słuchaniem można zobaczyć”; Przystanek 1. Temperatura zespołów sprzedaży; Złożone zaangażowanie; Planowanie czy działanie? Oto jest pytanie!; Wywoływanie temperatury sprzedaży; Sposoby prowadzenia rozmowy, czyli przyczyny, skutki, emocje i wulkan Teide; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 1; Rozmowa ekspertów: Jacek Rozenek — trener biznesu, mentor, coach biznesu, aktor; Przypowieść dla mentora i coacha: „Oddychanie”. Przystanek 2. Narracja w mentoringu i coachingu — wymiany doświadczeń z dobrym wpływem: Narrator nie tylko w filmach; Narracja w sprzedaży, czyli menedżerka Lilka, trener-prezes i Łukasz wyglądacz; Perswazja narracyjna i retoryczna — wykorzystanie w sprzedaży; Znów powrót do sensu; Perswazja narracyjna, czyli mentor lub coach w końcu ekspertem w sprzedaży; Za co cenią ludzi w środowisku sprzedaży?; Adidasy, czyli gdzie jeszcze jest obecna perswazja narracyjna, tyle że w marketingu; Przykład z zarządzania zmianą (w zakresie nauki dobrych praktyk); dla refleksji mentora i coacha ; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 2; Rozmowa ekspertów: Grzegorz Turniak — prezes Akademii Rekomendacji, Przedsiębiorca; Przypowieść dla mentora i coacha: „Pobudzanie”; Przystanek 3. Przebudzenie w sprzedaży — otwarcie tunelu wyobrażonego: Przebudzenie zasobów i wyobraźnia; Przebudzenie do roli menedżera; Obiektywnie i subiektywnie osiągać więcej — kompetencje vs wyniki; Przebudzenie w rozwoju, czyli co tak naprawdę osiągamy w sprzedaży; Doświadczenie z doradztwa i z sali szkoleniowej w branży farmaceutycznej; Przypadki zaobserwowane, czyli brak rozwiązań agencji wyjazdów nagrodowych; Obudzić w sobie lepszy nastrój czy jednak uczyć się profesji?; Wsparcie, wyniki i rozwój; Różnice w sprzedaży, czyli masz swoją niezdobytą górę; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 3.; Mentor z przystanku 3.; Coach z przystanku 3.; Rozmowa ekspertów: Danuta Dunajska — prezes zarządu ODiTK Consulting w grupie ODiTK w Gdańsku; Przypowieść dla mentora i coacha: „Rozwijanie”. Przystanek 4. Mapy mentoringowe i coachingowe, czyli stosunek do doświadczeń decyduje: Jakość doświadczeń i liczba wniosków, czyli zbuduj mapę; Jakościowa aktywność zawodowa; Talenty a fluktuacja pośród sprzedawców; Opinia psychologa, czyli przymusić samego siebie do kolejnego kroku; Budować doświadczenia jak najwięksi piłkarze; Potrzeba przestrzeni do zarządzania zasobami; Zasoby z perspektywy coachee; Najlepsze i najgorsze cechy w sprzedaży okiem ekspertów; Układanie doświadczeń czyli czy dołożyłeś wszelkich starań?; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 4. Rozmowa ekspertów: Paweł Fortuna — psycholog biznesu, trener biznesu, wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i Instytutu Psychologii KUL; Przypowieść dla mentora i coacha: „Unoszenie”. Przystanek 5. Mentor, coach — założenia, efektywność, szlifowanie doskonałości; Przypadek firmy Nike, czyli si ̄a mentoringu doświadczeń; Warunki i okoliczności do mentoringu i coachingu; Szerzej, czyli gdzie właściwie wjeżdżasz; Podróż z przeszłości do sprzedaży z sensem; Szlify menedżerskie w roli mentora i coacha; Studium przypadku z praktyki — branża ubezpieczeniowa; Studium przypadku z praktyki — branża przewozowa i logistyczna; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 5. Rozmowa ekspertów: Jonathan Passmore — profesor psychologii w Katedrze Przywództwa i Coachingu na Uniwersytecie Evora w Portugalii; Przypowieść dla mentora i coacha: „Odkrywanie — paryskie bordo”. Przystanek 6. Mentoring w sprzedaży, czyli zachowanie ma kolosalne znaczenie: Mentor — źródło postawy i metodyki; Różnice między autorytetem a ekspertem — dlaczego to ma znaczenie?; Z dziennika eksperta sprzedaży; Mentoring i coaching a bycie liderem, czyli kto odpowiada za to, gdzie przyłożyć dźwignię; Role jako część edukacji mentora; Role wypełnione skryptami zachowań; Mentor jako badacz, etnograf; Zachowania asertywne, czyli nieoczywiste podejście; Konformizm i jego rola w zachowaniach zbiorowych i indywidualnych; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 6. Rozmowa ekspertów: Jakub B. Bączek — trener mentalny sportowców, mistrz świata w siatkówce z reprezentacją Polski w 2014 roku; Przypowieść dla mentora i coacha: „Nauczanie”. Przystanek 7. Elastyczność, nauka, adaptacja do nowej inności: Podatny grunt dla sprzedawcy, menedżera, trenera, dyrektora sprzedaży; Sztuka, nauka i rzemiosło sprzedaży; Mentor i coach a mentee i coachee, czyli konieczność preferencji osobowościowych; Wymiary mentoringu ułatwiają rozumienie i dopasowanie; Formuły smart learningowe jeszcze bardziej uelastyczniają uczenie; Nauka, uczenie, dynamika uczenia w sprzedaży; Leszno, garnki i apteka; Wdrożenie i nauka na błędach — z życia; Co czyni lidera efektywnym, czyli wciąż ta nauka; Adaptacja, czyli przekleństwo wiedzy a reguły i wnioski; Skuteczne nauczanie umiejętności — wyzwanie?; Świat VUCA i antykruchość, czyli dlaczego wyzwaniem jest uczyć innych i uczyć się w sprzedaży; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 7. Rozmowa ekspertów: prof. David Clutterbuck — visiting professor, Sheffield Hallam & Oxford Brookes Universitites; Ashridge Coaching MBA; Przypowieść dla mentora i coacha: „Inspirowanie”. Przystanek 8. Mądrość świadomości w sprzedaży i uskrzydlanie, czyli jak się edukujemy; Przemiana, refleksja, trendy; Poziomy rozwoju społecznego; Jak wygląda komunikacja w tej spirali?; Uskrzydlanie w sprzedaży; Uruchamianie strumieni racjonalnego i emocjonalnego myślenia w sprzedaży; Coaching a edukacja — kiedy się uczymy, a kiedy możemy mieć trudności nie do pokonania 370 Coaching, czyli pytania coacha i eksperta; Kiedy mówimy o sprawczym coachingu? Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 8. Rozmowa ekspertów: Rafa ̄ Schmidt — wieloletni dyrektor oddziału w firmie ubezpieczeniowej we Wrocławiu; CEO w SCHMIDT Recruitment & Sales; Przypowieść dla mentora i coacha: „Pragnienie”; Przystanek 9. Szósta funkcja menedżera sprzedaży; Piła inteligencji emocjonalnej menedżera u Menkesa; Feedback, czyli saldo zaangażowania i przekraczania; Teoria samodeterminacji prof. Edwarda Deciego, czyli kwestie ważne dla lidera; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 9. Przypowieść dla mentora i coacha: „Czekanie na przełom”. Przystanek 10. Jak uprawiasz zaufanie, tak kwitną standardy — choć ich nie weźmiesz w ręce: Procesy dydaktyczne w sprzedaży, czyli co to takiego; Uprawianie zaufania, czyli na ile to ma znaczenie w sprzedaży; Rozwiązanie: uprawianie produktywność; Narzędzia do uprawiania produktywności; Innowacyjne patrzenie, czyli coachingowe myślenie, nawykowe działanie, nowatorskie nazywanie; Menedżer, coach, trener, koordynator, administrator — jeden człowiek, wiele ról; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 10. Przypowieść dla mentora i coacha: „Uczenie, czyli płyń i przy tym pozostań mądrym”; Przystanek 11. Osiągniecia, czyli wzmocnienia ewolucji i determinacji sprzedażowych: Warunki i tło wyuczalności w zespole; Metody i techniki mentoringowe bezcenne w ewolucji; GOLD; EDIC; PURE; CLEAR; Ekologicznie uczyć sprzedaży; Kierowanie jako trenowanie; Jaka kultura, taka absorpcja, czyli wciąż mały procent. Narracje do budowy zaangażowanego i pełnego sensu środowiska; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 11. Przypowieść dla mentora i coacha: „Poszukiwanie”; Przystanek 12. Coaching jako metoda realizacji aspiracji: Fioletowe krowy i czarne łabędzie, czyli ćwicz magnes uwagi; Zachowania Twojego pierwszego szefa; Homo coachingus i trzecia zasada dynamiki Newtona a oczekiwania działów sprzedaży; Ewolucja, czyli strumień pracy oraz nawyki w pierwszej kolejności; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 12. Przypowieść dla mentora i coacha: „Nadawanie”; Na koniec, by dopełnić proces mentoringowo-coachingowy; Biogram autora; Bibliografia; Netografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Programowa naiwność. Etyczne dylematy kampanii wyborczej. Cz.I Poznać wyborców : 1. Jak decydują wyborcy. Podstawowe teorie, 2. Co warto myśleć o wyborcach. Podstawowe mechanizmy podejmowania decyzji wyborczych, 3. O tym czego nie wiem, czyli badania w kampanii wyborczej, 4. Targeting. Odpowiedź na pytanie "dla kogo". Cz.II Przekonać wyborców : 5. Przekaz. Odpowiedź na pytanie "co mówimy", 6. Media w kampanii. Jak pracować z dziennikarzami, 7. Kampania negatywna. Czy i jak atakować, czy i jak się bronić, 8. Praca w sztabie wyborczym. Kampania na co dzień
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Część I Rozwiązania, czyli podróż waszego życia: 1. Wstęp do dorosłości (Rozłóż mapę); 2. Podstawy komunikacji (On to, ona tamto); 3. Radzenie sobie w sytuacjach społecznych (Unikanie przeszkód); 4. Radzenie sobie z problemami sensorycznymi (Kiedy po prostu już nie mogę); 5. Zainteresowania i wzorce zachowań (Kultura geeków); 6. Manieryzmy (Niech żyją dziwactwa). Część II Mieszkanie, własne miejsce: 7. Opuszczamy gniazdo (Potrafisz latać!); 8. Samodzielne mieszkanie (Pan na włościach); 9. Życie z innymi (Nowa rodzina). Część III Niezależność. Święty Graal dorosłości: 10. Zarządzanie czasem (Zapanuj nad nim); 11. Kwestie transportowe (Jedź, dokąd chcesz); 12. Zarządzanie pieniędzmi (Bądź swoim bankierem); 13. Samodzielne radzenie sobie z problemami (Koniec z udręką); 14. Samoorzecznictwo (Mów prawdę); 15. Ujawnienie się (Mówić czy nie mówić?). Część IV Rozrywka. Czasami to tylko zabawa: 16. Kluby i grupy (Zabawa z innymi); 17. Samotna rozrywka (Kto powiedział, że zabawa to sport zespołowy?); 18. Przyjaźń (Zasady); 19. Randki i intymność (To nie film). Część V Praca. Utrzymanie domu: 20. Gotowi do pracy (Każdy szuka kogoś z umiejętnościami); 21. Jak dobrze wypaść na rozmowie (Pewność siebie); 22. Masz pracę! I co dalej? (Jak odnieść sukces). Część VI. Z perspektywy. Wszystko razem. 23. Ostatnie wskazówki (Jesteście gotowi). Atlas.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Zapobieganie trudnościom w nauce naszych dzieci: Co rodzice powinni wiedzieć na temat wspomagania rozwoju dziecka; Rodzice pierwszymi nauczycielami dziecka; Księga porad, jak mądrze bawić się z własnym dzieckiem. II. Rozpoznanie dysleksji rozwojowej: Objawy dysleksji. Reakcje dzieci i rodziców; Co należy wiedzieć o dysleksji rozwojowej. III. Jak pomagać młodszemu dziecku z dysleksją?: Kiedy i jak wspomagamy rozwój dziecka?; Księga porad, jak pomagać młodszemu dziecku. IV. Jak pomagać starszemu dziecku z dysleksją?: Dobra organizacja to podstawa; Młody człowieka w społeczeństwie informacyjnym; Jak pomagać starszemu dziecku z dysleksją w zakresie umiejętności kształconych w szkole? Uczymy się uczyć. V. Rodzice kontra szkoła. Wzajemne relacje: Zasady budowania programu pomocy; Realizacja programu pomocy w szkole i w domu. VI. Zamiast wniosków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Klasa 1: Integracja międzyosobowa; Nazywanie i rozpoznawanie emocji; Kontrola złości; Kształtowanie zdolności empatycznego spostrzegania osób w otoczeniu; Kształtowanie uważności. Klasa 2: Integracja międzyosobowa; Nazywanie i rozpoznawanie emocji; Kontrola złości; Kształtowanie zdolności empatycznego spostrzegania osób w otoczeniu; Kształtowanie uważności. Klasa 3: Integracja międzyosobowa; Nazywanie i rozpoznawanie emocji; Kontrola złości; Kształtowanie zdolności empatycznego spostrzegania osób w otoczeniu; Kształtowanie uważności. Klasa 4: Komunikacja asertywna; Kształtowanie treści myśli w kontekście emocji i zachowania; Planowanie i realizacja celów (porównania dobre i złe); Emocje: kontrola i wybór zachowania; Techniki relaksacyjne – obniżanie napięcia emocjonalnego. Klasa 5: Komunikacja asertywna; Kształtowanie treści myśli w kontekście emocji i zachowania; Planowanie i realizacja celów (porównania dobre i złe); Emocje: kontrola i wybór zachowania; Techniki relaksacyjne – obniżanie napięcia emocjonalnego. Klasa 6: Komunikacja asertywna; Kształtowanie treści myśli w kontekście emocji i zachowania; Planowanie i realizacja celów (porównania dobre i złe); Emocje: kontrola i wybór zachowania; Techniki relaksacyjne – obniżanie napięcia emocjonalnego. Klasa 7: Relacje w grupie – integracja zaawansowana; Kształtowanie kompetencji komunikacyjnych (komunikaty „JA”); Przeciwdziałanie agresji i przemocy; Kształtowanie monologu wewnętrznego; Trening relaksacji. Klasa 8: Relacje w grupie – integracja zaawansowana; Kształtowanie kompetencji komunikacyjnych (konflikt); Przeciwdziałanie agresji i przemocy; Kształtowanie monologu wewnętrznego; Trening relaksacji. Karty pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Co należy wiedzieć o dysleksji rozwojowej? Wprowadzenie teoretyczne: Czy wszyscy możemy się nauczyć czytania i pisania równie szybko i dobrze?; Od jak dawna znane sa specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu; Jak nazwać przypadki trudności w czytaniu i pisaniu?; Na jakiej podstawie rozpoznaje się specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu?; Dlaczego przybywa uczniów z dysleksją? Ilu ich jest?; Jak objawiają się specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu? Czy objawy dysleksji są zawsze takie same?; Co jest przyczyną dysleksji?; Jakie wyróżnia się typy dysleksji? Jak diagnozować dysleksję rozwojową? Co robić, zamiast usiąść i płakać?; Czy uczeń z dysleksją jest uprzywilejowany?; O czym warto pamiętać będąc nauczycielem uczniów z dysleksją?; 2. Jak pracować z uczniami z dysleksją? Wskazówki metodyczne: Zamiast wstępu, czyli historia pewnego polonisty; Dlaczego ucznia z dysleksja dotyczy problem pustej kartki?; Jak rozumieć opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej; Na czym polega specyfika trudności uczniów z dysleksją w zakresie kompetencji doskonalonych i kształtowanych na lekcjach języka polskiego w szkole ponadgimnazjalnej?; Jakie są cechy pisemnych i ustnych wypowiedzi uczniów z dysleksją? Jak pracować w klasie, w której sa uczniowie z dysleksją?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Rodzica i Pedagoga)
Zawiera: Wprowadzenie: Co powinieneś wynieść z lektury tej książki; Ostateczny cel. 1 Czym jest integracja sensoryczna?: Krótka historia integracji sensorycznej; Przetwarzanie bodźców zmysłowych; Układy sensoryczne; Kolejne etapy rozwoju; Rozwój społeczny i emocjonalny a integracja sensoryczna; Rozwój z perspektywy integracji sensorycznej. 2 Czym są zaburzenia integracji sensorycznej?: Objawy; Dysfunkcja układów sensorycznych; Dzień z życia Krzysia; Dysfunkcja sensoryczna na poszczególnych etapach rozwoju; Sfery funkcjonowania widziane przez pryzmat integracji sensorycznej; Diagnoza; Programy i usługi. 3 Zaburzenia towarzyszące: Czym są zaburzenia związane ze spektrum autyzmu?; Czym są trudności z nauką?; Czym jest ADHD?; Czym jest zaburzenie dwubiegunowe?; Leczyć czy nie leczyć… oto jest pytanie. 4 Dysfunkcja sensoryczna w szkole: Każdy ma zadanie do wykonania; Czym jest, a czym nie jest specjalna edukacja; „Zawodnicy” grający w drużynie dziecka; Analizowanie potencjalnych zaburzeń sensorycznych i szukanie rozwiązań; Nauczyciel jako detektyw; Współpraca między szkołą i domem; Przystosowanie się do dziecka. 5 Strategie działania w domu i szkole: Techniki pracy z dzieckiem dotkniętym dysfunkcją sensoryczną; Modyfikacja środowiska; Strategie dotyczące dbania o higienę osobistą. 6 Więcej o zespole Aspergera: Diagnozowanie zespołu Aspergera; Problemy dotyczące życia społecznego i komunikacji: Pragmatyka; Dzień z życia Olka. 7 Ellie i Dylan: Dziesięć lat później: Wprowadzenie; Historia Ellie (część pierwsza); Historia Ellie (część druga); Historia Dylana (część pierwsza); Historia Dylana (część druga). Podsumowanie; Dodatek 1: Ćwiczenia wspomagające integrację sensoryczną; Dodatek 2: Opcje dotyczące terapii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; Część pierwsza. Radzenie sobie: COVID-19 a autyzm; Klub historyjek pandemicznych; Radzenie sobie z nową normalnością; Wskazówki dotyczące tego, jak nawiązywać kontakt z dzieckiem i wspierać je w okresie izolacji; Depresja w trakcie izolacji; Narzędzia do radzenia sobie ze stresem. Część druga. Spojrzenie od środka: Temple w izolacji; Jak sobie radzić w izolacji; Jak nie zwariować w izolacji; Każdy do swojego pokoju. Część trzecia. Edukacja domowa i radzenie sobie z problematycznymi zachowaniami: Edukacja domowa ucznia z autyzmem – zacznij od prezentu; Teraz ty jesteś przyjacielem…; Edukacja domowa i praca domowa – jak je realizować bez problematycznych zachowań; Organizacja warunkuje lepsze zachowanie; Zachowanie i zmiany. Część czwarta. Aktywności i terapia zajęciowa: Zabawy sensoryczne pomagające dzieciom radzić sobie z zamknięciem w domu; Zgrana wizja; Otoczenie, zaangażowanie oraz edukacja w domu i w szkole; Tworzenie otoczenia sensorycznego; Funkcje wykonawcze a rozwój osobowości w czasie izolacji – ujęcie sensoryczne; Aktywności według Sher. Część piąta. Kwestie praktyczne: 13 kroków, które należy wykonać, gdy przywódcy nie spełniają oczekiwań; Planowanie finansowe w ramach kryzysu - autyzm podczas restrykcji sanitarnych; Rozwiązania dla rodziców dzieci z autyzmem podczas restrykcji sanitarnych. Część szósta. Przeżyć i rozkwitnąć: Ciastka, katastrofy i przejażdżki samochodem; Budowanie odporności psychicznej rodziny; Wdzięczność za autyzm; Rozwój dzięki wybranemu motywowi; Palmerowie rozkwitają w nowej normalności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Część I Wybrane aspekty wspomagania zaburzonego rozwoju małego dziecka: Teoria; Kilka uwag o procesie wspomagania; Zrozumieć świat dziecka/osoby dorosłej z niepełnosprawnością intelektualną; Metody terapeutyczne – krótki przegląd; Słowo o zasadach wspomagania rozwoju; Część II Wybrane aspekty wspomagania zaburzonego rozwoju małego dziecka: Praktyka; Ocena profilu sensorycznego/reaktywności sensorycznej dziecka z niepełnosprawnością intelektualną; Jak diagnozować profil sensoryczny dzieci z niepełnosprawnością intelektualną – wybrane zagadnienia; Program nauki spożywania posiłków przy stole; Program nauki spożywania posiłków przy użyciu sztućców; Trening czystości, czyli trudna sztuka korzystania z nocnika; Samodzielne zasypianie; Jak nauczyć dziecko posługiwania się własnymi rękoma; Metoda Félicie Affolter; Codzienna stymulacja sensoryczna; Domowe zabawy z zakresu metody integracji sensorycznej (SI); Praca z dzieckiem z głęboką niepełnosprawnością; Muzyka w procesie wspomagania zaburzonego rozwoju dziecka; Słowo o wyglądzie zewnętrznym; Seksualność i potrzeby seksualne niepełnosprawnych intelektualnie; Kiedy nadmiar zajęć i aktywności może być szkodliwy?; Rodzina dziecka; Do Rodziców! Zakończenie; Aneks; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiki Pracy / red. nauk. Henryk Bednarczyk ; T.128)
Zawiera: I. Współczesne problemy doradztwa zawodowego: Nowe trendy w poradnictwie zawodowym; Modernizacja polskiego poradnictwa zawodowego; Rozterki i niepokoje polskiego doradcy w realiach ponowoczesnego świata; profesjonalne i nieprofesjonalne doradztwo zawodowe; Doradztwo zawodowe w warunkach dynamicznych zmian zawodów i specjalności; Najlepsze praktyki europejskie; Doradca zawodowy – wymagania kwalifikacyjne; Status doradcy zawodowego w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy; Standardy usług rynku pracy. II. Metody, techniki, narzędzia doradztwa zawodowego: Wybrane metody i techniki stosowane przez doradcę zawodowego; Koncepcje wartości oraz modele życia związane w planowaniem kariery zawodowej; Znaczenie socjologicznych teorii wyboru zawodu w pracy doradcy zawodowego; Proces przystosowania zawodowego w kontekście koncepcji stałych indywidualnych cech osobowości; Studium przypadku w poradnictwie zawodowym; Bilanse kompetencyjne – nowa metoda poradnictwa zawodowego; Kształcenie doradców zawodowych na studiach podyplomowych; kształcenie doradców zawodowych na potrzeby XXI wieku. Doświadczenia Uniwersytetu Łódzkiego. III. Orientacja i poradnictwo zawodowe w szkole: Doradztwo zawodowe w systemach szkolnych Unii Europejskiej; Orientacja i poradnictwo zawodowe w nowym systemie edukacji; Praca doradcy zawodowego w placówkach oświatowych; Rola poradni psychologiczno-pedagogicznej w okresie transformacji doradztwa zawodowego; Szkolne Ośrodki Kariery – szansą dla młodzieży na lepszy start; Wewnątrzszkolny System Doradztwa Zawodowego w gimnazjum. IV. Wybrane instytucje rynku pracy: Program „Pierwsza Praca”; Poradnictwo zawodowe na Mazowszu; EURES – nowa możliwość na znalezienie pracy w Europie; Kluby pracy w Polsce; Doradztwo zawodowe w ochotniczych hufcach pracy (Mobilne Centa Informacji zawodowej); Doświadczenia i nowe zadania akademickich biur karier; Gminne Centra Informacji w społecznościach lokalnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej