Pedagodzy specjalni
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Wiśniewska Marta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Szkoły podstawowe
(34)
6-8 lat
(31)
Dzieci
(29)
0-5 lat
(27)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(21)
Pedagodzy specjalni
(1)
Przedszkola
(18)
Szkoły wyższe
(17)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(17)
9-13 lat
(13)
Szkoły specjalne
(9)
Klasa 1.
(8)
Klasa 2.
(8)
Klasa 3.
(8)
Nauczyciele
(8)
Logopedzi
(7)
Rodzice
(7)
Szkoły zawodowe
(5)
Pracownicy naukowi
(4)
Prawnicy
(4)
Adwokaci
(3)
Klasa 4.
(3)
Klasa 5.
(3)
Klasa 6.
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Urzędnicy
(3)
14-17 lat
(2)
Aplikanci
(2)
Chorzy z afazją
(2)
Pracownicy HR
(2)
Specjaliści ds. kadr
(2)
Szkoły policealne
(2)
Technikum
(2)
Terapeuci zajęciowi
(2)
Doradcy podatkowi
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Klasa 0.
(1)
Klasa 7.
(1)
Klasa 8.
(1)
Komornicy sądowi
(1)
Młodzież
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Szkoły średnie
(1)
Sędziowie
(1)
Służby specjalne
(1)
Temat
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Terapia zabawą
(1)
Wspomaganie rozwoju
(1)
Zaburzenia integracji sensorycznej
(1)
Zaburzenia ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Część I Wybrane aspekty wspomagania zaburzonego rozwoju małego dziecka: Teoria; Kilka uwag o procesie wspomagania; Zrozumieć świat dziecka/osoby dorosłej z niepełnosprawnością intelektualną; Metody terapeutyczne – krótki przegląd; Słowo o zasadach wspomagania rozwoju; Część II Wybrane aspekty wspomagania zaburzonego rozwoju małego dziecka: Praktyka; Ocena profilu sensorycznego/reaktywności sensorycznej dziecka z niepełnosprawnością intelektualną; Jak diagnozować profil sensoryczny dzieci z niepełnosprawnością intelektualną – wybrane zagadnienia; Program nauki spożywania posiłków przy stole; Program nauki spożywania posiłków przy użyciu sztućców; Trening czystości, czyli trudna sztuka korzystania z nocnika; Samodzielne zasypianie; Jak nauczyć dziecko posługiwania się własnymi rękoma; Metoda Félicie Affolter; Codzienna stymulacja sensoryczna; Domowe zabawy z zakresu metody integracji sensorycznej (SI); Praca z dzieckiem z głęboką niepełnosprawnością; Muzyka w procesie wspomagania zaburzonego rozwoju dziecka; Słowo o wyglądzie zewnętrznym; Seksualność i potrzeby seksualne niepełnosprawnych intelektualnie; Kiedy nadmiar zajęć i aktywności może być szkodliwy?; Rodzina dziecka; Do Rodziców! Zakończenie; Aneks; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej