Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(30)
Forma i typ
Książki
(29)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(26)
dostępne
(13)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(14)
Czytelnia
(26)
Autor
Kobylińska Dorota
(2)
Maliszewski Wojciech J
(2)
Sokołowski Marek
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Adams K
(1)
Aouil Bassam
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Bodzioch-Bryła Bogusława
(1)
Błaszczyk Klaudia
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Cierpisz Małgorzata
(1)
Coleman Peter T
(1)
Deutsch Morton
(1)
Galanes G.J
(1)
Golka Marian
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grygielski Michał
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Gębczyk Dagmara
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kalisz Anna
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kassay Štefan
(1)
Katolicki Rafał
(1)
Kliszcz Joanna
(1)
Knapp Herschel
(1)
Kobyliński Paweł
(1)
Kodura Małgorzata
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kowal-Orczykowska Anna
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kraus Ewa (1971- )
(1)
Kurtyka Andrzej
(1)
Kłoskowicz Malgorzata
(1)
Makara-Studzińska Marta
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Morreale Sherwyn P
(1)
Mortensen Kurt W
(1)
Mucha Janusz
(1)
Munter Mary
(1)
Nitecki Stanisław
(1)
Nęcki Zbigniew
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Paluchowski Władysław J
(1)
Parkes Aneta
(1)
Podgórska Joanna
(1)
Satir Virginia
(1)
Sipa Monika
(1)
Sitek Marcin
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Spitzberg Brian H
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Szcześniewski Michał
(1)
Szostok Patrycja
(1)
Trzcińska Magdalena
(1)
Uździcki Roman
(1)
Wachowski Jacek
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Waśkiewicz Olena
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Zienkiewicz Adam
(1)
Čemerková Šárka
(1)
Łuszczuk Władysława
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Temat
Komunikacja społeczna
(22)
Środki masowego przekazu
(7)
Stosunki interpersonalne
(6)
Internet
(5)
Psychologia
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Public relations
(4)
Grupy społeczne
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Konflikt
(3)
Menedżerowie
(3)
Reklama
(3)
Socjotechnika
(3)
Chorzy
(2)
Dziennikarze
(2)
Edukacja medialna
(2)
Globalizacja
(2)
Interakcje społeczne
(2)
Język
(2)
Kadry
(2)
Kultura masowa
(2)
Motywacja pracy
(2)
Opinia publiczna
(2)
Praca
(2)
Psychologia lekarska
(2)
Psychologia stosowana
(2)
Public relations w internecie
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Blogi
(1)
Chorzy nieuleczalnie
(1)
Controlling
(1)
Dziecko
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Etyka biznesu
(1)
Hotelarstwo
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kariera
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja medyczna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Kultura
(1)
Kultura organizacji
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Leczenie
(1)
Lekarze a pacjenci
(1)
Marketing polityczny
(1)
Miłość
(1)
Mężczyzna
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Negocjacje
(1)
Negocjajce
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Nieruchomości
(1)
Ocena pracowników
(1)
Opieka długoterminowa
(1)
Opieka społeczna
(1)
Opiekunki i opiekunowie w domach pomocy społecznej
(1)
Opiekunki osób starszych
(1)
Organizacja
(1)
Osobowość
(1)
Oświata
(1)
Pedagogika
(1)
Perswazja
(1)
Polityka
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Private equity
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia kliniczna
(1)
Psychoterapia
(1)
Płeć
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Retoryka
(1)
Rodzice
(1)
Rodzina
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Starzenie się
(1)
Symbole
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Teatr
(1)
Testy
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Venture capital
(1)
Wybory
(1)
Wychowanie
(1)
Wywiady
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie wiekiem
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zatrudnienie
(1)
Zawód
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Poradnik duchowy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
30 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : PLACET, 2005. - 927 s. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 4 zm. i rozszerz. - Warszawa : PLACET, 2009. - 957 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Procesy interpersonalne i międzygrupowe. 1. Współpraca i rywalizacja. 2. Sprawiedliwość i konflikt. 3. Konstruktywny spór: Wartość intelektualnej opozycji. 4. Zaufanie: istota, rozwój, przywracanie. 5. Konflikt a władza. 6. Konflikt a komunikacja. 7. Perswazja w negocjacjach i sytuacjach konfliktowych. 8. Konflikt międzygrupowy. 9. Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji w rozwiązywaniu konfliktów. Część II: Procesy intrapsychiczne. 10. Tendencyjność sądów w rozwiązywaniu konfliktów. 11. Złość i odwet w konflikcie: znaczenie atrybucji. 12. Samoregulacja jako narzędzie w procesie rozwiązywania konfliktów. Część II: Indywidualne różnice. 13. Proces lub wynik. Orientacja na cel w sytuacjach konfliktowych. Znaczenie ram. 14. Osobowość a konflikt. 15. Rozwój umiejętności rozwiązywania konfliktów u dzieci: w okresie od wieku przedszkolnego po dorastanie. Część IV: Twórczość i zmiana. 16. Rozwiązywanie konfliktów a twórczość: rola punktu widzenia. 17. Kilka wskazówek, jak rozwijać twórcze podejście do konfliktu. 18. Konflikt i procesy zmiany. 19. Uczenie się przez refleksję. Część V: Trudne konflikty. 20. Agresja i przemoc. 21. Konflikt trudno rozwiązywalny. Część VI: Konflikt a kultura. 22. Konflikt a kultura. 23. Współpraca i rywalizacja w rozwiązywaniu konfliktów w Chinach. Część VII: Modele praktyki. 24. Uczenie umiejętności rozwiązywania konfliktu podczas szkoleń. 25. Mediacje. 26. Zarządzanie konfliktem w dużych grupach. Część VIII: Patrząc w przyszłość. 27. Ramy teoretyczne badań nad szkoleniami poświęconymi rozwiązywaniu konfliktów. Uwagi na zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Tow. Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 51)
R.1 Teoretyczne podstawy badań: Wieloznaczność terminu "identyfikacja"; Gł. koncepcje identyfikacji dziecka z rodzicami; Problem uwarunkowań identyfikacji dzieci z rodzicami w teoriach i badaniach psychologicznych; Komunikacja rodziców z dziećmi jako istotny element wzajemnej interakcji; Charakter komunikacji rodziców z dzieckiem a jego identyfikacja z rodzicami - hipotezy badawcze. R.2 Program badań: Paradygmat badań; Osoby badane; Techniki pomiaru zmiennych; Procedura badań. R.3 Wyniki przeprowadzonych badan oraz ich psychologiczna interpretacja : Komunikacyjne korelaty identyfikacji z matką; Komunikacyjne korelaty identyfikacji z ojcem; Podsumowanie wyników - komponenty stylu komunikacji rodzicielskiej a identyfikacja dziecka z rodzicami; Dyskusja. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcje zmiany systemowych ustroju kultury w Polsce, 2. Mass media i kultura w europejskiej współpracy transgranicznej, 3. Współczense procesy globalizacyjne, 4. Nauka i kultura w zmanipulowanej rzeczywistości, 5." Czynione słowami " czyli kilka uwag o funkcji performatywnej, 6. Poznanie mitu i symbolu w odniesieniu do wewnętrznego rozwoju człowieka, 7. O (nie)konieczności sacrum w teatrze, 8.Manipulacyjne aspekty reklamy, 9. Internet: czyżby nowe medium reklamy?, 10. Prawa fizyki w reklamie telewizyjnej, 11. Determinanty kształtowania poczucia tożsamości, 12. Gdy przytłacza "wielki błękit". Konsekwencje doświadczeń traumatycznych, 13."My dotykamy życia ludzi", czyli dziennikarze lokalni w autorefleksji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Potęga perswazji. 2. Dwanaście uniwersalnych praw skutecznej perswazji. 3. Prawo dysonansu. Sekretem jest nacisk wewnetrzny 4. Prawo zobowiązania. jak sprawić, by każdy chciał ci oddac przysługę. 5. Prawo dobrego kontaktu. Zaraźliwe współdziałanie 6. Prawo aprobaty społecznej. Sztuka nacisku społecznego7. Prawo niedoboru. Spraw, by ludzie natychmiast podejmywali decyzje 8. Prawo doboru słów. Potega języka 9. Prawo kontrastu. Jak stworzyć dodatkową wartość 10. Prawo oczekiwań. Potęga sugestii. 11. Prawo zaangażowania. Wzbudzaj i podsycaj ciekawość. 12. Prawo poczucia wartości. W jaki sposób pochwały wyzwalają energię. 13. Prawo skojarzeń. Stwórz klimat. 14. Prawo równowagi. Logiczny umysł kontra emocjonalne serce. 15. Lista kontrolna opracowywana przed przeprowadzeniem procesu perswazji. Sekrety sztuki wywierania wpływu dla zaawansowanych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Rodziny)
Cz.I Teoria rodziny: 1. Dlaczego terapia rodzinna?, 2. Niska samoocena a wybór partnera?, 3. Odmienność nieporozumienie, 4. Napięcia oddziałujące na współczesną rodzinę, 5.Rozczarowanie małżeństwem i jego konsekwencje dla dziecka, 6. Czego każde dziecko potrzebuje, by nabrać pewności siebie, 7. Rodzinny trójkąt - mała dygresja. Cz.II Teoria komunikacji: 8. Komunikacja: proces wysyłania i odbioru informacji, 9. Komunikacja: werbalne i niewerbalne procesy wysuwania żądań. Cz.III Teoria i praktyka terapii: 10. Podstawowe pojęcia terapii, 11. Początek terapii, 12. Wykorzystanie chronologii życia rodziny, 13. Włączenie dzieci do terapii rodziny, 14. Rola terapeuty oraz techniki terapeutyczne, 15. Integrowanie modeli i dyscyplin. Cz.IV Kiedy spotkam człowieka, Cz.V Włączanie szerszego systemu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Reklama jako medium komunikacji masowej, 2. Obszary i mechanizmy percepcji rekalmy w wymiarze psychologicznym, 3. Teoria krytyczna i interakcjonizm symobliczny podstawą teoretyczną pracy, 4. Ukryte przesłania reklamy, 5. Badani uczniowie o reklamie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pracownik organizacji - człowiekiem dorosłym, 2. Współczesne paradygmaty zarządzania zasobami ludzkimi, 3. Ewolucja podejścia do zarządzania zasobami ludzkimi, 4. Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi, 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi jako funkcja menedżerska, 6. Kierowanie ludźmi w przekształcających się organizacjach, 7. Proces komunikowanie się w organizacji, 8. Rozwój i kariera w organizacji, 9. Szkolenie w firmie, 10. System motywowanie w przedsiębiorstwie, 11. Zarządzanie przez kulturę, 12. Zarządzanie wiedzą w organizacji, 13. Budowanie zespołów w organizacji, 14. Kierowanie zespołem zadaniowym w organizacji, 15. Konflikty w organizacji, 16. Rola kultury w zarządzaniu różnorodnością narodową
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej