Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(85)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(82)
Publikacje naukowe
(15)
Publikacje fachowe
(9)
Audiobooki
(3)
Poradniki i przewodniki
(3)
E-booki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(61)
dostępne
(54)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(61)
Czytelnia
(61)
Autor
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(5)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(4)
Ehrlich Andrzej
(4)
German Janusz (1974- )
(3)
Rusiński Michał
(3)
Adair John Eric (1934- )
(2)
Carew Donald
(2)
Freeman Edward R. (1951- )
(2)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Justyna Marlena
(2)
Kożusznik Barbara
(2)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(2)
Lany Magdalena
(2)
Mikołajczyk Zofia
(2)
Pawłowski Konrad
(2)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Zigarmi Drea
(2)
Zigarmi Patricia
(2)
Świątek Włodzimierz
(2)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Albigowski Marek
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Austen-Tynda Agata
(1)
Avery Gayle (1947- )
(1)
Baczyńska Anna Katarzyna
(1)
Baran Katarzyna
(1)
Barkov Sergej Aleksandrovič
(1)
Beckhard Richard (1918-1999)
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Biliński Witold
(1)
Bjerke Bjorn
(1)
Blanchard Madeleine
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Blanchard Scott
(1)
Borówka Ewa
(1)
Boyatzis Richard E
(1)
Boyatzis Richard E. (1946- )
(1)
Brach Bartłomiej (1988- )
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Bąk-Grabowska Dominika
(1)
Cadle James
(1)
Cieśla-Szymańska Dominika (1975- )
(1)
Conley Randy
(1)
Cuff Kathy
(1)
Cywoniuk Mirosława
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Demarest Garry
(1)
Dembkowski Sabine
(1)
Diaz-Ortiz Claire (1982- )
(1)
Dowgiałło Zygmunt
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Drozdowski Krzysztof Jan
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Dziekański Paweł
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Edmonds Chris
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Eldridge Fiona
(1)
Finch Fred
(1)
Fowler Susan (ok. 1990- )
(1)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(1)
Glaser Robert
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Gobillot Emmanuel
(1)
Goldsmith Marshali
(1)
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Gomola Aleksander (1963- )
(1)
Good Lael
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Gruszczyńska-Malec Grażyna
(1)
Grzesik Katarzyna
(1)
Grzybek Robert
(1)
Głód Wojciech
(1)
Hall Brendan
(1)
Halsey Victoria
(1)
Harkins Phil
(1)
Haromszeki Łukasz
(1)
Hawkins Laurence
(1)
Hesselbein Frances (1915- )
(1)
Hiam Alexander
(1)
Hoekstra Judd
(1)
Hornicka Ewa
(1)
Hornowska Elżbieta (1952- )
(1)
Hunter Ian (1963- )
(1)
Jachnis Anna (1959- )
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Jasiukiewicz Marian
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kacprzak-Kalinowska Marta
(1)
Kaczmarczyk Grzegorz
(1)
Kaczmarek Bohdan
(1)
Kamińska Anna
(1)
Kandarian Fay
(1)
Karbowski Marcin
(1)
Kets de Vries Manfred
(1)
Kieżun Witold
(1)
Kostera Monika
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(30)
2000 - 2009
(38)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(86)
Rosja
(1)
Język
polski
(86)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Pracownicy HR
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Przywództwo
(84)
Zarządzanie
(39)
Menedżerowie
(32)
Organizacja
(23)
Kadry
(16)
Motywacja pracy
(15)
Kultura organizacyjna
(13)
Decyzje
(12)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(12)
Motywacja
(9)
Przedsiębiorstwo
(9)
Praca zespołowa
(8)
Zarządzanie strategiczne
(8)
Planowanie
(6)
Praca
(6)
Innowacje
(5)
Przydatność zawodowa
(5)
Zachowanie organizacyjne
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Stosunki interpersonalne
(4)
Kompetencje przywódcze
(3)
Kultura pracy
(3)
Negocjacje
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Produktywność pracy
(3)
Psychologia zarządzania
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(3)
Styl kierowania
(3)
Teoria organizacji
(3)
Zarządzanie kompetencjami
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Autorytet
(2)
Coaching
(2)
Etyka biznesu
(2)
Innowacje organizacyjne
(2)
Inteligencja emocjonalna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Kontrola
(2)
Liderzy lokalni
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Organizacje
(2)
Przywództwo polityczne
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Zachowanie
(2)
Zdrowie publiczne
(2)
Administracja
(1)
Administracja publiczna
(1)
COVID-19
(1)
Charyzma (cecha osobowości)
(1)
Clipper Round the World
(1)
Czas pracy
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Dane osobowe
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Działanie
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Globalizacja
(1)
Grupy społeczne
(1)
Hall, Brendan
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Innowacyjność
(1)
Integracja społeczna
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Jakość
(1)
Kapitan jachtowy
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konflikt
(1)
Konflikt interpersonalny
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Kultura
(1)
Marketing
(1)
Maski
(1)
Mentoring
(1)
Oceny pracowników
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odpowiedzialność społeczna
(1)
Organizacja pracy
(1)
Outsourcing
(1)
Państwo dobrobytu
(1)
Postawy
(1)
Pracodawcy
(1)
Programiści
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Propaganda wizualna
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwo społeczne
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Przywódcy i głowy państw
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Psychologia pracy
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Public relations
(1)
Płeć
(1)
Rachunkowość
(1)
Rejsy dookoła świata
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(22)
Poradnik
(11)
Monografia
(7)
Opracowanie
(6)
Praca zbiorowa
(6)
Wydawnictwa popularne
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Raport z badań
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(52)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Psychologia
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
87 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Cz. I. Argumenty przemawiające za tworzeniem powiązań: 1. Czego ludzie potrzebują? 2. Jak reagują organizacje. Cz. II. Argumenty przemawiające za przywództwem przez integrację: 3. Jak muszą postępować przywódcy?, 4. W jaki sposób przywódcy mogą odnieść sukces. Cz. III: Dźwignie przywództwa przez integrację: 5. W jaki sposób budować więzi poprzez zaufanie, 6. W jaki sposób budować zaangażowanie poprzez nadanie znaczenia, 7. Jak utrzymać efektywność poprzez dialog. Cz. IV. Rozwijanie umiejętności przywództwa przez integrację
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Przywództwo w organizacjach publicznych – strategie i dylematy 1.1. Zmierzch państw narodowych? 1.2. Współzarządzanie w epoce sieci 1.3. Pojęcie przywództwa 1.4. Nowy paradygmat zarządzania w domenach publicznych 1.5. Wzory przywództwa 1.6. Nowe wzory przywództwa 1.7. Uwagi końcowe Rozdział 2. Modele zarządzania kryzysowego – perspektywa międzynarodowa 2.1. Problem podejmowania decyzji w kryzysie i modele decyzyjne 2.2. Wybrane perspektywy teoretyczne zarządzania kryzysowego 2.3. Rozwiązania międzynarodowe 2.4. Przykłady rozwiązań zarządzania kryzysowego i reperkusje dla zarządzania kryzysowego w miastach 2.5. Uwagi końcowe Rozdział 3. Zarządzanie kryzysowe w Polsce – reguły, mechanizmy, efektywność 3.1. Istota zarządzania kryzysowego 3.2. Kluczowe podmioty systemu zarządzania kryzysowego i ich zadania 3.3. Instrumenty zarządzania kryzysowego 3.4. Zarządzanie kryzysowe w praktyce 3.5. Uwagi końcowe Rozdział 4. Instytucjonalne uwarunkowania przywództwa w miastach po pandemii COVID-19: uwagi z perspektywy nauk prawnych 4.1. Problem przywództwa w wielkim mieście 4.2. Gmina jako organizacja 4.3. Miasto jako sieć miasteczek 4.4. Pierwotna koncepcja samorządu gminnego 4.5. Założenia reformy samorządu gminy wielkiego miasta 4.6. Nowy model rady gminy wielkiego miasta 4.7. Nowy model burmistrza/prezydenta miasta 4.8. Nowy model ustrojowy jednostki pomocniczej gminy 4.9. Uwagi końcowe Rozdział 5. Modele przywództwa w samorządzie terytorialnym 5.1. Istota przywództwa 5.2. Rozróżnienie pomiędzy przywódcą a liderem 5.3. O przywództwie w gminie 5.4. Typy przywództwa w samorządzie terytorialnym 5.5. Uwagi końcowe Rozdział 6. Przywództwo publiczne – nowe orientacje badawcze 6.1. Przywództwo administracyjne 6.2. Przywództwo w sieciach międzyorganizacyjnych 6.3. Przywództwo publiczne w zarządzaniu kryzysowym 6.4. Etyka, wartość publiczna 6.5. Modele zarządzania publicznego 6.6. Uwagi końcowe Rozdział 7. Zachowania przywódcze prezydentów polskich miast w oparciu o badania z wykorzystaniem kwestionariusza MLQ 7.1. Podstawowe założenia modelu przywództwa w MLQ 7.2. Opis narzędzia i metody badania 7.3. Uwagi końcowe; Bibliografia; Konkluzje; Noty biograficzne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Koncepcja przywództwa w działaniu 1.1. Charakterystyka działań przywódczych 1.2. Przywództwo i sprawczość 1.3. Przywódcza próżnia 1.4. Warunki do zaistnienia przywództwa 1.5. Możliwości i predyspozycje do bycia przywódcą 1.6. Istota i natura działań przywódczych 1.7. Ego i władza lidera 1.8. Problemy z uznawaniem przywództwa 1.9. Model Acts of Leadership na tle innych koncepcji Rozdział 2. Przywództwo w niepewnym świecie 2.1. Zwinne zarządzanie kluczem do sukcesu 2.2. Lider jako facylitator 2.3. Kształcenie liderów innowacyjnych zespołów 2.4. Zagrożenia dla innowacyjnych zespołów Rozdział 3. Przywództwo dla trwałego rozwoju 3.1. Jakiego przywództwa potrzebuje współczesny świat? 3.2. Dokąd zmierza współczesne przywództwo? 3.3. Przywództwo etyczne jako priorytet Rozdział 4. Przywództwo i jego przyszłość w świetle badań 4.1. Co mówią nam raporty o przywództwie? 4.2. Umiejętności przywódcze 4.3. Strategie przywódcze 4.4. Przywództwo i nowe technologie 4.5. Rozwój liderów nowej generacji 4.6. Rola przywództwa kobiet 4.7. Przywództwo a kultura coachingu 4.8. Mentoring dla liderów 4.9. Przywództwo i współpraca zespołowa 4.10. Przywództwo w świecie dynamicznych zmian 4.11. Zaangażowanie a efektywność liderów 4.12. Trendy i korzyści dotyczące przywództwa przyszłości 4.13. Czy przywództwo nadąża za zachodzącymi zmianami? 4.14. Liderzy i ich zwinne zespoły w niepewnych czasach Rozdział 5. Przywództwo i jego przyszłość w badaniach własnych 5.1. Metoda i założenia badawcze 5.2. Przywództwo i jego postrzeganie przez liderów 5.3. Osoba i rola lidera 5.3.1. Podsumowanie 5.4. Działania przywódcze 5.5. Efektywność lidera 5.6. Relacje lidera z zespołem i przełożonymi 5.7. Rozwój osobisty i profesjonalny lidera oraz jego zespołu 5.8. Wyzwania dla przywództwa organizacyjnego Rozdział 6. Przywództwo w działaniu wobec dysfunkcjonalnych zachowań liderów 6.1. Ciemna strona przywództwa 6.2. Model Dark Triad – klucz do dysfunkcjonalnych osobowości 6.3. Model Dark Triad a przywództwo 6.4. Dlaczego liderzy przegrywają? 6.5. Liderzy jako ofiary ciemnej strony przywództwa 6.6. Jak przezwyciężyć ciemną stronę przywództwa? Rozdział 7. Przywództwo w działaniu i kierunki jego rozwoju 7.1. Demokratyczny wymiar działań przywódczych 7.2. Maski przywództwa jako zagrożenie dla demokracji 7.3. Przywództwo w działaniu a edukacja liderów nowej generacji 7.4. Przywództwo w działaniu i jego dalszy rozwój; Bibliografia; Zakończenie. Filozoficzny i pragmatyczny aspekt działań przywódczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota i znaczenie przywództwa dla kształtowania konkurencyjności jednostki ochrony zdrowia; 2. Zmiana organizacyjna w jednostce ochrony zdrowia i jej konsekwencje dla przywództwa; 3. Koncentracja na zewnętrznym otoczeniu jednostki ochrony zdrowia- wyznaczanie kierunków działania przez przywódcę; 4. Koncentracja na wewnętrznym otoczeniu jednostki ochrony zdrowia- wyznaczanie kierunków działania przez przywódcę; 5. Psychologiczne uwarunkowania skutecznego przywództwa; 6. Zwiększenie skuteczności działań jednostki ochrony zdrowia jako konsekwencja świadomego przywództwa- raport z badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przywództwo w organizacji: Istota przywództwa; Paradygmaty przywództwa; Cechy paradygmatów przywództwa; Teorie przywództwa na poziomie mikro; Emocje a przywództwo; Przywództwo na poziomie makro; Integracja teorii i paradygmatów; 2. Studia przypadków: BMW- radość z jazdy; W. L. Gore & Associates, INC: naturalne przywództwo; Nowatris- ludzka chemia; SAP- lider e-biznesu; Bondualle- przywództwo po francusku; Schrening- Plough- prezesi w roli mentorów; Swatch- przywództwo oparte na emocjach; Rodenstock- praca i wizja
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przywództwo i budowanie zespołów; 2. Motywacja i zarządzanie ludźmi; 3. Lider jako decydent; 4. Komunikacja i prezentacje; 5. Najważniejsze informacje do zapamiętania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Część pierwsza. Właściwy cel i wizja Rozdział 1. Efektywne organizacje: Właściwy cel: cztery kluczowe sprawy; Najlepszy obywatel korporacyjny; Efektywna organizacja trafia w dziesiątkę za każdym razem; Model HPO SCORES®; Kwestionariusz modelu efektywnej organizacji HPO SCORES®; Interpretacja wyników; Zastosowanie uzyskanych wyników. Rozdział 2. Siła wizji: Znaczenie wizji; Skuteczne a nieskuteczne zwerbalizowanie wizji; Tworzenie skutecznej wizji; Porywająca wizja jako źródło kultury organizacyjnej; Wizja jako punkt wyjścia; Wizja na wszystkich poziomach organizacji; Urzeczywistnienie wizji; Życie zgodne z wizją; Wizja a przywództwo; Część druga. Odpowiednie traktowanie pracowników Rozdział 3. Kluczem jest empowerment: Definicja empowermentu; Siła empowermentu; Negatywny wpływ tradycji firmy na empowerment; Władza i potencjał pracowników: przykład z życia wzięty; Uczenie się języka empowermentu; Trzy klucze do empowermentu; Rozdział 4. Przywództwo Sytuacyjne SLII® – koncepcja integrująca: Trzy umiejętności lidera SLII®; Umiejętność trzecia: dostosowywanie stylu przywództwa do etapu rozwoju; Zmiany etapów rozwoju jednostki zależnie od zadania lub celu; Wychodzenie naprzeciw realnym możliwościom jednostki; Efektywne przywództwo to proces transformacji. Rozdział 5. Samoprzywództwo: siła kryjąca się za empowermentem: Wyzwalanie empowermentu u pracowników; Tworzenie samoprzywódców poprzez indywidualne uczenie się; Trzy główne umiejętności samoprzywódcy. Rozdział 6. Przywództwo indywidualne: Skuteczny system ocen pracowniczych; Przywództwo indywidualne a zarządzanie wynikami; Współpraca jako nieformalny system ocen. Rozdział 7. Kluczowe umiejętności w zakresie przywództwa indywidualnego: Jednominutowe wyznaczanie celów; Jednominutowe pochwały; Reprymendy a uwagi; Czwarty tajnik jednominutowego menedżera. Rozdział 8. Budowanie zaufania: Wysokie koszty braku zaufania; Korzyści płynące z zaufania; Cztery składowe zaufania; Wyzwanie przejrzystości; Odzyskiwanie nadszarpniętego zaufania; Efekt domina. Rozdział 9. Coaching – kluczowa umiejętność z punktu widzenia kształtowania przywódców: Definicja coachingu; Pięć zastosowań coachingu. Rozdział 10. Mentoring. Narzędzie planowania życia: Przeszkody w procesie rozpoczynania relacji mentorskiej; Wybór partnera w relacji mentorskiej; Istota kontra forma; Model MENTOR. Składowe udanej relacji mentorskiej; Tworzenie programu mentoringu w organizacji; Mentoring dostosowany do etapu kariery. Rozdział 11. Przywództwo zespołowe: Po co w ogóle tworzyć zespoły?; Przyczyny niepowodzenia zespołów; Model skutecznego przewodzenia zespołowi; Strategie sprzyjające osiąganiu większej efektywności pracy zespołowej; Potęga zespołów. Rozdział 12. Współdziałanie. Paliwo znakomitych wyników: Współdziałanie to nie koordynowanie, współpraca ani praca zespołowa; Tworzenie ram dla współdziałania; Współdziałanie a rywalizacja; Co jest niezbędne, żeby współdziałać?; Współdziałanie. Motor znakomitych wyników. Rozdział 13. Przywództwo organizacyjne: Autentyczne przykłady zastosowania modelu HPO SCORES®; Wyznaczanie odpowiedniego stylu przewodzenia w danej organizacji; Diagnozowanie etapu rozwoju, na którym znajduje się organizacja; Wyniki i relacje – wyznaczniki efektywnych organizacji; Pierwszy etap rozwoju organizacji: startup; Drugi etap rozwoju organizacji: poprawa; Trzeci etap rozwoju organizacji: wzrost; Czwarty etap rozwoju organizacji: wysoka efektywność; Dopasowywanie stylu przewodzenia do etapu rozwoju organizacji; Stosowanie właściwego stylu przewodzenia na poszczególnych etapach rozwoju organizacji; Istotność diagnozy i dopasowywania; Historyczna operacja ratowania firmy. Rozdział 14. Zmiana organizacyjna. Dlaczego ludzie się jej opierają? Znaczenie przewodzenia zmianie; Dlaczego zmiana organizacyjna jest tak skomplikowana?; Kiedy zmiana jest niezbędna?; Dlaczego zmiany się nie udają i kończą niepowodzeniem?; Skupienie na przewodzeniu tej podróży; Wydobywanie z ludzi obaw związanych ze zmianą i reagowanie na nie; Angażowanie tych, od których oczekuje się zmian. Rozdział 15. Przewodzenie ludziom w okresie zmian: Pięć strategii zarządzania zmianą; Strategia druga: wyjaśnienie przyczyn wprowadzania zmiany; Strategia trzecia: współdziałanie przy wdrożeniu; Strategia czwarta: utrwalanie zmiany; Strategia piąta: analiza możliwości; Znaczenie umacniania wprowadzonej zmiany. Rozdział 16. Kierowanie udaną transformacją kulturową: Gung Ho! – punkt wyjścia; Kultura ukształtowana samoistnie, a nie zaprojektowana; Skuteczne zarządzanie transformacją kulturową; Transformacja kulturowa – krytyczne czynniki sukcesu; Część trzecia. Odpowiednie traktowanie klientów Rozdział 17. Obsługa klientów na wyższym poziomie: Korzyści zdobywane dzięki klientom; Kreowanie doskonałej obsługi; Obsługa klientów na wyższym poziomie. Część czwarta. Właściwy rodzaj przywództwa Rozdział 18. Przywództwo służebne: Przywództwo służebne – definicja; Stosowanie przywództwa służebnego; Zachęcanie pracowników do niezależnego myślenia; Czynniki wpływające na wydajność pracy; Przywództwo służebne to kwestia serca; Przywódcy z motywacją a przywódcy z powołaniem; Zagrożenie ze strony ego; Zadania przywódców służebnych; Przywództwo służebne: obowiązek czy wybór. Rozdział 19. Kształtowanie własnej wizji przywództwa: Elementy składowe wizji przywództwa; Kształtowanie własnej wizji przywództwa; Podziękowania; O Autorach; Oferowane usługi; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Przywództwo w innowacyjnym przedsiębiorstwie: 1.1. Istota przywództwa; 1.2. Charakterystyka wybranych teorii dotyczących przywództwa; 1.2.1. Teorie cech skutecznego przywódcy; 1.2.2. Teorie behawioralne przywództwa; 1.2.3. Teorie władzy i wpływu; 1.2.4. Sytuacyjne teorie przywództwa; 1.2.5. Pozostałe teorie przywództwa; 1.3. Pomiar przywództwa; 1.4. Innowacyjność przedsiębiorstw w badaniach nad przywództwem. 2. Zaufanie a innowacyjność przedsiębiorstw: 2.1. Pojęcie zaufania w naukach o zarządzaniu; 2.2. Rodzaje i cechy zaufania w przedsiębiorstwie; 2.3. Budowanie zaufania w przedsiębiorstwach; 2.3.1. Podstawy budowania zaufania organizacyjnego; 2.3.2. Modele i podejścia do budowania zaufania w przedsiębiorstwach; 2.4. Pomiar zaufania w przedsiębiorstwie; 2.5. Innowacyjność przedsiębiorstwa w badaniach nad zaufaniem. 3. Znaczenie zarządzania wiedzą w innowacyjnym przedsiębiorstwie: 3.1. Koncepcja zarządzania wiedzą; 3.2. Charakterystyka procesów zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie; 3.2.1. Identyfikacja kluczowych procesów zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie; 3.2.2. Rola wybranych procesów zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie; 3.3. Modele dojrzałości zarządzania wiedzą; Innowacyjność przedsiębiorstwa w badaniach nad zarządzaniem wiedzą. 4. Uwarunkowania rozwoju innowacyjnych przedsiębiorstw: 4.1 Badania na innowacjami w naukach o zarządzaniu; 4.1.1. Ewolucja rozumienia innowacji; 4.1.2. Typologia innowacji; 4.1.3. Proces tworzenia innowacji; 4.2. Charakterystyka i determinanty innowacyjności; 4.3. Pomiar innowacyjności przedsiębiorstw; 4.4. Modele empiryczne wiążące przywództwo, zaufanie, zarządzanie wiedzą i innowacyjność. 5. Przywództwo, zaufanie, zarządzanie wiedzą i innowacyjność przedsiębiorstw w świetle własnych badań empirycznych: 5.1. Model badawczy; 5.1.1. Charakterystyka struktury modelu badawczego i hipotezy; 5.1.2. Charakterystyka narzędzia badawczego; 5.2. Metodyka badań empirycznych; 5.2.1. Metodyka badań i charakterystyka próby badawczej; 5.2.2. Opis metody przetwarzania danych PLS-PM; 5.2.3. Testowanie modelu; 5.3. Wnioski, ograniczenia i dyskusja z wynikami innych badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1./.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1./.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Analiza psychologiczna pracy w organizacji, 2. Podejmowanie decyzji w organizacji, 3. Motywacja w organizacji, 4. Przywództwo i jego wpływ na organizację, 5. Stres w organizacji, 6. Postawy wobec pracy, organizacji i ludzi, 7. Funkcjonowanie grup w organizacji i praca zespołowa, 8. Zachowania prospołeczne, kooperacja i konflikt w organizacji, 9. Patologie związane z pracą w organizacji: pracoholizm i mobbing
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia zmiany : rzecz dla wściekniętych / Marek Skała. - Gliwice : Helion, 2007. - 183 s. : fot., rys. ; 23 cm.
1. Robert Cialdini. Numer 1 na świecie. 2. Kilka sprytnych chwytów na samego siebie. 3. Stephen R. Covey. Produktywność i efektywność. 4. Pokaż mi swego guru, a powiem Ci... 5. Rozglądaj się - guru są wśród nas. 6. To niedobre NLP. 7. Między Marsem i Wenus. Megalityczny dekalog.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Współczesne wyzwania stojące przed liderami: Kim jest lider; Aktualne wyzwania dla procesu zarządzania; kompetencje współczesnych liderów; R. 2 Kultura organizacyjna – wyznacznik kompetencji lidera: Czy jest kultura organizacyjna; Modele kultury organizacyjnej; Kultura organizacyjna a efektywność przedsiębiorstwa – analiza modelu D. Denisona; R. 3 Model kompetencji przywódczych D. Denisona: Kompetencje przywódcze związane z misją; Kompetencje przywódcze związane z adaptacyjnością; Kompetencje przywódcze związane z zaangażowaniem; Kompetencje przywódcze związane ze spójnością; Praktyki i kompetencje przywódcze czterech wymiarów modelu D. Denisona; R. 4 Kompetencje przywódcze wspólne dla czterech wymiarów modelu D. Denisona – autorska koncepcja: Budowanie zaufania i wiarygodności; Skuteczna komunikacja; Samodoskonalenie; Gotowość cyfrowa (digital readiness); Podsumowanie autorskich koncepcji pogłębienia modelu kompetencji przywódczych D. Denisona; R. 5 Proces rekrutacji liderów: Pytania i zadania rekrutacyjne związane z wymiarem „misja”; Pytania i zadania rekrutacyjne związane z wymiarem „adaptacyjność”; Pytania i zadania rekrutacyjne związane z wymiarem „zaangażowanie”; Pytania i zadania rekrutacyjne związane z wymiarem „spójność”; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawowe pojęcia, 2. Przedsiębiorstwo jako system, 3. Zakładanie nowej firmy, 4. Organizacja kierownictwa, 5. Struktury sieciowe-wirtualna organizacja, 4. Praca kierownika, 7. Odpowiedzialność w przedsiębiorstwie, 8. Kierownik jako przywódca, 9. Techniki kierowania ludźmi, 10. Organizowanie pracy własnej, 11. Podejmowanie decyzji, 12. Innowacyjność w przedsiębiorstwie, 13. Kierownik a funkcje zarządcze, 14. Postęp ekonomiczny w przedsiębiorstwie, 15. Zarządzanie wiedzą, 16. Metody zarządzania oraz techniki pracy kierowniczej, 17. Systemy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
Cz. I: Rozwijanie umiejętności przywódczych w perspektywie 1. Uwagi wstępne 2. Natura przywództwa 3. Badania dotyczące rozwijania umiejętności przywódczych Cz. II: Siedem warunków skutecznego rozwijania umiejetności przywódczych 4. Opracowanie strategii rozwijania umiejętności przywódczych 5. Selekcja 6. Szkolenie liderów 7. Opracowanie zasad planowania kariery 8. Powierzenie menedżerom liniowym roli mentorów 9. Samorozwój 10. Rozwijanie cech i umijetności lidera strategicznego Cz. III: Realizacja warunków w praktyce; Literatura, Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka kierowania / Tadeusz Oleksyn. - Wyd. 3 rozsz. - Warszawa : Wyższa Szkoła Zarządzania i Przedsiębiorczości, 2001. - 324, [4] s. : tab, rys. ; 23 cm.
1. Kierowanie jako sztuka. Podstawowe terminy: Dlaczego kierowanie stało się sztuką?; Zarządzanie-kierowanie -przywództwo. Kierownik-menedżer-lider.; Ważniejsze konkluzje. 2. Role kierownicze: Role organizacyjne; Specyfika różnych poziomów kierowania i związanych z nimi kompetencji; Ważniejsze konkluzje. 3. Zarządzanie czasem: Strategiczne znaczenie czasu; Zarządzanie czasem jako interdyscyplinarna dziedzina wiedzy; Jak oszczędzać i lepiej wykorzystywać czas? 4. Wybrane techniki (metody) zarządzania: Model kierowniczy i techniki zarządzania; Zarządzanie przez cele; Zarządzanie przez wyniki; Zarządzanie ofensywne; Zarządzanie przez jakość; Zarządzanie przez marketing; Zarządzane przez wyjątki; Zarządzanie przez animację; Ważniejsze konkluzje. 5. Style kierowania (przywództwa); Ważniejsze konkluzje. 6. Tworzenie zespołów: Dobór ludzi do zespołu; Integracja, Rozwój zawodowy i społeczny zespołu; Reorganizacja zespołów i restrukturyzacja zatrudnienia; Rozpiętość kierowania; Ważniejsze konkluzje. 7. Kierowanie rozwojem: Rozwój zawodowy kierownika; Rozwój zawodowy pracowników; Ważniejsze konkluzje. 8. Sztuka decydowania: Proces podejmowania decyzji; Centralizacja, czy decentralizacja decyzji?; Bariery w podejmowaniu racjonalnych decyzji; Decyzje indywidualne czy grupowe?; Metody decyzyjne w rozwiązywaniu trudnych problemów; Ważniejsze konkluzje. 9. Kształtowanie misji, tożsamości i kultury organizacji: Misja organizacji; Misja a uniwersalne cele przedsiębiorstw; Misja a strategia firmy i techniki zarządzania; Tożsamość organizacji; Kultura organizacji; Ważniejsze konkluzje. 10. Kierowanie zmianami: Podstawowe pytania dot. zmian polityka i proces zmian; Bariery zmian i ich pokonywa nie; Ważniejsze konkluzje. 11. Sztuka postępowania z pracownikami; Ważniejsze konkluzje. 12. Sztuka komunikacji: Istota i zasady komunikacji; Komunikacja formalna i nieformalna; Mowa ciała; Ważniejsze konkluzje. 13. Sztuka motywacji: Istota i znaczenie motywowania; Motywowanie a wynagradzanie. Struktura i ranga motywatorów; Systemy motywacyjne i systemy wynagradzania; Godziwe wynagrodzenie- wielkie wyzwanie; Kilka rad na temat skutecznego i etycznego motywowania; Ważniejsze konkluzje. 14. Etyk a w kierowaniu: Czy cel uświęca środki?; Czego należy się wystrzegać?; Kilka powodów, dla których warto być etycznym kierownikiem; Bez zbędnej retoryki i hipokryzji; Kodeksy etycznego postępowania; Etyka a dobre obyczaje i etykieta; Ważniejsze konkluzje. 15. Specyfika narodowych cech kierowania: Postawy etnocentryczne, policentryczne i geocentryczne; Amerykanie a Europejczycy; Specyfika japońskiego zarządza nie; Ważniejsze konkluzje. 16. Wyzwania globalizacji: Istota i geneza globalizacji; Globalizacja czy regionalizacja? Megafirmy i ich strategie; Blaski i cienie oraz perspektywy globalizacji; Wyzwania dla zarządzających, związane z globalizacją; Ważniejsze konkluzje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kierowanie jako sztuka. Podstawowe terminy: Dlaczego kierowanie stało się sztuką?; Zarządzanie-kierowanie -przywództwo. Kierownik-menedżer-lider.; Ważniejsze konkluzje. 2. Role kierownicze: Role organizacyjne; Specyfika różnych poziomów kierowania i związanych z nimi kompetencji; Ważniejsze konkluzje. 3. Zarządzanie czasem: Strategiczne znaczenie czasu; Zarządzanie czasem jako interdyscyplinarna dziedzina wiedzy; Jak oszczędzać i lepiej wykorzystywać czas? 4. Wybrane techniki (metody) zarządzania: Model kierowniczy i techniki zarządzania; Zarządzanie przez cele; Zarządzanie przez wyniki; Zarządzanie ofensywne; Zarządzanie przez jakość; Zarządzanie przez marketing; Zarządzane przez wyjątki; Zarządzanie przez animację; Ważniejsze konkluzje. 5. Style kierowania (przywództwa); Ważniejsze konkluzje. 6. Tworzenie zespołów: Dobór ludzi do zespołu; Integracja, Rozwój zawodowy i społeczny zespołu; Reorganizacja zespołów i restrukturyzacja zatrudnienia; Rozpiętość kierowania; Ważniejsze konkluzje. 7. Kierowanie rozwojem: Rozwój zawodowy kierownika; Rozwój zawodowy pracowników; Ważniejsze konkluzje. 8. Sztuka decydowania: Proces podejmowania decyzji; Centralizacja, czy decentralizacja decyzji?; Bariery w podejmowaniu racjonalnych decyzji; Decyzje indywidualne czy grupowe?; Metody decyzyjne w rozwiązywaniu trudnych problemów; Ważniejsze konkluzje. 9. Kształtowanie misji, tożsamości i kultury organizacji: Misja organizacji; Misja a uniwersalne cele przedsiębiorstw; Misja a strategia firmy i techniki zarządzania; Tożsamość organizacji; Kultura organizacji; Ważniejsze konkluzje. 10. Kierowanie zmianami: Podstawowe pytania dot. zmian polityka i proces zmian; Bariery zmian i ich pokonywa nie; Ważniejsze konkluzje. 11. Sztuka postępowania z pracownikami; Ważniejsze konkluzje. 12. Sztuka komunikacji: Istota i zasady komunikacji; Komunikacja formalna i nieformalna; Mowa ciała; Ważniejsze konkluzje. 13. Sztuka motywacji: Istota i znaczenie motywowania; Motywowanie a wynagradzanie. Struktura i ranga motywatorów; Systemy motywacyjne i systemy wynagradzania; Godziwe wynagrodzenie- wielkie wyzwanie; Kilka rad na temat skutecznego i etycznego motywowania; Ważniejsze konkluzje. 14. Etyk a w kierowaniu: Czy cel uświęca środki?; Czego należy się wystrzegać?; Kilka powodów, dla których warto być etycznym kierownikiem; Bez zbędnej retoryki i hipokryzji; Kodeksy etycznego postępowania; Etyka a dobre obyczaje i etykieta; Ważniejsze konkluzje. 15. Specyfika narodowych cech kierowania: Postawy etnocentryczne, policentryczne i geocentryczne; Amerykanie a Europejczycy; Specyfika japońskiego zarządza nie; Ważniejsze konkluzje. 16. Wyzwania globalizacji: Istota i geneza globalizacji; Globalizacja czy regionalizacja? Megafirmy i ich strategie; Blaski i cienie oraz perspektywy globalizacji; Wyzwania dla zarządzających, związane z globalizacją; Ważniejsze konkluzje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Technical leadership : od eksperta do lidera / Mariusz Sieraczkiewicz. - Wyd. 2 poszerzone. - Gliwice : HELION, 2018. - 190, [2] s. : il. ; 24 cm.
(Onepress)
Zawiera: OD AUTORA; Rozdział 1. ROLA LIDERA TECHNICZNEGO: Typowa ścieżka kariery w IT; Definicja lidera technicznego; Model Technical Leadership; Wizja; Stereotyp lidera; Typy przywództwa; Grzechy główne liderów technicznych; Podsumowanie; Rozdział 2. EKSPERT A LIDER: Między ekspertem a liderem; Autorytet wiedzy i postawy; Jak pogodzić prace techniczne i nietechniczne?; Podsumowanie; Rozdział 3. OD WIZJI DO DZIAŁANIA: Strategia Disneya; Definiowanie wizji środowiska z użyciem strategii Disneya; Przykłady; Podsumowanie; Rozdział 4. MOTYWACJA: Teoria X i Y; Co mnie motywuje?; Czynniki motywacyjne; Kryteria; Kwantyfikatory ilościowe; Profil motywacyjny; Jak to wpleść w codzienne życie zespołu?; Analiza motywatorów; Skupienie; Codziennik; Wysoka energia; Czynniki motywacyjne i higieniczne; Co motywuje programistów?; Złam wszelkie zasady; Drive; Elementy angażującego środowiska; Slack; Podsumowanie; Rozdział 5. PRACA Z ZESPOŁEM: Model Cynefin; Oczekiwania i reguły; Fazy rozwoju grupy; Przywództwo sytuacyjne; Dysfunkcje zespołu; Podsumowanie; Rozdział 6. PROCES I INŻYNIERIA: Podział odpowiedzialności; Wizja i cele projektu; Wymagania i decyzje biznesowe; Właściciel procesu; Proces; Retrospekcje; Codzienne spotkania; Oznaczanie problemów; Kryteria jakościowe; Podsumowanie; Rozdział 7. ZARZĄDZANIE WIEDZĄ: Wprowadzanie osoby do zespołu; Spójne zasady; Wymiana doświadczeń w zespołach; Przeglądy kodu; Aktualizacja wiedzy o systemie; Ciągły rozwój; Mantra architektoniczna; Co to jest mantra architektoniczna?; Podsumowanie; Rozdział 8. RELACJA Z BIZNESEM: Antywzorce współpracy; Dobre praktyki; Budowanie sieci wsparcia; Ustalanie zasad współpracy; Indeks zadowolenia; Mapa relacji; Analiza potrzeb; Podsumowanie; Rozdział 9. WZORCE ZMIANY: Zmiana jest nieunikniona; Model zmiany; Bezbolesna zmiana; Podsumowanie; Rozdział 10. INFORMACJA ZWROTNA: Praktyki związane z informacją zwrotną; Dlaczego nie udzielamy informacji zwrotnej i jakie są tego konsekwencje?; Korzyści; Podstawowy błąd; Feedback i feedforward; Wskazówki co do udzielania informacji zwrotnej; Kanapka informacji zwrotnej; Zespołowa informacja zwrotna; Trudna informacja zwrotna; Podsumowanie; Rozdział 11. TRUDNE ROZMOWY: Skąd się biorą emocje?; Co niszczy kontakt?; Elementy klarownego komunikatu; Druga pozycja; Podsumowanie; Rozdział 12. KONFLIKTY I ICH TECHNIKALIA: Pewna historia; Prosty przykład; Struktura; Przykładowe pytania; Algorytm; Gdzie jeszcze?; Podsumowanie; Rozdział 13. LIDER JAKO COACH: Dlaczego ludzie nie lubią, gdy udziela się im rad?; Coaching; Moc pytań; Rodzaje i siła pytań; Intencja; Konkretyzacja; Prowadzenie rozmowy; Model problemu; Trening zadawania pytań; Podsumowanie; Rozdział 14. EFEKTYWNE SPOTKANIA: Podstawy efektywnych spotkań; Dlaczego to nie wystarcza?; Struktury i ich zastosowanie; Gamestorming; Ramy spotkania; Schemat spotkania; Podsumowanie; Rozdział 15. PYTANIA I ODPOWIEDZI.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
1. Symbol; 2. Biblioteka jednominutowego menedżera; 3. Pytania; 4. Jednominutowy menedżer; 5. Łatwiej powiedzieć, niż zrobić; 6. Aktywatory, zachowania i konsekwencje; 7. Praktyczne podstawy jednominutowego zarządzania; 8. Praktyczne podstawy jednominutowego zarządzania- podsumowanie; 9. Zarządzanie najlepszymi pracownikami; 10. Efektowne reprymendy; 11. Teoria w praktyce; 12. Wprowadzenie do systemu pięciu kroków; 13. System pięciu kroków; 14. Precyzowanie obszarów wydajności; 15. Pomiar bieżącej wydajności; 16. Zaangażowanie; 17. Instruowanie; 18. Ocenianie postępów; 19. System pięciu kroków- podsumowanie; 20. Henryk robi pierwszy krok; 21. Końcowe przemyślenia; 22. Waga zobowiązań; 23. Jednominutowe zarządzanie w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Śląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania im. gen. Jerzego Ziętka w Katowicach ; nr 14/2006)
1. Praca człowieka we współczesnej organizacji: Organizacja wirtualna. Pojecie i funkcjonowanie; Strategie rozwoju kariery zawodowej; Wymiary kompetencji zawodowych pracownika współczesnej organizacji; Przywództwo menedżerskie. Kierunki zmian; Skodyfikowana czy spersonalizowana strategia zarządzania wiedzą- miedzy wiedzą jawną a ukryta; Odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstwa; 2. Konkurencyjność współczesnego przedsiębiorstwa: Znaczenie innowacyjności w budowaniu przewagi konkurencyjnej polskich przedsiębiorstw; Model konkurencyjności przedsiębiorstwa; Technologie telekomunikacyjne i informatyczne w przedsiębiorstwach transportowych; Specyfika zarządzania personelem w przedsiębiorstwie globalnym; Metodyka oceny realizacji strategii Narodowych Funduszy Inwestycyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nasza wyprawa do Indii: Podróż; Co powinienem robić?; Dyskusja o przywództwie; 2. Opowieści: Wznieść się wyżej; Osobista misja; Poszukiwanie; Ktoś to musiał zrobić; Bo to było słuszne; 3. Wnioski: Wnioski z podróży; "Po co być liderem?" - odpowiedź
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd. 4 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014. - 317, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Uwarunkowania zachowań organizacyjnych. 2. Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji. 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. 4. Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów. 5. Zespoły w organizacji. 6. Koncepcje efektywnego kierowania. 7. Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi. 8. Komunikowanie się w organizacji. 9. Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany. 10. Kultura organizacyjna. 11. Nowe modele kultury organizacyjnej otwarte na potencjał ludzki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej