Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(421)
Forma i typ
Książki
(421)
Publikacje naukowe
(57)
Publikacje fachowe
(52)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(315)
dostępne
(304)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(310)
Czytelnia
(317)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(8)
Romanowska Maria (1947- )
(8)
Penc Józef (1939-2017)
(7)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Gierszewska Grażyna
(6)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(5)
Mruk Henryk (1948- )
(5)
Obłój Krzysztof (1954- )
(5)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(5)
Sierpińska Maria (1950- )
(5)
Banaszyk Piotr
(4)
Filipiak Beata (1967- )
(4)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(4)
Machała Robert
(4)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(4)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Sawicki Jarosław
(4)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(4)
Bieniok Henryk (1940- )
(3)
Czekaj Jan (1950- )
(3)
Dresler Zbigniew (1943- )
(3)
Duraj Jan
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Grudzewski Wiesław M
(3)
Hejduk Irena K
(3)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(3)
Kobyłko Grzegorz
(3)
Nowak Edward (1951- )
(3)
Perechuda Kazimierz
(3)
Rutkowski Andrzej
(3)
Strużycki Marian
(3)
Szołtysek Katarzyna
(3)
Trocki Michał (1945- )
(3)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(3)
Wędzki Dariusz
(3)
Ładoński Wiesław
(3)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(3)
Berliński Lechosław (1944- )
(2)
Blaik Piotr (1942- )
(2)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(2)
Brigham Eugene F
(2)
Bućko Józef
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Duliniec Aleksandra
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Flasiński Mariusz
(2)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(2)
Gałach Adam
(2)
Gralak Henryk
(2)
Grucza Bartosz
(2)
Houston Joel F
(2)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(2)
Jaki Andrzej (1964- )
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Juruś Jerzy
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(2)
Karaszewski Robert
(2)
Kiełtyka Leszek
(2)
Knecht Zdzisław
(2)
Kokoszczyński Ryszard
(2)
Kostera Monika
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Majewski Jerzy
(2)
Marciniak Jarosław
(2)
Marks Stephen G
(2)
Matejun Marek
(2)
Michalski Grzegorz
(2)
Morawski Mieczysław
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Pasieczny Jacek
(2)
Pawlak Zbigniew
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Pluta Wiesław
(2)
Rusiński Michał
(2)
Sadowski Józef
(2)
Safin Krzysztof
(2)
Samuelson William F
(2)
Saunders Edmund J
(2)
Shim Jae K
(2)
Siegel Joel G
(2)
Sitkiewicz Franciszek
(2)
Suszyński Cezary
(2)
Szabłowski Józef
(2)
Szczepankowski Piotr J
(2)
Szczęsny Wiesław
(2)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(2)
Vollmuth Hilmar J. (1936- )
(2)
Witczak Hubert
(2)
Wojciechowski Tadeusz
(2)
Wąsik Teresa Lidia
(2)
Śliwa Jan
(2)
Abdrabou Lucia
(1)
Adamczewski Piotr
(1)
Albigowski Marek
(1)
Alchusová Zuzana
(1)
Andrews Tim G
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(47)
2000 - 2009
(307)
1990 - 1999
(60)
Okres powstania dzieła
2001-
(23)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(417)
Rosja
(2)
nieznany (d)
(1)
Czechy
(1)
Język
polski
(419)
rosyjski
(2)
Temat
Przedsiębiorstwo
(310)
Zarządzanie
(105)
Zarządzanie strategiczne
(54)
Kadry
(36)
Marketing
(35)
Organizacja
(32)
Finanse przedsiębiorstwa
(25)
Zarządzanie wiedzą
(25)
Zarządzanie jakością
(21)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(21)
Zarządzanie finansami
(19)
Analiza strategiczna
(18)
Planowanie strategiczne
(18)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(18)
Systemy informatyczne zarządzania
(18)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(17)
Logistyka gospodarcza
(17)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(16)
Otoczenie firmy
(16)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(16)
Innowacje
(14)
Usługi
(14)
Controlling
(13)
Decyzje
(13)
Finanse
(13)
Kapitał
(13)
Konkurencja
(13)
Turystyka
(13)
Zarządzanie ryzykiem
(13)
Badania marketingowe
(12)
Rynek finansowy
(11)
Wartość ekonomiczna
(11)
Zarządzanie projektami
(11)
Inwestycje
(10)
Jakość
(10)
Marketing strategiczny
(10)
Organizacja ucząca się
(10)
Kultura organizacyjna
(9)
Teoria organizacji
(9)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(9)
Konkurencyjność
(8)
Motywacja pracy
(8)
Przedsiębiorczość
(8)
Informatyka
(7)
Internet
(7)
Leasing
(7)
Rachunkowość
(7)
Ryzyko
(7)
Segmentacja rynku
(7)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(7)
Środki obrotowe
(7)
Analiza SWOT
(6)
Banki
(6)
Bilans księgowy
(6)
Informacja dla zarządzania
(6)
Informacja gospodarcza
(6)
Komunikacja marketingowa
(6)
Logistyka
(6)
Menedżerowie
(6)
Przedsiębiorczość (postawa)
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(6)
Przedsiębiorstwo handlowe
(6)
Przedsiębiorstwo usługowe
(6)
Public relations
(6)
Płynność finansowa
(6)
Sprawozdawczość finansowa
(6)
Usługi turystyczne
(6)
Analiza finansowa
(5)
Badania rynku
(5)
Decyzje finansowe
(5)
Fuzja przedsiębiorstw
(5)
Gospodarka oparta na wiedzy
(5)
Praca
(5)
Produkt turystyczny
(5)
Projektowanie
(5)
Promocja handlowa
(5)
Strategia marketingowa
(5)
Systemy informacyjne
(5)
Systemy informatyczne
(5)
Wycena przedsiębiorstwa
(5)
Zarządzanie kryzysowe
(5)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(5)
Zatrudnienie
(5)
Franchising
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Koszty
(4)
Kreowanie wizerunku
(4)
Normy ISO 9000
(4)
Obsługa klienta
(4)
Produkcja
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(4)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(4)
Rachunkowość zarządcza
(4)
Ryzyko finansowe
(4)
Ryzyko gospodarcze
(4)
Strategia organizacyjna
(4)
Technologia
(4)
Łańcuch dostaw
(4)
Analiza funkcjonalna
(3)
Temat: czas
2001-
(9)
1989-2000
(3)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Rosja
(1)
Gatunek
Podręcznik
(191)
Praca zbiorowa
(5)
Case study (studium przypadku)
(3)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(168)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(129)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Transport i logistyka
(5)
Podróże i turystyka
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
421 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Wprowadzenie. R.2 Rynek usług bankowych dla przedsiębiorców: Podstawowe dane o rynku usług bankowych dla przedsiębiorców; Kluczowe czynniki marketingowe w bankowej obsłudze przedsiębiorstw; Fundamentalne trendy. R.3 Zarządzanie finansami przedsiębiorstw: Uwagi wstępne; Podstawy zarządzania finansami przedsiębiorstw; Decyzje inwestycyjne; Decyzje w sprawie finansowania. R.4 Bankowa obsługa przedsiębiorstw ukierunkowana na przyszłość: Kredyty bankowe dla przedsiębiorstw; Proces podejmowania decyzji kredytowych; Wycena wartości przedsiębiorstwa; Alternatywne instrumenty finansowania. Finansowanie specjalne i doradztwo na rzecz firm; Operacje pośredniczące. R.5 Marketing w usługach bankowych dla przedsiębiorstw Zadania i rola marketingu w zakresie bankowości korporacyjnej; Marketingowe metody zarządzania obszarami strategicznymi w zakresie bankowości korporacyjnej. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp, 1. Podstawowe pojęcia, 2. Podsumowanie wykonawcze w biznesplanie, 3. Cele i opis przedsięwzięcia, 4. Opis produktu, 5. Analiza rynku, 6. Marketing, 7. Zarządzanie, 8. Analiza szans i zagrożeń, 9. Analiza finansowa, 10. Plan wykonawczy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Zmieniająca się istota biznesu międzynarodowego. Podstawowe pojęcia, 2.Teorie biznesu międzynarodowego, 3.Niepewność w międzynarodowym otoczeniu przedsiębiorstw, 4.Międzynarodowe regulacje handlu światowego, 5.Przem,iany w korporacjach transnarodowych, 6.Międzyanrodwe sieci przedsiębiorstw handlowych, 7.Przedsiębiorstwa wirtualne, 8.Małe i średnie przedsiębiorstwa, 9.Podmioty z udziałem kapitału zagranicznego, 10.Zarządzanie międzynarodowe, 11. B+R. Produkcja międzynarodowa (rozwój technologii i produkcja międzynarodowa), 12.Marketing na rynkach zagranicznych, 13.Logistyka międzynarodowa, 14.Finansowanie w biznesie międzynarodowym, 15.Ryzyko kursowe w działalności gospodarczej i metody jego minimalizowania - zarządzanie przepływami środków walutowych w firmie międzynarodowej, 16.Euro jako katalizator rozwoju, 17.Międzyanrodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Na co komu potrzebny biznes plan, czyli kto to jest przedsiębiorca i czego może oczekiwać. 2. Definicja i funkcja biznes planu oraz podstawowe pojęcia związane z jego konstruowaniem. 3. Analiza otoczenia na potrzeby biznes planu. 4. Analiza ryzyka na potrzeby biznes planu. Konstruowanie scenariuszy wydarzeń. 5. Określanie wartości firmy i poszczególnych jej składników na podstawie biznes planu. 6. Biznes plan jako instrument decyzji menedżerskich. 7. Horeca Machines sp. z o.o - pełna analiza przypadku planowania biznesowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Struktura biznesplanu, 2. Analiza rynku, sektora i przedsiębiorstwa, 3. Analiza i badanie rynku, 4. Plan marketingowy, 5. Zasoby ludzkie w biznesplanie, 6. Analiza ekonomiczno-finansowa, 7. Ocena biznesplanu przez banki, 8. Uwarunkowania współfinansowania projektu inwestycyjnego gminy ze środków Unii Europejskiej w latach 2007-2013, 9. Ocena zdolności kredytowej gminy przez bank
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Podstawowe pojęcia; R.2 Podsumowanie wykonawcze w biznesplanie; R.3 Cele i opis przedsięwzięcia; R.4 Opis produktu; R.5 Analiza rynku; R.6 Marketing; R.7 Zarządzanie; R.8 Harmonogram realizacji przedsięwzięcia; R.9 Analiza szans i zagrożeń; R.10 Analiza finansowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Istota zarządzania operacyjnego; R.2 Międzynarodowa i krajowa konkurencyjność; R.3 Strategie operacyjne i zasady ich budowy; R.4 Zarządzanie projektami; R.5 Zarządzanie przez jakość; R.6 Projektowanie produktu; R.7 Projektowanie procesu; R.8 Projektowanie lokalizacji; R.9 Zarządzanie zaawansowanymi technologiami; R.10 Zarządzanie łańcuchem dostaw; R.11 Prognozowanie; R.12 Planowanie zdolności produkcyjnej; R.13 Systemy planowania produkcji; R.14 Zarządzanie zapasami; R.15 Planowanie zaopatrzenia materiałowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. System budżetowania w przedsiębiorstwie. 2. Budżetowanie a funkcje zarządzania w przedsiębiorstwie. 3. Procedura i metody budżetowania w przedsiębiorstwie. 4. Budżetowanie przychodów i wpływów. 5. Budżetowanie kosztów i wydatków. 6. Proces budżetowania w mikro i małych przedsiębiorstwach. 7. Wpływ budżetowania na proces zarządzania finansami w przedsiębiorstwie. 8. Budżetowanie w przedsiębiorstwie - ujęcie praktyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie kosztami przedsiębiorstwa. 2. Istota i cele budżetowania. 3. Budżet głównych i jego struktura. 4. Metody i zasady budżetowania. 5. Ośrodki odpowiedzialności za koszty. 6. Kosztorysowanie. 7. Budżety cząstkowe. 8. Kontrola budżetowa. 9. Organizacyjne aspekty budżetowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Metodyczne problemy zarządzania przedsiębiorstwem z perspektywy finansowej: 1. Finansowe narzędzia w procesie zarządzania, 2. System informacji wykorzystywany w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Cz.II Controlling w zarządzaniu przedsiębiorstwem: 1. Istota i funkcje controllingu w przedsiębiorstwie, 2. Narzędzia controllingu strategicznego, 3. Narzędzia controllingu operacyjnego, Cz.III Analiza ekonomiczna w procesie zarządzania: 1. Ocena przedsiębiorstwa przez pryzmat sprawozdawczości, 2. Klasyczna analiza wskaźnikowa, 3. Rozszerozna analiza wskaźnikowa, 4. Analiza efektywności ekonomicznej przedsiębiorstwa na poziomie strategicznym i operacyjnym, Cz.IV Monitoring finansowy przedsiębiorstwa: 1. Kryzys finansowy przedsiębiorstwa, 2. Monitoring zagrozenia finansowego przedsiębiorstwa, 3. Monitoring płynności finansowej przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Controlling : instrumenty od A do Z / Hilmar J. Vollmuth ; przekł. Lucjan Sasenko. - Wyd. 2. - Warszawa : PLACET, 1997. - 313, [4] s. : wykr., tab. ; 24 cm.
Analiza metodą ABC; Analiza wielkości zamówień; Optymalizacja wielkości zamówień; Analiza break-even; Rachunek kosztów bezpośrednich; Analiza "wąskich gardeł"; metody rachunku inwestycyjnego; Krótkookresowy rachunek wyników; Optymalizacja wielkości partii; Prowizja od zysku (prowizja od marży pokrycia); Koła jakości, Analiza rabatów; Analiza obszarów sprzedaży; Analiza wartości; Analiza XYZ; Analizy i narzędzia strategiczne; Produkować czy kupować? Krzywa doświadczeń; Analiza konkurencji; Logistyka; Analizy portfelowe; Analiza możliwości; Krzywa cyklu życia produktu; Analiza mocnych i słabych stron; Luka strategiczna; Technika scenariuszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Controlling : planowanie, kontrola, kierowanie / Hilmar J. Vollmuth ; tłum. Piotr Kadysz, Bogusław Markowski. - Wyd. 2 rozsz. i popr. - Warszawa : PLACET, 1998. - 200, [5] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Controlling jako instrument zarządzania; Składniki systemu controllingu; Warunki wstępne dla funkcjonowania controllingu; Stopniowy rozwój krótkookresowego rachunku wyników; Jak możemy oceniać wyniki; Wprowadzenie nowoczesnego systemu zarządzania; Budowa systemu wskaźników liczbowych; Techniki prezentacji; Programy komputerowe do rachunku kosztów i wyników oraz controllingu; Wdrażanie controllingu; Dalszy rozwój controllingu; Postęp w controllingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Działalność marketingowa przedsiębiorstwa, 2. Controlling działalności marketingowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 3. Baza informacyjna controllingu działalności marketnigowej, 4. Instrumenty controlingu działalności marketingowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota i rodzaje controllingu w przedsiębiorstwie, 2. Controlling działalności badawczo-rozwojowej, 3. Controlling projektów, 4. Controlling logistyki, 5. Controlling produkcji, 6. Controlling kosztów produkcji, 7. Controlling personalny, 8. Controlling marketingu i sprzedaży, 9. Eko-controlling przedsiębiorstwa, 10. Controlling finansowy, 11. Controlling inwestycji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Controlling przedsiębiorstw handlowych / Grzegorz Lew. - Warszawa : Difin, 2004. - 279, [1] s. : tab. ; 23 cm.
1. Miejsce controllingu w przedsiębiorstwach handlowych, 2. Rachunek odpowiedzialności jako forma controllingu w przedsiębiorstwach handlowych, 3. Tworzenie ośrodków odpowiedzialności w przedsiębiorstwach handlowych, 4. Budżetowanie w ośrodkach odpowiedzialności przedsiębiorstw handlowych, 5. Rachunek rezultatów działalności ośrodków odpowiedzialności przedsiębiorstw handlowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. System controllingu w przedsiębiorstwie; 2. Controlling produkcji; 3. Controlling logistyki; 4. Controlling działalności marketingowej; 5. Controlling projektów; 6. Controlling jakości; 7. Controlling personalny; 8. Controlling kosztów; 9. Controlling podatkowy; 10. Controlling inwestycyjny; 11. Controlling finansowy; 12. Controlling w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Pojęcie controllingu i jego miejsce w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 2. Doskonalenie planowania jako podstawowe zadanie przedsiębiorstwa, 3. Controlling dynamiczny jako narzędzie poznawcze w systemie organizacyjnego uczenia się, 4. Controlling w małej firmie, 5. Controlling i kontrola strategiczna w monitoringu ryzyka inwestycji rzeczowych, 6. Controlling rezerw w przedsiębiorstwie, 7. Controlling zarządzania należnościami, 8. Controlling relacji płynności finansowej i ceny akcji, 9. Controlling kapitału obrotowego netto przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing Nowego Wieku)
Część I: Czym jest CRM? 1. CRM system czy strategia? 2. Proces CRM. 3. Koncepcja CRM a system informatyczny klasy CRM. Część II: Wdrożenie. 4. Przed rozpoczęciem projektu. 5. CRM a kultura organizacyjna. 6. Organizacja projektu CRM. 7. Określenia przyczyn i celów projektu. 8. Analiza stanu bieżącego (samoocena). 9. Budowa strategii CRM. 10. Wybór systemu CRM. 11. konfiguracja systemu. 12. Instrukcje stanowiskowe. 13. Uruchomienie systemu. 14. Przyszłość systemów CRM. Część II: Załączniki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Academia Oeconomica)
1. Wskaźniki finansowe jako narzędzie wspomagania decyzji, 2. Strefy tworzące zysk, 3. Związek płynności i rentowności, 4. Wykorzystanie progu rentowności, 5. Zarządzanie gotówką, 6. Sterowanie kapitałem obrotowym, 7. Zarządzanie kredytem kupieckim, 8. Mechanizmy dźwigni w ocenie ryzyka, 9. Projekcja potrzeb kapitałowych, 10. Inwestycje rzeczowe, 11. Wartość przedsiębiorstwa, 12. Inwestycje finansowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Wiedza w przedsiębiorstwie sieciowym: 1. Ontologiczno-epistemologiczne podstawy diagnozowania i projektowania przedsiębiorstw sieciowych, 2. Drgająca gospodarka, 3. Dyfuzja wiedzy w przedsiębiorstwach sieciowych, 4. Dryfowanie przedsiębiorstw ku gospodarce sieciowej, 5. Kreowanie wartości w układach sieciowych, 6. Marketing sieciowy, 7. Pracownicy i agenci wiedzy, 8. Zarządzanie wiedzą w organizacjach non-profit. Cz.II Metody wizualizacji, kompozycji i dyfuzji wiedzy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej