Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(167)
Forma i typ
Książki
(165)
Czasopisma
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(143)
dostępne
(96)
nieokreślona
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(97)
Czytelnia
(146)
Autor
Rudolf Stanisław
(4)
Borkowski Stanisław
(3)
Duraj Jan
(3)
Rutkowski Andrzej
(3)
Fryca Joanna
(2)
Helin Andre
(2)
Janasz Władysław
(2)
Jeziorski Leopold
(2)
Juchniewicz Małgorzata
(2)
Juja Tadeusz
(2)
Kocot Maria
(2)
Kostera Monika
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Miszewski Maciej
(2)
Nogalski Bogdan
(2)
Nowacki Robert
(2)
Stefańska-Matuszyn Maria
(2)
Szelągowska Anna
(2)
Sztuczyńska Hanna
(2)
Ulewicz Robert
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Antonyuk Nataliya
(1)
Antoszkiewicz Jan D
(1)
Bajorek-Ziaja Hanna
(1)
Balcerek Ewa
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Baś-Mazur Małgorzata
(1)
Bednarska Hanna
(1)
Bennett Dominic
(1)
Berdowski Janusz B
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Bieda Małgorzata
(1)
Biernat Andrzej
(1)
Borowska Joanna
(1)
Brockbank Wayne
(1)
Broda Jerzy
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Butowski Leszek
(1)
Bućko Józef
(1)
Błaszczyk Barbara
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chomczyński Piotr
(1)
Chwastowski Maciej
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Cibulka Lubor
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Ciuk Wojciech
(1)
Czajkowska Agnieszka
(1)
Czakwari Remigiusz
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dojwa Katarzyna
(1)
Doktór Kazimierz
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Doyle David P
(1)
Drabikowska Katarzyna
(1)
Dudziak Arkadiusz
(1)
Duraj Tomasz
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dziwota Janusz
(1)
Dębski Wiesław
(1)
Ellis John
(1)
Famulska Teresa
(1)
Filipowicz Janina
(1)
Flejszar Radosław
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fołomjew A.N
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Gabrysz Romuald
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Garstka Małgorzata
(1)
Godlewska Marzena
(1)
Godziszewski Bohdan
(1)
Golawska-Witkowska Gabriela
(1)
Goryńska Anna
(1)
Gołębiowski Marian
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grudzewski Wiesław Maria
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Gudkova Svetlana
(1)
Hejduk Irena Krystyna
(1)
Howaniec Honorata
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jagoda Henryk
(1)
Jakubczyc Jerzy
(1)
Jantoń-Drozdowska Elżbieta
(1)
Jarmołowicz Wacław
(1)
Juda Jacek
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kamińska Teresa
(1)
Karpuś Piotr
(1)
Kay Frances
(1)
Kiełtyka Leszek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(136)
1990 - 1999
(12)
Kraj wydania
Polska
(166)
Kiribati
(1)
Język
polski
(167)
Temat
Przedsiębiorstwo
(114)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(27)
Zarządzanie
(25)
Kadry
(14)
Innowacje
(13)
Finanse
(12)
Konkurencja
(12)
Marketing
(12)
Globalizacja
(10)
Unia Europejska
(10)
Zarządzanie jakością
(10)
Leasing
(8)
Organizacja
(8)
Polska
(8)
Public relations
(8)
Rynek kapitałowy
(8)
Rynek pracy
(8)
Zarządzanie strategiczne
(8)
Zarządzanie wiedzą
(8)
Banki
(7)
Internet
(7)
Wartość ekonomiczna
(7)
Inwestycje
(6)
Kapitał
(6)
Marketing partnerski
(6)
Menedżerowie
(6)
Podatek
(6)
Rachunkowość
(6)
Systemy informatyczne zarządzania
(6)
Factoring
(5)
Franchising
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
Marketing strategiczny
(5)
Organizacja ucząca się
(5)
Reklama
(5)
Rynek
(5)
Ryzyko
(5)
Gospodarka
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(4)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Komunikowanie marketingowe
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Logistyka gospodarcza
(4)
Ochrona środowiska
(4)
Otoczenie firmy
(4)
Outsourcing
(4)
Polityka regionalna UE
(4)
Prawo gospodarcze
(4)
Zarządzanie kryzysowe
(4)
Benchmarking
(3)
Ekonomia
(3)
Euro (pieniądz)
(3)
Fundusze strukturalne UE
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Koszty
(3)
Kredyt
(3)
Normy ISO 9000
(3)
Obsługa klienta
(3)
Oceny pracowników
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Rolnictwo
(3)
Ryzyko finansowe
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Turystyka
(3)
Venture capital
(3)
Środki trwałe
(3)
Banki internetowe
(2)
Bezrobocie
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Budżet
(2)
Controlling
(2)
Decyzje
(2)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(2)
Finanse publiczne
(2)
Fundusze celowe
(2)
Fuzja przedsiębiorstw
(2)
Gospodarka materiałowa
(2)
Gospodarka żywnościowa
(2)
Gwarancja jakości
(2)
Informacja
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Integracja europejska
(2)
Jakość produktu
(2)
Kobieta
(2)
Konflikt
(2)
Kontrola finansowa
(2)
Kontrola skarbowa i podatkowa
(2)
Krajowy Rejestr Sądowy
(2)
Logistyka
(2)
Logistyka gospodarcza międzynarodowa
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marka*
(2)
Marketing polityczny
(2)
Motywacja pracy
(2)
Temat: czas
1989-
(3)
Temat: miejsce
Chiny
(2)
Rosja
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
167 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Rola przedsiębiorstw w rozwoju regionalnym. 2. Metody doskonalenia przedsiębiorstw w gospodarce regionalnej. 3. Konkurencyjność regionalna w globalnej gospodarce wiedzy. 4. Integracja, koordynacja i sprawność w regionalnych systemach zarządzania. 5. Przedsiębiorstwo jako czynnik wzrostu i konkurencyjności regionu. 6. Informacyjne przedsiębiorstwo w regionie. 7. Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw a przyszłość regionu. 8. Determinanty rynku pracy w kształtowaniu polityki personalnej przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Teoretyczne aspekty konkurencyjności przedsiębiorstw. Prawno-finansowe uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw. Zarządzanie wiedzą i zasobami ludzkimi. Rola jakości w budowie konkurencyjności przedsiębiorstw. Logistyczna obsługa klienta w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw. Innowacje jako element konkurencyjności przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rola jakości w budowie konkurencyjności przedsiębiorstw. Logistyczna obsługa klienta w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw. Innowacje jako element konkurencyjności przedsiębiorstw. Konkurencyjność przedsiębiorstw gospodarki żywnościowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie, 3. Ryzyko w procesie finansowania i ubezpieczenia działalności gospodarczej, 3.1. Specyfika inwestowania i finansowania rozwoju w grupach kapitałowych, 3.2. Ryzyko w ubezpieczeniach gospodarczych, 3.3. Analiza rynku dźwigni finansowej, 3.4. Ryzyko w transakcji leasingu, 3.5. Zestaw rejestrowy jako instrument zmniejszenia ryzyka niespłacenia kredytu, 3.6. Swapy jako instrumenty ograniczające ryzyko działalności gospodarczej przedsiębiorstw, 3.7. Ryzyko działalności franchisingowej, 4. Różne aspekty ryzyka w działalności gospodarczej, 4.1. Rynek gazu ziemnego w Polsce.Stan i perspektywy rozwoju a ryzyko w systemie zaopatrzenia, 4.2. Analiza i ocena ryzyka w zakresie bezpieczeństwa danych w systemach informatycznych przedsiębiorstw, 4.3. Czynniki ryzyka w działalności eksportowej przedsiębiorstwa, 4.4. Rozwój kapitału intelektualnego a ryzyko wykorzystania kapitału społecznego organizacji, 4.5. Problemy pomocy publicznej w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstw, 4.6. Ryzyko związane z projektowaniem i wdrażaniem hurtowni danych, 4.7. Ryzyko funkcjoonowania transgranicznych systemów logistycznych w Europie Wschodniej, 4.8. Ryzyko i uwarunkowania działalności innowacyjnej w przedsiębiorstwach, 4.10. Możliwości zastosowania geograficznych systemów informatycznych do analizy ryzyka w przedsiębiorstwie, 4.11. Technologia informacyjna jako czynnik zmniejszania ryzyka działalności przedsiębiorstw partnerskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co to jest strategia i zarządzanie strategiczne, 2. Przewaga konkurencyjna, 3. Wpływ otoczenia na konkurowanie przedsiębiorstw, 4. Przedsiębiorstwo uczące się, 5. Zasoby jako źródło przewagi konkurencyjnej, 6. Tworzenie wartości dodanej, 7. Strategie biznesów, 8. Strategie konkurencji, 9. Kontekst wewnętrzny tworzenia i utrzymywania przewagi konkurencyjnej - kultura organizacyjna
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Współczesny kontekst zarządzania: Globalizacja- perspektywy teoretyczne; Wprowadzenie do globalnej polityki ekonomicznej; Korporacje ponadnarodowe a globalizacja; Teoretyczne uzasadnienia KOS; Kontekst postkolonialny zarządzania; Globalizacja i środowisko naturalne; 2. Zarządzanie międzykulturowe: Różnice kulturowe a zarządzanie; Kulturowe uwarunkowania zarządzania; Podstawowe założenia kulturowe; Wymiary i poziomy analizy kultury; Różnice kulturowe w procesie zarządzania; Kultura narodowa i zarządzania; Różnice kulturowe: doświadczenia na poziomie jednostek; 3. Jakość we współczesnych organizacjach: Jakość w zarządzaniu; Jakość w usługach; Jakość w usługach a pracownicy organizacji usługowych; Określenie jakości usług; Etyka i polityka w zarządzaniu jakością; 4. Twórczość w zarządzaniu: Jak znaleźć przepływ?; Organizacja opowiadania i opowiadająca; Mity i archetypy w świeci organizacji; Zarządzanie sztuką, sztuka zarządzania; Rynek doznań; Ironia i humor; Przedsiębiorczość i duch innowacyjności; 5. Zarządzanie a kultura: Kultura organizacji; Tożsamość a organizacja; Człowiek zarządzany; Przestrzeń organizacji; Duchowość a zarządzanie; Kultura zarządzania; Zarządzanie różnorodnością
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wspomaganie procesu tworzenia i rozwoju sieci wiedzy na przykładzie wspólnoty działań; 2. Kultura organizacyjna a public relations w przedsiębiorstwie XXI wieku; 3. Wprowadzanie zmian w organizacji; 4. Konfliktu w łańcuchach logistycznych; 5. Budowanie i utrzymywanie relacji między przedsiębiorstwami w partnerstwie strategicznym; 6. Zarządzanie społeczną odpowiedzialnością przedsiębiorstwa; 7. System rachunkowości w zarządzaniu przedsiębiorstwem w świetle paradygmatu informacyjno-ekonomicznego; 8. Prezentacja form działalności fundacji w sprawozdaniu finansowym; 9. Zarządzanie finansami gminy a kontrowersje w podatku od towarów i usług; 10. Identyfikacja kluczowych wartości jako istotny element konkurowania firm rodzinnych; 11. Motywacja pracowników a realizacja strategii firm działających na rynku usług komplementarnych dla budownictwa- zastosowanie modelu diamentu; 12. Efekty dotychczasowej restrukturyzacji a wrażliwość przedsiębiorstw polskiego przemysłu obronnego na skutki kryzysu gospodarczego; 13. Instrumenty zarządzania wiedza; 14. Globalizacja a współczesny kryzys gospodarczy; 15. Wzorce zmian organizacyjnych w przemyśle europejskim; 16. Zarządzanie tradycyjną marką w XXI wieku na przykładzie rodziny Rothschildow; 17. Japońskie metody zarządzania kosztami produktu; 18. Nowe instrumenty płatnicze jako kluczowy element zarządzania płatnościami w ramach jednolitego obszaru płatności w euro; 19. Charakterystyka koncepcji zarządzania wiedzą i ocena jej przydatności na tle innych narzędzi zarządzania; 20. Zarządzanie kapitałem intelektualnym we współczesnym przedsiębiorstwie; 21. Strategia finansowa w strategia finansowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem; 22. Rachunek kosztów jakości w zarządzaniu przedsiębiorstwem; 23. Skutki wzrostu gospodarczej; 24. Kreatywne myślenie w zarządzaniu- refleksje praktyka; 25. Zarządzanie wartością w cyklu życia klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
1. Wprowadzenie: "Klient nasz pan"; 2. Maksymalizacja zyskowości; 3. Wskaźniki wyboru klienta; 4. Zarządzanie zyskowością klientów; 5. Maksymalizacja zyskowości klientów; 6. Jednoczesne zarządzanie lojalnością i zyskownościa; 7. Optymalna alokacja zasobów pomiędzy strategie marketingowe i strategie komunikacji; 8. Kierowanie właściwych produktów do właściwych klientów we właściwym czasie; 9. Zapobieganie odpływowi klientów; 10. Zarządzanie klientami wielokanałowymi; 11. Powiązanie inwestycji w budowę marki z zyskownością klientów; 12. Pozyskiwanie klientów przynoszących zyski; 13. Zarządzanie referencjami klientów; 14. Trudności organizacyjne i wdrożeniowe; 15. Przyszłość dyscypliny zarządzania klientami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podejścia do pomiaru wartości klienta: Istota i pomiar wartości klienta; Zastosowanie rachunku kosztów działań do oceny rentowności klientów; Metody ilościowe w badaniach klientów firmy; Wartość a rentowność klienta; Determinanty wartości klienta. Wybrane aspekty; Wartość portfela klientów w zintegrowanym planowaniu marketingowym; Pomiar rentowności w działania marketingowe przedsiębiorstwa; 2. Zarządzanie wiedzą o kliencie: Znaczenie informacji o kliencie; Modele zarządzania wiedzą o kliencie; Badanie wiarygodności klientów detalicznych; Satysfakcja i lojalność klienta- ujęcie modelowe i wyniki badań; Rola systemów informacyjnych marketingu w rozwoju usług; 3. Tworzenie wartości dla klienta: Wartość dla klienta a pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa; Strategie innowacji w budowie kapitału klienta; Budowa wartości klienta w zarządzaniu jakością; Tworzenie wartości dla konsumentów na rynku dóbr luksusowych; Czas wolny jako źródło wartości dla klienta; Kreowanie wartości dla klienta w łańcuchu dostaw; Wartość dla klienta- nowy wymiar konkurencji w handlu detalicznym; 4. Społecznie odpowiedzialny marketing jako wartość dla klienta: Reputacja a zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw; Społeczna odpowiedzialność biznesu a wartość dla klienta; Raporty społecznej odpowiedzialności w budowie relacji z klientem; Reputacja jako źródło przewagi konkurencyjnej; 5. Budowa wartości klienta w marketingu relacji: Podwyższenie atrakcyjności klienta jako narzędzie optymalizacji portfela klientów; Budowa wartości klienta z wykorzystaniem Internetu; Wartość dodana w marketingu relacji; Zarządzanie relacjami z dostawcami jako wartością dla klienta; Marka jako źródło wartości dla klienta; Władza i umiejętności klienta źródłem jego wartości; Kategoria zaufania konsumenckiego w ekonomii; Wzrost i znaczenie wiarygodności i zaufania w gospodarowaniu; Zarządzanie doświadczeniem klienta; Społeczności internetowe w budowie wartości klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. menedżerowie i ich zadania w nowoczesnej organizacji, 2. Zachowania i uczestnictwo ludzi w organizacji, 3. Przywództwo wyzwaniem dla współczesnego kierownika, 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji, 5. Determinanty zarządzania zasobami ludzkimi w procesie transformacji, 6. Planowanie zatrudnienia i pozyskiwanie pracowników sprzyjających powodzeniu organizacji, 7. Kierowanie zespołami pracowniczymi, 8. Ocenianie i rozwój pracowników, 9. Wynagradzanie pracowników, 10. Proces komunikowania się w przedsiębiorstwie, 11. rozwiązywanie konfliktów w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jadwiga Bakonyi: Wykorzystanie technologii informacyjnych w podnoszeniu jakości kształcenia w szkołach wyższych; 3. Edyta Ciszowska: Cena jako element marketingu mix na rynku telefonii komórkowej; 4. Marek Jabłoński, Adam Jabłoński: Finansowe i marketingowe nośniki wartości przedsiębiorstwa; 5. Elżbieta Targosz, Łukasz Karliński: Benchmarking jako narzędzie doskonalenia procesu zarządzania w organizacji; 6. Paweł Nowak: Wpływ nadzwyczajnych gwarancji na funkcjonowanie firmy; 7. Piotr Piorunkiewicz: Wybrane zagadnienia integracji łańcuchów dostaw; 10. Marek Jabłoński, Adam Jabłoński: Karta wyników oparta na założeniach Zrównoważonego Rozwoju w budowie wartości firmy; 17. Stanisław Borkowski, Magdalena Mazur: Identyfikacja obszarów huty szkła wymagających doskonalenia; 18. Katarzyna Znańska-Kozłowska: Komunikacja pracowników w okresie zmian organizacyjnych; 20. Anna Sośnicka: Zarządzanie talentami- wyzwanie współczesnych organizacji; 21. Leopold Jeziorski, Jacek Selejdak, Marta Jagusiak: Działania korygujące jako instrument doskonalenia produkcji szyb samochodowych; 23. Lech Regulski: Zarządzanie projektami- wyzwanie nowych czasów; 26. Małgorzata Koszembar-Wiklik: Pracownik w Viralu- komunikacja wewnętrzna w organizacji; 28. Magdalena Półtorak: Job-Sharing- abstrakcja czy alternatywa? Próba oceny elastycznej formy pracy jako narzędzia polityki WLB; 29. Stanisław Borkowski: Doskonalenie metody Servqual; 30. Marta Jagusiak, Krzysztof Knop, Piotr Czaja: Doskonalenie jakości kamizelki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 2/2011)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
1. Wybrane zewnętrzne źródła finansowania rozwoju małych I średnich przedsiębiorstw w Polsce; 2. Finansowanie organizacji non-profit w Republice Czeskiej; 3. Istota i przyczyny powstawania grup kapitałowych; 4. Jakość partnerstwa a powodzenie outsourcingu; 5. Jakość usług administracji publicznej; 6. Wykorzystanie metody FMEA w ocenie jakości usług hotelarskich; 7. Public relations Policji. Wybrane zagadnienia praktyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2582)
1. Wstępne rozważania o pojęciu przedsiębiorstwa, 2. Składniki przedsiębiorstwa, 3. Koncepcje teoretyczne objaśniające istotę przedsiębiorstwa, 4. Regulacje prawne zbywania przedsiębiorstw obowiązujące na ziemiach polskich przed uchwaleniem Kodeksu Handlowego i Kodeksu Zobowiązań, 5. Przedwojenne unormowanie dziedziny zbywania przedsiębiorstw, 6. Zbycie przedsiębiorstwa, 7. Ratio legis przepisów o zbywaniu przedsiębiorstw, 8. Skutki prawne zbycia przedsiębiorstwa, 9. Szczególne postacie zbycia przedsiębiorstwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rola państwa w życiu gospodarczym wg merkantylistów oraz angielskiej i francuskiej ekonomii klasycznej; Zarządzanie czynnikiem ludzkim jako źródło konkurencyjnego sukcesu na przykładzie wybranych państw wysoko rozwiniętych; Przebieg kryzysów finansowych lat 90 - próba analizy ich przyczyn, charakteru i znaczenia dla świata; Podstawowe założenia reformy polityki regionalnej Unii Europejskiej po roku 1999; Ocena sytuacji gospodarczej i politycznej w krajach Europy Środkowej i Wschodniej aspirujących do członkostwa w Unii Europejskiej pod kątem kryteriów kopenhaskich; III etap Unii Gospodarczej i Walutowej- wprowadzenie wspólnej waluty Rola sektora rolnego we współczesnej gospodarce na przykładzie Hiszpanii; Program pomocy Unii Europejskiej Phare - Struder w promocji Górnego Śląska; Ewolucja form kooperacji przemysłowej Wschód-Zachód (lat 1970-97); Motywy internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw przemysłu hutniczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zeszyt Nr 2 rok 2001. - Poznań : Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, 2001. - 280 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu Wydziału Zamiejscowego w Chorzowie / Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu Wydział Zamiejscowy w Chorzowie ; Zeszyt Nr 2 rok 2001)
Część I: Zagadnienia ogólne. Podstawowe cechy i zadania rynku kapitałowego; Wymiana towarowo-pieniężna i rynek jako siła napędowa rozwoju gospodarczego; Ochrona środowiska - polityka społeczna i transformacja; Franchising przykładem dystrybucji wyłącznej; Komunikatywność informacji bankowej; O sztuce racjonalnego działania, czyli zaproszenie do prakseologii. Część II: Bankowość. Charakterystyka oraz uwarunkowania rozwoju bankowości inwestycyjnej w Polsce; Zmodyfikowana duracja Macaulaya jako metoda kwantyfikacji ryzyka stopy procentowej; Metody oceny ryzyka kredytowego w wybranych polskich bankach na tle ich portfela kredytowego w latach 1997-2000; Ekonomiczne i pozaekonomiczne uwarunkowania funkcjonowania międzybankowego rynku pieniężnego w Polsce. Część III: Finanse przedsiębiorstw - zarządzanie. Fuzje i przejęcia sposobem generowania zysku na przykładzie światowego przemysłu kolejowego i samochodowego; Ochrona informacji w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Rynkowa wycena należności handlowych przedsiębiorstwa; Sektor średnich i małych firm - możliwości zabezpieczenia ryzyka finansowego; Informatyka jako narzędzie wspomagające proces zarządzania przedsiębiorstwem; Istota i cel planowania przepływów pieniężnych. Część IV: Integracja europejska. Społeczeństwo informacyjne: przyspieszenie inegracji europejskiej; Polskie zmiany na drodze do Unii; Wykształcenie a bezobocie młodzieży w Polsce i Unii Europejskiej; Szanse i zagrożenia aktywnego wejścia na rynek pracy absolwentów szkół wyższych; Rola euro w integracji walutowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Raporty CASE ; Nr 70/2007)
Cz.I Polityka prywatyzacji w Polsce a jej skutki strukturalne i efektywnościowe: 1. Prywatyzacja w Polsce w perspektywie porówanwczej Cle i założenia polskiej prywatyzacji na tle innych krajów transformacji, 2. Prywatyzacja w Polsce w perspektywie porównawczej. Wyniki ilościowe i jakościowe, 3. Postęp prywatyzacji w Polsce w latach 1991-2006 a sektor niesprywatyzowany, 4. Kondycja finansowa przedsiębiorstwa sektora publicznego w Poslce w perspektywie całej gospodarki w latach 1999-2004. Cz.II Charakterystyka sposbów zachowań i kondycji ekonomicznej przedsiębiorstw z różnych sektorów własności (wyniki badań empirycznych): 5. Kierunki restrukturyzacji przedsiębiorstw sektora publicznego a próby prywatyzacji, 6. Kondycja ekonomiczna przedsiębiorstw sektora publicznego objętych badaniami empirycznymi, 7. W poszukiwaniu przyczyn słabej efektywności działania przedsiębiorstw państwowych i jednoosobowych spółek Skarbu Państwa, 8. Zarządzanie i nadzór korporacyjny w sektorze publicznym, 9. Rodowód własnościowy i udział kapitału zagranicznego a wyniki największych polskich przedsiębiorstw, 10. Rodzaj inwestora zagranicznego a wyniki największych polskich przedsiębiorstw, 11. Struktura własności i wartość spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zmienność rynku w warunkach kryzysu światowej gospodarki: Głęboka zmienność jako nowa normalność w światowej gospodarce; Miejsce Chin w przyszłym ładzie finansowym świata; Kryzys na rynku kredytów hipotecznych w USA; Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w świecie i w Polsce; Zmienność cen ropy naftowej- znaczenie dla rynku futur es; Dług publiczny i jego finansowanie; 2. Dylematy wyceny i budowy wartości spółek kapitałowych: Budowa kapitału zaufania; Zarządzanie oczekiwaniami inwestorów; Indeksy zrównoważonego rozwoju a wycena przedsiębiorstw przez rynki kapitałowe; Wycena aktywów niematerialnych przedsiębiorstwa; Notyfikowani akcjonariusze spółek giełdowych w Polsce; Całkowite stopy zwrotu wybranych spółek kapitałowych; Obligacje przedsiębiorstw jako źródło ich finansowania; Kontrola wewnętrzna a kreowanie i stabilizacja wartości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 1/1997)
1.Współczesne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw, 2.Logistyka a organizacja - sprzężenie zwrotne, 3.Polska a kraje Unii Europejskiej, badania porównawcze - metody, wyniki, 4.Polityka gospodarcza krajów Unii Europejskiej jako instrument integracji, 5.Transformacja systemu gospodarczego Izraela - podstawowe kierunki i uwarunkowania, 6.kontrola legalności aktów prawnych w ramach jurysdykcji Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości, 7.Kierunki rozwoju informatyzacji biznesu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 18/2005)
1. Innowacje jako czynnik dynamiczności w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 2. Rola menedżera w rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych w organizacji, 3. Efektywna komunikacja interpersonalna - czynnik determinujący skuteczne zarządzanie współczesną organizacją, 4. Znaczenie rynku pieniężno-kapitałowego dla rozwoju polskich przedsiębiorstw, 5.Mechanizmy przepływu wybranych instrumentów rynku finansowego w warunkach globalizacji, 6. Zmiany w polsko-rosyjskich kontaktach handlowych w warunkach członkostwa Polski w UE, 7. Konsekwencje dla turystyki przyjazdowej do Polski w związku z wprowadzeniem wiz dla Rosjan po akcesji Polski do Unii Europejskiej, 8. Transformacja systemowa a upadłość przedsiębiorstw na Ukrainie, 9. Oczekiwania i motywacje ludzi w organizacji, 10. Mierniki oceny efektywności w bibliotekach szkół akademickich a marketing biblioteczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 20/2006)
1. Zagadnienia teoretyczne międzynarodowego rynku towarowych przewozów samochodowych; 2. Fundusze Unii Europejskiej i ich wykorzystanie w Polsce; 3. Marketing jako pole odpowiedzialności społecznej; 4. Kultura organizacyjna i reputacja przedsiębiorstwa w relacji z markę; 5. Prawdziwe oblicze szarej strefy; 6. Inwestycje zagraniczne w Rosji; 7. Ocena kadry kierowniczej jako element systemu ocen pracowniczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej