Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(287)
Forma i typ
Książki
(287)
Dostępność
tylko na miejscu
(243)
dostępne
(187)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(189)
Czytelnia
(244)
Autor
Skowronek Czesław
(5)
Sarjusz-Wolski Zdzisław
(4)
Bielawska Aurelia
(3)
Duraj Jan
(3)
Kobyłko Grzegorz
(3)
Kusak Aleksander
(3)
Sadowski Józef
(3)
Sawicki Jarosław
(3)
Strużycki Marian
(3)
Szczepankowski Piotr J
(3)
Szczepański Jan
(3)
Szołtysek Katarzyna
(3)
Szyszko Lech
(3)
Ładoński Wiesław
(3)
Banaszyk Piotr
(2)
Brigham Eugene F
(2)
Bućko Józef
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Gardawski Juliusz
(2)
Gilejko Leszek
(2)
Grzegorczyk Wojciech
(2)
Grzywacz Jacek
(2)
Houston Joel F
(2)
Janasz Władysław
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Jerzemowska Magdalena
(2)
Karaszewski Robert
(2)
Kiełtyka Leszek
(2)
Koch Andrzej
(2)
Kokoszczyński Ryszard
(2)
Kostera Monika
(2)
Kowalczyk Jacek
(2)
Kowalska Krystyna
(2)
Leszczyński Zdzisław
(2)
Machała Robert
(2)
Morawski Mieczysław
(2)
Napierała Jacek
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Pasieczny Jacek
(2)
Perechuda Kazimierz
(2)
Pluta Wiesław
(2)
Saunders Edmund J
(2)
Siewierski Jacenty
(2)
Skoczylas Wanda
(2)
Skowronek-Mielczarek Anna
(2)
Szczęsny Wiesław
(2)
Towalski Rafał
(2)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(2)
Witczak Hubert
(2)
Wojciechowski Tadeusz
(2)
Wąsik Teresa Lidia
(2)
Zadora Halina
(2)
Śliwa Jan
(2)
Adamczewski Piotr
(1)
Albigowski Marek
(1)
Andrews Tim G
(1)
Antoniuk Jarosław R
(1)
Bartkiewicz Witold
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Baruk Jerzy
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bendkowski Józef
(1)
Bernaciak Arnold
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Bieda Jolanta
(1)
Bielawa Anna
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Bowman Cliff
(1)
Bozarth Cecil
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Buchner-Jeziorska Anna
(1)
Budner Waldemar
(1)
Budzisz Bolesław
(1)
Capiga Mirosława
(1)
Capiński Marek
(1)
Chibowski Robert
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chuchla Zdzisław
(1)
Chwistecka-Dudek Halina
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Cotis Jean-Philippe
(1)
Cyplik Piotr
(1)
Czechowska-Świtaj Teresa
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Czupiał Jerzy
(1)
Dittmann Paweł
(1)
Domański Tomasz
(1)
Dominik Piotr
(1)
Dorozik Leon
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dragoń Witold
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Drzazga Marek
(1)
Duczkowska-Piasecka Małgorzata
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(253)
1990 - 1999
(8)
Kraj wydania
Polska
(286)
nieznany (a)
(1)
Język
polski
(287)
Temat
Przedsiębiorstwo
(233)
Zarządzanie
(46)
Kadry
(22)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(18)
Finanse
(16)
Logistyka gospodarcza
(16)
Marketing
(15)
Zarządzanie strategiczne
(15)
Zarządzanie wiedzą
(15)
Kapitał
(13)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(12)
Organizacja
(12)
Jakość
(10)
Rachunkowość
(10)
Gospodarka
(9)
Innowacje
(9)
Koszty
(9)
Systemy informatyczne zarządzania
(9)
Zarządzanie jakością
(9)
Banki
(8)
Decyzje
(8)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(8)
Wartość ekonomiczna
(8)
Controlling
(7)
Inwestycje
(7)
Logistyka
(7)
Organizacja ucząca się
(7)
Franchising
(6)
Konkurencja
(6)
Marketing strategiczny
(6)
Otoczenie firmy
(6)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(6)
Rynek finansowy
(6)
Turystyka
(6)
Finanse międzynarodowe
(5)
Globalizacja
(5)
Informatyka
(5)
Internet
(5)
Leasing
(5)
Ochrona środowiska
(5)
Podatek
(5)
Ryzyko
(5)
Transport
(5)
Upadłość
(5)
Łańcuch dostaw
(5)
Środki trwałe
(5)
Analiza strategiczna
(4)
Efektywność ekonomiczna
(4)
Gospodarka materiałowa
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(4)
Kapitał własny przedsiębiorstwa
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Menedżerowie
(4)
Motywacja pracy
(4)
Planowanie strategiczne
(4)
Praca
(4)
Promocja handlowa
(4)
Przedsiębiorstwo handlowe
(4)
Rozliczenia międzynarodowe
(4)
Rynek
(4)
Audyt wewnętrzny
(3)
Budżet
(3)
Ekorozwój
(3)
Factoring
(3)
Finanse publiczne
(3)
Forfaiting
(3)
Fuzja przedsiębiorstw
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Majątek trwały
(3)
Marketing międzynarodowy
(3)
Papiery wartościowe
(3)
Pieniądz
(3)
Prawo handlowe
(3)
Produkcja
(3)
Przedsiebiorstwo
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Przedsiębiorstwo prywatne
(3)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(3)
Public relations
(3)
Płynność finansowa
(3)
Reklama
(3)
Rynek kapitałowy
(3)
Ryzyko inwestycyjne
(3)
Socjologia
(3)
Sponsoring
(3)
Sprawozdawczość
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Targi i wystawy
(3)
Usługi
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Akcje (ekon.)
(2)
Amortyzacja
(2)
Banki internetowe
(2)
Bhp
(2)
Bilans księgowy
(2)
Ceny
(2)
287 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Kapitał w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwem. 2. Determinanty struktury kapitałowej przedsiębiorstwa. 3. Rzeczowy majątek trwały i metody jego pomiaru.4. Procesy zużycia kapitału trwałego. 5. Amortyzacja a wartość rzeczowych inwestycji przedsiębiorstwa. 6. Ocena efektywności gospodarowania kapitałem trwałym w przedsiębiorstwie. 7. Zapotrzebowanie na kapitał trwały w przedsiębiorstwie. 8. Strategie obsługi eksploatacyjnej wyposażenia produkcyjnego. 9. Strategie kapitałowe przedsiębiorstwa. 10. Ryzyko inwestycyjne w działalności przedsiębiorstwa. 11. Finansowanie przedsięwzięć inwestycyjnych w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie kosztami przedsiębiorstwa, 2. Rachunek kosztów jakości, 3. Rachunek kosztów logistyki, 4. Rachunek kosztów innowacji, 5. Rachunek kosztów ochrony środowiska, 6. Badanie empiryczne - opis koncepcji badania, 7. Badanie empiryczne - analiza wyników, 8. Projekt stryktury ewidencyjnej kosztów wspomagającej zarzadzanie kosztami: jakości, logistyki, innowacji, ochrony środowiska
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Zarządzanie sytuacjami problemowymi: 1. Ukierunkowanie na otoczenie, 2. Podstawy zarządzania sytuacjami problemowymi, 3. Model zarządzania sytuacjami problemowymi, 4. Ignorowany problem to pewnik kryzysu, 5. Wdrożenie programu zarządzania sytuacjami problemowymi. Cz. II Zarządzanie kryzysem: 6. Sytuacja wymknęła się spod kontroli - co teraz?, 7. Percepcja to rzeczywistość, 8. Sytuacja kryzysowa a media, 9. Perspektywa prawna, 10. Planowanie tego, co może się zdarzyć, 11. Zarządzanie komunikacją w kryzysie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingiem / Zdzisław Knecht. - Wyd. 3. - Warszawa : C.H.Beck, 2008. - 224 s. : rys.; tab. ; 24 cm.
(Marketing / C.H.Beck)
1. Istota, funkcje i proces zarządzania marketingowego; 2. Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie; 3. Misja rynkowa i rynek przedsiębiorstwa; 4. Aktywność rynkowa przedsiębiorstwa; 5. Cele marketingowe a strategiczny profil przedsiębiorstwa; 6. Planowanie strategii marketingowej przedsiębiorstwa; 7. Strategiczny i taktyczno-operatywny plan marketingowy przedsiębiorstwa; 8. Strategiczna i operatywna kontrola marketingu; 9. Problemy motywowania w marketingu; 10. Konflikty w marketingu; 11. Refleksje na temat barier i przyszłości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Cz.I Ogólna perspektywa teoretyczno-metodyczna: 1. Koncepcje marketingu a praktyki zarządzania. Istota, sposoby identyfikacji, sematyka, 2. Koncepcje wartości a funkcja marketingowa przedsiębiorstwa, 3. Węzłowe aspekty metodyczne badań jakościowych prkatyk zarządzania marketingowego na przykładzie case study/research, 4. Koncepcja zarządzania związakami z klientem - geneza, doświadczenia, perspektywy. Cz.II Perspektywa multisektorów, rynków i metarynków: 5. Internetowe biura podróży - nowe podmioty na rynku usług turystycznych i e-marketingu, 6. Najlepsze praktyki zarządzania w sektorze odzieżowym w kontekście współczesnych wymogów zarządzania, 7. Współczesne modele i metody marketingu w sferze planowania produktu (na przykładach producentów dóbr trwałego użytku), 8. Marketing symultaniczny i lateralny a marketing relacyjny w sektorze produktów/usług komupterowych. Wybrane praktyki zarządzania, 9. Marketing związków w sektorze banków detalicznych (na przykładach praktyk zarządzania wybranych banków), 10. Marketing tanich usług. Innowacja czy regres marketingu (na przykładzie tanich linii lotnicznych), 11. Praktyki marketingowe wybranych komercyjnych podmiotów usług medycznych. Próba identyfiakcji podstaw teoretycznych, 12. Praktyki marketingowe wybranych krajowych firm handlowych a ich podstawy teoretyczne, 13. Praktyki marketingowe wielkopowierzchniowych firm handowych. Próba identyfikacji podstaw teoretycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie: Międzynarodowe zarządzanie i kultura; 2. Zarządzanie międzykulturowe: Analiza kultur- studium porównawcze; Analiza kultur od czasów Hofstedego; Zmiany w kulturze; Kultura organizacyjna; Kultura i komunikacja; Motywacja; Rozwiązywanie konfliktów; Struktury formalne; Systemy nieformalne; Kultura i metody planowania zmian; Kiedy kultura ma znaczenie? Przypadek średnich i małych firm; 3. Zarządzanie międzynarodowe: Globalizacja i lokalizacja; Planowanie strategii; Wdrażanie strategii i wykorzystanie wiedzy; E-komunikacja; Tworzenie międzynarodowej spółki joint venture; Szanse i zagrożenia- centrala i Filia; Zarządzanie zasobami ludzkimi; Kontrola poprzez zatrudnienie; Zarządzanie zagranicznymi wyjazdami służbowymi; Zagraniczny menedżer do spraw marki; 4. Wnioski: Kultura oddziału: konwergencja i dywergencja; Etyka i odpowiedzialność biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Port morski - informacje o nim w aspekcie potrzeb morskiego statku transportowego. 2. Typy współczesnych morskich statków transportowych oraz ich parametry techniczno-eksploatacyjne. Morski statek transportowy - inspekcje, którym podlega, wymagane dokumenty. 4. Eksploatacja techniczna morskiego statku transportowego. 5. Postój morskiego statku transportowego w porcie. 6. Podróż morska statku transportowego. 7. Przewóz ładunku w żegludze liniowej. 8. Przewóz ładunku w żegludze nieregularnej. 9. Czarter na czas i czarter statku "gołego". 10. Organizacja przedsiębiorstwa żeglugowego. 11. Koszty występujące w działalności przedsiębiorstwa żeglugowego. 12. Zarządzanie bezpieczeństwem, ochrona statków i portów oraz zarządzanie jakością. 13. Postępowanie w sytuacjach specjalnych i stanach zagrożenia. 14. Warunki socjalno-bytowe załogi morskiego statku transportowego, wyżywienie, higiena i zdrowie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ogólne problemy zarządzania organizacjami: Funkcje przedsiębiorstwa i funkcje zarządzania; Nowoczesne zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem; Wybrane problemy zarządzania przedsiębiorstwem w Republice Białorusi; Benchmarking gmin miejskich; Rola i znaczenie higieny pracy w przedsiębiorstwach budowlanych w świetle badań empirycznych; Strukturyzacja procesu ergo transformacyjnego; 2. Metody podnoszenia konkurencyjności organizacji: Wirtualizacja działalności budowlanej; Inicjatywy klastrowe w województwie podlaskim; Poprawa pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw w warunkach procesów koncentracji w sektorze; Konkurencja wyrównawcza w zarządzaniu przedsiębiorstwami wodociągowo- kanalizacyjnymi na Białorusi; Problem globalnej konkurencji na rynku finansowym; System zarządzania wiedzą w podlaskich przedsiębiorstwach; Identyfikacja elementów zarządzania wiedzą w Urzędzie Miasta Białegostoku; Przedsiębiorstwo i region- relacje współzależności w gospodarce opartej na wiedzy; 3. Metody i narzędzia usprawniające zarządzanie przedsiębiorstwem: Stosowanie narzędzi Lean management; Techniki i narzędzia w zarządzaniu kontaktami z klientem; Wykorzystywanie metody Kano do badań handlu detalicznego sprzętem komputerowym; Konsolidacja przedsiębiorstw odzieżowych metoda optymalnego wykorzystania zasobów; Kompleksowa karta wyników jako narzędzie usprawniania przedsiębiorstwa; Elementy controllingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem rodzinnym; Zarządzanie sukcesją własności i władzy w przedsiębiorstwie rodzinnym; Narzędzia rachunkowości zarządczej usprawniające zarządzanie przedsiębiorstwem; 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji: Poziom realizacji funkcji personalnej w organizacjach gospodarczych; Ewolucja funkcji personalnej w organizacjach- nowe tendencje; Rola lidera w procesie motywowania; Restrukturyzacja zatrudnienia jako narzędzie polityki personalnej w publicznych zakładach opieki zdrowotnej; kobiety jako potencjał współczesnych przedsiębiorstw; Metody zatrzymania pracowników w przedsiębiorstwach; 5. Informatyczne systemy zarządzania w rozwiązywaniu problemów współczesnych organizacji: Informatyczne systemy zarządzania procesami skutecznym narzędziem rozwiązywania problemów współczesnych organizacji; Modelowanie i symulacja jako narzędzia przedsiębiorczego zarządzania w organizacji; Wspomaganie komputerowe w elastycznym zarządzaniu asortymentem handlowym przedsiębiorstwa branży budowlanej; Badania komunikacji wewnętrznej Portu Lotniczego Warszawa- Okęcie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota i rodzaje outsourcingu informatycznego, 2. Zarządzanie autsourcingiem, 3. Analiza decyzjna wyboru outsourcingu informatycznego, 4. Wdrażanie outsourcingu, 5. CZynniki sukcesu outsourcingu informatycznego, 6. Strategiczne scenariusze rozowju outsourcingu informatycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Człowiek najważniejszym i najdroższym z zasobów w organizacji: Człowiek w organizacji; Jakie walory osobowe powinien posiadać efektywny pracownik?; Pracownik -członkiem drużyny; Pracownik podmiotem; Walory interpersonalne kadry kierowniczej firmy. II. Kierowanie pracownikami w małych i średnich firmach kryteria opisujące małe i średnie firmy; O co powinien dbać szef firmy?; Od czego zależy wybór systemu kierowania pracownikami w małej i średniej firmie; Kierownik w firmie; Kierowanie zespołem pracowniczym. III. System kadrowy w małej i średniej firmie: Istota systemu kadrowego i jego elementy; Pozyskiwanie pracowników do firmy; Przyjęcie nowego pracownika. IV. Zgrany zespół pożądanym dobrem firmy: Czym jest zespół zadaniowy; Organizacja zespołu zadaniowego; Kierowanie zespołem zadaniowym; Stymulowanie kreatywności zespołu. V. Przywództwo w procesie kierowania pracownikami: Rozumienie przywództwa; Rodzaje przywództwa; Istota przywództwa transakcyjnego; Droga do przywództwa. VI. Motywacja w zarządzaniu pracownikami w małej i średniej firmie: Człowiek w systemie prac; Sposoby wzmacniania motywacji; Motywacja pozapłacowa; Popełniane błędy w procesie motywacji. VII. Kultura w małej i średniej firmie: Kultura firmy; Zakres kultury; Funkcje kultury firmy; Przejawy kultury firmy; Kreowanie kultury firmy. VIII. Rozwój pracowników w małej i średniej firmie: Wiedza i jej znaczenie w pracy zawodowej; Przesłanki do decyzji skierowania pracownika na szkolenie; Formy szkolenia i doskonalenia zawodowego pracownika; Organizacja szkolenia; Ocena szkolenia. IX. Mała i średnia firma- firmami uczącymi się: Przesłanki zmian; Cechy firmy uczącej się; Tworzenie firmy uczącej się; Proces uczenia się w firmie; Kierowanie pracownikami w firmie uczącej się. X. Ocena pracy pracowników w małej i średniej firmie: Cele oceny pracy pracowników; Formy oceny; Kryteria oceny; Techniki oceniania; Błędy w procesie oceniania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
R. I Jak zarządzać podatkami w przedsiębiorstwie?, R.II Optymalizowanie formy podatku dochodowego, R.3 Rachunki decyzyjne, R.IV Zarządzanie obciążeniami z tytułu podatku VAT, R. V Sterowanie obciążeniami podatkowymi w bieżącej działalności, R. IV Opodatkowanie w strategicznych decyzjach inwestycyjnych i finansowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Potencjał społeczny w systemie zarządzania organizacjami, Obszary zadaniowe zarządzania potencjałem społecznym, Marketing kadrowy, Ocena efektywności z zarządzania potencjałem społecznym organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami / Marek Pawlak. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 276 s. : rys. ; 24 s.
1. Pojęcie projektu 2. Tworzenie rozwiązań w ramach zarządzania projektami 3. Zarządzanie projektem w sensie funkcjonalnym 4. Struktury organizacyjne zarządzania projektami 5. Zarządzanie zespołem projektowym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami informatycznymi / Mariusz Flasiński. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 194 s. : rys., tab., wykr. ; 25 cm.
Część I: Planowanie i realizacja programów informatyzacji przedsiębiorstw i organizacji. 1. Problematyka informatyzacji przedsiębiorstw i organizacji. 2. Zasady opracowywania strategii informatyzacji. Część II: Projekty wdrożeniowe systemów informatycznych. 3. Główne fazy i charakterystyka przedsięwzięć wdrożeniowych. 4. Analiza przedwdrożeniowa. 5. Projekt wdrożeniowy systemu informatycznego. Część III: Projekty konstrukcji systemów informatycznych. 7. Fazy projektów i modele konstrukcji systemów oprogramowania. 8. Analiza wymagań i modelowanie systemu informatycznego. 9. Projektowanie systemu informatycznego. 10. Implementacja i testowanie systemu informatycznego. 11. Pielęgnacja i dalszy rozwój systemu informatycznego. Część IV: Metody i techniki zarządzania kluczowymi aspektami projektów informatycznych. 12. Metody szacowania wielkości przedsięwzięcia konstrukcji systemu informatycznego. 13. Zarządzanie harmonogramem i budżetem projektów informatycznych. 14. Analiza finansowa projektów informatycznych. 15. Zarządzanie ryzykiem w projektach informatycznych. 16. Zarządzanie jakością w projektach informatycznych. 17 Zarządzanie zmianami w projektach informatycznych. 18 Zarządzanie konfiguracjami i wersjami systemu informatycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie przedsiębiorstwem / red. Marian Strużycki. - Warszawa : Difin, 2002. - 402 s. : tab., wykr. ; 23 cm.
Uwarunkowania rozwojowe przedsiębiorstw, Istota i struktura otoczenia przedsiębiorstwa, Konkurencja w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Orientacja jakościowa w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Przedsiębiorstwo jako podmiot zorganizowany, Pojęcie przedsiębiorstwa, Zasoby i procesy jako przedmiot zarządzania w przedsiębiorstwie, Zarządzanie a tożsamość przedsiębiorstwa, Procesy decyzyjne w przedsiębiorstwie Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie, Zarządzanie operacyjne, Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa, Zarządzanie zasobami ludzkimi przedsiębiorstwa, Kontrola strategiczna i operacyjna w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (6 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie przedsiębiorstwem / red. Marian Strużycki. - Wyd.2. - Warszawa : Difin, 2004. - 448 s. : wykr., tab. ; 23 cm.
Uwarunkowania rozwojowe przedsiębiorstw, Istota i struktura otoczenia przedsiębiorstwa, Konkurencja w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Orientacja jakościowa w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Przedsiębiorstwo jako podmiot zorganizowany, Pojęcie przedsiębiorstwa, Zasoby i procesy jako przedmiot zarządzania w przedsiębiorstwie, Zarządzanie a tożsamość przedsiębiorstwa, Procesy decyzyjne w przedsiębiorstwie Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie, Zarządzanie operacyjne, Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa, Zarządzanie zasobami ludzkimi przedsiębiorstwa, Kontrola strategiczna i operacyjna w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Planowanie i kontrola w systemie zarządzania strategicznego; Analiza strategiczna otoczenia przedsiębiorstwa; Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa; Analiza zdolności konkurencyjnej i pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa; Formułowanie i ocena strategii przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Określanie strategii; 2. Rozwijanie zasobów; 3. Obsług klientów; 4. Poszukiwanie szans; 5. Konkurowanie z rywalami; 6. Określanie modelu biznesowego; 7. Analizowanie strategii korporacyjnej; 8. Myślenie globalne; 9. Odpowiedzialne postępowanie; 10. Dbanie o realizację strategii; 11. Zarządzanie wiedzą; 12. Zapewnianie przywództwa; 13. Tworzenie osobistych strategii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65,01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Geneza i istota zarządzania strategicznego: R.1 Zarządzanie strategiczne - tło ekonomiczne, R.2 Zarządzanie strategiczne jako koncepcja zarządzania. Cz. II Strategia przedsiębiorstwa: R.3 Strategia przedsiębiorstwa jako system, R.4 Podmiotowe ujęcie strategii - kluczowe wybory strategiczne, R.5 Procesowe ujęcie strategii - przedsiębiorczość strategiczna. Cz. III Opracowanie strategii przedsiębiorstwa: R.6 Identyfikacja przedsiębiorstwa, R.7 Analiza strategiczna, R.8 Implementacja strategii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej