Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(162)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Książki
(161)
Publikacje naukowe
(10)
E-booki
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(117)
dostępne
(111)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(112)
Czytelnia
(119)
Autor
Gierszewska Grażyna
(7)
Romanowska Maria (1947- )
(7)
Skrzypek Jerzy
(5)
Kokoszczyński Ryszard
(4)
Bednarski Lech
(3)
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Pawlak Zbigniew
(3)
Pluta Wiesław
(3)
Rutkowski Andrzej
(3)
Sroślak Grzegorz
(3)
Tokarski Andrzej
(3)
Tokarski Maciej
(3)
Bień Witold (1927-2018)
(2)
Borowiecki Ryszard
(2)
Brealey Richard A
(2)
Brigham Eugene F
(2)
Brigham Eugene F. (1930- )
(2)
Cyfert Szymon
(2)
Duraj Jan
(2)
Filar Ewa
(2)
Gorynia Marian
(2)
Grzywacz Jacek
(2)
Houston Joel F
(2)
Jankowska Małgorzata
(2)
Kadysz Piotr
(2)
Katolik Jerzy
(2)
Kluzek Marta
(2)
Knecht Zdzisław
(2)
Kowalczyk Lucyna
(2)
Krzemińska Danuta
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Machała Robert
(2)
Michalski Grzegorz
(2)
Myers Stewart C
(2)
Pasieczny Jacek
(2)
Pers Jolanta
(2)
Sadowski Józef
(2)
Sokół Aneta
(2)
Szpon Jakub
(2)
Tyran Michael R
(2)
Vollmuth Hilmar J
(2)
Waśniewski Tadeusz
(2)
Wersty Bolesław
(2)
Wicher Anna
(2)
Wieloch Maciej
(2)
Wójcik Jacek
(2)
Zook Chris
(2)
Śliwa Jan
(2)
Albigowski Marek
(1)
Allen James
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Antkiewicz Sławomir
(1)
Ayyoub Sameer
(1)
Bajorek-Ziaja Hanna
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Beckwith Harry
(1)
Bennett Dominic
(1)
Białas Tomasz
(1)
Bielawska Aurelia
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Biliński Witold
(1)
Budner Waldemar
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Chojnacka Ewa
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czapiewski Mirosław
(1)
Czepurko Aleksander
(1)
Dreliszak Ewa
(1)
Dudek Marek
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dymek Arkadiusz
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Dziwota Janusz
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Dębska-Rup Anna
(1)
Ehrbar Al
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Ellis John (1953- )
(1)
Fereniec Jan
(1)
Fertsch Marek
(1)
Fiore Frank F
(1)
Flis Iwona
(1)
Floyd Steven W
(1)
Fluksik Jolanta
(1)
Frankowska Marzena
(1)
Fung Victor K
(1)
Fung William K
(1)
Gabryelczyk Renata
(1)
Glikamn Paweł
(1)
Glinka Beata
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gruszczyńska-Malec Grażyna
(1)
Gryko Józefa Monika
(1)
Gudkova Svetlana
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Huff Anne Sigismund
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(127)
1990 - 1999
(20)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(165)
Rosja
(1)
Język
polski
(164)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(143)
Planowanie strategiczne
(37)
Zarządzanie strategiczne
(23)
Finanse
(15)
Analiza strategiczna
(14)
Zarządzanie
(12)
Kadry
(11)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(9)
Analiza SWOT
(7)
Marketing
(7)
Controlling
(6)
Fundusze strukturalne UE
(6)
Kapitał
(6)
Organizacja
(6)
Decyzje
(5)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(5)
Planowanie
(5)
Zarządzanie finansami
(5)
Biznesplan
(4)
Diagnostyka przemysłowa
(4)
Konkurencja
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Rynek finansowy
(4)
Banki
(3)
Finanse przedsiębiorstwa
(3)
Inwestycje
(3)
Koszty
(3)
Leasing
(3)
Matematyka finansowa
(3)
Motywacja pracy
(3)
Planowanie budżetowe
(3)
Produkcja
(3)
Programy pomocowe UE
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Ryzyko
(3)
Unia Europejska
(3)
Wartość ekonomiczna
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Środki obrotowe
(3)
Akcje (ekon.)
(2)
Bank Gospodarstwa Krajowego
(2)
Bankowe usługi detaliczne
(2)
Bilans księgowy
(2)
Fundusze celowe
(2)
Fuzja przedsiębiorstw
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Kapitał akcyjny
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Menedżerowie
(2)
Planowanie terenowe
(2)
Polska
(2)
Programy UE -- Polska -- poradnik
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(2)
Rozliczenia międzynarodowe
(2)
Rynek
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Ryzyko finansowe
(2)
Start-up
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zatrudnienie
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Agrosturystka
(1)
Alokacja
(1)
Analiza finansowa
(1)
Analiza rynku
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bhp
(1)
Blogi
(1)
Budżetowanie
(1)
Budżety terenowe
(1)
Ceny
(1)
Decyzje finansowe
(1)
Diagnoza
(1)
Dywidenda
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Finanse międzynarodowe
(1)
Fundusz Spójności UE
(1)
Geografia gospodarcza
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Harmonizacja prawa
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informatyka
(1)
Innowacje
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Jakość
(1)
Kariera
(1)
Klastry (ekonomia)
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(20)
Opracowanie
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(26)
Zarządzanie i marketing
(26)
166 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
0. Biografia prof. Witolda Kurka. 1. Polityka regionalna i strategie rozwoju regionów: model uwarunkowań budowy strategii rozwoju układów regionalnych; miasto Rzeszów jako metropolia oraz potencjalny europol; 2. Rozwój i zmiany sektorów gospodarki: uwarunkowania restrukturyzacji sektora gazowego w Polsce; kierunki zmian w branży gazowniczej w Polsce; dobra beresteckie Andrzeja Zamoyskiego; 3. Rynek i infrastruktura rynku: rozwój bankowości hipotecznej szansą aktywizacji polskiego rynku nieruchomości; rynek kapitałowy, polityka pieniężna i ceny w procesie transformacji systemowej. 4. Inwestycje i kapitał ludzki jako uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw: zdolność produkcyjna i jej wykorzystanie we współczesnej gospodarce; wpływ zarządzania wiedzą i kapitałem intelektualnym na proces doskonalenia organizacji w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; inwestycje sektora przedsiębiorstw w świetle ich sytuacji finansowej; główne problemy i dylematy projektowania oraz realizacji i skutkowania inwestycji; wybrane zagadnienia dotyczące oceny inwestycji ekologicznych w gospodarce rynkowej; wybrane zagadnienia oceny efektywności inwestycji proekologicznych; przejawy podmiotowości pracownika; międzynarodowy przepływ siły roboczej w perspektywie członkostwa polski w Unii Europejskiej. 5. Metodologia badań w nowych dziedzinach wiedzy ekonomicznej: główne nurty w rozwoju świata organizacji w organizacji w ostatnim wieku; rozważania o logistyce jako nowej dziedzinie wiedzy naukowej w Polsce; wpływ międzynarodowych standardów rachunkowości na jakość informacji sprawozdawczej; bariery wiarygodności diagnostycznej analizy finansowej; generatory liczb losowych w badaniach ekonometrycznych; ocena wpływu współliniowości na wyniki prognozowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Przedmowa; Wprowadzenie do zarządzania finansami; Analiza sprawozdań finansowych; Podstawowe pojęcia zarządzania finansami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo w biznesie międzynarodowym - zagadnienia wstępne, 2. Strategia zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw, 3. Przyczyny zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw, 4. Teorie internacjonalizacji, 5. Zagraniczna ekspansja przedsiębiorstw - wyjaśnienie teoretyczne, 6. Formy zagranicznej ekspancji przedsiębiorstw - spoosby wejścia na rynki zagraniczne, 7. Metody wyboru formy zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Struktura biznesplanu, 2. Analiza rynku, sektora i przedsiębiorstwa, 3. Analiza i badanie rynku, 4. Plan marketingowy, 5. Zasoby ludzkie w biznesplanie, 6. Analiza ekonomiczno-finansowa, 7. Ocena biznesplanu przez banki, 8. Uwarunkowania współfinansowania projektu inwestycyjnego gminy ze środków Unii Europejskiej w latach 2007-2013, 9. Ocena zdolności kredytowej gminy przez bank
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w hotelarstwie / Jacek Piasta. - Warszawa : Jacek Piasta - Doradztwo, 2007. - 384 s. : rys. ; 24 cm.
Cz.I Wprowadzenie do marketingu: 1. Usługi hotelarskie -zarys historii, 2. Podstawowe pojęcia, 3. Otoczenie przedsiębiorstwa hotelowego, 4. Badania i analiza rynku, 5. Planowanie działalności, 6. Strategie działań rynkowych. Cz.II Marketing: 7. Wprowadzenie, 8. Strategia marketingowa, 9. Marketing-mix, 10. Plan marketingowy, 11. E-marketing. Cz.III Ludzie: personel i klienci w marketingu: 12. Wprowadzenie, 13. Komunikacja. Cz.IV Inne zagadnienia istotne marketingowo: 14. Jakość, 15. Gościnność
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Vademecum młodego startupowca / red. nauk. Jakub Szpon. - Szczecin : Unifinanse Sp. z o.o. , 2019. - 161 s. : il., wykresy ; 24 cm.
Zawiera: R. 1 Przedsiębiorczość w praktyce w ujęciu narzędzi wspierających powstawanie i rozwój firm: Idea przedsiębiorczości; Kreowanie postaw przedsiębiorczych; Przedsiębiorczość w Unii Europejskiej; Wspieranie przedsiębiorczości w Polsce; Wspieranie przedsiębiorczości w województwie zachodniopomorskim; Projekt „Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ramach specjalizacji Programowanie gier oraz Programowanie w Technikum Informatycznym SCI”. R. 2 Pozyskiwanie środków na realizację startupów: Źródła finansowania startupów w UE; Możliwości pozyskiwania wsparcia finansowego na realizację startupów ze środków zewnętrznych; Źródła finansowania startupów w statystykach; Innowacyjność w startupach. R. 3 Elementy prawa dla startupów: Formy prawne prowadzenia działalności; usługi w Internecie; Formy zatrudniania pracowników; Środki ochrony. R. 4 Analiza SWOT w przedsiębiorstwie z branży IT: Geneza analizy macierzowej; etapy opracowywania analizy na przykładzie SWOT; ocena i interpretacja czynników wewnętrznych i zewnętrznych; Zastosowanie w praktyce analizy SWOT. R. 5 Pomysł na biznes w branży IT: Analiza przedsiębiorstwa; Planowanie w przedsiębiorstwie (informatycznym); Opracowanie biznes planu w kontekście potrzeb przyszłego przedsiębiorstwa. R. 6 Kreowanie wizerunku i promocja przedsiębiorstw z branży IT: Istota wizerunku i praktyczne znaczenie w prowadzeniu przedsiębiorstwa informatycznego; Narzędzia promocji przedsiębiorstw w branży IT. R. 7 Outsourcing usług źródłem wzrostu efektywności w branży IT: Co to jest outsourcing? Jego zalety i wady; outsourcing usług IT; Przykłady pozostałych usług outsourcingowych wpływających ba wzrost efektywności stratupów z branży IT. R. 8 Dobre praktyki z zakresu startupów w sektorze IT: CD Projekt RED; UpMenu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współpraca przedsiębiorstwa z bankiem / Jacek Grzywacz. - Wyd.4. - warszawa : Difin, 2003. - 232 s. : rys., tab. ; 23 cm.
R.1 Znaczenie banku dla przedsiębiorstwa; R.2 Wybór banku przez przedsiębiorstwo; R.3 Rachunek bieżący w działalności przedsiębiorstwa; R.4 Współpraca w za kresie operacji rozliczeniowych przeprowadzanych za pośrednictwem banku; R.5 Zagraniczne operacje rozliczeniowe; R.6 Lokaty pieniężne przedsiębiorstw; R.7 Współ praca w zakresie kredytowania działalności gospodarczej przedsiębiorstwa; R.8 Gwarancje bankowe; R.9 Doradztwo finansowe dla przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy budżetowania kapitałów; Szacowanie przepływów pieniężnych netto; Finansowanie inwestycji rzeczowych; Podejmowanie decyzji inwestycyjnych w warunkach ryzyka; Okres życia projektu; Decyzje inwestycyjne i decyzje finansowe; Inne obszary zastosowania procedur budżetowania kapitału; Budżetowanie kapitału na rynku międzynarodowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczna odnowa przedsiębiorstwa / Piotr Banaszyk, Szymon Cyfert. - Warszawa : Difin, 2007. - 92, [4] s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
1. Rekonstrukcja istoty strategicznej odnowy przedsiębiorstwa we współczesnych koncepcjach teoretycznych: Istota strategicznej odnowy organizacji; Koncepcje strategicznej odnowy organizacji; Mechanizmy odnowy strategicznej – koncepcja Baden-Fullera i Volbredy; Proces odnowy strategicznej. 2. Zakres i metodyka odnowy strategii biznesowej w przedsiębiorstwie: Wprowadzenie; Treść odnowy strategii przedsiębiorstwa; Metodyka rekonstrukcji strategicznej przedsiębiorstwa; Metodyka racjonalnej i inkrementalnej analizy strategicznej; Podsumowanie. 3. Podstawy teoretyczne i hipotezy badawcze: Wprowadzenie; Podstawa teoretyczna; Podstawowe hipotezy badawcze; Metodologia badań; Próbka badawcza. 4. Wyniki badań empirycznych: Charakterystyka próbki badawczej; Wyniki badań empirycznych. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Bakalavr i magistr. Modulʹ)
Zawiera: Раздел I ОСНОВНЫЕ ПОНЯТИЯ, КАТЕГОРИИ, СУЩНОСТЬ И ЗАДАЧИ ОРГАНИЗАЦИИ СТРАТЕГИЧЕСКОГО РАЗВИТИЯ В СИСТЕМЕ СТРАТЕГИЧЕСКОГО МЕНЕДЖМЕНТА: Глава 1. Основные понятия и категории организации Предисловие стратегического развития; Глава 2. Циклический характер развития организации; Глава 3. Современные концепции организации стратегического развития. Раздел II ОРГАНИЗАЦИОННЫЕ СТРУКТУРЫ МНОГОУРОВНЕВЫХ КОМПАНИЙ: Глава 4. Многоуровневые компании; Глава 5. Типичные структуры многоуровневых компаний; Глава 6. Слияния и поглощения компаний. Раздел III ФОРМИРОВАНИЕ СТРУКТУР ПРЕДПРИЯТИЯ: Глава 7. Основные факторы влияния на структуры предприятия; Глава 8. Принципы и инструменты формирования структуры продуктового портфеля предприятия; Глава 9. Принципы и инструменты формирования организационной структуры управления; Глава 10. Методы и инструменты формирования структуры производственной системы предприятия; Приложение.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Klient jako imperatyw: 1. Cóż się stało z marketin giem? A siedzi sobie w kącie nadąsany; 2. Zarządzanie ukierunkowane na zadowolenie klienta. czy naprawdę zależy nam na uzyskaniu zadowolenia klienta w długim okresie?; 3. Budowanie orientacji na klienta. Co robi my, kiedy nam zależy. Studium przypadku nr 1: Avis Europe Ltd. Synergia pomiędzy klientami i pracownikami jako fundament prze wagi konkurencyjnej; Studium przypadku nr 2: CIGNA Employee Benefits. Budowanie organizacji zorientowanej na klienta; Studium przypadku nr 3: Ford Cellular Systems. II. Na czym polega działanie firmy na rynku: wytycza nie ścieżki strategicznej: 4. Strategia rynkowa. Rynek - definicja, segmentacja i wybory; 5. Strategia rynko wa. Oferta wartości- misja rynkowa, różnicowanie kon kurencyjne oraz aktywa marketingowe i marki; 6. Strategia rynkowa. Zasadnicze relacje- klienci, konkurenci, kooperanci i pracownicy; 7. Planowanie markwtingowe. Co należy żrobić, aby od strategii przejść do planu. Studium przypadku nr 4: Allied Dunbar. Reorientacja rynkowa i strategia marki; Studium przypadku nr 5: IBM Studium przypadku nr 6: Virgin. Piosenkarz czy piosen ka. III. Rzeczywiste problemy związane z działaniem rynku: 8. programy i działania marketingowe. Czy kiedykolwiek nasz marketing jest przemyślany?; 9. Organizacja mar ketingu. Czy organizujemy w celu realizacji, czy nie, i co będzie dalej?; 10. Informacje i wywiad dla marke tingu. Od badań rynkowych do wyczuwania rynku; 11. Pro ces planowania marketingowego. Tworzenie skutecznych planów, z kórymi pracownicy się identyfikują; 12. Bud żetowanie dla marketingu. W jaki sposób zapewniamy zasoby działań marketingowych?; 13. Zarządzanie organi zacją sprzedazy. Przekładanie strategii rynkowej na or ganizację sprzedaży. Studium przypadku nr 7: Samochody DAEWOO. Zmienianie zasad konkurencji; Studium przypadku nr 8: Wojny super marketów. Rywalizacja konkurencyjna i pozycjonowanie strategiczne w brytyjskim sektorze supermarketów; Studium przypadku nr 9: British Airways. Jak rysuje się przyszłość "ulubionych linii lotniczych świata"? IV. Rywalizacja strategii rynkowej: 14. Wdrażanie strategii rynkowych i rola strategicznego marketingu wewnętrznego. Przeobrażanie strategii i planów rynko wych w skuteczne działania marketingowe; 15. Lista zadań w strategicznej reorientacji rynkowej. Jakie są nasze prawdziwe problemy związane z działaniami na rynku? Studium przypadku nr 10: Lion Machines Ltd; Studium przypadku nr 11: Opus Partnership. Otis plc i Nokia Mobile Phones; Studium przypadku nr 12: Swallows Stores Ltd. Bariery orientacji rynkowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Planowanie strategiczne, 2. Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, 3. Strategia dywersyfikacji - od przedsiębiorstwa wyspecjalizowanego do konglomeratu, 4. Strategia rozwoju rynku - od przedsiębiorstwa lokalnego do korporacji transnarodowej, 5. Strategia integracji pionowej, 6. Sposoby rozwoju przedsiębiorstw, 7. Strategie konkurencji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Powrót do transformacji systemowej, 2. Konsesus Waszyngtoński a stabilizacja makroekonomiczna i wzrost gospodarczy, 3. Modele endogenicznego wzrostu gospodarczego jako próba projekcji aktywności gospodarczej w warunakch integracji i globalizacji, 4. Jaka społeczna gospodarka rynkowa?, 5. Modele rozwoju gospodarczego dla Poslki - czy Polska moze być solidarna, 6. Wykorzystanie taksonomicznej miary rozowju Z. Hellwiga do określenia poziomu rozowoju polskiej gospodarki na tle krajów należących do Unii Europejskiej, 7. Globalizacja a mikor, małe i średnie przedsiębiorstwa, 8. Cywilizacja zachodnia - konsumpcja społeczeństwa, 9. Wybrane czynniki zróznicowania rozwoju regionów - na przykładzie województwa pomorskiego i wielkopolskiego, 10. Transgenicznośc krajów i regionów, 11. Polityka innowacyjna państwa w okresie transformacji, 12. Perspektywy wprowadzenia przez Polskę wspólnej waluty euro, 13. Wejście Polskie do strefy euro - najkrótsza droga fo pełnej integracji, 14. Analiza strukturalna upadłości przedsiębiorstw w województwie pomorskim, 15. Powiązania międzya indeksami PPI i CPI w Polsce, 16. Rozkład regionalny i społeczny wpływ kredytów i lokat na nierówność, 17. Miejsce klastrów przedsiębiorstw w gospodarkach o różnym stadium rozowju, 1. Polityka konkurencji wobec problemu regulacji sektorowej, 19. Podstystem pozyskiwania środków w systemie finansowania przedsięwzięć ekologicznych w Polsce, 20. Konsorcja eksporotwe jako instrument stymulowania wzrostu polskiego eksportu, 21. Deregulacja prawa dewizowego w Polsce a swoboda przedsiębiorstw, 22. Implikacje zmian finansowania Wspólnej Polityki Rolnej dla modelu rolnictwa polskiego po roku 2013, 23. Wdrażanie koncepcji zrównoważonego rozowju do polityki energetycznej Unii Europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa / Witold Bień. - Wyd. 5. - Warszawa : Difin, 2001. - 337, [7] s. : tab., rys. ; 24 cm.
Zawiera: Wprowadzenie; Wartość pieniądza w czasie; Analiza sytuacji finansowej przedsiębiorstwa; Planowanie finansowe; Kształtowanie struktury kapitałów; Zarządzanie majątkiem obrotowym; Preliminowanie inwestycji; Leasing; Finansowanie obrotów z zagranicą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa / Witold Bień. - Wyd. 6 uzupeł. i zaktual. - Warszawa : Difin, 2002. - 367 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Zawiera: Wprowadzenie; Wartość pieniądza w czasie; Analiza sytuacji finansowej przedsiębiorstwa; Planowanie finansowe; Kształtowanie struktury kapitałów; Zarządzanie majątkiem obrotowym; Preliminowanie inwestycji; Leasing; Finansowanie obrotów z zagranicą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Śląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania im. gen. Jerzego Ziętka w Katowicach ; nr 14/2006)
1. Praca człowieka we współczesnej organizacji: Organizacja wirtualna. Pojecie i funkcjonowanie; Strategie rozwoju kariery zawodowej; Wymiary kompetencji zawodowych pracownika współczesnej organizacji; Przywództwo menedżerskie. Kierunki zmian; Skodyfikowana czy spersonalizowana strategia zarządzania wiedzą- miedzy wiedzą jawną a ukryta; Odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstwa; 2. Konkurencyjność współczesnego przedsiębiorstwa: Znaczenie innowacyjności w budowaniu przewagi konkurencyjnej polskich przedsiębiorstw; Model konkurencyjności przedsiębiorstwa; Technologie telekomunikacyjne i informatyczne w przedsiębiorstwach transportowych; Specyfika zarządzania personelem w przedsiębiorstwie globalnym; Metodyka oceny realizacji strategii Narodowych Funduszy Inwestycyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
Książka
W koszyku
1. Planowanie strategiczne, 2. Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, 3. Strategia dywersyfikacji - od przedsiębiorstwa wyspecjalizowanego do konglomeratu, 4. Strategia rozwoju rynku - od przedsiębiorstwa lokalnego do korporacji transnarodowej, 5. Strategia integracji pionowej, 6. Sposoby rozwoju przedsiębiorstw, 7. Strategie konkurencji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Wspomaganie logistycznych decyzji przedsiębiorstwa w sferze zarządzania łańcuchem dostaw: 1. Wprowadzenie, 2. Logistyka przedsiębiorstwa przemysłowego, 3. Metoda wspomagania decyzji w konfigurowaniu zaopatrzeniowo-dystrybucyjnego systemu logistycznego przedsiębiorstwa, 4. Komputerowy system wspomagania logistycznych decyzji przedsiębiorstwa w sferze zaopatrzenia i dystrybucji, R. II Planowanie produkcji wspomagane komputerowo: 1. Wprowadzenie, 2. Wybrane metody planowania produkcji, 3. Zastosowanie nowych technik planowania produkcji i ich implementacja komputerowa. R.III Zastosowania nowych metod zarządzania jakością w usługach przemysłowych i przedsiębiorstw produkcyjnych: 1. Wprowadzenie, 2. Wybrane zagadnienia zarządzania jakością, 3. Implementacja w praktyce modelu luk do pomiaru jakości usług przemysłowych, 4. Praktyczne aspekty zarządzania jakością w ujęciu teoretycznym, 5. Rachunek kosztów działań w zarządzaniu jakością. R.IV Operacyjne prognozowanie popytu na wyroby gotowe uwzględniające determinanty rynku: 1.Wprowadzenie, 2. Znaczenie prognozowania popytu i jego funkcje w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 3. Przegląd metod operacyjnego prognozowania popytu na wyroby gotowe, 4. Determinanty rynku w metodach operacyjnego prognozowania popytu, 5. Metoda ARIMA-MLP jako narzędzie operacyjnego prognozowania popytu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie, zasady i instrumenty marketingu usług turysytcznych, 2. Zachowania konsumentów usług turystycznych, 3. Proces planowania marketingowego w przedsiębiorstwie turystycznym, 4. Produkt turystyczny, 5. Cena jako instrument marketingu w turystyce, 6. Dystrybucja produktu turystycznego, 7. Promocja w turystyce, 8. E-marketing usług turystycznych, 9. Marketing regionu w turystyce, 10. Marketing usług agroturystycznych, 11. Marketing międzynarodowy usług turystycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie Osiągnięciem Celu, 2. Zarządzanie Organizacją, 3. Zarządzanie procesem Inwestycji, 4. Kontrola postępu, 5. Zarządzanie jakością, 6. Zarządzanie Rozwiązywaniem Problemów, 7. Zarządzanie Rozwiązaniami ryzyka, 8. Zarządzanie Procesem Zmian, 9. Zarządzanie integracją, 10. Zarządzanie Zasobem Wiadomości, 11. Zarządzanie Procesem Dokumentacji, 12. Ocena wyników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej