Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(461)
IBUK Libra
(3)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(436)
Publikacje naukowe
(126)
Publikacje fachowe
(97)
Czasopisma
(24)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje dydaktyczne
(7)
E-booki
(4)
Publikacje informacyjne
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(344)
tylko na miejscu
(309)
wypożyczone
(13)
nieokreślona
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(356)
Czytelnia
(315)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(19)
Chodyński Andrzej
(16)
Penc Józef (1939-2017)
(15)
Grabiec Olimpia (1975- )
(14)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(14)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(11)
Dzieńdziora Joanna
(10)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(9)
Antonowicz Paweł
(9)
Romanowska Maria (1947- )
(9)
Mruk Henryk (1948- )
(8)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(7)
Juchnowicz Marta (1948- )
(7)
Obłój Krzysztof (1954- )
(7)
Bakonyi Jadwiga
(6)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(6)
Siciński Jędrzej
(6)
Borkowska Stanisława (1939- )
(5)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(5)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(5)
Fleszer Dorota (1971- )
(5)
Gierszewska Grażyna
(5)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(5)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(5)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(4)
Borkowski Stanisław
(4)
Borkowski Stanisław (1945- )
(4)
Budzyński Wojciech
(4)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(4)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(4)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(4)
Jabłoński Adam
(4)
Jabłoński Marek
(4)
Janczewski Jerzy
(4)
Jeziorski Leopold
(4)
Klimek Jan (1952- )
(4)
Kowalska Sylwia
(4)
Lemańska-Majdzik Anna
(4)
Malinowska Ewa
(4)
Nowak Edward (1951- )
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Rostkowski Tomasz
(4)
Trocki Michał (1945- )
(4)
Wolniak Radosław
(4)
Bieniok Henryk (1940- )
(3)
Borowiecki Ryszard
(3)
Chodyńska-Kukułka Agata
(3)
Dudzik-Lewicka Irena
(3)
Filipiak Beata (1967- )
(3)
Gajewska Paulina
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Huczek Antoni
(3)
Jabłoński Marek Marian
(3)
Juraszek Marian
(3)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(3)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(3)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(3)
Knecht Zdzisław
(3)
Kochmańska Magdalena
(3)
Kocot Maria
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Majewski Miłosz
(3)
Marcinkiewicz Cezary
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Monkiewicz Jan (1949- )
(3)
Pachura Aneta
(3)
Perenc Józef (1945- )
(3)
Pietrzyk Małgorzata
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Porvazník Ján
(3)
Rusiński Michał
(3)
Rychter Arkadiusz
(3)
Sienkiewicz Łukasz
(3)
Sierpińska Maria (1950- )
(3)
Skórska Anna
(3)
Stabryła Adam (1942- )
(3)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(3)
Sulich Adam
(3)
Synowiec Jadwiga
(3)
Szewczyk Irena
(3)
Widera Wiktor
(3)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(3)
Wróbel Magdalena
(3)
Zasępa Piotr
(3)
Znańska-Kozłowska Katarzyna
(3)
Adamiec Sabina
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Bednarski Lech
(2)
Berliński Lechosław (1944- )
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(2)
Blaik Piotr (1942- )
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Borodin Yevgeniy
(2)
Bugaj Justyna M
(2)
Chrościcki Zbigniew
(2)
Chwistecka-Dudek Halina
(2)
Czajka Kamil
(2)
Czekaj Jan (1950- )
(2)
Detyna Beata
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(32)
2010 - 2019
(124)
2000 - 2009
(223)
1990 - 1999
(84)
Okres powstania dzieła
2001-
(90)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(460)
Rosja
(2)
Słowacja
(1)
Czechy
(1)
Kanada
(1)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(461)
angielski
(2)
rosyjski
(2)
Temat
Przedsiębiorstwo
(305)
Zarządzanie
(88)
Marketing
(62)
Zarządzanie strategiczne
(56)
Kadry
(50)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(48)
Organizacja
(40)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(35)
Innowacje
(33)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(33)
Zarządzanie wiedzą
(31)
Zarządzanie jakością
(29)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(26)
Finanse przedsiębiorstwa
(25)
Marketing strategiczny
(23)
Konkurencyjność
(22)
Kultura organizacyjna
(21)
Planowanie strategiczne
(20)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(20)
Otoczenie firmy
(19)
Konkurencja
(18)
Logistyka gospodarcza
(18)
Public relations
(18)
Analiza strategiczna
(17)
Menedżerowie
(17)
Decyzje
(16)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(16)
Zatrudnienie
(16)
Badania marketingowe
(15)
Turystyka
(15)
Zarządzanie finansami
(15)
Controlling
(14)
Komunikacja marketingowa
(14)
Motywacja pracy
(14)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(14)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(14)
Usługi
(14)
Globalizacja
(13)
Zarządzanie projektami
(13)
Zarządzanie ryzykiem
(13)
Przedsiębiorstwo usługowe
(12)
Teoria organizacji
(12)
Ocena pracowników
(11)
Organizacja ucząca się
(11)
Informacja gospodarcza
(10)
Polityka zatrudnienia
(10)
Przedsiębiorczość
(10)
Przedsiębiorczość (postawa)
(10)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(10)
Usługi turystyczne
(10)
Zarządzanie kryzysowe
(10)
Instytucje nonprofit
(9)
Obsługa klienta
(9)
Promocja handlowa
(9)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(9)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(9)
Systemy informatyczne zarządzania
(9)
Marketing partnerski
(8)
Segmentacja rynku
(8)
Analiza SWOT
(7)
Bibliotekarstwo
(7)
Internet
(7)
Kapitał ludzki
(7)
Klaster (ekonomia)
(7)
Logistyka
(7)
Marketing cyfrowy
(7)
Marketing elektroniczny
(7)
Outsourcing
(7)
Reklama
(7)
Rekrutacja pracowników
(7)
Szkolnictwo wyższe
(7)
Wartość ekonomiczna
(7)
Analiza finansowa
(6)
Banki
(6)
Efektywność ekonomiczna
(6)
Firma (nazwa)
(6)
Gospodarka oparta na wiedzy
(6)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Ochrona środowiska
(6)
Produkt turystyczny
(6)
Płaca
(6)
Rachunkowość
(6)
Rachunkowość zarządcza
(6)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(6)
Strategia marketingowa
(6)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(6)
Łańcuch dostaw
(6)
Środki obrotowe
(6)
Badania rynku
(5)
Biznesplan
(5)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(5)
Diagnostyka przemysłowa
(5)
Etyka biznesu
(5)
Gospodarka
(5)
Informacja dla zarządzania
(5)
Innowacje organizacyjne
(5)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(5)
Inwestycje
(5)
Jakość usług
(5)
Konsumenci
(5)
Temat: czas
2001-
(68)
1989-2000
(25)
1901-2000
(16)
1945-1989
(3)
Temat: miejsce
Polska
(75)
Kraje Unii Europejskiej
(8)
Niemcy
(2)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Czechy
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(174)
Opracowanie
(77)
Praca zbiorowa
(75)
Czasopismo naukowe
(24)
Poradnik
(24)
Monografia
(23)
Case study (studium przypadku)
(17)
Czasopismo ekonomiczne
(14)
Materiały pomocnicze
(11)
Materiały konferencyjne
(6)
Raport z badań
(4)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Artykuły
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Przegląd literatury
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(395)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(246)
Transport i logistyka
(11)
Informatyka i technologie informacyjne
(10)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(9)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Podróże i turystyka
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Psychologia
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
465 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo turystyczne - istota, formy. 2. Otoczenie zewnętrzne przedsiębiorstwa turystycznego. 3. Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne. 4. Projektowanie struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa turystycznego. 5. Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym. 6. Finansowe zarządzanie przedsiębiorstwem. 7. Zarządzanie zasobami ludzkimi. 8. Zarządzanie operacyjne w przedsiębiorstwie turystycznym. 9. Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie turystycznym. 10. Kontrola i controlling w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Marketing w procesie pozyskiwania i utrzymania klientów; R.2 System obsługi klienta jako podstawa towrzenia i zarządzania relacjami z klientem; R.3 Podstawowe narzędzia komunikacji marketingowej w CRM; R.4 Zarządzanie kluczowymi klientami; R.5 Analiza opłacalności klientów; R.6 Badania marketingowe w procesie zarządzania relacjami z klientem; R.7 Zarządzanie sprzedażą w systemie CRM w przedsiębiorstwie; R.8 Kształtowanie relacji z klientem w łańcuchu dostaw; R.9 Informatyczne wsparcie zarządzania relacjami z klientem; R.10 CRM - doświadczenia polskich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty i Prace Naukowe / Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu)
Zarządzanie rozwojem organizacji jako proces zmian i doskonalenia, Podejmowanie decyzji w zarządzaniu procesem innowacyjnym a rozwój organizacji, Strategiczne cele rozwoju organizacji, Nowoczesność środków pracy jako czynnik wzrostu wartości przedsiębiorstwa, Rola marki w tworzeniu przewagi konkurencyjnej firmy, Audit w procesie poprawy i doskonalenia systemu zarządzania jakością na przykładzie przedsiębiorstwa produkującego szyby zespolone, Analiza i ocena procesu kształtowania jakości wyrobu metalowego, Racjonalizacja zużycia ciepła w Polsce, Czynniki warunkujące rozwój przedsiębiorstwa turystycznego, Kategoryzacja miarą jakości usług hotelowych, Humanizacja pracy na stanowiskach robotniczych, Aspekt ludzki w doskonaleni u jakości wyrobów hutniczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (9 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Innowacyjne studiowanie na specjalności; Zarządzanie rozwojem przedsiębiorstwa – wprowadzenie; Rozdział 1. Zasoby - znaczenie i klasyfikacja Rozdział 2. Zarządzanie majątkiem trwałym przedsiębiorstwa Rozdział 3. Zarządzanie majątkiem obrotowym Rozdział 4. Istota zarządzania przez wartość - źródła danych i podstawy formułowania rekomendacji zarządczych (studium przypadku) Rozdział 5. Budowa i operacjonalizacja strategii generalnej lub obszarowej organizacji złożonej strukturalnie - metodyka i wytyczne do opracowania projektu Rozdział 6. Etyka biznesu - istota i poziomy Rozdział 7. Obszary społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa Rozdział 8. Standardy i wytyczne z zakresu społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa Rozdział 9. Zarządzanie ryzykiem Rozdział 10. Instrumenty rynku pieniężnego - weksel Rozdział 11. Jak przekonać inwestora venture capital do pomysłu biznesowego - czyli jak przygotować skuteczny pitch deck? Rozdział 12. Kultura doskonałości i pomiar poziomu jej dojrzałości w organizacji (studium przypadku) Rozdział 13. Droga przedsiębiorstwa w procesie certyfikacji obowiązkowej i dobrowolnej wyrobów Rozdział 14. Instrumentarium zarządzania jakością (studium przypadku) Rozdział 15. Rola auditu w procesie doskonalenia (studium przypadku) Rozdział 16. Zarządzanie środowiskowe w przedsiębiorstwie (studium przypadku) Rozdział 17. Relacje w biznesie - typologia Rozdział 18. Analiza makrootoczema organizacji z wykorzystaniem modelu PEST - metodyka cyklicznego monitonngu otoczenia organizacji Rozdział 19. Franczyza jako forma współdziałania przedsiębiorstw Rozdział 20. Podejmowanie decyzji menedżerskich na poziomie ujednolicania procesów w jednostce biznesowej w pionie IT - procesy, controlling (studium przypadku) Rozdział 21. Key Performance Indicators (Joanna Próchniak) Rozdział 22. Wykorzystanie zarządzania projektem do osiągania celów przedsiębiorstwa Rozdział 23. Lean Management w przedsiębiorstwie (zadanie, gra symulacyjna) Rozdział 24. Metoda FMEA i jej zastosowanie Rozdział 25. Prognozowany rachunek przepływów pieniężnych - finansowa część biznesplanu przedsięwzięcia gospodarczego (arkusz kalkulacyjny) Rozdział 26. Pomiar wartości wykreowanej. Nośniki wartości i źródła tworzenia zysku (studium przypadku) Rozdział 27. Nadużycia w przedsiębiorstwie Rozdział 28. Ocena zagrożenia niewypłacalnością kontrahenta - systemy wczesnego ostrzegania przed upadłością przedsiębiorstw (analityka finansowa) Rozdział 29. Identyfikacja i klasyfikacja kosztów jakości (studium przypadku) Rozdział 30. Ocena jakości usług (studium przypadku) Rozdział 31. Trendy w konsumpcji żywności Rozdział 32. Zastosowanie metody Kano w ocenie cech jakości usług świadczonych przez dziekanat Rozdział 33. Zasady wdrożenia systemu HACCP w placówce gastronomicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Determinanty i kierunki rozwoju badań w naukach o zarządzaniu i jakości; Determinanty wartości przedsiębiorstwa; Tworzenie i przechwytywanie wartości jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa; Zarządzanie jakością w rozwoju przedsiębiorstwa; Koszty jakości w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Analiza sektorowa we współczesnej gospodarce; Wybrane problemy zwiększenia poprawności wyceny przedsiębiorstwa z perspektywy właścicielskiej; Granice społecznego charakteru i jego pomiar w działalności przedsiębiorstw; Key Performance Indicators (KPI) – kluczowe mierniki pomiaru działalności przedsiębiorstw na przykładzie portów morskich; Praktyczny wymiar KPI – granice opomiarowania procesów w dużej, złożonej strukturalnie organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zmieniające się paradygmaty zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami - diagnoza i perspektywa przyszłości; Wiedza i kultura organizacyjna jako główne filary zasobów niematerialnych w przedsiębiorstwie; Wielowymiarowa ocena zarządzania majątkiem i kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie; Rozwój organizacji ukierunkowanej na reaktywne zarządzanie odchyleniami - typologia i rola systemów wczesnego ostrzegania przed upadłością przedsiębiorstw; Lean management w przedsiębiorstwie; Instytucjonalne formy wspierania przedsiębiorczości; Porozumienia ograniczające uczciwą konkurencję na polskim rynku; Ewolucja pozabankowych form finansowania dłużnego przedsiębiorstw w Polsce; Zarządzanie projektami - perspektywa sukcesu; Zarządzanie projektami europejskimi - perspektywa interesariuszy; Zmieniające się paradygmaty zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami - diagnoza i perspektywa przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(FFF Finanse / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Zawiera: Wstęp. Część I. Zagadnienia teoretyczne zarządzania ryzykiem. Rozdział 1. Koncepcja ryzyka i proces zarządzania ryzykiem - wprowadzenie: 1.1. Pojęcie ryzyka i zarządzania ryzykiem; 1.2. Rozwój dziedziny zarządzania ryzykiem; 1.3. Rodzaje ryzyka finansowego; 1.4. Proces zarządzania ryzykiem. Rozdział 2. Teoretyczne podstawy pomiaru ryzyka: 2.1. Miary ryzyka - wprowadzenie; 2.2. Miary ryzyka wynikające z rozkładu statystycznego zmiennej ryzyka; 2.3. Koncepcja miar wrażliwości; 2.4. Przypadek wielowymiarowy; 2.5. Funkcje kopuli w analizie rozkładu wielowymiarowego; 2.6. Pomiar ryzyka ekstremalnego; 2.7. Subiektywne ujęcie w analizie ryzyka i miary stosunku do ryzyka; 2.8. Kilka uwag praktycznych związanych z pomiarem ryzyka. Rozdział 3. Instrumenty pochodne: 3.1. Wprowadzenie; 3.2. Podstawowe rodzaje instrumentów pochodnych; 3.3. Wycena opcji; 3.4. Wycena kontraktów terminowych futures i forward; 3.5. Wycena kontraktu swap; 3.6. Kredytowe instrumenty pochodne - kontrakt CDS. Rozdział 4. Zarządzanie ryzykiem rynkowym: 4.1. Pomiar ryzyka rynkowego - wartość zagrożona i oczekiwany niedobór; 4.2. Pomiar ryzyka rynkowego - miary wrażliwości; 4.3. Strategie sterowania ryzykiem rynkowym - wprowadzenie; 4.4. Strategie sterowania ryzykiem cen akcji; 4.5. Strategie sterowania ryzykiem cen akcji; 4.6. Strategie sterowania ryzykiem kursu walutowego. Rozdział 5. Zarządzanie ryzykiem kredytowym: 5.1. Pomiar ryzyka kredytowego - wprowadzenie; 5.2. Ryzyko portfela kredytowego; 5.3. Modele ryzyka kredytowego - ogólna systematyzacja; 5.4. Modele strukturalne ryzyka kredytowego; 5.5. Modele empiryczne ryzyka kredytowego; 5.6. Modele zredukowane ryzyka kredytowego; 5.7. Sterowanie ryzykiem kredytowym - kredytowe instrumenty pochodne. Część II. Zarządzanie ryzykiem w organizacji. Rozdział 6. Zarządzanie ryzykiem w banku: 6.1. Ryzyko w działalności banku; 6.2. Techniki oceny ryzyka; 6.3. Ryzyko operacyjne; 6.4. Ryzyko płynności; 6.5. Stress testy i ocena ryzyka „ekstremalnego”; 6.6. Proces FTP w zarządzaniu ryzykiem stopy procentowej i ryzykiem płynności; 6.7. Proces zarządzania ryzykiem w banku; 6.8. Nadzorcza ocena ryzyka; 6.9. Ryzyko systemowe. Rozdział 7. Zarządzanie ryzykiem w zakładzie ubezpieczeń: 7.1. Rodzaje i czynniki ryzyka w zakładzie ubezpieczeń; 7.2. Pomiar i modelowanie ryzyka ubezpieczeniowego; 7.3. Pomiar ryzyka zakładu ubezpieczeń; 7.4. Sterowanie ryzykiem zakładu ubezpieczeń; 7.5. Regulacje ustawowe polskiego i europejskiego rynku ubezpieczeniowego dotyczące monitorowania wypłacalności zakładu ubezpieczeń. Rozdział 8. Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie: 8.1. Wprowadzenie do zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie; 8.2. Pomiar ryzyka przedsiębiorstwa; 8.3. Sterowanie ryzykiem przedsiębiorstwa; 8.4. Potencjał wzrostu - opcje realne; 8.5. Ryzyko modelu. Rozdział 9. Zarządzanie ryzykiem w jednostce sektora publicznego: 9.1. Zarządzanie finansami w jednostkach sektora publicznego; 9.2. Rodzaje ryzyka w sektorze publicznym; 9.3. Pomiar ryzyka w jednostkach sektora publicznego; 9.4. Sterowanie ryzykiem; 9.5. Regulacje i dobre praktyki. Rozdział 10. Zarządzanie ryzykiem w gospodarstwie domowym: 10.1. Wprowadzenie do zarządzania ryzykiem w gospodarstwie domowym; 10.2. Pomiar ryzyka gospodarstwa domowego; 10.3. Sterowanie ryzykiem w gospodarstwie domowym. Zakończenie. Pytania i zadania. Bibliografia. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Uczelnie Techniczne)
O niepewności, potrzebach i ryzyku; 1. Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie: Ryzyko w działalności przedsiębiorstwa- elementy systematyki i identyfikacji; Wykorzystanie ubezpieczeń do zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie; Przedsiębiorstwo jako podmiot ryzyka- rozwój koncepcji zarządzania ryzykiem; Podejście procesowe a identyfikacja ryzyka w przedsiębiorstwie; 2. Zarządzanie ryzykiem w instytucjach finansowych: Ryzyko finansowe w działalności ubezpieczeniowej; Aspekty ryzyka bankowego w Rekomendacja bazylejskich; Metody pomiary ryzyka inwestowania w akcje na rynku kapitałowym; 3. Nowoczesne obszary zarządzania ryzykiem: Ryzyko i bezpieczeństwo operacyjne; Polityka bezpieczeństwa jako element zarządzania ryzykiem operacyjnym; Zarządzanie ryzykiem odszkodowawczym menedżerów; Zarządzanie ryzykiem w organizacjach non-profit;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Pojęcie ryzyka, jego źródła i klasyfikacja; Rodzaje ryzyka krajowego przedsiębiorstwa eksportującego; Rodzaje ryzyka zagranicznego eksportera; Zasady i metody zarządzania ryzykiem; Zarządzanie ryzykiem krajowym w przedsiębiorstwie eksportującym; Zarządza- nie ryzykiem zagranicznym w przedsiębiorstwie eksportującym; Oficjalne wspieranie polskiego eksportu jako forma zarządzania ryzykiem zagranicznym przedsiębiorstwa eksportującego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Geneza i istota zarządzania strategicznego: R.1 Zarządzanie strategiczne - tło ekonomiczne, R.2 Zarządzanie strategiczne jako koncepcja zarządzania. Cz. II Strategia przedsiębiorstwa: R.3 Strategia przedsiębiorstwa jako system, R.4 Podmiotowe ujęcie strategii - kluczowe wybory strategiczne, R.5 Procesowe ujęcie strategii - przedsiębiorczość strategiczna. Cz. III Opracowanie strategii przedsiębiorstwa: R.6 Identyfikacja przedsiębiorstwa, R.7 Analiza strategiczna, R.8 Implementacja strategii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie / Zdzisław Pierścionek. - Wyd. 2 zm. - 2 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2015. - 503, [1] s. ; rys., tab. ; 24 cm.
1. Podstawy zarządzania strategicznego: Tradycyjne i nowe koncepcje zarządzania strategicznego; Proces zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie; Analiza strategiczna przedsiębiorstwa i jego otoczenia; Analityczne metody formułowania strategii przedsiębiorstwa; Procesy wdrażania, kontroli oraz weryfikacji strategii; 2. Konkurencyjność oraz strategie konkurencji przedsiębiorstwa- poziom strategicznych jednostek biznesu: Kategorie konkurencyjności w gospodarce i w przedsiębiorstwie; Rynkowe i zasobowe strategie konkurencji oraz procedury ich budowy; Koncepcje źródeł konkurencyjności przedsiębiorstwa; 3. Strategie rozwoju przedsiębiorstwa- poziom zarządzania korporacją: Typy i rodzaje strategii rozwoju przedsiębiorstwa; Strategie specjalizacji oraz dywersyfikacji przedsiębiorstwa; Umiędzynarodowienie i globalizacja przedsiębiorstwa; 4. Strategie tworzenia i rozwoju sieci przedsiębiorstw- poziom zarządzania siecią: Sieci przedsiębiorstw oraz strategie ich tworzenia i rozwoju; Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw oraz alianse strategiczne; 14. Strategie outsourcingu produkcji i usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie / Zdzisław Pierścionek. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2011. - 503, [1] s. ; rys., tab. ; 24 cm.
1. Podstawy zarządzania strategicznego: Tradycyjne i nowe koncepcje zarządzania strategicznego; Proces zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie; Analiza strategiczna przedsiębiorstwa i jego otoczenia; Analityczne metody formułowania strategii przedsiębiorstwa; Procesy wdrażania, kontroli oraz weryfikacji strategii; 2. Konkurencyjność oraz strategie konkurencji przedsiębiorstwa- poziom strategicznych jednostek biznesu: Kategorie konkurencyjności w gospodarce i w przedsiębiorstwie; Rynkowe i zasobowe strategie konkurencji oraz procedury ich budowy; Koncepcje źródeł konkurencyjności przedsiębiorstwa; 3. Strategie rozwoju przedsiębiorstwa- poziom zarządzania korporacją: Typy i rodzaje strategii rozwoju przedsiębiorstwa; Strategie specjalizacji oraz dywersyfikacji przedsiębiorstwa; Umiędzynarodowienie i globalizacja przedsiębiorstwa; 4. Strategie tworzenia i rozwoju sieci przedsiębiorstw- poziom zarządzania siecią: Sieci przedsiębiorstw oraz strategie ich tworzenia i rozwoju; Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw oraz alianse strategiczne; 14. Strategie outsourcingu produkcji i usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
Cz. I Podstawy zarządzania talentami: 1. Zarządzanie talentami - wyzwanie współczesnych organizacji, 2. Samorealizacja talentów - możliwości i ograniczenia interpersonalne, 3. Globalizacja- Różnorodność - zarządzanie talentami. Cz. II Pozyskiwanie, identyfikacja, pomiar i rozwój talentów: 1. Identyfikacja i pomiar talentu organizacji, 2. Metody i techniki wyłaniania kadry o wysokim potencjale (wnioski z praktyki), 3. Zarządzanie talentami - rozważania praktyka, 4. Światem rządzi ruch - firma zarządza talentem czy talent zarządzania firmą?, 5. Jak utrzymać talenty, jak budować ich zaangażowanie i lojalność w długookresowej perspektywie?. Cz. III Motywowanie: 1. Motywowanie do rozwoju, 2. Motywowanie i rozwój pracowników o wysokim potencjale, 3. Motywy działania i typy zachowań menedżerów sprzedaży na drodze do sukcesu zawodowego. Cz. IV Zarządzanie talentami - podejścia specyficzne: 1. Tworzenie programów dla pracowników o wysokim potencjale, 2. Zarządzanie talentem na najwyższych szczeblach organizacji, 3. Zarządzanie talentami i pracownikami wiedzy w praktyce firm medialnych, 4. Co decyduje o sukcesie? Doświadczenia menedżerów - założycieli przedsiębiorstw - liderów, 5. Zarządzanie talentami w międzynarodowych korporacjach, 6. ING inwestuje w talenty
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie turystyką / red. nauk. Aleksander S. Kornak. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1999. - 202, [1] s. : wykr. ; 21 cm.
Wprowadzenie; I. Zdobywanie rynków w turystyce; Koncentracja kapitałów i wspólnoty gospodarcze; Badanie i ustalenie segmentów oraz typów rynku turystycznego; Tworzenie techniczno-organizacyjnych układów informacyjnych wspomagających kierowanie turystyką; Samodzielność regionalna turystyki; II. Dziedziny strategii rynkowych; Stosowanie metod heurystycznych; Strategia produkcji, świadczenia usług oraz udostępniania dóbr wolnych i naturalnych; Kanały rynkowe w turystyce; Strategia dystrybucji i aktywnej sprzedaży; Promocja sprzedaży w turystyce; Strategia cen w turystyce; III. Parametry i instrumenty w turystyce (diagnoza stanu); Parametry i instrumenty w systemie marketingowym; Menedżering i marketing w symbiozie na rynkach turystycznych; Organizacja funkcji marketingowych w przedsiębiorstwie; Planowanie działań marketingowych; Niektóre parametry finansowe w turystyce; IV. Instrumenty zbytu i aktywnej sprzedaży; Planowanie promocji i zbytu; Konkurencja hoteli i biur podróży; Negocjacje i umowy; Reklama; Oferty, innowacje, katalogi; Akwizycja; Zdobywanie przychylności opinii publicznej; Znaki handlowe; Targi i giełdy turystyczne; Jakość i obsługa klientów; Praca i płaca w turystyce; Polska turystyka na drodze do nowej Europy; Niektóre definicje i określenia; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Organizacja i zarządzanie w nowoczesnej gospodarce - dylematy racjonalności; Rozdział 2. Organizacja, jej podsystemy i struktura; Rozdział 3. Zarządzanie w zmiennym otoczeniu organizacji; Rozdział 4. Tworzenie reputacji firmy - systemu troski o klienta i korzystnego wizerunku; Rozdział 5. Wprowadzanie innowacji i doskonalenie jakości; Rozdział 6. Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji operacyjnych i strategicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowoczesności)
R.1 Jak radzić sobie z problemami zasadniczego znaczenia: Jak radzić sobie z inflacją; Zarządzanie dla płynności i stabilności finansowej; Zarządzanie produktywnością; Produktywność pracownika umysłowego; Koszty utrzymania się w biznesie a złudzenie zysku. R.2 Zarządzanie z myślą o jutrze: Koncentrowanie środków na rezultatach; Jak uwalniać się od tego, co wczorajsze; Zarządzanie wzrostem; Zarządzanie innowacjami i zmianami; Strategie biznesu na jutro; Karta punktowa dla menedżerów. R.3 Zarządzanie w morzu zmian: nowa struktura ludności nowa dynamika demograficzna: Nowe realia; Podział produkcji: integracja ponadnarodowa; Nowe rynki konsumenta; Implikacje dla strategii zarządzania; Od "siły roboczej" do "sił roboczych"; Koniec obowiązkowego wieku emerytalnego; "Dwugłowy potwór"; Zapotrzebowanie na miejsca pracy w krajach rozwijających się; Potrzeba planowania w kwestii nadwyżki siły roboczej. R.4 Zarządzanie w burzliwych środowiskach: Zintegrowana gospodarka światowa; Ponadnarodowy pieniądz światowy; Koniec suwerenności; Spękana struktura polityczna świata; Kraje prawie rozwinięte w gospodarce światowej Strategie biznesu dla gospodarki światowej; Społeczeństwo pracownicze; "Władza idzie za własnością"; Czy związki zawodowe mogą przetrwać?; Przedsiębiorstwo jako instytucja polityczna; Zarządzanie w środowisku po litycznym. Wnioski: Wyzwanie wobec świata zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie, Czynniki sukcesu nowoczesnej firmy; Etyczne konkurowanie; Zdobywanie informacji; Organizacja procesu decydowania; Formułowanie strategii rozwoju firmy; Utrwalanie orientacji marketingowej; Promowanie zmian i sterowanie nimi; Doskonalenie jakości produkcji; Integratywne kierowanie pracownikami; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Środowisko jako podmiot życia gospodarczego; 2. Przedsiębiorstwo jako element otoczenia; 3. Konflikt w systemie społecznym przedsiębiorstwa; 4. Etyka w biznesie - trudności i perspektywy; 5. Internet w zarządzaniu przedsiębiorstwem; 6. Proces zarządzania strategicznego; 7. Planowanie i podejmowanie decyzji w przedsiębiorstwie; 8. Organizowanie i budowanie struktur organizacyjnych; 9. Motywowanie pracowników w przedsiębiorstwie; 10. Kontrolowanie procesów pracy; 11. Proces komunikacji w zarządzaniu przedsiębiorstwem; 12. Zarządzanie procesem zmian; 13. Zarządzanie produkcją; 14. Zarzadzanie jakością; 15. Zarzadzanie innowacjami; 16. Zarządzanie projektami; 17. Zarzadzanie marketingowe; 18. Zarzadzanie logistyką; 19. Zarządzanie zasobami ludzkimi; 20. Zarządzanie finansami; 21. Zarzadzanie informacją; 22. Zarzadzanie wiedzą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie w warunkach globalizacji / Józef Penc. - Warszawa : Difin, 2003. - 248 s. : tab. ; 23 cm.
1. Zmiany w otoczeniu i ich wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstwa, 2.Zarządzanie przedsiębiorstwem w burzliwym otoczeniu, 3. Zarządzanie oparte na wiedzy, 4.Problemy etyczne w zarządzaniu, 5. Problemy ekologiczne w zarządzaniu, 6. Procesy globalizacji i ich wpływ na działalność przedsiębiorstwa, 7. Zarządzanie w warunkach globalizacji, 8. Tworzenie globalnego przedsiębiorstwa, 9. Globalne zarządzanie strategiczne, 10. Menedżer w międzynarodowym biznesie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
Książka
W koszyku
1. Projektowane podstawy prawne restrukturyzacji przedsiębiorstwa w kryzysie, 2. Destrukcja wartości dla akcjonariuszy-wybrane czynniki, 3. Restrukturyzacja zadłużenia pośredniego i bezpośredniego w warunkach trudności finansowych przedsiębiorstwa, 4. Koszt kapitału a wartość firmy w okresie dekoniunktury, 5. Epidemiologiczny model wyceny spółek internetowych, 6. Wirtualizacja organizacji zarządzania przedsiębiorstwem, 7. Reorganizacja firmy w organizację orientowaną projektowo jako element realizacji strategii w dobie globalizacji, 8. Zmiana sytuacji finansowej wybranych przedsiębiorstw przemysłu chemicznego realizujący usługi bankowe, 9. Rola kultury organizacyjnej w przezwyciężaniu sytuacji kryzysowych w przedsiębiorstwie, 10. Rola public relations w zarządzaniu kryzysem i sytuacjami kryzysowymi przedsiębiorstwa, 11. Public relations w sytuacjach kryzysowych w przedsiębiorstwach gospodarki morskiej, 12. Programy lojalnościowe dla akcjonariuszy w procesie zarządzania wartością firmy, 13. Stopa zwrotu z kapitału - problemy definiowania, 14. Opcje rzeczywiste w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa, 15. Wykorzystanie Market Value Added i Econmic Value Added w procesie tworzenia wartości na drodze zawierania transakcji fuzji i przejęć, 16. Nadzór korporacyjny, zarządzanie wartością przedsiębiorstwa a nowelizacja prawa bilansowego, 17. Wykorzystanie usług audytorskich jako narzędzi nadzoru korporacyjnego, 18. Ochrona środowiska w procesie zarządzania wartością firmy - wybrane przykłady instytucji rynku finansowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej