Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(461)
IBUK Libra
(3)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(436)
Publikacje naukowe
(126)
Publikacje fachowe
(97)
Czasopisma
(24)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje dydaktyczne
(7)
E-booki
(4)
Publikacje informacyjne
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(344)
tylko na miejscu
(309)
wypożyczone
(13)
nieokreślona
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(356)
Czytelnia
(315)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(19)
Chodyński Andrzej
(16)
Penc Józef (1939-2017)
(15)
Grabiec Olimpia (1975- )
(14)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(14)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(11)
Dzieńdziora Joanna
(10)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(9)
Antonowicz Paweł
(9)
Romanowska Maria (1947- )
(9)
Mruk Henryk (1948- )
(8)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(7)
Juchnowicz Marta (1948- )
(7)
Obłój Krzysztof (1954- )
(7)
Bakonyi Jadwiga
(6)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(6)
Siciński Jędrzej
(6)
Borkowska Stanisława (1939- )
(5)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(5)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(5)
Fleszer Dorota (1971- )
(5)
Gierszewska Grażyna
(5)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(5)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(5)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(4)
Borkowski Stanisław
(4)
Borkowski Stanisław (1945- )
(4)
Budzyński Wojciech
(4)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(4)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(4)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(4)
Jabłoński Adam
(4)
Jabłoński Marek
(4)
Janczewski Jerzy
(4)
Jeziorski Leopold
(4)
Klimek Jan (1952- )
(4)
Kowalska Sylwia
(4)
Lemańska-Majdzik Anna
(4)
Malinowska Ewa
(4)
Nowak Edward (1951- )
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Rostkowski Tomasz
(4)
Trocki Michał (1945- )
(4)
Wolniak Radosław
(4)
Bieniok Henryk (1940- )
(3)
Borowiecki Ryszard
(3)
Chodyńska-Kukułka Agata
(3)
Dudzik-Lewicka Irena
(3)
Filipiak Beata (1967- )
(3)
Gajewska Paulina
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Huczek Antoni
(3)
Jabłoński Marek Marian
(3)
Juraszek Marian
(3)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(3)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(3)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(3)
Knecht Zdzisław
(3)
Kochmańska Magdalena
(3)
Kocot Maria
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Majewski Miłosz
(3)
Marcinkiewicz Cezary
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Monkiewicz Jan (1949- )
(3)
Pachura Aneta
(3)
Perenc Józef (1945- )
(3)
Pietrzyk Małgorzata
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Porvazník Ján
(3)
Rusiński Michał
(3)
Rychter Arkadiusz
(3)
Sienkiewicz Łukasz
(3)
Sierpińska Maria (1950- )
(3)
Skórska Anna
(3)
Stabryła Adam (1942- )
(3)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(3)
Sulich Adam
(3)
Synowiec Jadwiga
(3)
Szewczyk Irena
(3)
Widera Wiktor
(3)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(3)
Wróbel Magdalena
(3)
Zasępa Piotr
(3)
Znańska-Kozłowska Katarzyna
(3)
Adamiec Sabina
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Bednarski Lech
(2)
Berliński Lechosław (1944- )
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(2)
Blaik Piotr (1942- )
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Borodin Yevgeniy
(2)
Bugaj Justyna M
(2)
Chrościcki Zbigniew
(2)
Chwistecka-Dudek Halina
(2)
Czajka Kamil
(2)
Czekaj Jan (1950- )
(2)
Detyna Beata
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(32)
2010 - 2019
(124)
2000 - 2009
(223)
1990 - 1999
(84)
Okres powstania dzieła
2001-
(90)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(460)
Rosja
(2)
Słowacja
(1)
Czechy
(1)
Kanada
(1)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(461)
angielski
(2)
rosyjski
(2)
Temat
Przedsiębiorstwo
(305)
Zarządzanie
(88)
Marketing
(62)
Zarządzanie strategiczne
(56)
Kadry
(50)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(48)
Organizacja
(40)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(35)
Innowacje
(33)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(33)
Zarządzanie wiedzą
(31)
Zarządzanie jakością
(29)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(26)
Finanse przedsiębiorstwa
(25)
Marketing strategiczny
(23)
Konkurencyjność
(22)
Kultura organizacyjna
(21)
Planowanie strategiczne
(20)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(20)
Otoczenie firmy
(19)
Konkurencja
(18)
Logistyka gospodarcza
(18)
Public relations
(18)
Analiza strategiczna
(17)
Menedżerowie
(17)
Decyzje
(16)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(16)
Zatrudnienie
(16)
Badania marketingowe
(15)
Turystyka
(15)
Zarządzanie finansami
(15)
Controlling
(14)
Komunikacja marketingowa
(14)
Motywacja pracy
(14)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(14)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(14)
Usługi
(14)
Globalizacja
(13)
Zarządzanie projektami
(13)
Zarządzanie ryzykiem
(13)
Przedsiębiorstwo usługowe
(12)
Teoria organizacji
(12)
Ocena pracowników
(11)
Organizacja ucząca się
(11)
Informacja gospodarcza
(10)
Polityka zatrudnienia
(10)
Przedsiębiorczość
(10)
Przedsiębiorczość (postawa)
(10)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(10)
Usługi turystyczne
(10)
Zarządzanie kryzysowe
(10)
Instytucje nonprofit
(9)
Obsługa klienta
(9)
Promocja handlowa
(9)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(9)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(9)
Systemy informatyczne zarządzania
(9)
Marketing partnerski
(8)
Segmentacja rynku
(8)
Analiza SWOT
(7)
Bibliotekarstwo
(7)
Internet
(7)
Kapitał ludzki
(7)
Klaster (ekonomia)
(7)
Logistyka
(7)
Marketing cyfrowy
(7)
Marketing elektroniczny
(7)
Outsourcing
(7)
Reklama
(7)
Rekrutacja pracowników
(7)
Szkolnictwo wyższe
(7)
Wartość ekonomiczna
(7)
Analiza finansowa
(6)
Banki
(6)
Efektywność ekonomiczna
(6)
Firma (nazwa)
(6)
Gospodarka oparta na wiedzy
(6)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Ochrona środowiska
(6)
Produkt turystyczny
(6)
Płaca
(6)
Rachunkowość
(6)
Rachunkowość zarządcza
(6)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(6)
Strategia marketingowa
(6)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(6)
Łańcuch dostaw
(6)
Środki obrotowe
(6)
Badania rynku
(5)
Biznesplan
(5)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(5)
Diagnostyka przemysłowa
(5)
Etyka biznesu
(5)
Gospodarka
(5)
Informacja dla zarządzania
(5)
Innowacje organizacyjne
(5)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(5)
Inwestycje
(5)
Jakość usług
(5)
Konsumenci
(5)
Temat: czas
2001-
(68)
1989-2000
(25)
1901-2000
(16)
1945-1989
(3)
Temat: miejsce
Polska
(75)
Kraje Unii Europejskiej
(8)
Niemcy
(2)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Czechy
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(174)
Opracowanie
(77)
Praca zbiorowa
(75)
Czasopismo naukowe
(24)
Poradnik
(24)
Monografia
(23)
Case study (studium przypadku)
(17)
Czasopismo ekonomiczne
(14)
Materiały pomocnicze
(11)
Materiały konferencyjne
(6)
Raport z badań
(4)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Artykuły
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Przegląd literatury
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(395)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(246)
Transport i logistyka
(11)
Informatyka i technologie informacyjne
(10)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(9)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Podróże i turystyka
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Psychologia
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
465 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka zasad zarządzania Toyoty i metod BOST; 2. Zasady zarządzania Toyoty w pytaniach. Elementy dachu domu Toyoty; 3. Zasady zarządzania Toyoty w pytaniach. Zasada 1; 4. Zasady zarządzania Toyoty w pytaniach. Zasada 2; 5. Zasady zarządzania Toyoty w pytaniach. Zasada 3; 6. Zasady zarządzania Toyoty w pytaniach. Zasada 4; 7. Zasady zarządzania Toyoty w pytaniach. Zasada 6; 8. Zasady zarządzania Toyoty w pytaniach. Zasada 7; 9. Zasady zarządzania Toyoty w pytaniach. Zasada 14; Zasady zarządzania Toyoty w pytaniach. Problem średniej w ankietach o skali rangowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inwestycje i ich podział, Definicja projektu i jego cele, Cykl rozwoju projektu inwestycyjnego, Organizacja prac projektowych, Planowanie zakresu i harmonogramu realizacji projektu, metody analizy projektu, Nadzór nad projektem w trakcie jego realizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Teoria ekonomii / C.H.Beck)
1. Szacowanie wartości gruntów jako narzędzie wspierające proces inwestycyjny; 2. Analiza finansowa opłacalności inwestycji w nieruchomość użytkową za pomocą kredytu bankowego; 3. Prognozowanie sprzedaży w przedsiębiorstwie handlowym; 4. Organizacja, finansowanie i zarządzanie usługami komunalnymi z uwzględnieniem aspektów jakościowych; 5. Współpraca przedsiębiorstw turystycznych i samorządu terytorialnego w zakresie promocji turystyki w regionie; 6. Kooperacja jako determinanta kształtowania struktur klastrowych w branży turystycznej; 7. Usługi przewozów przesyłek drobnych w małej firmie sektora TSL; 8. Outsourcing w sferze usług logistycznych; 9. Zarządzanie procesowe w przedsiębiorstwie logistyczno-spedycyjnym; 10. Wykorzystanie Informacji księgowych do zarządzania procesowego w ochronie środowiska; 11. Identyfikacja form i obszarów aktywności marketingowej podmiotów zarządzających portami morskimi w Polsce; 12. System zarządzania relacjami z klientem a jakość obsługi klienta; 13. Zarządzanie wiedzą w firmie usługowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Organizacja przedsiębiorstwa usługowego: Specyfika procesu zarządzania przedsiębiorstwem usługowym; Ogólne zasady organizacji i struktura przedsiębiorstwa usługowego; Outsourcing oraz wirtualizacja działalności przedsiębiorstwa usługowego; Zmiana i doskonalenie organizacji przedsiębiorstwa usługowego. 2. Zarządzanie procesowe w przedsiębiorstwie usługowym: Istota i znaczenie procesu; Specyfika podejścia procesowego w przedsiębiorstwie usługowym; Pojęcie i charakterystyczne cechy zarządzania procesowego; Kulturowe aspekty zarządzania procesowego; Efekty zarządzania procesowego i diagnozy procesów w przedsiębiorstwie usługowym. 3, Zarządzanie kadrami w przedsiębiorstwie usługowym: Potrzeba i istota zarządzania zespołami ludzkimi; Motywowanie pracowników w przedsiębiorstwie usługowym; Proces kadrowy w przedsiębiorstwie usługowym; Systemy komunikowania wewnątrzzakładowego i informatyczne rozwiązania wspomagające zarządzanie kadrami; 4. Strategia zarządzania przedsiębiorstwem usługowym: Uzasadnienie wyboru strategii dla firmy usługowej; Budowanie strategii dla małej firmy usługowej; Budowanie strategii dla dużej firmy usługowej; Rekomendacje dla przedsiębiorstwa usługowego w zakresie kształtowania strategii. 5. Rachunkowość zarządcza a controlling w przedsiębiorstwach usługowych: Rachunkowość zarządcza czy controlling; Rola rachunku kosztów w przedsiębiorstwach usługowych; Wybrane odmiany rachunku kosztów; Budżety jako narzędzie rachunkowości zarządczej. 6. Zarządzanie kosztami w przedsiębiorstwie usługowym: Pojęcie i klasyfikacja kosztów, Pojęcie zarządzania kosztami; Planowanie kosztów; Analiza kosztów i ich wykorzystanie w rachunkach decyzyjnych; Kalkulacja kosztów. 7. Zarządzanie ceną w przedsiębiorstwie usługowym: Wprowadzenie do problematyki kształtowania cen usług; Rodzaj ceny w usługach; Cena usługi w systemie decyzyjnym przedsiębiorstwa; Strategie zarządzania cen ą usług. 8. Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie usługowym: Istota zarządzania finansami w przedsiębiorstwie usługowym; Decyzje finansowe w działalności przedsiębiorstwa usługowego; Finansowanie działalności przedsiębiorstwa usługowego; Zarządzanie kapitałem pracującym w przedsiębiorstwie usługowym; Strategie finansowania działalności przedsiębiorstwa usługowego. 9. Zarządzanie kapitałem w przedsiębiorstwie usługowym: Koszt kapitału finansującego działalność przedsiębiorstwa; Dźwignia operacyjna i finansowa; Kształtowanie struktury kapitału przedsiębiorstwa; Polityka dywidend. 10. Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie usługowym: Ryzyko w przedsiębiorstwie usługowym; Proces zarządzanie ryzykiem; Zarządzanie ryzykiem przez ubezpieczenie. 11, Zarządzanie wartością przedsiębiorstw usługowych: Wpływ specyfiki działalności usługowej na wartość przedsiębiorstw; Oddziaływanie działalności usługowej na kształtowanie wartości dla interesariuszy; Teoretyczne podstawy wyceny przedsiębiorstw - metody, założenia, wyniki; Wykorzystanie metod majątkowych wyceny przedsiębiorstw; Podejście dochodowe do wyceny wartości przedsiębiorstw usługowych. 12. Corporate governence przedsiębiorstwa: Pojęcia i cele corporate governance; Typy i komponenty corporate governance w spółkach usługowych; Teorie corporate governance a wpływ rad nadzorczych na efektywność spółek świadczących usługi; Znaczenie kodeksu nadzoru korporacyjnego; Rating a corporate governance. 13. Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwach usługowych: Innowacyjność sektora usług - aspekt gospodarczy; charakterystyka i rodzaje innowacji usługowej; Proces innowacyjny; Strategie innowacyjne w przedsiębiorstwie usługowym; Innowacje w usługach - wyzwanie i bariery. 14. Zarządzanie innowacją w przedsiębiorstwie usługowym: Informacja jako czynnik rozowju gospodarczego; Znaczenie informacji w procesach zarządzania przedsiębiorstwem usługowym; strategiczne zarządzanie informacją w przedsiębiorstwach usługowych; Systemy zarządzania informacją w przedsiębiorstwach usługowych; bezpieczeństwo informacji w procesach usługowych. 15. Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwach usługowych: Znaczenie jakości w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa usługowego; Procesowe podejście do zarządzania jakością w przedsiębiorstwie usługowym; Wybrane techniki i metody zarządzania jakością w przedsiębiorstwie usługowym; Standardy systemu zarządzania jakością usług na przykładzie ISO 9000 i TQM; Zarządzanie jakością oparte na normach ISO 9000; Zarządzanie przez jakość (TQM). 16. Zarządzanie procesami logistycznymi w przedsiębiorstwach usługowych: Czynności i procesy logistyczne w przedsiębiorstwie usługowym; Struktura systemu logistycznego przedsiębiorstwa usługowego; Identyfikacja kosztów procesów logistycznych w przedsiębiorstwie usługowym; Zarządzanie procesami logistycznymi w przedsiębiorstwie usługowym; Kształtowanie łańcucha dostaw w przedsiębiorstwa usługowego. 16. Zarządzanie procesami logistycznymi w przedsiębiorstwach usługowych: Czynności i procesy logistyczne w przedsiębiorstwie usługowym; Struktura systemu logistycznego przedsiębiorstwa usługowego; Identyfikacja kosztów procesów logistycznych w przedsiębiorstwie usługowym; Zarządzanie procesami logistycznymi w przedsiębiorstwie usługowym; Kształtowanie łańcucha dostaw przedsiębiorstwa usługowego. 7. Zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwach usługowych: Zarządzanie i planowanie marketingowe; Plan marketingowy w zarządzaniu marketingowym; Zarządzanie 7P w przedsiębiorstwie usługowym; Strategia marketingowa jako element zarządzania marketingiem; Wpływ otoczenia przedsiębiorstwa na zarządzanie marketingiem; Nowe trendy w zarządzaniu marketingowym w przedsiębiorstwie. 18. Zarządzanie produkcją w przedsiębiorstwach usługowych. 19. Zarządzanie relacjami klienta. 20. Zintegrowane podejście do rozwiązywania problemów konsumenta. 21. Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach usługowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Era wiedzy. Zarządzanie wiedzą; Ewolucja rachunkowości zasobów niematerialnych, kapitał intelektualny - definicje, koncepcje i klasyfikacja; Metody pomiaru i komunikowania jako podstawa zarządzania kapitałem intelektualnym; Przykłady zastosowania koncepcji pomiaru i zarządzania kapitałem intelektualnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Definicja projektu, Koncepcje zarządzania projektem innowacyjnym, Strategie innowacji produktu, Proces tworzenia portfela projektów nowego produktu, Strategiczne zarządzanie projektowaniem i rozwojem Strategie wprowadzania nowego produktu na rynek, Procesy zarządzania operacyjnego projektem innowacyjnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Organizacja jako system otwarty orientowany na otoczenie: Pojęcie systemu; Systemowe ujęcie organizacji; Otoczenie organizacji - ogólna ch-ka; Powinności organizacji względem grup interesariuszy i ich oczekiwania; Fundamentalne elementy składowe organizacji; 2.Systemowe zarządzanie jakością funkcjonowania organizacji: Ewolucja systemowego zarządzania jakością; Próba zdefiniowania pojęcia jakość obiektu; Podejście jakościowe do zarządzania organizacją; Istota i zasady projakościowego zarządzania organizacją; Wybrane znormalizowane systemy zarządzania organizacją i ich integracja; 3. Rozwój organizacji zarządzanej projakościowo: Pojęcie rozwoju organizacji; Projakościowe zarządzanie a zdolność rozwojowa organizacji; Trwały i zrównoważony rozwój organizacji efektem projakościowego zarządzania; Społeczna odpowiedzialność organizacji projakościowo zarządzanej; 4. Dojrzałość organizacji zarządzanej projakościowo: Pojęcie i istota dojrzałości organizacji; Dojrzałość jakościowa organizacji; Kluczowe kompetencje dojrzałej jakościowo organizacji; Poziom dojrzałości jakościowej organizacji; 5. Ch-ka badanej branży: Branża kruszyw w Polsce; Funkcjonowanie organizacji wydobywczej; Kierunki rozwoju obszarów poeksploatacyjnych; 6. Dojrzałość jakościowa organizacji i projakościowe zarządzanie w praktyce jej funkcjonowania: Poziom dojrzałości jakościowej organizacji funkcjonujących w branży kruszyw (badania ankietowe); Proces kształtowania dojrzałości organizacji projakościowo zarządzanej; Dojrzałość jakościowa organizacji - przykład empiryczny; Symptomy doskonałości projakościowego zarządzania organizacją; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Turystyka i rynek turystyczny; 2. Znaczenie marketingu w działalności przedsiębiorstw turystycznych; 3. Instrumenty marketingu w działalności firm i biur turystycznych; 4. Plan marketingowy a ogólna strategia przedsiębiorstwa turystycznego; 5. Działalność firm usługowych zorientowanych na klienta; 6. Elementy psychologii w nowoczesnej turystyce; 7. Kultura obsługi i normy etyczne w turystyce; 7. Badania marketingowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Menedžment : učeĕnoe posobie dlâ SPO / Е. P. Mihaleva. - 2-e izd., pererab. i dop. - Moskva : Izdatel’stvo Ûrajt , 2017. - 190, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Professional’noe obrazovanie)
Zawiera: Тема 1. Возникновение современного менеджмента: Истоки современного менеджмента; Смена парадигмы управления в России; Современные концепции управления. Тема 2. Методологические аспекты менеджмента: Сущность и необходимость менеджмента; Развитие теории и практики менеджмента; Научные школы менеджмента; Сравнительный анализ моделей менеджмента; Составляющие понятия «менеджмент»; Цели и задачи менеджмента; Деятельность менеджера и его задачи; Характерные черты эффективного менеджмента. Тема 3. Принципы и функции менеджмента: Законы менеджмента; Принципы менеджмента; Функции менеджмента; Содержание общих функций менеджмента. Тема 4. Методы менеджмента: Сущность методов менеджмента, их характеристика; Экономические методы менеджмента; Административно-правовые методы менеджмента; Социально-психологические методы менеджмента. Тема 5. Организационные формы управления предприятием в рыночной Экономикс: Система менеджмента на предприятии как социально-управляемая система; Понятие организационной структуры управления, ее элементы, принципы проектирования, базовые модели организаций; Типы организационных структур, их характеристика; Тенденции в системе организации и управления производством в современных условиях. Тема 6. Технология принятия решений в менеджменте: Сущность управленческих решений, их характеристика; Виды управленческих решений; Требования, предъявляемые к управленческому решению; Информационное обеспечение управленческих решений. Тема 7. Управление трудом: Эволюция теории управления трудом; Влияние теорий управления на природу человека; Теории мотивации в менеджмен те; Человек и организация. Тема 8. Менеджмент и производственный потенциал предприятия: Потенциал предприятия; Управление конкурентоспособностью; Менеджмент в инновационной стратегии предприятия; Управление производительностью; Менеджмент и показатели хозяйственной деятельности предприятия. Тема 9. Кадры управления. Стиль управления: Правила эффективного менеджмента; Стиль руководства; Правила хорошего менеджера. «Решетка» Р. Блейка; Управление конфликтами; Менеджер и стресс; Деловая карьера и ее организация. Тема 10. Элементы функционального менеджмента: Элементы стратегического менеджмента; Управление рисками; Работа менеджеров в кризисной ситуации; Элементы этики делового общения; Элементы инновационного менеджмента; Элементы производственного менеджмента; Элементы финансового менеджмента; Элементы корпоративного управления. Заключение.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
1. Organizacja i jej otoczenia: Przedsiębiorstwo jako system otwarty; Rodzaje przedsiębiorstw i ich funkcje; Otoczenie przedsiębiorstwa i jego komponenty. 2. Zarządzanie i praca menedżera: Istota i funkcje procesu zarządzania; Systemy, style i techniki zarządzania; Menedżerowie, ich role i kompetencje. 3. Tworzenie systemu informacji i monitorowania otoczenia: Znaczenie informacji w procesie zarządzania; Istota, rodzaje i źródła informacji; System informacji i jego projektowanie; Monitorowanie otoczenia; Skuteczne wykorzystanie informacji. 4. Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji: Decyzje menedżerskie; Problemy i sposoby ich rozwiązywania; Warunki podejmowania decyzji; Psychologiczne bariery racjonalnego decydowania; Decyzje zespołowe; Doskonalenie procesu decydowania; Decyzje menedżerskie w przyszłości. 5. Projektowanie strategii i planowanie strategiczne: Orientacja strategiczna firmy; Strategiczne myślenie i zarządzanie; Formułowanie strategii firmy; Rodzaje strategii i kwestia ich wyboru; Planowanie strategiczne i tworzenie planu; Skuteczne zarządzanie strategiczne. 6. Zdobywanie rynku i przychylności otoczenia: Zarządzanie marketingowe; Koncepcja marketingu i jego stosowanie w nowoczesnej firmie; Marketing strategiczny i strategie marketingowe; Kierunki doskonalenia marketingu; Pozyskiwanie przychylności otoczenia; Nowe oblicze marketingu. 7. Promowanie innowacji i wewnętrznej przedsiębiorczości: Imperatyw kreowania innowacji; Strategie innowacji; Bariery innowacji; Inteligencja firmy a kreowanie innowacji; Promowanie innowacji; Innowacje produktowe i ich wprowadzanie na rynek; Kreowanie innowacji klucz do przyszłości. 8. Skuteczne konkurowanie na rynku: Konkurencja i jej poziomy; Konkurencja w sektorze działania firmy; Strategie działania wobec konkurencji; Budowa konkurencyjnej strategii; Budowa wyróżniającej zdolności firmy Uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; R.1 Podstawy zarządzania projektami; R.2 Funkcjonalne problemy zarządzania projektami i ich rozwiązania; R.3 Instytucjonalne problemy zarządzania projektami i ich rozwiązania; R.4 Personalne problemy zarządzania projektami i ich rozwiązania; R.5 Metody zarządzania projektami: Systematyzacja metod zarządzania projektami; Metodyki zarządzania projektami; Techniki zarządzania projektami; Opis przykładu "Rozwój konstrukcyjny produktu X"; Techniki organizacji zespołu projektowego; Techniki opisu struktury projektu; Technika harmonogramów; Techniki sieciowe- charakterystyka ogólna; Technika CPM; Technika MPM; Technika PERT; Technika PERTCOST; Technika GERT; Technika planowania zasobów opar ta na technice CPM; Technika CPM-COST; Technika linii równowagi LOB; Techniki drzewa zależności; Narzędzia informatyczne wspomagające zarządzanie projektami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zmiana myślenia o organizacji 1.1. Zmiana otoczenia 1.2. Zmiana potrzeb i oczekiwać pracowników 1.3. Zmiana świadomości organizacyjnej 2. Dlaczego kultura ma znaczenie 2.1. Zainteresowanie kulturą w biznesie 2.2. Co to jest kultura organizacyjna 2.3. Kultura a klimat organizacyjny 2.4. Wpływ na wyniki 3. Powody transformacji kulturowej 3.1. Główne powody na świecie 3.2. Jak to wyglądało w Polsce? 3.3. Stopień zaangażowania zarządu 4. Początek procesu zarządzania kulturą 4.1. Na czym polega proces zarządzania kulturą organizacyjną? 4.2. Ustalenie kierunku – misja, wizja i filozofia zarządzania 4.3. Wartości 4.4. Zespół projektowy 4.5. Ustalenie profilu kultury pożądanej 4.6. Praktyczne kroki projektu 4.7 Komunikacja w organizacji 5. Diagnoza kultury obecnej 5.1. Dlaczego diagnoza jest ważna? 5.2. Podejście jakościowe a ilościowe 5.3. Podejście ilościowe 5.4. Dołączenie badan klimatu 6. Analiza luki kulturowej 6.1. Kluczowe wnioski 6.2. Kogo włączyć w interpretację profilu kultury obecnej? 6.3. Ustalenie priorytetów 6.4. Ustatenie pierwszych projektów 7. Kluczowe czynniki zmiany 7.1. Gdzie szukać przyczyn obecnego profile kultury 7.2. Usuwanie barier organizacyjnych. 7.3. Czynniki sukcesu zmiany kulturowej 7.4. Przykładowe działania firm w Polsce. 8. Zmiana myślenia liderów.. 8.1. Wpływ liderów na kulturę organizacji 8.2. Badania wpływu liderów na kulturę 8.3. Proces zmiany indywidualnej liderów.. 8.4. Badania 360 oparte na wartościach 9. Sukcesy i porażki 9.1. Ryzyko, koszty i monitorowanie efektów 9.2. Co „zabija” zarządzanie kulturą? 9.3. Zakończenie lub początek; Dodatek. Doświadczenia kulturowe kilku firm w Polsce; ORBIS S.A.; Bank Gospodarstwa Krajowego; Unity Group; Bank Credit Agricole; Epilog – Kultura w kryzysie; Opis 12 stylów kultury mierzonych przez OCI; Najczęściej zadawane pytania; Wykaz źródeł.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. System controllingu w przedsiębiorstwie; 2. Controlling produkcji; 3. Controlling logistyki; 4. Controlling działalności marketingowej; 5. Controlling projektów; 6. Controlling jakości; 7. Controlling personalny; 8. Controlling kosztów; 9. Controlling podatkowy; 10. Controlling inwestycyjny; 11. Controlling finansowy; 12. Controlling w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie zasobami ludzkimi / Zbigniew Ściborek. - Warszawa : Difin, 2010. - 416, [1] s. : rys., tab. ; 23 cm.
1. Warunki funkcjonowania organizacji a zarządzanie nimi; 2. Strategia w zarządzaniu zasobami ludzkimi; 3. Pozyskiwanie pracowników; 4. Wprowadzenie do pracy; 5. Motywowanie pracowników; 6. Ocenianie pracowników; 7. System wynagrodzeń organizacji; 8. Inwestowanie w personel; 9. Kariera pracownicza; 10. Partycypacja pracownicza w procesie zarządzania organizacją; 11. Ludzie w procesie zmian; 12. Zwalnianie pracowników; 13. Kulturowy, etyczny i społeczny wymiar działalności gospodarczej (biznesu).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Charakter i rola przedsiębiorstwa w gospodarce, 2. Podmioty gospodarcze i ich charakterystyka, 3. Potencjał gospodarczy przedsiębiorstwa, 4. Działalność produkcyjna i usługowa przedsiębiorstwa, 5. Ekonomika zasobów pracy, 6. Przychody i koszty przedsiębiorstwa, 7. Przedsiębiorstwo a rynek, 8. Obrót pieniężny w przedsiębiorstwie, 9. Sprawozdanie finansowe jako źródło informacji o przedsiębiorstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota marketingu: Ch-ka marketingu; Marketing a in ne sposoby działania na rynku; Struktura sfery instru mentalno-czynnościowej marketingu; Marketing-mix; Regu ły marketingowe; Podsumowanie. 2. Marketing a warunki działania: Zewnętrzne warunki działania; Struktura podmiotowa warunków rynkowych; Wewnętrzne warunki działania; Wybór zakresu warunków działania; Podsumowanie. 3. Podstawy decyzji marketingowych: Możliwości i zagro żenia działania przedsiębiorstwa; Uwarunkowania poszu kiwań i zagrożeń działania; Kryteria oraz sposoby oce ny mozliwości i zagrożeń działania; Podsumowanie. 4.Marketing w procesach konkurencji: Otoczenie konku rencyjne przedsiębiorstw; Formy rynku i konkurencji; Marketing a rodzaje konkurencji; Marketing a przewaga konkurencji; Podsumowanie. 5. Postępowanie nabywców na rynku: Istota procesu po stępowania konsumentów; Uwarunkowania procesu postępo wania konsumentów; Etapy procesu postępowania konsu mentów;; Zakup nowego produktu przez konsumentów; Przedsiębiorstwa i instytucje jako nabywcy; Podsumowa nie. 6. Wybór rynku docelowego: Istota segmentacji rynku; Kryteria segmentacji rynku; Procedura segmentacji ryn ku; Etapy procesu wyboru rynku docelowego; Podsumowa nie. 7. Plasowanie: Istota koncepcji plasowania; Kryteria plasowania; Etapy plasowania; Strategie plasowania; Plasowanie - granice koncepcji; Podsumowanie. 8. Badanie marketingowe: Programowanie badań marketin gowych; Pomiar i skalowanie w badaniach marketingowych Analiza i interpretacja rezultatów badań marketingo wych; Podsumowanie. 9. Produkt: Miejsce i funkcje produktu w marketingu; Strategia produktu; Klasyczny cykl życia produktu; Re gulowanie cyklu życia produktu; Podsumowanie. 10. Działania związane z produktem: Kierunki działań związanych z produktem; Utrzymanie produktu w nie zmie nionej postaci; Usprawnianie i upraszczanie produktu i jego wyposażenia; Wprowadzanie na rynek nowych produ któw; Wycofanie produktu z rynku; Podsumowanie. 11. Opakowanie i marka produktu: Opakowanie produktu; Oznakowanie produktu; Marka produktu; Podsumowanie, 12. Cena: Funkcje cen w marketingu; Postrzeganie ceny przez nabywców; Ogólne uwarunkowania poziomu cen; Pod stawy ustalania cen; Znaczenie cen w strukturze marke tingu; podsumowanie. 13. Kształtowanie i zmiany cen: Rodzaje strategii cen; Penetracyjna i selektywna strategia cen; Adaptacyjna innowacyjna strategie cen; Strategie cenowo-jakościo wa i cenowo-promocyjna; Zmiany i różnicowanie cen; Podsumowanie. 14. Dtstrybucja towarów: Miejsce dystrybucji w marketi ngu; Kanały dystrybucji; Wybór kanałów dystrybucji; Intensywność dystrybucji towarów; Fizyczny przepływ to warów; Współdziałanie i konflikt w procesie kształtowa nia dystrybucji towarów; podsumowanie. 15. Formy organizacyjne dystrybucji towarów: Handel de taliczny; Handel hurtowy; Kontraktowe formy dystrybu cji towarów; Podsumowanie. 16. Aktywizacja sprzedaży: Funkcje instrumentów aktywi zacji sprzedaży; Kierunki oddziaływania instrumentów aktywizacji sprzedaży; Kształtowanie strategii aktywi zacji sprzedaży; Podsumowanie. 17. Instrumenty aktywizacji sprzedaży: Reklama; Sprze daż osobista; Promocja sprzedaży; Public relations; Sponsorowanie; Podsumowanie. 18. Marketing bezpośredni: Istota i uwarunkowania mar ketingu bezpośredniego; Baza danych jako podstawa mar ketingu bezpośredniego; Instrumenty marketingu bezpo średniego; Podsumowanie. 19. Kierowanie działalnością marketingową: Planowanie działalności marketingowej; Strategie marketingowe; Organizowanie działalności marketingowej; Kontrola działalności marketingowej; Podsumowanie. 20. Marketing w wybranych obszarach działalności: Mar keting międzynarodowy i globalny; Marketing usług; Mar keting w działalności organizacji niedochodowych; Pod sumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Innowacje w kreowaniu i modyfikowaniu modeli biznesowych; Poziom innowacyjności polskich przedsiębiorstw jako zasadniczy czynnik konkurencyjności regionu; Innowacyjność przedsiębiorstw na przykładzie firm zlokalizowanych w Kieleckim Parku Technologicznym. Studium przypadku; Features of models of organization and management cash flow contemporary economy; Zarządzanie uczelnią wyższą - rozwój systemów zarządzania, ich finansowanie oraz dopasowanie do potrzeb gospodarki; Zarządzanie uczelnią w aspekcie działań marketingowych; Typology and segmentation of households on financial market in Poland; Wybrane zagadnienia bibliograficzne a zarządzanie; Od systemów zarządzania jakością po społeczną odpowiedzialność biznesu w nowoczesnym zarządzaniu firmą; Strategiczny aspekt zarządzania w branży górniczej oraz technologiach informacyjnych; Asymetria informacji pogodowych jako źródło ryzyka sektora energetycznego; Analiza wybranych źródeł finansowania działalności MMŚP; Aktualność idei rozwoju zrównoważonego i trwałego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia Ekonomiczne / C.H.Beck)
1. Rola planowania i kontroli w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 2. Koncepcje kosztów i wyników z punktu widzenia planowania finansowego i kontroli menedżerskiej, 3. Zastosowanie budżetowania w planowaniu finansowym i kontroli, 4. System informacji menedżerskiej dla celów planowania i kontroli, 5. Procedura i elementy planowania finansowego i kontroli, 6. Nowoczesne narzędzia wspomagające planowanie finansowe i kontrolę menedżerską
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota wiedzy w gospodarce; 2. Kompozycja wiedzy; 3. Skuteczność funkcjonowania firm wykonawczych; 4. Współczesne organizacja budowlana; 5. Generowanie wiedzy w przedsiębiorstwie budowlanym; 6. Profesjonalizm firm budowlanych; 7. Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw budowlanych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie przedsiębiorstwem : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wyd. 2. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2022. - 403, [5] s. : rys., tab., wykresy ; 24 cm.
Wstęp; ROZDZIAŁ 1. Podstawy zarządzania 1.1. Koncepcja zarządzania 1.2. Funkcje zarządzania 1.3. Istota przedsiębiorstwa 1.4. Efektywność zarządzania przedsiębiorstwem 1.5. Role i umiejętności kierownika 1.6. Paradygmat kompetencji kierownika 1.7. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku ROZDZIAŁ 2. Ewolucja teorii zarządzania 2.1. Rys historyczny zarządzania 2.2. Klasyczne teorie zarządzania 2.3. Teorie zarządzania behawioralnego 2.4. Specyficzne podejścia do zarządzania 2.5. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku ROZDZIAŁ 3. Społeczny kontekst działalności przedsiębiorstwa 3.1. Odpowiedzialność przedsiębiorstwa 3.2. Zakres odpowiedzialności 3.3. Ochrona środowiska naturalnego 3.4. Kultura przedsiębiorstwa 3.5. Dylematy etyczne 3.6. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku ROZDZIAŁ 4. Środowisko przedsiębiorstwa 4.1. Czynniki środowiskowe 4.2. Wpływ środowiska ogólnego na przedsiębiorstwo 4.3. Specyficzne środowisko przedsiębiorstwa 4.4. Krajowy system społeczno-gospodarczy 4.5. Działalność międzynarodowa przedsiębiorstwa 4.6. Zarządzanie działalnością międzynarodową 4.7. Współczesne wyzwania przedsiębiorstwa 4.8. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku ROZDZIAŁ 5. Podejmowanie decyzji 5.1. Podejmowanie decyzji jako istota zarządzania 5.2. Proces podejmowania decyzji 5.3. Racjonalność decyzji 5.4. Decyzje grupowe 5.5. Ilościowe metody wspomagania decyzji 5.6. Informacyjne wspieranie decyzji 5.7. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku ROZDZIAŁ 6. Planowanie 6.1. Koncepcja i zakres planowania 6.2. Planowanie działalności przedsiębiorstwa 6.3. Planowanie strategiczne 6.4. Analiza SWOT 6.5. Metody planowania strategicznego 6.6. Techniki wspierania planowania 6.7. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku ROZDZIAŁ 7. Organizowanie 7.1. Tworzenie organizacji 7.2. Formowanie stanowisk pracy 7.3. Warianty struktury organizacyjnej 7.4. Projektowa struktura organizacyjna 7.5. Hierarchiczny układ struktury organizacyjnej 7.6. Funkcjonowanie i modyfikowanie struktury organizacyjnej 7.7. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku ROZDZIAŁ 8. Zarządzanie kadrami 8.1. Proces zarządzania kadrami 8.2. Projektowanie stanowisk pracy 8.3. Nabór pracowników 8.4. Wybór między kandydatami na pracowników 8.5. Polityka kadrowa 8.6. Współczesne trendy zatrudnienia 8.7. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku ROZDZIAŁ 9. Zachowania organizacyjne 9.1. Przesłanki zachowań organizacyjnych 9.2. Osobowość pracownika 9.3. Zachowania grupowe 9.4. Efektywność pracy zespołowej 9.5. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku ROZDZIAŁ 10. Przewodzenie 10.1. Rola przywódcza kierownika 10.2. Style przewodzenia 10.3. Teorie przywództwa 10.4. Motywowanie 10.5. Podłoże i techniki załagodzenia konfliktu 10.6. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku ROZDZIAŁ 11. Przedsiębiorczość 11.1. Przesłanki przedsiębiorczości 11.2. Zakładanie przedsiębiorstwa 11.3. Rozwój przedsiębiorstwa 11.4. Tworzenie planu biznesowego 11.5. Konstrukcja planu biznesowego 11.6. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku ROZDZIAŁ 12. Zarządzanie biznesem elektronicznym 12.1. Geneza biznesu elektronicznego 12.2. Zastosowanie Internetu w biznesie elektronicznym 12.3. Modele biznesu elektronicznego 12.4. Zarządzanie relacjami przedsiębiorstwa z klientami 12.5. Strategie biznesu elektronicznego 12.6. Pytania kontrolne, kwestie dyskusyjne i studium przypadku ROZDZIAŁ 13. Zarządzanie jakością, wprowadzanie innowacji i zmian 13.1. Kompleksowe zarządzanie jakością 13.2. Stymulowanie innowacji 13.3. Determinanty zmiany działalności 13.4. Rodzaje i sekwencje zmiany 13.5. Przezwyciężanie stresu 13.6. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku ROZDZIAŁ 14. Zarządzanie produkcją 14.1. Proces produkcyjny 14.2. Planowanie produkcji 14.3. Metody planowania produkcji 14.4. Analiza wyników produkcji 14.5. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku ROZDZIAŁ 15. Kontrolowanie 15.1. Funkcje kontroli 15.2. Proces kontrolny 15.3. Techniki kontroli finansowej 15.4. Efektywność kontroli 15.5. Pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne, studium przypadku; Bibliografia; Indeks rzeczowy; O Autorze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej