Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(222)
Forma i typ
Książki
(222)
Publikacje naukowe
(52)
Publikacje fachowe
(47)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(164)
tylko na miejscu
(158)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(169)
Czytelnia
(160)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(8)
Romanowska Maria (1947- )
(8)
Penc Józef (1939-2017)
(7)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(5)
Gierszewska Grażyna
(5)
Mruk Henryk (1948- )
(5)
Obłój Krzysztof (1954- )
(5)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(5)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(5)
Garbarski Lechosław
(4)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Bieniok Henryk (1940- )
(3)
Filipiak Beata (1967- )
(3)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Trocki Michał (1945- )
(3)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(3)
Banaszyk Piotr
(2)
Berliński Lechosław (1944- )
(2)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Czekaj Jan (1950- )
(2)
Dresler Zbigniew (1943- )
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(2)
Gralak Henryk
(2)
Grucza Bartosz
(2)
Grzegorczyk Wojciech
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Knecht Zdzisław
(2)
Marciniak Jarosław
(2)
Nowak Edward (1951- )
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Pasieczny Jacek
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Rusiński Michał
(2)
Sierpińska Maria (1950- )
(2)
Sitkiewicz Franciszek
(2)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(2)
Vollmuth Hilmar J. (1936- )
(2)
Wojciechowski Tadeusz
(2)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(2)
Abdrabou Lucia
(1)
Adamska Agata
(1)
Alchusová Zuzana
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Avery Gayle (1947- )
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Bednarczyk Ewa
(1)
Bednarski Lech (1929-2006)
(1)
Beech Nic
(1)
Bellini Lucia
(1)
Bernacki Marek
(1)
Białasiewicz Maria (1952- )
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Blaik Piotr (1942- )
(1)
Bojarski Roman
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Buk Halina (1947- )
(1)
Burton Celia
(1)
Carboni Joel
(1)
Chrenko Alchusová Lucia
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Czerwonka Leszek
(1)
Czupiał Jerzy
(1)
Davenport Thomas H. (1954- )
(1)
Davis Edward W. (1941- )
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Domański Tomasz
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Drzazga Marek
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Duliniec Aleksandra
(1)
Duncan William
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dynus Magdalena
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Dąbrowski Tomasz
(1)
Evans Christina
(1)
Ficoń Krzysztof (1947- )
(1)
Fimińska-Banaszyk Romualda
(1)
Flasiński Mariusz
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Gonzalez Mónica
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(137)
1990 - 1999
(47)
Okres powstania dzieła
2001-
(23)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(219)
Rosja
(2)
Czechy
(1)
Język
polski
(220)
rosyjski
(2)
Temat
Przedsiębiorstwo
(160)
Marketing
(55)
Zarządzanie
(39)
Zarządzanie strategiczne
(30)
Finanse przedsiębiorstwa
(18)
Organizacja
(18)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(16)
Analiza strategiczna
(15)
Marketing strategiczny
(15)
Planowanie strategiczne
(15)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(13)
Kadry
(13)
Badania marketingowe
(12)
Zarządzanie finansami
(12)
Otoczenie firmy
(10)
Public relations
(10)
Turystyka
(10)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(10)
Konkurencja
(9)
Logistyka gospodarcza
(9)
Usługi
(9)
Promocja handlowa
(8)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(8)
Decyzje
(7)
Konkurencyjność
(7)
Przedsiębiorstwo usługowe
(7)
Segmentacja rynku
(7)
Teoria organizacji
(7)
Zarządzanie jakością
(7)
Zarządzanie projektami
(7)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(7)
Analiza SWOT
(6)
Controlling
(6)
Innowacje
(6)
Komunikacja marketingowa
(6)
Kultura organizacyjna
(6)
Marketing międzynarodowy
(6)
Usługi turystyczne
(6)
Badania rynku
(5)
Przedsiębiorczość
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(5)
Strategia marketingowa
(5)
Zarządzanie ryzykiem
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Środki obrotowe
(5)
Analiza finansowa
(4)
Informacja gospodarcza
(4)
Kapitał
(4)
Kreowanie wizerunku
(4)
Produkt turystyczny
(4)
Promocja
(4)
Przedsiębiorstwo handlowe
(4)
Rachunkowość
(4)
Reklama
(4)
Strategia organizacyjna
(4)
Systemy informatyczne zarządzania
(4)
Teoria dystrybucji
(4)
Zatrudnienie
(4)
Analiza funkcjonalna
(3)
Banki
(3)
Bilans księgowy
(3)
Ceny
(3)
Diagnostyka przemysłowa
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Globalizacja
(3)
Handel
(3)
Handel zagraniczny
(3)
Internet
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Marketing partnerski
(3)
Metody badawcze
(3)
Motywacja pracy
(3)
Obsługa klienta
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Planowanie
(3)
Praca
(3)
Projektowanie
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Rynek finansowy
(3)
Sponsoring
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Sprawozdawczość finansowa
(3)
Usługi logistyczne
(3)
Wycena przedsiębiorstwa
(3)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(3)
Audyt personalny
(2)
Biznesplan
(2)
Branża TSL
(2)
Decyzje finansowe
(2)
Ekologia
(2)
Etyka biznesu
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Holdingi
(2)
Informacja
(2)
Jakość usług
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Temat: czas
2001-
(9)
1989-2000
(3)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Rosja
(1)
Gatunek
Podręcznik
(173)
Praca zbiorowa
(4)
Case study (studium przypadku)
(3)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(168)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(111)
Transport i logistyka
(5)
Podróże i turystyka
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Psychologia
(1)
222 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing : zagadnienia podstawowe / Dariusz Sobotkiewicz, Paweł Waniowski. - Warszawa : PLACET, 2006. - 221, [2] s. : il., tab. ; 24 cm.
1. Przedsiębiorstwo - nabywca - rynek - marketing. 2. Zachowania nabywców. 3. Informacyjne podstawy strategii marketingowych. 4. Proces kształtowania strategii makretingowej w przedsiębiorstwie. 5. Produkt. 6. Dystrybucja. 7. Cena. 8. Promocja. 9. Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing międzynarodowy / Andrzej Limański, Ireneusz Drabik. - Warszawa : Difin, 2010. - 415, [1] s. : rys.; tab. ; 23 cm.
1. Internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa; 2. Marketing w operacjach na rynkach zagranicznych; 3. Strategia marketingu-mix na rynkach zagranicznych: Produkt, Cena, Dystrybucja, Komunikacja marketingowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług / Adrian Payne ; tł. Grażyna Górska. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997. - 300, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
Charakterystyka marketingu usług; Marketing usług a marketing partnerski; Opracowanie misji firmy usługowej; Segmentacja rynku usług; Plasowanie i różnicowanie usług; Marketing-mix; Plan marketingowy w działalności usługowej; Firma usługowa zorientowana na klienta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Finansowanie strategii przedsiębiorstwa; 2. Finansowanie działań marketingowych z własnych źródeł przedsiębiorstwa; 3. Finansowanie działań marketingowych przedsiębiorstwa z obcych źródeł; 4. Budżet działań marketingowych; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawowe zasady pomiaru rentowności inwestycji marketingowych, 2. Konstruowanie formuły zwrotu z inwestycji marketingowych, 3. Zastosowanie metody zwrotu z inwestycji marketingowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Marketig personalny i jego znaczenie we współczesnym przesiębiorstwie, 2.Wizerunek firmy jako pracodawcy i jego kształtowanie, 3.Adresaci działań z zakresu marketingu personalnego i ich potrzeby, 4.Wybrnae aspekty działań persoalnych w zakresie pozyskiwania i oceniania pracowników i ich rola w kreowaniu wizerunku firmy, 5.Rozwój pracowników i jego wpływ na kreowanie wizerunku firmy, 6.Działania personalne realizowane w polskich przedsiębiorstwach - wyniki badań, 7.Koncepcja zintegrowanej mieszanki marketingowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem / Elżbieta Duliniec. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2002. - 190 s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz.I: Formułowanie celów, organizacja badań: Przedmiot i etapy badań marketingowych; Podsatwy informacyjne marketingu. Cz.II: Metody badań marketingowych: Metody gromadzenia danych; Wybrane metody przetwarzania danych. Cz.III: Podstawowe obszary zastosowań: Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju; Wyznaczanie segmentów rynku; Badania związane z produktem; Badanie cen; Badanie systemu dystrybucji; Badanie skuteczności systemu komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena / PLACET)
Przedsiębiorstwo w burzliwym otoczeniu; Wymagania rynku i zmiany w marketingu; Nasilanie się konkurencji w sektorze, Troska o wizerunek własny, Zmiany i innowacje w działalności przedsiębiorstwa, Przekształcanie struktury organizacji i systemu pracy; Innowacje, ich rodzaje i klasyfikacja, Źródła innowacji i proces innowacyjny, Zmiany radykalne i strategiczne, Reorganizacja procesów działania, Restrukturyzacja i reorientacja firmy; Reakcje na zmiany w organizacji; Strategia i taktyka wprowadzania zmian.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingowe. Zarządzanie innowacyjne. Zarządzanie zasobami pracy. Zarządzanie ekologiczne. Zarządzanie zintegrowane i jego implementacja.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa i zarządzanie przedsiębiorstwem, 2. Marketing, 3. Analiza i diagnostyka w przedsiębiorstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Kultura a paradygmaty marketingu w warunkach glo balizacji : 1.Globalizacja, integracja gospodarcza i internacjonalizacja przedsiębiorstw jako wyznaczniki współczesnych procesów gospodarczych, 2.Kultura - poję cie, istota, wymiary i problemy operacjonalizacji, 3. Marketing w otoczeniu wielokulturowym. R.2 Miedzynarodowe badania marketingowe.Aspekty kultu rowe : 1.Badania marketingowe jako element zintegrowa nego systemu komunikacji marketingowej, 2.Międzynarodo we badania marketingowe.Pojęcie, istota, zakresy, typo logia, 3.Źródłowe podstawy międzynrodowych badań marke tingowych, 4.Międzynarodowe badania porównawcze oparte na źródłach wtórnych. R.3 Międzynarodowe badania marketingowe oparte na źró dłach pierwotnych.Podejście kulturowe. : 1.Przygotowa nie badań międzynarodowych. Cele, zakresy, podejścia, metody, 2.Problem ekwiwalencji w międzynarodowych bada niach marketingowych, 3.Przesłanki wyboru metod i tech nik w badaniach międzynarodowych, 4.Problemy metodolo giczne na etapach realizacji badań, przetwarzania da nych i komunikowania wyników badań. R.4 Polscy konsumenci i menedżerowie w otoczeniu wielo kulturowym.Wyniki badań porównawczych : 1.Wartości i symbole kulturowe w rozszerzającej się Europie, 2.Pos tawy konsumentów wobec produktów krajowych i zagrani cznych (etnocentryzm i efekt kraju pochodzenia), 3.Pos tawy menedżerów wobec procesu rozszerzania Unii Euro pejskiej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wiedza ekonomiczna o przedsiębiorstwie, 2. Przedsiębiorstwo jako podmiot gospodarczy, 3. Funkcjonowanie przedsiębiorstw w różnych obszarach działalności gospodarczej, 4. Organizacja i zarządzanie procesem produkcyjnym, 5. Planowanie działalności przedsiębiorstwa. Tworzenie i ocena biznesplanu, 6. Rozwój przedsiębiorstwa. Ocena projektu i zadania inwestycyjnego, 7. Zatrudnianie i wydajność pracy oraz wynagrodzenia, 8. Przedsiębiorstwa krajowego obrotu towarowego, 9. Przedsiębiorstwa zagranicznego obrotu towarowego, 10. Analiza czynników kształtujących wynik finansowy przedsiębiorstwa, 11. Marketing i strategie marketingowe w przedsiębiorstwie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Podstawowe pojęcia; R.2 Podsumowanie wykonawcze w biznesplanie; R.3 Cele i opis przedsięwzięcia; R.4 Opis produktu; R.5 Analiza rynku; R.6 Marketing; R.7 Zarządzanie; R.8 Harmonogram realizacji przedsięwzięcia; R.9 Analiza szans i zagrożeń; R.10 Analiza finansowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Standaryzacja programów marketingowych na rynkach międzynarodowych; ?. Efektywność, czynniki i zakres standaryzacji programów marketingowych na rynkach międzynarodowych; 3. Standaryzacja produktu, ceny i strategii reklamowych na rynku FMCG w Polsce- wyniki badań własnych; 4. Otoczenie marketingowe a standaryzacja programów marketingowych na rynku polskim; 5. Pozycja konkurencyjna i strategia firmy międzynarodowej a standaryzacja instrumentów marketingu-mix na rynku polskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R. 1 Zarys teorii przedsiębiorstwa; R. 2 Pojęcie i istota przedsiębiorczość; R. 3 Istota i cele współczesnego przedsiębiorstwa; R. 4 Procesy decyzyjne w przedsiębiorstwie; R. 5 Organizowanie przedsiębiorstwa; R. 6 Systemy zarządzania przedsiębiorstwem; R. 7 Zarządzanie marketingiem w działalności przedsiębiorstwa; R. 8 Zarządzanie finansowe w przedsiębiorstwie; R. 9 Zarządzanie kadrami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Współczesna organizacja, 2. Zmiana - aspekty teoretyczne, 3. Metodyka przeprowadzania zmian, 4. Zmiany struktury organizacyjnej, 5. Zmiana kultury organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
1. Promocja i public relations w działalności marketingowej, 2. Public relations jako instrument marketingowy w nowoczesnym przedsiębiorstwie, 3. Public relations - praktyczne zastosowanie, 4. Studia przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Tożsamość i wizerunek- koncepcja i znaczenie: Pojęcie tożsamości i wizerunek; Różnice między tożsamością a wizerunek firmy; Wizerunek firmy a autowizerunek konsumenta; Znaczenie dobrego wizerunku firmy. R.2 Adresaci wizerunku firmy: Wewnętrzni adresaci wizerunku; Zewnętrzni adresaci wizerunku. R.3 Wyróżniki tożsamości przedsiębiortswa: Znaczenie wyróżników tożsamości; Ogólne kryteria wyboru wyróżników; Trwałość i zmienność wyróżnkiów; Przykładowe rozwiązania. R.4 Tożsamość i wizerunek firmy a startegie marketingowe. R.5 Zarządzanie wizerunkiem firmy w czasie: Etapy rozwoju wizerunku; Etapy zmian i dylematy z tym związane. R.6 Badanie wizerunku firmy: Ogólne zasady i cele badań; Wybór kryteriów pomiaru; Dynamika pozycji i konkurencji a częstotliwość pomiaru wizerunku; Źródła pozyskiwania informacji o kryteriach pomiaru wizerunku firmy; Obiekty odniesienia; Metody i techniki badań wizerunku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing Nowego Wieku)
Część I: Czym jest CRM? 1. CRM system czy strategia? 2. Proces CRM. 3. Koncepcja CRM a system informatyczny klasy CRM. Część II: Wdrożenie. 4. Przed rozpoczęciem projektu. 5. CRM a kultura organizacyjna. 6. Organizacja projektu CRM. 7. Określenia przyczyn i celów projektu. 8. Analiza stanu bieżącego (samoocena). 9. Budowa strategii CRM. 10. Wybór systemu CRM. 11. konfiguracja systemu. 12. Instrukcje stanowiskowe. 13. Uruchomienie systemu. 14. Przyszłość systemów CRM. Część II: Załączniki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej