Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(96)
IBUK Libra
(4)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(94)
Publikacje fachowe
(14)
Publikacje naukowe
(13)
E-booki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Czasopisma
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(74)
dostępne
(60)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(63)
Czytelnia
(74)
Autor
Rydzkowski Włodzimierz
(6)
Wojewódzka-Król Krystyna (1948- )
(5)
Ciesielski Marek (1949- )
(4)
Sarjusz-Wolski Zdzisław
(4)
Skowronek Czesław
(4)
Blaik Piotr (1942- )
(3)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(3)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Gąsowska Magdalena K
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Januła Eugeniusz
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Juchniewicz Małgorzata
(2)
Kasperek Marek
(2)
Kisperska-Moroń Danuta
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Krawczyk Stanisław
(2)
Majewski Jerzy
(2)
Neider Janusz (1947- )
(2)
Ocicka Barbara
(2)
Sekuła Jolanta
(2)
Wojciechowski Tadeusz
(2)
Zięba Magda
(2)
Abt Stefan (1937-2002)
(1)
Artemenko Lina
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baran Michał
(1)
Bendkowski Józef
(1)
Bielecka Agnieszka
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Bozarth Cecil
(1)
Burnewicz Jan (1947- )
(1)
Buzek Ludgarda (1935- )
(1)
Chaberek Mirosław
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Coop Tomasz
(1)
Cyplik Piotr
(1)
Danylenko Olena
(1)
Dmytruszyńska Benita
(1)
Dolmetsch Ralph
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dwiliński Lech
(1)
Dziekański Paweł
(1)
Ejdys Stanisław
(1)
Fajfer Paweł
(1)
Falecki Janusz
(1)
Fertsch Marek
(1)
Ficoń Krzysztof (1947- )
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Głowacka Danuta
(1)
Handfield Robert B
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jarosz Klaudia
(1)
Jeszka Anna Maria
(1)
Jezierski Andrzej
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kapusta Franciszek
(1)
Karmańska Anna
(1)
Kempny Danuta
(1)
Khozhylo Irina
(1)
Kierzkowski Zbigniew
(1)
Komorowski Jan
(1)
Konecka Sylwia
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kowalska Krystyna
(1)
Kramer Matthias (1959- )
(1)
Kupiec Leszek
(1)
Kuriata Andrzej
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Laskowski Marek
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lipa Michał
(1)
Lis Marcin
(1)
Lisiński Marek
(1)
Macełko Marta
(1)
Marconi-Mikołajczyk Patrycja
(1)
Masiukiewicz Piotr
(1)
Matulewski Marek
(1)
Małecka Małgorzata
(1)
Małkus Tomasz
(1)
Milewska Beata
(1)
Milewski Dariusz
(1)
Minochkina Olga
(1)
Miszewski Maciej
(1)
Najlepszy Eugeniusz
(1)
Niestrój Krzysztof
(1)
Nowakowski Marcin K
(1)
Pachura Aneta
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Petrivna Irina Krinichnaya
(1)
Pełszyński Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(65)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(101)
Język
polski
(101)
Temat
Logistyka gospodarcza
(59)
Przedsiębiorstwo
(59)
Logistyka
(30)
Łańcuch dostaw
(18)
Transport
(15)
Przedsiębiorstwo transportowe
(13)
Zarządzanie
(13)
Gospodarka materiałowa
(8)
Kadry
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(7)
Unia Europejska (UE)
(7)
Ekonomika transportu
(6)
Polityka transportowa
(6)
Przedsiębiorstwo spedycyjne
(6)
Controlling
(5)
Informatyka
(5)
Transport morski
(5)
Transport powietrzny
(5)
Transport wodny śródlądowy
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Gospodarka
(4)
Innowacje
(4)
Marketing
(4)
Organizacja
(4)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(4)
Przedsiębiorstwo usługowe
(4)
Spedycja
(4)
Systemy informatyczne zarządzania
(4)
Transport kolejowy
(4)
Transport samochodowy
(4)
Usługi logistyczne
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Branża TSL
(3)
Gospodarka narodowa
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Jakość
(3)
Konkurencyjność
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Logistyka gospodarcza międzynarodowa
(3)
Międzynarodowa logistyka gospodarcza
(3)
Obsługa klienta
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Polityka transportowa UE
(3)
Produkcja
(3)
Przedsiębiorstwo handlowe
(3)
Systemy informacyjne
(3)
Transport międzynarodowy
(3)
Zaopatrzenie przedsiębiorstwa
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Banki
(2)
Budżetowanie
(2)
Euro (pieniądz)
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Gospodarka żywnościowa
(2)
Handel zagraniczny
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Infrastruktura techniczna
(2)
Integracja europejska
(2)
Inwestycje
(2)
Konsumenci
(2)
Koszty
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Motywacja
(2)
Ocena pracowników
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Outsourcing
(2)
Poczta
(2)
Polska
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(2)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(2)
Rolnictwo
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Spedytorzy
(2)
Substancje niebezpieczne i szkodliwe
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Towar
(2)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(2)
Transport kombinowany
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Algorytmy
(1)
Analiza systemowa
(1)
Awans zawodowy
(1)
Azure (platforma chmurowa)
(1)
Baza danych
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bhp
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biura informacji gospodarczej
(1)
COVID-19
(1)
Chatbot
(1)
Coworking
(1)
Dane osobowe
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dojrzałość procesowa organizacji
(1)
Dokumenty
(1)
Dowód księgowy
(1)
Temat: czas
2001-
(13)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Europa
(2)
Czechy
(1)
Niemcy
(1)
Gatunek
Podręcznik
(20)
Praca zbiorowa
(10)
Opracowanie
(7)
Monografia
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Przegląd literatury
(1)
Dziedzina i ujęcie
Transport i logistyka
(29)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(28)
Zarządzanie i marketing
(20)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
101 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Rola i zadania logistyki międzynarodowej w integracji przedsiębiorstw Unii Europejskiej, 2. Integracja przedsiębiorstw Unii Europejskiej, 3. Identyfikacja strategii wejścia przedsiębiorstwa na rynki zagraniczne, 4. Zagraniczne inwestycje bezpośrednie w rozwoju logistyki międzynarodowej, 5. Przesłanki rozwoju infrastruktury telekomunikacyjnej w Polsce w świetle strategii Lizbońskiej, 6. Uwarunkowania polskiego systemu transportowego w obliczu przystąpienia do Unii Europejskiej, 7. Logistyka w strategiach ekspansji międzynarodowej firm
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota i przedmiot logistyki, 2. Rola logistyki w kształtowaniu ekonomiki przedsiębiorstwa, 3. Makroekonomiczne uwarunkowania procesów logistycznych w przedsiębiorstwie, 4. Infrastruktura procesów logistycznych, 5. Procesy logistyczne w przedsiębiorstwie, 6. Procesy magazynowania, manipulacji i transportu wewnętrznego w przedsiębiorstwie, 7. Sterowanie procesami zakupu, 8. Logistyka procesów produkcji, 9. Logistyka procesów dystrybucji, 10. Sterowanie zapasami w proceach logistycznych, 11. Koszty logistyczne, 12. Analiza ekonomiczna procesów logistycznych, 13. Podstawowe tendencje rozwojowe logistyki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja)
Wstęp; Rozdział 1. Geneza spedycji 1.1. Zarys historyczny działalności spedycyjnej 1.2. Rozwój spedycji i usług spedycyjnych w XIX i XX w. 1.3. Usługi spedycyjne w łańcuchu dostaw 1.4. Spedytor jako sprzedawca usług transportowych Rozdział 2. Spedycja – obszary definicyjne 2.1. Pojęcie spedycji i spedytora oraz usług spedycyjnych 2.2. Spedycja w Polsce w latach 90. XX w. oraz na początku XXI w. 2.3. Charakter i struktura usługi spedycyjnej 2.4. Rynek usług spedycyjnych 2.5. Potrzeby spedycyjne, dokumenty spedycyjne, mierniki działalności spedycyjnej Rozdział 3. Rodzaje czynności spedycyjnych 3.1. Pojęcie rodzajów działalności spedycyjnej 3.2. Zakres czynności spedycyjnych 3.3. Klasyfikacja spedycji Rozdział 4. Czynności spedycyjne w teorii i praktyce 4.1. Spedycja właściwa 4.2. Przyjmowanie zleceń i zamówień 4.3. Wybór środków transportu 4.4. Umowy o przewóz 4.5. Ubezpieczenie przesyłki 4.6. Sporządzenie dokumentacji transportowo-spedycyjnej 4.7. Odbiór i podjęcie przesyłek od nadawcy 4.8. Przygotowanie przesyłki do przewozu 4.9. Nadanie przesyłki wraz z dokumentacją 4.10. Aspekt odprawy celnej 4.11. Przemieszczanie przesyłek Rozdział 5. Istota i struktura usług spedycyjnych 5.1. Uniwersalna usługa spedycyjna 5.2. Przewozy samochodowe wraz z czynnościami portowymi i załadowczymi 5.3. Organizowanie przesyłek drobnicowych, paczkowych 5.4. Organizacja usług ładunkowych i składowych 5.5. Przewozy kontenerowe i ich obsługa 5.6. Organizacja przewozów scentralizowanych 5.7. Obsługa bocznic ogólnych i specjalistycznych 5.8. Organizacja przewozów ładunków ponadgabarytowych 5.9. Organizacja przewozów ładunków niebezpiecznych 5.10. Organizacja i wykorzystanie przebiegów powrotnych 5.11. Organizacja regularnej (liniowej) komunikacji towarowej wszystkimi środkami transportu 5.12. Organizacja obsługi portów morskich i lotniczych oraz przewozów intermodalnych Rozdział 6. Transport jako dziedzina gospodarki 6.1. Usługa transportowa i transport – pojęcie transportu 6.2. Usługa transportowa i transport jako produkt rynkowo-marketingowy 6.3. Rola i funkcjonowanie transportu w gospodarce narodowej 6.4. Miejsce i znaczenie transportu w działalności podmiotu gospodarczego Rozdział 7. Rodzaje transportu 7.1. Klasyfikacje transportu w różnych przedziałach i kryteriach 7.2. Zalety i wady różnych rodzajów transportu 7.3. Środki i rodzaje transportu Rozdział 8. Rynek transportowy 8.1. Obszar definiowany rynku transportowego 8.2. Formy i cechy rynku transportowego 8.3. Prawa rządzące rynkiem transportowym 8.4. Uczestnicy rynkowi Rozdział 9. Formy i metody usług transportowych 9.1. Zasady tranzytu i przewozy tranzytowe 9.2. Prawne aspekty tranzytu 9.3. Korytarze transportowe i udział Polski 9.4. Kabotaż 9.5. Przewozy kabotażowe w państwach członkowskich UE Rozdział 10. Popyt i podaż na rynku usług transportowych 10.1. Cechy popytu na usługi transportowe 10.2. Determinanty popytu na usługi transportowe 10.3. Podaż usług transportowych Rozdział 11. Transport w układzie międzynarodowych stosunków gospodarczych 11.1. Handel międzynarodowy i jego potrzeby transportowe 11.2. Transport w ujęciu globalnym 11.3. Progresywna rola transportu w układzie międzynarodowym Rozdział 12. Aspekt dostosowawczy we współczesnych tendencjach transportu 12.1. Tendencje i perspektywy techniczne w transporcie 12.2. Tendencje i perspektywy organizacyjne 12.3. Tendencje i perspektywy ekonomiczne Rozdział 13. Spedycja w procesie międzynarodowej wymiany handlowej 13.1. Polityka spedycyjna w handlu międzynarodowym 13.2. Polityka spedycyjna UE 13.3. Polska polityka i sytuacja w aspekcie przewozów międzynarodowych Rozdział 14. Podmiot spedycyjny 14.1. Zasady funkcjonowania podmiotu gospodarczego 14.2. Struktura rynku usług spedycyjnych 14.3. Metody zdobywania klientów 14.4. Koszty podmiotu spedycyjnego i przychody tego podmiotu Rozdział 15. Aspekt prawny działalności spedytora 15.1. Spedycja w infrastrukturze prawnej 15.2. Świadczenie i zakres usług spedytorskich 15.3. Prawa, obowiązki i odpowiedzialność spedytora 15.4. Ogólne Polskie Warunki Spedycji Rozdział 16. Spedycja w Polsce 16.1. Liczba i wielkość podmiotów spedycyjnych w Polsce 16.2. Dostęp polskich podmiotów spedycyjnych do wykonywania usług spedycji międzynarodowej 16.3. Zakres i specjalizacje podmiotów spedycyjnych 16.4. Związki i stowarzyszenia w sektorze usług spedycyjnych w Polsce i na rynkach międzynarodowych 16.5. Szanse i zagrożenia działalności spedycyjnej w Polsce Rozdział 17. Kooperacja spedytorów międzynarodowych 17.1. Przewozy multimodalne i ich rodzaje 17.2. Technologia kontenera 17.3. Aspekty organizacyjne w przewozach lądowych, morskich i powietrznych 17.4. Globalna sieć spedycji Rozdział 18. Proces spedycyjny w eksporcie i imporcie 18.1. Spedycja w eksporcie i imporcie 18.2. Dokumentacja spedycyjna w handlu międzynarodowym 18.3. Obowiązki spedytora w eksporcie i imporcie; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota i rodzaje controllingu w przedsiębiorstwie, 2. Controlling działalności badawczo-rozwojowej, 3. Controlling projektów, 4. Controlling logistyki, 5. Controlling produkcji, 6. Controlling kosztów produkcji, 7. Controlling personalny, 8. Controlling marketingu i sprzedaży, 9. Eko-controlling przedsiębiorstwa, 10. Controlling finansowy, 11. Controlling inwestycji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. istota controllingu w zarządzaniu logistyką przedsiębiorstwa, 2. Controlling logistyki w zarządzaniu operacyjnym, 3. Zarządzanie kosztami logistyki przedsiębiorstwa, 4. Instrumenty controllingu logistyki, 5. Organizacja systemu informacyjnego controllingu logistyki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Logistyka usług / Grzegorz Biesok (red.). - Wyd. 2. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 160 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Przedmowa; Rozdział 1. Usługi: Pojęcie usług; Cechy usług; Klasyfikacja usług; Usługi w polskich klasyfikacjach standardowych; Usługi w Polskiej Klasyfikacji Działalności; Usługi w Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Usług; Jakość usług; Determinanty i ocena jakości usług; Logistyka usług; Literatura do rozdziału pierwszego; Rozdział 2. Usługi logistyczne: Pojęcie usług logistycznych; Rodzaje usług logistycznych; Charakterystyka usług logistycznych; Usługi spedycyjne; Usługi transportowe; Usługi kurierskie; Centra logistyczne; Outsourcing usług logistycznych; Branża usług logistycznych; Literatura do rozdziału drugiego; Rozdział 3. Logistyka usług transportu samochodowego rzeczy: Charakterystyka transportu samochodowego; Przepisy regulujące transport drogowy rzeczy; Infrastruktura transportu drogowego; Środki transportu drogowego rzeczy; Koszty producenta usługi transportowej; Koszty rodzajowe; Koszty bezpośrednie i pośrednie; Koszty paliwa w Europie; Analiza ograniczeń czasowych w transporcie drogowym rzeczy; Czas pracy kierowców; Ograniczenia wynikające ze specyfiki przewożonego towaru; Indywidualne ograniczenia ruchu drogowego; Czynniki losowe; Literatura do rozdziału trzeciego; Rozdział 4. Logistyka usług komunikacji miejskiej: Logistyka miejska; Cele i zadania logistyki miejskiej; Funkcjonalny i obszarowy podział logistyki miejskiej; Charakterystyka komunikacji miejskiej; Infrastruktura transportu miejskiego; Środki komunikacji miejskiej; Organizacja komunikacji miejskiej; Systemy biletowe w komunikacji miejskiej; Komunikacja miejska a niepełnosprawni; Literatura do rozdziału czwartego; Rozdział 5. Logistyka w turystyce: O turystyce; Logistyka w usługach turystycznych; Literatura do rozdziału piątego; Rozdział 6. Logistyka usług gastronomicznych: Usługa gastronomiczna; Logistyka w gastronomii; Problemy zarządzania logistycznego w gastronomii; Obsługa klienta; Gastronomia a turystyka; Nowe trendy i rozwiązania w gastronomii; Literatura do rozdziału szóstego; Rozdział 7. Logistyka imprez masowych: Pojęcie imprezy masowej; Motywy organizacji imprez masowych; Rodzaje imprez masowych; Formalnoprawne aspekty organizacji imprez masowych; Bezpieczeństwo imprez masowych; Zabezpieczenie imprezy masowej; Logistyczne aspekty imprez masowych; Lokalizacja; Rozmieszczenie obiektów i publiczności; Transport i komunikacja; Przepływ informacji; Obsługa klienta; Problemy logistyczne imprez masowych; Literatura do rozdziału siódmego; Rozdział 8. Logistyka usług. Studia praktyczne: Transport i magazynowanie dzieł sztuki; Logistyka usług transportowych i magazynowych; Logistyka przedsiębiorstw usługowych; Obsługa logistyczna dzieł sztuki; Przewóz dzieł sztuki na przykładzie firmy ART LOGISTICS; Literatura i źródła; Warunki bezpiecznej organizacji przewozu materiałów niebezpiecznych; Obowiązki stron w przewozie materiałów niebezpiecznych; Znakowanie opakowań materiałów niebezpiecznych; Niezgodności w przewozie materiałów niebezpiecznych; Literatura i źródła; O autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka : koncepcja zintegrowanego zarządzania / Piotr Blaik. - Wyd. 4 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2017. - 400 s. : rys.; tab., wykresy ; 24 cm.
Od Autora; Rozdział 1. Istota i przewartościowania pojęcia logistyki 1.1. Przegląd i interpretacja znaczących definicji logistyki 1.2. Ewolucja i przewartościowania przedmiotu, celów i instrumentów logistyki jako podstawowych wyznaczników pojęcia logistyki 1.3. Logistyka jako kategoria zintegrowanego zarządzania 1.4. Teoretyczne koncepcje logistyki Rozdział 2. Trendy i determinanty rozwoju i zmian w logistyce 2.1. Geneza oraz fazy i kierunki rozwoju logistyki 2.2. Czynniki determinujące rozwój logistyki — próba klasyfikacji i hierarchizacji 2.3. Czynniki kształtujące zmiany w logistyce w świetle badań w krajach zachodnich 2.4. Megatrendy i determinanty określające popyt i możliwości podaży w sferze/zakresie logistyki i usług logistycznych w świetle badań w Europie Zachodniej 2.5. Czynniki stymulujące i ograniczające rozwój logistyki w Polsce 2.6. Wizja rozwoju logistyki Rozdział 3. Podstawowe wymiary nowoczesnej koncepcji logistyki 3.1. Relacje i właściwości nowoczesnej koncepcji logistyki 3.2. Podstawowe zasady kształtowania nowoczesnej koncepcji logistyki 3.3. Podstawowe aspekty i orientacje nowoczesnej koncepcji logistyki Rozdział 4. Identyfikacja i kształtowanie systemów logistycznych 4.1. Podejście systemowe jako podstawa interpretacji i kształtowania orientacji i struktur współczesnej logistyki 4.2. Podstawowe kryteria i przekroje klasyfikacji systemów logistycznych 4.3. Powiązania między systemami logistycznymi — wstępna identyfikacja 4.4. Kształtowanie i wdrażanie systemów logistycznych 4.5. System logistyczny przedsiębiorstwa jako przejaw rozwoju i pełnej integracji w skali mikroekonomicznej Rozdział 5. Struktura procesów logistycznych i problemy jej kształtowania 5.1. Istota i znaczenie orientacji na procesy w zintegrowanym zarządzaniu 5.2. Pojęcie i podstawowe właściwości procesu 5.3. Kryteria i przekroje klasyfikacji procesów 5.4. Klasyfikacja i strukturyzacja procesów logistycznych w aspekcie zarządzania i tworzenia wartości 5.5. Modelowanie kluczowych procesów logistycznych w przedsiębiorstwie 5.6. Poziomy oraz sposoby analizy i oceny procesów logistycznych 5.7. System i procesy transformacji logistycznej w aspekcie tworzenia wartości 5.8. Proces cyrkulacji logistycznej Rozdział 6. Identyfikacja struktury i przejawów wdrażania procesu zarządzania logistycznego 6.1. Istota i funkcje procesu zarządzania logistycznego 6.2. Kompleksowość logistycznych sytuacji decyzyjnych 6.3. Podstawowe orientacje procesu zarządzania logistycznego — próba systematyki 6.4. Założenia koncepcji zintegrowanego zarządzania logistycznego 6.5. Koncepcja „nawigatora” zarządzania logistycznego jako przykład całościowej orientacji logistycznej w badaniach i w praktyce zarządzania w przedsiębiorstwach Rozdział 7. Koncepcja logistycznie zorientowanego zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem 7.1. Tendencje integracyjne w logistyce i przewartościowania strategicznych funkcji zarządzania logistycznego 7.2. Założenia i struktura koncepcji logistycznie zorientowanego zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem 7.3. Zakres i możliwości oddziaływania koncepcji zarządzania logistycznego na podstawowe sfery zarządzania w przedsiębiorstwie 7.4. Opcje strategiczne logistyki 7.5. Proces logistycznie zorientowanego zarządzania strategicznego 7.6. Proces logistycznie zorientowanego zarządzania operacyjnego Rozdział 8. Zarządzanie łańcuchem dostaw (SCM) jako przejaw integracji zarządzania logistycznego między przedsiębiorstwami 8.1. Istota i rozwój koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw (SCM) 8.2. Modele integracji zarządzania łańcuchem dostaw 8.3. Potencjały efektów związane z rozwojem koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw 8.4. Korzyści wdrażania koncepcji SCM w świetle badań w przedsiębiorstwach w krajach zachodnich 8.5. Przesłanki i przejawy integracji zarządzania łańcuchem dostaw (SCM) i zarządzania relacjami z klientami (CRM) Rozdział 9. Logistyka a inne przekrojowe koncepcje zarządzania 9.1. Ogólne założenia integracji logistyki z innymi współczesnymi koncepcjami zarządzania w zintegrowanym zarządzaniu przedsiębiorstwem 9.2. Koncepcja zarządzania logistyczno-marketingowego jako przejaw rozwoju i integracji logistyki i marketingu 9.3. Logistyka a zarządzanie wyszczuplające (LM) 9.4. Logistyka a kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) 9.5. Logistyka a zarządzanie kategorią czasu (TBM) 9.6. Logistyka a efektywna obsługa klienta (ECR) 9.7. Logistyka a zarządzanie innowacjami (IM) 9.8. Przejawy wpływu wdrażania przekrojowo zorientowanych koncepcji zarządzania na oczekiwane efekty i sukces przedsiębiorstwa Rozdział 10. Organizacja logistyki w przedsiębiorstwie 10.1. Podstawowe koncepcje i zasady kształtowania organizacji logistyki w przedsiębiorstwie 10.2. Czynniki wpływające na organizację logistyki w przedsiębiorstwie 10.3. Formy organizacyjne logistyki w przedsiębiorstwie 10.4. Logistyka w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa w świetle badań i doświadczeń w krajach zachodnich Rozdział 11. Problemy identyfikacji i racjonalizacji struktury kosztów logistyki 11.1. Istota i kierunki racjonalizacji kosztów logistyki 11.2. Zagadnienie wyodrębnienia i identyfikacji kosztów logistyki 11.3. Zadania, zakres i przekroje rachunku kosztów logistyki 11.4. System rachunku kosztów procesów 11.5. Target costing jako instrument rynkowo zorientowanego zarządzania kosztami logistyki 11.6. Tendencje rozwojowe i struktura kosztów logistyki w świetle badań w krajach zachodnich Rozdział 12. Podstawy systemowej koncepcji efektywności logistyki w aspekcie zarządczym oraz logistyczne potencjały efektów i tworzenia wartości 12.1. Założenia systemowej koncepcji efektywności logistyki w aspekcie zarządzania 12.2. Efektywność potencjalna logistyki w aspekcie zarządczym 12.3. Identyfikacja logistycznych potencjałów oczekiwanych efektów 12.4. Zakres wdrożenia koncepcji logistyki w przedsiębiorstwie a poziom efektywności w świetle badań w krajach zachodnich; Bibliografia; Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy logistyki / Stanisław Krawczyk. - Wyd. 2 zm. i poszerz. (dodruk) - Warszawa : CeDeWu, 2021 - 605 s. : b. ; 24 cm.
Wstęp; Rozdział 1. Pojęcie logistyki - wprowadzenie 1.1. Etymologia pojęcia „logistyka" 1.2. Wprowadzenie terminu logistyka do gospodarki cywilnej 1.3. Ewaluacja domeny pojęcia „logistyka" - etapy i wybrane definicje 1.4. Logistyka jako koordynacja procesów 1.5. Logistyka w naukach o zarządzaniu Rozdział 2. Teoria koordynacji 2.1. Podstawy tworzenia teorii 2.2. Formalne wymagania wobec teorii 2.3. Wymagania dobrego definiowania pojęć 2.4. Teoria w odniesieniu do świata realnego 2.5. Zasady tworzenia teorii 2.6. Domena teorii koordynacji - obiekty 2.7. Grupa obiektów 2.8. System 2.9. Zmienność obiektu - proces zmian 2.10. Działania 2.11. Transformacja, transfer, zatrzymanie w miejscu 2.12. Relacje między działaniami 2.13. Zależności między działaniami określone przez transfer wyniku 2.14. Proces przejmowania wyniku 2.15. Prezentacja zapisu procesu 2.16. System wykonawczy procesu 2.17. Prezentacja graficzna procesu 2.18. Zarządzanie procesem 2.19. Procesy niezależne i zależne 2.20. Wartościowanie procesu 2.21. Interpretacje pojęcia koordynacja Rozdział 3. Koordynacja procesów w praktyce 3.1. Identyfikacja procesu 3.2. Analiza strukturalna procesu 3.3. Tworzenie mapy procesu 3.4. Grupowanie działań w skoordynowany proces Rozdział 4. Informacja i komunikacja w koordynacji procesów 4.1. Informacja 4.2. Aspekt syntaktyczny 4.3. Aspekt semantyczny 4.4. Aspekt pragmatyczny 4.5. Komunikacja 4.6. System komunikacji Rozdział 5. Przedsiębiorstwo 5.1. Definicja przedsiębiorstwa jako podmiotu biznesowego 5.2. Przedsiębiorstwo jako obiekt 5.3. Potencjał przedsiębiorstwa 5.4. Przedsiębiorstwo jako podmiot gospodarczy 5.5. Cele i zadania zarządzania przedsiębiorstwem 5.6. Przedsiębiorstwo jako system 5.7. Kategorie przedsiębiorstw 5.8. Powiązania między przedsiębiorstwami 5.9. Powiązania z poziomu zarządzania 5.10. Koordynacja działań wewnątrz przedsiębiorstwa 5.11. Koordynacja działań między przedsiębiorstwami 5.12. Kooperacja 5.13. Powiązania prawno-biznesowe 5.14. Powiązania tworzące sieci przedsiębiorstw 5.15. Sieci przedsiębiorstw Rozdział 6. Działalność przedsiębiorstwa produkcyjnego - orientacja procesowa 6.1. Istota działalności przedsiębiorstwa produkcyjnego 6.2. Produkcja z punktu widzenia tworzenia i dystrybucji produktów 6.3. Strategie produkcyjne 6.4. Orientacja procesowa w działalności przedsiębiorstwa produkcyjnego 6.5. Poziom operacyjny 6.6. Segmenty procesowe w działalności przedsiębiorstwa produkcyjnego 6.7. Koordynacja w transferach między dostawcami i odbiorcami Rozdział 7. System logistyczny przedsiębiorstwa produkcyjnego 7.1. Infrastruktura techniczna systemu logistycznego w przedsiębiorstwie 7.2. Magazyny 7.3. Magazyny w przedsiębiorstwie produkcyjnym 7.4. Zadania magazynów 7.5. Wyposażenie magazynu 7.6. Transport wewnętrzny 7.7. Przesłanki doboru środków transportu wewnętrznego 7.8. Zarządzanie magazynem - Warehouse Management System 7.9. Infrastruktura transportowa w przedsiębiorstwie 7.10. Ogólnodostępne systemy logistyczne 7.11. Infrastruktura telekomunikacyjna Rozdział 8. Planowanie produkcji 8.1. Istota planowania 8.2. Planowanie produkcji 8.3. Pozyskiwanie informacji dla planowania produkcji 8.4. Modele przepływów produkcyjnych Rozdział 9. Zadania zaopatrzenia. Klasyfikacje surowców 9.1. Zaopatrzenie w przedsiębiorstwie produkcyjnym 9.2. Baza wiedzy działu zaopatrzenia 9.3. Decyzje strategiczne w zaopatrzeniu 9.4. Scenariusz tworzenia strategii zaopatrzeniowej 9.5. Klasyfikacja surowców ze względu na ważność dla produkcji i dostępność nabywania 9.6. Wybór dostawcy 9.7. Relacje dostawca - odbiorca 9.8. Zakres zadań menedżerskich i operacyjnych zaopatrzenia 9.9. Klasyfikacje operacyjne produktów i materiałów wspomagające planowanie zakupów Rozdział 10. Polityki utrzymywania zapasów 10.1. Zapasy - definicje 10.2. Zapasy surowcowe (materiałów produkcyjnych) 10.3. Przesłanki ekonomiczne planowania wielkości dostaw 10.4. Parametry sterowania zapasami surowcowymi 10.5. Ekonomiczna partia zamówienia 10.6. Wielkość partii uzupełniającej wyznaczonej na podstawie parametrów ekonomicznych 10.7. Polityki utrzymywania zapasów surowcowych 10.8. Uzupełnienia skoordynowane (dla grup surowców) 10.9. Praktyka składania zamówień Rozdział 11. Proces obsługi zamówień u dostawców 11.1. Założenia operacyjne procesu składania zamówień u dostawców 11.2. Podprocesy obsługi zamówienia 11.3. Uzgodnienia logistyczne z dostawcami 11.4. Zamówienia z punktu widzenia dostawcy 11.5. Procedury operacyjne w zadaniach logistycznych zaopatrzenia 11.6. Ocena dostawcy Rozdział 12. Warianty organizacji dostaw 12.1. Kryteria logistyczne w procesie transportowym 12.2. Warianty dostaw od jednego dostawcy 12.3. Organizacja dostaw od wielu dostawców 12.4. Znaczenie czasu w realizacji dostaw 12.5. Warunki dobrej organizacji dostaw Rozdział 13. Obsługa logistyczna produkcji 13.1. Organizacja magazynu wejściowego 13.2. Proces przepływu produktów przez magazyn wejściowy 13.3. Identyfikacja i monitorowanie zapasów 13.4. Przesłanki obsługi stanowisk produkcyjnych - dostawy z magazynu 13.5. KANBAN - idea koncepcji 13.6. Supermarket - kanban magazynowy 13.7. Sterowanie przepływami między stanowiskami produkcyjnymi - kanban produkcyjny i transportowy 13.8. Reguły kanbanu 13.9. Kanban zewnętrzny Rozdział 14. Dystrybucja. Systemy magazynów dystrybucyjnych 14.1. Idea dystrybucji - podstawowe pojęcia 14.2. Strategie dystrybucji 14.3. Dystrybucja bezpośrednia i z pośrednikami 14.4. System dystrybucji wewnętrznej 14.5. Dystrybucja zewnętrzna. Powiązanie dystrybucji wewnętrznej i zewnętrznej 14.6. Dystrybucja z wielu miejsc produkcji 14.7. Dystrybucja do jednostek handlowych 14.8. Dystrybutorzy jako pośrednicy handlow Rozdział 15. Planowanie i proces obsługi dostaw dystrybucyjnych 15.1. Współpraca producenta i jednostek handlowych w planowaniu i realizacji dystrybucji 15.2. Koncepcja Efektywnej Obsługi Klienta (ECR) 15.3. Planowanie dystrybucji 15.4. Proces obsługi zamówienia klienta - poziom operacyjny 15.5. Warianty dostaw produktów do klientów 15.6. Techniki przygotowania wysyłek w magazynie dystrybutora 15.7. Metody dokonywania kompletacji 15.8. Podział i grupowanie zleceń kompletacji 15.9. Organizacja wydań z magazynu dystrybutora 15.10. Węzły kompletacji - cross-docking 15.11. Dystrybucja przez węzły konsolidacji - scalanie dostaw w tranzycie (merge-in-transit) Rozdział 16. Usługi logistyczne 16.1. Specyfika usługi 16.2. Zaangażowanie stron w realizację usługi 16.3. Różnica między produkcją a usługą 16.4. Definicja usługi logistycznej 16.5. Usługa logistyczna z pozycji wykonawcy usługi 16.6. Usługi transportowe 16.7. Usługi magazynowe 16.8. Magazyny kontraktowe 16.9. Centra logistyczne 16.10. Usługodawcy i ich zakresy ofertowe 16.11. Poprawność i miary wykonania usługi Rozdział 17. Usługi logistyczne świadczone przez operatora logistycznego 17.1. Operator logistyczny 17.2. Kategorie operatorów logistycznych 17.3. Planowanie działalności operatora logistycznego 17.4. Flow Logistics 17.5. Logistyka kontraktowa 17.6. Wybór operatora logistycznego 17.7. Łańcuch transportowy 17.8. Sieć transportowa 17.9. Planowanie tras przewozów; Zakończenie; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie, 2. Podstawy handlu elektronicznego, 3. Aplikacje sieciowe, 4. Zaopatrzenie. 5. Sytemy Desktop Purchasing, 6. Podsumowanie i perspektywy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Logistyka)
Wstęp; 1. Prawne podstawy współczesnej spedycji 1.1. Obszar pojęciowy spedycji 1.2. Podmioty krajowe oraz międzynarodowe spedycji 1.3. Świadczenia oraz zakres usług spedytorskich 1.4. Odpowiedzialność spedytora 1.5. Ogólne Polskie Warunki Spedycyjne 1.6. Podstawy prawne prowadzenia działalności transportowo-spedycyjnej 2. Dokumenty normatywne fiata jako podstawa spedycji 2.1. Podstawowe dokumenty FIATA - katalog pragmatyczny 2.2. Stosowanie FIATA - FCR 2.3. Dokument FWB i inne dokumenty FIATA 3. Transportowa polityka Unii Europejskiej i Europejskiego Obszaru Gospodarczego 3.1. Podstawowe zasady polityki transportowej w UE i EOG 3.2. Struktura gałęziowa lądowego transportu w Unii Europejskiej i w Polsce 3.3. Zasady opłat przewozowych w UE 3.4. Kolejnictwo 3.5. Swoboda świadczenia usług w transporcie morskim 3.6. Usługi portowe 3.7. Europejska i światowa koncepcja „otwartego nieba" 3.8. Liberalizacja - ogólna tendencja liberalizacji transportu na wszystkich płaszczyznach 4. Transakcje w handlu międzynarodowym 4.1. Transakcja a kontrakt 4.2. Formuły handlowe 4.3. Warunki płatności w handlu zagranicznym 5. Transport morski 5.1. Rodzaje statków morskich i formy eksploatacji 5.2. Charter i buking 5.3. Podstawowe dokumenty dot. transportu morskiego 5.4. Frachty 5.5. Uregulowanie specyficzne w żegludze do i z USA - NVOCL 5.6. Obsługa ładunków w portach morskich 5.7. Terminale masowe, drobnicowe i kontenerowe 5.8. Polskie porty handlowe 5.9. Terminale i spedycja w portach polskich 5.10. Opłaty frachty i taryfy 6. Transport drogowy 6.1. Zasadnicze regulacje prawne transportu drogowego 6.2. Karnet TIR i jego praktyczne zastosowanie 6.3. Wspólne procedury tranzytowe w transporcie drogowym 6.4. Wymogi dotyczące pojazdów samochodowych 6.6. Koszty i kalkulacje stawek przewozowych 6.7. Przepisy dotyczące pracy kierowców 7. Transport kolejowy 7.1. Sieć kolejowa w Polsce i Europie 7.2. Organizacja kolejowych przewozów towarowych w Polsce 7.3. Przepisy prawa w przewozach kolejowych 7.4. Zasady przeładunku i przewozów 7.5. Kolejowy list przewozowy 7.6. Odpowiedzialność przewoźnika za towar 7.7. Szczególny charakter działalności spedytora kolejowego 8. Transport lotniczy 8.1. Transport lotniczy w świetle aktów prawnych 8.2. Kategorie lotnisk i samolotów 8.3. System transportu lotniczego 8.4. Przesyłki lotnicze - rodzaje i wymogi 8.5. Taryfy i stawki przewozu lotniczego 8.6. Listy przewozowe i umowy w transporcie lotniczym 9. Transport wodny śródlądowy 9.1. Śródlądowe drogi wodne w Europie i Polsce 9.2. Podmioty administracyjne żeglugi śródlądowej i dróg wodnych w Polsce 9.3. Porty i przystanie żeglugi śródlądowej w Polsce 9.4. Główne szlaki żeglugi handlowej w Polsce i parametry dróg wodnych 9.5. Administracja szlaków i zagadnienia prawne 9.6. Statki w żegludze śródlądowej 9.7. Dokumenty i umowy przewozowe 10. Transport multimodalny 10.1. Pojęcie transportu multimodalnego 10.2. Integracja techniczno-technologiczna 10.3. Inne rodzaje integracji multimodalnej 10.4. Transport multimodalny a intermodalny 10.5. Zmiany w organizacji przewozów 10.6. Bariery i przeszkody w transporcie multimodalnym 11. Podstawy logistyki spedycyjnej 11.1. Pojęcie logistyki 11.2. Logistyka a spedycja 11.3. Gospodarka magazynowa w spedycji 11.4. Optymalny spedytor 12. Informatyka w działalności spedycyjnej 12.1. Pojęcie i zakres technologii informatycznych 12.2. Dokumentacja elektroniczna w systemie spedycji 12.3. Systemy oprogramowania komputerowego stosowane w spedycji 13. Transport ładunków ponadnormatywnych i niebezpiecznych 13.1. Pojęcie ładunku ponadnormatywnego i niebezpiecznego 13.2. Wymogi prawne ładunków, opakowań 13.3. Rodzaje dokumentacji wymagane przy transporcie ładunków niebezpiecznych i ponadnormatywnych 13.4. Koszty i umowy w transporcie ładunków ponadnormatywnych 13.5. Transport ładunków niebezpiecznych 13.6. Transport multimodalny przewozów ponadnormatywnych 14. Marketing w firmie spedycyjne 14.1. Marketingowa koncepcja działalności podmiotu ekonomicznego 14.2. Segmentacja rynku w działalności spedycyjnej 14.3. Systemy zarządzania marketingową firmą spedycyjną 14.4. Strategie marketingowe firmy spedycyjnej 15. Ubezpieczenia transportowe 15.1. Pojęcie i istota ubezpieczeń 15.2. Rodzaje, funkcje i klasyfikacja ubezpieczeń 15.3. Ubezpieczenia środków transportowych - casco 15.4. Ubezpieczenie ładunku w transporcie - cargo 15.5. Ubezpieczenia morskie - specyfika branży 15.6. Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej spedytora 15.7. Ryzyka i ubezpieczenia w transporcie krajowym i międzynarodowym; Aneksy; Bibliografia; Źródła fotografii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka w strategiach firm / Marek Ciesielski. - Warszawa ; Poznań : PWN Wydaw. Nauk., 1999. - 159, [2] s. : tab., wykr. ; 21 cm.
Podejście logistyczne; Logistyka w zarządzaniu strategicznym; Dystrybucja; Zaopatrzenie; Zarządzanie zapasami; Logistyka w strategiach firm transportowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teoretyczne aspekty konkurencyjności przedsiębiorstw. Prawno-finansowe uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw. Zarządzanie wiedzą i zasobami ludzkimi. Rola jakości w budowie konkurencyjności przedsiębiorstw. Logistyczna obsługa klienta w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw. Innowacje jako element konkurencyjności przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Tworzenie wartości za pomocą operacji i łańcuchów dostaw. 1. Wprowadzenie do zarządzania operacjami oraz łańcuchami dostaw. 2. Strategie związane z operacjami i łańcuchami dostaw. 3. Procesy biznesowe. 4. Zarządzanie jakością. Część II: Tworzenie środowiska operacyjnego. 5. Zarządzanie projektami. 6. Rozwój produktów i usług. 7. Wybór procesu oraz decyzje dotyczące organizacji produkcji i usług. 8. Zarządzanie mocą produkcyjną. Część III: Tworzenie powiązań w ramach łańcucha dostaw. 9. Prognozowanie. 10. Decyzje dotyczące pozyskiwania produktów i usług oraz proces zaopatrzenia. 11. Logistyka. Część IV: Planowanie oraz kontrola operacji i łańcuchów dostaw. 12. Planowanie sprzedaży i operacji (planowanie zagregowane). 13. Zarządzanie zapasami w ramach łańcucha dostaw. 14. Zarządzanie produkcją w ramach łańcucha dostaw. 15. Just-in-time - produkcja odchudzona. 16. Zarządzanie technologiami informatycznymi w ramach łańcucha dostaw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość w XXI wieku / Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie)
Cz. I. Zrozumieć istotę i fenomen najlepszych praktyk w zarządzaniu łańcuchem dostaw: 1. Najlepsze praktyki w biznesie- między młotem wymagań ekonomicznych a kowadłem społecznej odpowiedzialności biznesu; 2. Charakterystyka najlepszych praktyk w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw- wnioski z kwerendy źródeł; Cz. II. Najlepsze praktyki w zarządzaniu łańcuchem dostaw w Polsce- studia przypadków: 3. Wykorzystanie energii geotermalnej do ogrzewania obiektu składowego. Studium przypadku Centrum Dystrybucji IKEA w Jarostach; 4. Wpływ zastosowania nowej technologii w produkcji soków na zwiekszenie efektywności procesów logistycznych w przedsiębiorstwie. Przypadek najlepszej praktyki Grupy Maspex Wadowice; 5. Wdrożenie Flow Logistics- rekonfiguracja oraz doskonalenie systemu zarzadzania siecią transportową. Studium przypadku DB Schenker w Polsce; 6. Zastosowanie koncepcji Six Sigma w zarządzaniu przepływami materiałowymi. Studium przypadku Power Controls
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Wprowadzenie do logistyki i transportu 1.1. Przegląd podstawowych definicji 1.2. Podstawy logistyki zaopatrzenia 1.3. Podstawy logistyki produkcji 1.4. Podstawy logistyki dystrybucji 1.5. Podstawy transportu 1.6. Logistyka zwrotna i ekologistyka 1.7. Logistyczna obsługa klienta Rozdział 2. Wprowadzenie do zarządzania w logistyce i magazynowania 2.1. Przegląd podstawowych definicji 2.2. Charakterystyka magazynów 2.3. Zarządzanie zapasami 2.4. Infrastruktura logistyczna 2.5. Zarządzanie procesami logistycznymi 2.6. Zarządzanie łańcuchem dostaw 2.7. Controlling logistyczny Rozdział 3. Spedycja w systemach transportowych 3.1. Zagadnienia teoretyczne z przykładami 3.2. Proces spedycyjny 3.3. Funkcje i zadania spedytora 3.4. Formuły INCOTERMS 2020 3.5. Studium przypadku 3.6. Zadania 3.7. Odpowiedzi do zadań Rozdział 4. Systemy i infrastruktura transportu 4.1. Zagadnienia teoretyczne z przykładami 4.2. Studium przypadku 4.3. Zadania 4.4. Odpowiedzi do zadań Rozdział 5. Zarządzanie przedsiębiorstwem transportowym 5.1. Zagadnienia teoretyczne 5.2. Studium przypadku - charakterystyka prywatnego przedsiębiorstwa transportowego Gomola-Trans Paweł Gomola 5.3. Zadania 5.4. Rozwiązania zadań Rozdział 6. Obsługa celna w przepływie towarów 6.1. Zagadnienia teoretyczne z przykładami 6.2. Studium przypadku 6.3. Zadania 6.4. Rozwiązania zadań Rozdział 7. Prawo i ubezpieczenia w transporcie 7.1. Zagadnienia teoretyczne z przykładami 7.2. Studium przypadku 7.3. Zadania 7.4. Rozwiązania zadań Rozdział 8. Polityka transportowa Unii Europejskiej 8.1. Zagadnienia teoretyczne 8.2. Studium przypadku - Polska polityka transportowa Rozdział 9. Company Image Creating - Edyta Klosa-Komańda 9.1. Theory with examples 9.2. Case studies 9.3. Exercises 9.4. Solutions of exercises Rozdział 10. Przesłanki wdrożenia egzaminu dyplomowego w miejsce pracy dyplomowej Rozdział 11. Synteza wiedzy i umiejętności z zakresu logistyki 11.1. Cel i zakres 11.2. Zasady tworzenia narzędzi pomiaru dydaktycznego ze szczególnym uwzględnieniem testu 11.3. Egzamin dyplomowy Rozdział 12. Projekt dyplomowy - Piotr Szczypa 12.1. Cel i zakres 12.2. Dydaktyczne i metodyczne założenia projektu dyplomowego 12.3. Istota projektów w działalności gospodarczej 12.4. Przykłady tematów projektów dyplomowych; O Autorach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Partnerstwo w relacjach gospodarczych. 2. Analiza zachowań nabywców na rynku przedsiębiorstw. 3. Polityka zaopatrzenia. 4. Kształtowanie długookresowej orientacji w relacjach partnerskich. 5. Zarządzanie partnerstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Modelowanie statystyczne zmian wskaźnika syntetycznego; Wyzwania w zakresie komunikacji – przyczyny i konsekwencje; Kształtowanie postaw przywódczych i kierowniczych w zarządzaniu organizacjami; Rola i znaczenie przywództwa we współczesnym przedsiębiorstwie; Zarządzanie logistyczne szpitalem a bezpieczeństwo publiczne; Motywacja i style kierowania w zarządzaniu zasobami ludzkimi; Problemy ilościowej oceny kosztów transakcji; marketing produktów żywnościowych na przykładzie prywatnej przedsiębiorczości; Funkcjonowanie przedsiębiorstw prywatnych na Ukrainie oraz rozwiązania na rzecz zrównoważonego rozwoju; Ochrona informacji i jej nadzór. Instytucje ochrony danych osobowych – wybrane zagadnienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Ewolucja paradygmatów zarządzania Rozdział 2. Zwinne przedsiębiorstwo 2.1. Geneza i determinanty zwinności 2.2. Definicja zwinności 2.3. Przekaźniki zwinności Rozdział 3. Ryzyko psychospołeczne związane z pracą 3.1. Istota ryzyka psychospołecznego 3.2. Charakterystyka psychospołecznych czynników ryzyka 3.3. Konsekwencje zagrożeń psychospołecznych w środowisku pracy Rozdział 4. Badania nad psychospołecznymi konsekwencjami zwinności w obszarze logistyki 4.1. Założenia metodologiczne 4.2. Obiekt badań: wybór, uzasadnienie, charakterystyka 4.3. Problematyka ryzyka zawodowego na przykładzie przedsiębiorstw z branży Transport i magazynowanie 4.4. Metodyka identyfikacji i oceny zagrożeń zawodowych o charakterze psychospołecznym Rozdział 5. Model psychospołecznych konsekwencji zwinnego zarządzania w obszarze logistyki; Podsumowanie; Bibliografia; Wykaz tabel i rysunków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem / Tadeusz Wojciechowski. - Warszawa : Difin, 2007. - 218, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Marketing i logistyka w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem. 2. Planowanie marketingowo-logistyczne. 3. Strategie marketingowo-logistyczne. 4. Podstawy zarządzania marketingowo-logistycznego. 5. Realizacja i kontrola realizacji strategii marketingowo-logistycznej. 6. Wpływ nowych koncepcji zarządzania na zarządzanie marketingowo-logistyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem / Tadeusz Wojciechowski. - Wyd. 2 zaktual. - Warszawa : Difin, 2011. - 231, [1] s. : rys. ; 23 cm.
1. Marketing i logistyka w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem. 2. Planowanie marketingowo-logistyczne. 3. Strategie marketingowo-logistyczne. 4. Podstawy zarządzania marketingowo-logistycznego. 5. Realizacja i kontrola realizacji strategii marketingowo-logistycznej. 6. Wpływ nowych koncepcji zarządzania na zarządzanie marketingowo-logistyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej