Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(27)
Forma i typ
Książki
(27)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(25)
dostępne
(19)
Placówka
Wypożyczalnia
(19)
Czytelnia
(25)
Autor
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(3)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Brdulak Jakub J
(1)
Budzisz Bolesław
(1)
Chwistecka-Dudek Halina
(1)
Daszkiewicz Nelly
(1)
Dworczyk Mieczysław
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fung Victor K
(1)
Fung William K
(1)
Godziszewski Bohdan (1945- )
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Kicińska Monika
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Król Henryk (1932-2014)
(1)
Leśniewski Michał Adam
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Matejun Marek
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Moszkowicz Mieczysław
(1)
Możaryn Henryk
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Nesterowicz Piotr
(1)
Noga Marian
(1)
Nogalski Bogdan
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Rogowski Waldemar
(1)
Skawińska Eulalia
(1)
Sroka Włodzimierz
(1)
Stankiewicz Marek Jacek
(1)
Stankiewicz Marek Jacek (1948- )
(1)
Stawicka Magdalena Kinga
(1)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Szlasa Ryszard
(1)
Urban Wiesław
(1)
Wasiluk Anna
(1)
Wind Yoram (Jerry)
(1)
Zalewski Romuald I
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(22)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Temat
Przedsiębiorstwo
(23)
Konkurencyjność
(8)
Zarządzanie strategiczne
(8)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Analiza strategiczna
(4)
Innowacje
(4)
Organizacja
(4)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Konkurencja
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Globalizacja
(2)
Gospodarka
(2)
Kadry
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Regionalizacja gospodarcza
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Alians strategiczny (ekon.)
(1)
Benchmarking
(1)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(1)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(1)
Etyka biznesu
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Kapitał innowacyjny
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kraje rozwijające się
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Metody badawcze
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nafta
(1)
Ocena pracowników
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Poradnictwo
(1)
Praca
(1)
Produkt*
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Strategia organizacyjna
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(1)
Teoria organizacji
(1)
Wiedza
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zatrudnienie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(8)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Wybrane problemy konkurencyjności przedsiębiorstw: Gospodarka rynkowa jako podstawa konkurencyjności; Zmienne konkurencyjności; 2. Wybrane obszary konkurencyjności przedsiębiorstw a konkurencyjność; Zrównoważony rozwój a konkurencyjność.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wharton School Piblishing)
Konkurowanie w płaskim świecie; 1. Imperatyw orkiestracji; Przedmiot uwagi: firma i sieć; Orkiestruj sieć; Konkuruj z sieciami; 2.Zarządzanie: sprawowanie kontroli i upełnomocnianie: Przyjmuj odpowiedzialność za całą sieć- niezależnie od tego, czy jest Twoją własnością czy nie; Upełnomocnij "małych Jonów Wayne'ów" do tworzenia dużych-małych firm; Wprowadź napięte plany trzyletnie, aby doprowadzić do równowagi między stabilizacją i odnową; Buduj firmę wokół klienta; Stosuj regułę 30/70, aby tworzyć organizacje luźno-ścisłe; 3. Tworzenie wartości- specjalizacja i integracja; Przechwyć "3 miękkie dolary" dzięki spojrzeniu poza fabrykę; Sprzedawaj u źródła, budując mosty między marketingiem marketingiem operacjami; 4. Wnioski dotyczące polityki i praktyki: Polityka: budowanie biznesu bez granic w świecie państw narodowych; Praktyka: dźwignia do poruszania ziemi; Zakończenie: czy jesteś gotów iść na całość w konkurowaniu?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja klastrów w naukach ekonomicznych, 2. Teoretyczne i praktyczne aspekty konkurencji oraz konkurencyjności, 3. Podstawy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw i regionów, 4. Innowacyjność gospodarki, 5. Praktyczne aspekty oceny innowacyjności gospodarek, 6. Sieci przedsiębiorstwa a klastry biznesowe, 7. Wybrane determinanty rozwoju klastrów biznesowych, 8. Prkatyczne aspekty rozwoju klastwó. Świat-Europa-Polska
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wpływ nauki i techniki na gospodarkę. Cechy rozwoju działalności badawczo-rozwojowej i zarządzania, 2. Produkty innowacyjne. Ich cechy i procesy realizacji, 3. Instytucjonalni realizatorzy działalności badawczo-rozwojowej i innowacyjnej. Systemy zarządzania i współpracy, 4. Kierunki zwiększania innowacyjności przedsiębiorstw przemysłowych, 5. Ogólna charakterystyka procesów decyzyjnych w działaniach innowacyjnych, 6Analiza funkcjonalno-strukturalna (AFS) wyrobu, 7. Działania związane z projektowaniem i badaniem wyrobu, 8. Techniki twórczego myślenia w procesie rozwiązywania problemu, 9. Zastosowanie wybranych technik wartościowania w proces ach decyzyjnych, 10. Projektowanie procesów technologicznych z zastosowaniem techniki analizy cech (AC), 11. Ogólna charakterystyka problemów wzornictwa przemysłowego, 12.Ogólna charakterystyka systemu działania w za kresie projektowania wyrobów i procesów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Przedsiębiorstwo w sytuacji kryzysowej: 1. Sytuacja kryzysowa, 2. Rozpoznawanie sytuacji kryzysowej, 3. Systemy wczesnego ostrzegania przed kryzysem. R.2 Przedsiębiorstwo konkurencyjne: 1.Rozwój jako cel zarządzania przedsiębiorstwem, 2. Konkurencyjność przedsiębiorstwa, 3. Ocena konkurencyjności przedsiębiorstwa w kryzysie. R.3. Sukces w zarządzaniu kryzysem: 1. Przykłady udanych transformacji, 2. Przejście przedsiębiorstwa z sytuacji kryzysowej do rozwoju, 3. Koncepcja zarządzania przedsiębiorstwem w kryzysie.
zarządzania przedsiębiorstwem, 2.Konkurencyjność przedsiębiorstwa, 3.Ocena konkurencyjności przedsię biorstwa w kryzysie. R.3 Sukces w zarządzaniu kryzysem : 1.Przykłady uda nych transformacji, 2.Przejście przedsiębiorstwa z sy tuacji kryzysowej do rozwoju, 3.Koncepcja zarządzania przedsiębiorstwem w kryzysie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Sternicy w firmach, czyli o liderach i menedżerach przyszłości; R.2 Dobrze wiedzieć, co się dzieje; R.3 Panta rhei w biznesie; R.4 Ucz się od innych; R.5 Pomysłowy Dobromir, czyli o pobudzeniu kreatywności pracowników; R.6 Niezbędnik szefa produkcji, czyli o GHP; R.7 W usługach jakość też jest ważna; R.8 Matematycznie udowodniona doskonałość, czyli o Six Sigma; R.9 Kontroling - system wczesnego ostrzegania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Planowanie i kontrola w systemie zarządzania strategicznego; Analiza strategiczna otoczenia przedsiębiorstwa; Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa; Analiza zdolności konkurencyjnej i pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa; Formułowanie i ocena strategii przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej