Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(117)
IBUK Libra
(3)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(117)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje naukowe
(6)
E-booki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(96)
dostępne
(79)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(82)
Czytelnia
(98)
Autor
Duliniec Elżbieta (1948- )
(4)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Antonowicz Paweł
(2)
Gorynia Marian
(2)
Jerzemowska Magdalena
(2)
Mazur Jolanta
(2)
Mruk Henryk (1948- )
(2)
Pietraszewski Marian
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Popławski Wojciech (1946- )
(2)
Wędzki Dariusz
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Antczak Zbigniew
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Blankenship Albert Breneman (1914- )
(1)
Bobowski Sebastian
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Breen George Edward (1911- )
(1)
Burkett Holly
(1)
Busławski Adam
(1)
Butowski Leszek
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Cooter Robert
(1)
Cotis Jean-Philippe
(1)
Czubasiewicz Halina
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dudzik Teresa Magdalena
(1)
Dziwota Janusz
(1)
Dźwigoł Henryk
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Ellis John
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gardawski Juliusz
(1)
Glińska-Neweś Aldona
(1)
Gołębiowski Grzegorz
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Grzenkowicz Nikodem
(1)
Gąsiorowska Elżbieta
(1)
Helfert Erich A
(1)
Hoffman Edward
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Janczyk-Strzała Elżbieta
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Johnson Hazel
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Karmańska Anna
(1)
Kister Agnieszka
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Kola Maria
(1)
Kolny Beata
(1)
Kolterman Krzysztof
(1)
Kostera Monika
(1)
Kowalak Robert
(1)
Kowalczyk Jacek
(1)
Kowalczyk Lucyna
(1)
Kowalski Michał J
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kośmider Rudolf
(1)
Kryńska Elżbieta
(1)
Król Marianna
(1)
Kulińska Ewa
(1)
Kusak Aleksander
(1)
Kuźmińska-Haberla Aleksandra
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lech Przemysław
(1)
Leszczyński Zdzisław
(1)
Lewandowska Małgorzata
(1)
Lorimer Sally E
(1)
Maciejewski Grzegorz (1971- )
(1)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(1)
Maleszyk Edward
(1)
Mamet Piotr
(1)
Martyniak Zbigniew
(1)
Matyszczak Andrzej
(1)
Michalak Jan
(1)
Michalski Krzysztof
(1)
Miszewski Maciej
(1)
Mroziewski Marian
(1)
Munce Howard
(1)
Mytlewski Adam
(1)
Nesterak Janusz
(1)
Niewiadoma Maria
(1)
Nowak Zbigniew
(1)
Nowk Marta
(1)
Olzacka Barbara
(1)
Pachura Aneta
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Patten Dave
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Phillips Jack J
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(94)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(121)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(122)
Temat
Przedsiębiorstwo
(87)
Marketing
(23)
Badania marketingowe
(16)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(12)
Kadry
(10)
Finanse
(7)
Rachunkowość
(7)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(6)
Otoczenie firmy
(6)
Zarządzanie
(6)
Badania rynku
(5)
Internet
(5)
Marketing strategiczny
(5)
Rynek
(5)
Turystyka
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Efektywność ekonomiczna
(4)
Konkurencja
(4)
Marketing partnerski
(4)
Organizacja
(4)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Banki
(3)
Controlling
(3)
Ekorozwój
(3)
Globalizacja
(3)
Gospodarka
(3)
Innowacje
(3)
Jakość
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Koszty
(3)
Praca
(3)
Produkt turystyczny
(3)
Promocja handlowa
(3)
Upadłość
(3)
Usługi turystyczne
(3)
Wartość ekonomiczna
(3)
Ceny
(2)
Ekonomia
(2)
Ekonomia społeczna
(2)
Fuzja przedsiębiorstw
(2)
Górnictwo
(2)
Handel
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Inwestycje
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Logistyka
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Metody badawcze
(2)
Obsługa klienta
(2)
Optymalizacja
(2)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(2)
Polska
(2)
Promocja
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Rolnictwo
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Siła robocza
(2)
Strategia marketingowa
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Usługi
(2)
Wzrost gospodarczy
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Akcjonariusze
(1)
Analiza SWOT
(1)
Analiza wartości
(1)
Badania operacyjne
(1)
Bhp
(1)
Controlling personalny
(1)
Cykl życia organizacji
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Decyzje
(1)
Ekonometria
(1)
Ekonomia polityczna kapitalizmu
(1)
Emerytura
(1)
Europejskie rady zakładowe
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Franchising
(1)
Fundusz powierniczy
(1)
Fundusze poręczeń kredytowych
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Górnictwo węglowe
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(15)
Raport z badań
(6)
Opracowanie
(5)
Praca zbiorowa
(4)
Materiały pomocnicze
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(23)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(13)
Nauka i badania
(2)
Podróże i turystyka
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
122 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem / Elżbieta Duliniec. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2002. - 190 s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz.I: Formułowanie celów, organizacja badań: Przedmiot i etapy badań marketingowych; Podsatwy informacyjne marketingu. Cz.II: Metody badań marketingowych: Metody gromadzenia danych; Wybrane metody przetwarzania danych. Cz.III: Podstawowe obszary zastosowań: Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju; Wyznaczanie segmentów rynku; Badania związane z produktem; Badanie cen; Badanie systemu dystrybucji; Badanie skuteczności systemu komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawowe zagadnienia z zakresu teorii badań marketingowych: Istota i znaczenie badań marketingowych; Przygotowanie badania marketingowego; Gromadzenie danych pierwotnych; Budowanie instrumentu pomiarowego; Realizacja badania marketingowego i prezentacja jego wyników; Statystyka w badaniach marketingowych; Wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; Międzynarodowe badania marketingowe; 2. Wybrane obszary zastosowań badań marketingowych. Studia przypadków: Badanie i pomiar satysfakcji klienta; Badanie lojalności klienta; Badanie zachowań konsumentów; Badanie wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa; Badanie nowego produktu; Badanie cen; Badanie standardów obsługi klienta w systemie dystrybucji; Badanie wybranych narzędzi promocji; Studia przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Restrukturyzacja jako tendencja zmian organizacji w kontekście rozwoju gospodarki światowej. Przedsiębiorstwo górnictwa węgla kamiennego. 3. Procesy zmian w przedsiębiorstwach górnictwa węgla kamiennego w Polsce w latach 1993-2005. 4. Badania uwarunkowań endogenicznych restrukturyzacji przedsiębiorstw górnictwa węgla kamiennego w obszarze zespołów pracowniczych. 5. Projektowanie zmian w przedsiębiorstwie górnictwa węgla kamiennego według modelu restrukturyzacji organizacyjnej. 6. Weryfikacja modelu restrukturyzacji organizacyjnej na przykładzie KWK "Bielszowice".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne aspekty kapitału ludzkiego, 2. Organizacyjny wymiar kapitału ludzkiego, 3. Pomiar kapitału ludzkiego, 4.Sprawozdawczość kapitału ludzkiego, 5. Miejsce i rola kapitału ludzkiego sprawozdawczości kapitału intelektualnego organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i rodzaje elastycznych form pracy, 2. Wykorzystanie elstycznych form pracy w badanych przedsiębiorstwach, 3. Elastyczne formy pracy w opinii badanych pracobiorców
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Konsolidacja a efektywność banków w Polsce / Kinga Stępień. - Warszawa : CeDeWu, 2004. - 216 s. : tab., wykr. ; 23 cm.
1.Funkcjonowanie sektora bankowego we współczesnej gospodarce rynkowej, 2.Konkurencja i konkurencyjność w sektorze bankowym, 3.Zjawiska konsolidacji w sektorze bankowym, 4.Przebieg procesu konsolidacji w wybranych krajach, 5.Metodyka badania wpływu konsolidacji na efektywność w sektorze bankowym, 6.Próba oceny wpływu konsolidacji na efektywność sektora bankowego w Polsce w latach 1997-2003
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 2 (43)/2004)
Internet - nowy instrument marketingu; Nowoczesne techniki badań marketingowych; Internet w badaniu testowania produktu; Wykorzystanie Internetu przez firmy na rynku globalnym; Budowanie konkurencyjności firmy na rynku wirtualnym; Marketing relacji w działalności promocyjnej firmy usługowej; Wykorzystanie Internetu na rynku usług finansowych w Polsce; Wuzerunek marki jako degerminanta zachowań konsumentów; Różnicowanie produktu w działaniu przedsiębiorstw na polskim rynku wyrobów muzycznych; Specyfika świadczenia usługi medycznej; Etyczne aspekty w działalności marketingowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.I Określenie adresatów i ustalenie zadań, R.II The I nternet Bullseye Marketing Model.Planowanie strategii marketingu w Internecie, R.III Od fizyczności do wirtu alności, R.IV Badania marketingowe prowadzone za pomoc ą Internetu, R.V Cztery pierwsze etapy budowy twoich s tron w sieci, R.VI Strategie interaktywności i bazy da nych, R.VII Zaawansowane metody tworzenia stron w siec i, R.VIII Pięć końcowych stadiów tworzenia stron w In ternecie, R.IX Tworzenie i utrzymywanie sieciowej za wartości, R.X Kierowanie ruchu na twoje strony, R.XI Zaawansowane techniki Internetu, R.XII Marketing przy użyciu poczty elektronicznej-metody aktywne, R.XIII A ktywny marketing w Internecie, R.XIV Aktywny marketing poza Internetem, R.XV Handel w Sieci : zawieranie tra nsakcji w Internecie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kieunki rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; 2. Instrumenty przedsiębiorczości małych i średnich przedsiębiorstw; 3. Stymulanty i destymulanty rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości w procesie transformowania polskiej gospodarki; 5.Rozwój drobnej przedsiębiorczości na bazie majątku kopalń węgla kamiennego ;6. Prawno - finansowe problemy działalności małych i średnich przedsiębiorstw; 7. Wybór formy organizacyjno-prawnej i formy opodatkowania przez małe i średnie firmy; 8. Wpływ małych i średnich przedsiębiorstw na rynek pracy; 9. Leasing jako szczególna forma finansowania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; 10. Rynek pracy na Śląsku Opolskim do 2005 r. w świetle potrzeb rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; 11. Rynek podwykonawstwa w aktywizacji małych i średnich przedsiębiorstw; 12. Wpływ otoczenia na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw; 13. Rola małych i średnich przedsiębiorstw w ekorozwoju regionu; 14. Rola małych i średnich przedsiębiorstw z udziałem kapitału niemieckiego na opolskim rynku pracy; 15. Wpływ struktury franchisingowej na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw; 16. Małe przedsiębiorstwa na wsi - inicjatywy rolników w powiacie opolskim; 17. Marketing partnerski a średnia i mała firma - aspekt regionalny; 18. Wykorzystanie zasad marketingu w zarządzaniu regionem oraz stymulowaniu rozwoju małeś i średniej przedsiębiorczości; 19. Podpora maleho a stredniho podnikani v ceske republice; 20. Wybrane aspekty doskonalenia kadry kierowniczej; 21. Rola liderów opinii w procesie komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem; 22. Ocena przedsiębiorstwa na podstawie kryteriów Polskiej Nagrody Jakości; 23. Proces tworzenia wartości w świetle teorii kluczowych kompetencji; 24. Inwestycje zagraniczne w budownictwie; 25. Pracownicze programy emerytalne w przedsiębiorstwach; 26. Bankowość - wybór, perspektywy, rozwój, zagrożenia; 27. R/3 jako zintegrowany system wspomagający zarządzanie w przedsiębiorstwach; 28. Optymalizacja obsługi transportowej rynku; 29. Integracja komputerowa technicznego przygotowania produkcji; 30. Źródła prawa gospodarczego; 31. Metoda dyskontowa jako kryterium wyboru projektów ekologicznych; 32. Pewne zastosowanie pól losowych w teorii zanieczyszczenia i ochrony środowiska naturalnego; 33. Zmiany systemowe w służbie zdrowia. Model finansowania usług zdrowotnych przez regionalną służbę zdrowia; 34. Przemiany społeczne, demograficzne i historyczne w Kujawach w powiecie krapkowickim; 35. Konstytucyjne gwarancje społeczeństwa obywatelskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie; 2. Cel, zakres i metodologia badań; 3. Struktura gospodarki województwa śląskiego; 4. Innowacyjność przedsiębiorstw województwa śląskiego; 5. Analiza zatrudnienia i rozwoju kadr inżynierskich w przedsiębiorstwach województwa śląskiego; 6. Analiza krzyżowa czynników charakteryzujących przedsiębiorstwa pod względem kadr inżynierskich; 7. Diagnoza rynku pracy kadr inżynierskich; 8. Ocena studiów na kierunkach inżynierskich; 9. Rekomendacja i scenariusze porgnostyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie jakością w ujęciu procesowym, 2. Efektywność gospodarowania a zarządzania jakością, 3. Koszty jakości w systemie informacyjnym przedsiębiorstwa, 4. Zarządzanie kosztami jakości a efektywność gospodarowania - ujęcie modelowe, 5. Weryfikacja modeli rachunku kosztów jakości na podstawie badań ankietowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz.I: Formułowanie celów, organizacja badań: Przedmiot i etapy badań marketingowych; Podsatwy informacyjne marketingu. Cz.II: Metody badań marketingowych: Metody gromadzenia danych; Wybrane metody przetwarzania danych. Cz.III: Podstawowe obszary zastosowań: Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju; Wyznaczanie segmentów rynku; Badania związane z produktem; Badanie cen; Badanie systemu dystrybucji; Badanie skuteczności systemu komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Podstawy diagnozowania: 1. Diagnoza holistyczna a diagnoza psychologiczna organizacji, 2. Nozologia patologii organizacyjnych jako metateoria szczególnych teorii organizacyjnych, 3. Rozwój organizacji w perspektywie psychologicznej, 4. Anatomia zdrowej organizacji i jej zaburzenia wynikające z wpływu ludzi, 5. Strategiczny kontekst diagnozy. II. Proces i narzędzia diagnozy: 6. Etapy procesu diagnozy, 7. Mapy poznawcze jako źródło wiedzy o procesach postrzegania i rozumowania w organizacji, 8. Wywiad jako podstawowe narzędzie diagnozy organizacji, 9. Testy psychologiczne w diagnozie patologii organizacyjnych, 10. Obserwacja i techniki symulacyjne, 11. Analiza dokumentów, 12. W stronę jawności zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy marketingu. 2. Warunki działania firmy w gospodarce rynkowej. 3. Konsument i jeo zachowanie na rynku. 4. Marketingowy system informacyjny. 5. Badania marketingowe. 6. Produkt i proces jego rozwoju. 7. Cena i sposoby jej ustalania. 8. Dystrybucja. 9. Komunikacja marketingowa. 10. Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instrumenty marketingu / Klemens Białecki. - Bydgoszcz; Warszawa : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2006. - 382 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Geneza, rozwój, pojęcie i zakres zastosowania marketingu. 2. Produkt i jego nabywca. 3. Ceny w działalności marketigowej przedsiębiorstw. 4. Kanały dystrybucji. 5. Promocja marketingowa. 6. Otoczenie marketingowe. 7. Badania marketingowe. 8. Miejsce marketingu w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy internacjonalizacji przedsiębiorstw- wprowadzenie do marketingu międzynarodowego: Internacjonalizacja przedsiębiorstw; Przyczyny internacjonalizacji marketingu; Pojecie marketingu międzynarodowego i pojęcia pokrewne; Orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw; Przedsiębiorstwa "globalne od początku"; Standaryzacja i adaptacja w marketingu międzynarodowym; 2. Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstw jako zespół uwarunkowań marketingu na rynkach zagranicznych: Pojęcie międzynarodowego otoczenia marketingu i jego podstawowe elementy; Otoczenie ekonomiczno-rynkowe; Otoczenie demograficzne; Otoczenie społeczno-kulturowe; Otoczenie polityczne i prawno- administracyjne; Otoczenie technologiczne; Otoczenie naturalne; Problemy analizy międzynarodowego otoczenia marketingu; Pojecie dystansu psychicznego (kulturowego); 3. Strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne: Podstawowe pojęcia i zakres analizy; Rodzaje strategii wejścia na rynki zagraniczne; Strategie eksportu; Strategie kontraktowe (bez zaangażowania kapitałowego); Strategie wejścia na rynki zagraniczne z zaangażowaniem kapitałowym; Wybór strategii wejścia na rynki zagraniczne; 4. Badania marketingowe rynków zagranicznych: Zagadnienia wstępne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie wchodzenia na rynki zagraniczne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie kształtowania programów marketingowych dla wybranych rynków; Globalne zapotrzebowanie informacyjne; Analiza segmentacyjna w marketingu międzynarodowym; Badania marketingowe w Internecie; 5. Działania marketingowe na rynkach zagranicznych: Produkty w marketingu międzynarodowym; Kanały dystrybucji w marketingu międzynarodowym; Promocja międzynarodowa (komunikowanie się z rynkami zagranicznymi); Ceny w marketingu międzynarodowym; Efekt kraju pochodzenia; 6. Problemy organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach: Uwarunkowania rozwiązań organizacyjnych; Struktury organizacyjne marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach; Tendencje zmian organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Turystyka jako przedmiot badań naukowych, 2. Analiza popytu turystycznego w Polsce, 3. Wybrane elementy podaży turystycznej, 4. Działalność gospodarcza w turystyce - przedsiębiorstwa turystyczne, 5. Zmiany organizacyjne polskiej turystyki - rys historyczny, 6. Turystyka jako dział administracji rządowej - minister właściwy do spraw turystyki, 7. zadania innych ministrów i kierowników urzędów centralnych w zakresie turystyki, 8. Administracja rządowa w województwach - kompetencje w zakresie turystyki, 9. samorząd terytorialny - kompetencje w zakresie turystyki, 10. Wyspecjalizowane organizacje turystyczne, 11. Organizacja informacji turystycznej w Polsce, 12. Samorząd gospodarczy i organizacje zawodowe branży turystycznej, 13. Organizacje społeczne w turystyce - stowarzyszenia turystyczne, 14. badania naukowe w turystyce oraz kształcenie kadr -układ instytucjonalny, 15. Tursytyka w Polsce - ujęcie systemowe, 16. Regulacje prawne turystyki w Poslce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Czym jest marketing?, 2.Badanie rynku, 3.Internet, 4.Reklama, 5.Marketing bezposredni, 6.Public relations, 7.Sprzedaż i promocja sprzedaży, 8.Wystawy i pokazy, 9.Jak rozpocząć działalność eksportową?, 10.Nowe produkty - innowacje, patenty, licencje i projekty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Cz.I Ogólna perspektywa teoretyczno-metodyczna: 1. Koncepcje marketingu a praktyki zarządzania. Istota, sposoby identyfikacji, sematyka, 2. Koncepcje wartości a funkcja marketingowa przedsiębiorstwa, 3. Węzłowe aspekty metodyczne badań jakościowych prkatyk zarządzania marketingowego na przykładzie case study/research, 4. Koncepcja zarządzania związakami z klientem - geneza, doświadczenia, perspektywy. Cz.II Perspektywa multisektorów, rynków i metarynków: 5. Internetowe biura podróży - nowe podmioty na rynku usług turystycznych i e-marketingu, 6. Najlepsze praktyki zarządzania w sektorze odzieżowym w kontekście współczesnych wymogów zarządzania, 7. Współczesne modele i metody marketingu w sferze planowania produktu (na przykładach producentów dóbr trwałego użytku), 8. Marketing symultaniczny i lateralny a marketing relacyjny w sektorze produktów/usług komupterowych. Wybrane praktyki zarządzania, 9. Marketing związków w sektorze banków detalicznych (na przykładach praktyk zarządzania wybranych banków), 10. Marketing tanich usług. Innowacja czy regres marketingu (na przykładzie tanich linii lotnicznych), 11. Praktyki marketingowe wybranych komercyjnych podmiotów usług medycznych. Próba identyfiakcji podstaw teoretycznych, 12. Praktyki marketingowe wybranych krajowych firm handlowych a ich podstawy teoretyczne, 13. Praktyki marketingowe wielkopowierzchniowych firm handowych. Próba identyfikacji podstaw teoretycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej